Powered By Blogger

środa, 25 kwietnia 2012

W bukiecie wiersza

Ciąg dalszy stanu wiosennego z mojego ogrodu. Na kamienistej kaskadzie zakwitł czarny fiołek o jasnofioletowych kwiatach.  Jego nazwa pochodzi od bardzo ciemnej barwy liści latem.
Samosiejka kaczeńca na kamienistym brzegu oczka.
Wiosenna kompozycja z kokoryczy pełnej, białych i żółtych zawilców.
 W bukiecie wiersza

Pozbieram wszystkie najczulsze myśli,
których nie spięłam w strofy i słowa,
z pierwszym promieniem tobie je wyślę,
w bukiecie wiersza zapach snów schowam.

Może ci sprawią trochę radości,
chmury przegonią dziś z twojej twarzy,
rozsnują cienie i czasu pościg,
barwą wiosennych kwiatów rozmarzą.

A do bukietu cicho dorzucę
dobrej nadziei listek zielony,
niech ci dostarczy majowych wzruszeń,
popatrz, już w parku rozkwitły klony.

Może je spisać dziś się odważę
na białych płatkach kwitnącej wiśni,
na nich rozścielę dywany marzeń,
twoja odpowiedź niech mi się przyśni.

67 komentarzy:

  1. Dzień dobry:)
    Cieplutko, 13 st. za oknem i słońce powoli przedziera się zza chmur.
    Kawa już wypita, teren w perspektywie już czeka...
    Zmykam i odezwę się po powrocie.
    Słońca, pogody w duszy i dobrego humoru na cały dzień.:)*
    6:23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Bez względu na pogodę, muszę pozałatwiać "sprawy". Czasu mało;(
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Witaj:)
      A kto nie musi, Ozonko? Same się nie załatwią.
      Pozdrawiam:)
      18:06

      Usuń
  2. Witajcie, Ogrodnicy. Mam dla Was słodkie fiołki, moje Kochane Aniołki:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=pCfp9C7f-8A

    SŁODKIE FIOŁKI SWEET VIOLETS SŁAWA PRZYBYLSKA.wmv

    Miłego dnia, niech każdy w sercu radość ma:-)
    8:51

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Dano:)
      A ja mam dla Ciebie walc w fiolecie, jeśli tak lubisz ten kolor... popatrzeć też jest na co.:)

      YESTERDAY'S MELODY - Richard Abel

      http://www.youtube.com/watch?v=-O1t0f51gBU&feature=related

      Pozdrawiam pięknym letnim popłudniem.:)
      18:13

      Usuń
  3. Witaj Ewuniu :)
    Dzień dzisiaj pochmurny i deszczowy.
    Mam nadzieję,że jeszcze wyjrzy słonko.:)
    Do Twojego bukietu dorzucę wiersz Jana Lecha Kurka...

    Dopóki jeszcze...

    Dopóki jeszcze potrafimy marzyć,
    Dokąd miłością wypełniamy sny,
    To wszystko jeszcze może się wydarzyć,
    By znowu szczęściem zakwitły nam dni.

    Dopóki jeszcze płoną w nas pragnienia,
    Dokąd tęsknotą błyszczy w oku łza,
    Gdy drogowskazem nadal są marzenia,
    To znak że młodość wciąż jeszcze w nas trwa.

    Choć nasze skronie okryły się szronem,
    To idźmy w życie jak na pierwszy bal,
    Wierząc że jeszcze nie wszystko stracone,
    Że to nie pora na przedwczesny żal.

    --------

    Graziella Schazad - Safe (Offizielles Video)

    http://www.youtube.com/watch?v=fkHdtpLduHY

    Pogodnego dnia Wszystkim życzę...:)*
    9:51

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izetko:)
      U mnie pochmurzyło się tylko z rana, a od południa jest piękna, prawdziwie letnia pogoda. Obłoczki tylko ku ozdobie, a poza tym lazur włoski.:))
      Wiersz do bukietu... a ja właśnie zrobiłam bukiet z wiersza...:))
      Dorzucimy do bukietu parę kwiatów annyG -

      Podaruj mi wiosnę

      Przynosisz mi bukiet i słowo wyniosłe,
      przepych drogich kwiatów wśród sztucznej zieleni,
      a ja wolę dostać zwykłe kwiaty wiosny,
      całą ich urodę prostoty docenić.

      Rwać garściami błękit niezapominajek,
      leżeć wśród stokrotek na zielonej trawie,
      kolorami maja do syta się najeść,
      słuchać jak skowronek śpiewa stary szlagier.

      Daj mi bukiet fiołków, zaprowadź do wiosny,
      wprost na kwietną łąkę, tam gdzie ptasi zlot.
      Gdzie po deszczu tęcza naszych wyznań prostych,
      ukwieci nas bzami przez następny rok.

      Przyjemnego wieczoru w wiosennych zapachach... :)*
      18:19

      Usuń
    2. Dobry wieczór Ewuniu:)
      Moje niezapominajki lada dzień rozkwitną...:)
      A ja dzisiaj jestem wierna jednemu poecie...:)

      Jan Lech Kurek

      Niezapominajki

      Namaluj miłością najpiękniejsze słowo,
      Drżące obietnicą, uśmiechnięte majem,
      Wpisz je srebrną rosą w zieleń szmaragdową,
      I w błękitne płatki niezapominajek.

      Darowane szczęście nazwij po imieniu,
      Niech w wiosenne niebo marzeniem pofrunie,
      Niosąc na złocistym, słonecznym promieniu,
      Niezapominajek modry pocałunek.

      Kiedy w błękit wspomnień sen miłości wprzędziesz,
      To czas przemijaniem nie zdoła jej zatrzeć,
      Bo ciągle, jak feniks, odradzać się będzie,
      W niezapominajkach zostając na zawsze.

      Miłego relaksu po pracy.Mam nadzieję,że bez papierzysków:)*

      18:45

      Usuń
    3. ... to ja zmieniam autora, ale wierna pozostaję fiołkom. Piękny wiersz Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej -

      Fiołki

      Fiołki, jak i inne kwiatki, nie chciały mieć ust ni oczu,
      rąk, które można załamać, włosów, co mogą posiwieć.
      Wolały zamilczeć w trawie, z daleka na uboczu.
      Wolały nie być szczęśliwe ani też nieszczęśliwe.

      Fiołki nie chciały się spalić w pożarze na siódmym piętrze,
      fiołki nie chciały umierać na łóżku w krzyku i strachu.
      Nie chciały być wcale większe, mądrzejsze i gorętsze,
      życzyły sobie spokoju w niskim, fiołkowym zapachu.

      Fiołki nie chciały miłości, tęsknot i czekan na listy.
      Nie chciały płaczu marzenia, kiedy je na śmierć wzywają.
      Wolały codzienną pszczołę obojętności złocistej,
      która im serca nie weźmie, bo go umyślnie nie mają.

      Mój relaks jest też dzisiaj szarpany... za chwilę zanurzę się w papierzyska. Ale na dobranockę zdążę, a może nawet wcześniej. Coś, za coś... Jeszcze tylko jutro - i od piątku urlop...:)*
      19:02

      Usuń
  4. Dzień dobry Miłe Panie :)

    Do rozścielonych dywanów marzeń Ewuni* dopiszę Fiołkami ci drogę uścielę Zdzisława Dębickiego.

    Fiołkami ci drogę uścielę,
    Kwiaty rzucę pod stopy pachnące,
    Wonne lasów i pól naszych ziele
    I storczyki, co rosną na łące...

    Fiołkami ci drogę uścielę,
    Że nie dotknie się stopa twa ziemi,
    I powiodę cię, biały aniele,
    I powiodę szlakami jasnemi...

    W marzeń cichym klękniemy kościele
    Gdzieś od ludzi daleko i świata,
    Mój ty biały, serdeczny aniele,
    Moja duszo ty jasna, skrzydlata!...

    Zapachów wiosny, radości, mimo chmurek i deszczu.
    Zupełnie nie wiem, jak będzie przebiegał dzisiejszy dzień, plany są a jak będzie z realizacją ???????
    Cieplutkie, serdeczne :)

    10,21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzuanko, witaj:)
      Mój dzień powszedni zazwyczaj jest tak ściśle zaplanowany, że na pamięć znam jego przebieg, a przynajmniej obowiązkowe, niezmienne elementy tego "przebiegania"... Co innego kilka wolnych chwil, tu mogę sobie pozwolić na odrobinę fantazji.:)
      I czułość uczuć ułożyć w bukiet słów...

      Czułość uczuć

      Słowa w twych ustach
      brzmią jak nuty
      ułożone w bukiet
      polnych kwiatów

      gama nastrojów
      pełna jest melancholii
      i zadumy
      ile jeszcze usłyszę słów
      drżących i czułych
      wolnych od pytań
      bez odpowiedzi
      ile delikatności mieści
      w sobie uśmiech oczu

      idąc śladami twego głosu
      oczyszczam swój umysł
      odnajdując prawdę w sekundach
      które odmierzają czas
      naszego wspólnego życia

      - Jadwiga Mariola Jankowska

      Pozdrawiam radośnie, z piękną pogodą, przy jeszcze całkiem widnym wieczorze.:)

      18:27

      Usuń
    2. Dobry wieczór Ewuniu*, praca nie rozpieszcza, bywa czasami w niej pod górkę, powinnam się cieszyć, że nie jestem Syzyfem.
      *****
      Stała się noc -
      bez słów,
      bez dotyku.
      Utuliła mnie i otarła łzy.
      Jestem chwilą,
      która umarła w Twych dłoniach.
      Jestem duszą,
      która uwięziona krzyczy i łka.
      I czekam na zbawienie.
      I śnię o poranku bez mgieł i burz.
      I tęsknię.
      Stała się noc -
      bez słów
      bez dotyku.
      Cienie kryją się w zaułkach strachu.
      Bezdźwięczny głos mnie woła.
      Szept ciszy co noc mnie usypia.
      I czekam na świt z moich snów.
      Marzę o słońcu, które ogrzeje twarz...
      Ale...

      Autorka Tatiana Jachyra.

      Dzięki za uczucia, dobranoc Poetko :)))

      23,49

      Usuń
    3. ...dziękuję za noc, Zuzanko, a ja Tobie (na dole) przesyłam na cały dzień słoneczne zacisza w różnych wariantach. Dzień niech będzie dobry dla Ciebie, z uśmiechem i odrobiną wypoczynku, z chwilami na delektowanie się słoneczną wiosną.
      Pozdrawiam cudnym porankiem.:)
      czwartek, godz. 6:19

      Usuń
  5. Gdym leżał sobie w łóżku,
    i sobie leniuchował.
    Do dziurek mego nosa,
    dolata woń kwiatowa.

    Jak się tak czasem dzieje,
    odmiennie, wręcz inaczej.
    Łzy płyną po policzkach,
    jak małe dziecko płaczę.

    Gdy woń mnie dolatuje,
    to zaraz głośno kicham.
    I nawet nie pomaga,
    gdy zajrzę do kielicha.

    Ogrodnik ze mnie, żaden,
    zaraz mnie oczy bolą.
    I nie pomogą leki,
    ni lekarz alergolog.

    A ja tak bardzo lubię,
    przyrodę podpatrywać.
    A lekarz specjalista,
    mi wtedy palcem kiwa.

    Już kończę me pisanie,
    na zakończenie powiem.
    Jak kicham widząc kwiatki,
    to słyszę wciąż - na zdrowie.

    A ja, że jestem grzeczny,
    savoir vivre, stosuję.
    Ściśle go, więc przestrzegam,
    za moc życzeń - dziękuję.:)

    Serdecznie pozdrawiam.Miłego dnia.:)

    PM - 12:37:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam schorowanego Reportera...:)
      Kichaj Jędruś na kichanie i pyłki:) To się da leczyć, a i środki na ten stan są już coraz lepsze.:))
      I gwiżdż na wszystkie alergie świata.
      Niedawno napisałam w komentarzach wiersz, który Tobie dzisiaj dedykuję -

      Gwiżdżę na wszystko

      Gwiżdżę na wszystko; na gwizdanie
      właśnie najlepsza przyszła pora,
      gwizdajcie więc, panowie, panie.,
      zamknijcie wrzask telewizora.;)

      Na dworze miło gwiżdżą kosy,
      deszcz sobie gwizdnął dzisiaj z rana,
      na trawie lśnią kropelki rosy,
      nie trzymaj gwizdu więc w kajdanach.:)

      Choć politycy różnych maści,
      co dzień od nowa pianę biją,
      miast w ich jałowe wnikać waśnie,
      gwizdnij i uciesz się tą chwilą:))

      Popatrz na kota na parkanie,
      promyk, co w brudnej lśni kałuży,
      i gwizdnij sobie tak dla szpanu
      na wszystko, co cię może wkurzyć.

      Na szczęście nikt recepty nie ma,
      a medal zawsze ma dwie strony,
      jeszcze cię święta nosi ziemia -
      gwizdnij. Świat pięknie rozwiośniony.:))

      Z wrodzonym savoir vivre'm serdecznie pozdrawiam... na zdrowie:))
      18:50



      Kichaj na alergo

      Usuń
    2. Witajcie, Ogrodnicy. Miłego wieczoru:-)

      Andrzeju:

      Jak się tak czasem dzieje,
      że wiatr chłodny zawieje.
      KOS dla Ciebie zaśpiewa
      z mego wiejskiego drzewa.

      Łzy Ci osuszy z twarzy
      i szczęściem Cię obdarzy.
      KOS się do Ciebie śmieje
      i piórkami Cię grzeje:-)

      http://www.youtube.com/watch?v=QmfqefBcBws&feature=related
      śpiew KOSA
      Nie smuć się Andrzeju, zdrówka życzę i mocno ściskam:-)

      Usuń
    3. ... a ten KOS, to jest samiczka,
      czy tak mi się cosik zdaje?
      Bo furkocze Jej spódniczka,
      kiedy Jędruś wierszyk daje:-)

      Piórka stroszy z galanterią,
      świergot już od rana stroi,
      dzióbka chce Mu dać na serio,
      lecz Jędrusia główka boli.:)

      ;-)))

      Serdeczności, Dano:)
      20:34

      Usuń
  6. Witam Kochani popołudniowo:)
    Chyba blogger dzisiaj szaleje:)

    Kenny G - Malibu Dreams

    http://www.youtube.com/watch?v=mZU6644I47o&feature=related

    Pozdrawiam i zapraszam na wieczorną kawę:)*

    17:49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... witaj raz jeszcze:)
      Blogger poszalał, zjadł parę postów, ale chyba wreszcie zaspokoił swoje apetyty i leży do góry brzuchem. Nie będę wywoływać wilka z lasu...
      A do wieczornej kawy dołożę jeszcze kwiaty jaśminu -

      Kenny G - Jasmine Flower

      http://www.youtube.com/watch?v=-JURyLTNDBo&feature=relmfu

      ... lubię też herbaty jaśminowe, ale te naturalnie, nie z aromatem "identycznym z naturalnym". Polecam czarną z kwiatami jaśminu...:)
      18:57

      Usuń
    2. Jaśminowa herbatka...Proszę bardzo:)

      Aleksandra Tarkowska

      Smak jaśminowej herbaty...


      W pałacowej kawiarni na tarasie jesieni
      Miłość będzie mieć smak jaśminowej herbaty
      Zapytam o moje listy czy pachną w twej sieni
      Komuś tak już pachniały w dawnym wierszu przed laty

      Madonna w srebrnej ramce zamyśli się nad nami
      Stary zegar z kukułką zaczaruje godziny
      Odpowiesz mi że w sieni pachnie marzeniami
      I w kruchych filiżankach zakwitną jaśminy....

      ...:)*
      19:56

      Usuń
    3. Dziękuję, bardzo smakowita herbata... ale zanim jesień nastąpi, pójdę zaparzyć sobie zielonej na wiosenną kolację...:)
      20:13

      Usuń
  7. No, już załatwiłam wszystko co było na dziś, ale z sił opadłam i z cierpliwości. Mam nawet nowe ptasie zdjątka, zrobione przy okazji, ale cierpliwość do siebie straciłam ostatecznie. Głodna jestem jak wilk;(
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrób sobie kolację. Tylko nie zapomnij o książce kucharskiej i spójrz w kalendarz, którego mamy dzisiaj, bo skutki pomyłki mogą być opłakane...;-)

      O Hilarym" -

      czyli Jak roztargnienie obżartucha
      przyprawić może o ból brzucha

      Kupił książkę kucharską łakomczuch Hilary
      Przejrzał stron dziewięćdziesiąt i bardzo przejęty
      Chwyta michę i przetak, chochlę, sagan, gary
      Wyjmuje z szuflad sztućce, przyprawy i sprzęty
      Z szaf — rzadko używane wyciąga talerze
      Grzeje wrzątek, aż błyszczą rumieńce na twarzy
      Trzy łyżki pszennej mąki żywo sypie w dzieżę
      Ryż praży, kaszę warzy, bukiet z jarzyn smaży
      Toż będzie rzeczywiście obiad godzien króla:
      Wprzódy — zupa warzywna, danie główne — gulasz!
      Inny — byle co pichci, by oszczędzić grosze
      Mistrz bierze przedni produkt, gdyż nie ścierpi fuchy;
      Świeżutką wieprzowinę i krzynę rzeżuchy —
      Przyjść mają przyjaciele, wytrawni smakosze
      (Trudno przy tym ukrywać, że wielkie łasuchy)
      Trzeba dać szczyptę pieprzu ...i posolić chyba
      Wrzucić łyżkę przecieru, pół marchwi i grzyba
      Obrus płótnem przeczystym na stole się ścieli
      ...Gości wciąż jeszcze nie ma... Czyżby zapomnieli?
      Nagle spojrzał w kalendarz ...w przerażeniu zastygł
      Mieli przyjść trzydziestego, a dziś jest trzynasty!
      — Trudno, westchnął Hilary, taka boża wola
      ...i wtrząchnął wszystek gulasz, aż go brzuch rozbolał.

      - by Natan Tenenbaum

      Smacznego...:))
      20:05

      Usuń
  8. Dzisiaj dobranoc z Agnieszką Osiecką i Łucją Prus...:)

    Agnieszka Osiecka - Dookoła noc się stała (Łucja Prus - muz. A. Sławiński).wmv

    http://www.youtube.com/watch?v=uwFnQdoYLyU&feature=related

    Pięknych snów pachnących puszczą...:)
    Do jutra...pa:)*

    21:35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, jak cudownie pachnie Puszcza wiosną? Takie łany kwiatów i świeżej zieleni, po prostu sam czar... Chociaż... nie sam czar. Swoiście też pachną delikatne, białe kwiaty czosnku niedźwiedziego... dla amatorów.:))
      Skoro przywołałaś Agnieszkę, niech będzie jej - Bossa Nova Do Poduszki -
      Śpiewa Anna Maria Jopek...

      http://www.youtube.com/watch?v=QokmeoBbxfc

      Dobranoc, Izuś, czas na jasieczkowe przytulanki:)*
      22:04

      Usuń
  9. Do Jaśka:
    Mam do Ciebie prośbę. (Ewę już o to kiedyś prosiłam, więc nie będę się powtarzać). Proszę Cię, Jaśku, nie pisz takich żartobliwych wierszy o mnie i Andrzeju, jak w niedzielę( 22.04- ważna dla mnie data) Mam nadzieję, że to zrozumiesz. Mam dorastające córki(17 i 16 lat) Mogą to przeczytać, bo wiedzą,że tu jestem. Nie wiem też, czy Andrzeja bawią takie żarty a nie chciałabym, by z mojego powodu Go ośmieszać. Andrzejku, przepraszam Cię bardzo, jeżeli te żarty Cię zraniły. Mnie takie wiersze nie bawią. Pozdrawiam, dobranoc, Ogrodnicy.
    21:57

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranej nocy, Dano, uśmiechu życzę i poczucia humoru. A co do poczucia humoru Jędrusia, wiem, że je ma znakomite...:-)
      Przyjemnych snów.:)
      22:39

      Usuń
    2. ... sorry, dobrej, nie dobranej - of course.

      Usuń
    3. "Jędruś siedzi sobie w schronie,
      samogonem grzeje dłonie.
      a tu słonce zza chmur zerka
      wróbelek na drzewie ćwierka.

      W schronie Ci urośnie broda
      na fryzjera kasy szkoda:-)
      Idź na spacer, weź aparat
      i o zdjęcia się postaraj.

      W trawie bielą się stokrotki
      napisz o nich ze dwie zwrotki.
      Ptaszek nad Orlikiem leci
      i uśmiecha się do dzieci.

      Na kominie czarna para
      o klucz do serca się stara.
      Niech wiosna przegoni smutki-
      pozdrowienia od Danutki."

      Dano takim wierszem to się pewnie Twoje córki mogą chwalić przed koleżankami.

      Usuń
    4. Ależ Dano, powiedz Ty mi kochaniutka, w czym Ci może
      zaszkodzić mój żartobliwy wierszyk dedykowany Jędrusiowi, a że biegasz za nim - to widać na blogu nawet bez mojego wierszyka. Ja tylko Twoje pilnowanie
      Andrzeja skomentowałem tym wierszykiem.A poza tym
      powinnaś się uśmiechnąć i też zażartować. Na pewno
      bym się nie obraził, a i córki chyba już wiele
      rozumieją, że to tylko zabawa "starych". To tyle
      mojego komentarza na twój post z 21:57

      Usuń
    5. :)
      I ja tak myślę, Jaśku... to były bardzo żartobliwe wierszyki (mój też), nikomu i w niczym nie uwłaczające. Poczucie humoru przekłada się na poziom inteligencji człowieka; to jest umiejętność nabrania dystansu do siebie i swoich spraw.
      A ileż tutaj padło humorystycznych limeryków i wierszyków na każdego; chyba nie policzę.:))
      A prawie dorosłe pannice na pewno od dawna odróżniają prawdę od żartów.

      "Czym innym jest zdolność do śmiechu, czym innym poczucie humoru. Zdolność do śmiechu jest powszechną i wyróżniającą cechą człowieka [...]. Poczucie humoru natomiast jest rzadkie, zakłada bowiem umiejętność osiągnięcia przez człowieka dystansu względem samego siebie, dystansu ironicznego."

      Leszek Kołakowski — Mini wykłady o maxi sprawach

      czwartek rano, godz. 5:26

      Usuń
  10. Noc już nadeszła, a z nią pora na wypoczynek, po pełnym zajęć dniu. Niektórzy pewnie jeszcze pracują... pozdrawiam czule, Jasieńku, odetchnij troszkę:)*
    Dzisiaj na pożegnanie ogródkowego dnia zaprosiłam Jana Lecha Kurka z podziękowaniem...

    ***Dziękuję Ci...****

    Dziękuję Ci za szczęścia chwile,
    I za radosne serca drżenia,
    Za najpiękniejszych wspomnień tyle,
    I za tęsknoty, za marzenia.

    Za słońca wschody i zachody,
    Gdy niebo złotem czerwienieje,
    Za ciepło lata, zimy chłody,
    I za wiosennych snów nadzieje.

    Za migot gwiazd i sierp księżyca,
    Wspomnieniem skrzące się na niebie,
    Za to, co zawsze mnie zachwyca;
    Za Twoją miłość i za Ciebie!

    Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** pora na wypoczynek i najpiękniejsze sny:)***

    ... a przed snem jeszcze zagram kołysankę, za moment... będzie piękna i liryczna:)*
    22:25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i już kołysanka w wykonaniu Josha Grobana - You Raise Me Up/ Podnosisz mnie

      http://www.youtube.com/watch?v=rnztMhtUF6o&feature=relmfu

      Podnosisz mnie

      Kiedy jestem załamany i moja dusza jest taka zmęczona
      Kiedy przychodzą kłopoty i moje serce zostaje obciążone
      Wtedy wciąż jestem i czekam tutaj w ciszy
      Aż przyjdziesz i usiądziesz ze mną na chwilę

      Podnosisz mnie, dlatego mogę stanąć na wyżynach
      Podnosisz mnie, dlatego mogę przejść po wzburzonym morzu
      Jestem silny, kiedy jestem w Twoich ramionach
      Podnosisz mnie, znaczę więcej niż "być".

      Podnosisz mnie, dlatego mogę stanąć na wyżynach
      Podnosisz mnie, dlatego mogę przejść po wzburzonym morzu
      Jestem silny, kiedy jestem w Twoich ramionach
      Podnosisz mnie, znaczę więcej niż "być".

      Podnosisz mnie, dlatego mogę stanąć na wyżynach
      Podnosisz mnie, dlatego mogę przejść po wzburzonym morzu
      Jestem silny, kiedy jestem w Twoich ramionach
      Podnosisz mnie, znaczę więcej niż "być".

      Podnosisz mnie, dlatego mogę stanąć na wyżynach
      Podnosisz mnie, dlatego mogę przejść po wzburzonym morzu
      Jestem silny, kiedy jestem w Twoich ramionach
      Podnosisz mnie, znaczę więcej niż "być".

      *ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

      ... pa, do jutra...:)***
      22:29

      Usuń
    2. To ja już tylko z kołysanką także Josha Grobana

      *** Smile - Uśmiechnij się ***

      http://www.youtube.com/watch?v=fGC-0j3HKBE

      Uśmiechnij się, chociaż twoje serce krwawi
      Uśmiechnij się, nawet jeśli jest złamane
      Kiedy na niebie widnieją chmury
      Poradzisz sobie.
      Jeśli uśmiechniesz się wbrew lękom i smutkom,
      Uśmiechnij się, to może jutro
      Zobaczysz słońce przebijające się prze chmury dla ciebie

      Rozświetl swoją twarz radością
      Ukryj wszystkie oznaki smutku
      Chociaż mało brakuje, aby pojawiły się łzy
      To czas, gdy musisz trwać w wysiłku
      Uśmiechnij się, jaki jest sens płaczu
      Odkryjesz, że życie jest warte istnienia
      Jeśli tylko się uśmiechniesz

      Kiedy na niebie widnieją chmury
      Poradzisz sobie.
      Jeśli uśmiechniesz się
      to może jutro
      Zobaczysz słońce przebijające się prze chmury dla ciebie

      Rozświetl swoją twarz radością
      Ukryj wszystkie oznaki smutku
      Chociaż mało brakuje, aby pojawiły się łzy
      To czas, gdy musisz trwać w wysiłku
      Uśmiechnij się, jaki jest sens płaczu
      Odkryjesz, że życie jest warte istnienia
      Jeśli tylko się uśmiechniesz ...

      I tym przesłaniem, na dzień dzisiejszy, chcę Ciebie Ewuś powitać, a wszystkim kaniam się uniżenie - Dzień Dobry.:)))****

      Usuń
    3. Dzień dobry Jasieńku:)*
      ... musi być dobry z takim przesłaniem...
      Urzekł mnie głos Josha, więc powitam Cię piosenką zaśpiewaną w pięknie brzmiącym duecie: Josha Groban i Charlotte Church - Somewhere/Gdzieś

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,josh_groban,somewhere.html

      Charlotte:
      Jest miejsce dla nas
      Gdzieś tylko dla nas
      Spokój, cisza i otwarta przestrzeń
      to gdzieś na nas czeka.

      Josh:
      Jest czas dla nas
      Pewnego dnia tylko dla nas
      Czas przeznaczony by być razem
      Czas nauki i troski
      Pewnego dnia
      Gdzieś

      Charlotte:
      Znajdziemy nową drogę by żyć
      Znajdziemy sposób by wybaczyć

      Oboje:
      Gdzieś

      Josh:
      Jest miejsce dla nas

      Charlotte:
      Czas i miejsce dla nas

      Oboje:
      Weź mnie za rękę i już jesteśmy w połowie drogi
      Chwyć moją dłoń, a zabiorę cię tam
      Jakoś
      Pewnego dnia
      Gdzieś
      ***

      ... dziękuję za cudne przywitanie i najpiękniejszy uśmiech przesyłam na dobry dzień:)))****

      czwartkowy poranek, godz. 5:57

      Usuń
  11. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    CZWARTEK, 26 KWIETNIA 2012 R.

    Witam w przepiękny i słoneczny poranek:)

    Dziś jest ostatni dzień mojej pracy przed urlopem, czas na "dokańczanie" terenu...
    A teren dziś wyjątkowo zielony i błękitny - słońce, słońce i tylko słońce już od wpół do piątej rano.:))
    Od jutra fajrant, a wyjazd w sobotę raniutko...
    Ale już dzisiaj powitam Was słonecznym za zaciszem - Kazimierza Przerwy-Tetmajera -

    Zacisza

    Są te zacisza, gdzie dusza omdlewa
    w jakimś przedziwnie słodkim upojeniu;
    gdzie plamy słońca kładą się na cieniu
    jak złote wyspy na mórz ciemnej toni;
    gdzie czasem cicho przelatuje mewa,
    lub słowik z krzewów różanych zadzwoni.

    Są te zacisza, gdzie się dwa oddechy,
    jak dwa gorące promienie słoneczne,
    łączą ze sobą, gdzie się w gardła mleczne
    wpija pragnące usta, rozpalone,
    gdzie roztapiają się w niemoc uśmiechy
    i z bioder i piersi zrywa się zasłonę.

    Są pocałunki, które serca drgnienia
    tamują w piersi odetchnąć niezdolnej,
    rozkosz rozkoszy odczuwania wspólnej,
    najwyższa z wszystkich, co z śmiercią graniczy;
    Są nieskończone zmysłów upojenia,
    bezdnie pożądań, bezkresy słodyczy.
    ***
    ... i niech takie zacisza będą mottem na dzisiejszy dzień...
    Kawa wypita, już zmykam do pracy.
    Pięknego dnia i do popołudniowego spotkania pod wierzbą.:)*
    6:13

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry. Życzę Ci Ewo miłego wypoczynku, szczęśliwej podróży i przede wszystkim zdrowia. Udanego dnia, Ogrodnicy, pozdrawiam Was serdecznie.

    7:23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Dano:)
      Serdecznie dziękuję za życzenia; wyjeżdżam dopiero w sobotę, a jutro będę jeszcze zaglądać do Ogródka, już na luzie, bo na urlopie...:)
      Pozdrawiam pięknym, letnim popołudniem i życzę przyjemnego wieczoru.:)
      17:22

      Usuń
  13. Witaj Ewuniu,Ogrodnicy:)
    Pogoda cudowna.Słońce na błękicie i 18 stopni...:)
    Pozwolę sobie z rana zaleśmianić:)


    Rozmowa

    Ciało mówi do duszy: "Jestem tu - w tych światach,
    Gdzie i ty się zbłąkałaś. Ta sama nam droga.
    Spojrzyj tylko: woń wdycham, tarzam się w kwiatach,
    Ocieram się o słońce, o sen i o Boga,
    O którym mówisz zawsze ze smutkiem, jak gdyby
    Smutek był wiarą... Spojrzyj: jestem teraz w lesie,
    Bawią mię złote bąki i czerwone grzyby
    I to, że drzewom wokół tak zazielenić chce się!
    Jeśli wolisz - każ mi się zapodziać na łące,
    A zobaczysz, jak zaraz swoją białość zmącę
    Purpurą rośnych maków, których dotyk nagły
    Budzi szczęście i życie tak jasno tłomaczy!
    Niech mię tylko kłos po oczach uderzy smagły,
    A już świat się rozwidnia i wiem, co świat znaczy.
    Nie przeszkadzaj mi wiedzieć! Milcz, dopóki drzewa
    Szumią, dopóki pachnie jałowiec i mięta!
    Milcz! Nie mówi się prawdy, lecz bez słów się śpiewa.
    Kłamie ten co zna słowa, a nut nie pamięta.
    Jam z tych światów, gdzie w ogniu grzech, śpiewając, pląsa,
    Gdzie płoną piersi, wargi i kły, chciwe strawy -
    Gdzie róża, krwią nabiegła, lilię białą kąsa,
    I gdzie jeszcze brzmi w słońce zielony wrzask trawy!
    Nie tłum owego wrzasku! Nie nęć mię w mrok głuszy!
    Nie gardź mną, nie opuszczaj! - Porzuć swe zaświaty
    Dla wspólnych zabaw ze mną" -
    Tak ciało do duszy
    Mówi, a dusza - nikła i płochliwa mara -
    Słucha jego szeptów i przez łzy się stara
    Kochać te same kwiaty, rwać te same kwiaty...

    Bolesław Leśmian

    Wspaniałego dnia Kochani:)*
    8:55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izabelko:)
      Cudnie leśmianisz od rana, ale dzień i okoliczności przyrody zaiste są tego warte... U mnie też lato... tylko lazur włoski przeszedł w błękit paryski, a temperatura sięgnęła 23 stopni.:)
      Na łąkach i trawnikach żółcą się mniszki, a sady stoją w bieli... przyniosłam Ci uroczą łąkę Józefa Barana -

      NA ŁĄCE

      pachnie rozgrzana trawą
      i przyleśną konwalią
      sercom pełnia się śni
      i od łąki po błękit
      czyste jak głos kukułki
      nawołują nas dni

      "stań się" rzekł Bóg na nowo
      słońce wezbrało majowo
      łąka to jedna wielka
      pieśń miłosna
      wsłuchując się w nią nie wiem
      czy ze słońcem się całuję
      czy z tobą
      której wargi pośród mleczy
      pachną plastrem miodu

      Pięknego popołudnia i wieczoru z miodnym zapachem mniszków ...:)*
      17:29

      Usuń
  14. ...I jeszcze mały załącznik:)))

    Puszcza Białowieska National Park Białowieża 2011

    http://www.youtube.com/watch?v=EJtYIdui0NI&feature=fvst

    ...:)*
    9:07

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za puszczańskie widoki.:)* Już w sobotę będę je miała a'vista. Kamery nie mam, ale połapię w obiektyw wszystkie jej cuda... już na tę okoliczność zakupiłam nową kartę pamięci.:)

      17:38

      Usuń
  15. Dzień dobry :)

    Co? jej powiedzieć.

    Co? jej powiedzieć... ach! co się podoba,
    Bez rozmawiania sposobu;
    Coś - z prawd ogólnych: na przykład, że
    doba,
    To - całego obrót globu!

    Że świat... obiega mil mnóstwo ogromne
    Na jedno pulsu zdarzenie -
    Bieguny osi skrzypią wiekopomnie:
    Czas - niepokoi przestrzenie -

    Że rok... to - całej wstrząsanie
    przyrody,
    Że pory roku... nie tylko
    Są zamarzaniem i tajeniem wody,
    I - że - bicie serca?... - chwilka!

    To - jej powiedzieć...
    I przejść do pogody,
    Gdzie jest zimniej? gdzie goręcej?
    I dodać - jakie? są na ten rok Mody...
    I nic nie powiedzieć więcej.


    Słowami Cypriana Kamila Norwida witam Przyjaciół, słonecznego dnia :)

    10,13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Zuziu słonecznie:)
      Doskonałe są słowa C.K. Norwida; to od czasów szkolnych był mój najulubieńszy poeta romantyzmu. Później, w miarę poznawania innych epok poetyckich, preferencje się zmieniały, ale jako klasyk romantyzmu do dziś jest przeze mnie bardzo lubiany.
      Słowa... o słowa należy dbać, jak przypomina nam amerykańska poetka i pisarka II połowy XX wieku,
      Anne Sexton -

      Słowa

      O słowa należy dbać,
      nawet o te cudowne.
      Dla cudownych robimy najwięcej,
      czasami roją się jak owady
      i nie żądlą, lecz całują.
      Potrafią być niegorsze od palców.
      Potrafią być pewne jak skała,
      na której nie wahasz się usiąść.
      Potrafią być stokrotkami, ale i siniakami,

      Mimo to jestem zakochana w słowach.
      Są gołębiami spadającymi z sufitu.
      Są sześcioma nieskalanymi pomarańczami na moich kolanach.
      Są i drzewami, i kończynami lata,
      a także słońcem, jego ognistym obliczem.

      A jednak często mnie zawodzą.
      Tyle rzeczy chcę powiedzieć,
      tyle historii, obrazów, przysłów, etc.
      Lecz słowa nie dość się do tego nadają,
      całują mnie nie te co trzeba.
      Czasami wzbijam się jak orzeł
      ale na skrzydłach strzyżyka.

      Jednakże staram się uważać
      i być dla nich miła.
      Ze słowami i jajkami należy ostrożnie.
      Gdy się je uszkodzi, nikt ich
      nie naprawi.

      tłum. Monika J. Sujczyńska

      Pozdrawiam z wiosennym ciepłem.:)
      17:48

      Usuń
    2. ... ,, kto kocha naprawdę będzie kochać zawsze''
      ale
      miłość to perpetuum mobile?
      raczej nie
      więc
      pielęgnujmy skarb bezcenny /z netu/

      od słów do miłości
      droga bliska
      ale
      i daleka
      ostrożnie
      aby
      nie ,,uszkodzić''

      Dobranoc Ewuniu*, dziękuję za dzisiejszy dzień :)))

      23,31

      Usuń
    3. Dobranoc Ci mówię Zuzanko o drugiej w nocy w piątek... chyba mi wybaczysz.Po prostu padłam ze zmęczenia, z pośpiechu ostatnich dni...
      Dziękuję z góry...:))
      2:08

      Usuń
  16. Cóż więcej napisać tu można,
    nic ująć, doprawdy nic dodać.
    Niech Muza wyjeżdza na urlop,
    za oknem jest piękna pogoda.

    Wypocznie, przyjedzie i wróci,
    zastanie Ogródek w całości.
    Ja będę tu siedział i czuwał,
    słoneczka Ewuni****zazdrościł.

    Lecz co tam pogoda, normalna,
    rzecz także i problem, nie w kasie.
    Ewunia **** się martwi na zapas,
    czy będzie miał laptop Jej - zasięg(?).

    O zasięg zadbać należy,
    wiadomo - rzecz podstawowa.
    Warunek ten trzeba spełnić,
    sprzęt wówczas nie będzie szwankował.:>)

    Pozdro...serdeczne.:)

    PM - 13:24:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju, pięknie martwisz się o wyprawę Ewuni*, dopowiem słowami Zbigniewa Herberta.

      1.
      Jeśli wybierasz się w podróż niech będzie to podróż długa
      wędrowanie pozornie bez celu błądzenie po omacku
      żebyś nie tylko oczami ale także dotykiem poznał szorstkość ziemi
      i abyś całą skórą zmierztł się ze światem.

      3.
      Jeżeli już będziesz wiedział zamilcz swoją wiedzę
      na nowo ucz się świata jak joński filozof
      smakuj wodę i ogień powietrze i ziemię
      bo one pozostaną gdy wszystko przeminie
      i pozostanie podróż chociać już nie twoja

      5.
      Odkryj znikomość mowy królewska moc gestu
      bezużyteczność pojęć czystość samogłosek
      którymi można wyrazić wszystko żal radość zachwyt gniew
      lecz nie miej gniewu
      przyjmuj wszystko

      7.
      Więc jeśli będzie podróż niech będzie to podróż długa
      powtórka świata elementarna podróż
      rozmowa z żywiołami pytanie bez odpowiedzi
      pakt wymuszony po walce

      wielkie pojednanie

      Są to wybrane elementy, które moim zdaniem pasują do wyprawy Ewuni*, z poematu Podróż.
      Udało się wypełnić narzucone zewnętrznie prace, jestem bardzo zmęczona ale zadowolona.
      Ciepełko przygrzewa, więc robię wolne ;-)))
      Serdeczności, pa :)

      14,49

      Usuń
    2. Dziękuję Jędruś za wierszowane porady i życzenia, witaj.:)

      Cóż więcej tu można napisać
      gdy słonko rozkosznie przygrzewa,
      wiatr nuci na ciepłych klawiszach,
      i w kwiaty już stroją się drzewa.

      Więc pójdę, gdzie oczy poniosą,
      wąwozem, lasem i polem,
      zachwycę się liściem i rosą,
      zapachem czeremchy wieczorem

      Cóż więcej powiedzieć Ci mogę?
      Relacje zostawię codziennie,
      pachnące, kwieciste, wiatrowe...
      A zasięg? Być może, że będzie... :))

      Odpozdro... bardzo serdecznie:)
      18:03

      Usuń
  17. Cześć!
    Ewo, mam nadzieję że jutro znajdziesz dla nas nieco czasu?
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Jutro będę zaglądać do Ogródka w antraktach przygotowań do wyjazdu. Mam jeszcze parę spraw do załatwienia, trochę zakupów i przedwyjazdowej krzątaniny w domu.
      Postaram się napisać nowy wiersz i oczywiście zamieszczę nowe fotki.:)
      Pozdrawiam.:)
      18:06

      Usuń
  18. Witam przy poobiedniej kawie...:)

    Konstanty Ildefons Gałczyński

    Zaproszenie na wycieczkę


    I
    Sobota. Godzina trzecia.
    Ach, jaki piękny świat!
    Motyl z szuflady wyleciał
    i wietrzyk przez okno wpadł.

    Piosenka w szalonej głowie
    szumi jak młody las.
    Za miasto, za miasto, panowie,
    wędrujmy w majowy czas.

    "Na majową wycieczkę!"
    śpiewaj ze mną i mrucz.
    Zostaw suszkę i teczkę,
    zamknij biurko na klucz;
    popatrz tylko na drzewa,
    na te brzozy i bzy;
    bez kwitnie, wilga śpiewa,
    kwitnij, śpiewaj i ty.

    II
    Na szosie, szerokiej szosie
    ileż młodzieńczych snów!
    Boso pójdziemy po rosie,
    kapelusz rzucimy w rów.

    Z odkrytą głową na wietrze
    miło tak razem iść.
    Pachnie majowe powietrze.
    Tańczy brzozowy liść.

    "Na majową wycieczkę!"
    śpiewaj ze mną i mrucz.
    Zostaw suszkę i teczkę,
    zamknij biurko na klucz;
    popatrz tylko na drzewa,
    na te brzozy i bzy;
    bez kwitnie, wilga śpiewa,
    kwitnij, śpiewaj i ty.

    III
    A kiedy wieczór odświeży
    łąkom rozgrzane źdźbła,
    do romantycznej oberży
    zawiedzie nas ścieżka pstra.

    Świerszczyk zaćwierka w kominie.
    Nietoperz wzleci nad mur.
    I pełny księżyc popłynie,
    jak okręt przez porty chmur.

    "Na majową wycieczkę!"
    śpiewaj ze mną i mrucz.
    Zostaw suszkę i teczkę,
    zamknij biurko na klucz;
    popatrz tylko na drzewa,
    na te brzozy i bzy;
    bez kwitnie, wilga śpiewa,
    kwitnij, śpiewaj i ty.

    Miłego popołudnia:)))*
    15:37

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... zachwyciłam się tą majową wycieczką mistrza Konstantego...:)))
      A jeśli maj, to można gubić serce pod miedzą...;-))

      Zgubione serce

      Święty Antoni, Święty Antoni,
      Serce zgubiłam pod miedzą.
      Oj, co to będzie, święty Antoni,
      Gdy się sąsiedzi dowiedzą.

      Noce takie są upalne
      I słowiki spać nie dają,
      A przez okno do mej izby
      Jakieś strachy zaglądają.

      Gwiazdy gdzieś się pochowały
      I utonął księżyc w stawie,
      Więc uciekłam wzdłuż mej chaty,
      Po wilgotnej biegłam trawie.

      Wtedy się nieszczęście stało,
      Och, tej nocy, tej czerwcowej,
      Serce gdzieś się zapodziało
      Koło miedzy Michałowej.

      Noce takie są upalne
      I słowiki spać nie dają,
      A przez okno do mej izby
      Jakieś strachy zaglądają.

      Święty Antoni, Święty Antoni,
      Strach mnie od rana opada,
      Palą mnie skronie, W uchu mi dzwoni,
      Już pewnie wieś o tym gada.

      Przecież to nie moja wina,
      Tak mi serce kołatało,
      Tą ciemnością przestraszone,
      Jakby z piersi uciec chciało.

      No i jakże się tu dziwić,
      Że zbłądziłam, ach zbłądziłam
      I pod miedzą Michałową
      Biedne serce że zgubiłam.

      Straciliśmy je oboje
      Wśród rumianków i wśród mięty,
      Lecz Ty tego nie zrozumiesz,
      Bo to sprawy nie dla świętych.

      Noce takie są upalne
      I słowiki spać nie dają,
      A przez okno do mej izby
      Jakieś strachy zaglądają.

      Autor: Artur Maria Swinarski
      Kompozytor: Henryk Wars, śpiewa Hanka Ordonówna -

      http://www.youtube.com/watch?v=2TYLuHb5uow

      :))
      18:14

      Usuń
  19. Witajcie przepięknym popołudniem.:)
    I tak oto nadszedł dla mnie free time!:))))
    I nic już nie muszę na wczoraj, tylko czekają mnie przygotowania do sobotniej podróży.
    A, zapomniałam... jeszcze tylko rozliczyć PIT...
    Już jestem po pracy, przy obiedzie, a od jutra do 7 maja nie ma wstawania o piątej rano.:)

    Zapraszam na poobiednią kawę pod wierzbą, z poezją, piosenką i pogaduchami. Na początek piosenka - Wszystko się może zdarzyć...:)*

    Varius Manx -

    http://www.youtube.com/watch?v=gz_iWciBuTI&feature=related

    Pozdrawiam radośnie i już rozpoczynam spacer po ścieżynach Ogródka...:))
    17:18

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy piękny ,ciepły wieczór i zbliża się pora przytulania jasieczków...:)
    Dzisiaj na dobranoc przyniosłam wiersz:)

    annaG

    Zachód słońca

    Wieczór zaczął wkładać ciemną pelerynę,
    budząc w gwiezdnych oczach pozłacane błyski.
    Ugasił horyzont pokryty karminem,
    chociaż tak daleki, dla mnie bywa wszystkim.

    Bo cóż piękniejszego od zachodów słońca,
    które snem opada, wciąż niżej i niżej.
    Od świtów na łące, kiedy rosa drżąca,
    przecież w życiu piękne tylko krótkie chwile.

    Spójrz jaki bogaty jesteś widokami,
    gdy czerwona łuna płomiennym rubinem
    lasy obejmuje, zamienia w aksamit
    noc, z którą w spokojny sen zaraz odpłyniesz.

    Najpiękniejsze zachody słońca są na łonie natury...:)
    Niech Wam się takie przyśnią...
    Dobranoc..do jutra, pa:)*

    21:51

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to dzisiaj strajk Ogrodników:)))
      To ja będę łamistrajkiem i dam kołysankę:)

      JOHN SOKOLOFF - Slavianka

      http://www.youtube.com/watch?v=JiFcip-eRyU&feature=player_embedded#!

      ...:)*
      22:59

      Usuń
    2. ... kołysanka piękna, dziękuję... pewnie już spisz? Dobranoc, do ranka o tej porze nie chcę Cię już budzić:)*
      2:05

      Usuń
  21. Dobry wieczór na dobranoc :)***

    Słyszę, że w sobotę wybierasz się do letniego lasu. Wobec
    tego dziś na dobranoc wiersz Wandy Czubernatowej ze zamianą
    recytującej pani na pana. Myślę, że ten jeden raz Wandecka mi
    wybocy :)

    *** W letnim lesie ***


    W letnim lesie
    na odwiecerz
    byłaś moja
    w borównicku niedoźrałym
    we mchach rośnych
    byłaś moja
    ręce twoje zakwitały
    kwitły ogniem kwitły kwiatem
    ochraniały mnie przed światem
    byłaś moja

    Pote miesiąc ślozł z wierzchołka
    nabroł gwiozdek do podołka
    i złociście sioł po lesie
    od gór leci letnie granie
    tońcom gwiozdki na polanie
    na cetynie
    na smrecynie
    septo zając zajęcynie
    byłaś moja

    Byłaś ogniem
    byłaś światem
    zielonością
    duchem
    kwiatem
    byłaś moja

    ***

    I kołysanka - Zapamiętaj mnie - Josh Gorban

    http://www.youtube.com/watch?v=qPNY8NaVPBE

    ***

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi :)*** bądź dziś moją :)))***
    i już rankiem nie będę Cię budził...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór na dobrą noc, Jasieńku:)***
      Sorry... kochani... przyłożyłam się "na chwilkę" około 21.20 i oto efekty... dopiero się obudziłam.... może ktoś jeszcze nie śpi?
      Może ktoś przeczyta jeszcze moją dobranockę?
      Chyba mi się coś śniło, ale jak cudownie.:)*

      Liliana (Flora Hufnagel)

      Pragnę ciebie, jak kwiat słońca,
      Albo dżdżu —
      Gdy cię nie ma śnię bez końca
      Żeś jest tu...
       
      Śnię, że bierzesz mnie w ramiona
      Ze stali —
      Ze całujesz usta moje
      Z korali...
       
      I że gnę się w twem objęciu
      Jak trzcina...
      I żem twoja w tem objęciu
      Dziewczyna....

      Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** "we śnie jestem Twoja i pierwsza"...:)))***
      ... a jak już się obudziłam to jeszcze coś zagram...

      1:52

      Usuń
    2. ... i kołysanka... jakżeby inaczej... ze słodkim głosem Joska Grobana ... To where you are/Tam, gdzie Ty -

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,josh_groban,to_where_you_are.html

      "Tam Gdzie Ty"

      Kto bez namysłu może powiedzieć
      Może wciąż tu jesteś
      Czuję cię dookoła siebie
      Pamięć o tobie jest tak czysta

      Głęboko w ciszy
      Słyszę twój głos
      Wciąż jesteś inspiracją
      Czy to możliwe, że byłaś moją wieczną miłością
      A teraz spoglądasz na mnie z góry?

      Ref.:
      Zabierz mnie do siebie
      Za odległą gwiazdę
      Marzę, aby dziś w nocy
      Zobaczyć twój uśmiech
      Gdybym tylko choćby przez chwilę wiedział, że tam jesteś
      Odebrałbym sobie tchnienie
      By być tam gdzie ty

      Czy śpisz spokojnie
      Tutaj we wnętrzu mojego snu?
      I czy niewiernością jest wiara
      w całą tą moc, której nie widać?

      Jak moje serce, które trzyma cię
      Jedynie jedno uderzenie dalej
      Troszczę się o wszystko, co dałaś mi, każdego dnia

      Bo jesteś moją wieczną miłością, która
      Spogląda na mnie z góry
      I wierzę,
      Że anioły oddychają
      I że ta miłość będzie żyć na wieki i nigdy się nie skończy

      Ref.:
      Zabierz mnie do siebie
      Za odległą gwiazdę
      Marzę, aby dziś w nocy
      Zobaczyć twój uśmiech
      Gdybym tylko choćby przez chwilę wiedział, że tam jesteś
      Odebrałbym sobie tchnienie
      By być tam gdzie ty

      Wiem, że tam jesteś
      Odebrałbym sobie tchnienie
      By być tam gdzie ty

      Pa... do dzisiejszego rana:)*****
      A jak mnie obudzisz Mężczyzno około 7.00 będę wdzięczna...:)***
      2:04

      Usuń
    3. ... i za parę godzin napiszę nowy wiersz na dzisiejszy dzień...:)*
      ... moje całotygodniowe zmęczenie osiągnęło dziś wieczorem zenit, proszę więc o wybaczenie...:)****

      2:12

      Usuń
    4. http://www.youtube.com/watch?v=FnlbR0xLFsg&feature=kp

      Usuń
  22. PIĘKNE WIERSZE... POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa.:) Pozdrawiam.

      Usuń
  23. JESTEŚ WRAŻLIWĄ OSÓBKĄ .....................POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń