Powered By Blogger

czwartek, 5 sierpnia 2010

Pozew niezbiorowy

Wysoki sądzie! Ja protestuję.
Jestem zmęczony, wciąż źle się czuję,
bo nie wiem wcale, kimże ja jestem
i też dlaczego ciągle z protestem
wszyscy kojarzą mnie dookoła.
Sam wyjść z niewiedzy chyba nie zdołam.

Czy jestem krzyżem? Czy jakimś drewnem?
Moje jestestwo wciąż tak niepewne...
I mną miotają, i wymachują,
hasła nad głową mi wykrzykują...
Kiedyś krzyżowcy i biczownicy,
dziś byle chłystek gdzieś na ulicy
wciąż mną wywija, straszy i wrzeszczy,
w obłęd popada, tragedie wieszczy...

Czy też mam wisieć na każdej ścianie,
czy przed Pałacem postać ma stanie,
czy w rowie będę śmierci wspomnieniem,
czy bóstw przyrody jakimś wcieleniem -
to jest mi całkiem już wszystko jedno,
kto tu ma rację, gdzie rzeczy sedno.

Niech sąd orzeknie, w swej łaskawości,
o ustaleniu mej tożsamości,
a po przychylnym dla mnie wyroku,
proszę już tylko o święty spokój!

30 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    Ten tekst ktoś był uprzejmy wstawić dzisiaj na forum Szkła Kontaktowego. Bardzo dziękuję "nieznanemu sprawcy". :)
    Wielki to dla mnie zaszczyt, gdy moje wierszyki idą sobie "w świat"...
    Kiedyś częściej wstawiałam swoje teksty na FSK, ale zniechęcona "szlabanem", robię to coraz rzadziej.
    Może, kochany "sprawco", tutaj się ujawnisz?
    Byłoby mi miło - a jeżeli nie zechcesz, to jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem - dzięki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwus Ewo.
    A ja nie wiem, ale mi to nie przeszkadza w ocenie, bo wiersz jest wspaniały. Jedno wiem
    i Ty wiesz Ewo, że po prostu jest to drzewo, trochę tylko przystrugane i na krzyż ześrubowane. Kiedy rosło, żyło w zgodzie, teraz
    martwe, naraz święte, jakieś cuda nie pojęte,
    ludzie chyba zwariowali, nawet ruszyć go nie dali.
    Pozdrawiam Włodek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo warchołom chodzi o to,
    aby - razem z ich głupotą -
    zaprowadzić, z pompą, z bibą,
    PISLAM w Polsce – jako żywo!

    Dziękuję Wojtku, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz ty durna poetko Krzyża się czepiasz żydówko, bo tyle tylko potrafisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, wielka szkod,a że ja i innych dajmy na to 17 szkodników nie mamy mocy sprawczych by przeprowadzić przewrót sierpniowy hmmm.... tu sie anonimowemu rozmarzyło...
    lody dla każdego, po jednym jabłku dla grzecznych dziewczynek, po zimnym Lechu dla dużych chłopców,
    natomiast każdemu dorosłemu obywatelowi mieszkanie 100m2, samochód wedle uznania, 4 tygodniowe płatne wakacje nad morzem oraz bonus Vat 50% i krzyżyk na droge :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Ewo !
    Błagam , zrób mi tą przyjemność i usuń " wpis " tego pierwszego " anonima " ! To produkt , zaiste : rydzkowo-pisowskiego - antysemityzmu i ZŁA , jakie te " ośrodki" produkują i infekują w , mało sprawnym intelektualnie , części narodu ! Nie chce mi się pisać " pod tym ' draniem !
    Stanisław
    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy, zachwyciła mnie Twoja retoryka :)))
    Na tym poziomie rozmawiać nie będziemy.
    I jeszcze jedno - "Żydówka" pisze się przez duże "ż".
    Żegnam (też przez bardzo duże "ż")!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Ewo :)
    A niech sobie ten anonimowy komentarz zostanie. Świadczy to zapewne o tym, że właśnie tacy Pisowco-Rydzykowie nie mają odwagi mówić w swoim imieniu:)
    Ewo, co do pozwu niezbiorowego - podoba mi się:)
    Dzisiaj jednak należy złożyć pozew w imieniu pani Beaty Kempy, bo co ona biedaczka zrobi kiedy już nie będzie mogła ziać nienawiścią w "hazardowej"?
    Pozdrawiam Magdalena
    nicckita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. KOMUNIKAT
    Bardzo przepraszam Wszystkich Moich Miłych Gości, ale muszę to napisać.
    Przestrzegam, że każdy antysemicki wpis będzie natychmiast usuwany z tego blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witajcie - Magdaleno i Stanisławie :)
    Wpisu Anonima nie wykasuję, bo właściwie jest tylko do mnie, a poza tym - tak jak Magdalena pisze - dobitnie świadczy o poziomie autora.
    Co do pozwu w imieniu Beatki - pomysł popieram i wezmę pod uwagę :)))
    Obawiam się, że nasza gwiazda znajdzie sobie następne poletko do obsiania nienawiścią :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O 12:06 czyli w południe samo
    Baran ze stada zabeczał ti amo.
    Redemptor tego stada pasterzem
    A baran idiota beczy tu pacierzem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo* a cóz to za wpisy u Ciebie, czyżby Polska "tolerancja" przemówiła ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Już.
    Dziękuję Wam, Jaśku i Moniu :)
    Nie zawsze jestem w stanie upilnować beków baranich. Ale staram się jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polaka tolerancja objawia się za to w tolerowaniu pijaków obsikujących murki i klatki schodowe, kierowców z promilami, księży, molestujących małe dzieci... Katalog otwarty.
    Bo im się w głowie się nie mieści, że może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jejciu, jejciu ...zdejmij kobieto ten krzyż ze ściany bo się o swoją duszę boje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No, trochę adrenaliny nikomu nie zaszkodzi.
    Ale widzę, że przynajmniej o rozum bać się nie musisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiepsko z duszą "anonima", jeśli krzyż na czyjejkolwiek ścianie może tej duszy zaszkodzić. I jeszcze jedno. Wczoraj, w czasie obrad sejmu wybuchła awantura. W konsekwencji pewnej pani wypomniano, że w roku 1968 krytykowała Żydów. A co zrobił teraz "anonim"? Powinni posłowie PiS jeszcze jej pogratulować poglądów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć Ozon :)
    Było, minęło...
    Wiesz jak jest z karawaną i pieskami :)
    Bardzo bym chciała, abyśmy wszyscy tutaj dobrze się czuli, a nie jak na stadionie, po którym latają kibole z bejsbolami.
    Stąd mój komunikat. Ale to tyle i wracamy do normalności :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bejsbole niedługo odejdą do lamusa.
    Kibole wezmą do rąk krzyże.
    Aż się dziwię, że do tej pory na to nie wpadli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stanisławie !
    Dobry pomysł ! Jak się rzucą , krzyżami zbrojni , na policję i kiboli z innych " świetnych " drużyn - kto ich ruszy ? Kto się odważy ? Wszak , ostatnie dni pokazały , że nawet " państwo" nie może się z tym problemem uporać... A gdyby , taki " symbol " , wczasie bijatyki upadł na ziemię ? No... to już byłaby : profanacja,obraza majestatu , uczuć " religijnych " itp itd !
    Pozdrawiam
    Też - Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  22. I będą na nich mówić "krzyżole", no bo nie "krzyżowcy" przecież.

    OdpowiedzUsuń
  23. Krzyż w pionie jest krzyżem - symbolem, znakiem.
    Krzyż w poziomie jest rodzajem halabardy bez ostrzy.
    Naostrzyć zawsze można:)
    Pomysł z "krzyżolami" jest znakomity.
    Udanego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że tyle energi marnuje sie na rozprawianie o krzyżu a nikt nawet nie jęknie na podniesienie podatku VAT, żeby chociaż dochodowy ale nie VAT i ...........cisza, to niePOprawny POlitycznie temat czy jak ???

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się ten pomysł podoba :)
    Staszku, Stanisławie i Ozonie - niech ruszają z tymi "krzyżolami" na wszystko ... co się rusza.
    A w ferworze walki może wytłuką się nawzajem, bo jak któremuś zdarzy się upuścić symbol, to chyba nie podarują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na Podniesienie się nie jęczy, tylko zgoła w ciszy się to celebruje jak mi wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozmowa o VAT, jest taka sama, jak o bezrobociu - możemy co najwyżej poutyskiwać na ten POdły rząd, który drenuje nasze kieszenie, a nie chce zlikwidować KRUS, becikowego tudzież innych wspaniałych pomysłów socjalnych, rodem z poprzedniej ekipy. A do tego boi się związkowców w nierentownych państwowych molochach, które dawno powinny być sprywatyzowane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurde jakie szczęście, że chociaż krzyżownicy wylegli na plac :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla całkowicie wyśmienitej oprawy POwinni tam kogo ukrzyżować, najlepiej bezrobotnego albo małorolnego (choc to wszystko jedno), niech nie psują statystyki.
    potem nakręci się o tym film, propagandowy pt. "jak nie wolno doić swojej krowy" :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Spróbuj może popisać coś do rymu, bo na scenarzystę nadajesz się, jak wół do karety :)

    OdpowiedzUsuń