Powered By Blogger

środa, 21 lipca 2010

Antek - Szalone Oko czyli komisja ds. insynuacji



Komisje, komisje, komisje...
tu bicie piany, tam scysje...
Takie medialne ciało,
co by zaistnieć chciało -
parcie ma duże na szkło,
bo o to właśnie im szło!

Nic nie wyjaśni, Polaków skłóci
i jęzorami plotki wymłóci.
Insynuacje i zamieszanie -
takie komisja ma dziś zadanie.

I będzie hucpa. Będzie igrzysko.
A gawiedź łyknie, bo lubi wszystko.
Szalonych spisków naprodukuje,
bo w spiskach właśnie Antek bryluje.

Antek nam zbrodnię wyjaśnić raczy
i jeszcze parę pomysłów kaczych.
I nie omieszka wszem podać faktu,
że zabił dziadek Tuska z wermachtu!

Metodą bzdury wciąż powtarzanej
wyniki śledztwa są zagłuszane.
Mnożyć absurdy, piętrzyć ataki,
zacierać prawdę - scenariusz taki!

6 komentarzy:

  1. jesteś złą kobietą. Ponownie zamieściłas zdjęcie z nocnych koszmarow. Tak chciałem zapomnieć i wyspać się bez prochów. Obciążę Cię za kupno wiagry czy innej melisy z testosteronem, na uspokojenie oczywiście. Jak będziesz tak dalej robić to nie tylko Cię osobiście obciążę, ale i powołam komisję. Mam w tym wprawę. Jedną powołałem - chociaż nie powstała ,ale - i będzie tajnie działać. Skąd Ty znasz moje koszmary?, pewnie jesteś z UB albo z PZPN .Koniecznie komisja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie melisa z testosteronem będzie przydatna:)
    Dopiero się zorientowałeś, że jestem złą kobietą??? Przecież to tylko mam na celu, żebyś swoje finanse na wiagrę wydawał! Ze względu na efekt, powołaj komisję wyłącznie jednopłciową, chociaż... kurcze... strach pomyśleć!
    Oprócz UB i PZPN zaliczyłam jeszcze TPPR!
    Buźka na fięfobry :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wena mnie "odeszła" i głowa boli. Na razie wierszowanej odpowiedzi nie jestem w stanie napisać. Co za upał. Ale czytam Twoje wiersze, jak zwykle. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam, życzę "odbolenia" głowy i coby ta wena "przyjszła" :)
    Ale prozą jakoś Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja hoja ma 17 baldachów kwitnących.

    OdpowiedzUsuń