Powered By Blogger

środa, 14 lipca 2010

Szambo wybiło


Brudziński: Tusk zostawił ciało prezydenta „w błocie (...) w ruskiej trumnie”

Nikt nie opróżniał, a więc wybiło.
Wszystkim się wkoło zrobiło „miło”.
Fetor się rozlazł, jak ta zaraza,
tylko moherom to nie przeszkadza.

Trzeba do walki ludek zagrzewać,
żeby z miłością ciągle mógł śpiewać,
że kocha guru i jego zgraję,
bagienne wizje, szambowe raje.

Więc propozycję ciemny lud dostał,
żeby w tym szambie na zawsze został,
w którym nikczemność - szybko buzując -
z podłością wszelką wciąż konkuruje.

Siedźcie więc sobie w gównie do woli,
jeśli myślenie was bardzo boli.
I nie wyłaźcie już z tego smrodka,
skoro lubicie aurę wychodka!

16 komentarzy:

  1. Szambo wybiło, bo w czas kampanii
    Ktoś zamknął klapę szczelnie tuż nad nim.
    A PiS tam robił bez opamiętania,
    Jarek otworzył i bez wylania
    Się nie obyło. Te szumowiny
    Już nie czekały ani godziny!
    Palikot przy nich niewinne dziecie
    Co sobie tylko bajeczki plecie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie.
    Jedyne, co PiS proponuje, to nieustanne nurkowanie w szambie.
    Obawiam się tylko, czy tych "zaczadzonych" wiadomym fetorem nie zechce w końcu wyprowadzić na ulicę. Wydaje się, że do tego zmierza.
    Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio, coraz częściej mam wrażenie, że nie wiem gdzie żyję. Jakieś omamy mam, przywidzenia "alboco"? Czasem słuchając wypowiedzi różnych osób, zwłaszcza z PiS, wydaje mi się że mam się "wykąpać w szambie. I tylko "Ciemność widzę, ciemność"!!!
    Niech już wyłączą tę płytę!

    OdpowiedzUsuń
  4. PiS osiągnęła dno paranoi i przebiwszy je pędzi na złamanie karku ku otchłaniom unicestwienia.Dajmy jej dotrzeć do celu....
    Osobiście nie mam już siły słuchać tego chorego bełkotu.Odcinam się jak mogę od wszelkich politycznych news'ów - moja cierpliwość wyczerpała się....
    Jedno jest pewne :PiS nie ustanie w podżeganiu do wojny bo jest chory nieuleczalnie na dyktaturę i profity z niej płynące.Mali,zakompleksieni -jak Jarkaczka - ludkowie...Kim byliby bez niego?;)N I K I M!
    ***********************************************
    Nieustająco pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś "chodził" taki dowcip o przemówieniach Gomółki: "Staliśmy nad brzegiem przepaści , a teraz zrobiliśmy duż krok do przodu". Czego PiS życzę.
    Adasiu, nic na temat przepisów?

    OdpowiedzUsuń
  6. >ozon <:)))!Ja się ,,dobijam" do Ciebie od kilku dni -bez skutku.Nic nie wchodzi i nie wiem co zrobić....
    Ps.Nie chcę nadużywać gościnności właścicielki bloga :)))
    Na FP ,,...do przyjaciółki" to było do Ciebie ale odpisał ktoś inny :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. "Taliban" wrócił do łask prezesa i szambo zabuzowało.
    A dziennikarze? Jakoś nie reagują zbytnim oburzeniem na to kompletne łajno i błoto, które się leje z ust popleczników "gołąbka pokoju".
    Ciekawe, czy za dobra pensję potrafiliby opluć swoją matkę...
    Nie wykluczone, że ich tok myślenia idzie w kierunku, że czarnej sotni lepiej się nie narażać , bo a nuż wróci - a oni są młodzi,przed nimi kariera - lub starsi, którzy boją się utraty pracy przed emeryturą.
    Niewielu jest takich, co potrafią głośno wyrazić swoje oburzenie i niesmak.
    Pozdrawiam, Ozonie i Adasiu, oczekując na chociaż troszkę zbawiennego chłodku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziennikarze z tego żyją,im gorzej tym lepiej dla nich,ciągłość w podkręcaniu w tę czy w tę zachowana i dobrze rokuje...
    Najgorszy news dla nich to ten:kto jutro będzie szefem mojego szefa ?!?!?!
    ***:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że nic nie wchodzi!!! :(((
    Sprawdzę co się dzieje. Wpis do "przyjaciółki" widziałam, ale ponieważ była odpowiedź, zlekceważyłam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mi wszedł. Nic nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do wyjazdu będę próbował ale coś blokuje wpisy.Po kliknięciu >zamieść komentarz<-puste pole i komunikat:twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu...i nic.
    Niemniej pozdrawiam i jak się z tym problemem uporasz odpowiem na pewno.
    ***:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Porobiło się coś takiego, jak przedtem u "Ewy*". Już je wprowadziłam, ale czy zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat u mnie nie zdarzyło się nigdy aby szamb wybiło gdyż staram się je cały czas regularnie czyścić. Mam nawet specjalną pompę fekalną https://www.dostudni.pl/pompy-fekalne,b70.html która właśnie doskonale sprawdza się w przypadku gdy mamy szambo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń