Powered By Blogger

sobota, 21 stycznia 2012

Wiersz o Niczym

Dzisiejszy ranek... (fot. własne)







Motto:
"Napisać wiersz o niczym,
to także sprawa nie prosta."
- Andrzej (wczoraj, 11:34)

Wiersz o Niczym

Trudno napisać jest wiersz o Niczym,
bo co jest „Niczym”? - nie zdefiniujesz,
wszystko jest ważne, w życiu się liczy
i to, co robisz i to, co czujesz.

Zima codziennie zmienia koloryt,
dziś rano nie chce być w białej sukni,
na wietrze krąży płatek niesforny -
by osiąść niżej, jest za leciuchny.

Czasami nastrój figle mi płata,
nostalgia puka, choć jej nie proszę,
dziś wszystkie smutki z duszy wymiatam,
pogoda przyszła z rozwianym włosem.

Jest w moich wierszach zapach jaśminu,
ciepło, spojrzenie, kawa co rano,
króciutkie chwile, co wiem, że miną,
czyjeś dwa słowa wypowiedziane...

Sny i marzenia, miłość i smutek,
rym, który wczoraj uciekł o świcie,
strofy z tęsknoty serca wysnute
piszę łodyżką, cierniem i życiem.

Może to głębsza jest filozofia,
nie będę wchodzić więc w dywagacje,
wystarczy widzieć, czuć oraz kochać -
wiersz sam się pisze. Czy nie mam racji?
:-)

77 komentarzy:

  1. Witaj,Ewa,pozdrawiam cieplutko, masz jednak trochę śniegu w Lublinie.Życzę poetom dobrej weny. Pozdrawiam Ogrodników:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=prSX7jTNU7Y&feature=related

    Michał Bajor- "Przyszła do nas miłość"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dano:)
      Śnieg znika z godziny, na godzinę, pada marznąca mżawka... Fotki robiłam o 7:30, teraz mój pejzaż za oknem nie wygląda za ciekawie... :)
      Mimo to, a może właśnie dlatego, dedykuję Ci słoneczną piosenkę:

      Sunny Day - Joy Williams

      http://www.youtube.com/watch?v=y75pgT2sTVA&feature=related

      Pozdrawiam ciepło, pogodnej soboty, Danusiu. :)

      9:47

      Usuń
    2. ... Dano, piękna piosenka Bajora, z fantastycznym przesłaniem... dziękuję:)
      "Oddźwięczam" się zatem:

      Spełnienie - Michał Bajor

      http://www.youtube.com/watch?v=QP9IB3uvK6k&feature=related

      ...:)

      9:54

      Usuń
  3. Wszystkim Babciom i Dziadkom - z okazji Ich dzisiejszego (i jutrzejszego) święta:
    Izie, Morwie, Sofijce (SEG), Adasiowi... i Wszystkim, o których nie wiem, składam najserdeczniejsze życzenia zdrowia, mnóstwa radości, uśmiechów wnucząt i wielu pięknych chwil w życiu... :)))*
    Do życzeń dokładam najpiękniejsze, muzyczno-poetyckie kwiaty:

    NAJPIĘKNIEJSZE KWIATY

    http://www.youtube.com/watch?v=qdBiz3zI1zo

    ...:)*

    10:28

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu,dziękuję za życzenia:)
      Dla Ciebie taniec babci z dziadkiem:)

      Taniec z dziadka z babcią !!!

      http://www.youtube.com/watch?v=45VGTkR7o6s&feature=player_embedded

      :)))*
      10:59

      Usuń
    2. ... to ja może, tak dla kontrastu - z cudną muzyką Czajkowskiego... dla uczty duchowej:

      Svetlana Zakharova- Swan Lake- Black Swan- Pas De Deux

      http://www.youtube.com/watch?v=699cbEBHN3s&feature=related

      :)*
      11:39

      Usuń
    3. Witaj Ewo:)))

      Jako " niedoszły " dziadek, który już nigdy :))) , prawdziwym dziadkiem - nie będzie / może w innym życiu / - dziękuję też za Życzenia:) Miłe słowa - zawsze należy z pięknym uśmiechem przyjmować:) Co też i ja czynię:)))
      Co do Twojego wiersza " O niczym "...
      Jestem żywym / jeszcze / dowodem, że wiersz: sam się nie pisze...:) Trzymam długopis nad kartką, skupiam się, że aż: wytrzeszczu gał dostałem i...NIC :)))
      Dlatego też, ze zdwojonym uznaniem i szacunkiem doceniam DAR , jaki w tej " materii " posiadasz:)
      Serdecznie pozdrawiam, dłoń całuję / po staropolsku/ :)
      Stanisław
      Ukłony dla wszystkich Ogrodniczek i Ogrodników:)

      Usuń
    4. :)
      Piękne te zmrożone drzewa, odziane w kaftaniki śnieżne...Na zdjęciach porannych. To Twoje, czy Andrzeja dzieła?
      Zima, która tak subtelnie dawkuje, w tym roku, swoje wdzięki - jest mi bliska:) Może to wynika z nastroju? Dość minorowego...Poza tym: zamrożone serce dłużej zachowa świeżość/?/ Jak zamrożone, w zamrażarce, wiktuały?
      Stanisław

      Usuń
    5. Witaj Staszku.:)
      Wdzięcznie dygam w podzięce za komplementy, skromnie się płonię, ale nie powiem, żebym nie była na nie łasa...:)))
      Miło mi, że podobają Ci się moje poranne fotki. To jest jedyny pejzaż z mojego balkonu (VIII piętro), który mogę uchwycić w kadr. Niby elementy te same, ale każdego ranka, o każdej porze roku można uchwycić coś, co może zachwycić. Czasem jest to chmura, innym razem śnieg, wiatr w gałęziach, czy zachód słońca...
      Staszku... dobrze odgadłeś, życzenia były również dla Ciebie... :)))
      Jesteś wspaniałym facetem i należą Ci się, jak mało komu, niezależnie od różnych okoliczności losu...
      Powiem Ci, że mimo upartego długopisu potrafisz w swoich słowach prozą wyczarować więcej poezji, niż niejeden w wierszu...
      Jako, że nie masz zamrożonego serca - dla Ciebie Staszku piękny hymn o miłości w wykonaniu Wielkiego Artysty, którego lubisz (bez akompaniamentu):

      Czesław Niemen - Hymn o miłości

      http://www.youtube.com/watch?v=pcNg7ZRv04Q&feature=related

      Najserdeczniej pozdrawiam, miłego weekendu i pogody w duszy, mimo ponurej aury:)

      15:54

      Usuń
    6. Ewo:)

