Powered By Blogger

sobota, 3 marca 2012

Smugą list pisany


Smuga słońca (fotka Andrzeja).


Sowa uszatka w marcu rozpoczyna gody (fotka Andrzeja).


Dziki gołąb grzywacz w zawilcowym runie (fotka moja)

Smugą list pisany

Świt do mnie zagląda nieśmiałym promieniem,
światłem pragnie zmazać zimowe szarugi,
szybko zanikają wydłużone cienie,
ustępując miejsca bladozłotym smugom.

Jedną chwytam w dłonie, list do ciebie piszę,
najpiękniejszym słowem, wiosennym muśnięciem,
ustroję muzyką, wplotę w ranka ciszę,
ciepłem cię otulę zanim słońce wzejdzie.

Czy list mi się uda? Smugą wiersz przesączam,
dodam świergot ptaków w miłosnych podnietach,
aby dzień dzisiejszy zalśnił pełnią słońca
przesyłam go tobie. Zwyczajna kobieta.

45 komentarzy:

  1. Jasiek juhas3 marca 2012 10:15

    Mnie też by brała wielka podnieta
    Gdyby dla mnie tak piękny wiersz
    napisała tak niezwyczajna kobieta.

    Nawet jasna smuga niczego nie zmienia
    gdyż za mną idzie już smuga cienia.
    Ale dalej czekam na chwile radości
    Gdy promień słońca u mnie też zagości.

    :)***

    Słoneczka wesołego. Pozdrawiam syćkich czule :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jasieńku ze słoneczkiem:)*

      Smuga cienia mówisz? Ach, któż dziś jej nie ma...
      przemijanie niech Ci nie kładzie się cieniem,
      miłość wiersze pisze w słonecznych promieniach,
      dzisiaj Ci nie grozi żadne zachmurzenie.:)

      Bo czułość jest w wierszu pośród strofek skryta,
      taka delikatna, biegnie w nurcie zdarzeń,
      więc o tamtą smugę już więcej nie pytaj -
      jasną Ci wysłałam. Też o słońcu marzę...

      :)***

      Pogodnej soboty z promyczkami, czule odpozdrawiam...:)*

      10:39

      Usuń
    2. Jasiek juhas3 marca 2012 11:04

      W podzięce przyjmij muzyczny bukiet róż :)***

      Grace Jones - La Vie En Rose

      http://www.youtube.com/watch?v=kYkVtz6ozJE


      Łagodny wzrok, ściszony głos,
      leciutki uśmiech w kącikach ust,
      to dobry portret na mój gust,
      oto ktoś, z kim twój wiążesz los.

      On marzenia twoje zgadł,
      I życie twe, twój świat,
      ujrzałaś na różowo

      On cię objął pierwszy raz
      i nadał nowy blask
      miłości wszystkim słowom

      On, twych snów nieśmiały gość,
      w twym sercu zbudził coś,
      co czujesz wciąż na nowo...
      On z tobą, dla niego ty
      oto wzór,
      pod serca wtór,
      wzór na szczęśliwe życie

      Bo, gdy on twą miłość ma,
      pod jego serca rytm,
      twe serce gra

      Choć szczęście to przelotny ptak,
      wiosenny śnieg, jesienny liść,
      nie myślisz o tym, pragniesz dziś,
      z nim jednym być, znać szczęścia smak

      On marzenia twoje zgadł....

      On cię objął pierwszy raz...

      On, twych snów nieśmiały gość...

      Bo, gdy on twą miłość ma...

      :)***

      Usuń
    3. Cudne te róże, Jasieńku, dziękuję...:)***

      A dla takiego, co potrafi zgadnąć marzenia kobiety, warto poświęcić chwilkę na swoistą modlitwę...

      Aretha Franklin - I say a little prayer

      http://www.youtube.com/watch?v=KtBbyglq37E&feature=related

      ***Modlę się przez chwilę o ciebie***

      Kiedy się budzę,
      jeszcze zanim nałożę makijaż,
      Modlę się przez chwilę o ciebie
      Podczas układania włosów,
      I zastanawiając się, która sukienkę włożyć
      Modlę się przez chwilę o ciebie

      Na zawsze, na zawsze- zostaniesz w moim sercu
      I będę cię kochać
      Na zawsze i zawsze, nigdy się nie rozstaniemy
      Oh, jak mocno cię kocham
      Razem, razem, tylko tak musi być
      Życie bez ciebie oznacza jedynie ból mojego serca

