Powered By Blogger

niedziela, 29 kwietnia 2012

Poranne rozmarzenie

Kilka fotoimpresji z wczorajszego spaceru. XIX-wieczna zabytkowa cerkiew św. Mikołaja w Białowieży,  z unikalnym, porcelanowym ikonostasem z kolorowej majoliki; jedyny taki zabytek w Polsce. Niestety, była zamknięta.
Park Pałacowy już w przepięknej zieleni
Parkowe runo z kwiatów bluszczyku kurdybanka.
Urok starych wierzb.
Nad stawem parkowym.
Utrudzeni wędrowcy mogą skorzystać z takiego pojazdu.
Motyl zorzynek rzeżuchowiec, dość rzadki; uwielbia nektar delikatnych, niepozornych kwiatków rzeżuchy łąkowej. Tego samczyka spotkałam przy zarośniętych rzeżuchą torach starej kolejki. Samiczki są skromniejsze; białe w nieliczne, szare kropki.
Poranne rozmarzenie

Wschodzi poranek nad łąkami,
budzą mnie ptaki słodkim trelem,
mgiełki się ścielą jak aksamit,
jasnozielona dyszy zieleń.

Czas mi do przodu przestał gonić,
lustro też dzisiaj jest łaskawe,
wiosna w najmilszych barw odsłonie,
zanurz się ze mną w tę enklawę.

Tak pięknie mi się w nocy śniło,
a wiersz mnie z rana prowokuje,
by ci ze słońcem wyznać miłość...
czule pozdrawiam i całuję.
:)*

54 komentarze:

  1. Witaj majowa Ewuniu:)
    Od Twoich zdjęć to już mi całkiem zielono...zazdroszczę Ci:)
    Udanej wyprawy...:)

    w maju

    od pastwisk, wiatr niesie zapach ziół.
    na łąk kwiecistych kobiercach,
    etiudę gra pracowity rój pszczół,
    dzień majowy, gra piano scherco,

    co jest, w tej muzyce dnia miłego,
    że w człowieku lody odpuszczają?
    znów chce się żyć, może dlatego,
    że wokół wszystko pachnie majem!

    tylko zanurzyć się w miękki dywan
    soczystej zieleni, najzieleńszej.
    omieść wzrokiem zbóż zielony łan
    i złote wyspy, tam, gdzie kaczeńce.

    czuję, jak nasiąkam światłem i kolorem.
    zanurzam się w zieleń po samą szyję
    czuję, że kocham, przyjdź wieczorem,
    bym poczuć mogła, że naprawdę żyję!

    nasączysz mnie wieczoru wilgocią.
    dotkniesz moich ust spłoszonej czerwieni,
    tylko przyjdź maju, jak kochanek nocą,
    czekać będę na progu, cała w zieleni!

    Pozdrawiam Ogrodników i życzę pięknej niedzieli...:)*
    9:07

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i piosenka na dobry dzień:)))

      marcin mrozinski - "motyle sa wolne"

      http://www.youtube.com/watch?v=NWcC6Br-gYE

      ...:)*
      9:14

      Usuń
    2. Sorry, wiersz "w maju" jest autorstwa Zofii Szydzik

      Usuń
    3. Dzień dobry Izetko:)
      Właśnie wróciłam ze śniadania, skończyłam poranne ablucje, jestem cudownie odświeżona, rześka jak skowronek i niedługo wybieram się na dzisiejszą wędrówkę.:))
      Tym razem będzie to puszczański szlak "Żebra żubra". Oczywiście, fotoreportaż zapewniony....:)
      ... i powitam Cię wierszem annyG -

      znowu maj

      Mówisz - kocham wiosnę - tak jak byś ją znała,
      tęsknisz za kolorem, zapachem, miłością.
      Gdybyś tylko mogła, to w objęciach maja
      zostałabyś zawsze. Lecz nie możesz odciąć

      dni przeżytych, szarych z dawnych kalendarzy,
      tych, co trawią myśli jesienią i zimą.
      Zostaw stare, martwe jeszcze się wydarzyć
      może przecież tyle, póki czas nie minął.

      Opuść dawne wiosny, nigdy tu nie wrócą,
      każda przyszła będzie inna, nowa. Może
      spójrz prosto przed siebie, to co boli - zatop
      na zawsze w albumach, a nowy zalążek

      tego, co przed tobą wreszcie wykiełkuje.
      Popatrz, wiosna kładzie obrączkę majowi.
      ktoś samotny szuka czułych, ciepłych objęć,
      spojrzeń, dłoni, oczu - może właśnie twoich?

      Podejdź.

      Pozdrawiam z wiosenną (prawie już majową) aurą i uroczego dnia życzę.:)*
      9:54

      Usuń
  2. Byłam tam, gdzie dorożki stają.
    Umówione miejsce dla koni i ludzi.
    Wszędzie zieleń wesoła i maj,
    popatrz dzień się już obudził.

    Koń jest mądry, kopytami stuka.
    Stuk miarowy , spokojny i pewny .
    Zawiezie cię do puszczy głuchej,
    gdzie stoją dostojni starcy drzewni.

    Koń zna drogę, zna gospodarza.
    I bez lejc sam trafi gdzie trzeba.
    Tu mogiłka z ostatniej wojny i krzyż.
    Tam kiedyś była wieś, mieszkańcy poszli do nieba...

    Cześć! Twoje zdjęcia , Ewo, przywołują wspomnienia.
    Raz tam byłam, ale wszystko mi "w oczach stoi". Mam nadzieję, że będzie powtórka. Pięknej pogody Ci życzę!
    O resztę sama zadbasz, znając życie:)))
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ozonko:)
      Ewunia wędruje w realu, a ja Cię zapraszam na wirtualny spacer:)

      Urlop w Narewce

      http://www.youtube.com/watch?v=Gvbq4tITKvU&feature=related

      Fajny wiersz.Miłego dnia.:)
      9:49

      Usuń
    2. Dzień dobry Ozonko:)
      Jak miło przeczytać Twój wiersz z rana, dziękuję...:)) Widzę, że uroki podlaskich wiosek i przyrody wiosennej pięknie Cię inspirują.
      Życzę Ci powtórki z tamtych wzruszeń, nowych inspiracji, a na dzisiaj, słonka, dobrego humoru i pięknego spaceru, oczywiście - na łono...:)
      10:00

      Usuń
    3. Piękny spacer, Izo:)
      Dzięki:)))

      Usuń
  3. Ewo, witam wesoło, słonecznie, radośnie...
    Jest przepięknie, zielono na Twoich zdjęciach a wiersz jest dopełniaczem tego wszystkiego...
    Cerkiewki to moja wielka słabość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo-Mario, cieszę się, że znowu zajrzałaś; dziękuję najserdeczniej za odwiedziny, a na miły dzień dedykuję Tobie i Wszystkim Ogrodnikom majowe nutki....
      Niby do maja jeszcze dwa dni, aale...

      Ewa Bem- Kolega maj

      http://www.youtube.com/watch?v=9Y1mI0BGpRw

      do wiersza Agnieszki Osieckiej, muzykę napisał Jan Ptaszyn Wróblewski:

      Kolega Maj

      I znów księżniczka Anna spadła z konia.
      To znak, że przybył nasz kolega Maj.
      Pozieleniały włosy drzew i wieczorami słychać
      śpiew, i w zimnych draniach już cieplejsza krąży krew.

      I znów księżniczka Anna spadła z konia.
      W powietrzu się unosi kaczy puch, w
      Pedetach ciągle maj i kobiety naj- naj- naj-.
      Niestety u poety także maj.

      I znów księżniczka Anna spadła z konia,
      i znów ironia opuściła nas.
      Jak pawi ogon serce drży, w Technikolorze śnią się sny.
      Są nowe ptaszki, nowe łaszki, nowi my.

      I znów księżniczka Anna spadła z konia
      i słychać, jak się żaby śmieją z nas.
      Wypadków co dzień moc, niebezpieczna każda noc.
      Znów kogoś ktoś pokochał, znów kogoś ktoś pokochał.
      Ach kiedy, kiedy do mnie mrugnie los...

