Powered By Blogger

wtorek, 13 lipca 2010

Ruch Poparcia Janusza Palikota

Szanowny Panie Pośle!
Popieram wszystkie Pana inicjatywy w dążeniu do wyjaśnienia prawdy o katastrofie smoleńskiej. Niekonwencjonalne metody i język, jakim się Pan posługuje, nie budzą mojej niechęci, gdyż uważam, że dzięki swojej ekspresji zwrócą uwagę na zakłamanie i cynizm, jakimi posługują się Pana przeciwnicy polityczni. Gratuluję determinacji i odwagi. Życzę wytrwałości i pozdrawiam serdecznie.
Ewa, Lublin.

http://www.ruchpoparciapalikota.pl/

10 komentarzy:

  1. Witaj:)))Byłem,widziałem Twój wpis i kilku znajomych.Janusz potrzebuje takiego wsparcia bo nie ma zgody na ogłupianie narodu i żeby tylko PO nie obudziło się z ręką w nocniku .Gdzie kompromis tam kompromis a gdzie twardy kop w zadek tam kop w zadek!
    :)))Gonię resztką sił bo niedługo upragniony wypoczynek więc dla tej perspektywy warto się poświęcić.Nie będzie mnie w necie ale myślami będę z Tobą i innymi bloggerami:D.
    Życzę ożywczej bryzy a gdy spadnie upragniony deszcz posłuchaj Ewuś sobie ELO ,,Rain is falling" ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, gorąco jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Adaś :)))
    Myślę, że Janusz potrzebuje tego bardzo, bo i we własnych szeregach ma w tej chwili sporo krytykantów. Dlatego liczy się tutaj każdy wpis.
    Tak myślałam, że jesteś bardzo zajęty - ale rzut na taśmę blisko, a potem - luzik :))) Ja muszę jeszcze harować do drugiej połowy sierpnia :(
    Dedykuję Ci mój wierszyk z niedzieli - Upalne impresje - pisałam go z myślą o Tobie, bo wiem, że lubisz takie teksty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz mi to faux pas...wiesz jak cenię sobie Twoją poezję :D Biegnę na ten tychmiast uraczyć się rozmarzeniem...*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja, "Ewuś*" , skorzystałam z podanego adresu. Pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ozon!
    Pozdrawiam gorąco (Anonimowego też)
    i chłodniejszego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posłuchałam sobie Electrict Light Orchestra...
    trochę orzeźwienia na mnie spłynęło... :)
    Dzięki Adaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...jeśli tylko mogłem uprzyjemnić Ci te upalne godziny to miło mi:)
    Liczę,że za kilka dni pojawi się coś pięknego o burzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyrazam zdecydowane poparcie dla Pana Janusza

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy, za każdy taki gest mogę tylko podziękować :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń