Powered By Blogger

piątek, 16 września 2011

Mglisty poranek





Promień słońca nie budzi nad ranem,
świat schowany w szarości kurtynie,
w ciszy mgieł wszystkie drzewa skąpane,
myśl splątana wciąż snu pajęczyną...

Trawnik cały od rosy srebrzysty,
gra preludium do dni, co nastaną,
świat nie wabi błękitem przejrzystym,
rześkim chłodem znów wita poranek.

Jakże szkoda tych dni, co już przeszły,
letnich wspomnień, radości, uniesień...
Daj mi dłoń, byśmy razem dziś weszli,
z zasłon mgły do tych barw, co ma jesień.

(z archiwum, poprawiony)

44 komentarze:

  1. Witam:)

    http://www.youtube.com/watch?v=DLr1oWjIC44&feature=related

    Pamiętasz Ewuś jak odczarowywaliśmy zimę na Poranku:))Jesień,zimę przetrwamy a potem znowu będzie wiosna...:)))
    ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry:)
    Dzisiaj będę mogła zajrzeć do Ogródka dopiero po południu. Od rana mam szkolenie w miejscu, gdzie nie ma dostępu do internetu.
    Ale nic nie stoi na przeszkodzie (a nawet jest jest wskazane, żebym miała do czego wrócić), by Ogrodnicy i Goście cieszyli się sobą i ciepłem wczesnej jesieni w Ogródku; zapraszam:)
    Z przyjemnością w przeczytam i wysłucham wszystko, co mi przyniesiecie:))

    Pozdrawiam serdeczne, miłego, słonecznego dnia Wszystkim życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=btomkMXQ3_k

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jeszcze zdążyłam, witaj Adaśku:)
    Oczywiście, że pamiętam... kiedy to było? Ze dwa lata temu...
    A wiesz, ja uwielbiam jesień... wszystkie jej impresje, zapach, kolory, ulotność mgiełek, a nawet rześkie poranki bardzo do mnie przemawiają:

    Powitam Cię muzyką Yanni ze ślicznym, jesiennym, romantycznym klipem:

    Yanni Hrisomallis ,romantic music and images

    http://www.youtube.com/watch?v=ZGojek_oz8g&feature=related

    Adaśku, muszę już pędzić - do popołudnia, zajrzyj koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ... a, i jeszcze... pamiętam, że byłeś Miki i zawsze baaardzo babolubny:)))
    Na razie Kocie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jest,babolubny:)))
    * dobrego dnia poetko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))
    Miłego, Adaśku, a zostaw jeszcze jakąś cudną muzę i miłe strofki:)
    Do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty i jesień...

    Na ziemi jesień wietrzna konary drzew pochyla,
    Perełki chmur po niebie jak na różańcu goni.
    W ogrodach Twoich oczu kołyszą się motyle,
    W pasiekach ust Twych słodkich rój miodno-złoty dzwoni.

    Już spłonął po zagrodach rumieniec jarzębiny
    I dzwonki kulek srebrnych nie toczą nad przełęczą,
    Ale gdy moje oczy ku Twoim oczom skłonię -
    Dzwonkami, jarzębiną jesienne dnie me dźwięczą.

    Panienko moja dobra, która na czoło ciche
    Pieszczotą dłonie zsyłasz jak ptaki najłaskawsze,
    Najsmutniejszemu z ptaków, co w moimch piersiach bije,
    W ogrody oczu pozwól zabłąkać się na zawsze.

    Jerzy Liebert

    http://www.youtube.com/watch?v=fd3a189vcVc&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=Xx3yXUunEq8

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Ewuniu :-)*
    Śliczny wiersz...pięknie opisałaś, jesienny poranek, ta rosa i mgła...a ja znam kogoś kto mówi że :

    Tylko jesienią - Jonasz Kofta

    Może to jest zły objaw może nie ta melodia
    Człowiek znowu roztajał i boli
    Znowu rosną rośliny znowu drżą mi kończyny
    Znowu kicham od pyłku topoli
    Bo czy wiosna jest taka radosna
    Tak co roku zaczynać od nowa
    Znowu męczy się Eros
    Nie smakuje papieros
    Nie mam siły na nowo kiełkować

    Nie ten czas nie to w nas najłaskawsze
    Nie ten cud nie ten miód
    Już na zawsze
    Może kiedyś represje depresji się zmienią
    Ale tylko jesienią jesienią
    Nie ten ton w wielki dzwon
    Do uniesień
    Ja mam czas ja poczekam
    Na jesień
    Bo się w końcu depresje w impresje odmienią
    Ale tylko jesienią jesienią

    Szumi w głowie powietrze włos się burzy na wietrze
    I zielone głupiutkie listeczki
    Coś nawiedza Cię we śnie znowu pierwsze czereśnie
    Beznamiętnie upychasz do teczki
    Bo czy wiosna jest taka radosna
    Zdjąłem czapkę kalosze i palto
    Znowu zieleń pokoleń
    Budzi w nas melancholię
    I w ogóle czy dalej warto

    Przyjdą burze wiosenne wezmę proszki nasenne
    I tak jakoś doczekam jesieni
    I pogodzę się z łóżkiem nic nie będę pić duszkiem
    Bo wesołe jest życie staruszka
    Jesień wleje nam olej do główki
    Po co męczyć i rzucać się
    Bo wiadomo jesienią
    Złe się chwile odmienią
    Z drzew opadać będą stuzłotówki

    Nie ten czas nie to w nas najłaskawsze
    Nie ten cud nie ten miód
    Już na zawsze
    Może kiedyś represje depresji się zmienią
    Ale tylko jesienią jesienią
    Nie ten ton w wielki dzwon
    Do uniesień
    Bo się w końcu depresja w impresje odmienią
    Ale tylko jesienią jesienią

    Serdecznie pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)*
    U mnie słonecznie, ale niezbyt ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  11. :-)*

    http://www.youtube.com/watch?v=2UVy5Z-AAAo

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Jontuś:)
    Dziękuję za miłe słowa, ale`po roku sama widzę, jak niedoskonały jest mimo poprawek... dzisiaj piszę trochę inaczej:)
    Szkolenie skończyło się wcześniej, więc tym większa moja radość, że przy piątku mogę być już o tej porze w domu.
    Jak wiesz, bardzo lubię poezję Jonasza Kofty i ten wiersz z przyjemnością sobie przypomniałam:)

    I nawiążę do tematu początku dnia (niekoniecznie jesiennego) - dla Ciebie przyniosłam również wiersz Jonasza Kofty:

    Daj mi słowo

    Już słońca wschód, początek dnia,
    biały poranek obiecuje dobre chwile nam.
    Jesteś mój, ale czy wiesz,
    co jeszcze z twoich ust usłyszeć chcę.
    Daj mi słowo, słowo niezwykłe,
    co jutro zakwitnie jak sad, tak jak sad.
    W sercu schowam, przejść wtedy mogę
    przez ogień i wodę, bo wiem, że je mam.
    Oczu mową dawno nazwane, zwyczajne i znane tak trwa.
    Daj mi słowo, chcę w nie uwierzyć,
    chcę z tobą je przeżyć, już czas.
    Dzień chyli się, nadchodzi chłód,
    nie uwierzyłeś jeszcze, miły, w białą magię słów.
    A ja to wiem, gdy cisza trwa,
    co nie nazwane jest, ucieka nam.
    Daj mi słowo, słowo niezwykłe,
    co jutro zakwitnie jak sad, tak jak sad.
    W sercu schowam, przejść wtedy mogę
    przez ogień i wodę, bo wiem, że je mam.
    Oczu mową dawno nazwane, zwyczajne i znane tak trwa.
    Daj mi słowo, chcę w nie uwierzyć,
    chcę z tobą je przeżyć, już czas.

    Jonasz Kofta

    A tej piosenki kabaretu "Mumio" nie znałam, dziękuję:)* Myślę, że to najlepszy kabaret absurdu w Polsce; cudne te liście zbierane przez dzieci na w-f:)))
    Nawet w reklamach jest rewelacyjny, chociaż z zasady nie oglądam reklam, ale w wykonaniu Mumio są świetne:)

    Pozdrawiam serdecznie, miłego piątkowego popołudnia i wieczoru życzę:)*

    ... i...Czerwone Gitary - Barwy jesieni

    http://www.youtube.com/watch?v=r6d67k3XRg8&feature=related
    śliczny klip:)

    U mnie, po porannym słonku, chłodno, pochmurno i wietrznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Motylek w mglisty poranek
    zaczerpnąć chce nektaru dzbanek.
    I lata z kwiatka na kwiatek,
    - taki to z niego gagatek.

    Lądował miękko na kwiatku,
    w pobliżu kolonii bratków.
    Na dotyk bardzo wrażliwy,
    - nie boi się on pokrzywy.

    Mgła - "pestka" dla tego owada,
    posiada wrodzony radar.
    Nie trzeba nawigatora,
    - zna się też na kolorach.

    Nie bardzo rozumiem ( nie kumam )
    pracuje on przy perfumach.
    W fabryce, w wydziale kontroli,
    - stworzony do takiej roli.

    Alergia go się, nie ima,
    bo w zimie pod korą "kima".
    Na wiosnę "apjat" - (od nowa),
    - robota znów terenowa.

    Czasem go wiatr zaniesie,
    obwieścić, że już jest jesień.
    A potem to tylko zima,
    - którą trzeba "przekimać"...

    Ślę serdeczności dla ogródkowych Gości.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. *Motylem Jestem*.....Irena Jarocka Alibabki.wmv

    http://www.youtube.com/watch?v=WDh7JnYFr7s&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Jędruś:)
    Też pewnie miałeś dzień pełen zajęć, bo nie zauważyłam Twojego zwyczajowego porannego obchodu Ogródka. Ale dzisiaj jest piątek...:))
    I dziękuję za świetny, jak zwykle, wiersz :))
    A wiesz, ten motyl, to cytrynek. To są raczej wiosenne motyle, a tę fotkę zrobiłam w minioną niedzielę. Nie spodziewałam się, że o tej porze mogę jeszcze cytrynka zobaczyć:) We wrześniu zazwyczaj latają same rusałki (już je pokazywałam w Ogródku).

    Taka jest rola wszystkich motyli,
    kwiatka zobaczy, to chce zapylić.
    Nieważne wiosna, jesień, czy lato,
    na zapylanie wielki amator:)

    Osty, pokrzywy, wszystko jak leci
    i gorzki piołun też go podnieci.
    Nie darmo rodzaj męski ma w mianie,
    popić też lubi. I zasnąć w sianie.

    Partnerki zmienia jak rękawiczki,
    w każdą zarzuci swoje kotwiczki:)
    Wierność? Dla niego nieznane słowo,
    ten to ma życie!... Tak całościowo...:))

    Pozdrawiam... popołudniowo:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ... Butterfly - Motyle:

    http://mail.google.com/a/gazeta.pl/?ui=2&AuthEventSource=SSO#inbox
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli ktoś jeszcze nie łyknął dzisiaj mleczka, to polecam. Świetne:)))

    http://www.polityka.pl/galerie/1511904,1,andrzej-mleczko---galeria-rysunkow-2011-r.read

    OdpowiedzUsuń
  18. * YOU RAISE ME UP *

    http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=EYFC4god31o&NR=1

    OdpowiedzUsuń
  19. :)
    Śliczna piosenka Jędruś...

    Kenny G - Yesterday:

    http://www.youtube.com/watch?v=4aFc3aO4FKA&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  20. ... no i jeszcze do Twego wiersza, Jędruś:

    Emmanuelle - Waldemar Malicki & Filharmonia Dowcipu : Muza -

    http://www.youtube.com/watch?v=gxnPZuwSNaM
    :))

    Malicki ze swoją Filharmonią Dowcipu będzie w Lublinie 16 października w filharmonii lubelskiej. Już mam bilety:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry wieczór;-)

    Nasadziłaś Ewuś* tyle kwiatów miododajnych* to i motyle na nich tańcują ;-))), nawet jesienią.

    http://www.youtube.com/watch?v=7Wyrf9W6sHs

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.youtube.com/watch?v=msRy4vcSX4k&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.youtube.com/watch?v=v0NoHN1TU5I

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry wieczór Małpko:)
    Nawet bardzo dobry, bo piątkowy:)) Sto razy bardziej go wolę, niż niedzielny...
    Uwielbiam Enya, dzięki:)

    Enya - Only If

    http://www.youtube.com/watch?v=fm5S9EqGiIc&feature=related

    :);):);)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to, Małpuś, rano było porannie, a teraz dla Ciebie wieczornie;))

    WIECZOREM

    Wieczorem, gdy wszystko usypia,
    odzywa się dziwna muzyka
    i lekko, i śpiewnie
    rozdzwania się we mnie
    i ruchem tanecznym pomyka.

    Stu grajków o struny uderza
    nut setką, co zamiast pacierza
    już zaraz się staną
    modlitwą szeptaną
    gorąco, żarliwie, najszczerzej.

    Wieczorem, gdy iskrzy na niebie
    niejeden powabny ogieniek -
    drży rosa na trawie
    w lękliwej obawie
    jak myśl wysyłana do ciebie.

    Wieczorem, upojnym wieczorem,
    gdy upiór się ściga z upiorem,
    bezkresną tęsknotę
    do snu swego wplotę
    i w szaty dostojne ubiorę.

    Nad ranem, gdy bledną już zorze,
    gdy noc wkrótce spać się położy -
    nadzieja niepewna
    do ciebie pobiegła
    z pytaniem, czy dalej trwać może.

    - Zofia Zgliszewska

    .......:)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry wieczór :-)*
    Ewuniu, dziękuje za cudnego Koftę, zupełnie nie znałem, tym większa przyjemność.
    Chciałbym napisać dyplomatycznie...ale wybacz, prawda jest taka że jakaś menda...przenosi wiadomości z Twojego bloga na FSK, co jest podłością i próbuje Ciebie ośmieszyć...
    Dlatego przyniosłem dla Ciebie wiersz :

    Tadeusz Boy Żelenski
    Kaprys

    Ach, niech się święci ta godzina,
    W której twój kaprys począł wić
    Sympatii naszej złotą nić,
    Po stokroć moja ty jedyna...
    O chwilo, słodka chwilo, stój,
    O chwilo, słodka chwilo, stój,
    Błogosławiony kaprys twój...

    Jeżeli potrwa dwa tygodnie,
    Cóż pozostanie po nim, cóż?
    prócz zamyślenia dwojga dusz,
    Co sen miniony śnią łagodnie...
    O wspomnień, słodkich wspomnień rój,
    O wspomnień, słodkich wspomnień rój -
    Błogosławiony kaprys twój...

    Jeżeli potrwa trzy miesiące,
    Ach, to już jest drażliwszą rzecz:
    Rozłąki ból gnającej precz
    I łzy okrutne, łzy piekące...
    Mim z ócz mych tryśnie gorzki Mrój.
    Nim z ócz mych tryśnie gorzki zdrój,
    Błogosławiony kaprys twój...

    Jeżeli potrwa, och, pół roku,
    Nawet mi myśleć o tym strach:
    W twe oczy z drżeniem patrzę, ach,
    Mego szukając w nich wyroku...
    O, snuj się, nitko złota, snuj,
    O chwilo, słodka chwilo, stój -
    Błogosławiony kaprys twój...

    A trzeba Ci widzieć, że znalazła go moja Hanusia, a niech tę mendę...
    Miłego wieczoru, pozdrawiam Jędrusia i Małpeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. :-)*

    http://www.youtube.com/watch?v=jbjF43GijlM&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasinku :-)
    Dlo Ciebie Golce grajom, no Jasinku kaześ jest?

    http://www.youtube.com/watch?v=4sNSsKS28DU

    Serdecznie pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobry wieczór Jontuś:)
    Bardzo, bardzo dziękuję za uroczego Boya...:)
    Jeśli dostaję od Ciebie prezent w postaci Jego wiersza, to z góry mogę przewidzieć, że go nie znałam. I jeszcze w kontekście tej "mendy"... dziękuję...:)*
    Nie mam czasu śledzić na bieżąco FSK, ale widziałam ten wpis i powiem Ci tak... jego poziom świadczy tylko o tej mendzie, która ośmiesza się sama (bo nie mam wątpliwości, że jest to kobieta) i to jest problem mendy, nie mój...
    To już nie pierwszy raz. Sfrustrowanych nieudaczników z tępym intelektem nie brakuje...

    Ale jest piękny, piątkowy wieczór więc cieszmy się nim...:)

    Przyniosłam dla Ciebie wiersz... hmm... znowu Jonasza Kofty, tym razem z sekretem...:)

    Jonasz Kofta

    Niedomówienie

    Pani mi jawi się sekretem
    Zwierzenia niesłyszalnym szeptem
    Kiedy z szelestu słów pojmuję
    To, co oddechu pani ciepłem
    Jak skok płomyka, gdy rozjaśnia
    albo pomniejsza światła okrąg
    Tak ty się stajesz - to zalotną
    To niemo prosisz o samotność

    Niedomówienie
    Niedomówienie
    Jest właśnie tym
    Co mi pozwala na istnienie
    W cienistej okolicy pani rzęs
    Niedomówienie
    Niedomówienie
    Jest właśnie tym
    Co najboleśniej w tobie cenię
    Gdy bardzo chcę
    Usłyszeć tak
    A boję się
    Usłyszeć
    Nie

    Jakie to dawne sentymenta
    Odnaleźć można w wiatru śpiewie
    Domyślam się - pani pamięta
    Pani pamięta to, czego nie wiem
    Może bezwiednie grę prowadzę
    Ty jej reguły znasz, o pani
    Dlaczego nie chcesz mi ich zdradzić?
    Bym mógł się ustrzec od przegranej

    Niedomówienie
    Niedomówienie
    Jest właśnie tym
    Co mi pozwala na istnienie
    W cienistej okolicy pani rzęs

    Niedomówienie
    Niedomówienie
    Jest właśnie tym
    Co najboleśniej w tobie cenię
    Gdy bardzo chcę
    Usłyszeć tak
    A boję się
    Usłyszeć
    Nie

    Jonasz Kofta

    Miłego wieczoru Jontuś, dziękuję za... empatię:)*

    ... i jeszcze coś:

    L&M. Laskowik & Malicki. Filharmonia Dowcipu. Ach jak to miło gdy plotka się snuje:

    http://www.youtube.com/watch?v=fFUza2-Lqrk

    :)))

    ... jeszcze jedną piosenkę znajdę...

    OdpowiedzUsuń
  30. ... dla Jontusia:)

    Michał Bajor - Chwila

    http://www.youtube.com/watch?v=UuenipXIVmk&feature=related

    Jaśko jest bardzo zapracowanym człowiekiem, ale może nas dzisiaj odwiedzi? Na muzyczkę Golców on wielce łasy:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewuniu :-)*
    Dziękuję za miły dzień, niestety życie jest okrutne...dostałem telefon, choroba w rodzinie...pełna mobilizacja...potrzebna pomoc...jutro będę bardzo zajęty...


    http://www.youtube.com/watch?v=UGjsUdVnjaU&feature=related

    Dobranoc *

    OdpowiedzUsuń
  32. Jontuś...
    Bardzo współczuję i trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze... pamiętaj, myślami jestem z Tobą i z Hanusią... całym sercem...

    Dziękuję za miły dzień i mam nadzieję, że jutro się zobaczymy... będzie dobrze, musi być dobrze Jontuś*

    Spokojnej nocy i pomyślnych wiadomości w dniu jutrzejszym...

    W kalendarzu jest taki dzień - Janusz Gniatkowski

    http://www.youtube.com/watch?v=VNbLYrJ1JDA&feature=related

    Dobranoc*

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się, jak widzę Twój uśmiech ...:)*

    OdpowiedzUsuń
  34. DON'T YOU CRY - CHRIS NORMAN

    http://www.youtube.com/watch?v=mMGDKpd7q2s&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  35. Chris Norman - * A Beautiful World *

    http://www.youtube.com/watch?v=Wfp8NxI27kA&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobry wieczór:)*

    Jontuś, mam trochę komplikacji z robotą, nie z mojej winy i siedzę już drugi dzień próbując
    wszystko wyprostować. Niby skończyłem w tej chwili, ale muszę czekać na potwierdzenie systemu w Centrum, że jest dobrze. Jeżeli nie
    czeka mnie ta sama robota jutro i nie daj Boże,
    nie wiem, czy nie w niedzielę. Jestem cholernie
    zmęczony Tak, że będę Wam już życzył dobrej nocy:)***

    I dziś tylko kołysanka - Egipski flet

    http://www.youtube.com/watch?v=XnyW3R-v19Y&feature=related
    i
    Wonderful Arabic Chill Out Music (Official mystic)
    http://www.youtube.com/watch?v=W6Vf_Vy8jgk&feature=related

    może we śnie zatańczą nam jakieś Hurysy z
    haremu:)

    Dobranoc Kochani:)*** i do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mary Hopkin - * Goodbye *

    http://www.youtube.com/watch?v=3Sa8XyzbxUM

    Żegnam się piosenką Mary Hopkin...Dobranoc, dobrej nocy.Do jutrzejszego spotkania.:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochani:)*
    Bardzo przepraszam, trochę źle się poczułam, płożyłam się i zmorzył mnie sen.... a tu już po dobranocce...
    Więc jeśli jeszcze ktoś z Was jest, przeczytajcie moją dobranockę:

    Zwiosenniała jesień

    Już pospadały rude liście.
    Do stóp się tulą i szeleszczą.
    Chociaż poranki bardziej mgliste,
    to od motyli - we mnie - gęsto.

    Dziennych i nocnych, małych, większych -
    czułych na dzwonek telefonu.
    Skrzydłami grzeją strofy wierszy,
    a czasem płaczą - po kryjomu.

    Jak klon, co suszy się i moknie
    kiedy go słońce letnie muśnie,
    by zaraz deszczem - choć przelotnie -
    zetrzeć sierpniowy, błogi uśmiech..

    I kwitnie w głowie zieleń sosny,
    co w jednej sukni - zimy, lata.
    I frunie kilka rymów prostych
    do ciebie...gdzieś na koniec świata.

    autor: Zosiak

    Dobranoc, dobranoc Najlmijsi:)*** - słodkich snów i do juta:)*

    Jaśku:)*
    cieszę się, że znalazłeś chwilkę, jutro będzie dobrze, zobaczysz... dziękuję za kołysanki, pa...:)*

    Jędruś:)
    Dziękuję za miły dzień, wiersz i piosenki, do jutrzejszego spotkania pod wierzbą:))

    OdpowiedzUsuń
  39. To jeszcze - Yanni-Taniec z nieznajomym

    http://www.youtube.com/watch?v=8UNrXAMbAhg&feature=related

    i miłych snów, pa :)*

    OdpowiedzUsuń
  40. ... i moja kołysanka:

    Kombi & Maryla Rodowicz - Przytul mnie:

    http://www.youtube.com/watch?v=M1Qcf_cDFTQ&feature=related

    :)***

    OdpowiedzUsuń
  41. Odetchnąłem. Udało się. Dostałem pozytywne potwierdzenie o zgodności. Kłopot i robota w sobotę i niedzielę z głowy. Ucieszyłem się:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Jasieczku, co za dobra wiadomość na koniec dnia, dzięki...:)*
    To przeczytaj i nposłuchaj jeszcze dobranockę, nie wiem, czy zauwazyłeś 22:50 i 22:55...

    Cieszę się z Tobą:)***

    OdpowiedzUsuń