Powered By Blogger

poniedziałek, 26 marca 2012

Poniedziałkowe myśli

Kazimierz Dolny n/Wisłą wczesną wiosną (wszystkie fotki z wczoraj).


Na Rynku słonecznie i gwarno.


Ruszyły już kawiarniane ogródki.


Przy studni można posłuchać muzyki na żywo.


Wiosna na kawiarnianych stolikach.


Wszędzie do kupienia palmy, palemki i pisanki.




A w wąwozach niebiesko od przylaszczek...




... kwitnie dziki wawrzynek wilczełyko...


... kokorycze...


... i złoć.




I ta zielona mgiełka nad wierzbami płaczącymi...

Poniedziałkowe myśli

Codziennie w kalendarz patrzę niecierpliwie,
wiosna się ociąga, nie lubię czekania,
chciałabym odpocząć w zapachu igliwia,
z trudem dziś do pracy myśli swe zaganiam.

Chcę w zielonym gwarze szerokiej przestrzeni
utrudzoną duszę wkomponować w całość,
gdzie krajobraz jeszcze bardzo się nie zmienił,
naładować radość trochę już zgorzkniałą.

Po leśnych drożynach krążę wyobraźnią,
no i cóż, że wiosna czasem deszczem kropi,
bardziej od pogody zgiełk miasta mnie drażni,
jestem nim zmęczona, marzę o urlopie.

63 komentarze:

  1. Witajcie w poniedziałkowy poranek:)
    Dzisiaj niespodzianka - wrócił przymrozek; za oknem -1,5 st., silny wiatr...
    Późno już, więc szybko dopijam kawę, wskakuję w nowy tydzień i biegnę do pracy.
    Udanego poniedziałku, tygodnia... i do zobaczenia po powrocie.:)

    7:00

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagle, powoli jak żółw ociężale,
    ruszyła się trawa do życia ospale.
    I źdźbła powolutku już z ziemi kiełkują,
    ku słońcu wychodzą, już zimy nie czują.
    Eh!
    Wiosna przychodzi powoli, jakaś ociężała i leniwa.
    Powinna dostać "kopa" do życia.
    Witaj Ewo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ozonko:)
      Chyba na razie wiosna sobie odpuściła. Dzisiejsza pogoda bardziej przypomina wczesno-lutowe przedwiośnie, a podobno w tygodniu ma być jeszcze chłodniej...

      To nie prawda, że już jest wiosna - nie!
      I wcale słońce nie świeci.
      Porywisty wiatr dnie uparcie,
      suchym piaskiem w oczy miecie.

      Tylko pączki pękły na wierzbach,
      pień spowiły w woalkę zieleni,
      tylko fiołki nie chcą zakwitnąć.
      Kiedy się to wszystko zmieni?

      Nie mniej pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie...:)

      17:50

      Usuń
  3. Witaj Kochana Ewuniu:)
    Poranek przywitał mnie cudną mgłą na tle wschodzącego słońca...promienie jednak były tak silne, że w ciągu zaledwie paru minut mgłę przegnały...Teraz zaglądają śmiało i natrętnie do mojego pokoju przebijając się przez nieosłonięte okna;) Zapowiada się cudowny wiosenny dzień...Zaraz kawka, papierosik ( wiem, rzucić trzeba...kiedyś;))i obowiązki...

    Życzę Ci słonecznego skoku w nowy tydzień, niechaj będzie lepszy od poprzedniego!

    Serdeczności!

    Ps...a Kazimierz Dolny wciąż w moich marzeniach jest...może kiedyś marzenie się ziści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Przemiła Meg:)
      Jakie to szczęście móc podziwiać rankiem jak z zamglonego świtu wychodzą na niebo słoneczne promienie...:) Widziałam to cudowne zjawisko jesienią w drodze do pracy, kiedy brzask wstaje późno, a ja już byłam w podróży. Coś na granicy prawdy i pozoru, rzeczywistości i ułudy...
      Teraz dopijam poobiednią kawkę (z dymkiem, a jakże) i na chwilę zapominam o obowiązkach...
      Zaraz wskoczę do Ciebie, aby z rozkoszą posłuchać i obejrzeć godowy taniec żurawi.

      Życzę Ci dobrego nastroju do końca dnia i udanego tygodnia ze słoneczną wiosną.:)

      Do Kazimierza zapraszam gorąco i oddaję się do Twoich usług jako cicerone..:))

      18:03

      Usuń
  4. Witam Kochani w ten piękny wiosenny poranek:)
    Ewuś cudny ten reportaż z Kazimierza...:)
    Mogę chociaż wirtualnie odwiedzić to piękne miasteczko:)
    ...A do urlopu to masz coraz bliżej:)
    ...I jeszcze przed nami długi majowy weekend:)

    annaG

    Poranek

    I znów poranek skąpany w słońcu,
    błyszczący rosą na ciemnych trawach,
    dotykam ślady promieni - gońców,
    na stole stoi już pierwsza kawa.

    Mistyczność chwili, która przemija,
    rozgrzewa zmysły, duszę i ciało,
    nici pajęcze drgają w szafirach,
    wokół się budzi życie nieśmiało.

    Różowy obłok usiadł na drzewie,
    otulił gałąź drżącą od zimna,
    horyzont woła złocistym kręgiem,
    idę ku niemu - wiem, że powinnam.

    Miłego dnia i słonka na błękicie Wszystkim życzę...:)*
    9:29

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izetko:)
      Miło mi, że spodobał Ci się reportaż z Kazimierza, dziękuję.:)*
      Chyba mnie dzisiaj męczy przesilenie wiosenne i brak chęci do czegokolwiek... poniedziałek ma to do siebie, że czuję się jak rozbitek na oceanie problemów, które jakoś same nie chcą się rozwiązywać. Mniej więcej jak w wierszu Józefa Barana -

      Poniedziałek

      raptem
      rozpętała się
      poranna burza budzika

      łódź snu idzie na dno
      ja rozbitek
      wyrzucony na brzeg poranka
      słucham jak człapie życie
      wokół pieca
      w rannych pantoflach żony

      jeszcze przemycić powieki rozsunąć firanki
      na oścież sześciu dniom tygodnia

      świat nie jest
      świat się zaczyna
      od każdego poniedziałku
      na nowo

      ... całe szczęście, że nie mam żony w rannych pantoflach...:)) Poza tym wszystko się zgadza.

      Przyjemnego wieczoru, chociaż u mnie jest zimny i wietrzny...:)

      18:11

      Usuń
    2. Dobry wieczór Ewuniu:)
      Mam nadzieję,że wiersz annyG poprawi Twój nastrój...:)

      Radość

      Dziś życzę Ci różowej trawy,
      zielonych obłoków,
      niebieskiego słońca,
      motyli fruwających
      nad miłością bez końca...

      Czerwonego jeziora
      ze złotym łabędziem
      widzisz to wszystko?
      Czyli tak też będzie...

      Słodką szminką pomaluj usta,
      pląsaj nad łąką radośnie.
      Wyobraźnia nie jest pusta,
      przyjrzyj się wiośnie...

      Miłego relaksu...:)*
      19:00

      Usuń
    3. :)))

      Agata Rymarowicz i Tadeusz Krok "Bo ja wam jeszcze pokażę - Iskierki"

      http://www.youtube.com/watch?v=Yq_m50oyy0w&feature=related

      ...:)*
      19:19

      Usuń
    4. :)
      Dzisiaj to dla mnie za trudne, ale jutro spróbuję na nowo przez okno się wychylić i zapomnieć o wszystkim, co nie jest wiosną -

      * * *

      Wystarczy się przez okno wychylić
      Aby się upić wiosną
      Dalą złoto-niebieską w tej chwili
      By w szumy lip wrosnąć.

      W oczach bzów liliowe pióropusze
      Trawa cała szmaragdowym tuszem
      Zalana, muzyka pszczół w drzewach
      Trznadlów, zięb i sikorek, dzwoni, brzęczy, śpiewa.

      Upijemy się wiosną, muzyką i słońcem
      Upijemy się zapachem białych jaśminów
      Zanurzymy się w szczęście i bzy kwitnące
      W miłość, w rzewną zieloność, w radość seledynów...

      Trzeba tylko zapomnieć o wszystkim co nie jest wiosną
      W zamkniętej w brzozowej złoto-modrej chwili
      W szumy lip wmodlić się i wrosnąć
      I przez dno życia się przechylić!

      - Marian Ośniałowski
      ***
      ... a w zasadzie przez balkon, chociaż mam lęk przestrzeni...:))

      19:38

      Usuń
  5. :)

    "Eden " wyk. Nigel Kennedy & Kroke Band

    http://www.youtube.com/watch?v=JjyjxZ1_N20&feature=related

    ...:)*
    9:49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam cudownie improwizujące skrzypki Nigela Kennedy'ego :)) Byłam na jego koncercie na żywo w naszej filharmonii i nigdy nie zapomnę tego fantastycznego spotkania z muzyką klezmerską z elementami jazzu. To prawdziwy wirtuoz skrzypiec, zresztą uczeń samego Yehudi Menuhina...

      Dla Ciebie mam urzekający utwór - Kazimierz - w jego wykonaniu:

      http://www.youtube.com/watch?v=LnHeOob5IW8&feature=related

      dziękuję:)*

      18:19

      Usuń
  6. Na rynku w Kazimierzu,
    są sklepy z pamiątkami.
    Wyjeżdżam samochodem,
    i bywam tu czasami.

    Widziałam przed świętami,
    (a niech, no stracę - wianek).
    Tu palmy Wielkanocne,
    do płotu przywiązane.

    Pisanek tam widziałam,
    moc barwnych - kolorowych.
    I to mnie przyprawiło,
    o wielki zawrót głowy.

    Ja bywam w Kazimierzu,
    tam jeżdżą, też artyści.
    A wczoraj akuratnie,
    śpiewali gitarzyści.

    Ogródków kawiarnianych,
    tu także, nie brakuje.
    Tu zawsze, tłoczno, gwarno,
    tu każdy coś kupuje.

    Na kawiarnianych stołach,
    bazie stoją w wazonach.
    Dlatego przyjechałam,
    naocznie się przekonać.

    Słoneczko wciąż przygrzewa,
    a wietrzyk lekko głaszcze
    W wąwozie jest niebiesko,
    niebiesko od przylaszczek.

    W niektórych miejcach nawet,
    już byłam, kilka razy.
    Bo wystawiają tutaj,
    artyści swe obrazy.

    To juz jest istna plaga,
    to jakaś epidemia.
    Tu większość z tych artystów,
    wręcz jest po akademiach.

    Na sztuce się znam dobrze,
    i powiem jednym słowem.
    Niektóre ekspozycje,
    to dobra narodowe.

    Pojęcia wprost nie miałam,
    na taką wprost mieścinę.
    Spotkałam przypadkowo,
    wilcze łyko - wawrzynek.

    I ze zdziwienia, wspomnę,
    (z zadowolenia "ryczę",
    Udało się mi spotkać,
    złoć oraz kokorycze.

    Na dróg rozstajach miasta,
    jest wierzba, która płacze.
    Gdy wczoraj wyjeżdżałam,
    włączyłam swe migacze.

    Tak się z nią, pożegnałam,
    przyjadę jeszcze, raczej.
    Pytanie mnie nurtuje,
    dlaczego wierzba płacze.(?)

    Pozdrawiam tradycyjnie,
    bo już do końca zmierzam.
    Pojechać mam, też w planie,
    do miasta Sandomierza.

    Miłego dzionka, śpiewu skowronka...:)

    PM - 13:45:00

    OdpowiedzUsuń
  7. NA RYNKU W KAZIMIERZU DOLNYM - wiersz( Marek Grechuta - piosenka).mp4

    http://www.youtube.com/watch?v=eZpf4lDyxdE

    PO - 13:54:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Jędruś:)
      Dreptałeś wczoraj za mną krok, w krok... cichutko, jak kot, wszystko podpatrzyłeś i w składny wierszyk złożyłeś... dziękuję:))
      Przesyłam Ci w podzięce promienny uśmiech -

      Uśmiech na wszystko:
      na zimny dzionek,
      dziurawą kieszeń.
      zepsuty dzwonek.

      Przymrozki w marcu,
      i stare buty,
      chandrę w południe,
      rower zepsuty.

      Na biedroneczki
      i parę pszczółek,
      na mały kwiatek,
      świergot jaskółek.

      Uśmiech na szczęście,
      uśmiech na zdrowie,
      uśmiech każdemu
      dzisiaj podpowiem:)))

      ... trochę może wymuszony przy poniedziałku, ale szczery i z serca. Serdeczności wieczorne.:)

      18:33

      Usuń
    2. ... a że zbliża się już zachód słońca i noc, posłuchajmy bardzo nastrojowej piosenki Grzegorza Turnaua do kompozycji Zbigniewa Preisnera - Noc -

      http://www.youtube.com/watch?v=UARLHvlcGk0

      18:45

      Usuń
  8. Byłem widziałem i zachęcam wszystkich do odwiedzania Kazimierza Dolnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona Milo, a jakie tam są wspaniałe możliwości dla wycieczek rowerowych! Coś w sam raz dla Ciebie. Może opracujesz trasę Kazimierz - Męćmierz - Podgórz-Dobre na swoim blogu?
      Służę opisami niebanalnych i urzekających krajobrazów na tej trasie.:)
      Pozdrawiam.:)

      20:15

      Usuń
  9. Witaj wieczornie, Ewo:)
    Posłuchałam Nigela Kennedy'ego. Jest niesamowity:) Nie sądziłam, że są jeszcze tacy ludzie!
    Uwielbiam skrzypce, a jeśli ktoś na nich gra z taką lekkością.... mniód!
    Ale buty to nosi niesamowite:))) Fantazję też lubię:) Nawet u największych.
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ozonko:)
      Nigel ze swoją muzyką jest po prostu niepowtarzalnym zjawiskiem na skalę światową. Jego nagranie "Czterech pór roku" Vivaldiego przez pół roku przodowało na listach przebojów w Wielkiej Brytanii. Sprzedał dwa miliony egzemplarzy tego albumu i w związku z tym album ten wpisano do Księgi Guinnessa, jako najlepiej sprzedawany album z muzyką klasyczną.
      Fantastycznie improwizuje na bazie tradycyjnych motywów żydowskich, bardzo plastycznie, dynamicznie i w oryginalnych aranżacjach z zespołem Kroke (co oznacza "Kraków" w jęz. jidysz). Ich spektakle po prostu wciągają bez reszty każdego wrażliwego słuchacza.:))... albo wyrzucają z butów, jak mówi mój syn.
      Gra poza tym Bacha, Brahmsa, Beethovena i Schuberta. A widziałaś, jaki ma oryginalny czub na głowie? Bardzo utalentowany i ze wszech miar pozytywnie zakręcony człowiek.:)
      Ma żonę Polkę i mieszka w Krakowie na Floriańskiej.

      Posłuchaj "Wiosny" w jego wykonaniu -

      http://www.youtube.com/watch?v=cQgd0vx3nYM&feature=related

      Odpozdrawiam.:)
      20:45

      Usuń
    2. Jeszcze go posłucham, na pewno:)Warto, dla samych doznań "fonicznych" czyli dźwiękowych. Na to muszę mieć jednak spokój. Pewnie to będzie jutro:))) Bezsprzecznie należy do ludzi, których łatwo się nie zapomina:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Bry wiecór :)

    W Kaźmiyrzu przy Rynku
    Stojom płoty w ordynku.
    A na tych płotach wiosną
    Palmy z barwinkim rosnom.

    Kapele ludowe Na Rynku w Kazimierzu Dolnym 2000r 0 06 godz

    http://www.youtube.com/watch?v=aTLksFQYmbA&feature=related

    :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry wiecór, Jasieńku:)*

      Za wirsycek mam piosnecke -
      psysiąć, prose, na ławecke.:)

      ... i prawdziwa perełka fi1mowa i muzyczna dla Ciebie -
      Kazimierz Dolny - 1920

      http://www.youtube.com/watch?v=w1Y-t3dbzoM&feature=related

      ... autentyk! Z romantycznym starym tangiem "Graj skrzypku, graj". Tylko nie mam pojęcia, kto tę piosenkę śpiewa. I następną... cudne Ninon...:)

      Pozdrówka wieczorne.:)*

      21:18

      Usuń
    2. Graj skrzypku graj śpiewa tenor Marian Demar :)

      21:24

      Usuń
    3. Ninon śpiewa chyba Jan Kiepura:)
      21:34

      Usuń
    4. Dzięki:)Że Kiepura, to wiedziałam. Nie znałam wykonawcy pierwszej piosenki.
      21:45

      Usuń
  11. Dzisiaj powiem dobranoc z Edytą Geppert:)
    Pogodnych snów Ogrodnicy:)

    Edyta Geppert - śpij , bajki śnij

    http://www.youtube.com/watch?v=_ouuoopeVhw&feature=related

    Pa...do piękniejszego jutra:)*

    21:38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranoc Izetko, dziękuję za dziś, a przed snem obejrzyj unikalny film - Kazimierz nad Wisłą 1931-1932 - z przepiękną muzyką relaksacyjną:)

      http://www.youtube.com/watch?v=VB0zEtyCjmM&feature=related

      pa... oby to "jutro" było cieplejsze i mniej chandrowate, bo jadę w teren... aż za Wisłę.:)*

      22:03

      Usuń
    2. ... i jak masz siłę po dzisiejszej krzątanie, to jeszcze koniecznie ten -

      Grażyna Łobaszewska (HD) - Prowincja jest piękna

      http://www.youtube.com/watch?v=igNDiHskMHY&feature=related

      :)*

      22:07

      Usuń
  12. I już ciut spóźniona ogrodowa dobranocka. Dziś zaprosiłem
    Zdzisława Dębickiego z erotykiem -

    *** Podaj mi usta ***

    Podaj mi usta!... Chcę dziś wyssać z ciebie
    Wszystko, co miłość twoja dać mi może...
    Zanim świt nowe pozapala zorze,
    Zanim się słońce pokaże na niebie,
    Pragnę się upić twojem wonnem ciałem...
    Ach, jakże długo ja ciebie szukałem!...

    Podaj mi usta... Dokoła noc głucha,
    My tylko dwoje na łożu rozkoszy
    Nie śpimy jeszcze... Płomień, co wybucha
    W naszych ekstazach — sen stąd cichy płoszy...
    Podaj mi usta!... Chcę się twojem ciałem
    Upić... Tak długo, długo cię szukałem...

    ***

    I kołysanaka - Alabama - I Can't Love You Anyless

    http://www.youtube.com/watch?v=q3hdY6rc8c8

    ***

    Dobranoc, dobranoc Kochani. :)))*** - już czas na prztulanie i podanie ust...:)***

    22:33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... sorry, Jasieńku, pospieszyłam się i nie widziałam Twojej dobranocki jak wklejałam swoją... moja niżej, a za chwilkę kołysanka.:)*

      22:41

      Usuń
  13. czemu zniknął wpis izy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ponieważ sama o to prosiła.:)

      Usuń
    2. Sypnęłaś się. Znowu:)))))))))))))))))

      Usuń
    3. To prawda.Nie odświeżyłam strony i zdublowałam link Ewuni:)

      Usuń
    4. Prosiłam Ewę o usunięcie linku.Uważam dalszą dyskusję na ten temat za zbędną

      Usuń
  14. Nadeszła już nieuchronna pora ogródkowej dobranocki... Jaśko się nam gdzieś zawieruszył po wiosennych opłotkach...pozdrawiam czule...:)*
    A że Morfeusz się już o mnie dość namiętnie upomina, zakończę dzisiejszy dzień zwykłymi sprawami ( a może to przeznaczenie?) wraz z Alexandrem Czartoryskim -

    "Zwykłe sprawy"

    Twoim myślom dają siłę moje słowa.
    Twoim słowom dają siłę myśli moje.
    Teraz widzisz, jaki sekret w tym się chowa.
    Do pisania słów, Kochany, trzeba dwoje.

    Czy nam dwojgu tylko służy to pisanie,
    co miłości malowane urokami ...
    Będą czytać inni ludzie. W nich zostanie
    myśl słów naszych i emocji. W nich my sami.

    Takie zwykłe między nami przecież sprawy.
    Kilka tęsknot, kilka wzruszeń z oddalenia.
    Moje złości, me radości i obawy ...
    Białe chmury, które wiatr przenika, zmienia.

    Samej sobie ja tłumaczę tysiąc razy,
    że Ty widzisz, że Ty czujesz, co ja czuję.
    Że malujesz w sercu swoim te obrazy,
    które kocham, których pragnę, oczekuję...

    W mym codziennym Twej bliskości odczuwaniu
    nie ma miejsca na mgły zwątpień przeżywanie.
    Więcej do mnie pisz, niech mogę w Twym pisaniu
    to wyczytać, co na zawsze mi zostanie.

    Serce moje, tak kobiece, czułe, tkliwe,
    w duszę co dnia wlewa żywe przeświadczenie.
    W gamie pragnień jedno dla mnie jest prawdziwe.
    Zostać z Tobą. Tak odczuwam ... Przeznaczenie.

    Dobranoc, dobranoc, Najmilsi i Ty, Mężczyzno:)*** - jutro znów zwykłe sprawy nas czekają, a więc już czas na piękne sny:))***

    ... za chwilę kołysanka... w duecie.

    22:39

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i obiecana kołysanka z duetem Diany Ross i Julio Iglesiasa - All of you

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,diana_ross,all_of_you__feat__julio_iglesias_.html

      Nigdy wcześniej nie miałem takiego uczucia
      Nigdy nie pragnąłem kogoś bardziej
      I coś w Twoich oczach mówi mi
      Ty czujesz tak jak ja

      Czuję jak Ty
      Jeśli chciałbyś zostać całą noc
      Wiesz, że powiem, że to w porządku
      Mimo, że tak mówię, przyrzekam
      Mam więcej na myśli
      Bo chcę więcej z Ciebie, niż Twój czas

      Całe Twe ciało i duszę
      Każdy rodzaj miłości jaki możesz wyrazić
      Każde z sekretnych marzeń, których nigdy nie wypowiedziałeś
      Chcę tego wszystkiego
      I nie wezmę mniej

      Całego Ciebie jak długo żyjesz
      Wszystko czego nigdy wcześniej nie dzieliłeś
      Chcę Ciebie całego, którego możesz dać
      Wszystkie Twoje radości i Twoje smutki
      Twoje dziś i jutro

      Jak pragnę poczuć ciepło Twojego dotyku
      I wtedy, jeśli nie proszę o zbyt dużo
      Chciałbym spędzić moje życie wędrując
      Wszystkimi Twoimi cudami
      Wszystkimi Twoimi cudami

      I kiedy leżymy blisko siebie w ciemności
      Tak blisko, że czuję każde uderzenie Twojego serca
      Chcę, żebyś wyjawił co czujesz
      Wszystko co trzymasz głęboko w środku
      Nie ma nic co chcę, żebyś przede mną ukrywał

      Całe Twe ciało i duszę
      Wszystko czym chcesz, aby była ta miłość
      Chcę Ciebie całego, wszystko co możesz dać
      I w zamian za wszystko co dajesz
      Pozwól mi dać Ci... Całego mnie...

      Całe Twe ciało i duszę
      Każdy rodzaj miłości jaki możesz wyrazić
      Każde z sekretnych marzeń, których nie wypowiedziałeś
      Chcę wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego...

      Całego Ciebie jak długo żyjesz
      Wszystko czym chcesz, aby była ta miłość
      Chcę Ciebie całego, wszystkiego co możesz dać
      W zamian, w zamian
      Chcę Ci dać... Pozwól mi dać Ci...

      ... pa, do jutra.:)*

      22:48

      Usuń
  15. sama go napisałaś i dlatego był taki podobny do twojego z 22,07? Jesteś też Izą? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... głupoto ty bezdenna... Izy nie da się podrobić, bo ma swój awatar na bloggerze (ten obrazek kotka).

      Usuń
    2. czekamy więc na awatary wiernego, zbigniewa (czy jak mu tam teraz) i zuzi ;-)
      Jutro zamelduję się tu z kotkiem ;-)

      Usuń
    3. Kota to Ty masz już w głowie anonimowy

      Usuń
    4. ... jeszcze jak zameldujesz się z Ozonką, Staszkiem i Jaśkiem juhasem, to dam Ci nobla, idiotko. :)

      22:50

      Usuń
    5. Nerwy cię ponoszą i stąd te wyzwiska? Przecież chyba wszyscy orientują się w show który tu odstawiasz? ;-)

      Usuń
    6. ...ach, zapomniałam... jeszcze z Andrzejem i Daną, bo nobel przepadnie...:)

      Usuń
    7. Anonimowy spadaj.Załóż sobie blog i nie smrodź tutaj.

      Usuń
    8. To ostatni Twój wpis sfrustrowana zazdrośnico. Następne Twoje anonimy kasuję. Szukaj szczęścia gdzie indziej, pa, pa. :)

      Usuń
    9. mówimy o zuzi i wiernym w odmianach ;-)
      Tak ładnie sobie kadzisz. Baw sie dobrze. Inni też się bawią;-)

      Usuń
    10. ...i na zdrowie:))) Spadaj, bo mi tchórzem jedziesz na odległość. Nawet Cię nie stać na odkrycie przyłbicy.

      Usuń
    11. Tchórzu anonimowy ja się dobrze bawię na tym blogu.Nie wiem tylko czego Ty tu szukasz? Zazdrościsz,że panuje tu miła atmosfera , włazisz i smrodzisz jak skunks.

      Usuń
    12. ... dla Anonimowego:
      ***
      Niezapowiedziany ty.
      Przypadkowy statysta
      Wprosiłeś się na casting
      Improwizujesz rolę życia.

      Aktor pierwszego planu
      Dialogi wyuczone na pamięć
      Na marginesie notatki
      Rozpracowujesz mnie

      Akcja i kamera ruszyła
      Rozpisany scenariusz na dni
      Adaptacja życia w didaskaliach
      Narracja w czasie teraźniejszym.

      Tatiana Jachyra.

      Czy ma jakieś znaczenie, kto jest kim. To nie real, Tu jest gra z wieloma niewiadomymi, omija się rafy i uważa na skały, rozkoszuje zapachem kwiatów, widokami sfotografowanej przyrody i architektury. Natomiast absolutnie brakuje miejsca na niegrzeczność, i proszę Anonimowy uszanuj to co zostało stworzone, łatwo się niszczy, z ogromnym trudem a czasami w ogóle nie odbudowuje się zniszczeń.
      Dobranoc.

      Usuń
    13. Dzień dobry Zuziu:)
      Miło mi, że się odezwałaś w środku nocy i dziękuję Ci za te słowa. :)
      Myślę, że nie warto przejmować czyimiś niezrozumiałymi, irracjonalnymi inwektywami, wyrzucanymi w przestrzeń, nie wiadomo z jakich intencji, pobudek... ot, byle tylko poprzeszkadzać subtelnym duszom, które potrafią zachwycić się poezją, przyrodą i piękną muzyką.
      Sama żałuję, że ich wczoraj nie zignorowałam...

      Jako, że czuję się dzisiaj trochę podziębiona, z kaszlem, katarem i lekką gorączką, postanowiłam dzisiaj zostać w domu i trochę się wygrzać.
      Już szykuję nowy post i zdjęcia, a Tobie życzę pięknego, wiosennego dnia.:))

      6:49

      Usuń
    14. Witaj,Ewo, wracaj do zdrowia.Jeżeli masz CITROSEPT lub GREPOSEPT to je zażyj. Grypę stłumi w kilka godzin.Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za śliczne zdjęcia. Wiesz, zaproponowałam w sobotę wieczorem córkom wyjazd do Kazimierza,to powiedziały,że mają dużo nauki i nie mogą. Mąż był na studiach.Wzięłam się w niedzielę za robienie pierogów i przed 12 córa zapytała, czy to nadal aktualne, bo nie chciało się Jej uczyć.Bardzo żałowała,gdy Jej powiedziałam,żeby zmykała do książek. Było Jej bardzo przykro,że nie zdecydowała się na wyjazd. Ma fajny aparat i zrobiłaby ciekawe zdjęcia.Miłego dnia, Ogrodnicy. Pozdrawiam cieplutko ogródkową brać:-)
      7:46

      Usuń
    15. ... dzięki za poradę, kupię sobie któryś z polecanych przez Ciebie specyfików i na pewno się wykuruję. Pozdrawiam cieplutko.:)

      8:58

      Usuń
  16. To ja jeszcze z jedną kołysanką - Alabama - Goodbye

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=BMTO_ABV3FE

    Goodbye :)))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a ja mogę jeszcze jedną?

      If I had you - Alabama

      http://www.youtube.com/watch?v=zGYrWB_4ipw&feature=related

      Dobrej nocki... i do wtorku:)))***

      23:07

      Usuń
    2. ...i jeszcze - Alabama - You've Got The Touch

      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ro80xUEKH3I

      i już sleeping :)***

      Usuń
    3. Taki osobnik jak Ty anonimowy to i anioła by wku...ł.
      7:53

      Usuń
  17. Dla posumowania wczorajszych "występów" pewnej osoby.
    taki tekścik z Kabaretu Starszych Panów mi się przypomniał:)

    Szuja - naomamiał, natruł i nabujał
    Szuja - a wierzyłam przecież mu jak nikt
    Szuja - dziecku kazał mówić proszę wuja
    Alleluja wesołego zrobił mi i znikł
    Szuja - obrzydliwa larwa i szczerzuja
    Szuja - do najtępszych pierwotniaków rym
    Szuja - bezlitostny kamień i statuja
    Fałsz i ruja bezustannie powodują nim

    Gdy życie zdarło z faceta już maskę
    Gdy mu fasada rozpada się z trzaskiem
    Gdy zza niej wyjrzy jak małpa z pokrzywy
    Pysk zły i obrzydliwy i pryśnie cały blef
    O wtedy chociaż się pragniesz powściągać
    nie nasobaczyć i nie naurągać
    Choć inwektywą żywą nie chcesz chlustać
    To same twe usta wykrzykną tobie wbrew:

    Szuja - pióra by pożyczyć od Anouilh'a
    Szuja - by opisać co to jest za typ
    Szuja - kawał matrymonialnego zbója
    Z pieszczot dwója, nieudana galareta z ryb
    Szuja - najpiękniejszy kęs mi życia ujadł
    Szuja - toczył ze mnie hektolitry łez
    Szuja - cóż takiego uczyniłam mu ja
    Żem jak tuja poderżnięta przezeń dzisiaj jest
    Mówię wam poderżniętam jest.

    Pozdrówka wszystkim lubiącym ogrodową roślinność :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Ozonko:)
    Ten tekst pięknie wyśpiewała Irena Kwiatkowska...

    Kabaret Starszych Panów (I. Kwiatkowska) - Shimmy szuja

    http://www.youtube.com/watch?v=myAJUEuLKjE

    Odpozdrawiam :)
    8:05

    OdpowiedzUsuń
  19. ... Witajcie Kochane Dziewczyny - Danusiu, Izetko i Ozonko:)
    Dziękuję pięknie... wiem, że dzięki takim ludziom jak Wy, a także Zuzi, Adasiowi, Andrzejowi, Jaśkowi, Staszkowi i wszystkim, którzy rzadziej tu zaglądają, zawsze z serdecznymi myślami - warto utrzymywać ten wirtualny ogród z poezją i muzyką. :))

    Anonimową już kasuję bez litości, bo oprócz zgrzytania zębami, nic tutaj nie wnosi. I radzę jak najszybszą wizytę u stomatologa, albo u protetyka....:)

    Za chwilę wstawię nowy post.

    8:19

    OdpowiedzUsuń
  20. Do porannej kawki, dla Was dziewczęta:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=RgyVeXQHnoI&feature=related

    La Paloma.....Tercet Egzotyczny

    Pozdrówka:-)

    8:33

    OdpowiedzUsuń