Powered By Blogger

sobota, 22 stycznia 2011

Chwila



Nie to, co za nami, nie jutra przystanie,
liczy się ta chwila, w której właśnie jesteś,
ucisz dziś radością serca kołatanie,
tylko tu i teraz, nie później, nie wcześniej.

Zawierz więc tej chwili, ona jest wyzwaniem,
odkryć ci pozwoli cały sens miłości,
poddaj jej się szybko, okaż zaufanie,
z nią pokonasz łatwiej życia przeciwności.

Chwila wciąż ucieka, w przemijaniu prędka,
uśmiech daj jej z rana, zanurz się w jej sile,
zarzuć na nią dzisiaj optymizmu wędkę,
powtórz za Horacym, tylko „carpe diem”! :)

109 komentarzy:

  1. A co to za śliczne niebieskie maleństwa?
    Cześć Ewuś:)))
    Wyglądają jak niezapominajki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia Wszystkim
    Życie jest tańcem...więc nie stój w miejscu TAŃCZ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Ozonko:)
    Oczywiście, niezapominajki. Mam w ogrodzie jeszcze odmianę różową i białą, ale te tradycyjne lubię najbardziej. Jakoś mi dziś przypasowały do wiersza; mają ulotne piękno, choć kwitną całą wiosnę i lato.:)
    Dzień wstał w miarę słoneczny, na dworze lekki mrozik, na razie nic nie pada - oby tak się utrzymało do końca. Udanej soboty Ci życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Ewciu:) Od razu na myśl przychodzi lato. Bardzo lubię niezapominajki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Heniu:)
    "Trwaj chwilo, jesteś piękna" -
    twój czas szybko przeminie,
    więcej nie będziesz dostępna -
    smakuj ją w każdej godzinie.

    Dobrego dnia Ci życzę i wytrwałości, z nutką słonecznego optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PODOBNO ŚWIECI SŁOŃCE I OPTYMIZM JEST ZA DRZWIAMI.
    Tylko klucza nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poranne zajęcia prawie odrobiłam,
    targ, fryzjer, spożywczy, pralnia oraz jatka,
    wciąż mam dobry nastrój, dziś się nie wkurzyłam,
    chociaż była ciężka z zakupami siatka.:))

    No i jeszcze nie otwierałam telewizora.:)
    Ozonko, uwielbiam bukiety z samych niezapominajek, albo połączone np. z konwaliami. Właściwie każdym bukiteom nadają lekkości.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze jednak są gdy rosną, gdy są "u siebie" To kwiaty, które jako pierwsze zapamiętałam z dzieciństwa i jeszcze "mlecze" i czerwoną i białą koniczynę. Uwielbiałam pleść z nich wianki:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Heniu, zrób porządek w swoim bałaganie, znajdziesz go na pewno:) Na razie posłuchaj trochę optymistycznej muzyczki:

    YT: The Beatles - Top 10 John Lennons most optimistic songs

    http://www.youtube.com/watch?v=wwadOzbz3B0&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozonko, Ja też plotłam wianki z mleczy, koniczyny i jaskrów, a nade wszystko z bławatków. Kiedyś zboża były bardziej zanieczyszczone chabrami, makami i kąkolami; robiłyśmy z koleżankami specjalne wyprawy za miasto, żeby zrobić z nich bukiety. A na wiosnę, zrywało się źdźbła świeżej oziminy do farbowania pisanek wielkanocnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Ogrodników*
    Ozonko*... do Twojej listy dołączę stokrotki pospolite... takie zwykłe... malutkie - łąkowe...
    Będąc małą dziewczynką plotłam z nich wianki....
    Te wszystkie polne kwiaty... i nie tylko polne... bo fiołki, konwalie i białe narcyze......to wspomnienie dzieciństwa:-)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Zosiu:)*
    Ja to dobrze, że nasze zawodowe taczki dzisiaj odpoczywają... Możemy porozmawiać chociażby o kwiatach naszego dzieciństwa. Z malutkich białych stokrotek mama mi uplotła wianek do I Komunii, poprzetykany asparagusem. Wtedy sztuczne wianuszki nie były jeszcze modne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Heniu***... dobrze, że widzisz ten optymizm za drzwiami.
    Klucz zgubiłeś?
    Wpuść odrobinę optymizmu przez dziurkę od klucza:-)*

    OdpowiedzUsuń
  14. A propos wianków, przypomniała mi się biesiadna piosenka:
    YT: Wiła wianki

    http://www.youtube.com/watch?v=Z5LjZqBK9NY
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo****... taczki odpoczywają:)))
    Cały tydzień chodziłam do pracy... pomimo choroby.
    Efekt był taki, że po przyjściu do domu padałam jak pies Pluto... dlatego ledwo załapywałam się na dobranockę:)
    Dziś i jutro... kuruję się. (Niecierpliwa jestem... bo od lat nawet katar omijał mnie z daleka).
    Komunijne wianuszki z "żywych " kwiatów są nadal na głowach "pierwszokomunijnych dziewczynek"... przez ostatnie lata obserwowałam...
    Żadne wianki od modystek nie mają tego uroku, co te "żywe".

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt, co żywe, to żywe. I ja miałam wianek z żywych stokrotek:))) Może to pora roku decyduje, jakie żywe kwiatki można wpleść w wianek pierwszokomunijny:)))
    Witaj SEG:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu:) Jak mnie zmogła jelitówka na początku stycznia, to przez dobry tydzień nie byłam w stanie wyjść z łóżka dalej, niż do łazienki...
    Do tego zainfekowałam całą rodzinkę i paru kolegów z pracy.
    Kuruj się choć przez te dwa wolne dni, to może trochę sił odzyskasz...
    Co do komunijnych wianków, to ostatnio widziałam niestety same sztuczności - przynajmniej w mojej okolicy. Ja swojej bratanicy, naście lat temu z robiłam z lewkonii i asparagusu. Wszyscy myśleli, że to małe, białe różyczki. A przy tym jeszcze pachniał! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewo**** bo zapomnę...
    Nawiązuję do Twojego wstępniaka...
    Chyba zrobię sobie szablon... bo znów muszę napisać to co zwykle: cudny wiersz.
    Żyjemy tu i teraz... nie liczy się to co za nami..."Ani się woda wróci, która upłynęła, także ani godzna która już minęła"...
    Róbmy tak, by nie żałować, że czegoś nie zrobiliśmy, że nie wykorzystaliśmy szansy danej nam przez los.

    Zacytuję fragment "Waszego" Czartoryskiego:
    "...Jesień życia pogodną staje się dla tych ludzi,
    Których dusze i serca jedna miłość obudzi
    i pozwolą rozbudzić się zmysłom.

    Może czas już najwyższy, by doścignąć pragnienia,
    aby przyjąć i przeżyć to, co miłość pozmienia
    i uwierzyć swym pięknym umysłom."

    OdpowiedzUsuń
  19. A tak w ogóle, to zapomniałam wczoraj Zosi złozyć życzenia z okazji Dnia Babci. Zdrówka i samych pięknych chwil Zosieńko***
    Mam nadzieję, że wnuki o Tobie nie zapomniały.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewo... przez ostatnie 3 lata 5 naszych wnuków była u I Komunii... obserwowałam więc te "białe anioły"... zauważyłam, że część (nie mała) miała na głowach wianki z "żywych" kwiatów (najczęściej margaritki i białe ogrodowe stokroty)... przeplatane mirtą o kolorze ciemnej zieleni.
    W takich wianuszkach były to naprawdę cudowne aniołki.
    (Dwie komunie były w Warszawie... tam była przewaga wianuszków od modystki).

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosiu*, bardzo dziękuję; rozpuścisz mnie komplementami, jak dziadowski bicz.:))
    Cieszę się, że Czartoryski podoba Ci się...
    Chociaż już niewiele jego wierszy mogę znaleźć, pisanych z punktu widzenia kobiety dla panów.
    Ostatnio musiałam korzystać z poezji annyG. Też piękna, ale Czartoryski bardziej do mnie przemawia.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuś*** wnuki pamiętają.
    Muszę powiedzieć, że mam 3 wspaniałych synów.. cudowne synowe, które są jak córki... i tak je traktuję.
    Ale wnuki, kocha się innaczej... miłością dojrzałą. I moje wnuki odwzajemniają ją.
    Telefony więc były od moich kochanych...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ozonko* piękne fotki robisz... widziałam u Ciebie na blogu. Zwłaszcza te z godzin porannych... gdzie dominuje biały puch...
    Masz dar do do robienia fotek.

    OdpowiedzUsuń
  24. A dzisiaj Dzień Dziadka.:))
    Dziadkom - Ogrodnikom, tj. Adasiowi i Jurkowi oraz tym, o których nie wiem, że są Dziadkami, życzę zdrowia i mnóstwa radości w otoczeniu wnuków.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny, na dobry dzień - do naszych kwietnych wspomnień dorzucam jeszcze piosenkę o obrazach z przeszłości...
    YT: Raz Dwa Trzy - Tak malował pan Chagall

    http://www.youtube.com/watch?v=FZ70gOAcW7E&feature=player_embedded

    Piękna, chociaż bardzo nostalgiczna...

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja przesyłam piosenkę.Ewa,śliczny wiersz i niezapominajki.

    http://www.youtube.com/watch?v=gAnCE9OGCt0&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  27. ... do tego filmik z pokazem obrazów Chagalla - piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewo*** z przyjemnością czytam poezję... ale szczery zachwyt budzą we mnie wiersze pisane "na żywo".
    Wiem, że to "na żywo" nie odda tego co mam na myśli...
    Wiersz takie są na fsk... jestem zachwycona każdym wierszem ~Manko, ~Bddetki, ~Jagi, ~Miedzianej, ~Blondynki... wymienić nie sposób...
    pisza zdolni... a inni z zawiści próbują mieszać...Ehhhhhhhhhhhh....

    Moje zamiłowanie do tych wierszy na żywo... i serdeczna atmosfera panująca w Ogrodzie jest powodem mojej tu obecności, choć wiem, że trochę to nie pasuje.
    Ale jestem, szukam werszy Twoich, Jaśkowych itd... każdy wiersz zdolnych Ogrodników cieszy mnie niezmiernie.
    Wypatruję ciągle Safiri i Tadeusza... to Crème de la Crème...
    Mogę mieć kompleksy, bo wszscy w Ogródku maja talenty... potrafią rymować... jestem tu jedynym antytalentem... ale nie ma we mnie zawiści... tylko pełen podziw dla Ogrodników.
    Ale się rozpisałam:)))
    Wszystkim Ogrodnikom buziaki przesyłam... w podzięce za Wasze talenty!
    Cmok...cmok... cmok!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dano:) Dziękuję. Wszystkim dziewczynom dzisiaj podobają się niezapominajki. Mam nadzieję, że Babciom i Dziadkom spodoba się Twoja piosenka.
    Pozdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopiero wróciłam:))) Mieć mam, ten dar, ale nie ja jedna go mam, na szczęście. Ewci też fotki świetne wychodzą. To te , których "się czepiam".

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla Ogrodników
    http://www.youtube.com/watch?v=B-pxSWqjZ_Q

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry Dzionek Ogrodnicy:)

    To jest zbrodnia niesłychana,
    Ruskie zabili pana...
    Ruskie brzozę posadzili,
    Ruskie tutkę wysadzili.
    Sztuczną mgłą zbrodnię omotali
    No i " naszych " - dobijali.
    Do Smoleńska lecieć nam kazali
    I pilotów rozśmieszali.
    No i wódę podawali...
    Jest tych win: stokilkadziesiąt,
    Których nie wymienię w miesiąc.
    Jarek prawdę tą objawił
    Do " poloków " dziś zagaił...
    Jedna PRAWDA jest nadrzędna,
    Że kaczyński - to jest menda!

    I tylko tyle , na dziś o " polityce ". Zaraz skoki w Zakopanem, więc się wyłączam:)))

    No i pozdrowienia ślę.

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  33. Witajcie sobotnim wieczorkiem:)
    Staszku, ja dzisiaj mam dzień bez telewizorni, z jedynym wyjątkiem - włączyłam na skoki.:)

    Święta cisza przy sobocie,
    telewizor wyłączony,
    więc nie byłam ja w kłopocie,
    że tam plecie ktoś androny.

    Dosyć tańca mam chochołów,
    co za szable znów chwytają,
    media grzeją ich do boju,
    sami siebie obrzydzają!

    Pozdrówka dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dano:) Dziękuję za Martę Mirską z "Niezapominajką", tak dawno jej nie słyszałam, że zupełnie zapomniałam o jej istnieniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znalazłam wiersz Ludwika Jerzego Kerna z 1972 r. Tyle lat upłynęło, a wiersz ciągle aktualny.:)

    Nowy Kossak

    Hoże dziewczę płacze,
    Konik nóżką grzebie,
    Polacy od wieków
    Twardzi są dla siebie.

    Francuz Francuzowi
    Funduje ślimaka,
    A Polak najchętniej
    Podgryzie Polaka.

    Hiszpan Hiszpanowi
    Gra na tamburynie
    A Polak podkłada
    Polakowi świnię.

    Włoch tak kocha Włocha
    Jak pawica pawia
    A Polak Polaka
    Do wiatru wystawia.

    Anglik Anglikowi
    Robi przyjemności
    Polak Polakowi
    Przykrości zazdrości.

    Konik nóżką grzebie,
    Płacze dziewczę hoże,
    Polak do Polaka
    Z pyskiem albo z nożem.

    Rzadko Polakowi
    Polak dobrze zrobi,
    To już nasze takie
    Narodowe hobby.

    A tak by się chciało
    Wstawić do czytanki,
    Że, Polak i Polak,
    To są dwa bratanki.

    OdpowiedzUsuń
  36. On chyba pisał w "przekroju". Pamiętam LJK na ostatniej stronie koło Filipka. Może się mylę, ale parę dni naśladuję (tfu) kaczyńskiego (małe litery zamierzone) i "jadę na prochach". Mogę być grzeczny i kogoś lubić -hi hi hi - tylko to później jak odwołać???? :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wnet będziemy mieli
    inną wizytówkę.
    Jak wprowadzą Euro,
    za polską złotówkę.

    Wieczorowo witam,
    zwrotkę dopisuję.
    Niech nikt nie pomyśli,
    że Andrzej jest ch....

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam się euro nie boje,
    bo z"sianem" dobrze "stoję"
    Wypycham nim pierzynę,
    Gdyż na wsi - mam rodzinę. O!

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, witam, moje uszanowanie!
    Jakże piękne wierszowanie.:))
    "siana" nie mam, dziura w kiesie,
    Euro bryka gdzieś po lesie...

    Fryzjer ze mnie zdarł dziś skórę,
    siana nie mam - długów furę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ... i pozdrawiam miło wieczorową porą Andrzeja i Henia:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witajcie:)
    Piękny wierszyk Ewuś i mieści się w kategorii tych z nadzieją...
    Jego wymowa jak ulał zgadza się z tą w piosence Dżem ,,Do kołyski".Te słowa -a i od dzisiaj Twoje - to był,jest i pewnie będzie motyw,który mi zawsze przyświecał:)
    No i te niezapominajki:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. To był profesor Filutek, nie Filipek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Heniu, ja też pamiętam wiersze Kerna na ostatniej stronie Przekroju. I wspaniałego profesora Filutka z Filusiem też i humor z zeszytów szkolnych...
    Zawsze zaczynałam lekturę Przekroju od ostatniej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  44. No to można spać spokojnie,
    jak pierzynka jest wypchana.
    Ciepła woda płynie w kranie,
    i bogaty stryjek w Stanach.

    OdpowiedzUsuń
  45. mówiłem jak piszę, że mogę się mylić. To ja Ci etykiety i różne zakąski u siebie daję, a Ty mi błędy palcami publicznie. Ja mam kochać szkalującą? Nie mogłaś po cichu jak pójdziemy ( no wiesz, przecież tu nie powiem , że do, no i). :-)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Pozytyw:)
    YT:SMOKIE: - Mexican Girl(1978)...:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. to było do mojej II kochanej "E" czyli Ozonówny

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj Adam. Zapomniałem się przywitać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Adaśku wytęskniony, witaj wreszcie w Ogródku:))
    Dziękuję. Mam nadzieję, że Twoje kłopoty z choróbskami w domu już się zakończyły. :)
    Dzięki za Dżem, miałeś rację - współgrają z moim wierszem więc pozwolę sobie je zacytować:

    DO KOŁYSKI

    Żyj z całych sił, i uśmiechaj się do ludzi
    bo nie jesteś sam.
    Śpij nocą śnij, niech zły sen Cię nigdy więcej, nie obudzi, teraz śpij.
    Niech dobry Bóg, zawsze Cię za rękę trzyma,
    kiedy ciemny wiatr, porywa spokój siejąc smutek i zwątpienie, pamiętaj że ...

    Ref:
    Jak na deszczu łza, cały ten Świat nie znaczy nic a nic
    Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil

    Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia, żeby umieć żyć.
    Bez znieczulenia bez niepotrzebnych nie spełnienia, myśli złych.

    Ref:
    Jak na deszczu łza, cały ten Świat nie znaczy nic a nic
    Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil, najlepszą z Twoich chwil.

    Niech dobry Bóg, zawsze Cię za rękę trzyma,
    kiedy ciemny wiatr,
    porywa spokój siejąc smutek i zwątpienie, pamiętaj że ...

    Ref:
    Jak na deszczu łza, cały ten Świat nie znaczy nic a nic
    Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil.
    Jak na deszczu łza, cały ten Świat nie znaczy nic ... a nic
    Chwila która trawa, może być najlepszą z Twoich chwil, najlepszą z Twoich chwil.
    I nie skończoną...

    słowa; Maciej Balcar

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobre. Miałem tę płytę, ale............

    OdpowiedzUsuń
  51. Heniu:)))Nie uwierzysz pewnie alem się stęsknił za Wami a za Tobą bardzo:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  52. Adam, miałeś mi gitarową wersje jakiegoś zespołu znależć "Oczy zcarne" łobuzie. Sam znalazłem, ale nie ten zespół a jego nazwy nie pamiętam. Wersja podobna i w nocy sam ją prawie (hihihi) zagrałem.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiecie,znam kilku psychologów,którzy mieli problem z tym przekazem a wstrzelił się w niego idealnie jeden filozof(nietypowy:)) pracujący w ośrodku leczenia narkomanów...
    No i niech mi ktoś powie,że filozofia nie jest piękną nauką:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  54. http://www.youtube.com/watch?v=2FLuepbbuzE


    posłuchaj Smarkaczu co ojcowie grali

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojcem chrzestnym prof.Filutka był p.Zbigniew Lengrem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki Andrzej. Miło przywrócić pamięć o latach, w których trochę wolności dawało wiele radości. Dziś jest smutniej. Nie umiemy szanować tego co osiągneliśmy. Niszczymy siebie, ale nie MY i nie TU u Ewuni w Ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  57. Andrzeju, miałam książkę dla dzieci "Przygody doktora Dolittle" z ilustracjami Zbigniewa Lengrena, może widziałeś?

    Adaśku :) Nie odpowiedziałeś na moje uprzejme zapytowywanie o zdrówko domowników. Pozdrowienia dla Ewy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Heniu.....sorki ale zajechany jestem lecz,te oczy:)...>oczy czarne< uśmiechają się do Ciebie:))))
    Znajdę!Dam znać:)
    A na razie posłuchaj tego:
    YT:SMOKIE:It"s Your Life

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj Tygrysie*
    18 stycznia w telewizorni "leciał" film "Skazany na bluesa... Riedla grał T.Kot...byłam podwrażeniem...

    Co słychać o Fabia?

    OdpowiedzUsuń
  60. Ewuś,przejszło na mię to choróbsko :)))
    Wczoraj były urodziny mego syna i miałem cały dom ,,małolatów".Pod wieczór dałem sie uprosić i zagrałem im moja muzę a przebojem wieczoru wybrali
    YT:SMOKIE:Don't Play Rock'n' Roll To Me (1976)...:)))
    i jak tu narzekać na młodzież?:)

    OdpowiedzUsuń
  61. http://www.youtube.com/watch?v=uckvuRes3Bg&NR=1

    To obowiązkowo, bo to o Naszej Gospodyni i Adasia Evy. Adaś znjadz, to jest przy oczach czarnych i Daj posłuchać Tej co ma czarne Nie bądz sknera. Te Twoje zagraniczne wyszukiwanie. Ja wolę link, Ewunia to obowiązkowo ma 3 x dziennie. słuchać

    OdpowiedzUsuń
  62. "Doktor Dolittle i jego zwierzęta", była z ilustracjami Z.Lengrena.

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj Sofijko. Stęskniłem się za Tobą :-)*****


    http://www.youtube.com/watch?v=2FLuepbbuzE


    to dla Ciebie te oczy czarne. Moich młodych lat ulubiona, Byłem Sofijko młody. Na prawdę. Górale pamiętaja, ja nie. Tylko muzykę

    OdpowiedzUsuń
  64. Heniu, słucham tych gitarowych "Oczu czarnych" z zapartym tchem. Zrobiłeś mi ogromną przyjemność, bo bardzo lubię brzmienie gitary akurat w tym motywie.:)
    To do tych linków, które dostałam od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zosiu......:))))))))******
    Ten film....Mam go na płycie ale nie mogę go oglądać ...może kiedyś Ci opowiem...
    Rysiek był >samorodkiem<tak jak ...każdy wybitny talent lub nad-talent...
    Pisałem,że nie oceniam jego życia ...Lubię muzykę:)

    OdpowiedzUsuń
  66. http://www.youtube.com/watch?v=TcNA3H1PVpE&feature=related

    Ewa, to wykonanie nie powiem o jakości, ale posłuchaj sobie For Yu (to do EWY Gospodyni)

    OdpowiedzUsuń
  67. za błędy o wybaczanie proszę

    OdpowiedzUsuń
  68. Jesteś... nie byłeś!
    Za te czarne oczy Heniu:-)****

    OdpowiedzUsuń
  69. Adam , Smokie i Shadow`s to to dziś :_))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  70. Witaj Ewania.Dziadek Jurek dziękuje serdecznie za życzenia.Dziadek dostał laurkę i gorąco parzące całusy.Jurek

    OdpowiedzUsuń
  71. Ozonkaaaaaa!!!:)))Witaj maleńka:)
    Jutro czekaj na listonosza:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Witaj Dziadku Jurku:) Oprócz życzeń dla Ciebie są niezapominajki - chyba przez te kwiatki nie zapomniałam dzisiaj o Dziadkach. Uściski i buziak ode mnie.:)*
    PS. Nie odpuszczę Ci opowiadania o baletach po Kremlem.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ludzie, przecież my to wszystko pamiętamy, to piosenki naszej młodości:)))
    Czarne oczy oczywiście nie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Adaś, Smokie i Shadow`s to sa miód-malina zawsze są w moich ulubionych... dzięki... mam z nimi mnóstwo wspomnień bardzo miłych.:)

    Heniu, odsłuchałam - mimo wykonania; z tą piosenką mam pewne skojarzenia z lat minionych:))

    OdpowiedzUsuń
  75. na razie. Gdybyście wybyli to buziaki i grabule dla Jurka, Adasia.
    Ozonowa, jak czarne oczy to nie? To wszyscy szaleli a różnymi wersjami tych oczu. Ja mam przegrane na kasety s czeskiego szpulowego magnetofonu. Adaś szpula 25 hit rynku zachodniego , a z Czechosłowacji "Melodia".

    OdpowiedzUsuń
  76. Ewa to ja pisałem o soukach i cieniach

    OdpowiedzUsuń
  77. Mój wujek, wróciwszy z Syberii, śpiewał tę piosenkę przy wtórze akordeonu , na którym grał:)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Ozonowa PRZEPRASZAM JAK CIĘ URAZIŁEM. Ja miałem na myśli wersję instrumentalną GITAROWĄ. Jeszcze raz o wybaczenie proszę, Teraz idę do garów.

    OdpowiedzUsuń
  79. Heniu, jasne, że Ty pisałeś, a Adaś dał podkład muzyczny: YT:SMOKIE:Don't Play Rock'n' Roll To Me :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Niedźwiedź i zając I
    Raz ordynarny niedźwiedź kucnąwszy na łące
    W dość niewybredny sposób podtarł się zającem.
    Zając się potem żonie chwalił po obiedzie:
    - Wiesz, stara, nawiązałem współpracę z niedźwiedziem!


    Niedźwiedź i zając II
    Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
    A spotkawszy niedźwiedzia, naprał go po pysku,
    Niedźwiedź wpadłszy do domu wrzasnął: -Leokadio!
    Coś się chyba zmieniło, włącz no prędko radio!


    Niedźwiedź i zając III
    Wraca zając po balu w dość nietrzeźwym stanie,
    Patrzy a zajęczyca z niedźwiedziem na sianie.
    Skoczył zając lecz zaraz z wściekłości ochłonął:
    -Niestety -rzekł -niedźwiedzie u nas pod ochroną

    A.Waligórski.

    Tym wierszem A. Waligórski dokuczył Jarosławowi Kaczyńskiemu.Ten ostatni spać nie może.
    Adresat zapowiada proces o naruszenie dóbr osobistych.

    OdpowiedzUsuń
  81. Heniu! Nie obraziłeś mnie:))) Przypomniałam sobie tylko okoliczności. Historii rodziny opowiadać przecież nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
  82. O ile sobie przypominam , na gitarze też grał.

    OdpowiedzUsuń
  83. Heniu! Zachowujesz sie jak wytrawna gospodyni domowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  84. Andrzeju, cudnie by było, gdyby wygrał ten proces. A gdyby jeszcze Andrzej Waligórski dostał nawiązkę, to by były jaja do kwadratu.:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Kochani ,ja słabuje troszkę ale nie poddaję się więc proszę o wybaczenie:)
    Wczoraj,,,młodzież " dała mi nadzieję,że nie wszystko w tym kraju stoi na kaczych nogach:)
    Gralim:Black Sabbath,Led Zeppelin,The Beatles,Whitesnake, Aloszę Awdiejewa,Wysotskiego,...słuchaliśmy cudownego głosu DIO i ,który zmarł w zeszłym roku,Roberta Plant'a...

    Zrozumiałem,że te łebki są

    OdpowiedzUsuń
  86. Wybaczcie ale mi temperaturka skacze:)
    Do jutra mili moi:)
    Chciałem ale...siła wyżsiejsza:)
    Dobrej Nocki:))))

    OdpowiedzUsuń
  87. Dobranoc Adamcocie:))) Kuruj się:)))

    OdpowiedzUsuń
  88. Adaś, na kaczych nogach stoją tylko kaczki i kaczyści. Nigdy nie wątpiłam w to, młodzi ludzie trzeźwo patrzą na polityczne realia...
    Mam dwie bratanice w wieku 21 i 22, słuchają tej samej muzyki, co Twoje łebki... i chodzą na wybory:)
    Odnoszę wrażenie, że o kaczystach najczęściej rozmawia nasze pokolenie, rozbierając ich słowa na czynniki pierwsze i komentując każde ich pierdnięcie (za przeproszeniem)...

    OdpowiedzUsuń
  89. Zdrówka życzę Adaśku, dobrej nocki i do jutra, jak Ci kondycja pozwoli.:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dobrej nocy Tygrysie... zdrowiej szybko.
    Pozdrów Ewę*
    Pa:-)***

    OdpowiedzUsuń
  91. Wiecie, koło mojego bloku prawie nie ma kwiatków. Chyba coś trzeba bedzie zrobić i zmienic ten stan rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ozonko*... kwiatki posadź...narcyzki i tulipany..
    Narcyzki-najlepiej te białe, które zamieściłaś na swoim blogu (aha... ja byłam ta 10 000 odwiedzająca:))))) Twój blog):-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Naprawdę????????? Nie śledzę wizyt zbyt skrupulatnie. Jest ich tak niewiele, ale dobrze, że są. Zaraz popatrzę:))) Dzięki SEG :)))
    Te kwiatki to wiosenne. Nie wiem co na lato???

