Powered By Blogger

wtorek, 6 września 2011

Chandra



Przychodzi wieczorem. Rano nie mam czasu,
kawa i papieros potrafią znieczulić,
układanka szczęścia wyczerpała zasób,
smutek i nostalgia wychodzą zza kulis.

Marzenia sfrunęły z letnimi ptakami,
chandra stuka w okno, choć jej nie otwieram
chłód wciska się do mnie wszystkimi szparami,
w duszy milion stopni mam poniżej zera.

Jak zorza polarna świeci, lecz nie grzeje,
chodzę jak manekin, myśl plącze się w mrokach,
w deszczowej melodii przemokła nadzieja...
jesień coś za szybko przyszła tego roku.

99 komentarzy:

  1. Wielkiś mi afront,
    uczynił Emrodzie.
    Wczoraj wieczorem.
    - pod wierzbą w ogrodzie.

    Tak.Istotnie Pani,
    zrobiłaś się smutas.
    Wszystkiemu jest winna,
    - głowa ma zakuta.:)

    Skaż mnie na wygnanie,
    albo karę zadaj.
    Będę na dobranoc,
    - bajki opowiadał.:)

    Wybacz mi raz jeszcze,
    niezręczną "zaletę".
    Nie uchodzi przecież,
    - celować w kobietę.

    Nic nie mam.O!, Pani,
    z Leopolda Staffa.
    Od czasu, do czasu,
    - zdarza mi się gafa.

    Ciężkie moje dni, są,
    ciężkie, też i noce.
    W nagrodę Cię Pani,
    - przytulę pod kocem.:))

    Przepraszam za wczoraj,"ubaw" z pistoletem,
    Całe szczęście w tym jest.Poszło rykoszetem.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytul mnie - *Kombi*

    http://www.youtube.com/watch?v=Sgz5qXCxMNs&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  3. KLENCZON - *Jesień idzie przez park*

    http://www.youtube.com/watch?v=ZJklj-_apbw

    OdpowiedzUsuń
  4. Mumio - * JESIEŃ *

    http://www.youtube.com/watch?v=2UVy5Z-AAAo

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie Ogrodnicy ;-)
    Andrzeju, nie bądź taki Klenczon ;-))))

    http://www.youtube.com/watch?v=4olvhAZEOG8

    ;-)

    I dla uśmiechu - porannego*, po burzy ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=5gG9rHyi3Uk&feature=related
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=1Igkqb7ALJM

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwone Gitary - *Płoną góry, płoną lasy*

    http://www.youtube.com/watch?v=aXr2nR4-PbU

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=1Gj1m-jbyGg&feature=related

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=oUUzjhlTrfE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  10. jontek z koliby6 września 2011 08:35

    Witaj Ewuniu :-)*

    O tym - A.Osiecka

    O tym nie będzie wiersza
    Nie będzie łzy, śpiewu, śmiechu,
    małego opowiadania,

    O tym tylko serce trzaśnie,
    jak sucha leśna gałązka.

    A jeśli teraz, się nie uśmiechniesz...


    http://www.youtube.com/watch?v=BlxelewpCY4&feature=related


    Serdecznie pozdrawiam, uśmiechnij się :-)***
    Miłego dnia Ogrodnicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś* nie dawaj się*chandrze ;)

    Prefacja

    Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
    Słusznym i zbawiennym jest
    Śmiać się głośno
    Płakać cicho
    Deszcz ustaje
    Sady kwitną
    I tego trzymać się trzeba

    Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
    Słusznym i zbawiennym jest
    Iść i padać
    Z - padłych - wstawać
    Przeszła wojna
    Wstaje trawa
    I tego trzymać się trzeba

    Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
    Słusznym i zbawiennym jest
    Śledzić gwiazdy
    Grać na skrzypcach
    Astronomia
    I muzyka
    I tego trzymać się trzeba

    Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
    Słusznym i zbawiennym jest
    Być uważnym
    Pełnym pasji
    Dobra wasza
    Gwiżdżą ptaki
    I tego trzymać się trzeba

    Zaprawdę godnym i sprawiedliwym
    Słusznym i zbawiennym jest
    Żeby człowiek
    W życiu onym
    Sprawiedliwym
    Był i godnym

    Żeby człowiek
    Był człowiekiem
    Lecą liście
    Szumi w lesie
    Wiatr z obłoków
    Warkocz plecie
    I tego trzymać się trzeba

    Edward Stachura

    Kończę na dzisiaj.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jontuś;))) moje ulubione pomidory ;-)*
    Pozdrówka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na ten uśmiech Ewuniu*;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jontek z koliby6 września 2011 09:05

    Ewuniu :-)***

    http://www.youtube.com/watch?v=xKAJcRzHyps


    Małpeczko :-)
    Bardzo się cieszę, i serdecznie pozdrawiam.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Jędruś:)
    Ty swoimi wierszami potrafisz największego smutasa rozśmieszyć do łez.:)

    To nie Twoja wina,
    że chandra przychodzi...
    ot, tak się zaczyna:
    skrada się jak złodziej...

    potem się rozsiada
    w duszy na całego
    smutnym wierszem gada,
    cóż, ja wiem, dlaczego...

    Tutaj nie widziałam
    Twojej żadnej gafy,
    chandra sobie śmiało
    wylazła zza szafy.

    Choć jak Staff nie śpiewasz,
    lecz Poetą jesteś
    smutki mi rozwiewasz
    nawet kiedy nie chcesz.

    A Twój pistolecik
    jest ogromnie miły,
    jak zeń żarcik leci,
    pisać nie mam siły...:))

    Na razie jest znieczulona... dziękuję Jędruś i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ... a piosenkę dostaniesz jak mi się łaskawie YT otworzy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Ewo:)))
    Pyzate Słoneczko przynoszę
    Utykam w tło Twego nieba
    Precz z chandrami!!!
    Radością Istnienia żyć trzeba:)

    Specjalną dedykację przynoszę
    Nie za darmo, miła.
    Uśmiechnij się, proszę:)))))))

    http://www.youtube.com/watch?v=i1lOwGRqcis

    Radosnego dnia.
    Cieplutko pozdrawiam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry Małpuś:)
    Dla Ciebie - za Klenczona, Klenczon:
    Kwiaty we włosach...

    http://www.youtube.com/watch?v=HOV8ljYXRoc&feature=related

    I jeszcze wiersz... tyle jest podobnych nastrojów w poezji, że nie wiem, który mam wybrać... Niech więc będzie ten:

    Andrzej Bieły

    Melancholia

    Nad ranem knajpa pustoszeje.
    Nimfy szeleszcząc atłasami
    Szepczą. Wyje gramofon. Dnieje.
    Kelnerzy brzęczą talerzami

    Po gabinetach. Jak zwidzenie
    Błąkam się w sieci dymno-plynnej.
    Już wkrótce złote światło dzienne
    W te okna runie nieomylnie.

    Palcami swymi czad rozgarnie,
    W lustrze jak diament się rozbłyszczy…
    Gazowa w oknie – tam – latarnia
    Okiem wpatruje się ognistym.

    Nad miastem się unoszą chmurą
    Nad ulicami czadu kłęby.
    Z dali – nad głową – z dali – górą
    Płyną uległych arii strzępy.

    Tak w smutku upłynęło życie,
    Bez żalu i bez skargi słowa.
    Tam: - te odblaski na suficie –
    Girlanda cieni koronkowa

    Pobiegnie. I na mgnienie wszystko
    Żółtawym światłem się rozpłoni.
    Tam – w lustrze – mój sobowtór z bliska
    Jak kontur stanął wykrojony.

    Przybliża się i kiwa na mnie,
    Z rozpaczą załamując w męce
    W jasnej głębinie zwierciadlanej
    Swe wyciągnięte do mnie ręce.

    1904
    Moskwa

    tłum. Seweryn Pollak

    Dziękuję za muzykę - pójdę z nią "na całość" po południu.:)
    Miłego dnia Małpeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Jontuś:)
    Widzę, że nie spodobał Ci się mój dzisiejszy wiersz... cóż, człowiekowi nie zawsze słowiki w duszy śpiewają... Nie będę więcej publikować takich wierszy, chociaż to samo życie, Jontuś...:)
    Wbrew jednak temu, co pisze Agnieszka Osiecka, poeci częściej piszą o smutku, nostalgii i różnych złych nastrojach, niż o radości i śmiechu. Widocznie "ten typ tak ma"...:)
    Osiecka sama napisała ich bardzo wiele.

    Dziękuję za ten wiersz, często go sobie lubię powtarzać:)

    A dla Ciebie przyniosłam wiersz Federico Garcíi Lorca:

    Cień mojej duszy

    Cień mojej duszy
    ucieka poprzez zmierzch alfabetów
    mgłę książek
    i słów.

    Cieniu mojej duszy!

    Dotarłem do linii, gdzie dobiega kresu
    nostalgia
    i gdzie się kropla lamentu przemienia
    w alabaster ducha

    (Cieniu mojej duszy!)

    Kłaka bólu
    już nie ma
    lecz zostaje rozum i substancja
    mego starego południa warg
    mego starego południa
    spojrzeń.

    Splątany labirynt
    przydymionych gwiazd
    chwyta w sieć moje złudzenia
    niemal zwiędłe

    Cieniu mojej duszy!

    I oto halucynacja
    doi moje spojrzenia.
    Widzę jak słowo “miłość”
    w gruz się zmienia.

    Słowiku mój!
    Słowiku!
    Jeszcze śpiewasz?

    - przełożył Leszek Engelking
    ***

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, z uśmiechem (cudne Adios pomidory:))) - i przyjemnego dnia zyczę.:)*
    ... to jeszcze nie koniec Jontuś, będzie za chwilkę drugi wiersz...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień musi być dobry:)*

    Każdy swoją panią chandrę ma.
    Czasem chandra w dziób ci da.
    Chodzisz struta, myślisz że:
    Słońce nie świeci i jest źle.

    Zamieniasz lato w późną jesień,
    A to dopiero wczesny wrzesień.
    Kwiaty przekwitły i jest szaro
    I nie pomoże chłopak z gitarą.

    Wszyscy wokół są brzydcy i źli
    Bo wyszczerzają do ciebie kły.
    A chandra zawsze to siebie ma
    Że wciąga cię aż do samego dna.

    Uśmiechnij się, znów będzie miło.
    Pomyśl, że wszystko to się śniło,
    Że kwiaty dalej kwitną w ogrodzie,
    I że przyjaciół masz na co dzień.

    :)***

    I serdeczne pa do jutra.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ... i mam jeszcze dla Ciebie, Jontuś, Tuwima:)

    Julian Tuwim

    Melancholia stojących przy ścianie

    Miasto też ma smutek, też ma zadumanie:
    Są w nim dziwni ludzie, co stoją przy ścianie.

    Stoją z pochyloną na bok głową ludzie,
    Może są zmęczeni, może śnią o cudzie.

    Stoją nieruchomo, w jeden punkt wpatrzeni,
    Szarzy jak szarzyzna śródmiejskiej przestrzeni.

    Patrzą tępo, szkliście, jakby bez pamięci...
    Nie budźcie ich nigdy: to są ludzie święci.

    Święci, chociaż drzemią bezmyślnie pod płotem,
    Oni nic nie wiedzą, ale ja wiem o tem.
    ***

    U mnie jeszcze do ściany daleko.
    A wiesz, co to za kwiat na mojej fotce? - łączeń baldaszkowaty. Śliczny i dość rzadko spotykany w naturalnych oczkach wodnych. Ten - jest z Kąśnej Dolnej...:)

    ... i już powoli otwiera mi się YT, to może coś zagram...

    OdpowiedzUsuń
  22. ... Jontuś, tę piosenkę na pewno znasz... aale w takim wykonaniu... dla mnie cudo:)

    http://www.youtube.com/watch?v=EcipyROBOeI&feature=related

    A Celińska jak zwykle wspaniała... dziękuję:)*

    OdpowiedzUsuń
  23. jontek z koliby6 września 2011 10:34

    Ewuniu :-)*
    To nie tak, Twój wiersz jest piękny, i bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Zmartwił mnie tzw."stan Twego ducha"...że tak powiem, i chciałem Ciebie trochę rozweselić.
    Piosenkę oczywiście znam, zawsze poprawia nastój.
    Mam dla Ciebie wiersz:

    Tadeusz Boy Żeleński
    Piosenka wzruszająca

    Choć twej młodości jasny płomień
    Iskrami bucha oszołomień,
    O Piękna ma,
    Nie kusi mnie twych wdzięków wiosna*
    Kiedy promienna i radosna
    Ku życiu drga...

    Spoglądam z dala obojętny,
    Jak z żądzy szczęścia zbyt namiętnej
    Zatracasz gust -
    I patrzę z leniwym uśmiechem,
    Jak poisz się wciąż nowym grzechem,
    Wciąż z innych ust...

    Lecz kiedy ujrzę w twojej twarzy
    Cierpienie, co się w oczach żarzy
    Posępną skrą -
    Gdy w smutku widzę cię żałobie,
    Ach, wówczas muszę być przy tobie,
    Czuć mękę twą...

    Ty mnie nie kochasz ni ja ciebie,
    A jednak tulę cię do siebie,
    Nie mówiąc nic -
    I piję smutek twój, dziewczyno,
    I piję twoje łzy, co płyną
    Z pobladłych lic...

    Czy to jest przyjaźń idealna,
    Czy też perwersja seksualna? -
    Obłędu mgły - ?
    Ach, nie wiem, co się ze mną stało,
    Lecz chciałbym pić przez WIECZNOŚĆ całą
    Twe drogie łzy,
    Twe drogie łzy...
    :-)***

    Najserdeczniej pozdrawiam, życząc słońca i uśmiechu :-)***

    OdpowiedzUsuń
  24. jontek z koliby6 września 2011 10:36

    :-)***

    http://pl.filesmap.com/mp3/Wnyc/piosenka-wzruszajaca-boy-zelenski/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień DOBRY Jaśku:)*
    A któż powiedział, że jest zły? Słonka wprawdzie nie ma, ale po nocnym deszczu jest rześko i przyjemnie...
    Dziękuję za ładny wiersz... ale:

    Gdzieś Twój humor prysnął... czyżby w chandrze zginął?
    Może poszedł sobie na jesienny spacer...
    Odwróćże się od nas posępna godzino,
    bo już serce z żalu ledwie się kołacze.

    Nie śpiewasz... schowałeś gdzieś swoją gitarę,
    co umiała smutki każdemu rozproszyć...
    Pocieszenie? Jakby troszeczkę za małe...
    garść słów o pogodzie mi dzisiaj przynosisz...

    Uwielbiam wrześniowe zamglone poranki,
    kwiaty zachwycają mnie o każdej porze...
    A gdzie Twoje miłe, liryczne śpiewanki
    co mnie radowały, jak poranne zorze?...

    … i mam dla Ciebie wszystkie kwiaty ze wszystkich łąk:
    http://www.youtube.com/watch?v=i-65mk5vdaU

    Pięknego dnia Ci życzę...:)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Galu, witaj:)
    Dziękuję za pyzate słoneczko...bardzo mi miło, że go przyniosłaś, bo dzisiaj jest go trochę za mało... Tyle masz w sobie radości, że pół świata mogłabyś nią obdarzyć...:)
    W podzięce za Twoją piosenkę dedykuję
    Ci "Wrócę do tych stron" - Andrzeja Cierniewskiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=VCh8Uy56zQY&feature=related

    Serdeczne pozdrowienia, chandra zawsze mija, jak zły sen, nie u mnie pierwszej, i nie ostatniej... miłego dnia, Galu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jontuś:)
    Dziękuję za tak miłą troskę o mój stan ducha... Cudna jest ta "Piosenka wzruszająca" Boya... po prostu cudna, dziękuję bardzo:)*
    Taki wiersz może przegonić wszystkie paskudne chandry... :)

    Dla Ciebie znalazłam wiersz Agnieszki Osieckiej

    Części zamienne...

    Złamałaś mi serce, ale to nic,
    nie przejmuj się kochanie.
    Już zamówienie na sztuczne serce
    dawno, dawno wysłane.
    Pękła we mnie jakaś struna,
    nic, nic, to nic.
    Wszystko nieważne, a zresztą
    już zamówienie na sztuczną strunę
    wysłane do Bukaresztu.

    Części zamienne, części zamienne
    za noce, za ranki, za dni.
    Części zamienne, części zamienne
    za smutki, tęsknoty, za łzy.
    Części zamienne, części zamienne
    za radość, za wierność, za szczęście.

    Złamałaś mi życie, ale cóż z tego,
    nie przejmuj się, nie trzeba.
    Już zamówienie na drugie życie
    wysłałem do nieba.
    Byłaś moją prawą ręką,
    nic, nic, to nic.
    Życie nie stanie się męką,
    już zamówiłem trzy nowe ręce,
    zostałem razem z piosenką.

    Części zamienne, części zamienne
    za noce, za ranki, za dni.
    Części zamienne, części zamienne
    za smutki, tęsknoty i łzy.
    Części zamienne, zamienne części
    za radość, za wierność, za szczęście
    ***

    ... i jeszcze coś ślicznego Agnieszki Osieckiej:

    Agnieszka Osiecka - List od Agnieszki Osieckiej...

    Angażuję Cię jako ozdobę sezonu (salonu),
    Zaśpiewasz moją piosenkę.

    - Wyhaftuj mi za to
    Klatkę z papużką,
    A nad nią
    Z piernika serduszko.
    W dole niech będzie kartka,
    A na tej kartce – coś z mięs,
    Bo tylko z kartką
    Oraz hafciarką
    Życie (w ogóle) mam sens.

    Agnieszka.

    :))*

    OdpowiedzUsuń
  28. jontek z koliby6 września 2011 12:05

    Ewuniu :-)*
    Wielkie dzięki, cuuudna ta Osiecka!
    A... jesień potrafi być piękna:


    http://www.youtube.com/watch?v=xnR0Rh_tsMs&feature=related


    Uśmiechu na resztę dnia :-)***

    OdpowiedzUsuń
  29. Jontuś:)
    Ubóstwiam tę piosenkę Długosza... mogę jej słuchać godzinami... dziękuję:)*
    U Długosza nie ma jakiejś przesadnej dramaturgii, tylko tkliwość, czułość... a ja sobie bardzo te uczucia cenię:)
    Ja na prawdę bardzo lubię jesień, pewnie dlatego, że urodziłam się w październiku... Wszystkie kolory, mgiełki, zapachy liści, późne świty, wczesne wieczory, a nawet deszcz baardzo mi w duszy grają... to czysta poezja...:)

    Czułość... Długosz:

    http://www.youtube.com/watch?v=edD9poVIfcc&feature=related

    Jontuś, już się pięknie uśmiecham...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jędruś:)
    Za piękną, delikatną piosenkę Kombi coś Ci się należy:
    Taniec w słońcu...

    http://www.youtube.com/watch?v=Q7L6VCvOlzI&feature=related

    Słoneczne pozdrówka...:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koncz Zsuzsa - Gdzieś pewna dziewczyna - Valahol egy lany...

    http://www.youtube.com/watch?v=3AozxARzyI0&feature=fvsr

    OdpowiedzUsuń
  32. Chris de Burgh - * Rose of England *

    http://www.youtube.com/watch?v=hww5cWo8CWY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  33. Jacek Skubikowski - *Jedyny hotel w mieście*

    http://www.youtube.com/watch?v=Xr3_UNxcKSk

    OdpowiedzUsuń
  34. http://www.youtube.com/watch?v=uMWv3CwzIHY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.youtube.com/watch?v=SCDLvP5hXn8&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  36. OTTOWAN- * Hands up *

    http://www.youtube.com/watch?v=tRnmPYt-bT8&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  37. Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Original Video with subtitles)

    http://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  38. Eiffel 65 - Move Your Body (Original Video with subtitles)

    http://www.youtube.com/watch?v=zQ6HBbyJR34&feature=relmfu

    OdpowiedzUsuń
  39. http://www.youtube.com/watch?v=_UULpUGUjEU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla Ogrodników:

    http://www.youtube.com/watch?v=JigNf_b5T7A&feature=related

    Miłego popołudnia z uśmiechem:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jędruś:)
    Uprzejmie donoszę, że z mojej chandry zostało tylko wspomnienie...:)
    Dziękuję za Twoją muzyczną radość i uśmiechy, a w szczególności za "Angielską Różę" (śliczna:))) i przypomnienie Jacka Skubikowskiego.

    Dla Ciebie, w podzięce - dedykacja:

    Jacek Skubikowski - Za każdy dzień, za każdy szept:

    http://www.youtube.com/watch?v=3Ez7N6IVAVg&feature=related

    Pozdrawiam serdecznie z popołudniowym słoneczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry Dano:)
    Dziękuję za pozdrowienia, piosenkę Anny German dla Ogrodników i Ciebie również pozdrawiam:)
    A ponieważ nie posługuję się językiem migowym, pozwolisz, że dedykuję Ci piosenkę "Tango d'amore" - Anny German:

    http://www.youtube.com/watch?v=0My-LuLvkn4&feature=related

    Miłego popołudnia i wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jontuś:)
    We mnie już teraz dominuje nastrój bardziej romantyczny, niż egzystencjalny, więc w podzięce za Twoje starania o mój uśmiech, przyniosłam Ci wiersz Władysława Broniewskiego (chociaż może trochę z egzystencjalną puentą):

    Władysław Broniewski

    * * *

    Nie wiedziałem, że radość jest tuż -
    ręką sięgnąć,
    nie wiedziałem, że teraz, że już
    przyjdzie do mnie piękno,
    że to może tak nagle się stać,
    jak błyskawica,
    i że chciałoby się żyć - ach! - trwać,
    jak najwięcej życia,
    i że można kochać tak bardzo
    pod koniec życia,
    i że może to wszystko zgasnąć,
    jak błyskawica.

    A pamiętasz oboje wykonawców - Roberta Kłoska i Stenię Kozłowską - w tej piosence?

    http://www.youtube.com/watch?v=JroSZLuerRs

    ... wolę wersję Steni Kozłowskiej.

    Serdeczności, Jontuś:)*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jasieńku:)
    Żeby ta Twoja chandra z duszyczki Ci wyleciała, dedykuję Ci piosenkę:

    Moja miłość-Kapela Górole

    http://www.youtube.com/watch?v=XVisy8fAUhY&feature=related

    :))*

    OdpowiedzUsuń
  45. jontek z koliby6 września 2011 18:18

    Ewuniu :-)*
    Miło mi widzieć Ciebie w dobrym humorze :-)***
    Dziękuję za Broniewskiego, śliczny i oczywiście dotąd mi nieznany, tym bardziej dziękuję :-)*
    Masz rację, też wolę, wykonanie Steni Kozłowskiej, cudna piosenka...
    A ja tu do Ciebie z Panem Boyem :

    Tadeusz Boy Żelenski
    Rozkosze życia

    Wszystko dziś biada: "Lepiej wcale nie żyć",
    I pesymizmu słychać zewsząd jęk,
    A jednak, państwo, zechciejcie mi wierzyć,
    Życie jest piękne, życie ma swój wdzięk;
    Umieć je cenić to pierwsza zaleta,
    Nie żądać więcej, niż nam może dać:
    Wówczas, braciszku, jak mówi poeta,
    Garściami rozkosz zewsząd będziesz brać!

    Choć wszystko wezmą ci losy przeciwne,
    Pociechę pewną zesłał dobry Bóg:
    To - że tak powiem - szczęście negatywne,
    Tego nie wydrze ci najsroższy wróg;
    Gdyś tego szczęścia przeniknął sekreta,
    Pogodny idziesz wśród gromów i burz:
    Gdzie nogą siąpisz - jak mówi poeta -
    Wszędzie ci życie kwitnie wieńcem z róż!

    Wszędzie radości znajdziesz nowe źródło
    I do rozpuku śmiejesz się raz wraz;
    Patrzysz, jak grzebią jakieś stare pudło,
    Pomyślisz sobie: "Na mnie jeszcze czas!"
    Przystaniesz sobie za trumienką z boku,
    Posłuchasz śpiewu i żałobnych mów,
    Dziewczątko małe uszczypniesz gdzieś w tłoku,
    Już się od dawna tak nie czułeś... zdrów.

    Wyjdziesz na miasto dla użycia ruchu,
    Z daleka widzisz jakieś twarze dwie:
    To Rydel komuś wierci dziurę w brzuchu -
    Pomyślisz sobie: "Dobrze, że nie mnie!"
    Niedługo szukasz za nową podnietą;
    Na "Warszawskiego" do kawiarni idź:
    Przeczytasz sobie Hoesicka felieton -
    No i sam powiedz: czy nie warto żyć?

    W zimowy wieczór spieszysz do teatru,
    W fotelik miękki rozkosznie się wtul:
    Ciepło, zacisznie, ni śniegu, ni wiatru,
    Tragedii sobie wysłuchasz jak król!
    Z piątego aktu prosto na kolację,
    W gazetce znowu jest nowinek dość:
    Tu masz bankructwo, tam znów licytację,
    Z trzeciego piętra zleciał jakiś gość!

    Tak sobie chodzisz wesoły jak ptaszek,
    Radosną wszędzie życia widzisz twarz;
    Wreszcie, znużony i syt już igraszek,
    Wracasz do domu: własny kluczyk masz;
    Słychać szmer jakiś, zaglądasz przez szparkę:
    I jak tu człowiek się nie cieszyć ma?
    Tam ktoś... ten tego... właśnie twą kucharkę,
    Pomyślisz sobie: "Dobrze, że nie ja!"
    Śmiejesz się błogo przed zamknięciem powiek
    I dziękczynienia czynisz korny gest:

    Byle chciał tylko, znajdzie szczęście człowiek,
    Nie ma co mówić - dobrze jest, jak jest!
    Więc choć świat biada: "Lepiej wcale nie żyć",
    I pesymizmu słychać zewsząd jęk,
    Najmilsi bracia, zechciejcie mi wierzyć,
    Życie jest piękne, życie ma swój wdzięk!!

    Miłego wieczoru Ewuniu :-)*

    OdpowiedzUsuń
  46. A Woman's Heart - Chris de Burgh

    http://www.youtube.com/watch?v=fZUs5ltgqZI&feature=fvwp&NR=1

    OdpowiedzUsuń
  47. jontek z koliby6 września 2011 18:20

    Wyznania najcichsze - Waldemar Kocoń


    http://www.youtube.com/watch?v=sYZsTtRZIa8&feature=related


    :-)***

    OdpowiedzUsuń
  48. jontek z koliby6 września 2011 18:37

    Jędrusiu :-)
    Wiesz, ja nie potrafię rymować, ale za wczorajszy, wieczorny wiersz, o podartym staniku...rozbawił mnie do łez :-)
    Znalazłem wiersz, który mam nadzieję, spodoba się Tobie :

    Tadeusz Boy Żeleński
    Polały się łzy me czyste, rzęsiste...

    Chce mi się pisać wiersze,
    Jak psipsi dziecku chce się;
    Słóweczko rzucam pierwsze,
    Może mi coś przyniesie.

    Może i inne, liczne
    Popłyną za nim ciurkiem,
    Floresy kreśląc śliczne
    Pod skrzętnym moim piórkiem.

    Może wytrysną ze mnie
    W obrazków dziwnych rządek,
    Po które bym daremnie
    Wysyłał mój rozsądek...

    Zawszeć to duszy zdrowiej -
    I choć nań szemrzą różni,
    Lżej iść jest pielgrzymowi,
    Gdy w drodze się wypróżni...

    Ach, tak, pielgrzymem jestem,
    Co smętną podróż kończy
    I utrudzonym gestem
    Kuli się w swej opończy;

    W śród ulic pokręcenia
    Błądzę po mieście obcem,
    Brnę poprzez mgły wspomnienia,
    Gdym żył tu młodym chłopcem;

    Patrzę w niknące szlaki,
    Uśmiecham się do środka,
    A każdy uśmiech taki
    To jakby jedna zwrotka.

    Patrzę z mych lat dojrzałych
    W przeszłość spowitą mgłami
    I z oczu posmutniałych,
    Ach, psipsi robię łzami...

    Serdecznie pozdrawiam, czytam i zawsze czekam na Twoje wiersze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przestańcie, normalnie - przestańcie panowie*;)
    Co Wam siedzi w głowie...i wam Panie, paniusie, siedzicie - jak strusie...;)

    Teraz dla dorosłych*;) - małolaty wyłączają się;)

    http://www.youtube.com/watch?v=zzWoFb7LfTI

    OdpowiedzUsuń
  50. Ewuś*, ta cholewa jest uparta
    Choć jej mówię - idź do czarta!
    Ona - Już od ciebie nie odejdę
    I jak walec, po tobie przejdę.

    Będziesz zwijał się jak piskorz
    Zrobię z ciebie swe siedzisko
    I usiądę na twym starym karku.
    I usiadła, 14:00 była na zegarku.

    Dalej siedzi i posiedzi długo
    Aż się sprawy nie wyjaśnią
    Wtedy będę mógł spokojnie zasnąć,
    A chandrę na zbity łeb wytrzasnąć.

    Na moje kłopoty potrzebny mi Bednarski:)

    http://www.youtube.com/watch?v=2xCHZxtwpsQ

    )))***

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślałam, że to normalny blog Ewy* o poezji, no ale widzę, że potyczki* jakieś tam - tutaj wiodą rolę*. Jeszcze trochę poczytam, ale widzę, że lepiej mi znikać ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=vBt4Sme8MLY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  52. Jontuś:)
    Panem Boyem jestem urzeczona dzięki Tobie, a "Rozkosze życia" niezwykle mi się podobają... "szczęście negatywne" to tylko Boy potrafił wymyślić, dziękuję:)*
    Psipisi świetne... a jeszcze powiem Ci w sekrecie, że podarty stanik Jędrusia tak samo na mnie wczoraj zadziałał, jak na Ciebie...:-)
    Jędruś jest nieoceniony, w szcególności jeśli chodzi o nagłe, a zaskakujące sytuacje...:))

    Do Ciebie też przychodzę z Panem Boyem, bo zauroczyły mnie pewne Jego rozterki:

    Kiedy po prostu okręci o głowę...

    Kiedy po prostu okręci o głowę
    Swoje warkocze długie, ciemnopłowe,
    I spojrzy spod nich łagodnie jak trusia,
    Rzekłbyś: ot, swojska, poczciwa Jagusia.

    Lecz nie dowierzaj zbytnio tej prostocie!
    Bo oto chwila nie minęła jeszcze,
    Jak w tych źrenicach jakieś błyski kocie
    Czają się, dziwne niecąc wkoło dreszcze.

    W tej samej chwili ta prosta i szczera
    Dziewczyna polska, z polskim niebem w oku,
    Pręży się niby królewska pantera,
    Węsząc krew świeżą, gotowa do skoku.

    Więc, odurzony przez tej pani śliczność,
    Wnet przed zjawiskiem stajesz niepojętem,
    I chciałbyś wiedzieć, "z kimże okoliczność"
    I co w niej prawdą jest, a co talentem?

    Czy z nią w dożynki pomknąć obertasa?
    Czy nagą rzucić na kosztowne futra?
    Erdgeist? czy tylko "kółecka u pasa"?
    Śluby panieńskie, czy też Kamasutra?...

    Łatwiej podziwiać jest ten urok rzadki,
    Jakim w jej ustach skrzy się każda głoska,
    Niżli klucz znaleźć drażniącej zagadki,
    Mającej godło: JADWIGA MROZOWSKA...
    ***
    Wieczór u mnie jest sliczny, ciepły, cichy i bezchmurny, a moja para gołębi na okienku od zsypu (pokazywałam kiedyś ją w Ogródku) ma nowe jajko... Wcześniej wyprowadziła szczęśliwie jedno pisklę, a teraz nie wiem, co z tego będzie. Ale cieszę się, że im się powiodło choć jeden raz tego lata:))

    ... i jeszcze coś zagram...

    OdpowiedzUsuń
  53. Miłego wieczoru, Ogrodnicy:-)
    http://www.youtube.com/watch?v=AOFM5rYRUm8
    Dzięki Ewa za piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  54. ...Jontuś, a to pewnie był mój błąd:

    http://www.youtube.com/watch?v=XVisy8fAUhY&feature=related
    ;)
    ... dziękuję bardzo za Koconia:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Małpuś, nie znikaj, bo Ci poślę listopadowy deszcz:

    http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE&feature=related
    ;)))

    Blog jest Małpeczko normalny, jak samo zycie, tylko jego właścicielka jest postrzelona...:)
    Buziaki:))**

    OdpowiedzUsuń
  56. Małpeczko nie znikaj.Popatrz jaka technika..

    World Premiere: 20 Nao Robots Dancing in Synchronized Harmony

    http://www.youtube.com/watch?v=4t1NWH6G1f0

    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaśku :)
    A niech tę Twoją cholewę szlag trafi, szczególnie tę, z 14:OO... aale sobie porę wynalazła... już ja jej...no! :)))
    Tobie dedykuję jeden z erotyków Boya, może tym tę wredną zgagę popędzę...:

    Wszystko jest głupie...

    Wszystko jest głupie, co rodzi się z myśli,
    A nie z kapryśnych słów zgodnego dźwięku;
    Wszystko jest kłamstwem, czego nie nakreśli
    Pióro bezwolnie chwiejące się w ręku;

    Wszystko jest nudą, co nie jest marzeniem,
    Za światem baśni naiwną tęsknotą -
    Wszystko jest zgrzytem, co nie jest westchnieniem
    Z serca do serca wionącym pieszczotą...

    Uśmiechnij się, więcej jej nie pozwolę Cię męczyć :)))*

    OdpowiedzUsuń
  58. jontek z koliby6 września 2011 19:23

    Ewuniu :-)*

    http://www.youtube.com/watch?v=QgFIBgdlNiU&feature=related


    Cieszy mnie szczęście udane pożycie, pary gołębi, widać...robią swoje :-)***
    Nie ma tu żadnego błędu ;-)*

    OdpowiedzUsuń
  59. No< to jest jakiś argument ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jontuś, szczególnie cztery ostatnie słowa piosenki Połomskiego do mnie dotarły swoją całą prawdą, chociaż to wcale nie łatwe...

    I jeszcze tę piosenkę lubię - "Na brzegu dnia":

    http://www.youtube.com/watch?v=g3vCMaMTJG4&feature=related

    ... :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja kompletnie nie wiem? Oso& Wam chodzi;)*
    Może* i lepiej - ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta technika;) Andrzeju - mi fika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Małpuś, szaleństwo zawsze jest jakimś argumentem, tak jak listopadowy deszcz...;)))
    To jeszcze posłuchajmy Chris de Burg - Love is my decision:

    http://www.youtube.com/watch?v=IAjLKECFyGg&feature=related

    A kiedy mówią ci, że jesteś szalony,
    Musisz starać się uspokoić,
    Musisz włączyć się wokół,
    Życie to coś więcej niż tylko dobre czasy, i stron,

    Masz księżyc w Nowym Jorku,
    Masz cały świat w Twoich rękach,
    Zbyt wiele kart z Disneylandu,
    Mówienie, że jest mi przykro, chodź jeden dzień,

    Ale jeżeli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru, miłość jest moją decyzję,
    Z tobą po prostu nie może stracić, tu obok mnie,
    Miłość jest moja decyzja, na zawsze ty i ja,

    Powiem ci to,
    Gdybyś kiedykolwiek odejdę, będę wiedział,
    Że nigdy nie może żyć ani jednego dnia bez ciebie,

    Jesteś tym, że światła mój świat do góry,
    Ten, który za pieniądze nie można kupić,
    A teraz obiecuję, będę się starał,
    Może nawet rodzinę razem,

    Ale jeżeli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru, miłość jest moją decyzję,
    Z tobą po prostu nie może stracić, tu obok mnie,
    Miłość jest moja decyzja, na zawsze ty i ja,


    Jeśli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru,
    Jeśli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru,
    (Jeśli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru, miłość jest moją decyzję),

    Zawsze daj mi usłyszeć w moim sercu,
    (Bądź zawsze przy mnie, miłość jest moją decyzję),

    Zawsze pozwól mi żyć moim sercu,
    (Jeśli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru, miłość jest moją decyzję),

    Nigdy nie będę do let you down,
    (Bądź zawsze przy mnie, miłość jest moją decyzję),

    Zawsze daj mi usłyszeć moje serce,
    (Jeśli w ogóle kiedykolwiek miałem do wyboru, miłość jest moją decyzję,
    pobytu, zawsze przy mnie, miłość jest moją decyzją).
    :)*

    Jędruś, dziękuję za przypomnienie tego piosenkarza, szczególnie dziś...

    OdpowiedzUsuń
  64. jontek z koliby6 września 2011 19:51

    Ewuniu :-)***


    http://www.youtube.com/watch?v=75buwK6h9bM&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  65. Jontuś, a pewnie, że tak... tylko iść za marzeniem...

    ... i do tego posłuchać, co mówi wiatr w cudnej muzyce Czajkowskiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=FQltBhB_Ztc&feature=related
    :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I znalazłam jeszcze jeden wiersz, o gorzkiej miłości, tym razem Jarosława Iwaszkiewicza:

    Gorzka miłość

    Co wieczora, gdy wszystko cichnie,
    Słychać tylko siklawy,
    Jak siklawa moja miłość co wieczora
    Uderza o skały.

    Uderza i rozbija się na drobne fale,
    Ucieka, całą noc bieży,
    A potem w świetle poranka,
    Jak ranny jastrząb leży.

    W pościeli zielonych liści,
    W pościeli jasnych promieni
    I myśli, że noc nadejdzie
    I miłość znów w potok zmieni,

    Potok szumiący żalem,
    Potok uderzający,
    Potok łzami wezbrany,
    Potok gorący...

    Lirykę Iwaszkiewicza niedawno odkryłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Arian Band ft Chris De Burgh - Nori Ta Abadiat(Dostet Daram)

    http://www.youtube.com/watch?v=TGGvLsUYhJ4&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  68. jontek z koliby6 września 2011 20:28

    Ewuniu :-)*
    Cudnie śpiewa Połomski...
    Iwaszkiewicz...mnie zaskoczył, piękny wiersz...

    http://www.youtube.com/watch?v=T7Pn8p9dI7Y&feature=related

    Ewuniu, wielkie dzięki za dzisiejszy dzień, cieszę się że chandra odeszła, mam nadzieję że i Jaśkowa...odejdzie. Jasinku, jutro bydzie piekny dzień...skońcom sie kłopoty, a jak nie jutro, to po jutrze...zobocys! Cego Ci z serca zyce jo i Hanusia*

    Dobranoc*
    Miłych kolorowych snów, Ogrodnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. jontek z koliby6 września 2011 20:44

    Ewuniu, pozwolisz ?
    Ja tak lubię tę piosenkę...

    http://www.youtube.com/watch?v=UGjsUdVnjaU&feature=related

    :-)***

    OdpowiedzUsuń
  70. Jontuś:)
    Dziękuję Ci najserdeczniej za cały dzień. Dzięki Tobie, a też i Małpce, Jaśkowi, Jędrusiowi całą moją chandrę diabli wzięli... :)*

    Tak lubię tę piosenkę Połomskiego, nawet nie wiesz, jak bardzo...:)*

    A za Gniatkowskiego... pozwolisz?

    http://www.youtube.com/watch?v=Xlaf1bBuC9Y&feature=related

    Dobrej nocy, najpiękniejszych snów, do jutra...:)*

    OdpowiedzUsuń
  71. Jędruś:)

    http://www.youtube.com/watch?v=LmKjereVcIA&feature=related

    Chris de Burgh & Krystina Miles - Raging Storm 2007

    :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dla Andrzeja:

    Serce moje się raduje,
    gdy tuż obok Ciebie czuje.
    Imię Twe jest mi tak drogie-
    słowem wyrazić nie mogę.

    Kiedy dłoń Twoją obejmuję,
    rozkoszne ciepło wciąż czuję.
    Twe ukochane, dobre oczy,
    spotykam we śnie często w nocy.

    Twój delikatny, czuły głosik,
    radość codziennie mi przynosi.
    Tańczę ze szczęścia wraz z gwiazdkami,
    które przysyłasz mi czasami:-)

    Wrześniowa nocka już się skrada,
    a ja próbuję wierszyk składać.
    Gwiazdy na niebie już migocą,
    ślę ciepłe pozdrowienia nocą:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Małpuś, iiii tam?;)))
    Czy te oczy mogą kłamać?

    http://www.youtube.com/watch?v=U4cE7tfBVug&feature=related
    :)))*

    OdpowiedzUsuń
  74. http://www.youtube.com/watch?v=y3kE_uyVsBY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  75. Zamknięte ma...no, i co tam widać? Kłamczuch ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  76. Łomatkobossss... z tą kobrą, tak przed nocą?
    Mam nalewkę z pigwy, kto ma ochotę?:)))
    A swoją drogą uwielbiam ten spektakl.:)

    OdpowiedzUsuń
  77. ... to już lepiej tak:
    Tango kat...

    http://www.youtube.com/watch?v=X64nhDMSlhM&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  78. Serce moje się raduje...jak - coś czuję ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=Mi_8F6Q5_kc

    OdpowiedzUsuń
  79. I już tradycyjnie - dobranocka - Charles Baudelaire

    "Piękny statek"

    Nie mogę się napatrzeć, tkliwa czarodziejko,
    Zdobiącym twoją młodość najróżniejszym wdziękom;
    Chcę odmalować twą urodę,
    Gdzie z dojrzałością lata złączyły się młode.

    Gdy idziesz roztrącając sukniami powietrze,
    Jesteś jak piękny statek, co zagarnia przestrzeń,
    Pod pełnym żaglem płynący
    W rytm powolny, leniwy i zachwycający.

    Na krągłych barkach, szyi toczonej, szerokiej
    Twa głowa niesłychanym pyszni się urokiem;
    Masz spokojne i władcze oczy,
    Gdy, o dziecię wspaniałe, tak przed siebie kroczysz.

    Nie mogę się napatrzeć, tkliwa czarodziejko,
    Zdobiącym twoją młodość najróżniejszym wdziękom;
    Chcę odmalować twą urodę,
    Gdzie z dojrzałością lata złączyły się młode.

    Pierś twa, płynąca naprzód, gdy morę napina,
    Pierś twa triumfująca szafę przypomina,
    Której jasne, wypukłe dyski
    Są jak gdyby puklerze rzucające błyski.

    Tarcze drażniące, w grot różowy uzbrojone!
    Szafo słodkich tajemnic, pełna różnych ponęt,
    Gdzie likiery, wina, perfumy
    Przyprawiają o obłęd serca i rozumy!

    Gdy idziesz roztrącając sukniami powietrze,
    Jesteś jak piękny statek, co zagarnia przestrzeń,
    Pod pełnym żaglem płynący
    W rytm powolny, leniwy i zachwycający.

    Twoje szlachetne uda, wśród falban krążące,
    Budzą i podsycają ciemne żądze
    Jak dwie czarownice, co warzą
    Czarny napój, schylone nad głęboką wazą.

    Dla twych ramion igraszką byłby siłacz młody,
    Ze lśniącymi wężami mogą iść w zawody,
    Dla uścisków mocnych ci dane,
    Jakby się miał odcisnąć w twym sercu kochanek.

    Na krągłych barkach, szyi toczonej, szerokiej
    Twa głowa niesłychanym pyszni się urokiem;
    Masz spokojne i władcze oczy,
    Gdy, o dziecię wspaniałe, tak przed siebie kroczysz.

    Przełożył Seweryn Pollak

    I kołysanka :

    http://www.youtube.com/watch?v=fpYKz67uuUg&feature=fvwrel

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** na mnie już czas:)* i do lepszego jutra...

    OdpowiedzUsuń
  80. A wilki potrafią ślicznie śpiewać o miłości... choć mnie Jędruś przed nimi ostrzegał:)

    http://www.youtube.com/watch?v=h99o60wlWL4&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  81. Przypomnę ten piękny utwór*...i dobrej nocki życzę.

    http://www.youtube.com/watch?v=xPH_HTVwOoQ

    OdpowiedzUsuń
  82. Jaśku... rozczuliłeś mnie tą cudowną dobranocką i kołysanką... wierzę teraz, że Twoja chandra już zaczyna się rozpływać:)*
    A że już pora stosowna, przychodzę i ja ze swoją dobranocką:
    Kornel Ujejski (bez tytułu)***
    Ach, kocham ciebie każdym serca tchnieniem,
    Ach, kocham ciebie łzami i płomieniem,
    Tyś moje życie i szczęście, i świat -
    Kocham, a nie wiem, ile chwil czy lat,
    Jak kocham ciebie...

    Ach, kocham ciebie na wieczność, na wieczność,
    I nie przez stałość, ale przez konieczność,
    Kocham - sam nie wiem, dlaczego i jak,
    Jak pluska ryba i jak lata ptak,
    Tak kocham ciebie!

    Chwilami szczęścia moje życie znaczę,
    Z nicości wstaję, kiedy cię zobaczę,
    Nic nie chcę widzieć, oprócz twoich lic,
    Nie chcę widzieć ani kochać nic,
    Lecz kochać ciebie!

    Ach, kocham ciebie każdym serca tchnieniem,
    Ach, kocham ciebie łzami i płomieniem...
    Chciałbym wynaleźć wiele słodszych słów,
    Na próżno szukam - i powtarzam znów:
    - Ach, kocham ciebie!

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** snów pięknych i... spełnionych:)*

    Chris De Burgh - Always On My Mind

    http://www.youtube.com/watch?v=9BEjKWXLeU4&feature=related

    Zawsze będziesz w mych myślach.

    Może nie kochałem cię tak mocno jak powinienem był,
    Może nie przebywałem z tobą tak często jak powinienem był,
    Jedno co mogę dodać i zrobić,
    Bo nigdy nie cofnę czasu;

    Zawsze będziesz w mych myślach;
    Zawsze będziesz w mych myślach;

    Może nie byłem przy tobie w te wszystkie samotne, samotne noce;
    I domyślam się, ze nigdy nie powiedziałem, jak jestem szczęśliwy, ze należysz do mnie,
    Jeśli spowodowałem, że poczułeś się tą drugą, przepraszam, byłem ślepcem


    Zawsze będziesz w mych myślach;
    Zawsze będziesz w mych myślach

    Powiedz mi, powiedz, ze twoja słodka miłość nie umarła,
    Daj mi, daj mi jeszcze jedną szansę abym mógł cię zaspokoić,
    Jeśli spowodowałem, że poczułeś się tą drugą, przepraszam, byłem ślepcem

    Zawsze będziesz w mych myślach;
    Zawsze będziesz w mych myślach
    :)***

    Pa... dziękuję i do jutra:)*

    OdpowiedzUsuń
  83. Siedzi małpa.W klawisz klepie,
    dziś nie czuje się najlepiej.
    Nie spodziewa się wizyty,
    - połamała rekwizyty.

    Już bananów zjadła kilo,
    skór z bananów, nie chce sprzątać.
    Wpadła dziś na taki pomysł,
    - i zamiotła je do kąta.

    Kiedyś numer w cyrku miała,
    pokazywać miała tyłek.
    Lecz publiczność nie klaskała,
    - bo akurat, okres miała.

    Rozdrażniona, jakaś, spięta,
    bo ją bardzo swędzi pięta.
    Malkontentka, co się zowie,
    - dalszy ciąg jutro opowiem.

    Ale ja Jej to wybaczam,
    bo to nie jest małpy wina.
    Chcecie poznać szczerą prawdę,
    - to spytajcie się Darwina..:))

    Dziękuję Ewuniu****za dzisiaj.Do jutrzejszego spotkania na ławeczce, pod wierzbą.Dobranoc.:))

    OdpowiedzUsuń
  84. ...Jędruś!:)))
    i Tobie dziękuję najserdeczniej... i Wrednusi naszej...
    Do jutra, dobranoc...:)

    OdpowiedzUsuń
  85. O, popatrz, jaki sprytny Andrzejek?
    Jak*by małpy nie było, to co by się wyśniło ;))))

    OdpowiedzUsuń
  86. http://www.wykop.pl/link/67908/szympans-grajacy-w-pacmana/

    Hehehe

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeżeli chciałeś kogoś obrazić? Andrzeju -tfu* bo mój Andrzej, nigdy by coś takiego - obcej kobiecie nie napisał ;-)to...

    Pilnuj swojej flamy*...

    uchuchuuchuchu ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=a09h-hXWfL0&feature=related

    Bez urazy.przeca ja małpa jestem, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  88. Dobranoc:)

    http://www.youtube.com/watch?v=nMO5Ko_77Hk&ob=av3n

    *
    @->:
    http://www.widelec.org/zdjecie,kontakty-miedzyzwierzece,3828,80.html#photo_80

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeszcze tylko jedno...żal, że masz takie samo imię jak mój mąż i brat...dwa Andrzeje;)Widocznie jesteś wyjątkiem - tym negatywnym.
    Pewnie jesteś z siebie zadowolony;). że taki utwór - wydaliłeś, z siebie ;-))))

    Mam poczucie humoru, ale nie lubię przegięć -)))

    OdpowiedzUsuń
  90. Adam*kocie - ;))))małpy są przytu laskie...;)))

    OdpowiedzUsuń
  91. http://www.youtube.com/watch?v=rln4N8JPpKE

    http://www.youtube.com/watch?v=nSD-XbYFS6g&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=5520dcxS8Oo

    ***

    OdpowiedzUsuń
  92. :)))

    http://www.widelec.org/zdjecie,kontakty-miedzyzwierzece,3828,3.html

    *

    OdpowiedzUsuń
  93. No i dla mnie też...;))))taka dziewczyna*;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Moje ukochane utwory z ukochanej płyty:))
    Padam na nos więc jeszcze tylko:

    http://www.widelec.org/zdjecie,foto-by-jose-gallego,1602,1.html

    http://www.widelec.org/zdjecie,foto-by-jose-gallego,1602,3.html
    **********************************************
    http://www.youtube.com/watch?v=UN5zOr5tW8Y&feature=related
    ***********************************************
    ...i dobrej nocki Małpko:)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Uczepili się tej małpy ;-) jak rzep hehehe
    nie widać, że w@ ;-))))****

    OdpowiedzUsuń
  96. Witaj Adaśku:)
    Żałuję, że przychodzisz w porze, kiedy ja już znikam w objęciach Morfeusza, ale Twoją muzę z przyjemnością odsłucham dzisiaj.
    Dziękuję za koncert i pozdrawiam cieplutko w przepiękny poranek...:)

    OdpowiedzUsuń