      Jadę autobusem, mój drogi
      Podczas jazdy myślę o nas, mój najdroższy
      Modlę się przez chwilę o ciebie
      w pracy robię przerwę
      i podczas przerwy na kawę
      Modlę się przez chwilę o ciebie

      Na zawsze, na zawsze- zostaniesz w moim sercu
      I będę cię kochać
      Na zawsze i zawsze, nigdy się nie rozstaniemy
      Oh, jak mocno cię kocham
      Razem, razem, tylko tak musi być
      Życie bez ciebie oznacza jedynie ból mojego serca

      Na zawsze, na zawsze- zostaniesz w moim sercu
      I będę cię kochać
      Na zawsze i zawsze, nigdy się nie rozstaniemy
      Oh, jak mocno cię kocham
      Razem, razem, tylko tak musi być
      Życie bez ciebie oznacza jedynie ból mojego serca

      Mój najdroższy, uwierz mi
      Oprócz ciebie nie ma nikogo
      Proszę kochaj mnie też
      Jestem w tobie zakochana
      Odpowiedz na moje modlitwy
      Powiedz, że mnie kochasz

      Na zawsze, na zawsze- zostaniesz w moim sercu
      I będę cię kochać
      Na zawsze i zawsze, nigdy się nie rozstaniemy
      Oh, jak mocno cię kocham
      Razem, razem, tylko tak musi być
      Życie bez ciebie oznacza jedynie ból mojego serca

      Mój najdroższy, uwierz mi
      Oprócz ciebie nie ma nikogo
      Proszę kochaj mnie też
      Jestem w tobie zakochana
      Odpowiedz na moje modlitwy
      Powiedz, że mnie kochasz

      :)***

      14:57

      Usuń
  2. Cześć Ewo!
    Sporo mnie nie było i czas jakby uległ skróceniu. Za mało go mam.
    Bladozłote smugi wkrótce się zamienią
    w żar słońca gorący wiszący nad ziemią.
    Czekam na tę porę, dnia letniego siłę,
    Niech przyjdzie i dni letnie niech się rozpromienią:)
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ozonko:)
      Czas... usiłujemy go rozciągnąć do granic wytrzymałości, niestety nie jest z gumy; jak ja to świetnie rozumiem...:))
      Dopiero wróciłam do domu po sobotnich sprawunkach i zajęciach.

      Chociaż słonko błyszczy, zimny wiatr dziś straszy,
      a ja łaknę ciepła i wiosny powiewu.
      Może wkrótce przyjdzie już promień zuchwalszy,
      wśród kolorów wiosny i ptaków zaśpiewów?

      Odsyłam buźkę i zajrzę, co tam Podróżniczka nam przygotowała. Pozdrówka:)

      15:09

      Usuń
  3. Dzień dobry Ewuniu*, Jaśku :)

    kiedy już będziesz

    zostaniesz balsamem duszy
    kroplą dopełnienia
    alfabetem uczuć

    chemią pocałunków
    postawisz kropkę nad ''i''
    mojego ''pragnienia''

    kiedy już będziesz
    schowam Cię między wargi
    i nie powiem ani słowa


    Cieplutkie pozdrowienia, jak słoneczko, które przygrzewa wiosennie.

    autorka powitania annaG.

    PS. Ewuniu*, pozwól na odrobinę prywaty.
    Pozdrawiam Gwiazdeczkę, która na mojej Mlecznej Drodze przez chwilę zagościła. Lubi poezję, może Ewuniu* Twój blog znajdzie się w kręgu Jej zainteresowań.
    Radosnego dnia :)))

    10,56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek juhas3 marca 2012 11:08

      Zuziu, witam równie serdecznie :)*

      Usuń
    2. Witaj Zuzanko:)
      Ależ zawsze możesz sobie TU pozwolić na odrobinę prywaty... pozdrowienia są ślicznym przesłaniem i za Twoim przyzwoleniem ślę również serdeczności Twojej Gwiazdeczce, z nadzieją, że spodobają Jej się nasze poetycko-muzyczne rozmowy.:)
      Przyszłaś rano, więc zadedykuję Ci romanticę -

      Ranek(romantica)

      wiosenny motyl
      musnął mnie na dzień dobry
      czułością kaszmirowego dotyku
      skrzydeł
      poczułam delikatność pąków
      rozkwitającej we mnie
      radości
      kropla rosy poiła swym
      rześkim spełnieniem
      kwiaty na mojej lekkiej
      sukience
      oddechnęłam z ulgą nęcącym
      zapachem capuccino
      nasunięte na stopy
      kapcie
      otuliły je miękkością obłoków
      tanecznym krokiem weszłam
      w nowy słoneczny dzień pełen
      spełnienia...

      - tak romantycznie rozpoczęła poranek annaG.

      Pięknego słońca aż do zachodu, a potem romantycznego wieczoru...:))

      15:17

      Usuń
    3. ... Ewuniu*, Jaśku, Panie i Panowie witam popołudniem jeszcze słonecznym :)))
      * * *
      Kwitniesz, Wenus! Jasno i rzęsiście,
      Chmur bluszczowym okolona liściem ---
      - Erotyku w księdze kosmografii!

      Dziś, gdy w pasie przełamana, patrzę,
      W rozstrzał twoich promieni, mój astrze,
      Czuję, że i przeciągać potrafisz...

      Z naszej ziemi, głośnej i jaskrawej,
      Gdzie nad miłość godniejsze są sprawy,
      Gdzie szaleństwa nie ma gdzie ugościć,

      Chcę się wydrzeć, by z sercem rozbitem
      i płonącym, spaść aerolitem
      W twe pola, w twą mgłę namiętności...

      Ewuniu*, Twoją smugę w mgłę, za Marią Pawlikowską-Jasnorzewską.
      Jaśku odpozdrawiam serdeczności:)
      Wieczoru z poezją i muzyką :)))

      17,57

      Usuń
    4. Zuzanko, u mnie już piękny wieczór, ten zimny, porywisty wiatr już trochę przycichł, a niebo zrobiło się cudnie gwiaździste...:)

      Erotyki
      II.

      Przełożono na muzykę światło Wegi...
      Był to jakby Szymanowski,
      zaświatowo dziki...
      Miłość nasza, gwiazda nasza już odbiegła,
      w niebios manowce
      o miliony lat muzyki
      czy światła,
      w Mlecznej Drogi zaszyła się atlas,

      zdążyła się już oprzeć o Kosmosu brzegi...
      Ach, kiedy to było!
      Zagrajcie najpierw gwiazdy,
      a potem
      naszą miłość...

      ... w erotykiem Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej życzę Ci gwiaździstych marzeń i myśli na cały sobotni wieczór... :))

      18:29

      Usuń
    5. ... sobotni wieczór namiętny z Chcę poczuć...

      Bądź delikatna... dotykaj
      zmysłowo niczym motyl
      koniuszkami skrzydeł...
      Chcę poczuć lekkość każdej pieszczoty...

      Bądź namiętna... całuj
      głodnymi ustami
      do utraty tchu... do nasycenia...
      Chcę poczuć moc pocałunku...

      Bądź szalona...ściskaj
      przyciągaj mnie, drap...
      z całych sił... aż do bólu...
      Chcę poczuć siłę twego pragnienia...

      Seneka 18 tak mnie roznamiętnił, że tylko spacer może mnie uratować przed szaleństwem rozpalonego ciała i głowy ;-)

      19,09

      Usuń
    6. ... poczekaj chwilkę, bo jeszcze bardziej będziesz się musiała schłodzić... seneka18 dalej roztacza swe czary i cudnie rozpala wyobraźnię -

      Kosmyk włosów...

      Dotykasz mnie kosmykiem włosów…
      i szeptem… "czy już śpisz ?"
      Nie śpię ale milczę…
      bo jak mam otworzyć oczy gdy tak pieścisz ślicznie ?

      A ty dotykasz mnie nadal włosami…
      oparta na ramieniu wpatrujesz się we mnie…
      i całujesz mój nadgarstek…drżącymi ustami…
      by obudzić mnie przyśpieszając puls…pocałowaniami…

      Otwieram oczy…teraz ja chcę pieścić…
      kładę Cię na brzuchu, tak jak najbardziej lubisz…
      ustami dotykam twojej szyi…aż do kręgosłupa…
      i wracam ku górze, by szeptów Twojej duszy słuchać…

      Ale Ty unosisz się tylko robiąc miejsce na moje dłonie…
      tam gdzie piersi spragnione dotyku spoczywają…
      by zjednoczyć się w uścisku ciał rozpalonych…
      i dosięgnąć nieba…jako jedna całość…

      ... teraz chyba się przyda haust rześkiego powietrza, chociaż...? Pozostanę w domu.:))

      19:37

      Usuń
    7. ...Dobranoc Poetko czas na Sen.

