Powered By Blogger

sobota, 25 lutego 2012

Przyjdź do mnie







Przyjdź do mnie

Ranek dziś mrozem już nie dygocze,
niebo zakryte kudłatą rzęsą,
przyjdź do mnie wiosno, dniom przydaj złoceń,
niechaj w kałużach smutki ugrzęzną.

Dłużej nie zniosę z tobą rozłąki,
ozdób kolorem szare ulice,
rozpuść nostalgię, wykiełkuj słońcem,
z lodową grudą dokończ rozliczeń.

Na nagich drzewach rozwieszaj liście,
pąki śnieżyczek pokaż mi w trawie,
miłością rozpal skowronków przyśpiew,
gorących uczuć w serce mi nawiej.

59 komentarzy:

  1. Dzień dobry Ewuniu i Ogrodnicy...:)
    Na wiosnę musimy jeszcze troszeczkę poczekać...ale już ją czuć w powietrzu...

    Dezyderata

    http://www.youtube.com/watch?v=b_5A5nqtg54

    Pozdrawiam i życzę miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Izabelko:)
    Clip piękny, ale słowa dezyderaty najbardziej pasują mi do niepowtarzalnego wykonania przez Piwnicznych artystów i tamtego klimatu, którego w żaden sposób nie da się niczym zastąpić...:)
    Dziś jednak nie zaprzątam sobie głowy filozofią, tylko wchodzę w rytm przedwiosennej krzątaniny, bo moje domowe roślinki domagają się natychmiast przesadzenia...
    I od rana rozwieszam marzenia ponad padającym deszczem -

    Anna Szałapak - Ale my żyjemy jeszcze

    http://www.youtube.com/watch?v=52NvL4h8Us8&feature=related

    ...:)) Może przestanie padać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... udanej soboty, chociaż z pogodą ducha, skoro na wiosnę musimy jeszcze poczekać....:)

      9:33

      Usuń
    2. Hanna Banaszak - Pogoda ducha

      http://www.youtube.com/watch?v=YKlbJnAGOHQ

      Wyciągnij drabinkę...:)
      9:55

      Usuń
    3. ... do rozwieszania marzeń? - nie muszę, one mają skrzydła...:))
      Do drugiej kawki włączyłam sobie gitarę i cudny koncert -

      Rodrigo - Guitar Concerto

      http://www.youtube.com/watch?v=erwLhFO2f88&feature=related

      ... :)

      10:11

      Usuń
    4. Skrzydeł marzeniom nie trzeba...
      Tobie zaś trzeba drabiny..
      żebyś skacząc po półkach,
      nie stłukła sobie dupiny...:)))

      11:02

      Usuń
    5. Sorry w pierwszy wersie miało być:
      Drabiny marzeniom nie trzeba...

      Usuń
    6. Moje marzenia skrzydła mają,
      nawet i w zimie - wiem, coś o tym...
      Bez skrzydeł w kącie drzemie pająk,
      drabina? Tylko z nią kłopoty... :)))

      11:25

      Usuń
    7. Kłopoty,Koleżanko...
      będą gdy zaboli kolanko...:)))
      11:36

      Usuń
    8. ... a, jeśli tak, to pełna zgoda.:)
      Doniczki zaś zdjęłam z półek bez drabinki. W drugą stronę rozważę jednak drabiniastą propozycję, bo będą ciut cięższe... :)))

      11:40

      Usuń
  3. Witajcie :)

    Ewie się tak do wiosny spieszy
    i koniec lutego jej nie cieszy,
    Bo można poślizgnąć się na trawie
    A wtedy wiersz wygląda nieciekawie.
    :)))*

    Promyk słoneczka ślę. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jasieńku.:)*

      Luty mi obrzydł całkowicie,
      poślizgów w trawie też nie znoszę,
      wiersz się napisał należycie,
      z antypoślizgiem mam kalosze.
      :)))*

      ... promyk złapałam i rozmnożony odsyłam.:)*

      10:28

      Usuń
    2. A ja Ci prawdę mówię kochanie,
      że na śnieżynkach w trawie, trawie.
      też się poślizgniesz - no, prawie.
      Chyba, że to tylko służy zabawie.

      :)))*

      Usuń
    3. Zabawa w śnieżki? Wolne żarty...
      mój miły, nie chcę tego słyszeć.
      Mam dzisiaj chętkę nieodpartą,
      wiosenną zieleń wpleść w klawisze.

      :)))*

      10:52

      Usuń
    4. Widzę, że nie chcesz wiersza
      Ponownie przeczytać pierwsza.
      Lecz na upartą rady i trawy nima
      Zatem niech będzie jeszcze zima.

      :))

      Usuń
    5. Zima? Ty chyba dalej żartujesz...
      Nie drocz się dłużej ze mną, proszę...
      Już "trawy, trawy" poprawiłam,
      wdzięcznie się kłaniam, uśmiech przynoszę.

      :)))*

      11:33

      Usuń
    6. Jak nie ma już tej drugiej trawy
      Wiersz stał się bardzo ciekawy.
      I dla uczuć, jak gorącej strawy,
      Czas powiedzieć: - nie ma sprawy.

      :)))*

      Usuń
    7. Cóż, chociaż wena całuje z rana,
      paluszek dzisiaj poślizgu dostał,
      trawę rozmnożył, ja zakochana,
      wybacz - już przecież niedługo wiosna.

      :)))*

      11;50

      Usuń
  4. Rozwieszam liście na drzewach,o kwiaty niech zadba Ewa:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=5TwTHbwQxQA

    Skaldowie-wiosna

    Pozdrawiam Ogródek.

    10:45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Dano:)
      Delikatny chuch przedświośnia porozwieszał już nabrzmiałe pączki na bzie i forsycjach, oby ich tylko nawrót mrozu nie wystraszył... :)
      Żeby to już tak było

      Wiosna Wiosna ...Ach To Ty...śpiewa Marek Grechuta... ale tylko pierwsza zwrotka -

      http://www.youtube.com/watch?v=TNeqZDXvv2w&feature=related

      ... na razie na dalsze nie czekam...
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      11:02

      Usuń
  5. Dzień dobry w południe :)))

    Na wiosennej łące zasiałam pragnienia,
    wzbijają powoli lawndowym kwiatem.
    Dziś, o wschodzie słońca, cały las oniemiał,
    kiedy ujrzał maki czerwienią bogate.

    Zaciągnął się wonią eterycznej ruty,
    nastroszył korony niebosiężnych sosen.
    Spójrz na żółte mniszki, swoje serce uchyl,
    gdy z wiosennym wiatrem tak ładnie cię proszę.

    Nie rozdmuchuj marzeń jak puchu z podbiału,
    korzennym olejkiem muśnij ciepłe skronie,
    i naręcza wonnych rumianków poddaruj,
    zanim wiosna minie, zanim powie - koniec.

    Pozdrawiam najserdeczniej Ogrodników wierszem annyG Wiosną kwitną marzenia.

    12,06

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Zuziu również po południu:)
      Dziękuję za kwitnące marzenia...:)
      Wprawdzie słonka u mnie cały dzień nie było i trochę zimny wiatr hmmm... (nie będę się wyrażać) podmuchuje, ale na rozgrzewkę przynoszę małe iskierki humoru jako, że kocia pora już na dobre nastała...:)

      Franciszek Klimek

      WLAZŁ KOTEK NA PŁOTEK

      Wlazł kotek na płotek i siedzi
      - i patrzy, co robią sąsiedzi,
      choć większa to byłaby gratka
      zobaczyć, co robi sąsiadka .

      On wie, że podglądać - nieładnie,
      że jak się wychyli, to spadnie
      i chociaż na łapy kota spada,
      niedobrze jest spaść na sąsiada ...

      Ach, gdyby tak móc wejść do środka,
      gdzie śliczna przeciąga się kotka,
      gdzie myje co trzeba i czesze,
      ku swojej i jego uciesze ...

      Podano mu mleczko na spodku,
      ktoś szepnął: - Masz, napij się, kotku.
      A kotek z pewnością odpowie,
      że teraz nie mleko mu w głowie.

      Tuż obok za szybę przy płocie
      marzenia wędrują dziś kocie,
      tak blisko futerko ponętne
      - a okno niestety zamknięte.

      Nasz kocur to znosi pogodnie,
      choć niezbyt na płocie wygodnie:
      tu kłuje, tu sęk jakiś gniecie
      - czy nie ma miejsc lepszych na świecie?

      I tylko to kota pociesza,
      że takich jak on - cała rzesza,
      a ludzie - jak dobrze to wiemy,
      też mają podobne problem.

      :))

      Miłego popołudnia w pogodnym nastroju, choć trochę duje i wieje.:)

      16:33

      Usuń
    2. ... chciałam powiedzieć - i leje. A teraz nawet krążą śnieżynki... cóż, skoro w marcu, jak w garncu, to co można powiedzieć o lutym?
      Pozdrawiam serdecznie.:)

      17:01

      Usuń
    3. To i ja dodam coś śmiesznego z okolic krypty.

      hrabia

      rżnąć konwenanse rzekł hrabia
      i jak to drzewiej bywało
      w dekolt zapuścił żurawia
      brodząc od szyi do ramion

      panna się oprzeć nie może
      a gdyby mogła nie zechce
      a jeśli zechce gdy włożę
      będzie skomlała o jeszcze

      lecz dama milczy i dobrze
      tu niepotrzebne są słowa
      niech no się tylko nie oprze
      dolna lub górna połowa

      zimna? wszak nic to dla zucha
      co ciśnie panu pot z czoła
      martwa go tkanka nie wzrusza
      niejednej sinej podoła

      rżnąć konwenanse rzekł hrabia
      z krypty wychodząc nad ranem
      i po dziś dzień tak przemawia
      chędożąc panny na amen

      sheCat

      Konwenanse trzeba czasem rżnąć... Ależ miłe panie
      i po co te irytacje?...

      Usuń
    4. Widzę, Alouette, że już na amory Ci się zebrało... żeby Ci tylko piórko:) się nie nadwyrężyło, bo zbyt długie antrakty nie są wskazane...;))

      ***

      kurtyna poszła w górę
      spadła zasłona
      guziki, sprzączki, rozporki huknęły o ziemię
      podziwiać często lubię
      widowisko na stronach
      chociaż znam przebieg akcji uwielbiam w nich konać
      dyrygent batutą już daje swe znaki
      za chwilę orkiestrę rozgromi
      oddechu w piersi brak mi z przejęcia
      wiem że mnie zaraz dostroisz
      gdy ciała wszelkie wylegną na scenę
      dochodząc do końca aktu
      ja poznam tej przyjemności cenę
      powtórkę chcę bez antraktu

      - madzialenka8841

      ... a jak dyrygentowi batuta nie st(r)oi, to antrakty mogą być za długie...:)

      18:43

      Usuń
  6. Wiosenne pozdrowienie z muzyką filmową Vladimira Cosmy ...

    http://www.youtube.com/watch?v=bKQC9RlBoFg&feature=related

    ✿ ✿ ✿

    Tchnienie wiosny

    http://www.youtube.com/watch?v=6eKbpak-ZPg&feature=related

    Miłego słuchania i oglądania...:)

    15:10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne, dziękuję...:) Szczególnie przebiśniegi, krokusy i przylaszczki, coś jak na moich fotkach...
      A skrzypki z drugiego linku są fascynujące... odpłynęłam z tą muzyką...Całość, to po prostu uczta dla duszy, której zima już bardzo dokuczyła - we wszystkich aspektach.
      W rewanżu popatrz i posłuchaj - jeszcze troszkę dźwięków i kolorów wiosny...

      http://www.youtube.com/watch?v=07tsNO76hiw&feature=related

      ... coś podobnego w wykonaniu kawek, gawronów i sikorek już dzisiaj słyszałam...:)

      16:50

      Usuń
  7. ...coraz bliżej wiosna...eh już puka...puk, puk :)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, niby śniegu już nie ma, ale zima tak do końca nie posprzątała jeszcze po sobie. Tu i ówdzie jakieś śnieżne remanenty sypią się z nieba...:)
      Tylko już dzionki są sporo dłuższe,
      ptaki też kwilą trochę radośniej,
      uczucia nie śpią, są nieposłuszne,
      koty na płocie miauczą o wiośnie.:))

      Miłego wieczoru:)

      18:20

      Usuń
  8. A na sobotnie popołudnie i wieczór proponuję parę łyczków agrestowej naleweczki i piosenkę z gorącymi uczuciami w wykonaniu Diany Krall - The Look Of Love (spojrzenie miłości) -

    http://www.youtube.com/watch?v=Yr8xDSPjII8&feature=relmfu

    :)*

    17:15

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja dodam uczucia i gitarę...

    Francis Goya Woman in love (Barbra Streisand)

    http://www.youtube.com/watch?v=nwIBXj2bPU8&feature=related

    :)*
    17:49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... świetnie:) Jak uczucia z gitarą, to koniecznie Francis Goya - Romance De Amour -

      http://www.youtube.com/watch?v=-GW2TRPaqm8&feature=related

      :)*

      18:26

      Usuń
  10. ...i dalej w tym temacie:

    Francis Goya I just call to say i love you

    http://www.youtube.com/watch?v=YKmY-R39aFM&feature=related

    :)*
    18:40

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zmienię Goy'ę, niech sobie biedaczek odpocznie;) na spanish sexy guitar -

      http://www.youtube.com/watch?v=AiFnK9mlH14&feature=related

      ... bardzo miły rytm...:)*

      19:14

      Usuń
    2. ...a co powiesz na śpiew Salmy Hayek
      - Siente mi amor

      http://www.youtube.com/watch?v=YbFsCRuafhk&feature=related

      :)*
      19:30

      Usuń
    3. ...I jako przerywnik w koncercie przyniosłam wiersz:

      annaG

      namiętna wiosna

      wiosną bądź mi
      w lesie
      lilowym dywanem
      fiołków
      bym dłonie mogła
      zanurzać
      bez końca
      w bezkresnym
      fiolecie

      bądź mi deszczem
      zgłodniałym
      tęsknoty suchej
      ziemi
      bym koiła
      wszystkie
      me pragnienia
      w wilgotnym
      uwielbieniu

      nektarem mi bądź
      polnych
      kwiatów
      będę cię
      spijała
      do ostatniej
      kropli różowej
      słodyczy

      zapachem konwalii
      by poraził
      me zmysły
      dzwonieniem
      aż po drżenie
      giętkich
      bioder

      bądź mi skowronkiem
      który nagość
      zapląta
      swoim śpiewem
      po niekończące
      się nuty
      rozkoszy

      bądź...

      :)*
      19:38

      Usuń
    4. ... no właśnie... tak się zaczyna, a kończy się zazwyczaj rozkoszną pościelówką ... Salma Hayek - Quedate Aqui -

      http://www.youtube.com/watch?v=lNEmelSeljY&feature=related

      *** Zostań tutaj***

      Zostań tutaj
      W moich ramionach
      Zostań tutaj
      Dla mnie

      I nie mów mi, że mnie kochasz
      Nie mów mi, że mnie uwielbiasz
      Powiedz mi tylko ze zostaniesz
      Przez życie ze mną

      Zabierz mnie gdzieś
      Zabierz mnie swoim pożądaniem do miejsca
      Gdzie już nie trzeba przysięgać
      Gdzie już nie trzeba kłamać
      Gdzie będę istnieć tylko dla ciebie

      I nie pytaj mnie czy cię kocham
      Niech cię nie martwi, co myślę
      Bo jestem całkowicie twoja...
      Na swój sposób...

      Ale w zamian chcę być twym marzeniem
      Nie zadowolę się twoimi pocałunkami
      Chcę dać ci wszystko, co czuję...
      I jeszcze więcej...

      :)*

      19:48

      Usuń
    5. ...Nie tak szybko...:)))

      Andrea Bocelli - "CUANDO ME ENAMORO"

      http://www.youtube.com/watch?v=PY5PgoEaPjg&feature=fvwrel

      :)*
      20:16

      Usuń
    6. ...a Julek Tuwim miał świętą rację, gdy pisał Satyrę na Księżyc


      Satyra na księżyc

      Na księżycu - "martwa natura".
      Na księżycu - literatura.
      Błądzą po nim blade i śliczne
      Primadonny somnambuliczne.

      Piszą wiersze w szeptanej mowie
      Przeźroczyści kaligrafowie,
      Łzy im z oczu na papier płyną
      Gliceryną i sacharyną.

      Gdy się taki mydłek rozełka,
      Zaraz mgiełka... szkiełka... światełka
      Senność pełga po tafli płaskiej
      Liżąc łapki omdlałym blaskiem.

      Potomkowie srebrzystej mamci,
      Świętojańscy fosforyzanci
      Grzęzną słodko w lunarnym kleju
      Po Dulaku i po Beardsleyu.

      Krajobrazy, ach! krajobrazy!
      Masłem kapią selenomazy
      I oliwą na pergaminie
      Ilustrują strumyk w dolinie.

      tak, tak,... oleumu w tem temacie jest brak...
      tak to już jest na tym świecie, że w Love
      jedno drugie gniecie...a piórka mają się dobrze.:)

      Usuń
    7. Skowroneczku, czasami to piórka fruwają...:)))

      Alouette

      http://www.youtube.com/watch?v=xM0UyNqrS0o

      :)
      20:34

      Usuń
    8. ... eh... Alouette:))
      Szkiełka, mgiełka, światełka, masło, klej i oliwa... troszkę za tłusto - jak dla mnie - w "tem temacie" się pływa...
      Daj mi swą rączkę,
      zaproszę Cię na koncert,
      (albo piórka,
      gdy będzie powtórka) ;)

      Sonata da camera ( satyra)

      Maestro przy fortepianie, zaczął się koncert,
      w niej wielka ochota, by owego wysłuchać.
      Wszak Maestro, od zawsze miał, serce gorące,
      w niej głód melodii i stanowczości kruchość.

      Pianisty smukłe, nad wyraz, dłonie i palce,
      po klawiaturze, tak lekko, zdaje się fruną.
      Wsłuchana w dźwięki, jakby tańczyła walca,
      płynęła lekko wraz z rozkoszy poszumem.

      Rozpięte fortissimo nabrzmiewa, urzeka,
      każdą frazą muska dźwiękiem ciała fakturę.
      Odpływa, powraca, to znów wzrokiem ucieka,
      rozpłynęła się rozedrgana po klawiaturze.

      Mistrz zgrabnie przechodzi z adagio w allegro,
      miła rozkosz w tempie dyszy i w akordach.
      Palce – ach palce w crescendo, tak szybko biegną,
      że zatracała oddech w wariacjach i rondach.

      W części repryzy o kanonie szeptał słodko,
      czytając z partytury jej ciała, jak u Liszt'a.
      Chytrej dźwięków - zapieczętował usta codą,
      obietnicę poniechał, bo zasnął - pianista.

      Czas na morał drogie słuchaczki - to się przyda,
      instrument grałby bez końca - rzecz oczywista!
      Parę nut, kluczy, krzyżyków, a takie cuda...
      A co z pauzą?...przydaje się nie tylko pianiście!

      - by Zofia Szydzik

      :))

      20:42

      Usuń
    9. ...no tak, ktoś mnie dziś parę razy wywołał do tablicy,.. ale pewnie bardziej lubimy zbierać orzechy laskowe, niż tracić piękne piórka :)

      http://www.youtube.com/watch?v=yhHhTnuc9No&feature=BFa&list=PL23AC9C5FAE57B32E&lf=results_video

      Usuń
    10. Czyżbyś był tym moim, ze wstępniaka? :)*
      Tylko mi się w koguta nie zmień ...:))

      kuku - ryku

      wielu jest na świecie prawdziwych kogutów.
      pieją o dymanku, a chodzą bez butów.
      piersi choć mizerne naprzód wypinają,
      a zamiast kokoszek żaby zaliczają.

      ref.:
      kuku - ryku, koko - dak
      - w tym kurniku byle jak!
      kuku - ryku, koko - dak,
      kogut znaczy mały ptak.

      wiele jest kokoszek do znoszenia jajek.
      szukają koguta, co nie pieprzy bajek
      o dymaniu z iskrą od świtu do nocy
      - kogucik gawędziarz już im nie podskoczy.

      ref.:
      kuku - ryku, koko - dak;
      dużo ziarna, jajek brak
      kuku - ryku, koko - dak,
      grzebyk w górze, w dole flak...

      stareńka kokoszka poucza kurczęta,
      że jurny kogucik od jaj, chwalipięta!
      bo jaja z reguły w kurniku (niestety)
      atrybut niemęski - domena kobiety!

      ref.:
      kuku - ryku, koko - dak
      miast koguta może szpak?
      kuku - ryku - koko - dak
      dwie wydmuszki, jajek brak!

      - Ela Gruszfeld

      21:27

      Usuń
    11. Też po francusku...

      Usuń
  11. :))) Ażeby nie zakłócać tak pięknie rozbrykanego wieczoru
    po cichutko mówię dobry wieczór i zamieniam się w słuch ;-)))

    21,11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzanko, a ja, skoro już o kotach zaczęłam, przynoszę Ci Boya (też z kotkiem)

      MADRYGAŁ

      Wlazł kotek na płotek
      I mruga.
      Z tych dwu niewinnych zwrotek
      Milsza będzie ta druga.
      Żeś mnie już zwała swym kotem
      Prosi Cię wierny twój sługa
      Bądzże choć raz dla mnie płotem
      Na który się włazi i mruga.

      ... puszyście nam się zrobiło...:))

      21:49

      Usuń
  12. Wiesz Ewo, czytam Twój wiersz powoli i wyobrażam sobie wszystko o czym piszesz. Widzę zieleniejące od młodych listków gałązki. Rozchylające się pąki kwiatów. Gdzie nie gdzie zaczynają buczeć owady i grube "bąki"robią własny szum. To taki ciepły i wiosenny widok i dźwięk:)
    Pa:)
    Do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozonko, cieszę się, że wiersz Ci podziałał na wyobraźnię.:)
      U mnie w ogrodzie już widać bielejące główki przebiśniegów, "grzywki" krokusów i narcyzów. Mam nadzieję, że "répétez s`il vous plait" z zimy nie będzie.
      Pozdrówka wiosenne.:)

      21:44

      Usuń
  13. Tylko mi tu za bardzo nie brykajcie. A u spowiedzi byli?

    Zenon Laskowik - Spowiedź

    http://www.youtube.com/watch?v=iD2iuwFXhq8&feature=related

    ...i prof. Jan Tadeusz Stanisławski - Katecheta

    http://www.youtube.com/watch?v=pVAoa3WNmFo

    No! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co mi spowiedź?
      - to mnie nie kusi.
      Niech się spowiada
      ten, który musi.

      Gruby kapelan,
      słodka idiotka,
      co się z rozumem
      nigdy nie spotka.

      Ja, proszę Pana,
      nie taka "madame".
      niech mnie Pan zechce
      dziś wyspowiadać.:)

      Konfesjonałem
      niech będzie łóżko,
      a za pokutę...
      pomacham nóżką.

      No? :)))
      21:40

      Usuń
  14. Już księżyc wzeszedł,psy się uśpiły....:)

    Wiosna ....Francis Goya - Amor Amor Amor

    http://www.youtube.com/watch?v=XhfzgBujGSI&feature=related

    Dobranoc Kochani...romantycznych snów...:)
    Pa...do jutra:)*

    21:53

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... "i coś tam klaszcze za borem" ... dzięki, Izuś, za miłą zabawę.:)*
      A przed snem posłuchaj - MELODIA- Francis Goya & Georges Zamfir

      http://www.youtube.com/watch?v=dr3Yt4uuRfk&feature=related

      ... wiosennych snów, z Filonem w tle...:)*

      22:23

      Usuń
  15. Dziś dobranocką będzie kołysanka Piotra Rubika - Miłość cierpliwa jest, lecz i nie cierpliwa ...

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,piotr_rubik,milosc_cierpliwa_jest__lecz_i_nie_cierpliwa.html

    Miłość cierpliwa jest, lecz i nie cierpliwa..
    Miłość łaskawa jest, lecz nie zawsze bywa..
    Miłość serdeczna jest i nigdy nie zazdrości..
    Miłość jest wszystkim tym, co tracisz bez miłości..

    A czasem się unosi pychą i gniewem..
    I pragnie tylko swego, świat chce dla siebie...
    Dopuszcza się bezwstydu, szuka poklasku...
    Pamięta tyle złego, płacze o brzasku...


    Miłość cierpliwa jest...

    Miłość cierpliwa jest, lecz i nie cierpliwa...
    Miłość łaskawa jest, lecz nie zawsze bywa...
    Miłość serdeczna jest i nigdy nie zazdrości...
    Miłość jest wszystkim tym co tracisz bez miłości...

    Nikomu nie chce wierzyć, w oczy się śmieje,
    I nawet w sobie nie pokłada nadziei,
    I bywa jak proroctwa, które się kończą,
    Zachodzi... Jak Słońce...


    Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest...
    I nigdy nie zazdrości...
    Miłość serdeczna jest...
    Jest wszystkim tym co tracisz bez miłości...

    Miłość cierpliwa jest, lecz i nie cierpliwa
    Miłość łaskawa jest, lecz nie zawsze bywa
    Miłość serdeczna jest i nigdy nie zazdrości
    Miłość jest wszystkim tym co tracisz bez miłości

    Największa z trójki: wiara, miłość, nadzieja...
    Przetrzyma wszystko, wszystko w dobroć zamienia...
    I będzie trwać przez wieki i nie ustanie...
    Czekamy na nią zawsze my Koryntianie...

    Bo cóż jest bez miłości pustka bez końca...
    I każdy bez niej ledwie jak miedź brzęcząca...
    I każdy bez niej ledwie jak cymbał brzmiący...
    Ogłuchły.. Z miłości..


    Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest i nigdy nie zazdrości...

    Wiara nadzieja i miłość największa jest...

    ***

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi :)*** już czas na Love :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na dobranoc przyniosłam miłość - taką ludzką, między dwojgiem... najpiękniejszą, ziemską - z gorącymi uczuciami, gwiazdami i księżycem, namiętnością... lirycznie.
      A pomógł mi w tym Szarobury -

      szarobury

      Dobranoc - do ciebie

      do ciebie
      pośrodku nocy,
      przypłynę z księżyca blaskiem,
      muśnięciem warg zamknę twoje oczy,
      pogaszę światła ostatnie.

      do ciebie,
      o późnej godzinie,
      jesiennym deszczem spadnę,
      po włosach srebrzyście spłynę,
      ulecę z północnym wiatrem.

      do ciebie,
      gdy zamkniesz oczy,
      snem przyjdę,
      gwiazd bladym światłem...

      czekaj na mnie tej nocy
      gdy księżyc świeci najjaśniej.

      Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** miłość lubi ciepło i dotyk...:)***

      ... a za chwilę kołysanka... romantyczna. Zdecydowanie.

      22:33

      Usuń
    2. ... a jak miłość lubi dotyk... to Tomasz Żółtko - Kochaj mnie i dotykaj -

      http://www.youtube.com/watch?v=xnIl-IE8sLE

      ... pa... "póki tu jestem kochaj mnie i dotykaj delikatnie, ciepłem palców... całowaniem... oddechem"... do jutra.:)***

      22:37

      Usuń
  16. ...a jak nie chcecie o miłości to może - o marzeniach :)

    "Arizona dream" - Iggy Pop & Goran Bregović

    http://www.youtube.com/watch?v=1nRT3EQtjds&feature=related

    :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... niecierpliwy jesteś...a moja dobranocka z kołysanką pod "Twoim" Rubikiem... :)
      Ale skoro marzenia... ten sam kompozytor, ale trochę inaczej, z piękną wokalizą.

      Goran Bregović Dreams


      http://www.youtube.com/watch?v=hg99lSEVfHs&feature=related


      :)*

      22:45

      Usuń
    2. Przy tej melodii też można pomarzyć...:)

      Przed nocą i mgłą -motyw muzyczny z filmu 07 zgłoś się

      http://www.youtube.com/watch?v=X8XROrbBsJc&feature=related

      :)*

      23:16

      Usuń
    3. ... pomarzyłam... :)*

      Usuń