      Teraz moje stare " lico" spłonęło rumieńcem:) A może to tylko nadciśnienie? Dziękuję Ewo...
      Próbowałem odsłuchać link do Niemena... Ale ten " firefox" mi pokazuje że:
      Coś tam nie może, a jak chcę - to..., jeśli jednak - aby ... Guzik rozumiem z tego liska - bełkotu:) Widać jednak , że to wcale nie jest płonący lis - co najwyżej wyliniałe, żarzące się bydlę:)Spróbuję potem...
      A propos..
      Kawał mi się przypomniał...: Salcie przemawia " czule" do swego męża Mośka:

      Mosiek, ty jesteś jak lis...
      Z powodu na przebiegłość i spryt? - dopytuje Mosiek...
      Nie, odpowiada Salcie. Z powodu: miękka kita:)))
      Tak mi się jakoś skojarzyło:))), po nieudanych próbach z " firefoxem "
      Pozdrowionka ślę:
      Stanisław

      Usuń
    7. Niemena uwielbiam - w każdej " postaci" :) Kiedyś był określany przez naszych Rodziców przynajmniej jako: " krzykacz" i " dziwoląg"...Mój Tata mówił: " wyjec"...
      Dziś to klasyka. Wspaniała, ponadczasowa, zawsze aktualna:)
      Stanisław

      Usuń
    8. Aha, bo zapomniałem...:
      Łubu - dubu, łubu-dubu, niech nam żyje Prezes naszego Ogrodu:)
      To ja, Stanisław, z " mniasteczka" na północnych rubieżach Polski.
      Byłem tu o godz: 16:36:)))

      Usuń
    9. :)))
      Uśmiałam się jak norka Stasiu, ażebyś tak zdrowy był, kochany:)))
      Sprawdziłam. Mój Ognisty Lis otwiera ten link, więc i Twój powinien też tak samo; spróbuj zrobić spację przed- i po linku. A jak spacja nie pomoże, Wpisz w google: Czesław Niemen - Hymn o miłości - i będziesz miał to nagranie na YT.

      Byłam, czytałam, i ze śmiechu się spłakałam.:)))

      o godz. 17:20

      Usuń
    10. Do niedawna mój blok, w deweloperskiej zabudowie, stanowił kraniec osiedla. Przy młynie... tak się ono nazywa. A żeby ta nazwa nie była czczą gadaniną, na osiedlowym rondzie - wybudowali taki właśnie: wodny młyn:) Z łopatkami, podświetlany i obracający się siłą wody , spływającej na łopatki... Pięknie to wyglądało... przez 2 dni:( Od dwóch lat stoi młyn, bo " cuś " w projekcie zchrzanili:)
      Miałem też piękny widok z okna. Na wzgórza morenowe, które otaczają lub bardziej : otulają dolinę, w której leży osiedle... Niestety. Widoki się skończyły:( Dziś, na przeciwko moich okien ruszyła budowa kolejnego bloku:( . Teraz , zamiast pięknych wzgórz, widzę ... uwijających się na budowie Kaszubów.. Jak patrzę przez lornetkę... to też to samo widzę:))) Tylko: Kaszubi odpowiednio więksi... Wolałem widok zadrzewionych wzgórz i pagórków...
      Stanisław

      Usuń
    11. ... aha, mój tata też na Niemena mówił "wyjec". Teraz milczy z godnością - po wysłuchaniu niektórych dzisiejszych "ótworów" i artystów od siedmiu boleści... :)
      Nadal jednak uwielbia Mieczysława Fogga i Hankę Ordonównę, a ma już 89 lat...

      17:25

      Usuń
    12. :)
      Fogga uwielbiała moja Mama. Miała , mocno ukryte talenty muzyczne, które : zaczynały się i... kończyły na: podśpiewywaniu w kuchni:)
      Jeszcze jedną " sensacją" się z Tobą podzielę:)
      Wczoraj w Dzienniku Bałtyckim, w cotygodniowym dodatku : " Gryf Wejherowski " jest... artykuł... o mnie:))) Z wielgachnym zdjęciem, na którym wyglądam jak własny dziadek, gdy połknął protezę zębową...:)
      Wspominałem chyba, że " uruchomiłem " prasę - do interwencji w sprawie płatności za energię /?/ No i opisali...
      Wnioski:
      Pani redaktor skasowała za artykuł należną gażę, opisała: moje stanowisko oraz stanowisko rzeczniczki nieszczęsnej Energii... I... koniec. A ja: nadal nie mam zielonego pojęcia: gdzie i jak płacić za ten cholerny " prund":))) Bo , nie mam zamiaru - tylko w tym celu: zakładać konta bankowego w internecie:) No i: pogadaliśmy sobie ; jak " Polak z Polakiem" i... tradycyjnie - z rozmowy guzik wynika. Mogłem się chociaż upomnieć o " co łaska " za udostępnienie swojej facjaty do fotki:) A co..? Doda - by wzięła pewnie parędziesiąt tysiaków:)
      P.S.
      Ordonówna - też należała zasłużenie do repertuaru Mamy:) Mama - rocznik 1912. Jeszcze pamiętam , że modne były nagrania akordeonowe/ bez słów / zespołu Rosołowskiego:) Ciągle w radio to właśnie nadawali:)
      Pamiętam też sobotnie , cudowne wieczory, kiedy to: wszyscy po kąpieli,/ trzeba było palić węglem w kotle kąpielowym/ słuchaliśmy radiowych Matysiaków:) Bo telewizyji - to jeszcze nie było:) Radio z magicznym, zielonym oczkiem... Bogowie - co to były za wrażenia:)))
      Stanisław

      Usuń
    13. Cholera...
      Zapominam o godzinie: Teraz, u mnie jest: 18:10:)
      Stanisław

      Usuń
    14. Zespół Akordeonistów był: Tadeusza Wesołowskiego:) Pomyliłem się, choć - fonetycznie - byłem blisko:)
      Coś tam jeszcze, w internecie można znależć na temat tych Muzykantów:)
      Stanisław

      Usuń
    15. Staszku, gratuluję popularności:)
      Ja bym na Twoim miejscu jednak zażądała honorarium co najmniej takie, jak Doda, bo znam Twój konterfekt, hmmm... wcale, wcale... :)))
      Matysiaków też pamiętam i włościańską kapelę Karola Namysłowskiego, i Mazowsze i Śląsk... i pierwsze czarne płyty z "Halką" i "Strasznym Dworem" - Moniuszki, bo mój tata uwielbia opery, co również i mnie się udzieliło. Radio mieliśmy też z zielonym oczkiem - starego "Telefunkena" z adapterem pod "sufitem".
      A telewizornia u nas była dopiero jak miałam 11 lat. Obowiązkowo oglądaliśmy całą rodziną Teatry Telewizji...
      Piękne wspomnienia, Stasiu...:)))
      A konto internetowe załóż; niesamowita wygoda i kosztuje chyba tak samo, jak te niewirtualne, przyzwyczaisz się szybko:)

      U mnie jest 20:29
      Bardzo miły wieczór... :)

      Usuń
    16. ... a tam! Doda przy Tobie wysiada...:)
      korekta; to niewirtualne - oczywista, oczywistość...

