Powered By Blogger

czwartek, 15 lipca 2010

"Musimy zakończyć szkodliwą wojnę polsko-polską"

Mimo tych słów Jarosława Kaczyńskiego - obłudnych, jak się szybko okazało - wojna polsko-polska trwa w najlepsze!
Właściwie, to nigdy się nie zakończyła, a tylko nastąpiło chwilowe zawieszenie broni na czas kampanii wyborczej. Teraz topór wojenny został odkopany, werble bojowe grają Marsza Smoleńskiego, a absurdalne oskarżenia zagończyków PiS z prezesem na czele osiągnęły już poziom zenitu.
Logika tych wywodów zatrzymała się na poziomie „nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne”.
Znów powróciło szantażowanie trumnami, tym razem „ruskimi” jak inteligentnie zauważył Brudziński.
20 kwietnia 2010 r. napisałam poniższy tekst, który był zamieszczony na blogu Stanisława, a nie stracił na aktualności.

Nie szantażujcie mnie trumnami

Nie szantażujcie mnie trumnami -
lekcję historii odrobiłam.
Ból w sobie noszę gdzieś głęboko -
to codzienności mojej siła.

I nie wciskajcie mi już, proszę,
kto tu jest Polak, kto katolik,
kto patriota, kto zaprzaniec -
niech o to głowa was nie boli.

Nie epatujcie mnie patosem,
bo mnie nie wzruszą tanie słowa.
Gdy dzwony jeszcze dzisiaj biją -
wy jad sączycie już od nowa.

Dajcie już spokój z agitacją -
duszy i tak mi nie zmienicie.
Odpuście łzy swe faryzejskie -
prawdę pokażcie swoim życiem.

Bo patriotą - ten co cicho
pracuje w znoju, dzieci chowa...
I ten co wiąże koniec z końcem.
Nie ten, co jadu sączy słowa!

8 komentarzy:

  1. Ktoś napisał:,,kaczka dostaje wścieku d..y":)
    To jest dokładnie to samo co ja widzę:)))Człowiek bezsilny i wściekły nie spocznie dopóki nie dopnie swego wszelkimi metodami.
    A mnie jest przykro,że słowa Twojego wiersza są ciągle aktualne...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wściek d...y " bierze się z frustracji po przegranej. Właściwie to należałoby takiego człowieka skierować na przymusowe badania psychiatryczne - jeżeli chce uczestniczyć w życiu politycznym - bo ostatnio w jego oczach ujrzałam taki sam obłęd, jaki widać w oczach Berii (na zdjęciach).

    OdpowiedzUsuń
  3. A wyobrażasz sobie co się stanie jak stenogramy wypłyną w całej kasie i okaże się...? }
    )8-O boję się myśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się takich ludzi, a przede wszystkim boję się ich umiejętności porywania tłumu.Jak wiesz mieliśmy już takie przykłady w historii...
    Obym się myliła, ale odnoszę wrażenie, że chcą ciemny lud wyprowadzić na ulicę, co już nie będzie zabawne...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ciemny lud łyka wszystko i jeszcze się oblizuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostanie bęcki, to się obudzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo, powiedz mi, co zrobić, żeby zmienić "wystrój" bloga? Ciemna masa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę Ci na maila w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń