Powered By Blogger

czwartek, 23 września 2010

Minister od homofobii



Mądrość z głupotą wciąż się bije,
bez końca swe krzyżują pały,
w tej pani mądrość się skończyła -
albo wszak nigdy jej nie miała.

Ma w wychowaniu deficyty,
kulturą nigdy nie grzeszyła,
na homofobii weszła szczyty,
w "Gościu Niedzielnym" się sprawdziła.

Pani minister nie pracuje,
za co ma gażę, nie wiadomo,
z zacięciem jednak podpatruje,
kto jest hetero, kto zaś homo.

Nie zna, co prawa są człowieka,
kto z kim śpi w łóżku ją obchodzi,
z poziomu magla świat postrzega,
bo tak nakazał ksiądz dobrodziej.

Z takim rozumem, intelektem,
błyskotliwością i wymową,
miejscem dla pani odpowiednim
są tylko kółka różańcowe!

41 komentarzy:

  1. Dzień dobry Ewo. Wspaniale już w tym tygodniu trzecia gwiazda ze szcztów władzy.Całe szczęście że są brylanty takie jak TY ; Lilly które dają radość i pozwalają wierzyć lepsze jutro.Dziękuję za dzisiaj też.Jurek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Jurku:)
    Głupota pani minister jest porażająca i przynosi wstyd naszemu państwu w całej Europie.
    Tu nawet nie chodzi o merytoryczną stronę sporu co do zatrudnienia nauczycielki lesbijki w szkole katolickiej, bo rzecz jest dyskusyjna. Chodzi o brutalne wchodzenie w prywatność oponenta w dyskusji (p. Śmiszka)i wypominanie mu z kim śpi. Ludzie o takich poglądach i mentalności nie powinni być w rządzie.
    Moim zdaniem pani jest wystarczająco skompromitowana.
    Jurku, dziękuję za miłe słowa, ale z tymi brylantami, w stosunku do mnie, to zdecydowanie przesadziłeś.:)
    Pozdrawiam w pierwszy dzień jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie:)
    Wielu polityków chyba nie pojmuje co znaczy odpowiedzialność jaką nadaje im pełniona funkcja.Pani minister-jak dla mnie-może być sobie homofobem z najwyższej półki.Prywatnie.Jako minister w Rządzie ma obowiązek schować swoje uprzedzenia -inaczej OUT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Adaś:)
    Tu nie chodzi o prywatne przekonania pani Radziszewskiej - może mieć jakie chce, nic mi do tego. Ktoś ją jednak ministrem "uczynił", znając prawdopodobnie jej poglądy. I nie wiem, czy przypadkowo, czy w celu zaspokojenia żądań jedynie słusznej przewodniej siły narodu.
    Oczywiście, jestem za jej dymisją bezapelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jest z PółGowinem.Jaki z niego liberał?
    W kwestii przekonań pozwolę nie do końca zgodzić sie z Tobą.Przypomnij sobie Ewuś ministrów PiS,którzy bez ogródek wyrażali swoje poglądy mimo sprzeciwu opinii publicznej(Piecha).
    W ogóle politycy zapominają kto i do czego ich powołał ale myślę,że to przypadłość wszystkich polityków.Gdy funkcja już przyklepana ich uwaga natychmiast jest przekierowana na stan konta.Wykonywanie obowiązków to wtedy sprawa drugorzędna.Lepsi od nich w te klocki są tylko samorządowcy.Co się TAM dzieje to widać po coraz częstszych sprawach sądowych z ich udziałem.
    A co do Radziszewskiej -powinna sama się podać do dymisji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Adaś, jestem tego samego zdania co Ty, wyraźnie o tym napisałam o 8:57! Wyraziłam to też rymem, co myślę o tej pani i politykach, którzy sprzeniewierzają się ideom, do których obrony zostali powołani. Mam nadzieję, że teraz już nie będziesz miał wątpliwości, co do mojego zdania w tej kwestii:).
    Co się dzieje w samorządach, widzę to na co dzień, od kilkunastu lat - tu też liczą się tylko stołki, chociaż wyborcy coraz częściej to dostrzegają i dają temu wyraz przy urnie. Uczymy się demokracji powoli i niestety na własnej skórze. Nauczka jest bolesna i długotrwała ale mam nadzieję, że w końcu jakiś efekt da. Jednak niestety, dopóki największym autorytetem na wsi jest proboszcz, kampania najczęściej idzie przez ambony i mamy to, co mamy. Poseł, radny czy wójt może być mierny, ale KK wierny!
    PółGowin, to też mój ulubieniec :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do Gowina,także i Mężydły, to mam podejrzenie,
    że są końmi trojańskimi wprowadzonymi do PO przez
    KK. Obaj byli związani z pisuarami. Obserwuję od dawna ton ich wypowiedzi, które ten stan zda się potwierdzać.
    Witam wszystkich.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak, Jaśku. Co do Niesiołowskiego, też mam mieszane uczucia, był związany z ZCHN. To, co wczoraj pokazał u Moniki Olejnik, to jego prawdziwe oblicze, mimo, że w innych sprawach ma trzeźwy pogląd i cenię go za jędrny, kwiecisty język.
    Nieszczęściem tego rządu i całej Platformy jest to, że krzyżują się w nim poglądy liberalne i wierność Kościołowi. A tego na dłuższą metę chyba pogodzić się nie da.
    Witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już kiedyś wspominałem staram się zagłębiać w info wszelkich możliwych opcji politycznych.Czasem ciężko sie połapać kto pisze prawdę a kto uprawia kłamliwą,podjazdową propagandę bo do faktów jako takich czytelnicy zazwyczaj nie maja dostępu chyba,że dotyczą ich samych.
    Piszę to w nawiązaniu do jednej z wcześniejszych naszych dyskusji kiedy obiecałem Stanisławowi podać namiary na fakty dotyczące działań Komisji Majątkowej.Sprawa ta dotyczyła osoby znanej mi dawniej i czytając artykuł nie miałem wątpliwości co do prawdziwości podanych faktów.Jak pokazały ostatnie dni tylko fakty potwierdzone dokumentami uwiarygadniają informacje.
    Dla Stanisława:NIE-art.Mateusza Cieślaka - ,,Kościół wali chłopów"-mail.mcieslak@redakcja.nie.com.pl
    Życzę Stanisławie mocnych nerwów i siedź jak będziesz czytał:).
    To co dzieje sie w instytucjach państwowych (w majestacie prawa)pozornie w interesie państwa i obywateli,praworządnością może nazwać tylko ...ktoś strasznie tępy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie:)
    Widzę, że nasi wielcy rozpętali tolerancyjną wojnę!!! Mnie dzisiaj także, że tak powiem poniósł pan marszałek!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Adaś, wprawdzie nie czytam organu Urbana, ale nie mam wątpliwości co do tego, że w dzisiejszej Polsce KK jest prawnie uprzywilejowany, nawet stoi ponad prawem, a interesów jego strzeże państwo, bez względu na opcję sprawującą w nim rządy i to od dawna.
    Przy ilu decyzjach dotyczących rekompensat i odszkodowań za ziemie zabrane KK w czasach PRL złamano prawo lub nie doszacowano wartości przekazywanej nieruchomości? Nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że od decyzji komisji nie ma odwołania, co znakomicie sprzyja nadużyciom
    Sprawa ta została skierowana do TK (n.b. przez SLD)lecz do dzisiaj nie została rozstrzygnięta, bo jest zwyczajnie niewygodna dla kolejnych ekip rządzących (dla Trybunału także). Problem nabrzmiewa teraz z wyjątkową mocą, bo decyzje o przekazaniu majątku podjęte z naruszeniem prawa mogą być zakwestionowane, a to może sporo kosztować Skarb Państwa (czyli nas, podatników) i wprowadzić niezły chaos. Jest to jaskrawy przykład strusiej polityki organów władzy państwowej z TK włącznie. Jeśli Trybunał tego pilnie nie rozpatrzy, poszkodowanym zostaje tylko Strasburg, przy czym skutki finansowe tego procederu dotkną w każdym przypadku wszystkich obywateli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witajcie!
    Wiele jest takich spraw. KK nadużywa swoich praw, lub ustawy. Odbiera to, co do niego nigdy nie należało. Znam takie przypadki. Obecni włodarze miasta, albo nie znają historii tegoż , albo są skądinąd. Na jedno wychodzi. Prawo rządzi się bezprawiem. Howgh!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sobie spoglądam na podobna sprawę we Włoszech (w sprawie krzyży w klasach)GW.pl-Świat ,,Strasburg ponownie rozważy..."-i myślę,patrząc jak wygląda respektowanie prawa w tej konkretnej sytuacji,że oni (Kk) tak łatwo nie ustąpią a do Strasburga droga daleka:(

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest pewne, że nie ustąpią, bo imperium swoje budują od 2000 lat, żyją z majątków i przywilejów, jakimi ich wielcy tego świata hojnie obdarzali od dawna. Naiwnością jest sądzić, że odpuszczą; doprawdy nikt chyba w to nie wątpi.

    OdpowiedzUsuń
  15. :)Breakin'Up Is Hard To Do -Neil Sedaka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki, Adaś:)))
    Zaiste, "zerwanie jest trudne do zrobienia":)
    Ale bardzo miłe dla ucha:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to jeszcze na tymczasem:Laurel and Hardy Sing-The Fresh Fish Blues :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. ...i na koniec:The Brothers Four-Try to Remember:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki! :)))))
    Adaś, potrafisz świetnie rozładować zbyt poważny nastrój:) Super rybka doskonała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh... teraz to już się rozmarzyłam do końca:)
    Kraina łagodności i te cudowne, wrześniowe krajobrazy...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie zapraszam do mojego wątku,- takiej krainy łagodności w wątku "Mamy nasz piękny ogród" na FSK. Co prawda tam też czasami wysiewają się osty, ale...

    Pozdrawiam słoneczkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaśku, próbowałam wejść do tego wątku, ale nie wiem jak zrobić, żeby za każdym razem nie cofać się o kilkadziesiąt stron, bo to bardzo czasochłonne:(. Jestem okropna noga w technicznych sprawach:(
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuś,tak sobie pomyślałem:czy na Bloggerze nie ma opcji przesyłania linków?To by ułatwiło sprawę no,chyba,że to byłby dla Ciebie jakiś kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety Adaśku, w tym szablonie nie mam takiej opcji. Trzeba kopiować wszystkie "linki":) ręcznie i potem szukać. Wiem, że to upierdliwe, ale nic na to nie mogę poradzić:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda:)Ja do ,,Ogrodu" już kilka razy próbowałem ale za długo to trwało a poprawianie linku na pasku nic mi nie dało oprócz pustego ekranu:(((

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie mam tak samo, ukazuje się tylko pusty ekran i nic innego nie umiem zrobić. Może jak Jasiek zajrzy do ogródka (tutaj) da nam jakieś wskazówki:)?

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozostaje wejść na ostatnia stronę i spisać link a potem go przepisywać na pasek.To i tak będzie krócej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytasz w moich myślach:)
    Właśnie tam weszłam i tak zrobiłam, tyle, że nie przepisałam, a "kopiuj-wklej":)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Ewuś:)i niestety do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  30. Już jest instrukcja na FSK:) Weszłam bez problemu.
    Pa, do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witajcie wszyscy - specjalnie : Ewo i Adamie !
    Dlatego " specjalnie " bom chciał się ustosunkować do Waszej polemiki odnośnie Radziszewskiej....
    Nie zgadzam się z Adamem , który pisze , że prywatnie to ona może być ..... . Poprostu nie wierzę w to , że : człowiek ograniczony , będący " prywatnie " homofobem - może być ministrem- przedstawicielem rządu , który broni mniejszości ... Nigdy - nikt nie będzie dobrze sprawował tej funkcji , gdy prywatnie jest przeciw ! Musiałby chyba , cierpieć na : całkowitą rozdzielność półkul mózgowych . Jedna jest homofobiczna - druga - tolerancyjna ! Radziszewska jest dowodem na : " dyplomację koniunkturalną " platformy.... Stworzono fasadowy " urząd " - bo tak Unia wymaga , ale na czele postawiono / świadomie / : " katolickiego oszołoma " ! Mamy więc urząd i mamy spokój z " kuścielnymi"....No , bo przecież : to ich człowiek ! Zakłamanie i prymitywna manipulacja. Coraz mniej , popieram p.o. , widząc co się dzieje.
    Ewo . W pełni zgadzam się - kościół kat. to instytucja poza i ponad prawem ! Najlepsze jest to , że w dobie ogólnych , budżetowych oszczędności - nikt nie śmie ograniczyć " dotacji " państwa dla tej fałszywej i pazernej " firmy " ! Miliard kosztuje samo " nauczanie " religii opłacane przez budżet ! Kapelani z pensjami po : 4-16 tys , są wszędzie ! W wojsku , straży miejskiej , policji , szpitalach , straży pożarnej. To kolejne miliardy . Komisja majątkowa to , rocznie parę miliardów oddanych majątków , których , często , nigdy nie byli właścicielami ! Dotacje celowe : remonty świątyń , uczelni katolickich i t d ! To naprawdę są MILIARDY w skali jednego roku ! I nikt , dosłownie NIKT - nie śmie ograniczyć im tej Niagary szmalu , nawwet o złotówkę ! Wszyscy mają oszczędzać - " czarni " - nie !!! Charakterystycznym jest fakt , że : sami nie wystąpili nigdy z propozycjami ograniczenia pożerania pieniędzy społecznych... No , ale to taka instytucja... Doprawdy , powiedzieć nic dobrego , o nich , nie można . Moim zdaniem - zaznaczam .
    Ludzie , którzy nie zrezygnowali z rozumu - zgodnie z zaleceniami " czarnej sotni " mówią , że ta komisja nieszczęsna i nieprawna : powinna zniknąć w chwili podpisania konkordatu ! Teraz " zwroty " odbywają się dwutorowo ! Poprzez konkordat i komisję ! Uważam , że instytucja mafii kościelnej już dawno przekroczyła wszystkie granice przynależne demokracji ! Ten SYF - tylko w Polsce jest możliwy. I końca , wcale , nie widać . Póki polska krowa - kościół odwrotnie niż w naturze , będzie doiła kraj - niewiele się zmieni ! Stosunek władz do tej organizacji jest zaprzeczeniem DEMOKRACJI , która winna : równo traktować wszystkich... Szkoda gadać !
    Twój link , Adamie , zostawiam sobie na " poobiedzie " - bo apetyt stracę... a obiadek smaczny.
    Pozdrawiam serdecznie
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  32. P.S.
    Przyłapuję się na tym , że we mnie : człowieku tolerancyjnym powstaje instynkt mordercy wobec tego naszego BETONU ! " Własnymi ręcyma " bym ich podusił... Czyli : nietolerancja , fanatyzm , ciemnota i nielogiczność wywołuje we mnmie , bardzo negatywne emocje ! A jako zdeklarowany " tolerancjonalista " - winienem ten stan rzeczy akceptować /?/ Ale nie potrafię !
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Stanisławie:)
    Właśnie jestem świeżo po lekturze sprawy przekazywania majątku KK. To jest taka afera,jakiej w Polsce nie mieliśmy chyba nigdy. Ale poszkodowane gminy mają jakieś wyjście prawne, chociaż żmudne i długotrwałe. Jeżeli doszło do naruszenia prawa, a są realne podejrzenia o przestępstwo korupcji, to jest szereg przepisów prawnych, na podstawie których można dochodzić chociażby częściowego naprawienia szkody, odzyskania tych bezprawnie przekazanych korzyści. Jeżeli sprawca nawet pośrednio uzyskał korzyść z przestępstwa, sąd może orzec przepadek tej korzyści. Możliwe jest tez dochodzenie na podstawie Kodeksu cywilnego jako bezpodstawne wzbogacenie.
    Jeżeli sąd uwzględni te roszczenia, to zapłaci Skarb Państwa. Może jestem naiwna, ale wierzę jeszcze w niezawisły sąd. Tylko że wychodzi na to, że my zapłacimy (Skarb Państwa) podwójnie.
    Skandal nad skandale!
    Nie łudzę się, że KK zaproponuje w ramach oszczędności jakieś cięcia w swoim źródełku. I nie wierzę, że za mojego życia, jakakolwiek ekipa rządząca, z jakiejkolwiek opcji politycznej upora się z tym problemem. Dobrze, że przynajmniej robi się wreszcie krzyk wokół tej sprawy. I oby jak najwięcej tego krzyku, a może coś wreszcie z tego niego wyniknie i przynajmniej "krowa" zacznie mieć większe obiekcje w dojeniu państwa.
    Stanisławie:), tu mój "tolerancjonizm" też ma swoje granice, tym bardziej, że jestem zdeklarowaną legalistką. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewo :)
    Ja też , choć prawnikiem jestem tylko z : zamiłowania i przymusu ekonomicznego ..., nie wierzę w obiektywizm PRAWA i w " ślepowatość " - Temidy ! Nagnie się zasady , paragrafy , prawo , aby " kuścielnych " chronić ! Bo to , psia krew - nasze " dobro narodowe " ! Bo " łoni " tyle dla Polski uczynili... Jak pytam co ? Odpowiedzią jest : ty Żydzie , ty masonie... Podzielam Twoje zdanie , że " możliwe jest dochodzenie..." ! Ale kto to niby miałby zrobić ? Tu wszak jest: ponadpartyjne , ubezwłasnowolnienie ! Powiedz : kościół - już wyciągają klęczniki ...Wszyscy !!! Polska jest enklawą europejskiej ciemnoty i myślenia poprzez " pryzmaty " zjełczłego oleju , ponoć świętego... Kościół ma niesamowitą moc sprawczą w każdej kampanii wyborczej , więc kto się narazi " łonym świętym " ? NIKT - Ewo , żadna partia... Możemy sobie " prywatnie " u Ciebie utyskiwać !
    Ale... sam fakt , że możemy jest cenny i dlatego będę własną piersią , bronił Twojego bloga/u/ , przed napływem oszołomstwa ! Tak jak to się stało u Palikota...
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  35. Adam...
    Tekst przeczytałem , potwierdza on moje , skromne opinie... " Przeniosłem " go do Palikota. Teraz jest na trzeciej stronie , pod " gielczynem " , którego znam prywatnie...Też prawnikiem , już na emeryturze , jest... Miło znależć grono fajnych ludzi o bratnich poglądach... Bez względu na : wiek , wykształcenie , zawód wykonywany... Łączy nas : LOGICZNE MYŚLENIE !
    Pozdrawiam Adamie.
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  36. Lato za morze się wybiera,
    Co mnie obchodzi głupia Ela?
    Jesień na złoto wszystko zamienia,
    Mam po urlopie piękne wspomnienia.
    Będę oglądał z urlopu fotki,
    Co mnie obchodzą foboidiotki?

    Ucieszył mnie bardzo ten artykuł:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,To-polityczne-trzesienie-ziemi-Taki-talent-ma-tylko-Jaroslaw-Kaczynski,wid,12690434,wiadomosc.html

    Ale w głowie mam:

    Okręciki marzeń

    Chmurki, chmurki znajome, okręciki marzeń,
    Nie chcę innych wywyższeń, nie chcę innych zdarzeń,
    Chcę leżeć w niebo twarzą i wędrować z wami,
    Bo mi dobrze tak z niebem, chmurką i myślami...

    Jan Izydor Sztaudynger

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  37. Głupia jest Ela, smutne zjawiska,
    jedyna rada: olać to wszystko!
    Tylko w człowieku siedzi pytanie:
    czegóż bez przerwy płacimy za nie?

    Wiiiiitaj Wooooojtkuuuu:))))
    Widzę, że dobrze wypocząłeś, bo wena Ci dopisuje! Brakowało nam Ciebie i Mistrza Jana bardzo:)
    Okręciki marzeń piękne, już je widzę w dzisiejszych chmurkach:)
    Dzięki za linkę, zaraz przeczytam o tym niebywałym talencie...;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O rany! Ale bomba! takiej radochy nie miałam od dawna - słupki PiS spadły 9% w ciągu tygodnia - toż to rewelacja:)))
    Zacytuję komentarz Wiesława Dębskiego - w sam raz:
    "Trzeba mieć sporo talentu, by stracić w ciągu dwóch zaledwie tygodni aż 9 punktów procentowych. Niemal w całości na to osiągnięcie zapracował sam Prezes (choć nie odbierajmy zasług Brudzińskiemu, Macierewiczowi, Błaszczakowi i paru innym!)"
    Kto z bywalców ogródka chce sobie poprawić humor niech koniecznie zajrzy do linki Wojtka:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Stanisławie, dopiszę coś do Ciebie z 16:56. Oprócz logicznego myślenia łączy nas tu jeszcze wzajemna życzliwość, czego nie uświadczysz na Poletku. I dziękuję za pierś, w której bohaterstwo nie wątpię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Stanisławie.
    O takiej porze dzisiaj juz dawno jestem na nogach:)Wczoraj mocno zabradziażyłem na forach i blogach tak,że potem siedziałem przy pracy do 2.00 w nocy a dzisiaj muszę to skończyć.Stąd nie miałem czasu tu zajrzeć choć siedzę przy kompie.
    Dzięki za miłe słowa.Do Janusza zaglądam i czytam a nawet ongi posądziłem innego Stanisława,że jest ...Twoim nickiem na PPP:)))Ewuś* wyprowadziła mnie z błędu:))))
    Niestety,nie piszę tam bo już zupełnie nie miałbym czasu na cokolwiek a pracować na chlebuś trzeba:)
    Myślę,że te zryte berety,,,obrońcy wartości",czytając jak ,,pobożnie"okrada się obywateli - nieźle się wściekali:))) bo takie sprawy-wychodząc na światło dzienne,ukazują całą podłość i zakłamanie tej miernoty sukienkowej a oni chcieli by ,żeby było o tym szaaaa.To jest tak,że oni korzystają z mediów ,,politycznie poprawnych"- ja -ze wszystkich.Zakurdzewiałe poglądy,zaściankowe,pod dyktando...to ich wyróżnia.
    Co do osobistej tolerancji mam dokładnie to samo co Ty i tez juz kiedyś pisałem o tym:)))
    :)))Zgadzam sie też co do tego,że takich blogów jak u Ewci*- naszej gospodyni- należy bronić przed szlamem -co już kiedyś ogłosiłem -więc jest nas dwóch:)))
    Mało czasu,praca czeka a więc dobrego dnia tobie i wszystkim:)
    Ewci,całuję rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Adaśku :)
    No to już mam co najmniej dwóch strażników i obrońców ogródka!:))) Tym sposobem żaden żaden szlam tu nie ma wstępu. Miło mi, że tutaj gościcie Ty, Stanisław, Jasiek, Jurek, Wojtek, Miłe Panie i reszta Gości - cała przyjemność po mojej stronie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń