Powered By Blogger

wtorek, 14 lutego 2012

Walentynka...


(fot. net)

Walentynka...

Tchnienie wiosny niosę wśród zimowej bieli,
słyszysz? - to dla Ciebie najgorętsze słowa,
chcę kwiatami wiśni drogę Ci wyścielić,
pieszczotą utulić, usta wycałować.

Poczuć błogie ciepło Twojej mocnej dłoni,
śnić, kochać i myśleć Twoich warg szelestem...
Nie wiesz, kto do Ciebie dzisiaj znów zadzwoni?
Domyśl się kochanie... Walentynka jestem...:)*

.. i słodka dedykacja muzyczna:

Love - John Lennon
http://www.youtube.com/watch?v=2GmVajkqLNU

:)***

44 komentarze:

  1. Dzień dobry:)*
    Dzisiaj życzę Wszystkim wielu walentynkowych radości, a na co dzień, żeby Wam miłość grała najczulszą struną...

    Tekst piosenki Johna Lennona:

    Miłość jest prawdziwa, prawdziwa jest miłość,
    Miłość jest uczuciem, czuć miłość,
    Miłość chce być kochana,
    Miłość jest dotykiem, dotyk jest miłością,
    Miłość jest osiągalna, osiągalna miłość,
    Miłość jest prośbą, by być kochanym.
    Miłość jest Tobą,
    Ja i Ty,
    Miłość jest wiedzą,
    My możemy być.
    Miłość jest wolnością, wolność jest miłością,
    Miłość jest życiem, życie jest miłością,
    Miłość jest potrzebna by być kochanym.

    ***

    I tak rozgrzana wyruszam w teren... -7 st.
    Do miłego spotkania po powrocie.:)*

    6:25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kruszewski Stanisław

      walentynka dla najmilszej

      kiedyś chciałem wygrać miłość w totolotka
      lecz los sprzyjał bardziej innym a nie mnie
      więc pytałem wszystkich wokół gdzie ją spotkać
      a odpowiedź brzmiała mądrze wyśpij się

      więc rzuciłem się w pielesza jednym skokiem
      uwierzyłem że najprościej o niej śnić
      lecz sny przeszły tak jak burza nieco bokiem
      tylko serce od tych grzmotów drży i drży

      za to miłość tak jak panna na wydaniu
      do różańca i do tańca w oczach lśni
      lekka piękna uśmiechnięta niczym anioł
      zobacz Skarbie przyszła miłość

      ja i ty

      Usuń
    2. Walusiu (?) :)
      Ja już się nie dopytuję, kim jesteś, bo jedną z walentynkowych tradycji jest wysyłanie niepodpisanych wierszy i życzeń swoim Walentynkom, chociaż miło by mi było Cię poznać... :)*
      Oprócz całuska, dostaniesz ode mnie erotyk, mam nadzieję, że Ci się spodoba

      Jak Ewa

      tęsknoty nawlekam
      na sznur korali
      utkanych
      przez senne motyle

      łapczywie
      rozchylam uda
      napełniona
      namiętnością obietnicy
      chcę upić się
      kroplą
      twojej nocy
      jak Ewa grzechem

      kiedy już się
      upewnię
      że wygnasz z raju
      przeklnę - - -

      autorka: Barbara Zamaro-Falińska
      (z tomiku "Wstrzymaj oddech").  

      Pięknego wieczoru Walusiu...:)*

      17:44

      Usuń
  2. Dzień dobry, Ewo, ładna walentynka się zrymowała, pozdrawiam cieplutko, miłego dnia.

    Walentynka

    http://www.youtube.com/watch?v=cbkxNvHO6XA&feature=related

    8:15

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ewy i Gości niosę wiele słodkości:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=NcL7vH9e7sg&feature=related
    Jesteś moim marzeniem - Wierniejsza od marzenia

    Skaldowie

    8:27

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Dano:)
      Dziękuję za miłe słowa i śliczne piosenki...:) A życząc Ci najsłodszego wieczoru z Twoim Najmilszym, zadedykuję Ci piosenkę Skaldów -

      Skaldowie - Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał -

      http://www.youtube.com/watch?v=AShemiKUajc

      ... życzę Ci romantycznych chwil nie tylko w dniu dzisiejszym.:))

      17:50

      Usuń
  4. ♥♥♥♥

    Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci,
    humor Ci poprawi, w sercu żar roznieci.
    Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło,
    żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.

    ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥Violetta Villas - "Całuj gorąco" "Tylko Tobie" 1995♥

      http://www.youtube.com/watch?v=kPrIxEFiwbw&feature=related

      Usuń
    2. Sad Love Song 4 Broken Hearts - How do you heal a broken heart. 2011

      http://www.youtube.com/watch?v=lkYwvD1uWOE

      Usuń
    3. Och, obrodziło dzisiaj w Anonimowych Gości, Walusiów, Walentych... witaj Miły:)*
      Wiesz, parę erotyków przydarzyło mi się w życiu napisać; m. in. ten lubię najbardziej...

      ***Chciałam ci napisać...***

      Chciałam ci napisać list na płatku róży,
      ale gdzie go znaleźć, gdy wiatr chłodem wieje?
      Tak bez twego listu czas mi się wydłużył -
      czy go nie dostanę? Jeszcze mam nadzieję...

      Chciałam ci napisać list promykiem słońca,
      a tu szarość wokół lub bezkresne biele...
      Kiedyś raz zabłysnął, pisać nie dokończył,
      szybko się zanurzył w mglistych chmur pościele.

      Chciałam ci napisać na zielonym listku
      o mojej nadziei, naszych serc spotkaniu...
      Gdzie go mogę znaleźć? Postrącane wszystkie
      w chmurnym listopadzie, w ciemnych dni zaraniu.

      Chciałam ci napisać, może się odważę,
      list ogrzeję ciepłem moich czułych myśli,
      kiedy go dostaniesz, możesz się poparzyć...
      A odpowiedź twoja może mi się wyśni?

      ****
      I jeszcze piosenka dla Ciebie -

      Och jak bardzo cię kocham-Janusz Laskowski

      http://www.youtube.com/watch?v=8kPLZDTh6wQ

      Nastrojowego wieczoru, z gorącymi uczuciami...:)*

      18:04

      Usuń
  5. ...najcudowniejszych walentynek Ewo...

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Meg:)
      Tobie też życzę czarownych chwil z Ukochanym i nie tylko dzisiaj...

      :)*

      18:06

      Usuń
  6. Witam Kochani...:)
    Gorących Walentynek Wszystkim życzę....:)

    BZN - Amor, Amor

    http://www.youtube.com/watch?v=TnhrAlRH4T8

    :)***
    9:13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie dzisiaj Bardowie w duszy śpiewają..:)

      " Od świtu po kres..." wyk. Lubelska Federacja Bardów

      http://www.youtube.com/watch?v=EZgSiCUbqVc&feature=related


      " Od świtu po kres "

      Porwał nas tamten czas
      Słońca wschód , serca żar
      Hen wysoko uniosła nas pieśń
      W ogniu zórz , ognisk dym
      Bogów gniew , a my z tym
      Co wciąż woła ; leć serce , leć...
      Weź ze sobą wiatru śpiew
      Welon mgły porannej weź
      Wolne weź ze sobą myśli
      Każdy dzień kolejny wyśnij
      Przetańcz od świtu po kres
      Co musisz unieść ,pokochaj i nieś
      Weź ze sobą wiatru śpiew
      Welon mgły porannej weź
      Wolne weź ze sobą myśli
      Każdy dzień kolejny wyśnij
      Przetańcz od świtu po kres
      Co musisz unieść , pokochaj i nieś

      Niepodobni jak światło i cień
      Nierozłączni jak noc i dzień
      Niebanalni od bólu po śmiech
      Czym że jest bogów gniew
      Gdy w oddali już zew
      Kiedy woła ; to leć serce , leć...
      Weź ze sobą wiatru śpiew
      Welon mgły porannej weź
      Wolne weź ze sobą myśli
      Każdy dzień kolejny wyśnij
      Przetańcz od świtu po kres
      Co musisz unieść ,pokochaj i nieś
      Weź ze sobą wiatru śpiew
      Welon mgły porannej weź
      Wolne weź ze sobą myśli
      Każdy dzień kolejny wyśnij
      Przetańcz od świtu po kres
      Co musisz unieść , pokochaj i nieś.

      Miłości na co dzień...
      Niech Walentynki trwają cały rok...:)*

      9:31

      Usuń
    2. Dobry wieczór Izabelko-Walentynko:)
      Uraczyłaś nas dzisiaj miłymi piosenkami w nastroju dnia... dziękuję:)*
      Pozwolisz, że zadedykuję Ci wiersz Andrzeja Ozgi:

      Płatków śniegu za oknem
      dam Ci szlif staromodny
      Przytulenie gorące
      na poranek zbyt chłodny
      Dam Ci więcej niz trzeba
      Spytasz: Po co ? - To proste...
      By zostało coś z tego
      na wiosnę.

      Dam Ci żółtych pierwiosnków
      obietnice obfite
      Dam rumieńce twe skryte
      pod wciąż ciepłym szalikiem
      Dam Ci więcej niż trzeba
      Cały czas licząc na to,
      że zostanie coś z tego
      na lato.

      Dam Ci nocy najkrótszych
      rozognioną bezsenność
      Dam Ci wiatr pocałunków
      na spiekotę codzienną
      Dam Ci więcej niż trzeba
      Lecz jest w mym interesie
      by zostało coś z tego
      na jesień.

      Dam Ci ze wszystkich lisci
      rembrandtowską paletę
      Słońca pełne słów kiście
      na pogody "już nie te..."
      Dam Ci więcej niż trzeba
      Tylko po to jedynie
      by zostało coś z tego
      na zimę.

      Dam Ci grad. Dam Ci suszę
      Dam Ci skwar i śnieg z deszczem
      Niebo z ziemią poruszę
      I dam... nie wiem co jeszcze...
      Dam Ci wiecej niz trzeba
      Ale to żadna strata
      Bo zostanie coś z tego...
      Coś zostanie nam z tego...
      na jesienie...
      na zimy...
      na wiosny...
      na lata!

      ... i muzycznie, wyśpiewany przez Michała Bajora...

      Dam ci więcej niż trzeba -

      http://www.youtube.com/watch?v=loHGtyFMYIo

      Cudnego wieczoru...:)*

      18:20

      Usuń
  7. Dzień dobry Walentynki obojga płci ;-)))

    Napiszę za Platonem :

    Piękne jest to, że zakochani stając się ślepcami -
    dostrzegają jednak te wspaniale cechy,
    których nawet najbystrzejszy mędrzec
    zauważyć nie zdoła.

    ... Miłości, zrozumienia, wierności miłości...

    10,23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zuzanko:)
      Wydaje mi się, że zakochani nie są ślepcami, tylko patrzą na siebie przez pryzmat najpiękniejszych uczuć... I oby tak patrzyli jak najdłużej...
      A o tym zimowym zauroczeniu ślicznie napisał Ja Lech Kurek -

      Walentynka

      Tchnieniem magii przyszłaś miła
      i tak mnie zauroczyłaś,
      że już sobą wypełniłaś wszystkie sny.
      Chociaż wkoło zima biała,
      dusza szczęściem oniemiała
      a na krzakach ośnieżonych kwitną bzy.

      Mocno czuję serca bicie,
      znów radością tętni życie,
      kiedy ciepłem twoich oczu jutro lśni.
      To prawdziwe zakochanie,
      a te słowa to wołanie,
      to modlitwa o spełnione tobą dni.

      Tę nieśmiałą "Walentynkę",
      uczuć małą okruszynkę,
      kilka wersów w których miłość cicho drży,
      z sercem tobie dziś wysyłam,
      prosząc, abyś uwierzyła,
      że królową mego życia jesteś ty.

      ... dla mnie to brzmi jak piosenka. Może znajdzie się kompozytor, który zechce ubrać ten wiersz w melodię?
      Dużo miłości na co dzień i wytrwałości w uczuciach...:)

      18:27

      Usuń
    2. Witaj wieczorem Poetko ;-)))
      Na dobranoc w podziękowaniu za przepiękną Walentynkę Julian Tuwim Erotyk.

      Już się o grzechy noce proszą,
      Już z wiosny znów jak z bólu krzyczę,
      Nieubłaganą mnie rozkoszą
      Zakuj w ramiona ratownicze.

      A jeśli zacznę się na nowo
      Wyrywać zbuntowanym ciałem,
      Powiedz mi wreszcie pierwsze słowo,
      którego nigdy nie słyszałem.

      Bo znów pogański samum wieje,
      W pędach, zawrotach, burzach, blaskach!
      Pamiętaj:kiedy znów zdziczeję,
      Odrzyj mnie z wichrów i ugłaskaj!

      ... Ewuniu:) Jestem wierna i wytrwała, rozłąka w dzisiejszym, zmieniającym się jak w kalejdoskopie życiu codziennym - weszła w krwiobieg. Nie zawsze jest możliwe bycie z sobą codziennie. Obecnie jest taki ogrom możliwości kontaktowania się z sobą, że nie jest trudno o wytrwałość w uczuciach....
      Miłość i zdrowie, zdrowie i miłość, odrobinę szczęścia i ,, kufereczek stóweczek'' ;-)))
      Dobranoc :)
      22,07

      Usuń
    3. ... pięknie dziękuję za Juliana i życzenia:)) Ja też dobrze wiem, co to miłość prawdziwa bez względu na czasoprzestrzeń... po prostu nie ma dla niej przeszkód...:)
      Dobranoc Zuzanko.:))

      22:37

      Usuń
  8. Dzień szczególny dzisiaj,
    rzecze mamie, synek.
    Chce złożyć życzenia
    na dzień Walentynek.

    Mama synka ściska,
    zaprasza na rynek.
    Coś kupię Ci synku,
    na dzień Walentynek.

    Mama bardzo wdzięczna,
    chwali swego synka.
    Dobrze, że pamięta,
    syn o Walentynkach.

    Wrócił ojciec z pracy,
    przyniósł flaszkę winka.
    Tatuś nie zapomniał,
    dziś o Walentynkach.

    Syn jest małoletni,
    też skosztuje winka.
    Ale tylko synku,
    dla Cię, odrobinka.

    Trochę na te słowa,
    zrzedła nieco minka.
    Resztę zawartości,
    to po Walentynkach.

    Bardzo niecierpliwy,
    młodzian z tego synka.
    Nie przestaje cieknąć,
    do winka mu ślinka.

    Babcia też wypiła,
    chociaż starowinka.
    Będzie gonić dziadka,
    dziś wkoło kominka.

    Dziadek jeszcze żwawy,
    babcia starowinka.
    Nic z tego nie będzie,
    dziadek wypił drinka.

    By smutno nie było,
    wszem nie zrzedła minka.
    To jeszcze na deser,
    była leguminka.

    Winko z leguminką
    wszystkim smakowało.
    Na stole po uczcie,
    serduszko zostało"♥"

    Pozdrawiam Wszech Fanów dziś Walentynkowo.
    Ściskam wyjątkowo, też Moją Szefowa...☻

    PM - 12:53:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jędruś:)
      Miło mi, że Cię widzę razem z walentynkowym wierszykiem, drinkiem i leguminką:)))
      A już myślałam, że jakaś Walentynka na dobre Cię "wygarnęła" z Ogródka...

      U Jędrusia dzisiaj
      uśmiechnięta minka,
      bo dała mu pysia,
      słodka Walentynka.

      Dziaduś nie podglądał,
      babcię spili winkiem,
      Jędruś zaś się wplątał
      z Walą pod pierzynkę.

      Pieścił ją namiętnie,
      całował niemało,
      ona też go chętnie -
      więc poszli na całość.

      Tutaj muszę kończyć,
      bo rymów nie stanie...
      Ty mi natrzesz uszu
      za to podglądanie.:)))

      Serdeczności walentynkowe dla Fotoreportera w terenie. :))

      18:55

      Usuń
  9. Moje serce płonie
    jak czerwone wino
    kocham Cię najmocniej
    moja CUD DZIEWCZYNO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... hmmm, drogi Walenty... dziewczyn w Ogrodzie ci u nas dostatek, może chociaż powiesz, którą kochasz najmocniej?
      Albo nie mów, niech się sama domyśli...:)
      Cieplutkie pozdrowienia masz przynajmniej od jednej...:)*


      19:01

      Usuń
  10. Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci,
    Humor Ci poprawi, a sercu żar roznieci,
    Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło,
    Żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.

    z netu

    Pozdrawiam cieplutko Ogródek:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I Love You So

    http://www.youtube.com/watch?v=ZuTlPXmJKuk&feature=related

    ♥ ♥ ♥

    BZN Love In My Heart

    http://www.youtube.com/watch?v=9pj61pSz5Z4&feature=related

    ♥ ♥ ♥

    BZN ON THE WINGS OF LOVE

    http://www.youtube.com/watch?v=eevwCQH9Tf0&feature=related

    Miłego popołudnia z zespołem BZN :)*

    14:2o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to ja może jeszcze coś dorzucę do zasłuchania i popatrzenia - już bez BZN...:)

      Ennio Morricone - For love one can die

      http://www.youtube.com/watch?v=r35WQD6MCe0&feature=more_related

      ...:)*

      19:09

      Usuń
  12. O Tobie dzisiaj marzę
    w ten dzień walentynkowy
    i różne śmieszne myśli
    wpadają mi do głowy

    Za oknem pada śnieżek
    i drzewa wiatr kołysze
    a ja za Tobą tęsknię
    i list do Ciebie piszę

    z netu

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Dano :)

    Dodam do Twoich wierszyków Walentynkowych:

    Miłość jest to płomyk świecy, wskazujący szybę
    okienną zbłąkanemu wśród zamieci wędrowcowi,
    cichą przystań szczęścia.

    Betty Compton

    Ciekawych, oczekiwanych spotkań Walentynkowych :)

    14,46

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Ci tysiąckrotnie za czerwoną różę
    Jak nie dasz całuska będę jeszcze dłużej.
    Tylko gorący całusek przerwie dziękowanie
    I jak mi go nie dasz cosik mi się stanie.

    :)********************************************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusków przesyłam ja Tobie tysiące,
      róża nie zamarzła i mróz jej nie zwarzył,
      najpierw ją ogrzałam serduszkiem gorącym...
      Nie wierzysz? Jak dotkniesz, możesz się poparzyć...

      :)******************************

      ... i jeszcze przypomnę mój jeden erotyk, który nawet zdobył laury, rok temu, w konkursie walentynkowym na FSK.

      ***Sierpniowa opowieść***

      Sierpień upałem nas otoczył,
      świerszcz w trawie na skrzypeczkach grał
      wiatr lekko muskał moje włosy
      w gałęziach wierzby cicho łkał.

      Na skraju drogi przysiedliśmy,
      w gęstwie zarośli gwizdał kos...
      odgadywałam twoje myśli,
      choć tak daleko był twój głos.

      Dzisiaj, gdy świat jest skuty lodem,
      koronką szadzi wita dzień,
      głos twój z oddali wciąż przychodzi
      snom mym nadaje nowych brzmień.

      ***

      ... i odpowiedź na mój wiersz poety o pseudonimie Aloutette:

      Dziewczynie w zielonej sukience

      I jestem dziewczyno
      - w zielonej sukience,
      Wygrywam ci fletnią
      Miłość coraz goręcej.

      Śpiewam ci jak Alouette
      Co rankiem, choć luty,
      Miłością szczęśliwą, choć
      Strzałą Amora jest kłuty.

      Śpiewam ci moją miłość
      Gdy słońce sięga zenitu
      W każdy dzień i wieczór,
      I noc każdą, aż do świtu.

      Czuję twój zapach - róży.
      I nim się zawsze pieszczę
      Zostałem, bo chciałem,
      By o miłości śpiewać ci jeszcze,
      I jeszcze i jeszcze i ...

      autor: Alouette.

      18:39

      Usuń
    2. Dodam Erotyk do kwitnącej wyżej gałązki wiśni. :)*

      *** Erotyk ***

      Patrz, oto płatek śniegu
      Gwiazdką na wiśni siadł,
      Znowu biało - różowo
      Zakwitł wiśniowy sad.

      Pięcioramienne gwiazdki
      Błyszczą jak oczka Twe,
      A ten odcień różowy,
      To chyba Twoja krew.

      Wspomnij to było w maju (bodaj dwa lata temu)
      Pamiętam jakby we śnie
      Tu właśnie przez kwiat wiśni
      Pocałowałaś mnie.

      :)***

      autor : Tadeusz Stolarz

      Usuń
    3. Witaj Jasieńku:)*

      To ja jeszcze dodam gałązkę wiśni Mistrza Konstantego -

      Gdy ci się kiedyś przyśni
      na przykład gałązka wiśni,
      to wiedz,

      że to znaczy szczęście -
      bo wiśnia we śnie znaczy,
      że koniec twej rozpaczy
      i że będziesz szczęśliwy
      coraz częściej.

      Katarzyna miała wiele niepowodzeń,
      próbowała tak i tak,
      ale życie uciekało od niej co dzień -
      Katarzyno, to zły znak.
      Siostra miała chłopca z mandoliną,
      z mandoliną, z piosenką -
      do Katarzyny każdy mówił "Katarzyno",
      nigdy "Kasiu", "Kasieńko".

      Ale wiedz, że są cuda na świecie,
      nie zrozumiesz tego głową:
      w imieniny Katarzynie w sekrecie
      przysłał ktoś gałązkę wiśniową.
      Uśmiechnęła się w mieszkaniu samotnym,
      jakby ktoś ją przytulał,
      i wstawiła do wazonu pod oknem
      tę gałązkę, biedula.

      Gdy ci się kiedyś przyśni
      na przykład gałązka wiśni,
      to wiedz,

      że to znaczy szczęście -
      bo wiśnia we śnie znaczy,
      że koniec twej rozpaczy
      i że będziesz szczęśliwy
      coraz częściej.

      No i patrz, kiedy Gwiazdka przyszła,
      Katarzyna widzi zdumiona,
      że gałązka wiśniowa rozkwitła,
      jak różdżka Aarona.
      I rozkwitły czyjeś oczy nad Katarzyną,
      nad Kasią, Kasieńką,
      przyszedł do niej chłopiec z mandoliną
      i z małą piosenką:

      Gdy ci się kiedyś przyśni
      na przykład gałązka wiśni,
      to wiedz,
      że to znaczy szczęście -
      bo wiśnia we śnie znaczy,
      że koniec twej rozpaczy
      i że będziesz szczęśliwy
      coraz częściej.

      - K.I. Gałczyński

      :)***

      ... poproszę o mandolinę...:))*

      19:26

      Usuń
    4. Ulica szarlatanów 20/22, Gałązka wiśni, Dorota Osińska, K.I. Gałczyński

      http://www.youtube.com/watch?v=_KWlpIO4blw&feature=related

      :)))*

      Usuń
    5. ...i jeszcze -

      Czyżykiewicz - Ulica japońskiej wiśni

      http://www.youtube.com/watch?v=ZbV6PDU4yP0&feature=results_video&playnext=1&list=PLA87CF4E57CE6372F

      :)***

      Usuń
    6. ... no właśnie... cudnie ten wiersz wyśpiewała Dorota Osińska. A klip z gałązką wiśni u Mirka Czyżykiewicza jest przeuroczy...:)***

      Dodam jeszcze jedną jego piosenkę - Kocham.

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,miroslaw_czyzykiewicz,kocham.html

      :)***

      20:15

      Usuń
  15. Przepraszam Cię, Anonimie, powtórzyłam wiersz, ale nie zrobiłam tego celowo, Ewa, wykasuj, jeśli możesz. Miłego popołudnia, Ogrodnicy:-)

    16:11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dano, nic nie szkodzi, że wierszyk został dwa razy zamieszczony. Oboje mieliście jak najlepsze intencje, więc niech tak pozostanie...:)

      18:41

      Usuń
  16. Witajcie po południu i wieczornie:)
    Jak widzę, walentynkowy nastrój w Ogródku wszystkim się udzielił...:) Uczucia kwitną na rabatkach niczym wiosenne kwiaty...:)
    Wpiszę się i ja to przemiłe świętowanie, bo na miłość trzeba chuchać i dmuchać; ona nadaje cały sens naszemu życiu...
    Zanim rozejrzę się po grządkach zagram coś na miłą, walentynkową biesiadę z poezją i muzyką -

    Simply Red - Say You Love Me

    http://www.youtube.com/watch?v=rkolDEpMGQU&feature=related

    ***Powiedz, że mnie kochasz***

    Będąc jak jedno z tych ziarn piasku,
    Jestem przerzuczany dookoła Świata
    Co ja z tego mam?
    Oh nie wiem sam.
    Jakie jest tego znaczenie?
    Oh nie wiem sam.

    Krążyłem dookoła tyle razy,
    tak, że Świat kręci się w moich myślach.
    Co ja o tym myślę?
    To jest takie sobie.

    Co możesz więcej, kiedy miejsca o których oni mówią Ty już odwiedziłeś.

    Powiedz mi, że kochasz mnie gdziekolwiek bym nie był na Świecie.
    Zatrzymaj się i przytul mnie gdziekolwiek bym nie był na Świecie.
    Ja będę Twoim chłopakiem albo Ty moją dziewczyną.
    Tylko powiedz, że mnie kochasz.
    Tylko powiedz, że mnie kochasz.

    Nigdy więcej realizowania.
    Tak łatwo wywołać w Tobie płacz.
    Ale, czy ja Cię załamałem?
    Mam nadzieję, że nie.
    Czy już o Tym zapomniałaś?
    Mam nadzieję, że tak.

    Ale nigdy więcej się nie zastanawiaj dlaczego.
    W każdej pojedynczej parze oczu
    jest wewnętrzne pragnienie.
    O dusza umiera.

    Co możesz więcej, kiedy miejsca o których oni mówią Ty już odwiedziłeś.

    Powiedz mi, że kochasz mnie gdziekolwiek bym nie był na Świecie.
    Zatrzymaj się i przytul mnie gdziekolwiek bym nie był na Świecie.
    Ja będę Twoim chłopakiem albo Ty moją dziewczyną.

    Powiedz mi, że kochasz mnie gdziekolwiek bym nie był na Świecie.
    Zatrzymaj się i przytul mnie gdziekolwiek bym nie był na Świecie.
    Ja będę Twoim chłopakiem albo Ty moją dziewczyną.
    Tylko powiedz, że mnie kochasz.

    Podejdź do mnie kochanie teraz i powiedz, że mnie kochasz.
    Oh tak proszę, proszę powiedz, że mnie kochasz!
    Podejdź i powiedz, że mnie kochasz.

    :)***

    ... i każdemu jeszcze odpiszę w choince...:)

    17:36

    OdpowiedzUsuń
  17. Pora na dobranoc....:)
    Walentynkowych snów Kochani...:)

    Secret Garden-Adagio

    http://www.youtube.com/watch?v=N784ZNJrMyM&feature=related

    Dobranoc...:)*

    21:46

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranoc Panie i Panowie :)
      Walentynkowych, słodkich, kolorowych snów :)))
      a dla Ewuni* zostawiłam wiadomość w choince :)

      22,13

      Usuń
    2. Dobrej nocki Dziewczynki-Walentynki Izabelkoi Zuzanko:)
      Oby miłość nie była tylko snem, a jeśli już, to tym spełnionym...
      I niech Was cudnie ukołysze Król Miłosnej Piosenki...

      Elvis - Unchained Melody

      http://www.youtube.com/watch?v=NO1pTi00p2M

      Pa... do jutra:)*

      22:30

      Usuń
  18. I już dobranocka. Dziś Jerzy Harasymowicz z - Erotykiem
    Błękitnym :)***

    *** ♥ Erotyk błękitny ♥ ***

    Księżyc nad lasem gwiazdy kosi,
    ciągle się ostrze sierpnia unosi.
    Gwiazdy spadają
    warkocze rozpuszczają.

    Ewo, Ewo —

    Po niebie obłoków powoje
    stroją księżycowe pokoje
    i kwitnie błękitnie
    Drogi Mlecznej drzewo.

    — Ach, Ewo —

    Nad nami kreślą spokojnie łapą Wielkie Niedźwiedzice,
    a wstęgi u Twych włosów
    wiążą ciche błyskawice —
    i w lesie obok małe liski przy norze
    przy matki ostentacyjnym rozhoworze.

    Ewo —

    ty masz na ramionach, na plecach tyle blasku
    [księżyc go ukradł latu],
    ja muszę ten blask zebrać
    do wielkiego kwiatu.

    Ewa, Ewa
    rąk mych nie zatrzymuje,
    sama się słodko jak kwiat załamuje.

    ♥***♥

    I kołysanka - Na Dobranoc.wmv

    http://www.youtube.com/watch?v=yl-EGnIbGRw&feature=related

    ♥ Dobranoc, dobranoc Najmilsi♥ i Ty Walentynko. :)♥♥♥ -
    śnijcie...o...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał rację Harasymowicz w swoim cudnym erotyku... w sierpniu najwięcej jest spadających gwiazd...:)***
      Lutemu jednak dzisiaj też nic nie brakuje...;)
      Godziny mijają nieubłaganie, więc ja też już przychodzę z pragnieniem - wyrażonym w wierszu annyG...

      ♥ ***Pragnienie♥ ***

      Kochać pragnę Ciebie w rozgwieżdżone noce
      szczęściem pookrywać uczucia jak wzorem.
      Myśli martwe zmienić w te bogate w złocień,
      by ich blask jak słońce oślepił mi oczy.

      Kochać Cię i przestać mówić to co rano,
      niepewność pozszywać jak osnowę z wątkiem.
      Włożyć myśl w Twe serce i niech tam zostanie,
      byś dla mnie był końcem a ja Twym początkiem.

      Kochać tak zwyczajnie jak podpowie serce,
      i nareszcie zostać już Twoją jedyną .
      Proste niby słowa, dywanów kobiercem,
      wyścielać dni lekko wiosną, latem, zimą.

      Zakochanie dodam więc do ważnych planów,
      niech z noweli stanie się wielki poemat.
      Szczerość uczuć tylko proszę cię uszanuj,
      nie myślę co dzisiaj, chcę już zajrzeć w potem.

      Myślę,że cierpliwość, dobrą jest zaletą,
      nie mówiłam „kocham” aż tak wiele razy,
      Czekam na spełnienie, przybrana w kobiecość,
      na los dobry, by mnie raczył zauważyć...

      **♥**♥**

      Więc już czas na....♥♥♥ dobranoc, dobranoc Najmilsi i Ty Słodki Walenty .♥♥♥)*** ... zanurzmy się w ten najmilszy sen:)***

      ... a przed snem jeszcze kołysanka za chwilę - ♥

      22:20

      Usuń
    2. ... zanucę ją cichutko z Elvisem...♥


      ELVIS - And I Love You So/ I kocham Ciebie, więc...

      http://www.youtube.com/watch?v=z8MOIs0Dd5g&feature=related

      I kocham Ciebie więc
      Ludzie pytają jak
      Jak żyłem aż do teraz
      Mówię im: Nie wiem

      Przypuszczam, że rozumieją
      Jak samotne wiodłem życie
      Jednak życie zaczęło się na nowo
      W dniu, gdy wzięłaś mnie za rękę

      Tak, wiem jak samotne może być życie
      Cienie śledzą mnie
      Noc nie chce mnie uwolnić
      Ale nie pozwalam wieczorom przygnębiać mnie
      Teraz Ty otaczasz mnie

      Ty Też mnie kochasz
      Twoje myśli są tylko dla mnie
      Ty uwolniłaś mojego ducha
      Jestem szczęśliwy, że to zrobiłaś

      Księga życia jest krótka
      Jedna strona jest przeczytana
      Wszystko oprócz miłości jest martwe
      To moja wiara

      Pa... :)♥***♥

      22:23

      Usuń