      I znów księżniczka Anna spadła z konia.

      To znak, że przybył nasz kolega Maj.
      Pozieleniały włosy drzew i wieczorami słychać
      śpiew, i w zimnych draniach już cieplejsza krąży krew.

      I znów księżniczka Anna spadła z konia.
      W powietrzu się unosi kaczy puch, w
      Pedetach ciągle maj i kobiety naj- naj- naj-.
      Niestety u poety także maj.

      I znów księżniczka Anna spadła z konia,
      i znów ironia opuściła nas.
      Jak pawi ogon serce drży, w Technikolorze śnią się sny.
      Są nowe ptaszki, nowe łaszki, nowi my.

      I znów księżniczka Anna spadła z konia
      i słychać, jak się żaby śmieją z nas.
      Wypadków co dzień moc, niebezpieczna każda noc.
      Znów kogoś ktoś pokochał, znów kogoś ktoś pokochał.
      Ach kiedy, kiedy do mnie mrugnie los...
      ***
      ... i już, kochani, wyruszam na szlak. Do następnego spotkania po powrocie...:)*
      10:34

      Usuń
    2. Dzień Dobry Ewuniu*, Panie :)))

      Mój wietrze
      Wznieś mnie wysoko
      Gdzie raj, tam miejsce jest nasze
      Ku słońcu i ku obłokom
      Na sam skraj realiów i marzeń

      Motylem jestem, wiec frunę
      Tam gdzie twe dłonie poniosą
      Leciutko po złotej łunie
      Unieś mnie hen, ku niebiosom

      Wiej, wietrze! Wiej! Nie przestawaj!
      Dotykaj, całuj, mów do mnie!
      Rozkołysz, pieść! Nie odmawiaj!
      I kochaj mnie nieprzytomnie

      Unieś mnie, jestem motylem
      Niech powiew wichrem się stanie!
      Niech czas wśród chmur się rozpłynie
      I skąpie nas w białej pianie

      Rozpętaj burzę, chcę poczuć
      Jak piorun przeszywa me ciało
      Jak spalam się w żywym ogniu!

      A słowo ciałem się stało

      I spadam w dół
      Delikatnie
      Spokojnie trzymasz mnie w dłoni
      Nie puszczaj, spadam bezładnie
      By zniknąć w ramion twych toni

      Spokojnie
      Pozwól ochłonąć
      Ty lekko muskasz skrzydełka
      Czas wrócić na łąkę zieloną
      Motylku mój lekki jak mgiełka

      Motyl i wiatr autorstwa Liebe skomponował się z Twoim Ewuniu* zdjęciem. Ze zdjęć i wstępniaka wnoszę, iż Puszcza w pełni spełnia swoje zadanie - Twoja radość i brak ciągłej gonitwy.
      Ciekawych doznań na szlaku nie tylko z przyrodą :)
      Cieplutko pozdrawiam i do popisania :)))

      11,44

      Usuń
    3. ... piosenka o Annie - przyznam, mam ,,cichego wielbiciela'', który nie mając odwagi zadzwonić z życzeniami, życzenia wymalował na trotuarze pod moimi oknami, tak pełnego zaskoczenia a jednocześnie radości związanych z życzeniami, nie miałam ani przedtem ani potem. Nie sposób nie uwielbiać Romantycznej Osoby :)

      Usuń
    4. Dzień dobry Zuziu o wieczorze, jakże uroczym, ciepłym i wiosennym:))
      Przysporzył mi wiele doznań i wzruszeń, smakuję te cudne chwile, układam je w sobie powoli...:)
      Mam wspomnienia z piosenką Czewonych Gitar "Nikt na świecie nie wie" - też wielbiciel, który mnie nią zamęczał w swoim czasie (już dość odległym). Nie miał śmiałości obwieścić tego własnymi słowami.:)

      marina

      jak motyl

      rozszumiały się drzewa o moim kochaniu
      bo się naiwnie zwierzyłam

      wiatr plotkę poniósł

      dąb twardziel dumnie uniósł głowę
      udał że nie słyszy

      babskie sentymenty

      sosna wieść zignorowała
      spojrzała z pogardą

      jej to nie dotyczy

      przytuliłam się do brzozy
      wyszeptałam kocham

      zaszumiała -

      "czemu płaczesz
      też kochałam jeszcze wczoraj

      złotego motyla
      lecz odleciał nasycony

      przyleci następny

      przecież nie kochasz motyla"

