Powered By Blogger

piątek, 8 lipca 2011

W krainie poezji



W krainie poezji jest mi tak bezpiecznie,
w jej cieniu się kryję przed spiekotą myśli,
choć od prozy życia nigdy nie ucieknę,
wierszami spowalniam jej natrętny wyścig.

Poezja, jak ogród, roztacza swe czary,
mogę się zanurzyć w kolorowe strofy,
jazgot codzienności ściszyć słów nektarem,
ścieżkami metafor biegać lekkim krokiem.

Mogę ją odwiedzać teraz albo nigdy,
zawsze mnie powita spod przymkniętych powiek
i, choć może komuś wydać się to dziwnym,
co czasem pomyślę, prozą nie wypowiem...:)

127 komentarzy:

  1. :)
    Witam:)
    Dla Ciebie Ewuś impresje artystyczno-ogrodowe:)

    http://www.youtube.com/watch?v=fDsWiKdv7k4

    Pozdrawiam w biegu wszystkich a dla dzierlatek,w tym Naczelnej:)))czyli @ i Martiny :

    http://www.youtube.com/watch?v=vIrPx93pJOU

    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jontek z koliby8 lipca 2011 08:14

    Witaj Ewo :-)

    Piękny wiersz, poezja jest jak kwitnący, różnorodny ogród...
    Świetne zestawienie zdjęcia z wierszem.
    Mam dla Ciebie wiersz, tak, tak...znowu Tuwim :-)

    Wiersz jest długi, a nie chcę go dzielić, więc:


    http://wierszowisko.waw.pl/opracowania/Julian_Tuwim/78_9069


    Serdecznie pozdrawiam, życzę miłego dnia, Tobie i wszystkim Ogrodnikom :-)

    U mnie nareszcie słonecznie i i zapowiada się gorący dzień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Adaśku:)
    Twoja muzyczna impresja ślicznie mi gra w ogrodzie i zasłuchana w jej odgłosy bardzo Ci dziękuję:)
    A Autsajader Dżemu bardzo do mnie przemawia, więc pozwolisz, że zamieszczę jego tekst:

    Chociaż puste mam kieszenie,
    No i wódy czasem brak
    Ja już nigdy się nie zmienię,
    Zawsze będę żył już tak

    Nie słuchałem nigdy ojca,
    Choć przestrzegał: "Zgnoją Cię!"
    Z naiwności w oczach chłopca
    Dziś już wielu śmieje się

    Ale jedno wiem po latach
    Prawdę musisz znać i ty:
    Zawsze warto być człowiekiem,
    Choć tak łatwo zejść na psy

    Kumpel zdradził mnie niejeden
    I niejeden przegnał, lecz
    Nie szukałem zemsty w niebie
    Co kto robi jego rzecz

    To dziewczyna, którą miałem,
    Chciała w życiu tylko mnie
    Teraz z innym jest na stałe,
    Każdy kocha tak jak chce

    Ale jedno wiem po latach,
    Prawdę musisz znać i ty:
    Zawsze warto być człowiekiem,
    Choć tak łatwo zejść... zejść na psy!

    Chociaż puste mam kieszenie,
    No i wódy czasem brak
    Ja już nigdy się nie zmienię,
    Zawsze będę będę tak!

    autor: Ryszard Riedel

    Ściskam Cię Cotku serdecznie i miłego piątku życzę:) Mam nadzieję, że życzenia na dalsze dni tygodnia będę miała okazję przekazać Ci jeszcze nie raz w Ogródku.:))
    Zatrzymaj się na chwilkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jontek z koliby8 lipca 2011 08:16

    :-)


    http://www.youtube.com/watch?v=hZ3r1pEHWWg&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu,jesteś jednym z najmilszych krasnoludków:)
    Czytając twoje wierszyki i ,,proziki" często się wzruszam bo dziatwa moja bardzo daleko ode mnie więc bujam się w Twoich czułych słowach o dzieciach jak watyjot:)))

    http://www.youtube.com/watch?v=IigRv6B763k

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Jontuś:)
    Tak szybko wczoraj zniknąłeś, myślałam, że może Ci się walczyk nie spodobał...?;-)

    Jontuś, linka do wierszowiska się nie otwiera, więc podaj proszę tytuł wiersza, to sobie wyguglam.

    A dla Ciebie przyniosłam wiersz Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej:

    "Bez ciebie"

    Nudno jest tu bez ciebie. Nudno do obłędu!
    Jestem jeszcze wraz z wiewiórką i pieskiem,
    Piszę, czytam i palę, wciąż mam oczy niebieskie,
    Lecz to wszystko tylko siłą rozpędu.
    Wciąż jeszcze świt jest szary, zmierzch niebiesko -złoty,
    Dzień przechodzi na jedną, noc na drugą stronę
    I róże zakwitają bez wielkiej ochoty,
    Bo tak są już przyzwyczajone.

    A jednak świat się skończył. Czy wy rozumiecie?
    Świata nie ma i ja go nie stworzę.
    Czas jest równy i cichy. Lecz czekajcie... może -
    Może ja jestem już na tamtym świecie?

    Uwielbiam Wertyńskiego, dziękuję za tę cudną piosenkę, a dla Ciebie mam" O pieśń mnie prosisz":

    http://www.youtube.com/watch?v=g0-Xpfnm2PE&feature=related

    Jontuś, u mnie pogoda jest cudna, słoneczko i bardzo ciepło, mam nadzieję, że utrzyma się na weekend:)
    Czy u Ciebie kwitnie już juka? Moja ma kwiat prawie mojego wzrostu:))
    Pozdrawiam Cię z jasnymi promyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś,dzieje się i dla oldboya jak ja to dobrze:)
    Z drugiej strony siły już nie te ,choć chęci ogromne...a że sprawy załatwiam od p.do k. to zatrzymam się dopiero kiedy będę pewny,że wszystko gra:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jontek z koliby8 lipca 2011 08:33

    Ewuniu :-)

    To jest wiersz pt."Zieleń" - J.Tuwima

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasiek juhas8 lipca 2011 08:40

    Witam wszystkich :)*

    Ja też Wam zadżemuję, ale z Czesławem Niemenem

    http://www.youtube.com/watch?v=EBkML3slgVE&feature=related

    Na razie u mnie chmurecki. Jednak Wam pogody ducha serdecznie życzę.:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jontek z koliby8 lipca 2011 08:43

    Ewo :-)
    Walczyk, był cudny :-)))
    Dziękuję, za ten wiersz "Bez ciebie", pierwszy raz go czytam...piękny!
    Wertyński...najlepszy w wykonaniu M.Święcickiego.

    A yuka, zakwitła, dwa białe "pióropusze" :-)

    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jontuś:)
    Znalazłam. Wspaniały wiersz i dotychczas przeze mnie nie odkryty...:)

    Zamieszczę więc fragmencik na zachętę dla Ogrodników:

    "Zieleń"
    (...)
    Nie wydziwiaj i nie bierz mi za złe,
    Że w podsłowia tego świata wlazłem,
    Że się ziaren i źródeł dowiercam,
    Że pobożny jestem Słowowierca,
    Że po mojej ojczyźnie-polszczyźnie
    Z różdżką chodzę, wiedzący, gdzie bryźnie
    Strumień prawdy żywiący i żyzny
    Z mojej pięknej ojczyzny-polszczyzny.
    Jedni wiosną słuchają słowików,
    Innym - panny majowa przynęta,
    Dla mnie - dźwięczą słowicze dziewczęta
    W młodych pąkach liściastych słowników:
    Wieczna młodość w kwitnącej starzyźnie,
    Z wiosny w wiosnę i młodsza i świeższa!
    Oto dom mój: cztery ściany wiersza
    W mojej pięknej ojczyźnie-polszczyźnie.
    (...)
    autor: Julian Tuwim.

    Dziękuję Ci bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ... dla chętnych - całość jest tu:

    http://dobre-wiersze.blogspot.com/2011/06/julian-tuwim-zielen.html

    OdpowiedzUsuń
  13. jontek z koliby8 lipca 2011 08:47

    :-)


    http://www.youtube.com/watch?v=zPtH1Bqpo9E&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasiek juhas8 lipca 2011 08:54

    ...a moje yukki w tym roku odpoczywają. Co prawda
    jedna zakwitła dzwonkiem karpackim, który się
    zasiał pod pióropuszem jej liści i teraz kwitnie.
    Właśnie zaczął padać deszcz i aniołki beczki przetaczają.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry Jasieczku:)*
    Dziękuję za Dżem z Niemenem do kawki... cudownie mi się słucha...:)
    Więc "Mów do mnie jeszcze"... też Niemen:

    http://www.youtube.com/watch?v=44inFm7zqBQ&feature=related

    A ja Tobie troszkę porozchmurzam dzień uśmiechem - pogody i dobrego nastroju na cały dzionek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ... a moja juka (yuca, yucca, jukka - wszystkie formy poprawne) ma na razie jedną łodygę kwiatową, ale za to jaki wzrost!:)
    Jaśku, ona zakwitnie na przyszły rok na pewno, trzeba jej tylko korzonki obsypać na zimę korą, wiórkami, albo przykryć włókniną.
    A dzwonki karpackie są cudne, uwielbiam i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witajcie,nie miałam dwa dni internetu,dlatego mnie nie było. Ładny wiersz, Ewuniu, dzięki Adaśku za miłe słowa i piosenkę.
    Córy w pierwszy dzień dostały 3 za porzadki w szafie.Brechtałam się z Nich, bo przyszło 2 10-latków i ocenili ich porzadek na 3.Mają dyscyplinę,ale są bardzo zadowolone,mają ciekawe zajęcia z języka angielskiego ze swoją opiekunką,która ma 28 lat.Jest ich tylko 8 w grupie i razem też wychodzą na miasto.Tęsknię za Nimi i jeszcze ta pogoda,znów pada, parno,wszędzie pełno wody.Wczoraj w błocie u Rodziców kopałam ziemniaki,żeby nie zgniły( stały w wodzie)Pozdrawiam serdecznie Ogródek- smutny ze wsi Krasnoludek...

    OdpowiedzUsuń
  18. :)
    A tu Aleksander Wertyński - Chanson d'amour - z szumem starej płyty:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZNY9n9BdC5o&feature=related

    boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry Dano:). Dziękuję. U mnie na razie cudowna pogoda od wczorajszego popołudnia, chociaż póki co z jej uroków nie mogę korzystać...

    Dla Ciebie słoneczna piosenka Agnieszki Dulny:

    http://www.youtube.com/watch?v=KiH6SPS0s8M

    Podrówka serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jontuś, zapomniałam Ci podziękować za wszystkie miłe słowa...:)
    Więc w podzięce dla Ciebie piosenka Jonasza Kofty:

    http://www.youtube.com/watch?v=wpcj2Ye15L0
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byron George Gordon

    Zmiennaś, lecz miłość twa nie jest zwodniczą

    Zmiennaś, lecz miłość twa nie jest zwodniczą,
    Choć zdradzasz serce, tkliwie wprzód szukane.
    To łzy podwójną zatruwa goryczą,
    Którymi twoją opłakałem zmianę;
    To kruszy serce, które ty zasmucasz,
    Że umiesz kochać - lecz prędko porzucasz.

    Stratę obłudnej mało czuje serce,
    Oziębła wzgarda ściga przeniewiercę.
    Lecz ta, co żadnej myśli nie przebiera,
    Ta, której miłość tak tkliwa jak szczera,
    Jeśli się nawet i taka odmienia,
    Któż by nie doznał mego udręczenia? -

    Marzyć o szczęściu , do cierpień się budzić
    Los jest każdego, co żyje lub kocha.
    Lecz jeśli nawet, przestając nas łudzić,
    Żal w sercu wznieca ćma urojeń płocha,
    Co we śnie z nami igrając łaskawie,
    Tym samotniejszych opuszcza na jawie:

    Jakże więc muszą dręczyć się boleśnie
    Ci, których serca, nie marzeniom we śnie,
    Lecz tkliwym, szczerym uczuciom przywykną,
    A te jak same przewidzenia znikną? -
    Ach, powiedz raczej, że ta moja żałość -
    Grą wyobraźni, snem - twoja niestałość!

    1824r.

    Przekład: Antoni Edward Odyniec

    dla dzierlatek:Delicate:)

    http://www.youtube.com/watch?v=jNUq1grwrJE

    OdpowiedzUsuń
  22. Delicate

    Delikatny jak deszcz
    Delikatny jak śnieg
    Delikatny jak ptaki
    Delikatny właśnie tak
    Delikatny jak powietrze
    Delikatna jak bryza
    Delikatny jak ty i ja

    Delikatne natarcie
    Delikatny odwrót
    Delikatnie za planowane
    Delikatny jak pokój
    Delikatny jak dotyk
    To w skrócie delikatnie
    Delikatny jak ty i ja

    Delikatny jak świecidełka na jej bransoletce
    (Jak błyskotki na jej bransoletce)
    Delikatny jak bransoletka na ręce
    (Podobnie jak bransoletka na ręce)
    Delikatny jak słodkie ramiona wokół mnie
    (Twoje słodkie ramiona wokół mnie)
    Delikatny jak ja na tobie

    Delikatny jak słowa
    Delikatny jak czas
    Więc delikatnie działa
    Następnie delikatnie umiera
    Delikatny jak oczy
    Więc delikatnie oddycha
    Delikatny jak ty kochanie
    Delikatny jak ty mój miły
    Delikatny jak ty i
    Delikatny jak ja i
    Delikatny jak
    Delikatny jak ty i ja

    OdpowiedzUsuń
  23. jontek z koliby8 lipca 2011 10:09

    Ewuniu :-)

    Dziękuję, uwielbiam tę piosenkę :-)
    Widziałaś na zdjęciach te kolorowe maki ? Ja pamiętam z dzieciństwa...Dziadkowie, siali mak (to były czasy, kiedy jeszcze było wolno), i kiedy zakwitł...ech, co to był za widok :-)
    Zimą, kiedy makówki wyschły...robiło się w nich dziurki...i wysypywały się te małe ziarenka :-)
    Widziałaś kiedyś, kwitnące, ogromne pole lnu ?
    Ja widziałem, przecudny widok, w okolicach, Bulowic k/Andrychowa, pola należały do pewnego Klasztoru.
    Tych widoków nasze dzieci, nie zobaczą...
    W moim ogrodzie mam len, ale to już nie to,bo to odmiana ogrodowa, choć nie brak mu uroku...

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do Danusi:)
    Nastały takie czasy,że małolaty mówią nam,jak fajnie jest gdy komputer nie jest najważniejszy:

    http://www.youtube.com/watch?v=3p6OEtY2cWg

    wersja oryginalna,niewiele odbiega od naszej rodzimej co do meritum:)

    http://www.youtube.com/watch?v=McRgkE_vgjU

    Dzieciaki mają fajne pomysły:)
    Sorry za muzę bo nie z Twojej bajki ale może choć video...?

    OdpowiedzUsuń
  25. jontek z koliby8 lipca 2011 10:42

    Znalazłem...


    http://pl.123rf.com/photo_7035964_blue-flax-field-closeup-at-spring-shallow-depth-of-field.html


    Czyż to nie piękny widok ?
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. :))Tyż poezja...


    Widują się na wędlinach prawie każdego poranka
    Danuta, małżonka skina i Janina, żona punka
    Pozdrawiają się z daleka, poprawiają rude grzywki
    Jeden wózek cały w ćwiekach, a drugi w pacyfki
    Bawią swoje małe dzieci, obgadują to i owo
    – Pani punko, jak tam leci? – A w porządku, skinheadowo!

    Czyś ty wybranka punka, czyś ty dziewczyna skina
    Najważniejsza, najważniejsza jest rodzina
    Czyś ty jest ojciec- punk, czyś ty małżonek- skin
    W życiu liczą się tylko żona, córka i syn

    Plotkuje się oczywiście w parku, w sklepie, na przystanku
    O skinie- manicurzyście i punku- prezesie banku
    O sąsiadkach i o pieskach, trochę martwi się kryzysem
    Mały punk ma irokezka, skinheadziątko łyse
    – Moje pije już ze szklanki! – A mój się nauczył z puszki!
    – Gdzie kupiłaś takie glanki na te śliczne małe nóżki?

    Czyś ty wybranka punka, czyś ty dziewczyna skina
    Najważniejsza, najważniejsza jest rodzina
    Czyś ty jest ojciec- punk, czyś ty małżonek- skin
    W życiu liczą się tylko żona, córka i syn

    Wzruszyła się żona punka, spoglądając na forsycje
    I mówi: – Posłuchaj, Danka, musimy dbać o tradycję
    O tradycję i o schedę, i wyznanie skinheadzinie
    Mój dziadek był też skinheadem na zamku w Szczecinie
    Starzy, młodzi, chudzi, grubi, bierzcie przykład z subkultury
    Kto się lubi, ten się czubi albo goli się do skóry

    Czyś ty wybranka punka, czyś ty dziewczyna skina
    Najważniejsza, najważniejsza jest rodzina
    Czyś ty jest ojciec- punk, czyś ty małżonek- skin
    W życiu liczą się tylko żona, córka i syn

    Artur Andrus

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.eplakaty.pl/produkt/FLOWERS-LAVENDER-FIELDS----plakat

    jontuś,a to tez piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jontek z koliby8 lipca 2011 10:53

    Adamie :-)
    Dla Ciebie i Danusi :


    http://www.youtube.com/watch?v=b8Tc6hwM1dc

    OdpowiedzUsuń
  29. jontek z koliby8 lipca 2011 10:55

    Adaśku...co tam piękne...cudne jest!!!

    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. jontuś,Pambuk Ci zapłać za ten kanon kabaretowy a dlo Ciebie mom (jak będzie okazja zobaczyć)cudny film do oglądania ze swoją kobietą:)))
    Ja ze swoją oglądam - zawsze z przyjemnością:))):

    Stanley&Iris z Robeem De Niro i Janką Fonda...Wiadomości szukaj na :

    www.filmweb.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry,Ewo* i Kochani Ogrodnicy ! :) Pięknie ''zapielęgnowaliście'' Ogródek. Z ogromną przyjemnością czytam i odsłuchuję to co wyrosło dzisiaj w Ogródku. Tak się składa,że przez najbliższe dni będę bardzo zajęta. Myślami jestem z Wami i czasami ,, podrzućcie'' coś dla mnie, aby czuła,że przynależę do Waszego grona. Adamcotku dziękuję :)
    Do miłego, pa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla Ciebie Martinko:)):

    http://www.youtube.com/watch?v=Ad2EPO_y0ps

    *

    OdpowiedzUsuń
  33. ...i jeszcze dla relaksu,takiego na maxa:):

    http://www.youtube.com/watch?v=HBTFexZWQtg

    OdpowiedzUsuń
  34. ...dla Ozonki:):

    http://www.youtube.com/watch?v=CvBfHwUxHIk

    OdpowiedzUsuń
  35. Jontuś i Adaśku:)
    Byłam bardzo zajęta poza Ogródkiem, teraz więc obejrzałam, i wysłuchałam, to co mi przynieśliście. Ogródek aż tętni... dziękuję:))

    Jontku, te maki na zdjęciach są po prostu cudne. Maki, to mój ulubiony kwiat lata... i ze względu na kolor (te dzikie), i ze względu na ich wiotkość i cudowne poddawanie się najmniejszym nawet podmuchom wiatru...:)Jest ich w tej chwili bardzo dużo w pejzażu za miastem i kwitną długo, aż do jesieni.:)
    Tych sianych dawno nie widziałam, chyba w dzieciństwie gdzieś na polach, na spacerach z rodzicami... miały takie fantastyczne odcienie barw - od blado-błękitnej przez róże do karminów...
    Jestem dzieckiem wielkiego miasta, betonów i kamiennych bruków, ale wychowałam się w malutkim azylu ogrodowym, gdzie również maków nie brakowało... i te spacery na pola, łąki i w wąwozy, gdzie w tej chwili są już blokowiska i drogi szybkiego ruchu...
    Makówkami bawiłam się tak, jak Ty, a do tej pory zdobię nimi suche bukiety na zimę.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Adaśku:)
    Lawendę mam w swoim ogrodzie, a jej fotka była kilka dni temu w Ogródku. To moje natchnienie do wierszy... Chociaż w surowym klimacie Lubelszczyzny lubi mi wymarzać, więc cieszę się z każdego krzaczka:)
    Fantastyczne jest Delicate, niemalże się nim upijam... dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jasiek juhas8 lipca 2011 11:30

    ...a do wspomnień - stara, lecz nowa piosenka Warsa...

    http://www.youtube.com/watch?v=JGntXXVxPoE&feature=related

    :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Martinko:)
    Dziękuję, że zajrzałaś:) Tu wszystko rośnie pod płotem, łącznie z wierszami i piosenkami, dzięki Ogrodnikom takim, jak Ty...
    Dla Ciebie mój wiersz:

    W ogrodzie wiersze rosną pod płotem,
    na każdej grządce, ścieżce, trawniku,
    myśli bujają z wiatrem, z obłokiem,
    w słonecznym blasku i przy księżycu.

    Smutki minęły, nie czas wspominać,
    rozpamiętywać wczorajsze słowa,
    maj się rozkwiecił w bzach i jaśminach -
    wiosną czas sadzić kwiaty od nowa.

    Więc spójrz czasami w ogród pachnący,
    gdy chcesz odetchnąć od zgiełku świata,
    poczujesz myśli moje gorące,
    ukryte w barwach i aromatach.

    Dla Ciebie - Groszki i róże - tym razem w wykonaniu mężczyzny :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=kIgThgh6HTE

    Pozdrawiam Cię cieplutko i do miłego...:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki, Ewo* :) czasami odnoszę wrażenie, że jestem bez głowy, ale może to tylko moje odczucia, do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach, Jaśku:)
    Dawnych wspomnień czar... cudny...
    A więc jeszcze kawałeczek z Adamem Warsem i z szumem starej płyty:

    http://www.youtube.com/watch?v=uuFHlZ2VRAE&feature=related

    Swoją drogą sama słucham tej piosenki pierwszy raz...:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Nic się nie martw Martinko, ja chyba od urodzenia jestem bez głowy, a przynajmniej mam ją zbyt gorącą, albo zwariowaną...:)))
    Pamiętasz "Pannę z mokrą głową" Kornela Makuszyńskiego, albo "Szaleństwa panny Ewy"? Wypisz, wymaluj, mój charakterek...:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ;-) Witam zacne grono ;)
    Dzięki Adam*kocie za Riedla w rewanżu --> ;-))))

    http://www.youtube.com/watch?v=Q30ZiSoiAxw

    Później poczytam resztę i odsłucham.
    Buźka dla Wszystkich od naczelnej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Adamcotku, Jimi Hendrix -

    Stąpa po obłokach
    Z głową pełną dzikich marzeń
    Motyle i zebry, poświata księżyca, i bajki
    ( To wszystko,o czym kiedykolwiek myśli )
    Goniąc wiatr

    Kiedy jest mi żle - przychodzi do mnie
    Obdarowuje mnie tysiącami uśmiechów
    Już dobrze, mówi, już dobrze
    Weź ode mnie wszystko to, co chcesz
    Wszystko

    Leć, na małym skrzydle

    Przejmujące, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. jontek z koliby8 lipca 2011 11:53

    Jesteś, Martinko...bez głowy!
    Powiem tak, Ewa, jest wzorem Gospodyni :-)
    Jest grzeczna dla wszystkich gości, Ty nie...i wnosisz tutaj... jedynie swoją "Osobę" i swoje niechęci...wpadasz, tłumaczysz się...po co ?
    Napisz coś, może ulubiony wiersz, daj się polubić :-)
    Coś... Ci nie wierzę...bawisz się naszym kosztem, oceniasz...zaskocz nas!
    Ja, lubię jasne sytuacje.
    Ewo jeśli...przesadziłem...wybacz i "Przeklnij mnie" :-)

    Przepraszam za szczerość...

    OdpowiedzUsuń
  45. ... i jeszcze raz Henryk Wars po nowemu, piwnicznemu, bo zapowiadają się upalne noce...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=mRpPvRAX-MU&feature=related

    Anthony, czy Ty coś wiesz na ten temat?:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Najpierw powitam Naczelną, a później przeklnę Jontusia...

    Małpeczko witaj:)
    Dla Ciebie - bujanie w obłokach; lubisz zespół Perfect?

    http://www.youtube.com/watch?v=UbiykD2NA8Y&feature=related

    Buziaczki i ciepłe głasknięcia dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ... i tekst do bujania:

    Czasem myślę co by stało się
    Gdyby bocian co mnie niósł
    Przez pomyłkę wybrał inny dom
    Gdzieś daleko stąd zrobił zrzut

    Inny paszport bym w kieszeni miał
    Prace chyba inną też
    Z inną w nocy na poduszce spał
    Miał pogodne sny czując że

    Refren:

    Jutro świat mnie pokocha
    Z nieba sypnie się grosz
    Będę bujał w obłokach
    Całkiem wolny od trosk

    Marzyć trzeba by nie umknął cel
    Nasze szanse nieskończenie wielkie są
    Przyszłość wieczną niewiadomą jest
    Aby znokautować los
    Trzeba mocno wierzyć, że

    Ref.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jontku, a ja mam wrażenie, że znowu mnie ktoś z kimś myli. Martinka - to Martinka, a w@ to ja.
    To a propos wielbłąda ;)
    Jasne, że lubię Perfect - dziękuję Ewuniu*.

    OdpowiedzUsuń
  49. jontek z koliby8 lipca 2011 12:10

    Małpeczko :-)))
    Ja się nie mylę, Ciebie bardzo, ale to bardzo lubię :-)
    Martinka...to zupełnie inna para kaloszy...

    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jontuś, doigrałeś się ;-), a więc przeklnę cię:

    http://www.youtube.com/watch?v=LLs7ILmqLNU
    :)))
    ... chociaż za szczerość nigdy nie przeklinam...

    Być może Martinka ma mało czasu i z doskoku wbiega do Ogródka? Wczoraj np., zostawiła nam ładny wiersz Sybilli o liliach, czytałeś? :)
    Ja cieszę się z Was wszystkich i z tego, co sadzicie w Ogródku, nawet jeśli to jest jedno ciepłe słówko "pozdrawiam":)...

    OdpowiedzUsuń
  51. ... wiem Jontuś, że się nie gniewasz,bo nadajemy na tych samych falach... :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Małpko a Ciebie przepraszam za wczorajszą pomyłkę, przechrzciłam niechcący Martinkę Twoim nickiem, ale to na prawdę tylko "literówka", doskonale Was rozróżniam...:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla Wszystkich Ogrodników - Wojciech Młynarski:

    "Lubmy się trochę"

    Nim się sny poetów ziszczą,
    nim się wina dzban utoczy,
    zanim szczęściem nam zabłyszczą
    umęczone nasze oczy,
    nim nas głupcy brać przestaną
    na wypranych słów taniochę,
    ludzie, gdy wstaniemy rano,
    lubmy się trochę!

    Nim na czoła włożym wieńce,
    zanim przejrzą ślepe kuchnie,
    nim weźmiemy się za ręce,
    nim dokoła radość buchnie,
    nim mentora nadętego
    zajmą kalambury płoche,
    ludzie, w środku dnia szarego
    lubmy się trochę!

    Nim w dziecinną się grzechotkę
    zmieni kpiarski kaduceusz,
    nim się zrobi miny słodkie
    na kolejny jubileusz,
    nim szarlotkę się upiecze
    i zaprosi pannę Zochę,
    ludzie, w swojski nasz odwieczerz
    lubmy się trochę!

    Pocieszajmy tym lubieniem
    skołowane nasze główki,
    nie próbujmy go zamieniać
    na zaszczyty czy złotówki,
    ty nas, drogo życia, prowadź,
    a my, twym pokryci prochem,
    aby idąc, nie zwariować -
    lubmy się trochę!
    :))

    Kurczę, nie mogę znaleźć tej piosenki na YT, pomóżcie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jontek z koliby8 lipca 2011 12:44

    Ewo ?
    Gniewać się...na Ciebie ? O, nie !!! Nigdy!!!
    Jeśli chodzi...o te "lilie"...owszem czytałem.
    Ale, myślę sobie...że, nasza Martinka...się zastanowi...przed nowym wpisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. :-)
    Dziękuję, Jontku...

    http://www.youtube.com/watch?v=K6fd1ktYZEw

    ...i znowu z szumem czarnej płyty...:)

    OdpowiedzUsuń
  56. I jeszcze dla Ciebie modry len, który tak lubisz:

    http://www.youtube.com/watch?v=qoo6oBE8lQM&feature=related

    A takich błękitów na polu już dawno nie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jontek z koliby8 lipca 2011 13:07

    Ewo :-)
    Bo ten, błękit...jest cudny !!!

    Dziękuję, i przepraszam...:-))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ależ, nie ma za co Jontuś, ja się wcale nie gniewam... przynosisz tyle pięknych kwiatów i wspaniale pielęgnujesz nasz Ogródek i :-)

    Piosenka jest dobra na wszystko...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=kkiMU6epe5w&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  59. Małpeczko,Jasku,wybaczcie ale ja nie lubię Lady Pank...:(
    Moje korzenie tkwią w sercu muzyki,której Lady nie jest w stanie dogonić nawet za 1000 lat...:(((

    http://www.youtube.com/watch?v=s-H00MXjGXo

    Z tego co sobie wyobrażam na tamten czas najbliżej są te nagrania i Wam je dedykuję:))):

    http://www.youtube.com/watch?v=0_7G-2Ea4GU

    http://www.youtube.com/watch?v=mRQtoOVJnX8

    OZ to mistrz tekstów i muzyki ale w tamtym czasie koneksje w tym pół-światku były bardzo ważne...stąd Lady na szczytach...:(...:)

    Sorki alem musiał bo bym się udusiał...

    Co by załagodzić sprzeciw Wasz (ewentualny(:)),piękny utwór-mój ulubiony-przesyłam:)

    http://www.youtube.com/watch?v=b7l6ksWZi-8

    :)))...to mieści się w ,,Krainie Poezji"...

    OdpowiedzUsuń
  60. jontek z koliby8 lipca 2011 13:30

    Ewo, wiem...że uwielbiasz Krafftównę...

    http://teksty.org/barbara-krafftowna,meski-kapelusz,tekst-piosenki


    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Adaśku:)
    Ależ, nie przepraszaj, wszyscy mamy różne gusta muzyczne, a wiesz, że o gustach się nie dyskutuje:)
    Nie jestem profesjonalistą w tej branży i nie znam się na tym, kto, kogo, kiedy i za ile...
    Jeśli mi coś w duszy zagra, to po prostu lubię słuchać... i jeszcze, i jeszcze...
    Np. lubię piosenki, Pod budą, SDM, ale też Lady Pank; uwielbiam wszystko, co Piwniczne, "długoszowe", ale i dobry jazz i blues, i pop. Queen, arie operowe i operetkowe... nie mam żadnej reguły w tym względzie...:)
    Dzięki za Twoją muzę, ona jest cenna, bo po prostu Twoja...:))
    Oddział zamknięty też lubię, dziekuję za 'obudź się" :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jonteczku, a może to Ty mnie oceniasz ?
    Pokaż mi wpis w którym kogokolwiek oceniałam ?
    Nie lubisz mnie, ale tak się zdarza w większej grupie osób nie wszyscy muszą się adorować.
    Mimo tego pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jontuś:)
    Popieram, nie ma jak ten kapelusz na wieszaku, to jasne, jak słońce, chociaż bywa, że:

    http://www.youtube.com/watch?v=hCUgkUUufBo
    :)))

    Ale w zasadzie:

    http://www.youtube.com/watch?v=Blx3lZN3Z24&feature=related

    To jest to...:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ewuś,dla Ciebie...i dla mnie:

    http://www.youtube.com/watch?v=hkMuv0Le3ko&playnext=1&list=PL7B644E3A9592BAB9

    *)

    OdpowiedzUsuń
  65. jontek z koliby8 lipca 2011 14:06

    Martinko...pomyśl...zanim...tu, znowu napiszesz...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Adaś, i razem uwielbiamy taniec trzcinowych flecików, prawda? Myślę, że nie tylko my...:)

    http://www.zapiszjako.pl/?url=http://www.youtube.com/watch?v=ya0z2vEmjuc

    trzeba tutaj otworzyć video, bo bezpośrednio na YT jest zablokowane.

    Dzięki za "Cyrulika sewilskiego":)

    OdpowiedzUsuń
  67. jontek z koliby8 lipca 2011 14:18

    Ewo...;-)
    Powiem tak...Martinka zostaje...a , jontek...odchodzi...

    Pa...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  68. Jontku, błagam - nie!!!!
    Mnie chcesz ukarać w ten sposób? Strasznie mi przykro.... Dlaczego, powiedz proszę, czym ja sobie zasłużyłam na to...
    Przepraszam, jeśli cokolwiek w moich wpisach Cię dotknęło...
    Zostań, proszę.... bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Martinko, przepraszam, że się wtrącam w Twoją rozmowę z Jontusiem; w Ogródku po prostu lubimy się, a adorowanie nie jest niczym złym, wręcz przeciwnie.
    Bardzo sobie cenię takie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji, wolę to, niż podgryzanie się i różne złośliwości, których jest pełno na innych blogach i wszystkich forach...
    Czasem jedno słowo za dużo, nieprzemyślane, może zaboleć...
    Ogródek musi być wolny od tego ...

    Kochani, proszę Was...

    Nie chcę w trybie rozdzielczo-nakazowym rozstawiać nikogo po kątach i wystawiać cenzurki. Zdarzają się wprawdzie takie sytuacje, że już nie da rady w inny sposób, ale uważam to za ostateczną ostateczność.
    Jako gospodyni wręcz nie wypadałoby mi oświadczać – tego lubię, tego nie lubię, tego cenię, tego nie cenię, w związku z tym temu każę zrobić to, a tamtemu tamto. Wolę prosić o własne inicjatywy pokojowe Ogrodników i apelować do ich dobrej woli...
    Proszę więc...

    OdpowiedzUsuń
  70. Ewka!!!:)))
    Czajkowski to idol mój:)))

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzieki,Ewuś...tego potrzebowałem:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten walc,chyba najpiękniejszy z najpiękniejszych pasuje do Ogrodu........

    http://www.youtube.com/watch?v=WW-8SRswjr0&feature=fvst

    :)

    OdpowiedzUsuń
  73. jontek z koliby8 lipca 2011 14:39

    Ewuniu :-)
    Kochana:-) to nie tak...uwielbiam Twój blog...ale ja, jestem...delikatnie mówiąc...starszy pan...i takie...Martinki...wybacz, ale...działają, mi na...nerwy...

    OdpowiedzUsuń
  74. Dzięki, Adaśku.
    Jestem w tej chwili tak roztrzęsiona, że to balsam na moją duszę...

    Jestem kobietą zwariowaną i egzaltowaną, ale w tym momencie zwątpiłam we wszystko to, co starałam się do tej pory robić na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jontku, rozumiem Cię doskonale, ale proszę, omijaj to, co Ci się na blogu nie podoba; Jasiek też kiedyś pisał, że nie we wszystkie wątki wchodzi, jeśli mu nie odpowiadają. I to jest chyba jakaś strategia... Poza tym, co napisałam w komentarzu o 14:32...
    Ja też jestem tylko człowiekiem, źle znoszę napięcia, i do tego diabła mam za skórą, że hej...
    Mam nadzieję, że nie odejdziesz...

    OdpowiedzUsuń
  76. ... przepraszam, w komentarzu o 14: 29.

    OdpowiedzUsuń
  77. Dla Jontka z koliby - uśmiechnij się
    i polub mnie taką jaka jestem, bo maszych przyjaciół przyjmujemy takimi jacy są z całym dobrodziejstwem inwentarza i oby nie było,że tylko ja,i tylko o mnie, to właśnie dla Ciebie piosenka
    http://www.youtube.com/watch?v=qyTD2eiG-NQ
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. jontek z koliby8 lipca 2011 15:22

    Dziękuję ;-)
    Martinko...
    Mam nadzieję...że zostaniemy przyjaciółmi :-)

    Serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  79. :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  80. Kochani:)
    Jeszcze tylko raz wrócę do pewnych spraw, wiążących się z atmosferą na blogu i przedstawię swoje stanowisko.
    Ja wiem, że często trudno powściągnąć własne emocje, sama tego doświadczyłam nie raz. Nie chodzi o to, żebyśmy w Ogródku śpiewali w jednym chórze na wszystkie tematy, bo oczywiście każdy z nas jest inny, ale starajmy się różnić pięknie.
    Każda dyskusja jest bardzo mile widziana, jeśli jest merytoryczna, bez względu na to, jakie każdy ma zdanie na jakikolwiek temat – mogą być krańcowo różne i kontrowersyjne. I rozmowa jest dotąd merytoryczna, a zabawa miła, dopóki nie padają w niej argumenty ad personam, nawet zawoalowane.
    I rozmawiajmy, śmiejmy się, bawmy się poezją i muzyką, wyrażajmy swoje zdanie o wszystkim, co nas interesuje, pod warunkiem, ze niekoniecznie będzie się dążyło do przekonania oponenta za wszelka cenę. Bardzo źle znoszę personalne rozgrywki, bo po co sobie dokuczać?
    Nikt z nas (ani nikt chyba w ogóle na świecie) nie myśli o innych ludziach wyłącznie dobrze. Ale gdybyśmy chcieli wyrażać wszystkie negatywne myśli, które przychodzą nam o innych do głowy, w ogóle by się żyć nie dało. A nawet nie tylko negatywne, ale również te, które z jakichś tam powodów komuś mogą sprawić przykrość, choć obiektywnie są neutralne. Zaczęlibyśmy się tylko kuksać i potrącać, a chyba nam nie o to chodzi, bo życie daje mnóstwo kuksańców na co dzień...
    Wszyscy jesteśmy dorośli i codziennie setki razy razy cenzurujemy samych siebie, bo zależy nam na dobrych stosunkach z otoczeniem. Czasem warto zawczasu ugryźć się w język i nie wciskać w podteksty nieprzyjemnych szpilek...
    A żart, satyra, drobne szpileczki i przekomarzanie się są jak najbardziej wskazane, jak sól i pieprz do każdej potrawy. Ale żeby to była szpileczka, a nie kij bejsbolowy...:))

    Przyrzekam, że już więcej do tego nie wrócę.
    No, chyba że w ostateczności... jak wezmę kija, to... Jezusickuuu, trzymajta się....:)))

    … ufff, trochę to za długie wyszło, ale dobrze, że mam już za sobą....

    A teraz zapraszam do zabawy:

    http://www.youtube.com/watch?v=nakaE1bANZU
    :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jasiek juhas8 lipca 2011 17:23

    Ło matuchno, a jo tak ubóstwiam drakę,

    http://www.youtube.com/watch?v=4Jzq0AtB2RI

    ze se zaroz walne śklonkę.:))

    OdpowiedzUsuń
  82. :)))
    No to szarp Pan bas:)

    http://www.youtube.com/watch?v=gZ-uEsLUhJQ&feature=related

    a dasz łyczek?:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jasiek juhas8 lipca 2011 17:47

    ...a pewnie, ze ci dom, nawet dwa łycki :))*

    http://www.youtube.com/watch?v=8Cr0m67kPeI

    "Szlaban"

    Rodaku! Nie wpadaj w kobiece objęcia!
    "Płód będzie chroniony od chwili poczęcia".
    Daj żonie banana lub kup jej wibrator,
    Bo już na nas czyha zgrzybiały senator,
    Już patrzą na stoper, ukryci za krzakiem,
    Duchowny Chudzielak z gliniarzem Miziakiem,
    By wpisać dokładnie do swego zeszytu
    O której twa babka kwiknęła z zachwytu,
    Ty jeszcze na dobre nie zlazłeś z kanapy,
    A Państwo już stoi na straży Kuciapy.
    Wzruszony tym kultem czcigodnych otworów,
    Wraz z Lechem domagam się szybszych wyborów!
    Stawiajcie kabiny! Podnieście strop cieśle!
    Tym razem na pewno już wiem, kogo skreślę.

    Autor: Andrzej Waligórski

    :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Jasiek juhas8 lipca 2011 17:54

    ...a po śklonce tak se bede chodził...

    http://www.youtube.com/watch?v=HZXleDb8pQU&feature=related

    co ni moge?

    OdpowiedzUsuń
  85. Witaj Ewo, witajcie Ogrodnicy:)

    Latwo, bardzo łatwo wywołać niepotrzebną agresję i to w sposób kompletnie surrealistyczny:)
    Jontku:)
    Zupełnie nie rozumiem Twojej niechęci do Martiny:( No chyba... że przenosisz spory z innych blogów. Co już tu miało miejsce, niestety:( Ale, jeśli tak - to jest zła praktyka:) Przeczytałem dzisiejsze wpisy i... nie widzę doprawdy uzasadnienia na Twoje zachowanie. Cóż to ma z wiekiem wspólnego? Ja też już jestem " leciwy " , ale... staram się choćby: odgrywać energicznego młodzieniaszka , z wisielczym / niekiedy / humorem:) Wiele przeżyłem osobistych tragedii i doprawdy wiek rozmówcy nie ma dla mnie znaczenia. Uczmy się pięknie różnić, traktujmy z dyplomatycznym dystansem... najpierw - samych siebie:) Potem, będzie nam łatwiej zastosować to samo - wobec innych. Nie doszukujmy się " drugiego dna " - w paru zdaniach wypowiedzainych przez Ogrodnika/ rozmówcę/.

    Ewo miła:)

    Obsewując Waszą żonglerkę wierszami, poezją / lepszą lub gorszą, ale biegły tu nie jestem /, zaczynam zauważać: śmiertelną prawie powagę , z jaką ta wymiana następuje. Może się mylę, ale właśnie tak to postrzegam:) Zwłaszcza dziś, gdy Adam " tłumaczy się " ze swoich upodobań muzycznych, które mogą innym nie odpowiadać... Dlatego wydaje mi się, że zaczynamy / ja mało / tracić radość z tej wierszowanej wymiany zdań:) Z gustami : muzycznymi, lirteracko-poetyckimi nie można dyskutować. Bo one: powinny się i nas - różnić:)
    Zatem: więcej luzu i... dystansu do samych siebie. To oczywiście Ewo - nie Ciebie dotyczy:)
    A moim najukochańszym utworem jest:

    Jerzy Stuhr - śpiewać każdy może...

    I rymować, i pisać prozą. Byleby : mieć DYSTANS, do samego siebie:))) I niech mnie któryś przegoni...!

    Serdecznie pozdrawiam

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  86. Ewcia* -świat fauny i flory...się przenika ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=RiYyS7X5x6Q

    http://www.youtube.com/watch?v=fJGjw2xFKrw&feature=related

    Jak mnie coś wnerwi, to skaczę jak lwica, a jak mnie coś rozczuli to jestem jak drżąca osika ;-)))...Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  87. Adam:)

    Uriah Heep i " Gypsy " to i moja młodość, ale już dorosła:) Do dziś bardzo lubię ten utwór:) Poprostu: lubię dobrą muzykę. Nie rozumiem współczecnego: techno/ łup, łup, łup / rapu i temu podobne nowe " tryndy" . No i " disco - polo " też mnie o biegunkę przyprawia:) Kiedyś trzeba było mieć talent i pomysł na muzykę : dziś najważniejszym jest : nie bać się prądu:)))
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  88. Witajcie:)
    Jaśku, tekst stary, ale... no cosik jest na rzeczy....:))
    A łyknę sobie chętnie, bom się dzisiaj nagadała, że hej, aż mi gardziołko wyschło...
    No to siup! Zdrówka:))*

    A póki co, mam dla Wszystkich śliczny wiersz, nooo... zagadnijcie kogo?

    "Gdyby"

    Gdyby ze wszystkich na świecie drzew
    Zrobić jedno olbrzymie drzewo,
    Jedno drzewo pod same niebo,
    A ze wszystkich na świecie rzek
    Taką rzekę, że jeden brzeg
    Byłby o milion mil od drugiego,
    A głęboką - że coś strasznego!

    I gdyby ze wszystkich na świecie małp
    Zrobić jedną małpę nad małpy,
    Taką małpę, że ten, co chciałby
    Spojrzeć na nią choć jeden raz,
    Musiałby patrzyć przez cały czas.
    Całe życie musiałby patrzyć
    I co najmniej tysiąc lat żyć! -

    I gdyby ta małpa aż spod nieba
    Zeskoczyła z tego drzewa
    Do tej rzeki - tej największej
    I najszerszej, i najgłębszej,
    Takiej wielkiej, że jej nigdy
    Nie obejmie ludzki mózg -
    Jaki to byłby -
    Jaki to byłby -
    Jaki to byłby PLUSK!

    autor: J.... ? :)))

    Małpeczko, cudo zwiery, buziaczki:)

    Pozdrówka wieczorne i... eee, tam, ja już się nie wypowiem na ten temat, bo wszystko już powiedziałam o 16:52.
    Staszku, więcej luzu do... naszych wpisów:)))

    Adaśku:)))

    OdpowiedzUsuń
  89. No wiadomo -:)Julian, aż się bez*subtelnię zaśmię...hehehehehehehehehi he ;;))) ups!

    OdpowiedzUsuń
  90. Chłopaki i dziewczyny:)
    Burzę mam za oknem, że hej - Punbucek robi jakoweś przemeblowania w niebiesiech...

    My już tu nic nie będziemy przemeblowywać, tylko napijmy się wreszcie cosik, na luzie, przy piątku...:)
    Ja stawiam wino...

    http://www.youtube.com/watch?v=m-LGYrM-5NA
    :)

    OdpowiedzUsuń
  91. ...ups! sorry... winno: być - dziewczyny i chłopaki, a wszystko przez to... wino:)*

    Małpeczko - bingo!:)

    OdpowiedzUsuń
  92. A Adaś już się strąbił na całego:)))

    Zostawił swój komentarz pod wstępniakiem "letnim wieczorem" z wczoraj...:)
    Przeniosę go tu, ale tej cudnej mordki i błekitnego futerka nie dam rady...:)

    Adaś, wracaj na górę:)

    Nowy komentarz do posta "Letnim wieczorem" dodany przez adamcot :

    jontuś:)mnie do Dany, mentalnie jest jak stąd do nieskończoności po wstędze Mobiusa :)))
    ...a jednak...:)))

    http://www.youtube.com/watch?v=nFqKN8yhA54&NR=1
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. Jasiek juhas8 lipca 2011 18:47

    A ja sobie przywalcuję:)

    http://www.youtube.com/watch?v=fUwFKFRg_UM&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=83dCJFn4w7g&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  94. ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=w_n8FUUJwLk&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  95. :))
    Powalcowałam sobie, eh... cudnie...
    A teraz do tanga prosżę...

    http://www.youtube.com/watch?v=qYLjGnO9vVk&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  96. Wolę to: ---->>>;)
    http://www.youtube.com/watch?v=h3FYe-95cJE

    OdpowiedzUsuń
  97. :)
    Przebijam, Małpko, ja wolę to:)

    http://www.youtube.com/watch?v=GaOkQ2eHxug&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  98. ... a jakie emocje, jaki głos Michała... dreszcze przechodzą od samych stóp...dell'amore...:)

    OdpowiedzUsuń
  99. To teraz inaczej zatańczymy...:)

    "Zatańcz, jak tańczył"

    Ty nie siadaj na podróżnych torbach
    Jak się klęka na życia ruinach
    Tylko zatańcz, jak tańczył Grek Zorba
    Gdy od nowa mógł wszystko zaczynać.
    Lecz kto mówił, że życie jest lekkie
    Niczym farsa w kolejnej odsłonie
    Czasem trzeba ten bagaż na plecach
    Aż do kresu drogi swej donieść.
    Bo z tych wozów spod których już nie raz
    Trzeba było się wspinać na górę
    Wysiądziemy choć jeszcze nie teraz
    By wypatrzyć na niebie swą chmurę.
    Więc nie siadaj na podróżnych torbach
    Jak się klęka na życia ruinach
    Tylko zatańcz, jak tańczył Grek Zorba
    Gdy od nowa mógł wszystko zaczynać.
    Nie rzecz w tym aby było zbyt lekko
    Zanim pejzaż w źrenice nam runie
    Ale o to, by siłę odnaleźć
    Co pozwoli ciężar dni unieść.
    Autor: Krzysztof Cezary Buszman
    Muzyka: Janusz Sent.

    Może ktoś odnajdzie na YT?
    A u mnie leje i grzmoci bez ustanku... łomajgod, pierun, za pierunem, aż się chałupa trzęsie:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Witajcie! U mnie to samo;(

    OdpowiedzUsuń
  101. Witaj Ozonko:)
    Na dobry humor dedykuję Ci wszystkie wiersze i piosenki z dzisiejszego Ogródka. Jest tego trochę, a wszystkie prima sort...:)

    OdpowiedzUsuń
  102. ... i Cotek dla Ciebie coś specjalnie zadedykował... i dla dzierlatek...:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Widziałam, dziękuję:) Teraz czytam, podobają mi się wiersze i teksty (o ile się nie mylę):)

    OdpowiedzUsuń
  104. Jasiek juhas8 lipca 2011 19:56

    ...to ja już nie mam czego szukać... i odjeżdżam do Chattanooga...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=kIQq1j1-AQU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  105. Czy to ja tak Ciebie "wystraszyłam"?

    OdpowiedzUsuń
  106. Jasieczku... a dlaczego? Coś nie zrozumiałam z tym szukaniem...:)
    Ale na wszelki wypadek znalazłam boohie woogie:))

    http://www.youtube.com/watch?v=2pfCFU3Mqww&feature=related

    Podobają Ci się dziouszki?:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Jasiek juhas8 lipca 2011 20:26

    Ozonko nic z tych rzeczy, tak sobie zażarciłem
    żeby jakoś skomentować teledysk Orkiestry Glena
    Millera. Pozdrawiam Cię wieczorkiem.:))

    OdpowiedzUsuń
  108. No to w porządku:)))
    Do jutra mili, obowiązki wzywają:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Do jutra Ozonko, dobrej nocy Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Jasiek juhas8 lipca 2011 21:18

    Ewuś, jak na dzisiejsze kryteria, to po szyję
    ubrane. Dzisiaj wystarczą tylko stringi.:))

    OdpowiedzUsuń
  111. :))
    Ale jaki wdzięk... te w stringach mogą się schować:) To, co zakryte, może czasem bardziej podniecać wyobraźnię...:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Jasiek juhas8 lipca 2011 21:26

    Jak choćby tu :))))

    http://www.youtube.com/watch?v=sN62PAKoBfE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  113. Jasiek juhas8 lipca 2011 21:29

    ...albo tu -

    http://www.youtube.com/watch?v=pbMgo0__ETg&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  114. Co z tego, jak faceci wykrawaceni i zapięci pod szyję...:)))

    OdpowiedzUsuń
  115. ... a ten ma już zachęcająco rozpiętą koszulkę...

    http://www.youtube.com/watch?v=FAzBa3QSpUY&feature=related
    :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Jasiek juhas8 lipca 2011 21:43

    ...ano tak, już rozpięty guziczek męskiej koszuli pod szyją może kręcić - to po co mają się rozbierać.:)))

    OdpowiedzUsuń
  117. ... poradzimy sobie z resztą, to nie takie trudne...:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Jasiek juhas8 lipca 2011 21:55

    I nadchodzi już pora na dobranockowe rozbieranki
    przed snem. Dziś tradycyjnie Alexander Czartoryski

    Lubię, kiedy kobieta

    Lubię, kiedy kobieta tak wtula się we mnie,
    że jej ciało gorące jest jak oczekiwanie
    tych chwil, które ogarną nas dwoje, przyjemnie,
    które zaraz nadejdą i spełnienie się stanie ...

    Lubię skórę jej gładką, tak ciepłą i drżącą,
    kiedy czeka, a rozkosz między nami się mieści,
    z każdą chwilą jest bliżej, aby stać się płonącą,
    gdy jej dłonie mnie głaszczą, a mój dotyk ją pieści ...

    Lubię, gdy jej źrenice spod powiek nie widzą,
    jak się żądza, bezwstydna, w naszych ciałach panoszy.
    Pewnie przedtem myślały, nagością zawstydzą,
    my oboje to wiemy, nie ma wstydu w rozkoszy ...

    Lubię, kiedy nie widzi, jak patrzę zachłannie
    na jej ciało, gdy pręży się, bo brak mu oddechu.
    Ja pożądam i pragnę, chwilo trwaj, nieustannie,
    nie przemijaj, pozostań, tak nie lubię pośpiechu.

    Lubię, kiedy gwałtownie w tych chwilach całuje.
    Lubię, kiedy kobieta, tak w rozkoszy szaleje,
    zatracając się cała ... Że nie wiem, co czuje ...
    I oboje nie wiemy, czy świat jeszcze istnieje.

    Dziś kołysankę zaśpiewa Jerzy Połomski

    Dobranoc, dobranoc Kochani i Ty Kobieto:)***-
    Pora przytulić jasieczka:)*

    OdpowiedzUsuń
  119. Jasiek juhas8 lipca 2011 21:58

    A tu link do kołysanki :)))***

    http://www.youtube.com/watch?v=2QQDVbjC81c

    OdpowiedzUsuń
  120. :)
    Jak rozbieranki, to koniecznie na dobranoc musi być erotyk...:)

    Chciałabym...

    Tak bardzo bym chciała Kochany
    zamienić się kiedyś w słońce.
    Byś poczuł me wnętrze miły
    ciepłe i kuszące...

    Chciałabym wiatrem zostać
    by owiać pot z Twego czoła,
    przegonić złe myśli z głowy
    i tańczyć i tańczyć dookoła...

    Chciałabym cieniem być Twoim
    Byś we mnie mógł wypoczywać,
    gorące Twe lica chłodzić
    po ciele tym ślizgać się,pływać...

    I wody bym chciała być strumieniem,
    byś rześkość mych ust spijał,
    bym każde pragnienie Twoje
    spełnić potrafiła...

    I ogniem być mogę dla Ciebie i wodą
    żywiołem,pokojem i trwogą.
    I ponieść Cię w tęczę,w chmury
    Kobieta zmienną jest przecież

    z natury...

    Dobranoc, dobranoc Kochani i Ty Mężczyzno:)***
    - snów słodkich... i już przytulam jasieczka:)*

    ... niech gra kołysanka:

    http://www.youtube.com/watch?v=xvr5xxbVgUI&feature=related

    Pa, do jutra:)))***

    OdpowiedzUsuń
  121. ... i jeszcze ta cudowna melodia...

    http://www.youtube.com/watch?v=xCP7pVtK6Iw&feature=fvwrel
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  122. :)......

    http://www.youtube.com/watch?v=BGLR25EJtfE

    :)......

    OdpowiedzUsuń
  123. Adaśku witaj:), jest już dzisiejszy post - ten jest z piątku - skocz na górę:))

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam Panią!
    Widzę, że Pani, tez pisze wiersze. Z chęcią je sobie poczytam.
    Czy Pani, chciałaby tez zerknąć na moje? Jestem początkująca i ma dopiero 14 lat, ale może kiedyś będę lepsza. Może Pani, miałaby dla mnie kilka wskazówek?
    A tak w ogóle nazywam się Julita. xd
    Zapraszam:
    http://wierszowisko-juki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń