Powered By Blogger

środa, 28 lipca 2010

Pomnikoterror


Ratusz: Nie ma zgody na pomnik Lecha Kaczyńskiego.

Gdy książę Józef patrzy z rumaka,
dziwi się wciąż niepomiernie,
skąd tyle pychy i zajadłości
mają dziś w sobie ci "wierni"?

Gdzie są zasługi, które pozwolą
wynieść idola na cokół?
Czy tylko sama walka dla walki
warta tej hucpy jest wokół?

Bo Wawel "wiernym" wszak nie wystarczył
i nie zaznają spokoju,
dopóki nowy pomnik nie stanie
w pis-moherowym wystroju.

Ronda, ulice, place i skwery...
Zaczynam mieć już obawy,
że nowy pomnik ktoś mi podrzuci,
jako memento, do ... kawy!

7 komentarzy:

  1. I nie będzie to kremówka
    Raczej kaczki wizytówka
    Co to gówno się nazywa
    Przykleiło się i pływa.

    Całe szczęście, że znów pada
    Mówić brzydko nie wypada
    Zaraz człowiek chciałby lać...
    Tylko zaklnę sobie: urwał nać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznań też "głupieje" wzorem stolicy. Zajrzyj na mój blog. Świeżutki newsletter skopiowałem. Wojna i broń to krzyż. Purpuraci?-śpią. Łoj, dzieje się dzieje ........

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma zgody
    i nie będzie
    bo by chcieli
    zaraz wszędzie
    Pozdrawiam Włodek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam Heniu. Mam problemy z logowaniem się na Twój blog, więc tu wpiszę komentarz.
    Żeby tak krzyż zechciał wyrwać ze szponów głupoty mózg co poniektórych...

    Coś się skrada nam po zmierzchu,
    okiem łypie, uchem strzyże,
    czy to upiór, senna zjawa?
    Nie, to nocny stawiacz krzyży!

    No widzisz. Więcej telewizorni nie oglądaj; odwiedzaj blogi po sąsiedzku i satyrą go, satyrą! :)))
    Tyle możemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaśku, Tobie powiem szczerze.
    Zamiast mówić tu pacierze,
    język świerzbi mnie okrutnie,
    aby nazwać owe trutnie
    ciężkim słowem - nie żartuję.
    To wyprane z mózgów ...zbóje!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włodku, wprawdzie zgody nie ma,
    lecz to dla nich wielka ściema.
    Niczym dla nich władza, prawo -
    byle Rydzyk bił im brawo!

    Też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko ja, sierota Boża, taka "mala" i adresu nie "dostala". "Orhen", wiem że jestem obca, ale może poszerzysz krąg swoich czytelników o moją osobę? (Chyba , że się znamy z innego forum).

    OdpowiedzUsuń