      - marina
      ***

      W mojej duszy i sercu motyl rozgościł się na długo i póki co, nie ma zamiaru odlatywać...:)
      A ja nabawiłam się całkiem prozaicznego pęcherza na pięcie po dzisiejszej wędrówce... :)
      Uroczego wieczoru przy zajęciach, które najbardziej lubisz...:)
      18:26

      Usuń
    5. Dobry wieczór Ewuniu*:)
      Współczuję otarcia pięty, znam ten ból, czasami też go doświadczam. Motyl - jest piękny i zawsze wywołuje uśmiech, czarując kolorem i lekkością.
      Piękne, gorące słońce tylko odrobinę miało okazję poogrzewać moją skórę, było niezwykle gorące. Większą atencję darzyłam dzisiaj świeżo zakupioną książkę autora niezwykle tajemniczego, o nazwisku Blue Jeans pochodzącego z Sewiili. Powieść pierwotnie ukazała się w internecie. Są już następne części, które ubogacą mnie i wzbogacą moją biblioteczkę. Odnoszę wrażenie, że autor świetnie poradził sobie z tematem dorastających dziewcząt.
      Maria Pawlikowska-Jasnorzewska i Milczący kochanek.

      Milczący kochanek jest jak ciemna rzeka,
      która, słowa unosząc, przepływa.
      Całując kochankę milczy jak firmament,
      jak pilot w czasie wiraży.
      Kradnie jej pół szczęścia -
      i byłaby wiecznie ciekawa i nieszczęśliwa,
      gdyby nie to, że w mroku,
      niechcący, ramieniem,
      łzę mu otarła z twarzy.

      Dobranoc Podróżniczko:) Niech las Cię ukołysze do relaksującego snu. Dziękuję za pełen wrażeń dzień, piosenki odsłucham jutro, bo lubię głośno, a teraz miałabym problem z sąsiadami ;-)))
      22,57

      Usuń
    6. ... ach, cudowny ten milczący kochanek, Zuziu... niech mi ukradnie całe szczęście, nie tylko pół...
      Witaj w nowym dniu, pełnym wiosennego ciepła, świergotów i zapachów...:))
      Dobrego, spełnionego dnia.:)
      9:37 (poniedziałek)

      Usuń
  4. Jestem ponownie:) Spacer połączony z zakupami, ale warto było. Dla spaceru. Nowe zdjęcia z parku zaraz zgram do kompa.
    Na razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=1LyoQS0EvcE

      http://www.youtube.com/watch?v=00i-WpE5O0o&feature=results_video&playnext=1&list=PL361EB2B4A2B7AF5D
      :)

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=-BfmKUW0ZZ8&feature=related

      Usuń
    3. Dziękuję! Miłe:)
      :)

      Usuń
  5. a ja całuję czule o zachodzie
    aby w tej ciszy i liści bezruchu
    dać Ci muzykę co pomoże zasnąć...
    w ostatniej strofie Amor strzelił z łuku...
    :)
    Dzień dobry ale i niestety do następnego spotkania...czasu brak nawet w niedzielę.
    Ewuś,wieczorkiem,przy lampce wina,ze słuchawkami na uszkach pokołysz się tą cudowną muzyką:)
    Innym też polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... jestem:)
      a ja pozdrawiam z szumem liści,
      z lekkim wietrzykiem o wieczorze,
      niech Ci się słodki Anioł przyśni,
      co tylko szczęścia Ci przysporzy...
      :)
      Witaj Tygrysku:)
      Już wróciłam z długiej wędrówki, dzień się chyli ku zachodowi, właśnie sączę wino i kołyszę się Twoją cudną muzyką...:)
      Pozdrawiam serdecznie.:)
      ... a i liścik wysłałam nieduży...
      18:09

      Usuń
    2. Wiesz, jak ja lubię Queen? Absolutnie ponadczasowa muzyka... Ride The Wild Wind... dziękuję... coś dla mojej duszy... :)
      18:13

      Usuń
  6. Witaj wędrowniczko:)
    Przed nocką jeszcze ciut adrenaliny,cudownych zdjęć,których zazdraszczam autorom...brak mi słów...

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p_abkDLAF5Q

    dobrej nocki mili...

    http://www.youtube.com/watch?v=9JvuIQMDcsI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki zapierają dech w piersiach... dziękuję Adasiu:)
      Sny o fruwaniu, locie, bujanie w obłocznych przestworzach... któż ich nie miał? Ale wierz mi, w obłokach można też zanurzyć się stąpając po ziemi. To nie jest nierealne - wbrew pozorom...:))
      Dzięki za przypomnienie Helenki Majdaniec, całe wieki nie słuchałam tej piosenki...
      Dobrano Adasiu, do jutra... a jutro?

      Helena Majdaniec - Cztery mile za piec '63

      http://www.youtube.com/watch?v=SB9YPEfdHjU&feature=related

      :)))
      ... ładne do solo na saksie:)
      18:55

      Usuń
    2. ... nie "do", tylko "to", sorry:)
      18:56

      Usuń
  7. Dobry wieczór kochani:)

    Róża i motyl

    Muśnij mnie dziś motylu miły,
    mój nektar będzie cię czarować,
    w kwietniowy wieczór, w cudnej chwili,
    chciałabym tobie się spodobać.

    Rozchylę płatki swe różowe,
    wokoło ogród, zapach mięty,
    me wnętrze ciepłe jest, pąsowe,
    twe czułki błyszczą, jak diamenty...

    Strzepnij skrzydłami krople rosy,
    twe towarzystwo mi dziś służy,
    zatańcz na płatkach, piękny, bosy,
    poigraj sobie jak najdłużej...

    Wieczorną ciszą w mym zapachu,
    zakwitną uczuć naszych łąki
    skryjemy się przed całym światem,
    nim nas ogarnie noc rozłąki.

    A jutro wietrzyk znów zawieje
    i rozpromieni nasze twarze,
    rozkwitnę bardziej, mam nadzieję -
    i nowy pączek ci pokażę.

    :)*

    Zainspirował mnie ten zorzynek rzeżuchowiec z fotki... tyle ich dzisiaj widziałam.:))
    Tylko trudno pisać o wiersze o rzeżusze, nawet tej delikatnej, łąkowej, więc wymyśliłam różę.:)
    Utrudzona wędrówką, ale szczęśliwa zapraszam pod wierzbę na delektowanie się poezją, muzyką i pogawędką...
    Pozdrawiam wczesnym wieczorem i poproszę o odpowiednią oprawę muzyczną do wiersza...:)*
    18:43

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Butterfly

      http://www.youtube.com/watch?v=ngYXjA_G9N8

      ...:)*
      19:15

      Usuń
    2. Dobry wieczór :)*

      To zapraszam na pogawędkę Tadeusza Boya-Żeleńskiego, skoro tak zapraszasz. :)))

      http://www.youtube.com/watch?v=hAIE-Fq_S5I&feature=related

      oraz Morsztyna, Kochanowskiego i innych -

      http://www.youtube.com/watch?v=qfDkP7jFPCM&feature=related

      :)))

      Usuń
    3. ...:)))*...

      Dobry wieczór Jasieńku:)*
      Cudnie Cię zainspirował Motyl i róża... wcale Ci się nie dziwię...:)
      Toż to perełki literatury polskiej, a wykonanie wprost mistrzowskie!
      Baaardzo dziękuję... podniecająca literatura przy wiosennym wieczorze, wschodzących gwiazdach i winie...:)*
      20:00

      Usuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=zdWKYg1QOC0&feature=fvst

    :) dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam wieczorem:)
    Ewuniu skusiłaś mnie tą zielenią i poniosło mnie w las...:)
    Trochę czuję te kilometry w nogach. Jednak bardziej boli kark od wypatrywania leśnych śpiewaków. Próbowałam "upolować" chociaż jednego z nich. Niestety to zbyt ruchliwe towarzystwo a ja za powolna:)

    marina

    las

    nie jest zielony a złoty
    kiedy południe błądzi między gałęziami
    uciszając ptaki upalnym bezruchem

    lub seledynowy rankiem
    bo noc ukrywa się jeszcze w listowiu
    wysłuchując nocnych zwierzeń

    gdy reszki dnia igrają w paprociach
    a świat milknie szmaragdowo
    budzą się miłosne ptasie duety

    las jest moją śpiewającą tęczą

    ***

    Zaproszenie na spacer 3.mp4

    http://www.youtube.com/watch?v=XM8xQlX8vqY&feature=related

    Przyjemnego wieczornego relaksu...:)*
    19:03

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izabelko:)
      To teraz pospaceruj sobie przez łąki, posłuchaj jej odgłosów i świergotów...
      Spacer przez łąki -

      http://www.youtube.com/watch?v=zzKPNnwTA00&feature=related

      ... smakuję wieczorne, białowieskie klimaty... tak cudnie żegnają dzień ptaki... a ja w puszczańskich zaroślach widziałam krętogłowa. Też nie dał się uchwycić.:)
      Pozdrawiam przy winie i muzyce od Adasia.:)*
      19:12

      Usuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=WLaY2VcIEqo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... tak cudnie mi grasz, Adasiu... mam słuchania na cały wieczór:)
      Maria Callas... ach, uwielbiam jej głos...:))
      Dziękuję...*
      19:14

      Usuń
  11. i już całkiem,całkiem na koniec ,Maru...:)))

    http://www.youtube.com/watch?v=8uDuls5TyNE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adasiu,niezły aparat z tego kocurka.Moje dwie kotki jemu nie dorównują :)))

      19:21

      Usuń
  12. http://www.youtube.com/watch?v=1cuOkNj--V4

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Pa... do jutra Muzykalny i śpiący Cotku...:)
      19:35

      Usuń
  14. Widzę, że wszyscy gawędzą :))) To ja przychodzę już z ogrodową
    dobranocką. Dziś Kazimierz Wierzński z wierszem

    ★ ★ ★ Tyś jest ★ ★ ★

    Tyś jest, jak dzień wiosenny z pogodą błękitną,
    I majowe w swej duszy nosisz poematy,
    Radością zasadzone myśli w tobie kwitną
    Ruchliwe, jak motyle, i wonne, jak kwiaty.

    Lubię wspominać twoje miłosne spojrzenia
    Zatulone w powiekach, jak stokrocie w trawie,
    I krągły smiech, co z warg ci zęby wypłomienia,
    Białe, jak miąższ jabłeczny, w czerwonej oprawie.

    Kiedyś potem - jesienią bez ciebie żałosną,
    Gdy smutek serce ścichłe napełni po brzegi,
    Niech mi się przyśnia twoje, w białych sukniach wiosno,
    Pocałunki słoneczne: twe maleńkie piegi.

    ★ ★ ★

    I kołysanka - Paul Anka - Goodnight My Love

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=_Ak2sV27H00

    ★ ★ ★

    Dobranoc, dobranoc Kochani :)*** - Goodnight, my love :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastroiłeś nas do tej gawędy, Jasieńku, przepiękną poezją...:)))*
      Jeszcze mi nie do snu... ale skoro już słodko płynie Twoja dobranocka, pora i na mnie...
      I został Kazimierz Wierzyński między nami, a ja zadeklamuję jego wiersz...

      ***Jak płomień...

      Jak płomień, przylgnąć wzdłuż twojego ciała,
      Dotknąć się ciepłej, woniejącej skóry,
      W ramiona wpleść się i, jak oszalała
      Burza, w pocałunków rzucić się wichury!

      Całować szepty, i krzyk twój i śmiechy,
      W krew twą się wessać i w świętym zachwycie
      Upić się tymi grającymi echy,
      Które wydziera os wieczności życie!

      Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** snów gorących, jak dzisiejszy wieczór:)***

      ... i jeszcze zagram kołysankę...za chwilę

      21:40

      Usuń
    2. ... i może jeszcze raz Paul Anka? - pleeease...:)*

      Paul Anka - Save The Last Dance For Me
      http://www.youtube.com/watch?v=D6tuEX1TSnY&feature=related


      Pa... - ohh, darling...I love you, ohh, so much :)***

      21:45

      Usuń
    3. ...:)))*

      ..."So darlin', save the last dance for me"

      :)★ ★ ★

      Usuń
  15. Skoro już Jaśko wygania nas do łóżek to ja też już jestem z piosenką na dobranoc:)
    Dzisiaj pofruwamy z motylami...:)

    Mariah Carey - Butterfly

    http://www.youtube.com/watch?v=stcdNj0SANw

    Snów kolorowych jak motyle Kochani...:)
    Dobranoc...:)*
    21:27

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranoc, Izbelko... zaśnij przy słodkich nutkach w glosie Mariah Carey -
      Forever...

      http://www.youtube.com/watch?v=Dnc35lZR0O4&feature=relmfu

      ... śnij uroczo...:)*
      21:58

      Usuń
  16. Ależ Izo, nikogo nie wyganiam, ale ja jutro do roboty muszę.
    Nietórzy tylko wypoczywają. Miłej nocki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnego poniedziałku, Jasieńku...:)*
      Mój wypoczynek trwa tylko ciut ponad tydzień...
      I wyśpij się, Kochanie...:)***
      21:50

      Usuń
    2. ... a dobranocka moja wyżej...

      Usuń
  17. Czartoryski Alexander

    Mój kwiecień


    Twój kapelusz i pukiel blond włosów
    w tej uliczce, gdzie witał mnie kwiecień
    pomyślałem, że przecież nie sposób
    bym nie poczuł się teraz jak w lecie.

    Audi cabrio zamykasz biegnąca
    w kilku krokach uliczkę przemierzasz
    i pośpieszna, stęskniona, gorąca
    jesteś tuż i ... niczego nam nie żal

    Granatowe pończochy na nogach,
    letni płaszczyk na szczupłej sylwetce
    i za chwilę cię witam w mych progach
    tak radosny jak dziecię w kolebce

    Okwiat różu się stroszy na drzewach
    wyżej błękit, w nim białe obłoki
    gdy rumieniec twe lica zalewa
    twarz rozjaśnia ci uśmiech szeroki.

    Ciepły, miły aksamit w twym głosie
    trochę szybko serduszko ci bije
    kiedy szepczesz - dziękuję ci, losie
    - gdy mi ręce zarzucasz na szyję

    piersi drobne i jędrne tym ciepłem
    grzeją które mi duszę odtaja.
    Nic prócz nas nie istnieje pod niebem,
    co przez kwiecień prowadzi do maja.



    ... to ja dla Ciebie na dobranoc słodkie Piórko.
    Incognito.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... dziękuję za "ciepłego" jeszcze Alexa... zdążył ze swoim kwietniem rzutem na taśmę...:))
      9:33 (poniedziałek)
      9:33

      Usuń
    2. ... pozdrawiam ciepło; wcale nie incognito...:)

      Usuń
  18. ...ależ piękna cerkiew!

    Serdeczności i miłego startu w nowy tydzień życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu, witaj:)
      Żałuję, że cerkiew była zamknięta... może jeszcze do piątku uda mi się zajrzeć do jej wnętrza.
      Dzisiaj wirtualnie odwiedzę Twoje lokomotywy, a a'vista "moje", na starej stacyjce "Białowieża towarowa".
      Pięknego dnia i udanego tygodnia; pozdrawiam.:)
      9:31 (poniedziałek)

      Usuń
  19. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń