Powered By Blogger

środa, 29 grudnia 2010

Słabsza płeć


To małe, niepozorne, bladobrązowe, to gnieźnik leśny, storczyk bezchlorofilowy. Rośnie najczęściej w lasach bukowych. Zdjęcie zrobiłam w okolicach Kosobudów, w Roztoczańskim Parku Narodowym.
***************************************************************
Słabsza płeć
Niby taki mocny, zawsze pewny siebie,
czy to przy szabelce, czy idąc w konkury,
lecz w codziennym życiu on się boi ciebie,
choć ty taka krucha, kobieto, z natury.

Już od czasów raju wszystkim oczywiste,
choć na co dzień siłą męską on szpanuje,
że kobieta wyżej stoi od mężczyzny,
bo jednego żebra przecież mu brakuje.

No i jeszcze drobiazg, sprawa dobrze znana,
w Biblii opowieściach motyw ten pobrzmiewa,
aby Ewę skusić, trzeba aż szatana,
by Adama zdobyć – wystarczyła Ewa.

74 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo,niech Ci będzie.Odpowiem jak pewien góral w "Harnasiu"przy wylocie Kościeliskiej.Było ich kilku,i ździebko kurzyło im się z łbów.Z zaplecza wyskoczyła kobieta(żona jednego z nich),i rozdarła dziób.Nie nadążałem za potokiem słów.Po minucie skończyła i wyszła.W całym barze zapanowała cisza.Po chwili jeden mówi:"Cóżeś se tak doł"."A co ,z babą bede sie wadził,nie honor".Miłego dnia.Andrzej F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Andrzeju F.:)Mam dzisiaj problemy z internetem i dopiero teraz mogłam wejść na własny blog.
    Nie tłumacz się. Zawsze zasłaniacie się honorem, ale to się tak tylko po waszemu nazywa. A to jest zwyczajny strach i respekt przed płcią mocniejszą. Nie da się ukryć. Miłego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Ewo, Henryku - samousunięty, Andrzeju:)

    Kobieta , krucha z natury... mówi w wierszu Ewa:) Ewo, a: posłanki - Kempa, Wróbel? Też są " kruche" ? A Agata Wróbel - do niedawna " ciężarówka " - czyli kobieta podnosząca ciężary? A: Wandzia Wasilewska, co to , mówią, Stalin ją, no...tego.../?/ Ja bym, takich uogólnień nie stosował:)
    Nauczony wczorajszym doświadczeniem, jak łatwo, tu w internecie o złe zrozumienie piszącego, zaznaczam: to co piszę to " kabaretowe przkomarzanie i żart " - nie moja opinia:)
    Na poważnie/?/ uważam , że sztuczne tworzenie takich " bastionów" cech kobiet i mężczyzn jest niewłaściwe... Jesteśmy: kobiety i mężczyżni, ludżmi, wśród których są - jednostki mądre, głupie, bardzo głupie... bez względu na płeć:) Zbliża nas - wzajemne " przyciąganie " oparte na prawach natury oraz czynnik najważniejszy: UCZUCIE:) Pożatrować sobie można - z " różnic " nas dzielących, ale... ja widzę w Kobiecie Człowieka , i mam nadzieję, że Panie w nas - też:)))

    Pozdrowionka dla wszystkich, ukłony dla Gospodyni naszej:)

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  6. Był widziałem i nie wiem czy ktoś widział. Brzmiał mnie j więcej tak

    nic tu po moim wpisie, prawda to i tli się
    Ogniem czasami wybucha, zjadając każdego zucha.
    co się dzieje nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. te co się dzieje dotyczy moich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heniu, jak każdy mężczyzna - zobaczyłeś kobietę (moje zdjęcie na blogu) i po prostu nawiałeś. Słaba płeć i tyle.:) A ja się nie boję Braci Rojek, a nawet żab i pająków.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, ja się Ciebie boję, ale to nie Ty usunęłaś moje wpisy na 99,99% jestem pewien.
    Twój "narzeczony" google sierżant, robił już takie psikusy "Mądremu heniowi"

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Staszku:) W wierszu nie piszę o posturze, tylko o naturze – czyli o pewnych cechach psychicznych i fizycznych – nie w sensie siły, chyba nie muszę Ci tego tłumaczyć? To jest przecież wierszyk satyryczny i nie należy go na serio traktować. Mam nadzieję, że na serio nie wziąłeś braku żebra u siebie, bo chyba bym się już totalnie załamała:)
    Nie wiem w końcu, czy wolisz Wandę Wasilewską czy Beatę Kępę? I broń Boże uogólnień nie stosuję. Czasami dostrzegam w Mężczyźnie człowieka, ale nieczęsto mi się to zdarza.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Heniu:), mianuję Cię starszym sierżantem, albo nawet porucznikiem - jak sobie życzysz. W związku z tym możesz wydawać rozkazy młodszemu rangą. Jak już swoją sprawę z tym sierżantem załatwisz, to upoważniam Cię, abyś go opieprzył w moim imieniu, bo momentami nie mogę się dostać do ani do Ogródka, ani na swoją własną pocztę. Ten zupak dziś się szarogęsi jak wszyscy diabli.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo:)

    Co jest ?:) Też staciłaś poczucie humoru? Przecież domyśliłem się, że pisząc o " kruchości" - nie o posturę Ci chodzi:) Czy myślisz, żem jest taki durny? Dyć zaznaczyłem, w jakiej " konwencji " piszę...A propos .. brakującego żebra - z którego to, jak " mądre księgi " mówią, kobieta powstała...Osobiście liczyłem, mam wszystkie żebra - symertycznie umieszczone... Więc: mnie to nie dotyczy:)
    Ja zawsze w kobiecie dostrzegam człowieka... dopóki się na niej nie zawiodę:) A kiedyś się tak zdarzało. Fakt, dawno to było...:)
    Pozdrawiam Ewo:)
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  13. Staszku:)
    Co jest:) Też straciłeś poczucie humoru:)|U mnie się tego nigdy nie doczekasz.:)
    Piszesz poważnie o jakichś bastionach...eee, tam napisz lepiej satyryczny wierszyk o "pci" słabej (wybierz która)i włącz tę konwencję jeszcze raz.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak. Naraziłam się swoim wierszem słabej płci na całego.
    Może zrehabilituję się innym? Nie moim.:)

    Mężczyźni

    mężczyźni utulą w ramionach
    mężczyźni są ostoją
    mężczyźni płaczą w ukryciu
    mężczyźni się nie boją

    łatwo się czują zranieni,
    są na świecie niezastąpieni
    kiedy mężczyzna jest mężczyzną?
    och ... , kiedy jest mężczyzną?

    mężczyźni kupują miłość
    mężczyźni nie mają pamięci
    mężczyźni podrywają jak głupi
    mężczyźni kłamią jak najęci

    zawsze mogą i są w gotowości,
    kombinują z lekkomyślności
    kiedy mężczyzna jest mężczyzną?
    oh ... , kiedy jest mężczyzną?

    mężczyźni biorą życie lekko
    mężczyźni nie mają lekko
    mężczyźni są na zewnątrz twardzi
    mężczyźni mają w środku miękko

    są upartymi zatwardzielcami,
    przebijają mury głowami
    kiedy mężczyzna jest mężczyzną?
    och ... , kiedy jest mężczyzną?

    mężczyźni mają mięśnie
    mężczyźni nie lubią banałów
    mężczyźni potrafią wszystko
    mężczyźni dostają zawałów

    mężczyźni ...

    mężczyźni zajmują się wojnami
    mężczyźni świecą łysinami
    mężczyźni chcą być uwielbiani
    mężczyźni są od małego na bani
    mężczyźni budują rakiety
    mężczyźni przypalają kotlety
    mężczyźni nie umieją rodzić dzieci
    mężczyźni są sami jak dzieci
    mężczyźni przeżyją i w brudzie
    mężczyźni to także są ludzie

    mężczyźni ...

    łatwo się czują zranieni,
    są na świecie niezastąpieni
    kiedy mężczyzna jest mężczyzną?
    och ... , kiedy jest mężczyzną?

    (Wiersz powstał pod wpływem tekstu piosenki "Maenner"
    Herberta Groenemeyera)

    OdpowiedzUsuń
  15. :)))
    Ech... To są właśnie mankamenty internetowego komunikowania:) Wychodzi na to, że oboje poczucia humoru nie tracimy. Powiam zatem: tak trzymajmy:) Wierszyk jakiś spróbuję potem wymyśleć... Z moimi " talentami" jest tak, że nie można ich przyspieszyć.... Zacinają się wtedy, blokują i... d..a blada:) Widocznie " kruchy " jestem jak najbardziej krucha Kobieta:)

    Pozdrawiam Ewo:)

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to nie Google, jest tą przyczyną (podejrzewałem go i chyba będę musiał przeprosić nie opier..... On Ciebie chyba zna i podwójnie wpisy Twoje kieruje, do tych , których lubisz. Do mnie nawet potrafi nie wyświetlić Twoich, albo kasuje moje, podpisując się dwuznacznie: autor. Cuś w tym jest.

    Muszę z tym się pogodzić. Zmieniam temat.

    Bogdan Brzeziński "Wyznania Miłosne"

    - Ja kocham ciebie!
    - Ich liebe!
    - I love you!
    - Io t`amo!
    Każdy mówi inaczej!
    Wszyscy robią to samo!..

    OdpowiedzUsuń
  17. jednak wciąłem się między Do wieczora zatem

    OdpowiedzUsuń
  18. Witajcie:)
    Słaba płeć, a jednak najmocniejsza i tak dalej:)
    Mój Misiek, kiedy mowa o "Panu domu" zawsze wskazuje na mnie, coś w tym jest, czyli ktoś w rodzinie musi portki nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Ruda:)
    Cieszę się, że masz poglądy zbliżone do moich w tym względzie. Ktoś w portkach w domu musi być, bo inaczej zapanowałoby totalne bezhołowie.
    :))) I dobrze, że się wypowiedziałaś na ten temat, bo nasi Panowie na mnie się boczą, a teraz wina będzie rozłożona "po połom".:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć dziewczyny:) U mnie podobnie. Oficjalnie podtrzymuję mężowski status pana domu, ale życie i tak wie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć dziewczyno:) Widzę, że Ci humor dopisuje. Popatrz, jakie to znamienne. Też zawsze byłam "panem" domu; tak samo jest u moich rodziców - tata nie podejmie żadnej decyzji bez akceptacji mamy. Swoją drogą chciałbym, żeby ktoś czasem za mnie zadecydował, np. co będzie jutro na obiad.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię mieć kontrolę (dyskretną) nad wszystkim, a od prac ciężkich jest przecież mężczyzna. Nie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też bym chciał, a póki co dziewczyną nie jestem . Kobietą też nie byłem. Może tylko tak o mnie mówią, że mam .......w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  24. znaczy się "tylko baby masz w głowie" czy podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  25. Heniu, wygląda na to, że Tobie potrzebny jest mąż, a mnie żona. I to by załatwiło sprawę kompleksowo. Z wyjątkiem może spraw... hmmm, no takich bardziej damsko-męskich.:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki problem? Mąż płci damskiej (z atrbutami damskimi i platinum kartą -jak Ruda by chciała, czyli pięć tych kart ) i po "ptokoch".:-)*
    Jak zwał tak zwał, byle wszystko damskie miał. To...... też.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witojcie wiecorkiem:)
    Pore dni mnie nie było, a tu juz "Wojna Płci"

    w świętej wojnie płci obojga
    stoją w szrankach wszystkie geny
    Adam żebro swoje oddał
    ukochaną chcąc mieć z Ewy

    Wilde powiedział, kochaj panie
    rozum tutaj niepotrzebny
    a faceci, „zimne dranie”
    na piedestał szybko wbiegli

    my kobiety, uczuć wolą
    kierujemy swoim życiem
    bo empatia naszą rolą
    dom, rodzina, serca bicie

    facet inne ma pragnienia
    rządny władzy i hierarchii
    konkurować mu wciąż trzeba
    sporty, hazard, wojen karty

    i do tego pięknie gada
    że dla kobiet robi wszystko
    wojny dla nich, on rozpętał
    (patrz Helena, ta mityczna)

    lecz, gdy mity w bajki włożyć
    która wojna przez kobietę
    tu historia nic nie powie
    no bo skądże, no bo gdzież że

    wojna owszem, gromko huczy
    w przywilejach, damsko-męska
    a natura nas naucza
    na początku jest płeć żeńska

    a już później rośnie facet
    po kąpieli w cud hormonach
    no i tutaj znowu „placek”
    skąd komórka zapłodniona

    facet z Marsa, laska z Wenus
    powiedzenie oklepane
    od zarania jednak dziejów
    nie ma guru w płci odmianie

    Autor: Maja- Marc

    Chłopy trzymojmy sie mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. witajocie juhasie. Pomoc nadeszła

    OdpowiedzUsuń
  29. Furda tam, karty. Nie dbam o to. Niech mi powie, czy jutro mam jeść pomidorową, czy ruskie pierogi. Aha, i jeszcze czy mu się podoba moja nowa bluzka.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. a to to, to je bluzka. Te dwa śnurki s kieszonkom?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witajże mi Jaśku:)*
    Nareszcie w Ogródku i do tego z humorkiem; znaczy, że zdrowie dopisuje.:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaśku to dzisiaj już dobranocka w normie? Tylko powiedzcie juhasie czy i o jakim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  33. No! Faceci to mają wymagania... boszzz... Znalazłam taki "samczy" wierszyk w necie, napisany przez "Hermesa":

    W realnym świecie żyję, gdzie męska ma natura
    Z mężczyzny nie jednokrotnie robi także knura
    Bo prócz spełnienia tego, co mężczyzna potrzebuje
    Spełnienie kobiety, także jego czynami powoduje
    Przez całe swoje życie, które każdy z nas przemierza
    Poszukujemy tej co człowiekiem zrobi nas ze zwierza
    Więc nie można oceniać mężczyzn jeżeli tak szukają
    Bo oni stają się prawdziwi, gdy kobiety ich spełniają
    Prawdziwa kobieta, właściwa dla mężczyzny danego
    Wycisza także swoim sercem jego ducha niespokojnego
    Gdyż ona jest spełnieniem tych najskrytszych marzeń
    Uczestnicząc z oddaniem w życia jego toku zdarzeń
    Taka to kobieta swoimi uczuciami mężczyzną kieruje
    Ale tylko wtedy, gdy swym oddaniem jemu dorównuje
    Więc nie osądzaj mężczyzn, jeśli nie znasz ich kobiet
    Bo rzeczywista ocena jego nigdy nie będzie dana Tobie
    Poprzestań na stwierdzeniu, którym męskie serce uraczysz
    Żeś tą jedną jest wybranką i tak wiele dla niego znaczysz

    OdpowiedzUsuń
  34. Ozonko, według Panów bluzkę na sznurkach powinnyśmy nosić nawet na nartach. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ozonowa, a zimą to całkiem bez? O..... Toples zimą? Co się porobiło na tym świecie, przed wojna - nie do pomyślenia, panie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie to ich "logiczne" myślenie:(

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewo, ja tam Kobiecie pozwalam na wszystko. Byle była obca, zdrowa i bogata i robiła jak ja chcę. Wolność w pełnym wymiarze. No trochę ładna też by mogła być. Nie miał bym nic przeciwko. Byle nie "misska", o nie.

    OdpowiedzUsuń
  38. No musze Wom pedzieć żem słabawy jest. Warsztat
    jednak cłeka łosłabio i Heniu jak dotrzymom kroku,
    to dobranocka - jak przed Wigiliom, ło stały porze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Powinienem odpocząć. Zaczynają uciekać słowa np byle byla = byle BY była.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaśku, Czartoryski w duecie zdecydowanie lepiej brzmi niż solówka.:)
    Dla Ciebie możemy wprowadzić czas letni w grudniu - dobranocka o godzinę wcześniej.:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaśku , ja i pewnie Wszyscy się cieszymy, żeś wrócił na łono. Odpocznij sobie. Ewa jest uchuchu i za Ciebie szychtĘ (CHYBA NIE SŁYSZY CO?)ŁODWALI?.

    OdpowiedzUsuń
  42. bAWCIE SIĘ, WIDZICIE ZMĘCZENIE ŻONY RODZAJU MĘSKIEGO, CO?

    OdpowiedzUsuń
  43. Heniu, nie podpuszczaj mi Jaśka. Szychtę odrabiałam z przyjemnością, ale co duet, to duet.:)

    OdpowiedzUsuń
  44. raczej matki, tegoż rodzaju płci. eeee

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję Wam Kochani za tak miłe przyjęcie.:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze zajrzyj do wczorajszego Ogródka, tam jest dobranocka dedykowana Tobie.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj Jasiek:)

    Miło, że jesteś. Myślę, że już, na bieżąco, pokonujesz zdrowotne kłopoty:)
    Co do, jak Jasiek ładnie nazwał: " wojny płci ", już nie chcę się wypowiadać:(. Poprostu, nie uznaję jakiś sztucznie tworzonych " obozów ": my Kobiety, Wy mężczyżni. Sorry, ale to trochę trąci Mniszkówną... Mamy 21 wiek : PARTNERSTWO i zrozumienie wzajemne - potrzeb jest podstawą.:) A przkomarzać się - owszem można, bo to zaiste wdzięczny temat do żatrobliwych dysput...:)

    Pozdrawiam: Was Kobiety i Was Mężczyżni;)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Staszku, koniec wojny, albo... zawieszenie broni.:)Lepiej wypić dobre wino, a na zgodę dedykuję ogródkowym Panom walca Tamary Kalinowskiej z Piwnicy pod Baranami.:)

    WALC

    Walc mi się przyśnił
    Dawno tańczony
    Walc mych najlepszych lat
    Kłótni niepomny
    Bójek nad ranem
    Niepomny tamtych dat

    Smutny sens walcem
    Długo ćwiczonym
    Tańczonym na trzy pas
    Pomógł wybaczyć
    Zapomnieć pomógł
    Pozwolił jak nie raz

    Tancerzu podaj dłoń
    Ciasno talię obejmij
    Tuląc zatrzymaj czas
    Tuląc wprowadź mnie w trans
    Pijany walcu tańcz
    I nie, nie pytaj
    Czy mi nie braknie tchu
    Nie zabije mnie walc

    W me oczy patrzeć chcesz
    W niepotrzebne łzy też
    Tej iskry z lepszych dni
    Nie odnajdziesz już w nich
    Tancerzu nie patrz w twarz
    Wszak na pamięć ją znasz
    O łzy nie pytaj też
    Bo rozumiesz bo wiesz

    Walczę tym walcem
    Czas chcę zatrzymać
    Przegrywam jak nie raz
    Wiem, walc następny
    Będzie dla innej
    Z innym zatańczę ja

    Tańczmy więc jeszcze
    Cóż że przegrywam
    Tak widać jest od lat
    To co już miałam
    Mam i mieć będę
    Oddam za taki walc

    Tancerzu podaj dłoń
    Ciasno talię obejmij
    Tuląc zatrzymaj czas
    Tuląc wprowadź mnie w trans
    Pijany walcu tańcz
    I nie, nie pytaj
    Czy mi nie braknie tchu
    Nie zabije mnie walc

    W me oczy patrzeć chcesz
    W niepotrzebne łzy też
    Tej iskry z lepszych dni
    Nie odnajdziesz już w nich
    Tancerzu nie patrz w twarz
    Wszak na pamięć ją znasz
    O łzy nie pytaj też
    Bo rozumiesz bo wiesz...

    Kto jeszcze pamięta tę piosenkę?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie, ale stara natka innego rodzaju i pełci.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak nie pamiętasz, to posłuchaj.

    http://www.youtube.com/watch?v=8tNFIdN2-QI

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzisz Ewuniu, stare matki z inną płcią mijają się z prawdą - bilobilu nie biorę, za biedne - jeszcze brzmią takty - tylko fortepian za głośno - a już nawet okoliczności w których słyszałem pamiętam. W innym wykonaniu. Klub "Topic; Olsztyn Korotwo. , roku nie pomne, ale jakaś studentka śpiewała, Nogi miała, więc chyba ona?.

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja na żywo tego nigdy nie słyszałam, czyżby to oznaczało, że jestem w miarę młodym ojcem płci odmiennej?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany i aaaaaaaTy Brutusie Ozonowy, Oczywiście Kortowo.Ty wiesz TW pewnej instytucji, która tani temy wypłaca tanie.
    Ewo. smoczek Ty jesteś taka mala. Toż to Rena Rolska próbowała śpiewać onegdaj.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kilka dni i pojawiło się już przyzwyczajenie
    w postaci użycia ciepłego łóżeczka.
    Jaszcze tylko mistrz Alexander Czartoryski na dobranoc:-

    A potem?

    Przyznaję, jeśli mam być szczery.
    Mężczyźni chcą być uwielbiani,
    kształtując czynem charaktery,
    by mogła ich uwielbiać Pani.

    O Nią są wojny i zwycięstwa,
    przeboje, znoje, trudy klęski,
    wysiłek najwyższego męstwa,
    aż przyjdzie jeden. Ten zwycięski.

    To testosteron tak im każe,
    nieść kwiaty, hołdy i peany,
    dać Pani wszelkie apanaże.
    Kto Ją zdobędzie, Pan nad Pany!

    A potem? Cóż ... zdobywca stwierdza
    - jak widać w historycznym wątku -
    na horyzoncie inna twierdza!
    Zaczyna wszystko od początku :))

    Tu konkwistador problem miewa:
    nie odda twierdzy, bo i czemu.
    W czasach, gdy była tylko Ewa,
    żyć można było bez problemu :))

    I bez żadnego zdobywania
    kolejnych twierdz kresowych kraju ...
    Powstał mi taki cień pytania:
    nie można wrócić by do ... Raju?

    Dobranoc, dobranoc Kochani - już czas...:)*

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaśku, twierdza otwarta - wolne żarty, to dla słabeuszy teren otwarty
    Podchody i wlalki mężczyzny zadanie
    gorzej gdy już, mu nie....stanie (sił oczywista, bo sprawa szlachetna, czysta. (po kąpieli)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zmykaj Jaśku do łóżeczka, a ja też dobranocnie, w duecie - jak zawsze - pożegnam Was słowami Alexandra Czartoryskiego.

    Do ciebie rozmawiam

    Rozmawiam z tobą, w mych myślach, codziennie.
    Skłamałam znowu ... Gdy w nocy się budzę,
    bo sen uleciał, me myśli przemiennie
    w słowa zamieniam, rozmową się trudzę.

    Niezrozumiałe są mi doświadczenia.
    Nowym, nieznanym staje się me życie.
    Choć nic nie mówisz, nie czuję milczenia,
    bliżej do ciebie mam w mym nowym bycie.

    Chciałam zapomnieć i być wolną chciałam
    od ciebie za dnia, wolną być i w noce ...
    Kłamać nie mogę. Nic nie zapomniałam.
    Wzbudziłeś we mnie nieznane mi moce.

    Pomyślałam kiedyś, że to nic, że minie,
    że spowszedniejesz dla mnie w którejś chwili
    albo w dniu którymś, lub może godzinie ...
    Kto nic nie czuje, ten się nie pomyli.

    Nie mam pomysłu, jak odejść od ciebie,
    gdy ty w me życie nowe wniosłeś drama.
    Dokąd odejdę? W nowej mej potrzebie
    nie jest wskazane, bym została sama.

    Zrozum mnie zatem, że ja czekam na to,
    abyś mnie porwał, związał i zniewolił,
    odpowiedzialnym stając się i za to,
    że-ś niewolnicą swą mi być pozwolił :))

    Zrób, o co proszę ciebie, nieszczęśliwa.
    Zabierz mnie w końcu do swojego świata,
    w którym codziennie miłości przybywa ...
    Tak dziś, jak jutro ... i przez wszystkie lata.

    Dobranoc już czas... na sny, Kochani:)*

    OdpowiedzUsuń
  57. Coś mi się kołacze po mej siwej łysinie
    Fryderyka Elkana, z czego ona słynie?
    może Ewa po Czartoryskim coś linkiem podpowie
    Coś co mi łazi ciągle po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Znalazłam dwie - masz do wyboru.

    http://www.youtube.com/watch?v=f82V7G47jxA

    http://www.youtube.com/watch?v=m0-T8xd3ASU

    A teraz już naprawdę dobranoc, bo za dużo już wrażeń na dzisiaj i oczy same mi się kleją.:)

    OdpowiedzUsuń
  59. ,,Znad białych wydm",Heniu:)
    Witajcie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dobrej Nocy juhasie Ewuni i Goście
    nie widzę Was Wszystkich, choć jest radośnie
    Jasiek powrócił na łono.... ogrodu
    Spokojnie poczekam jutrzejszego wschodu
    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  61. oj banita, ech witaj Dzięki, to te mewy.
    Już ich szukam .

    OdpowiedzUsuń
  62. http://www.youtube.com/watch?v=nuGq2_NerG4

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzięki, nie widziałem Cię Ewuniu Słodkich snów.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj Adasiu:) Dawno Ciebie tu nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja przed nocką muszę do Zosieńki dwa słówka:)
    SEG @->-
    Zosiu,nie wiem co powiedzieć ... słów brak by Ci podziękować:)))
    Sąsiedzi odebrali przesyłkę ponieważ rodzinka na wyjeździe.To,co wiem z przekazu ...powaliło mnie na kolana...Ty chyba jesteś Królową Wróżek tylko się z tym kryjesz:)
    Osobiście odbiorę po nowym roku gdy wrócę do domu.
    Słowo dziękuję,to za mało ale muszę je wypowiedzieć...D Z I Ę K U J Ę!***
    Jeszcze napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cześć kochani:)Ja na chwilkę i zaraz zmykam choć...tęskno za Wami...może jutro znajdę chwilkę...:)))
    Po Nowym Roku będę miał troszkę więcej czasu.
    ,,Rodzina,rodzina,
    rodzina ach,rodzina...":)))
    Ozonka:*),Heniu,cieszę się bardzo,ze Cię widzę:)))
    Do...kochani:)

    OdpowiedzUsuń
  67. hrrrrwhwwwrhyyyy O Mewy, bez bluzek na śnurkach, oooooooo jakie ładne i dwie kropki pośrodku, żeby się tylko nie obudzić za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja sobie tak siedzę i Was czytam i tak mnie te "dwie kropki" rozśmieszyły, że nie mogę się powstrzymać od śmiechu.Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny film mnie wieczorową porą dopadł. " Cudowne dziecko" z Robinem Williamsem. Ciepły, świąteczny i poprostu wzruszający. Zapamiętałem credo, z tego wyciskacza łez...
    " Muzyka jest wszędzie, tylko trzba umieć jej słuchać...."
    Tą myśl Wam dedykuję, i ponieważ już póżno:
    Życzę Spokojnej Nocy wypełnionej dżwiękami, które sami sobie wybierzecie. Według swoich marzeń i pragnień:)))

    Dobranoc Przyjaciele...

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń