Powered By Blogger

niedziela, 6 czerwca 2010

Teoria spisków

Czy były spiski, czy też naciski -
każdy już prawdę poznać by chciał.
Czy była presja, siły nieczyste,
zmowa, czy diabeł łapska swe pchał.

Teoria spisków uniwersalna.
Na katastrofę, powódź, zły los,
na brak pieniędzy, na puste miski,
na korek w mieście, na krzywy nos...

Teorię spisków trudno obalić,
nawet gdy prawda przybiera kształt.
Bo spiskiem można usprawiedliwić
swą nieudolność, butę i fałsz.

Ja złudzeń nie mam. Były naciski.
I bez dowodów widzę je wprost.
W tej nieudolnej prezydenturze -
nim straszny koniec zgotował los.

10 komentarzy:

  1. Spiski, naciski, jakieś odciski
    I do papierów różne przyciski.
    Tu z wodą miski, a tam wąż śliski.
    I przerażone PiS-owców piski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te samoloty, to też są spiski.
    One zrzucają nam z wodą miski.
    Chmury spędzają nad naszą ziemię,
    aby zalało to polskie plemię.

    Pisowski guru już głową kręci.
    Pomagać wcale on nie ma chęci.
    Prawi morały i obiecanki.
    Z ust swoich głupot wylewa dzbanki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spisek tu,spisek tam,
    ja już dosyć tego mam.
    Oni lepszy chcą wymyślić
    niż Agata Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wielki jestem,
    I jednym gestem
    zakażę wodzie
    tak z nieba ciec.

    Musi mnie słuchać
    bo w mych podsłuchach
    i na ten temat
    coś było też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne spiskowe rymowanki :)
    Jest Adam i Ewa, a i węża podrzucił Stanisław w rymowance :)))
    Pozdrawiam wszystkich w rześki, słoneczny poranek, z nadzieją, że nie będzie deszczu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem silny, wielki, wspaniały.
    Wiem, bo to mi powiedział "Alik".
    On wie co mówi i ma swe racje,
    Zwłaszcza gdy zeżre dobrą kolację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę, że ta "nieumiejętność" pisania wierszyków, to zwyczajne lenistwo. Nigdy mi się nie chciało.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jak ze mną:))))Ewuś*,Tobie zawdzięczam ten mój ,,poetycki zryw":).......ale o tym szaaaaaaaa...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A pewnie.
    Wąż, żmija, hydra, kobra - to mój zestaw:)

    OdpowiedzUsuń