      20:31

      Usuń
    17. Ewunia, Staszek:)

      O Podwieczorku przy mikrofonie i Rewii piosenek to oboje zapomnieliście:)


      20:45

      Usuń
    18. Ależ skąd, Izo:)

      Jak można zapomnieć " Podwieczorek" z Sołtysem Kierdziołkiem,i Jego " Cie choroba...". Jak można zapomnieć Hankę Bielicką i redaktora Rumiana? Albo Brusikiewicza? To były wspaniałe audycje. Na wysokim poziomie.
      Rewia piosenek - to osobna " para kaloszy". Lucjan Kydryński, i to Jego " rrrr.." :) Miał , pamiętam ulubioną wokalistkę: Ertha Kitt /mogę popełnić błąd w pisowni nazwiska../. No i Ella F.
      Osobiście pokochałem muzykę - słuchając: radia Luxemburg. Na falach krótkich. Rzęziło, trzeszczało, ale... to było jedyne żródło aktualnych przebojów:) Plus płyty pocztówkowe:)
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    19. Zenon Wiktorczyk prowadził Podwieczorek:) Przypomniało mi się...
      Stanisław

      Usuń
    20. Żal... po śmierci Ireny Jarockiej:) Często bywała w Gdyni... Kupowała też płyty odłożone przez Iwonę... Bo wtedy właśnie przyszła żona - pracowała w sklepie muzycznym, a płyty - często zostawiało się dla " swoich " klientów:) Nie koniecznie - bezinteresownie:)))
      Stanisław

      Usuń
    21. Żródłem dobrej muzyki było też " Radio nocą ". Ze stacji regionalnych. Pamiętam/ tu ukłon w stronę Ewy /, że najbardziej czekałem na audycje z Lublina i Kielc. Mieli zawsze najlepszą muzykę:)
      Stanisław

      Usuń
    22. Radio Luxemburg, to też moje "przedszkole" muzyczne, okno na świat i kultowa rozgłośnia...
      Chociaż często też słuchaliśmy Rozgłośni Polskiej RWE, "Tu mówi Londyn" - bum,bum, bum... pamiętasz?
      To dopiero rzęziło... zagłuszarki pracowały non stop. Tata zawsze umiał złapać te rozgłośnie i tak posterować aparatem, że dawało się coć zrozumieć. To też okno na świat... ten wolny.
      Pierwszy raz słuchałam Światły "za kulisami i bezpieki". Było powtarzane, jak już ja cośkolwiek rozumiałam naszą rzeczywistość dzięki rodzicom. A potem, to już wiesz...

      Pozdrawiam cieplutko. :)

      21:40

      Usuń
    23. ... zjadłam jedno słowo z tytułu audycji Józefa Światły; prawidłowo tytuł brzmi: "Za kulisami bezpieki i partii".

      22:07

      Usuń
  4. Witajcie Kochani:)
    Ewuniu pełen treści jest Twój wiersz O Niczym:)
    Poranna sesja balkonowa też udana:)
    Widzę,że dzisiaj dzień z Michałem Bajorem to i ja się przyłączę:)

    Michał Bajor - To nie tak miało być

    http://www.youtube.com/watch?v=K5NcsZU2P4U&feature=related

    Udanego dnia:)*

    10:32

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izuś:)
      Życzę pogody i szczęścia w każdym wymiarze i znaczeniu... szczegóły i dedykacja muzyczna wyżej...
      :)*
      Dziękuję za ciepłe słowa i kolejną, piękną piosenkę Bajora.:) A skoro mowa o zmienności aury, może zechcesz posłuchać jeszcze jednej?

      Błogosławiona bądź każda pogodo - Michał Bajor

      http://www.youtube.com/watch?v=7SWjARLsV7c

      "Błogosławiona bądź każda pogodo"

      Błogosławiona bądź każda pogodo
      Wiosenna chmuro co umierasz młodo
      Błogosławiona bądź mgło przedwiosenna
      Co w krąg się ścielesz zalotna i zmienna
      Błogosławione bądźcie młode brzózki
      Egzamin z wiosny zdające na szóstki
      Do światła słońca prostujące listki
      Zielone moje wy licealistki...

      Błogosławiona bądź pogodo letnia
      Bucząca w gajach niby pana fletnia
      Błogosławiona bądź miłości pierwsza
      Co nagle spadasz i gadasz do wiersza

      Błogosławione bądź górskie źródełko
      Coś w skalnym zboczu błysnęło jak szkiełko
      A jam spragniony rzucił się do picia
      Poczułem na raz smak i radość życia

      Błogosławiony bądź liściu jesienny
      Czule grabiony na kopczyk foremny
      A jam się chował w nim jako pacholę
      A wokół było rodzinne Opole
      Błogosławiona bądź zimowa chmuro
      Co sypiąc śniegiem przemijasz ponuro
      Aby na wiosnę odrodzić się młodo
      Błogosławiona bądź każda pogodo...
      ***

      ... wszystko zależy od wewnętrznego nastawienia i spojrzenia...
      Pogody w sercu na cały dzień.:)*

      10:57

      Usuń
  5. Witaj Ewo*
    Dziękuję za życzenia.
    Ten wiersz nie jest "o niczym"... to wiersz o zyciu, bo właśnnie z takiego "niczego" ... z radości i smutków składa się nasze życie:)
    Kucharka nawet z "gwoździa" - potrafi ugotować zupę... a Ty z "niczego" stworzyć wiersz. To domena mistrzów.
    Pozdrawiam serdecznie:-)***

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomiałam o normalnym czasie:
    10:50

    OdpowiedzUsuń
  7. A teraz "n" zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Sofijko:)*
      Bardzo dziękuję za tak pozytywną recenzję; sprawiłaś mi miłą niespodziankę przede wszystkim Swoją wizytą w Ogródku...:)
      Staram się chwytać, to, co ulotne i to, co trwałe, cieszyć się małymi okruszkami szczęścia, tym, co życie na co dzień przynosi. Nie zawsze się to udaje, ale czy wszystko w chaosie życia jest perfekcyjne?
      Pewnie wtedy byłoby za nudno...;-)
      Najserdeczniej pozdrawiam i życzę Ci radosnego świętowania.:)*

      Usuń
    2. ... no właśnie... też zapomniałam o normalnym czasie:11:11. :)

      Usuń
    3. ... tak się wzruszyłam Twoją wizytą, że zapomniałam dodać jeszcze jednej piosenki dla Ciebie:
      Niech będzie to chwila w raju:

      Electric Light Orchestra - Moment In Paradise

      http://www.youtube.com/watch?v=hz8OhelMZ_s&feature=related

      :)*
      11:27

      Usuń
  8. Kiedy spotkasz Babcię w parku,
    a koło niej będzie wnuczek.
    To Ci niedowiarku powiem,
    że to Babci oczko w głowie..

    Wnuczek Babcię, bardzo kocha,
    bo go ona wychowuje.
    Zaś Mamusia, wraz z Tatusiem,
    jej pomocy potrzebuje.

    Babcia ma urwanie głowy,
    bo niegrzeczny czasem wnuczek.
    Weźmie Babci i dla hecy,
    schowa jej od domu klucze.

    Na spacerze bywa różnie,
    czas wnuczkowi, wręcz się dłuży.
    A tu z tego, ni owego,
    wnuczek kąpie się w kałuży.

    Już mówiłam ci łobuzie,
    że deszcz tu akurat padał.
    Babcia swoje, wnuczek swoje,
    znów ambaras - szkoda gadać.

    Mam cię dosyć, mówi Babcia,
    ciężka z tobą moja dola.
    Jutro idę do lekarza,
    a ty pójdziesz do przedszkola.

    Babcię przez to boli głowa,
    i cichutko w kącie szlocha.
    Jak zapytasz ją o wnuczka,
    to odpowie, że go kocha...:)

    Wszystkiego najlepszego wszystkim Babciom
    w dniu Ich święta.:) ☸ڿڰۣ-ڰۣ—☸ڿڰۣ-ڰۣ—

    PM - 12:53:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Jędruś:)
      Dziękuję za uczczenie babć, a w związku z tym, że mam nadzieję kiedyś nią zostać, dedykuję Ci piosenkę:

      Hopla żyjemy - Michał Bajor

      http://www.youtube.com/watch?v=ymgz6zLNz88&feature=related

      Serdeczności popołudniowe... :)

      16:17

      Usuń
  9. ☸ڿڰۣ-ڰۣ—☸ڿڰۣ-ڰۣ—DZIEŃ BABCI☸ڿڰۣ-ڰۣ—☸ڿڰۣ-ڰۣ—

    http://youtu.be/IbPQ7IaUO8o

    PM - 13:00:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jędrusiu za życzenia:)
      Popatrz co potrafią babcie za młodu:)

      http://www.youtube.com/watch_popup?v=5hIc2ODfRxQ

      :)

      13:24

      Usuń
  10. Pogoda ponura to ja coś polecę na poprawę nastroju:)

    Pani Lola - Bronisław Maj

    http://www.youtube.com/watch?v=fhepn_Ozdb4&feature=player_embedded#!

    Pozdrawiam popołudniowo:)*

    13:16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Furda tam z pogodą, nie mamy na nią wpływu, ale na nastrój - tak... Mam dla Ciebie coś z uśmiechem.:)

      Minucje nowe sowizrzałowe
      Przez Autora Starego
      Maurycjusza Trztyprztyckiego
      Na każdy rok służące

      OPISANIE 12 MIESIĘCY
      NA TEN NOWY ROK,
      CO ZNACZY KAŻDY Z NICH

      Styczeń

      Z mrozem ten miesiąc panuje,
      Kto nie ma futra, poczuje.
      Ciepło tedy w izbie miewaj,
      W nocy z żonką się zagrzewaj.
      Gdy nie służą owe dziwy,
      Zaży że kuropatywy.

      z tomu „Strofy o porach roku.
      Antologia”, 1985

      Odpozdrawiam wesoło.:)*

      16:22

      Usuń
  11. Witam serdecznie babki, babcie i dziadków.:)*

    Mam dla Was przepis na świąteczną "babkę przyjacielską"

    Babka przyjacielska :

    36 żółtek, 6 jaj całych, 3 szklaniki mleka, 2 szklanki masła 3,75 litra mąki, 15 deka drożdży, 60 deka cukru, trochę soli

    Drożdże, mleko i trochę mąki rozczynić, gdy ciasto podejdzie, dodać jaja z cukrem, do białości roztarte, włożyć masło,
    resztę mąki, wbić mocno i niech to ciasto podchodzi; gdy dobrze podejdzie, wlać do rondla, w którym raz jeszcze
    powinno podejść, po czym wstawić do pieca.

    Babka przyjacielska może Wam towarzyszyć przy kawce. A przepis podpowiedziała mi Kucharka litewska.:)

    Smacznego :)))*

    A trakcie przygotowywania ciasta i pieczenia, posłuchajcie
    muzyki :)

    Love me

    http://www.youtube.com/watch?v=qcF8Am6fH_E&feature=relate

    ***

    Kiss me !

    http://www.youtube.com/watch?v=ErAjPIP77v8&feature=related

    ***

    Erotyk

    http://www.youtube.com/watch?v=SjQ7vOvEfiY&feature=related

    ***

    Namiętność i pożądanie ...

    http://www.youtube.com/watch?v=rnvXO-W1GRc&feature=related

    ***

    Nie pytaj mnie dlaczego Ty

    http://www.youtube.com/watch?v=ct_mamDwmHU&feature=related

    :)))***

    Miłej reszty dnia :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Jasieńku:)*
      Jako niewątpliwie "babka" (nie mylić z tą pieczoną i z babcią) jestem łakoma na wszelkie słodkości, a od "Twoich" - tych muzycznych, dostałam wypieków na twarzy...:)*
      "Wypiekę" Ci zatem w podzięce serce kobiety...

      Serce kobiety - a women's heart - Chris de burgh

      http://www.youtube.com/watch?v=iowF-uJGMPg&feature=related

      "Serce kobiety"

      "Serce kobiety"

      Serce kobiety pełne jest namiętności
      Serce kobiety pełne jest zmysłowości
      Jeśli nie wierzysz, że tak się dzieje
      Być może to największy błąd, jaki tylko można popełnić.

      Noce kobiety pełne są marzeń
      O mężczyźnie, który jest tobą
      Jeśli nie dostrzegamy, czego jej brakuje
      Być może to największy błąd, jaki tylko można popełnić.

      Ona chce zbliżyć się do ciebie
      Nie odwracaj się od niej
      Ona chce połączyć się z tobą
      Ona chce powiedzieć:

      Daj mi swoją noc
      A pokażę ci moją namiętność,
      Daj mi swoją zmysłowość
      A w pragnieniu będę pić z ciebie
      Daj mi swoje marzenia
      A odsłonię przed tobą oblicze kochanki
      Daj mi swoje serce
      A przytulę się mocno do ciebie
      I będę cię kochać do dnia mojej śmierci.

      Dzień kobiety pełen jest tęsknoty
      Za odrobiną romantyzmu i za towarzystwem
      Jeśli nie patrzymy, lub choćby nie słuchamy
      Być może to największy błąd, jaki tylko można popełnić.

      Serce kobiety jest twoje na zawsze
      Ona będzie wierna jedynemu mężczyźnie w swoim życiu
      Jeśli nie dajemy jej miłości i czułości
      Być może to największy błąd, jaki tylko można popełnić.

      Ona chce zbliżyć się do ciebie
      Nie odwracaj się od niej
      Ona chce połączyć się z tobą
      Ona chce, byś powiedział:

      Daj mi swoją noc
      A pokażę ci moją namiętność,
      Daj mi swoją zmysłowość
      A w pragnieniu będę pić z ciebie....

      Daj mi swoje marzenia
      A odsłonię przed tobą oblicze kochanka
      Daj mi swoje serce
      A przytulę cię mocno do siebie
      I będę cię kochać do dnia mojej śmierci.

      Ona chce zbliżyć się do ciebie
      Nie odwracaj się od niej
      Ona chce połączyć się z tobą
      Ona chce, byś powiedział:

      Daj mi swoją noc
      A pokażę ci moją namiętność,
      Daj mi swoją zmysłowość
      A w pragnieniu będę pić z ciebie....

      Daj mi swoje marzenia
      A odsłonię przed tobą oblicze kochanka
      Daj mi swoje serce
      A przytulę cię mocno do siebie
      I będę cię kochać do dnia mojej śmierci.

      :)))***

      Pięknego popołudnia i wieczoru...:)*

      16:05

      Usuń
  12. Cześć Jasiek:)

    Wypróbowałem Twój przepis. Wyrosło tak , że do mojej malutkiej kuchni - nie mam jak wejść:))) Wszędzie; ciasto, ciasto... O - już " włazi" do pokoju:))) Czy nie pomyliłeś się z ilościami? Tyle jaj/żółtek/ , toż to " bomba" cholesterolowa:) Jak to zjem, to zapomnę: gdzie mieszkam, ile mam lat i która godzina...:)))
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Staszku, wpisałam Ci się w choinkę, wyżej, ale tu raz jeszcze Cię ciepło pozdrowię.:) Do proporcji podanych przez Jaśka potrzebny jest basen... :)))

      15:56

      Usuń
  13. Witaj Staszku, ilości jaj trza podzielić. Kucharka litewska
    piekła dla dużej szlacheckiej rodziny. Stąd tyle jaj.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... wypiekłam Ci coś z wypiekami na twarzy... troszkę wyżej, w erotycznym drzewku...:)*
      16:06

      Usuń
  14. Już nam nie zaśpiewa.....

    Irena Jarocka ,Motylem jestem..

    http://www.youtube.com/watch?v=MjlHhdSvAoc


    Motylem jestem,
    na na na na, motylem jestem.
    Pofrunę, gdzie nie byłam jeszcze.
    Zatrzymaj, bo nie wrócę więcej...

    Motylem jestem,
    na na na na, motylem jestem.
    Dzień minął już, a pragnę jeszcze
    siąść tu i tam... motylem jestem...

    Jak motyle, jak motyle,
    wzlećmy jeszcze choć na chwilę
    w górę, aż pod niebo,
    tam, gdzie czeka nas słońca blask!
    Wzlećmy raz pod niebo jeszcze,
    nie spotkamy się już więcej
    nigdy. Kolorowe sny
    rozwieje wiatr, zatrze czas!

    Motylem jestem,
    na na na na, motylem jestem.
    Dzień minął już, a pragnę jeszcze
    siąść tu i tam... motylem jestem...

    Jak motyle, jak motyle,
    wzlećmy jeszcze choć na chwilę
    w górę, aż pod niebo,
    tam, gdzie czeka nas słońca blask!
    Wzlećmy raz pod niebo jeszcze,
    nie spotkamy się już więcej
    nigdy. Kolorowe sny
    rozwieje wiatr, zatrze czas!

    Motylem jestem!

    16:24

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnijmy jej piękną piosenkę, w podzięce i z uśmiechem, którego by na pewno sobie życzyła... :)

      Nie wrócą te lata - IRENA JAROCKA

      http://www.youtube.com/watch?v=dkHuMysOGVM&feature=related

      18:51

      Usuń
    2. ... poetycko-muzyczne kawiarenki coraz częściej funkcjonują już w niebie...

      Irena Jarocka - Odpływają kawiarenki (Sopot 1976)

      http://www.youtube.com/watch?v=CXKsO-t8Ag4&feature=related

      19:34

      Usuń
    3. ... i beatelmania story... "zmarszczki czasu liczy srebrny kurz"...

      Irena Jarocka Beatelmania story

      http://www.youtube.com/watch?v=oC3Gqf8W34I&feature=related

      ... ile to już lat? :)

      19:39

      Usuń
  15. Jędruś:)
    Tak a' propos wiersza o niczym... Tadeusz Różewicz też coś o tym napomknął tylko w nieco poważniejszej konwencji:

    Tadeusz Różewicz

    Moja poezja

    niczego nie tłumaczy
    niczego nie wyjaśnia
    niczego się nie wyrzeka
    nie ogarnia sobą całości
    nie spełnia nadziei

    nie stwarza nowych reguł gry
    nie bierze udziału w zabawie
    ma miejsce zakreślone
    które musi wypełnić

    jeśli nie jest mową ezoteryczną
    jeśli nie mówi oryginalnie
    jeśli nie zadziwia
    widocznie tak trzeba

    jest posłuszna własnej konieczności
    własnym możliwościom
    i ograniczeniom
    przegrywa sama ze sobą

    nie wchodzi na miejsce innej
    i nie może być przez nią zastąpiona
    otwarta dla wszystkich
    pozbawiona tajemnicy

    ma wiele zadań
    którym nigdy nie podoła

    ... jak widzisz, niejeden poeta snuł rozważania na ten temat. Serdeczności wieczorne dla autora motta... :))

    19:23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersz o niczym

      Dziś Tobie opowiem też -
      Jak zwykle - o niczym
      Z pustych słów złożę wiersz,
      Jak szczęście z listków koniczyn.

      Patrz! Rozlało się mleko.
      Miałem je kotkom dać,
      A ono w szpary podłogi ścieka -
      Jak życie - Kocia jego mać!

      Za oknem nie hula wiatr,
      Tylko zwyczajnie wieje.
      Lecz słabo, jakby na pysk padł,
      Lub zbierał siły na zawieje.

      W moim domu pustki szał
      I cisza o ściany się tłucze.
      Inaczej by było, gdybym chciał,
      Lecz ja się na błędach nie uczę.

      Na obiad dziś będzie nic,
      Bo jedzenie to strata czasu,
      Tylko do picia będą łzy,
      Bo napić się zawsze warto.

      I tak jakoś przetrwam dzień
      Do nocy, a w nocy nareszcie
      W głęboki zapadnę sen...
      A może - jeśli da Bóg - wcześniej.

      Autor: zabociek

      :)))*

      Usuń
    2. Nie daj PB wcześniej..:))) Dziś chcę widzieć na dobranocce i koniec!:)

      Wiersz o niczym

      ...lato niepostrzeżenie
      zwija swoje kolory
      pies u nóg moich drzemie...
      - lubię takie wieczory

      trzmiel marudzi wśród trawy
      - skryje się gdzieś przed nocą
      ćma ruszyła na łowy
      wstałabym... ale po co?

      ...szeptem drzew las się zaniósł
      burza przeszła gdzieś bokiem
      - pies do góry łeb podniósł
      łypnął miodowym okiem

      świerszcz fałszuje..- już kilka
      - orkiestra prawie cała
      gwiazd okruchy już widać
      ja pod nimi tak mała...

      Gdy mróz zimą zatrzeszczy
      wspomnę czasem o lecie...
      - pytasz o czym ten wierszyk?
      - a tak mi się coś plecie..

      (z netu, autor nieznany).
      :)))*

      ... a próbowałeś moich "wypieków? :)*

      21:20

      Usuń
    3. ... sorry, chcę CIĘ widzieć na dobranocce...:)

      Usuń
  16. Miłego wieczoru, Ogrodnicy. Słucham utworów Ireny Jarockiej a przy tym się całkiem rozkleiłam, posłuchajcie.

    Tańczy niedziela - Irena Jarocka

    http://www.youtube.com/watch?v=ndb2vdGsUhI&feature=related

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie miłego, Dano... czasem odejście kogoś, jest lepsze niż cierpienie....

      TO CO ZDARZA SIĘ RAZ-Irena Jarocka

      http://www.youtube.com/watch?v=se31VzmDv_c&feature=related

      ... uśmiechnij się, Irena Jarocka miała taki piękny uśmiech i do końca była bardzo piękną kobietą... :)

      20:43

      Usuń
  17. Jeśli kochasz - Irena Jarocka

    http://www.youtube.com/watch?v=hCWQNpQP1mY&feature=related

    Dobranoc, Ewo i Ogrodnicy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrej nocy, Dano, dziękuję za miły dzień z piosenkami... :)
      Na dobranoc - dla Ciebie:

      BY COŚ ZOSTAŁO Z TYCH DNI-Irena Jarocka

      http://www.youtube.com/watch?v=_1r3dVIIGWk

      21:28

      Usuń
  18. Irena Jarocka - " Lato dzikich róż "

    http://youtu.be/qJiQkOJLrbM

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    PM - 21:30:00

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrej nocy Kochani.Pięknych snów:)

    Irena Jarocka - KOCHAM

    http://www.youtube.com/watch?v=RJvDLf2lIsw&feature=player_embedded#!

    Pa...do jutra pod wierzbą:)

    22:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrej nocy Izuś, śnij pięknie...:)

      Irena Jarocka - Ty i ja to serca dwa

      http://www.youtube.com/watch?v=4xx-wptcfC0&feature=related

      Do jutra...:)*

      22:36

      Usuń
  20. Dzisiejsza dobranocka, to wiersz Henryka Rynkowskiego -

    ***Nie pytaj mnie dlaczego Ty***

    Nie pytaj mnie dlaczego Ty
    Nie pytaj mnie, bo nie wiem tego
    Wiem, że mam teraz w sercu Ciebie
    I już nie grozi mi nic złego

    Nie pytaj mnie co będzie dalej
    Bo ja też nie znam odpowiedzi...
    Serce trzepocze mi jak motyl
    Co na różanym płatku siedzi

    Nie pytaj mnie co teraz czuję
    Nie umiem tego opowiedzieć
    Bo nie znam słów, którymi mógłbym...
    Choć wiem, że chciałabyś to wiedzieć

    Nie pytaj mnie jak to się stało
    Że tak się w Tobie zakochałem
    Znienacka Amor puścił strzałę
    I nawet o tym nie wiedziałem...

    Pytasz czy to na pewno miłość?
    Spójrz w moje oczy, to zobaczysz...
    Spójrz sercem swoim w moje serce
    Dowiesz się ile dla mnie znaczysz

    ****

    A kołysankę zaśpiewa -MICHAEL BOLTON A LOVE SO BEAUTIFUL

    http://www.youtube.com/watch?v=Ll1wm4o4OZ0&feature=related

    Letnie słonce spoglądało
    na nasza miłość dawno temu
    Ale w moim sercu czuje,
    te sama, dawna poświatę

    Miłość tak piękną
    W każdym sensie
    Pozwoliliśmy jej odejść w dal
    Byliśmy zbyt młodzi by zrozumieć
    Aby kiedykolwiek wiedzieć
    Ze gdy kochankowie dryfują osobno
    To miłość odchodzi w swoja drogę

    Miłość tak piękną
    Miłość tak słodką
    Miłość tak piękną
    Miłość dla Ciebie i dla mnie

    Kiedy myślę o tobie
    Zapadam w miłość ponownie
    Miłość tak piękną
    W każdym sensie
    Miłość tak piękną
    Pozwoliliśmy jej odejść w dal

    I kiedy myślę o tobie
    Zapadam w miłość ponownie
    Miłość tak piękną
    Pozwoliliśmy jej odejść w dal

    ***

    Dobranoc, dobranoc Kochani :)*** już czas na erotykę :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj, o dziwo, doczekałam się Jaśka dobranocki jeszcze przed snem...dziękuję Jasieńku:)*
      Teraz już nadeszła pora na moją dobranockę. Dzisiaj zaprosiłam dawno niegoszczącego u nas Alexandra Czartoryskiego:

      Miłość zamiast marzeń

      Karmiłeś pięknem moje oczy
      Serce wiązały sploty marzeń
      Drobne promyki słońca w złocie
      Pląsały ciepłem po mej twarzy

      W myślach szeptałam tobie słowa
      o szczęścia i miłości barwach
      Prosiłam - weź! Głęboko schowaj,
      bo jest w nich wszystko. W nich jest prawda.

      Warunków nie stawiałam żadnych
      W duszy nie trwały nawet mgnienie
      Dla ciebie szczęście bogom skradnę,
      bo wiem, że jestem twym pragnieniem

      Nie ma w mym sercu niepokoju
      Gdy radość widzę na twej twarzy
      i jestem wciąż pragnieniem twoim
      - nadeszła miłość. Zamiast marzeń.

      Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** cudnych snów ze- i po... erotyce...:)))***

      ... i za chwilę kołysanka...

      22:24

      Usuń
    2. ... niech kołysankę raz jeszcze zaśpiewa Michael Bolton:

      Michael Bolton - To Love Somebody

      http://www.youtube.com/watch?v=YUC_BRGS-js&feature=related

      Tam jest światło
      pewien rodzaj światła
      który nigdy na mnie nie świecił
      chcę moje życie
      przeżyć z tobą
      jest droga
      wszyscy powtarzają
      żeby robić każdą najmniejszą rzecz
      ale co to da
      jeśli nie będę miał ciebie, nie będę miał


      nie wiesz jak to jest
      kochanie, nie wiesz jak to jest
      kochać kogoś, kochać kogoś
      tak, jak ja kocham ciebie


      w mojej głowię
      widzę znów twoją twarz
      znam moje ramy umysłu
      i jestem ślepy, jestem ślepy
      jestem mężczyzną
      nie widzisz kim jestem
      żję i oddycham dla ciebie
      ale co dobrego to da
      jeśli nie będę cię miał, nie będę miał

      o tak
      nie wiesz jak to jest
      kochanie, nie wiesz jak to jest
      kochać kogoś, kochać kogoś
      tak, jak ja kocham ciebie


      kochać kogoś
      tak, jak ja kocham ciebie
      nie wiesz, nie wiesz,
      kochać kogoś, kochać kogoś
      nie wiesz, och
      kochać kogoś, kochać kogoś
      tak, jak ja kocham ciebie
      ***
      ... równie pięknie mogłaby tę piosenkę zaśpiewać kobieta...

      Pa...:)***

      22:23

      Usuń
    3. ... to kontynuujmy...

      Michael Bolton - In the arms of love

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,michael_bolton,in_the_arms_of_love.html


      Widzę Twoją twarz i czuję Twoje bolące serce
      Widzę ślady łez, które wypłakałaś
      Niewypowiedziany, cichy dźwięk serca
      Jesteś wystarczająco silna, by go ukryć.

      Przez całe Twoje życie nikt nie pokazał Ci
      jak to jest mieć kogoś, kto się do Ciebie przytula

      W objęciach miłości niebo jest oddalone o bicie serca
      Będę Twoim światłem w ciemności,
      tarczą przed burzą,
      Twoim schronieniem przed deszczem
      I w objęciach miłości wzniosę Cię ponad wszystkie szaleństwa,
      (ponad) cały ból
      Będziesz bezpieczna tutaj, w ciepłych objęciach miłości.

      Szukamy tego świata dla odrobiny współczucia,
      dla jednego spojrzenia oczyma dziecka,
      Dla jeszcze jednej szansy, by wierzyć ,
      dopóki nadal jest szansa w czasie.

      Przez całe Twoje życie nikogo obok Ciebie nie ma
      Zamknij oczy i pozwól tej chwili Cię odnaleźć

      Wysoko ponad światem, gdzie marzenia żeglują
      Daleko poza najjaśniej świecącą gwiazdą,
      gdzie wszystko na co czekałaś czeka.

      Będę trzymał Cię z dala od krzywd, tu w objęciach miłości.

      :)))***

      Usuń
    4. ... i jeszcze...
      Michael Bolton - Can I Touch You...There

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,michael_bolton,can_i_touch_you_there.html


      Oh kochanie pokaż mi co czujesz
      przyjdź do mnie, pokaż mi coś prawdziwego
      muszę wiedzieć potrzebuję cie całą
      bliżej kochanie bliżej
      przybliż się kochanie miłość przejmuje kontrolę
      pozwól temu wejść

      Oh i muszę poczuć twoje serce
      muszę dosięgnąć twojego najgłębszego miejsca

      Mogę cię dotknąć tam, dotknąć głęboko wewnątrz?
      czy mogę dotknąć twoje serce sposobem jakim ty dotykasz moje?
      mogę cię tam dotknąć?
      dotknąć cię głęboko wewnątrz?
      oh
      Czy mogę cię tam dotknąć? Czy mogę cię dotknąć oh-oh tam?

      Oh
      Kochanie powiedz mi swoimi oczami
      Zdradź mi każdy sekret, najgłębsze pragnienie
      Dopóki ty i ja kochamy się
      Przybliż się kochanie, nie mogę przestac
      Tak cię trzymać
      Jestem po prostu głodny wej miłości

      oh
      czy mogć cię dotknąć kochanie?
      wszystko czego chcę to dotknąć cie
      dotknąć głęboko twojej duszy

      I pozwól mi być jedynym który pokaże ci co miłość może zrobić
      podejdź kochanie

      czy mogę cie dotknąć kochanie?
      czy mogę cię dotknąć... tam?

      Usuń
    5. ... bardzo proszę...

      Michael Bolton - I Promise You

      http://www.youtube.com/watch?v=S1icVHo6piw

      Obiecuję Ci, tak, obiecuję
      Kochać cię przez całe twoje życie
      Kochać cię każdego dnia i nocy
      ja zawsze będę tam dla ciebie
      ja będę w twoich ramionach, ty będziesz w moim sercu

      CHORUS
      Będę kochać cię na zawsze obiecuję Ci
      Będziemy razem przez całe nasze życie
      Nie ma nic czego nie będę robić
      Z całym moim sercem, obiecuję Ci

      Ja wezmę twoją rękę,i zrozumie
      Podziel wszystkie swoje nadzieje i marzenia
      Pokazać, co może oznaczać miłość
      Ilekroć życia tylko dostaje za dużo od ciebie
      ja będę po twojej stronie, by wysuszyć łzy gdy płaczesz

      CHORUS
      Oh zawsze będę w twoich ramionach
      I zawsze będziesz płomieniem
      w moim sercu

      CHORUS
      Będę kochać cię na zawsze obiecuję Ci
      Będziemy razem przez całe nasze życie
      Nie ma nic czego nie będę robić
      Z całym moim sercem, obiecuję Ci

      :)))***

      23:00

      Usuń
    6. ... ach, i jeszcze...

      Michael Bolton- Missing you now (tare & any)

      http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=nnqMhQJL4eQ

      Mówię do Ciebie, ale to nie to samo jak dotknąć Cię
      Kiedy tylko wyszepczesz me imię, biegnę do Ciebie
      Będziemy razem, to nie potrwa długo, to nie potrwa długo
      Ale te uczucia będą zawsze, i trudno mi pozostać silnym.

      Ref.:
      Kochanie dlatego potrzebuję Cię teraz
      To sprawia, że staje się ogłupiony
      Bo tak bardzo Cię potrzebuję, kochanie
      Potrzebuję Cię teraz !
      Nie mogę czekać, aż zostanę sam z Tobą
      By pokazać Ci, jak bardzo Cię potrzebuję

      Pragnę byś była u mojego boku teraz, we mnie
      Dostałaś moje ramiona, wokół mej poduszki w nocy
      One powinny trzymać Cię
      Myśl, że byłem silniejszy, kiedy powinienem być,
      kiedy powinienem być
      Wiem,
      Nie potrafię spróbować być silniejszy dłużej, to za trudne dla mojej duszy


      Kochanie, po prostu nie mogę czekać, by zobaczyć Twoją twarz
      by ona przepędziła wszystkie smutki
      Kiedy jesteś blisko mego serca, wtedy wtul się w me ramiona
      Wtedy, tylko wtedy będę szczęśliwy
      Potrzebuję Cię teraz...
      Będziemy razem, to nie potrwa długo, to nie potrwa długo
      Ale te uczucia będą zawsze, i trudno mi pozostać silnym.

      :)))***

      Usuń
    7. ...i dalej w tę miłość...

      Michael Bolton - Crazy Love

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,michael_bolton,crazy_love.html


      Słyszę bicie jej serca z tysiąca mil,
      A niebo otwiera się za każdym razem gdy się śmieje
      I gdy przychodzę do niej, do niej należę
      Biegnę do niej jak rzeczna pieśń.

      Daje mi milość,miłość,miłość,szaloną miłość,
      Daje mi milość,miłość,miłość,szaloną miłość.


      Potrzebuję jej dniem
      Potrzebuję jej, potrzebuje jej...
      Potrzebuję jej nocą
      Potrzebuję jej, potrzebuję jej...
      Chcę otoczyć ją ramionami
      Całować i obejmować ją ,calować i obejmować ciasno.
      A gdy wracam z tak daleka.
      Daje mi troche słodkiej milości rozjaśniającej mój dzień,
      To sprawia, że jestem prawy i czuję całym sobą.
      To sprawia, że łagodnie spada na dno mej duszy.


      Daje mi milość,miłość,miłość,szaloną miłość,
      Daje mi milość,miłość,miłość,szaloną miłość.

      Ona zabiera problemy, zabiera smutek.
      Zabiera ból serca, jak złodziej nocą.

      Usuń
    8. ... i jeszcze dotyk i głos zakochanej kobiety, poczuj i usłysz tak, jak Michael...

      Michael Bolton - Only A Woman Like You

      http://www.youtube.com/watch?v=pvUOJPR-2QY

      To piękne - Twoja szczerość
      Płaczesz, kiedy tego potrzebujesz
      Mówisz to, co czujesz
      Nie ukrywasz swoich uczuć
      Jesteś zawsze otwarta ze mną

      To jest w Twoim głosie - mogę to usłyszeć
      W głosie zakochanej kobiety

      Tylko kobieta może kochać Cię tak mocno
      Daje Ci swoje życie i daje Ci swoje zaufanie
      Nie każda kobieta może robić to co Ty
      Tylko kobieta taka jak Ty

      To magiczne - Twoja miłość do mnie
      To więcej niż mężczyzna mógłby kiedykolwiek dostać
      Jestem tylko mężczyzną i trudno uwierzyć,
      że kobieta taka jak Ty mogłaby mnie kochać

      To jest w Twoich oczach - mogę to zobaczyć
      W wyglądzie zakochanej kobiety

      Tylko kobieta może kochać Cię tak mocno
      Daje Ci swoje życie i daje Ci swoje zaufanie
      Nie każda kobieta może robić to co Ty
      Tylko kobieta taka jak Ty

      Chciałbym coś powiedzieć,
      ale po prostu nie mogę - więc wybacz mi.
      Bo zabrałaś wszystkie słowa
      I odpowiadałaś na każdą modlitwę, ja zawsze się modliłem

      To jest w Twoim dotyku - mogę to poczuć
      W dotyku zakochanej kobiety

      :)))***

      Usuń
    9. ... a takie kłamstwa są słodkie...

      Michael Bolton „Powiedziałem kocham... ale kłamałem”

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,michael_bolton,said_i_loved__but_i_lied.html

      Jesteś świecą, miłość płomieniem
      Ogniem, który płonie podczas wiatru i ulewy
      Błyszczysz swoim blaskiem na moim sercu
      Do końca czasu
      Przyszłaś do mnie jak zorza przez noc
      Błyszcząc jak słońce
      W moich snach i w moim życiu
      Jesteś jedyną, jesteś jedyną

      refren:
      Powiedziałem kocham ale kłamałem
      Bo to wiecej niz miłość którą czuję w sobie
      Powiedziałem kocham ale się myliłem
      Bo miłość nigdy nie była tak silna
      Powiedziałem kocham ale kłamałem

      Z całej mojej duszy próbowałem na próżno
      Zrozumieć jak zwykłe słowa mogą wytłumaczyć sercu
      Że smak nieba jest taki głęboki taki prawdziwy
      Znalazłem w Tobie
      Tak dużo powodów tak dużo dróg
      Moje życie właśnie się rozpoczęło
      Potrzebuję Cię zawsze, potrzebuję żebyś została
      Jesteś jedyną, jesteś jedyną

      Refren:

      Przyszłaś do mnie jak zorza przez noc
      W blasku słońca
      W moich snach i w moim życiu
      Jesteś jedyną, jesteś jedyną


      Powiedziałem kocham
      Bo to wiecej niz miłość którą czuję w sobie
      Powiedziałem że kocham ale kłamałem

      ...:)***

      Usuń
    10. I na koniec kołysanka...do zaśnięcia :)***

      Buddha-Bar III - Tango Serenata

      http://www.youtube.com/watch?v=s3IfwZ7Y77Q&feature=related

      ***

      Usuń
    11. ...cudna...
      pa... :)***

      Usuń
  21. ☆⊰D⊱☆⊰O⊱☆⊰B⊱☆⊰R⊱☆⊰A⊱☆⊰N⊱☆⊰O⊱☆⊰C⊱☆

    PM ☆ 22:50:00 ☆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranoc Jędruś, jutro nie trzeba będzie odśnieżać pod wierzbką... śnieg dzisiaj został ślicznie udeptany, tyle nas było... do jutra.:))

      Usuń