Powered By Blogger

środa, 22 września 2010

Krynica mądrości



Nelly z wczasów wróciła,
na ekrany trafiła,
w pełni siły, w bojowej znów formie,
krok po kroku, po słowie,
wszystkim rychło opowie
o kampanii, prezesie, Platformie.

Dobra była kampania,
gdyby nie głupia mania,
że nie powódź, nie Smoleńsk, nie Rosja,
a Joanna pokpiła,
choć i tak dobra była,
wszak z oblicza wciąż biła jej troska.

Nie pamiętam słów Jarka,
bo Joanna - fujarka,
w naiwności kobiecej nieszczęsna,
Nowak kwiaty jej kupił,
uwiódł oraz przekupił,
w tym wyborów zawiera się klęska.

Tendencyjne szalenie
ja odniosłam wrażenie,
że Jarosław przekazał nam treści,
jest wrażliwy i mądry,
a Platforma? Ach skąd by -
wilcze oczy i pudło próżności.

Swoją złość pokazali,
na prezesa wylali
Bartoszewski i taki tam Wajda,
Nycz się także dołożył,
do kaplicy krzyż włożył,
a ich słowa to fałsz oraz bajda.

Póki sił nam tu stanie,
pomnik Lechu dostanie,
uczuć naszych nie będzie nikt tłumił.
Prezes mądrze powiedział,
a Bronisław nie wiedział,
że Norwegia od dawna jest w Unii.

Bo Jarosław, to sława,
każdy z nim chce rozmawiać,
no, a w Tusku jest tyle podłości,
w PiS-ie wszyscy wspaniali -
czy już wszyscy paniali
że ja jestem krynicą mądrości?!

63 komentarze:

  1. Nie wie baba co plecie
    Ani rusz, nie powiecie,
    że wie dokładnie co mówi.
    Taka się urodziła,
    mówiła i mówiła
    i przegada następne stulecie.

    Stulecie to "pikuś"
    dla niej to i miliony lat za mało,
    Niech żyje bal!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dokładnie, to ja tego nie potrafię przekazać, chociaż bardzo się starałam. To jest dla mnie za trudne, do pięt Nelly nie dorastam :(.
    Chociaż nieskromnie powiem, że coś tam jednak załapałam. Za ostre były słowa prezesa ale jak do tego podejść emocjonalnie...;-)
    Najważniejsze, że wróciła i znowu świat jest piękny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez względu na wszystko pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich w centrum Warszawy powstanie, "jeszcze za naszego życia". Tak jej mówi kobieca intuicja i telepatia. Faktycznie, jej telepatia jest bliska psychopatii.
    Dwie gwiazdy wspaniałych braci: Fotyga i Nelly, żyją w swoim sfiksowanym świecie ale za to dostarczają nam taaaakich atrakcji!
    Pozdrawiam, nie ma to jak poranny śmiech przy kawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomnika nie będzie. Takiego pomnika.I tam gdzie piszesz. Pom trupach warszawiaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzysztofie, jej telepatia to przekaz nie z tego świata. Gdzież nam, malutkim żuczkom, zgłębiać takie mądrości! ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ozonie, ja bym tej pewności nie miała. Wszak chodzenie po trupach jest dla niektórych chlebem powszednim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdiagnozowałem tę przypadłość jako nekromanię
    wampiryczną - trupy smoleńskie i "Tusk ma krew na rękach", a pisowcy, ze smakiem, z tych rąk ją zlizują.

    Pozdrawiam promykiem słońca.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaśku:)
    Dyżurny jak zwykle Gugiel podpowiedział mi, że nekromania to fascynacja śmiercią i zmarłymi, pozbawiona charakteru erotycznego. Patrząc jednak na wniebowzięte oblicza tych, co ją uprawiają, mam poważne wątpliwości co do braku tego charakteru.;)
    U mnie jest tak dużo słońca, że pozdrawiam Cię wszystkimi dostępnymi mi promykami.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I Amen! W Warszawie pogoda zmienna. Po niebie przewalają się chmury przeróżnej maści. Do wyboru , do koloru. Nigdy nie wiadomo z czego spadnie deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyba jeszcze te polskie wampiry polityczne umiały choć w ten sposób:

    youtube:Edwin Hawkins&Linnete Hawkins Stewens-O happy day:))))
    Witajcie w piękny i słoneczny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witajcie:)
    Kiedy czytam ostatnią notkę Ewy, zaczynam się zastanawiać czy to już nie ociera się przypadkiem o nekrofilię?
    Ja dzisiaj o równych i równiejszych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę masz za duże wymagania Adaśku, w szczególności muzyczne. One hymnu nie za bardzo potrafią wyjąkać...
    Witaj w ostatni dzień lata, bardzo ciepły, słoneczny i piękny.:)
    Wszystkie wampiry szlag trafi natychmiast, bo to demony ciemności!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witojze Adamku!
    Widzę, że mamy tu cicerone muzycznego. Dzięki
    za przesyłki. W rewanżu chlapnijmy po śklonecce
    Whiskey in the jar - The Dubliners. No to ku
    zdrowiu,stuk,stuk! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieśmiało zapytowywuję - mogę się przyłączyć ku zdrowiu? Też lubię Whiskey in the jar!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ruda:) - ociera się, oczywista oczywistość, już tak nie stawiam kropki nad "i"... wszystkim wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No przeca pijemy w Twoim ogródku:)Na zagryzkę,
    zamiast oliwek, możesz podać marynowane grzybki.:)
    No to stuknij się ze mną, bo Adam zasłuchał się
    w Gospel.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak whisky, to koniecznie z Dżemem:
    (...)
    "Whisky moja żono, jednak Tyś najlepszą z dam
    Już mnie nie opuścisz, nie, nie będę sam
    Mówią whisky to nie wszystko, można bez niej żyć
    Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
    Że najgorzej w życiu to,
    To samotnym być, to samotnym być.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stuk, stuk, zdrówka Jasieczku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A witojze mi Jaśku:)
    A to Ci super nutki a te skrzypeczki-cymesik:) Ja odstukam do Ciebie ,bo akurat mam co i pod co.Przywiózł mi jeden znajomek z Bukowiny ,,dredy serowe" a ja do nich jestem jak wilk do owieczek:)
    Za zdrowie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. O!!! Ryśka widzę cytujecie, niezły gość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaraz nam da Gospel ;-)
    Grzybki z marynatki do wyboru, do koloru: prawdziweczki, kurki, podgrzybki, opieńki, co chcecie.:) Pełny asortyment gwarantuję, z wyjątkiem rydzów - nie najszłam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty jednak wiesz co dobre:) Choć i oscypki z rusztu
    też niczego sobie nie dadzą ująć.:) Stuk.!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie chciałem tak mocno po bozemu ale skoro tak to:Georg Harrison - My sweet Lord ...
    Wasze zdrowie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam kiedyś takie dredy w "Almie", ale nie wiem, czy to nie była jakaś podróbka, bo smakowało tak jakoś gumowato i niekoniecznie jak ser.:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za Harrisona bardzo lubię...mmm... hare rama, hallelujah, hare krishna :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja z czystą przyjemnością będę ciął rydze za tydzień:)Dostałem cynk z Puszczy Rzepińskiej i nożyk szykuję:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewuś, na te,,dredy" z marketu szkoda pieniędzy...Mało ich i są z krowiego mleka:(
    Oscypek z rusztu to pychotka a pierogi z oscypkiem - niebo w gębie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby był tylko ostry. Tnij, nie żałuj, szczególnie tych z moherowym nalotem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O Boshhhhe! A ja samiuteńka z kim na grzyby nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obawiam się, że koło krowiego mleka nawet nie leżały:(. Na przyszły rok też planuję urlop w Beskidach, więc już wiem, czego będę szukać u tamtejszych gospodarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na tą chwilkę żegnam Was
    obowiązków przyszedł czas:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Będzie brutalnie i brzydko. Moja kablówka zmienia profil nadawanych programów. Niby to samo, ale co innego. Płacę pełny abonamet a oni, co i rusz, zmieniają jego zawartość. Miałam nadzieję, że poprzeklinam, ale nie ma jak. Kurde!

    OdpowiedzUsuń
  33. No to mieliśmy dwie intelektualne uczty z gwiazdami małego srebrnego ekranu.Ale ja to lubię od czasu do czasu bo już do cyrku nie chadzam i clownów którzy robią z siebie idiotów nie oglądam.A swoją drogą podziwiam odwagę pana Marii,myślę że odważniejszy niż ja mimo iż i skakałem /przymusowo/ wiele lat oblatywałem i jeszcze coś niebezpiecznego robiłem.Sciskam Ewa pędzę do 98 letniej staruszki pomóc przy remoncie chłupy.Jurk.

    OdpowiedzUsuń
  34. W nwiązaniu do proroctw Nelki o pomniku dla Lecha
    - Andrzej Waligórski

    "POMNIK"

    Raz mieszczanie pewnej włości
    Popadli w kompleks niższości,
    I żarła ich zazdrość dzika
    Z powodu braku pomnika,

    Podczas kiedy inne sioła
    Nie przejmowały się zgoła,
    Mając tych rzeczy nad miarę,
    Niekiedy nawet po parę.

    I tak w Grzdyćkach koło kina
    Był piękny pomnik Darwina,
    Z ogonem, dla podkreślenia
    Faktu od małp pochodzenia.

    Zaś w Wóice tuż przy remizie
    Stała kobieta w striptizie,
    Z podpisem: "Marzenie wieszcza
    na temat Marii Wereszczak",

    Wreszcie w Zgrzebnych Pozytronach
    Mieli biust Napoleona,
    Ubrany przez skromność w stanik
    Na polecenie plebanii,

    A z inicjatywy gminy
    W hasło "Kontraktuj rośliny".
    A tymczasem w naszej wiosce
    Prominenci byli w trosce,

    Bo dokładnie nie wiedzieli,
    Jaki wystawić obelisk.
    Wreszcie - nie mówiąc nikomu -
    Kupili w składnicy złomu

    Statuę z obitym nosem
    Z napisem "Friedrich Der Grosse".
    Ten napis zamalowali,
    Głowę całkiem odłupali

    I opatrzyli go nową
    Ulepioną z gliny głową,
    Po czym w sposób bardzo cwany
    Robili często wymiany,

    I mieli a to Szopena,
    To Urbana, to Ibsena,
    To znowuż Szymonowica -
    Zależy, jaka rocznica

    Lub jaka zmiana we władzach -
    Już wójt nową głowę wsadza.
    A wy, panowie plastycy,
    (a szczególnie ze stolicy)

    Malować wreszcie przestańcie
    Rozmaite gołe pańcie,
    I to jeszcze w wygibasy,
    I w różne takie pikasy,

    Rzućcie to wszystko w cholerę
    I - by zaspokoić teren -
    Rzecz bez precedensu czyńcie:
    Pomniki z głową na gwińcie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jurku, podejrzewam, że pan Maria jest tak zainfekowany głębokim intelektem żony, że na kolejne jej występy patrzy tylko z uwielbieniem. Infekcja jest mocno zjadliwa i zrównała poziomy ich intelektów całkowicie. Jeśli tak było na początku mariażu, to faktycznie, też podziwiam jego odwagę, chociaż miłość jest ślepa (w tym przypadku pewnie i głucha).:)
    Nie spadnij z drabiny przy tym remoncie. Miłej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. :)))
    Świetny pomysł z tą głową na gwincie, a jaka oszczędność:) I Pepiego nie trzeba by ruszać, konserwator zabytków by się odczepił, bo bryła pozostałaby bryłą i żadnej zabytkowej przestrzeni by nie naruszała. No, z torsem byłyby lekkie kłopoty, ale jakby lekko obciosać...:)
    W rewanżu mam Julka z pomnikiem:

    W obłędnych ulic bystrym młynku,
    Pędzonym gromem dnia i krzykiem,
    Jak śruba, dumnym swym pomnikiem
    Wkręciłem się w sam środek rynku.