      Zabiorę Cię w sen mój głęboki
      Gdzie wszystko zdarzyć się może
      Gdzie marzeń suną obłoki
      Gdzie szczęścia pala się zorze

      W śnie mogę Cię nosić na rękach
      I z kwiatów szyć suknie dla Ciebie
      a w nostalgicznych piosenkach
      Malować Twe imię na niebie

      Tam łożę Ci z westchnień uścielę
      Smutek na radość wymienię
      Dzień szary przekształcę w niedzielę
      I Twoim się stanę cieniem

      Symfonią będę Cię pieścił
      całował usta, powieki
      I miejsca gdzie amor umieścił
      miłość
      Sen ten niech trwa na wieki

      ... nie jest możliwe, aby haust powietrza cokolwiek zmienił :)
      Pa:)

      00,06

      erotyk z wierszy Ryszarda

      Usuń
  4. ...dziękuję za wiersz, ale nie zgodzę się, że przesyła go "zwyczajna kobieta", co to to nie!

    Miłego weekendu:)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu:)
      To ja, zwyczajna kobieta, dziękuję Ci że zechciałaś przeczytać mój wiersz. Dla piszącej nie ma nic przyjemniejszego, niż świadomość, że jest się czytanym.
      Udanej soboty i niedzieli, pozdrawiam.:)

      15:20

      Usuń
  5. Słonecznie witam.

    Wraz ze słońcem, szary byt
    Zmienia chętnie kolo-ryt:)
    Wszystko staje się łatwiejsze
    I piękniejsze, przyjemniejsze:)
    Stare kości mniej strzykają...
    Oczy, Kobiet wyglądają...
    Słuch, choć staje się zawodny
    Słyszę... ptaków dialog zgodny:)
    I choć częściej w krzyżu strzyka,
    To uzdrawia ta muzyka:)
    Latek dziś mam jakby mniej.
    No bo: dziś jest piękny dzień!

    E... nie za bardzo " lotna " ta rymowanka, ale kiedyś już ostrzegałem, że prawdziwym poetą, to ja nie jestem:) Wybaczcie.

    Serdeczne pozdrowienia dla:

    Ewy, wszystkich Pań i Jaśka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek juhas3 marca 2012 15:26

      Witaj Staszku :)

      Niestety, taka już nasza dola, ale jeśli chodzi
      o wiersz, to super oddałeś to strzykanie w krzyżu
      i kościach.
      Pozdrawiam serdecznie Iwonkę i Ciebie. :)))

      Usuń
    2. Dzień dobry Staszku, przy bezchmurnym niebie:)

      Faktycznie, dzień piękny, a i wena Ci dzisiaj dała słodkiego buziaka - Twoja rymowanka bardzo mi się podoba...:)
      Zawarłeś w niej wszystko, co trzeba, żeby dzień się uśmiechnął: i oczy kobiety, i "dialog ptaków zgodny", który jest "uzdrawiającą muzyką" - bardzo ładne metafory; niejeden poeta by się nie powstydził... dzięki serdeczne:))
      W podzięce posłuchaj romantycznej piosenki Whitney Houston - I Look To You/ Szukam cię -

      http://www.youtube.com/watch?v=5Pze_mdbOK8&feature=related

      Najserdeczniej pozdrawiam Staszku, a napisz nam coś jeszcze dla nas...:)

      15:40

      Usuń
    3. Witaj Jasiek:)))

      Trochę teraz poszeleszczę,
      I wiadomość Ci obwieszczę:
      Że nie będę nigdy wieszczem:)

      Ciekawe jak by " to-to" Niemiec przeczytał? Bo Oni mają awersję do " sz,cz "...Językową oczywiście:)
      Odpozdrawiamy ciepło. Miłego popołudnia:)

      Stanisław

      Usuń
    4. ... ejże, ejże Chłopaki, co Wy dziś z tym strzykaniem? Myślałby kto, że i prawda.. tyle w Was młodzieńczego ducha i werwy... i tylko to się liczy..:))
      Słoneczko wygrzeje kosteczki i strzykanie przejdzie z wiosną. Grunt to humor, pogoda ducha... i tak trzymajcie:)

      15:49

      Usuń
    5. ... Stasiu, musisz zapuścić wyżej oczko i przeczytać moją pochwałę Twojej rymowanki...:))

      15:50

      Usuń
    6. Witaj Ewo:)

      lejesz " mniut " na moją, męską próżność:))) Bo czy jest jakiś chłop, pozbawiony odrobiny próżności?
      Ponieważ u mnie jednak: skromność przeważa nad próżnością odpowiem:
      Nie zasłużyłem ...
      Pierwszy tak piękny dzień, od wielu dni. Słoneczko już grzeje, tylko wiatr chłodny, taki bardziej zimowy:)
      Dziękuję za Whitney:)
      Serdecznie pozdrawiam
      Stanislaw

      Usuń
    7. Stasiu, u mnie wiatr po prostu urywa głowę... Wyszłam zbyt śmiało z gołą głową i po pięciu minutach założyłam kaptur.:)

      ... niżej napisałam o tym wiersz naprędce...:)

      16:30

      Usuń
  6. Jasiek juhas3 marca 2012 16:18

    Stachu nie zarzekaj się tak twardo
    Ponieś głowę i Wenę bierz hardo
    Nie każdy wieszcz umie szeleścić
    Jak Ty co tu śpiewasz nam pieśni.:)

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Wam Chłopaki, zawsze Weny życzę,
    niech całuje mocno, niech niesie słodycze,
    Ja szelesty Wasze tak ogromnie lubię -
    częstuję Was winem... sama mam już w czubie...

    :)))

    16:24

    OdpowiedzUsuń
  8. ... a to wrażenia z dzisiejszej pogody...

    Nieprawda

    To nieprawda, że już jest wiosna. Nie!
    Choć tak słońce cudnie dziś świeci.
    Porywisty wiatr dmie uparcie,
    suchym piaskiem w oczy miecie.

    Tylko pączki puchną na drzewach,
    w śnie o jasnej, wiotkiej zieleni,
    jeszcze kwiaty nie chcą zakwitnąć...
    Kiedy się to wszystko zmieni...?!

    :)))*

    16:35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek juhas3 marca 2012 16:46

      A jednak już kwitną, w moim ogródku zakwitły pierwsze
      krokusy. Przebiły się spod pozimowych śmieci, trza mi
      szybko je wygrabić.:)

      Usuń
    2. Och, zazdroszczę, Jaśku.:) A moim ogrodzie przebiśniegi już bardzo ponętnie rozchyliły płatki...:)
      W zeszłą niedzielę były takie, jak na fotkach.
      Krokusy, to dopiero mają zieloną grzyweczkę.:)

      16:52

      Usuń
  9. Witam Cię Ewo.
    Witam wszystkich bywalców tego bloga.
    Co ja bym za to dał, żeby być szczęśliwym adresatem tego wiersza. Nie mam daru do rymowania, ale gdyby ten list ze smugą był do mnie, pewnie bym dostał skrzydeł.
    Dziękuję za ucztę duchową i wzrokową. Widocznie talenty chodzą parami, bo Twoje fotografie też są niezwykłej urody.
    Cóż ja mogę biedny żuczek? Zechciej przyjąć piosenkę RICK ASTLEY "Take me to your heart"

    http://www.youtube.com/watch?v=0CKVFf0RGQ4&feature=related

    i serdeczne pozdrowienia dla Ciebie - i tu piszących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłem, że do dobrego zwyczaju na Twoim blogu należy uzupełnianie piosenek ich słowami.
      Więc i ja to uczynię. Rick Astley śpiewa tak:

      Czy jesteśmy kochankami
      Albo dopiero znajomymi
      Przyjdź jutro
      Kiedy będę samotny ponownie
      Kiedy zobaczysz mnie
      Czy to miłość w twoich oczach
      Co czujesz
      W głębi

      Czy myślisz o mnie (pomyśl o mnie)
      Kiedy jestem daleko?
      Marzysz o mnie (marzysz o mnie)
      Czy znajdę drogę?
      Czy chcesz mnie (że chcesz mnie)
      Sposób jaki chcę cię
      cos Myślę, kocham cię (myślę że cię kocham)
      Mogłabyś mnie pokochać też?

      Bierz moje serce
      Nigdy nie pozwól mi odejść
      Jeśli wiesz, co ja czuję
      Ty nie powiesz nie
      Bierz moje serce
      Nigdy nie pozwól mi odejść
      Dla twojej miłośc, dla twojej miłości
      Czy wszystko muszę wiedzieć

      Potrafisz mi powiedzieć
      Kiedy patrzysz na mnie
      Jeśli chcesz mnie
      Szczerze mówiąc
      Ponieważ dla niektórych
      Jak na pewno,jak można
      Uczynić cię szczęśliwą
      Bezustannie
      REF:
      Ponieważ Myślę o Tobie (myślę o Tobie)
      Kiedy jesteś daleko
      Marzę o tobie (marzę o tobie)
      Noc i dzień
      Czy mogę sprawić że chcesz mnie (że chcesz mnie)
      Sposób, że chcę żebyś
      Ponieważ Myślę,kocham cię (myślę że cie kocham)
      Mogłabyś mnie pokochać też?

      Usuń
    2. Może jak nowicjusza za bardzo się dzisiaj rozhulałem, ale jeszcze Ewo Ci dopowiem, że chodzę po bruku tego samego miasta co Ty.
      Pozdrawiam i już cicho siedzę.

      Usuń
    3. Dobry wieczór Zygmuncie:)
      Miło mi przywitać ziomka w tym miejscu i wdzięcznym ukłonem podziękować za przychylność opinii..:)
      I zapewniam Cię, że wcale nie musisz siedzieć cicho. Tutaj nie ma żadnego limitu na słowa, a gawędziarze wierszem i prozą są zawsze mile widziani.
      Domyślam się, że tak jak większość Ogrodników masz duszę romantyka, co widać po Twoim doborze piosenek. Los romantyków jest jednak zazwyczaj niełaskawy; Stanisław Baliński coś przeczuwał -

      Los

      Szedł spóźniony romantyk. Niósł walizkę z wierszami.
      Walizka mu się rozsypała
      I wszystkie wiersze wypadły...
      Wiatr je rozniósł, mgła je rozszlochała
      Atmosferyczna kurzawa -
      Wiersze buntu przeciw sobie i światu,
      Wiersze wyznań z kwiatami i bez kwiatów,
      Wiersze, które miały być sławą,
      Kiedyś heroiczne, dziś przeklęte,
      Kiedys proste, dziś niepojęte...
      Rozsypało się wszystko, rozwiało
      I przepadło, jak bijąca w życie
      Przekora.

      Był zmierzch, a nazajutrz o świcie
      Ostała się na drodze jedna, jedyna
      Ocalona metafora:
      Była w kształcie liliowej gałązki,
      Bzu, śpiącego na listkach zieleni.
      Ktoś ja znalazł. Schował do kieszeni.
      ***

      ... a mnie to wcale nie przeszkadza, że jestem romantyczką; pozdrawiam i życzę przyjemnego nastroju...:)

      20:32

      Usuń
  10. Pozdrawiam wieczorowo z Kórnika.Cieszę wnusiem ale tęsknię za Wami.Jutro wybieram się na sesję zdjęciową do arboretum.
    Do zobaczenia ...Pa:)*
    19:54

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Podróżniczko:)
      Ślę ciepłe myśli, pozdrawiam i życzę samych miłych chwil w objęciach z Wnusiem i Rodzinką. Liczę też na piękne fotki z Kórnika... ach, znowu zazdraszczam... Tam dopiero są istne cuda. Poszukaj bazi... :)
      Do następnego, Izuś, pa... :)*

      20:36

      Usuń
  11. Jasiek juhas3 marca 2012 21:46

    Po pięknym sobotnim dzionku nadchodzi czas ogrodowej
    dobranocki. Dziś dobranocka z kołysanką w jednym. Będzie
    to I Had a Dream - Miałem Sen - wykonana prze Gary Moore -

    http://www.youtube.com/watch?v=kGC4Qay_KdA&feature=related

    *** Miałem sen ***


    I miałem sen
    To ty byłaś moją Królową
    A ja, byłem twoim Królem
    W cieniu miłości

    Nikt nie mógłby zobaczyć
    Jak blisko, byliśmy
    Dwojgiem kochanków, ty i ja
    W cieniu miłości

    Byłem głupcem
    Aby grać zgodnie z zasadami
    Jakiż ja byłem głupi
    Aby pozwolić ci odejść

    Oh całą noc
    Kiedy trzymałem cię tak mocno
    Do pierwszego porannego światła
    Ale moje oczy były zamknięte

    I miałem sen
    To ty byłeś moją Królową
    A ja, byłem twoim Królem
    W cieniu miłości

    ***

    Dobranoc, dobranoc Kochani. :)*** cudownych snów :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek juhas3 marca 2012 22:09

      I jeszcze zabisuję...

      Gary Moore ~~~V With Love ( Remember )

      http://www.youtube.com/watch?v=fFHKI31mHRY

      Letni deszcz, jak łzy na moim oknie.
      Przypomina mi czas, tak dawno temu.
      I poprzez każdej kropli deszczu widzę,
      że w moim sercu zawsze będziesz.
      Modlę się, że pamiętasz mnie z miłością.

      Złote odcienie jesieni wokół nas.
      Mówią mi, że nic nigdy nie pozostaje takie same.
      ...

      :)***

      Usuń
    2. Tak cudownej poezji w połączeniu z bosssskim bluesem i drżącym namiętnością wokalem jeszcze nie słyszałam... dziękuję Jasieńku:)*
      W takim razie jeszcze sobie pomarzę razem Gary Moorem i jego gitarą, w mojej dzisiejszej dobranocce... potrzebuję czyjejś dłoni - Need Your Love So Bad -

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,gary_moore,need_your_love_so_bad.html

      *** Potrzebuję czyjejś dłoni***

      Potrzebuję czyjejś dłoni
      która poprowadzi mnie przez noc
      Potrzebuję czyichś ramion
      Aby trzymały mnie i obejmowały mocno
      Bo gdy zaczyna się noc
      Jestem na końcu
      Ponieważ potrzebuję twojej miłości tak bardzo

      Potrzebuję ust
      By poczuć je naprzeciw mnie
      Potrzebuję kogoś by wstał
      I powiedział mi kiedy kłamię
      Gdy światła są słabe
      I to jest czas by odejść
      Wtedy gdy potrzebuję twojej miłości tak bardzo

      Dlaczego sobie tego nie odpuścisz
      Przynieś to do mnie do domu,
      Albo napisz to na kawałku papieru, kochanie
      Tak to może być napisane do mnie
      Powiedz mi że mnie kochasz
      I niech przestanie kierować mną wściekłość
      Ponieważ ja
      Potrzebuję twej miłości tak bardzo

      Potrzebuję twojego delikatnego głosu
      Byś mówił do mnie w nocy
      Nie chcę żebyś się martwił kotku
      Bo wiem że możemy zrobić że wszystko będzie dobrze
      Posłuchaj mojego usprawiedliwienia kotku
      Zabierz to do domu, do mnie
      Ponieważ potrzebuję twojej miłości tak bardzo
      Kocham

      ***

      Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** najpiękniejszych snów pisanych smugą... tym razem księżyca.:)***

      Usuń
    3. ... och, to i ja jeszcze zagram... cudne...

      Gary Moore - I Love You More Than You'll/kocham cię bardziej niż kiedykolwiek

      http://www.youtube.com/watch?v=QvwbtILwNis&feature=related

      ... tłumaczenie koślawe... ale da się zrozumieć...

      :)***

      22:30

      Usuń
  12. Jasiek juhas3 marca 2012 22:27

    Niech będzie i księżyc

    Gary Moore - Picture Of The Moon

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,gary_moore,picture_of_the_moon.html

    zdjęcie księżyca
    dałaś mi je tej nocy
    gwiazdy odeszły, by się bawić
    a księżyc tak jasno świecił
    gdybym tylko wiedział
    że to skończy się tak prędko
    zostałem ze zdjęciem księżyca

    delikatny dźwięk gitar
    pod hiszpańskim niebem
    a poprzez światła świec
    smutek w twoich oczach
    gdybym tylko wiedział
    że to skończy się tak prędko
    zostałem ze zdjęciem księżyca

    zdjęcie księżyca
    dałaś mi je tej nocy
    gwiazdy odeszły, by się bawić
    a księżyc tak jasno świecił
    skąd mogłem wiedzieć
    że to skończy się tak prędko?
    zostałem ze zdjęciem księżyca
    zostałem ze zdjęciem księżyca
    wszystko co zostało to zdjęcie księżyca

    :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiek juhas3 marca 2012 22:32

      ...I noc

      Gary Moore - Nothing's The Same

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,gary_moore,nothing_s_the_same.html

      Inny czas, inne miejsce.
      Samotne ulice, gdzie Cię obejmowałem.
      Następną należy przejść bez śladu.
      Nic nie jest takie samo bez Ciebie.

      Kolejny dzień przychodzi i odchodzi
      I siedzę i zastanawiam się dlaczego.
      Czasami trudno, ale spróbuję
      przeżyć moje życie bez ciebie.

      Jesteś w moim sercu, jesteś w moich snach.
      Wydaje się, że jesteś wszędzie.
      Tyle razy słyszałem słowa tej piosenki.
      Powstrzymywałem łzy, udawałem, że jestem silny.

      Kolejny dzień idzie powoli.
      I siedzę i zastanawiam się dlaczego.
      Myślę o Tobie, zaczynam płakać.
      Nic nie jest takie samo bez Ciebie.

      Inny czas, inne miejsce.
      Słodycz w ostatnim uścisku.
      Co mogę dać, aby zobaczyć twoją twarz.
      Nic nie jest takie samo bez Ciebie.

      Nic nie jest tym samym,
      nic nie jest tym samym,
      nic nie jest takie samo bez Ciebie.

      :)***

      Usuń
    2. Jasieńku, zeszła mi się piosenka z Twoją - zobacz niżej...:)
      ...ale ta następna już jest inna - :)***

      22:43

      Usuń
  13. ... no i proszę, smugę księzyca też znalazłam...

    Gary Moore - Picture Of The Moon

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,gary_moore,picture_of_the_moon.html

    Zdjęcie księzyca

    zdjęcie księżyca
    dałaś mi je tej nocy
    gwiazdy odeszły, by się bawić
    a księżyc tak jasno świecił
    gdybym tylko wiedział
    że to skończy się tak prędko
    zostałem ze zdjęciem księżyca

    delikatny dźwięk gitar
    pod hiszpańskim niebem
    a poprzez światła świec
    smutek w twoich oczach
    gdybym tylko wiedział
    że to skończy się tak prędko
    zostałem ze zdjęciem księżyca

    zdjęcie księżyca
    dałaś mi je tej nocy
    gwiazdy odeszły, by się bawić
    a księżyc tak jasno świecił
    skąd mogłem wiedzieć
    że to skończy się tak prędko?
    zostałem ze zdjęciem księżyca
    zostałem ze zdjęciem księżyca
    wszystko co zostało to zdjęcie księżyca

    :)***

    22:31

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a czy wiesz, co myślę?

      Gary Moore - Holding On

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,gary_moore,holding_on.html

      Będę się trzymał

      Czy wiesz, co myślę
      O Tobie cały czas?
      Czy wiesz, gdy śnię
      Pragnę byś była moja
      Gdy jesteś przy mnie
      Nie ma takiego miejsca na Świecie
      Gdzie chciałbym być, zamiast być tu
      Do czasu, gdy cię obejmę w swe ramiona
      (Jakoś) będę się trzymał
      (Jakoś) będę się trzymał

      Czy wiesz, co czuję głęboko
      w mojej duszy?
      Wiesz, moje zmysły są pomieszane
      I mogę stracić kontrolę
      Gdy jesteś daleko, ja jestem
      oderwany od mojego przeznaczenia
      Do czasu, gdy wreszcie będziesz przy mnie
      (Jakoś) będę się trzymał
      (Jakoś) będę się trzymał

      Mówisz, że twoi przyjaciele i rodzina
      Nigdy nie zaakceptują kogoś takiego, jak ja
      Dlaczego mam się tym przejmować?
      Skarbie - spróbuj a przekonasz się
      Wiedząc, że jesteś przy mnie
      Nie ma takiego miejsca na Świecie
      Gdzie chciałbym być, zamiast być tu
      Do czasu, gdy obejmę cię w swe ramiona
      (Jakoś) będę się trzymał
      (Jakoś) będę się trzymał

      Trzymam się
      (Jakoś) będę się trzymał
      (Jakoś) będę się trzymał
      (Jakoś) będę się trzymał

      :)***

      22:41

      Usuń
  14. Jasiek juhas3 marca 2012 23:04

    ...i na zakończenie - instrumentalnie - Paryskie chodniki

    http://www.youtube.com/watch?v=aCABEtqwho8&feature=related

    Dziękuję bardzo za muzykowanie i dobranoc :)***

    OdpowiedzUsuń