    OdpowiedzUsuń
  94. Sofijka, a widziałaś ciągotki do trunków na nielegalu Tych Pań E Z jakim rozrzewnieniem wspominały te inaczej szlachetne napitki? Hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  95. http://www.youtube.com/watch?v=qjAkvV57vO8&NR=1 Dla Was Dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  96. Dobranoc Kochani:) Już nie mam siły siedzieć przy kompie:)))

    OdpowiedzUsuń
  97. Dobranoc Ozonowa, ale posłucha j te krótkie jpiosenki na dobranoc. Poprzdni mój wpis

    OdpowiedzUsuń
  98. Widziałam... na nielegalu - jestem na bieżąco.
    Heniu*... nie jestem zwolennikiem tych trunków (choć trzy razy zdarzyło mi się, że "urwał mi się film"... ale to moje życie długie jest... więc średnia wypadnie marniutka:)))

    OdpowiedzUsuń
  99. I na Dobranoc dla WSZYSTKICH dla tych schowanych po kątach i obecnych. Dobranoc Kochani..

    http://www.youtube.com/watch?v=G_Dh3YIUyh8&feature=related

    nie arcydzieło lecz cudowna piosenka o fregacie

    OdpowiedzUsuń
  100. Ozonko, na lato nagietki, nasturcje, aksamitki i dalie jednoroczne:)
    Bardzo kolorowe, mało wymagające i śliczne. Potrafią kwitnąć do póżnej jesieni.

    Dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Heniu, wszystkich piosenek dla dziewczyn odsłuchałam a przyjemnością, dzięki:) A dla Ciebie proszę, Dom wschodzącego słońca:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZyntV3JnxNQ
    Tobie też spokojnej nocy życzę i muzycznych snów:)

    OdpowiedzUsuń
  102. A dobranockę dla wszystkich obecnych i nieobecnych w Ogródku (niepokoję się o Jaśka), powiem tradycyjnie słowami wiersza Alexandra Czartoryskiego:

    Wiesz o tym

    Lubię ciebie ogromnie ... wiesz o tym,
    ale teraz o siebie się boję .
    Ja myślałam : normalne zaloty …
    Teraz myślę: co jeszcze nabroję?

    Wiem, nie można przewidzieć niczego.
    Tkwiłam w błędzie, że ty ... przewidujesz.
    Odszukałam na dnie serca swego
    prawdę inną , że ty ... decydujesz!

    Wiem, myślałam, że mnie zrozumiałeś,
    że uczucia przekazać ci umiem .
    A ty mi w słowach dwóch wykazałeś,
    że to ja siebie wciąż nie rozumiem …

    Głowy, piszę ci, ja nie straciłam .
    I zaprzeczam, bo-m nieobliczalna :))
    A myślałam : tak wiele przeżyłam …
    Skąd znajomość ta ... tak nienormalna.

    Nie znasz myśli mych własnych i tajnych.
    Choć niepewna-m swych myśli i siebie,
    to me serce na drogach rozstajnych
    bije w rytmie : do ciebie, od ciebie …

    Jaki będzie ciąg dalszy wydarzeń?
    Wcale nie mów mi o tym, tak lepiej!
    Lecz gdy przejdziesz od marzeń do zdarzeń,
    nie odetchniesz, bo ... tak się przylepię :))

    Dobranoc, dobranoc... już czas na dobry sen :)***

    OdpowiedzUsuń
  103. Na dobranoc:
    http://www.youtube.com/watch?v=igH0xOqbuto&feature=BF&list=MLGxdCwVVULXeOkYUuKrUpnbej7ASrcPdw&index=16

    Dobrej nocy życzę:-)***

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzis tylko sobie poczytalem i tez zycze slodkich
    snow z gwiazdkami:)*:)*:)*

    OdpowiedzUsuń