    Sekunda chwały!
    O, kamieniu
    Upozowany w niej nadgrobnie!
    I gołąb siadł mi na ramieniu,
    I laur pod stopy spadł żałobnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ozon, jak trzeba pokląć, to już zatykam uszy. Proszę bardzo. Ale z "kablarzami" też można dyskutować, przecież płacisz za jakiś konkretny pakiet i takie programy musisz mieć.

    OdpowiedzUsuń
  38. Napisałam, to mi się wykasowało. Jakiś pogięty ten komp, "czyco?
    Każdy robi to co musi,
    czy też chce , czy nie chce.
    Ale teray musy robi toco ono yechce. Jak wida si posu

    OdpowiedzUsuń
  39. "Ruda", a jak Ci wyszły pierogi?

    OdpowiedzUsuń
  40. Wpis próbny. Ciekawe czy przejdzie?

    OdpowiedzUsuń
  41. "Gówno przechodzi", sensowne wypowiedzi, niekoniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. :))))))))DDDDDDDDDD
    Ewa,alem się uśmiał:))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja Was bardzo przepraszam, też bym się chciała pośmiać:(
    Ozon, masz problem z defekacją??!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaznaczam, że ogródku nie można!;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakbym sama miała, to małe piwko. Nic nie mogę na Twoim blogu umieścić. Zablokowałaś mnie?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo wymowny post naszej>ozonki<:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak się czasem dzieje. Posprawdzałam wszystko u siebie, było OK.

    OdpowiedzUsuń
  48. Matko Boska! Ozon! Czy nie widzisz, ze wszystkie wpisy wchodzą?????

    OdpowiedzUsuń
  49. >Ozonko< miła, martwiłem się u Miedzianowłosej,bo nie wiedziałem jaki i w czym problem:(

    OdpowiedzUsuń
  50. A teraz poważnie. Nigdy nikogo nie blokowałam i nie mam zamiaru blokować. Opcję moderacji mam wyłączoną i każdy może wpisać, co chce. Jeżeli komentarz nie wejść (w co wątpię), to błąd leży po stronie komentującego i trzeba jeszcze raz spróbować, cierpliwie i spokojnie.
    Ja nie mam żadnych problemów z umieszczaniem tu komentarzy, czasem tylko może to dłużej potrwać.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiem Ewuś, wiem. Ale po kilku próbach można starcić cierpliwość?

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam Was z wieczora...
    Czy może ktoś mi powie co się dzieje z ludżmi , których często popieram / właśnie słucham rozmowy Olejnik z Niesiołowskim / , że kompletnie im odbija , gdy temat rozmowy dotyczy tolerancji ??? Właśnie taką postawę prezentuje Niesiołowski ! W sekundę durnieje , gdy pytania dotyczą : pazerności czarnych , komisji majątkowej , tolerancji na mniejszości seksualne ! Jakie spustoszenie we łbach czyni instytucja kościoła ! To straszne ! Radziszewska , która jest ministrem , a byłym ministrantem natychmiast powinna odejść !!!
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  53. Ona jest wielce uniżona wobec sukienkowych.To taki Gowin w spódnicy.
    cyt:,,Na stanowisko,które powinno mieć charakter awangardowy-bo w całej Europie prawa obywatelskie należa do priorytetów-powołano osobę o bardzo konserwatywnych poglądach,która nie czuje problematyki równościowej.To tak,jakby na ministra obrony powołać pacyfistę"
    Ja bym ją wyoutował.

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj wieczornie:)
    Nie cierpię tej homofobicznej hipokrytki Radziszewskiej. Dziwię się, że tak skompromitowany człowiek może pełnić funkcję ministra w demokratycznym kraju, który powinien przestrzegać standardów unijnych w zakresie praw człowieka. Poza tym to leń patentowany, absolutnie nic nie robi w rządzie i ma łeb zakuty jak rycerz. Jak doczekam się jej dymisji, to chyba na mszę dam!;-)
    Co do Niesiołowskiego, to pamiętaj, że on pochodzi z ZCHN-u i naleciałości kościółkowe dają znać o sobie, niestety. Lubię jego jędrny język, ale dzisiaj, oprócz bełkotu o biednym kościele i żenujących wypowiedzi o gejach, nic mądrego nie powiedział. Zdegustowana jestem okropnie:(.
    Odpozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Coś mi się wydaje, że Radziszewska to "wtyczka" KK w rządzie, do pilnowania jego interesów.
    Jak ja mam dość tego czarnego imperium z jego pazernością, obłudą i chamstwem!

    OdpowiedzUsuń
  56. Adamie ...
    Problem wydaje się poważniejszy... Platforma , w tej materii, bardzo podobna jest do " ortodoksów " pisu... Stworzyli ministerstwo , nawet nie sprecyzowali podmiotu : tego równouprawnienia i działania przeciwko dyskryminacji... Bo tak wygodniej i bezpieczniej / wobec kuścielnych / Radziszewska , ortodoksyjna " dziennikarka " , równie ortodoksyjnego " gościa niedzielnego " - ma dbać o prawa obywateli ? Sam fakt postawienia na to stanowisko , takiej osoby świadczy o zakłamaniu i fasadowości tego stanowiska ! Aby Unia się nie darła , no i : żeby " kuścielni" nie wrzeszczeli... Coraz mniej mi się to podoba ! A raczej : wogóle mi się to nie podoba ! Ciekawe , czy wreszcie Polska podpisze : Euroejską Kartę Praw Podstawowych.... Wcześniej wogóle nie " podchodziła " do tego zagadnienia , ze względu na zapowiedż : kaczego odrzucenia ! A teraz ? No... teraz też nie podpiszą bo : rydzyk mordę drze , a i epidiaskop też negatywne stanowisko wyłuszczył... My JUŻ jesteśmy państwem wyznaniowym ! Obrona obowiązującego prawa i konstytucji - uważana jest za " atak i wojnę z kościelnymi " ! Dzisiejszy przykład z Jackiem Majchrowskim z Krakowa... Upomnienie się o zwrot majątku , który został przestępstwem wyłudzony od miasta , to: " wojna z kościołem " !
    "My kraść to dobry uczynek , jak nam chcieć łupy zabrać - to wojna " To moralność k.k. !
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  57. Cóż,PO wywodzi się z katolickich kręgów i zdaje sobie sprawę,że ich liberalizm odnosi się raczej do kwestii ekonomicznych.
    Komisja,która jest pod lupa CBA to twór o którym Ci napiszę lub podam namiary bo już jakiś czas temu doszły mnie słuchy o tym złodziejskim gremium.Tam są umoczone wszystkie opcje polityczne.
    Trzymam kciuki za Majchrowskiego,choć może byc jak zwykle u nas-przykładówka sądowa a potem cisza:(((
    Kłaniam się.

    OdpowiedzUsuń
  58. Z równym skutkiem ministrem do tych spraw mogłaby być posłanka Sobecka z PiS, ta od Teletubisia; ten sam poziom służalstwa wobec KK.
    Ze zwrotem majątku wyłudzonym samorządom przez KK może być potężna chryja, bo to grube miliardy. Myślę, że pokrzywdzone gminy nie odpuszczą, a zapłacimy jak zwykle my, podatnicy (odszkodowanie należy się od Skarbu Państwa. Przerażające przy tym poziomie deficytu budżetowego.

    OdpowiedzUsuń
  59. Powiem na koniec tylko jeszcze,że wielu rolników przegrało sprawy w sądzie a to dlatego,że od decyzji tej komisji nie ma odwołania!Wbrew Konstytucji!!!
    Spokojnej-mam nadzieję nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Te przepisy mają być zaskarżone TK i nie wyobrażam sobie, żeby TK orzekł ich zgodność z Konstytucją, skoro nie ma trybu odwoławczego od ich decyzji. Poza tym jest jeszcze KPA i na jego podstawie też można taką decyzję zaskarżyć. I jest jeszcze Strasburg - w ostateczności.
    Dobrej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  61. ...zaskarżone DO TK. sorry:)

    OdpowiedzUsuń