Powered By Blogger

środa, 7 lipca 2010

38 milionów Polsk

Jest wykształciuchów i jest roboli.
Zbliżony język - kiedy coś boli.
Choć chleb codzienny podobny jedzą,
jakoś niewiele o sobie wiedzą.

Radiomaryjna - feministyczna,
hiperpobożna i polityczna.
Inne języki, świata widzenie.
I niemożliwe porozumienie.

Warszawsko-gdańska i z Kozich Pałek.
Druga ciekawsza, niż im się zdaje.
Pierwsza - miłością do siebie pała,
a o tej drugiej już zapomniała.

Polska pracusiów i obiboków,
prosto idących i chwiejnym krokiem.
Tych, co czytają wielkich poetów
i tych już wtórnych analfabetów.

Ten podział można ciągnąć bez końca.
Wszyscy żyjemy pod jednym słońcem --
i ta wczorajsza, i ta dzisiejsza.
Więc która Polska jest najważniejsza?

9 komentarzy:

  1. Każdy ma swoją,w sercu ją nosi
    i po swojemu kocha...
    Dla jednych jest najlepszą matką
    -dla innych jak macocha !

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda jest inna,
    bo taka Polska.
    Jedna jest obca -
    co zwie się Wolska!

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja myśl
    tak sobie zwykła
    Nie koniecpolska
    i niezbyt nikła.

    To napisałam , w odwecie do wszystkich "marszałkowskich pieśni", bo nikt jak ja, ich nie pamięta. I niech Kaczor się zamknie. Podczepia się na krzywy ryj, do różnych pieśni, od dawna polskich, które powstały bez niego.. HOWGH!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam złudzeń, że się zamknie.
    Poza tym, ten typ nie umie z honorem przegrywać:)
    A jeżeli gratuluje, to tylko dlatego, że dobry obyczaj tak każe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to się mówi"weż mnie i nie rozśmieszaj"!!!Czy, a tam żadne "czy". Ojca miałam starego i tyle. Pamiętał przeróżne pieśni i piosenki z czasów legionów i czego tam. Teraz dopiero widzę czego chciał nas nauczyć. I nie tego , co chce wmówić w nas Kaczor wraz z o.Rydzykiem i jego sponsorem Kobylańskim. Dziadem bez skrupułów, który dorobił się na tych, których ciągle tępi. Moim zdaniem, każdy z nich ma ten sam cel: władza.Nawet w tę część niewymowną nie dam się pocałować, bo się odchodami brzydzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten maszyn zwany "bloggerem" ma grypę, alboco?Kurde!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewooooooooo,witaj:)))))
    Z tej okazji,dla uciechy ale i refleksji czasem, mały prezencik:)
    www.Demotywatory.pl
    Zabawa bez końca,co dzień coś nowego a tytuł chyba przewrotny.
    Miłego;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Adaśku :)))
    Tamte obejrzałam, mam nadzieję, że odpowiedź dostałeś.
    Rzeczywiście pyszna zabawa i wcale nie demotywuje, powiedziałabym, że wręcz przeciwnie:)))
    Dzięki serdeczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adasiu, obejrzałam Demotywatory, dobre.

    OdpowiedzUsuń