Powered By Blogger

poniedziałek, 13 lutego 2012

Poniedziałkowa pobudka



Poniedziałkowa pobudka

Pod powiekami jeszcze senna cisza,
rozkoszne ciepło wszystkim zmysłom daje,
słońce lśni złotem w południa zenicie...
Ty, ja i ogród, rozkwiecony majem.

Wiatr lekko muska opalone ciała,
jaśmin zapachem żar uczuć pobudza,
z płatków jabłoni dywan nam usłałam,
nad horyzontem zbiera się gdzieś burza...

Nagle krzyk wdziera się do słodkiej ciszy,
upiornym dźwiękiem w każdy nerw mi wnika,
żegnaj śnie piękny, wiatr już nie kołysze...
Wstawaj, kobieto! - ostry głos budzika.

Za oknem dzisiaj znowu minus dziesięć,
róża z magnolią marzną pod chochołem,
ile dni jeszcze zima nam przyniesie,
czy kiedyś wyśni się marzenie moje...

(z archiwum, zmieniony)

35 komentarzy:

  1. Dzień dobry:)
    Poniedziałek, brrr...za oknem nawet -13 st... jednak jest jakiś postęp w kierunku ciepła:)
    Już późno, więc szybka kawa, dymek i wyskok na mróz.
    Dzisiaj teren dość daleki... pomyślnego dnia i do zobaczenia po powrocie. :)*

    6:30

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry:)
    U mnie dziś ciepło, tylko -7:)
    ...i ja kawa, dymek, obowiązkowy spacerek z psem i ...oczekiwanie na gości:)

    Miłego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Meg:)
      Dziękuję za poranną wizytę w Ogródku. Myślę, że o tej porze już dobrze się bawisz na jakiejś miłej imprezce. Z jakiej by nie było okazji, życzę Ci spełnienia marzeń (sennych też, o ile takie miewasz) i miłego wieczoru:)
      Pies jest lepszy niż budzik. Przynajmniej nie trzeba go nastawiać, sam da znać o sobie...:))
      U mnie już tylko -5 st., ale żeby mi się całkiem w głowie nie poprzewracało, zanosi się na śnieg...

      17:35

      Usuń
  3. Witajcie Kochani...:)
    To u mnie najcieplej bo tylko -5 :)))
    Dobrze,że swoich kotów nie muszę wyprowadzać.Mogę dłużej poleżeć pod kołderką. Chociaż taki poranny spacerek dobrze robi:)
    Ewuniu na Twoje pytanie o marzenia odpowie marina:)*

    marzenia

    marzenia snują się
    wokół ciebie
    jak mgły nad polami
    jesienne
    a z każdą
    kroplą deszczową
    jedno spada
    na ziemię
    zatapia się w czerni
    spragnionej
    i kiełkuje wolniutko
    nadzieją
    na spełnienie

    Ja też zaczynam mieć kolorowe sny...to znaczy,że wiosna blisko:)

    "ZIELONE SERCE" - KARIN STANEK

    http://www.youtube.com/watch?v=kNeUBvO6xW8

    Pięknego dnia Wszystkim życzę:)*

    9:28

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Izuś:)
      Kolorowe sny miewam nie tylko wiosną, zdarzają mi się nawet w najbardziej trzaskające mrozy...:))
      Mniej więcej w takim stylu...

      Sen

      Iść przez sen ku tobie,
      w twe słodkie ręce obie...
      przez pola długie ogromnie,
      sadzone w rzędy doniczek...
      samych niebieskich konwalii
      i szafirowych goryczek...
      ...przejść przez jezioro nieduże,
      zrobione z drewnianej balii...
      i trochę nieprzytomnie
      iść dalej przez bór ciemny, w którym kwitną róże,
      lecz w którym się nie pali ani jedna świeca...
      gdzie straszy stary niedźwiedź dziecinny zza pieca,
      dziś przerobiony na kota...
      I widzieć w oddali już twoją psią budę
      z kryształu, blachy i złota...
      przedrzeć się z trudem poprzez dziwną grudę...
      i jeszcze ten rów przebyć...
      - potknąć się - i już nie być

      Maria Pawlikowska - Jasnorzewska
      ***

      ... ale zdarza się, że świat realny jest nie mniej piękny niż sen letniej nocy.:)

      czerwone gitary - senny szept

      http://vacek1988.wrzuta.pl/audio/3QLv5bNWMzT/czerwone_gitary_-_senny_szept

      Przyjemnego wieczoru.:)*

      17:51

      Usuń
  4. Dzień dobry Miłe Panie :)

    Czym jest marzenie
    Niczym oka mgnienie ?
    Chwilą zapomnienia.
    Myślą, której siłą jest
    Nadzieja...

    Marzymy o wiośnie - ciepełku,zieleni,kolorach.
    Pozdrawiam w nastroju wiosny, wiosennego dnia ;-)))

    11,27

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorką o marzeniu Monika Fiodorow.
    Pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Zuzanko...:)
      Wprawdzie wieczór za oknem w niczym nie przypomina wiosennego dnia, jednak mimo zmęczenia, w duszy mam zielony nastrój... i wcale nie z powodu snu...:)


      Adam Asnyk
      Myślałem, że to sen...

      Myślałem, że to sen, lecz to prawda była,
      Z nadziemskich jasnych sfer do mnie tu zstąpiła,
      Przyniosła dziwny blask w swoich modrych oczach,
      Przyniosła kwiatów woń na złotych warkoczach;
      Podała rączkę swą, szliśmy z sobą razem,
      Przed nami jaśniał świat cudnym krajobrazem.
      Pośród rozkosznych łąk i gajów mirtowych.
      Wiecznie zielonych wzgórz i wód szafirowych
      Szliśmy, nie mówiąc nic, a mnie się wydało,
      Żem z jej różanych ust, jak z otwartej księgi,
      Czerpałem tajny skarb wiedzy i potęgi.
      Wtem nagle przyszła myśl dziwna i szalona,
      Żeby koniecznie dojść, skąd i kto jest ona?
      I gdy zacząłem tak i ważyć i badać,
      Kwaty zaczęły schnąć, a liście opadać,
      I nastał szary mrok... a ja w swoim biegu
      Stanąłem w gęstej mgle na przepaści brzegu.
      Strwożony zmianą tą, zwróciłem się do niej,
      Miestety, już jej dłoń nie była w mej dłoni.
      Słyszałem tylko głos ginący w ciemności:
      "Byłam natchnieniem twym, marą twej młodości!"
      I pozostałem sam, i noc świat pokryła...
      Myślałem, że to sen, lecz to prawda była!

      ... miłego odpoczynku po pracy:)

      17:55

      Usuń
    2. :)))Witaj Ewuniu* :) Dziękuję, ale nie wyszła mi na zdrowie praca. Odezwało się zapalenie korzonków nerwowych i czeka mnie rehabilitacja i to od już :( Na całe szczęście oczy i palce działają ;-))) Do Twojego wpisu dołączę, myślę, że jeszcze gorący wiersz Szaroburego asnykowo.

      a jeżeli myślisz że czas twój tak srogi
      los się odwraca z złośliwym chichotem
      spotkałaś nagle licho gdzieś w pół drogi
      i ani naprzód ani z powrotem

      gdyby tak można było iść przez ziemię
      nie schodząc z traktu i nie paląc mostów
      o ile lżejsze byłoby to brzemię
      które na barki los wkłada

      po prostu

      gdyby tak miłość miała taka siłę
      że w ukochanym wznieca wielki płomień
      to ile łez nie spadłoby na ziemię
      gdyby tak dalej iść razem we dwoje

      miłość jest ślepa a serca są głuche
      nie słyszą płaczu nie czują płomienia
      spójrz nocą w gwiazdy ich śpiewu posłuchaj
      nie znasz do końca swego przeznaczenia.

      Z wieczornymi pozdrowieniami dla Ogródkowych Ogrodników :)))

      Usuń
    3. Zuzanko, zapalenie korzonków, to bardzo przykra sprawa... serdecznie Ci współczuję.:)
      Na pocieszenie dodam do Szaroburego Zofię Szydzik z najnowszym wierszem, w którym przepięknie wyraża marzenia kobiety -

      Szydzik Zofia

      Walentynkowo

      A gdybyś był...

      Kochałbyś mnie, jak dawniej do zapamiętania,
      czy zbierałbyś dla mnie słowa z nocnej łąki;
      co kwitną i pachną ambrą do świtania,
      no powiedz, mimo rozłąki ?

      Pragnąłbyś mnie, jak kiedyś w nienasyceniu,
      do końca, do ostatniej kropli szkarłatnej krwi;
      w pewności swego uczucia i w zwątpieniu,
      czy powiedzieć możesz mi ?

      Czy musiałabym szukać zaklęć w grimoirze,
      lub w innych starych księgach z wiedzą tajemną;
      bym z rumieńcem na policzku od twych spojrzeń,
      grzechem pachniała nocą ciemną ?

      Bo gdybyś był...

      Wiem, że noce byłyby ubrane w gwiazd roje,
      i stos płonąłby ofiarny z czarów i słów;
      od splotów, jak gibkie łodygi powoju,
      i pachnących lawendą snów !

      Z alchemicznej praktyki - czarodziejskie napoje,
      warzylibyśmy je w łożu, jak w kolbie szklanej;
      podgrzewali, to znów schładzali oboje,
      inkantacje zaklęć nad ranem !

      Gdybyś był...

      ... bardzo na czasie, bo w wigilię Walentynek:)
      Szybkiego wyzdrowienia życzę i dużo ciepłych uczuć w walentynkowy dzień.:))

      21:12

      Usuń
  6. Gdy głowa pełna marzeń....

    Wszystko się może zdarzyć - Anita Lipnicka

    http://www.youtube.com/watch?v=ruQJ1difOS4

    To nie jest sen rzeczy naprawdę dzieją się
    stoisz czy biegniesz dotykają cię z każdą chwilą
    Możesz rzeźbić je palcami możesz zmieniać je słowami
    Los srebrzy się u twoich stóp królujesz mu

    Wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń
    gdy tylko czegoś pragniesz, gdy bardzo chcesz
    Wszystko się może zdarzyć, gdy serce pełne wiary
    gdy tylko czegoś pragniesz, gdy bardzo chcesz
    wszystko może zdarzyć się

    To nie jest sen rzeczy naprawdę dzieją się
    armią kolorów otaczają cię z każdej strony
    Otwórz oczy rozłóż ręce, by nazbierać jak najwięcej
    Podpisuj dni imieniem swym królujesz im

    Wszystko się może zdarzyć...

    Miłego popołudnia:)*
    12:43

    OdpowiedzUsuń
  7. *** LOVE ***

    Marząc chcesz liczyć już pszczoły
    Co brzęcząc tańczą swój tan wesoły
    Ale luty tych marzeń nie zdzierży
    I te pszczółki do kwietnia uwięzi.

    Marzenie senne wiosny nie uczyni
    I mroźnym porankiem się budzimy
    Stęsknieni uczuć ciepłej wiosny
    I słońcem uśmiechniętym, radosnym.

    Aż przyjdzie upragniony kwiecień
    I wianek Tobie kwietny uplecie
    A wkładając go na Twoją głowę
    Uśmiechniesz się i powiesz - LOVE!

    autor: jak wyżej :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)))*

      Posłuchajcie przy podwieczoreku -

      Whitesnake - Is This Love

      http://www.youtube.com/watch?v=GOJk0HW_hJw

      z tekstem:


      Powinienem wiedzieć lepiej
      Niż pozwolić ci odejść samej
      W chwilach takich, jak ta
      Nie umiem poradzić sobie sam ze sobą
      Marnuję dnie i bezsenne noce
      I nie mogę się doczekać, aż znowu cię zobaczę

      Odkryłem, że spędzam mój czas
      Czekając na twój telefon
      Jak mogę ci powiedzieć, skarbie
      Że nie mam wyjścia?
      Potrzebuję cię blisko mnie
      Byś powiedziała, że wszystko jest w porządku
      Bo myślę, że dłużej tego nie zniosę

      Czy to jest miłość, to, co czuję?
      Czy to jest miłość, ta, której szukałem?
      Czy to jest miłość, czy też może śnię?
      To musi być miłość
      Bo to naprawdę siedzi gdzieś głęboko we mnie
      Głęboko we mnie...

      Nie umiem zatrzymać uczucia
      Już kiedyś to przeżywałem
      Ale z tobą znalazłem klucz
      Który otwiera wszystkie drzwi
      Czuję, że moja miłość do ciebie
      Staje się silniejsza z dnia na dzień
      I nie mogę się doczekać, aż znowu cię zobaczę
      Aż będę mógł trzymać cię w swoich ramionach

      Czy to jest miłość, to, co czuję?
      Czy to jest miłość, ta, której szukałem?
      Czy to jest miłość, czy też może śnię?
      To musi być miłość
      Bo to naprawdę siedzi gdzieś głęboko we mnie
      Głęboko we mnie...
      Czy to jest miłość, to, co czuję?
      Czy to jest miłość, ta, której szukałem?
      Czy to jest miłość, czy też może śnię?

      i zaraz cieplej :)***

      Usuń
    2. Dzień/wieczór dobry Jasieńku:)*

      Widzę, że moje marzenie senne (a może nie tylko?) znów Cię natchnęło do napisania ślicznego wiersza, dziękuję...:)*
      Hmmm kwiecień mówisz? A wiesz... luty nie jest dla mnie zbyt mroźny, żeby powiedzieć LOVE...,

      Przybądź już do mnie...

      Przybądź już do mnie z wiosną, kochany,
      podejdź najbliżej, jak tylko możesz,
      z promieniem słońca, z dniem roześmianym,
      z powiewem wiatru w kwietnym ogrodzie.

      Chcę już zobaczyć czar Twoich oczu,
      co ciemną głębią mnie urzekają,
      chcę Cię odnaleźć w wierzby warkoczach,
      w śpiewie jaskółek nad nieba skrajem.

      Lecz w lutym słowa swego nie żałuj,
      nim wiosna z lodu rozkuje staw,
      ciepłem tęsknotę moją zacałuj,
      i cicho wyszepcz to słowo: LOVE!
      ***
      ... i już zrobiło się cieplutko... co najmniej, jak w kwietniu:)***

      18:12

      Usuń
    3. ... a na całkowite docieplenie dodam jeszcze piosenkę...

      Whitesnake - Love will set you free/ Moja miłość cię wyzwoli

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,whitesnake,love_will_set_you_free.html


      Coś w twoim uśmiechu było zapraszające
      Coś w twoich oczach kazało mi zostać
      Coś w twoim dotyku zelektryzowało mnie
      Dopełniając mnie w każdy możliwy sposób

      Teraz zdaję sobie sprawę patrząc w twoje oczy
      Że to musi być miłość
      Kochanie spróbuj zrozumieć, że moje serce jest w twojej dłoni

      Miłość cię wyzwoli
      Miłość cię wyzwoli
      Możesz mi zaufać
      Moja miłośc cię wyzwoli
      Wyzwoli

      Za kazdym razem kiedy myślę o tobie kochanie
      Za każdym razem kiedy widzę twą uśmiechniętą twarz
      Za każdym razem kiedy czuję twoje kochające ramiona
      Wokół mnie, winne rządze zabierają cały mój czas i przestrzeń



      Teraz zdaję sobie sprawę patrząc w twoje oczy
      Że to musi być miłość
      Kochanie spróbuj zrozumieć, że moje serce jest w twojej dłoni

      Miłość cię wyzwoli
      Miłość cię wyzwoli
      Możesz mi zaufać
      Moja miłośc cię wyzwoli
      Wyzwoli
      Wyzwoli, wyzwoli!



      Teraz zdaję sobie sprawę patrząc w twoje oczy
      Że to musi być miłość

      Kochanie spróbuj zrozumieć, że moje serce jest w twojej dłoni

      Miłość cię wyzwoli
      Miłość cię wyzwoli
      Możesz mi zaufać
      Moja miłośc cię wyzwoli
      Wyzwoli, wyzwoli!

      :)***

      18:20

      Usuń
    4. I może jeszcze coś do posłuchania na wieczór, niekoniecznie z sennych marzeń... - w cudnym duecie Garou - głęboki, wprost fascynujący głos - i Céline Dion, jako jego zjawiskowe dopełnienie -

      I'm your Angel -

      http://www.youtube.com/watch?v=_afDDZ7KV28&feature=related

      Nie ma zbyt wysokich gór,
      dla Ciebie do zdobycia
      Wszystko co musisz zrobić
      to mieć wiarę, że dasz radę się wspiąć, o tak
      Nie ma rzek zbyt szerokich,
      przez które nie mógłbyś przejść
      Wszystko co musisz zrobić
      to wierzyć w to, kiedy się modlisz
      I wtedy zobaczysz, nadejdzie poranek
      i każdy kolejny dzień będzie jaśniał jak słońce
      Wszystkie swoje lęki zrzuć na mnie
      Ja po prostu chcę żebyś zobaczył...
      Będę Twoją chmurą na niebie
      Będę Twoim ramieniem, kiedy będziesz płakać
      Usłyszę Twój głos gdy będziesz mnie wołać
      Jestem Twoim aniołem
      I kiedy nie ma już żadnej nadziei, jestem tu
      Nieważne jak daleko jesteś, jestem obok
      Nie ma znaczenia kim jesteś
      Ja jestem Twoim aniołem
      Jestem Twoim aniołem
      Widziałem łzy i słyszałem jak płaczesz
      Wszystko czego potrzebujesz to czas
      Szukaj mnie a znajdziesz
      Masz wszystko a ciągle jesteś samotny
      Wcale nie musi tak być
      pozwól mi pokazać Ci lepsze dni
      I wtedy zobaczysz, nadejdzie poranek
      i każdy kolejny dzień będzie jaśniał jak słońce
      Wszystkie swoje lęki zrzuć na mnie
      Jak mam sprawić żebyś zobaczył...
      Będę Twoją chmurą na niebie
      Będę Twoim ramieniem, kiedy będziesz płakać
      Usłyszę Twój głos gdy będziesz mnie wołać
      Jestem Twoim aniołem
      I kiedy nie ma już żadnej nadziei, jestem tu
      Nieważne jak daleko jesteś, jestem obok
      Nie ma znaczenia kim jesteś
      Ja jestem Twoim aniołem
      Jestem Twoim aniołem
      A kiedy przyjdzie czas by stawić czoła burzy
      Będę tuż obok, po Twojej stronie
      Łaska utrzyma Cię w cieple i bezpieczeństwie
      I wiem, że przetrwamy
      I kiedy będzie wyglądać, że Twój koniec jest bliski
      Nawet nie próbuj poddać się w walce
      Tylko zaufaj w coś dalszego niż niebo
      Będę Twoją chmurą na niebie
      Będę Twoim ramieniem, kiedy będziesz płakać
      Usłyszę Twój głos gdy będziesz mnie wołać
      Jestem Twoim aniołem
      I kiedy nie ma już żadnej nadziei, jestem tu
      Nieważne jak daleko jesteś, jestem obok
      Nie ma znaczenia kim jesteś
      Ja jestem Twoim aniołem
      Jestem Twoim aniołem
      Będę Twoją chmurą na niebie
      Będę Twoim ramieniem, kiedy będziesz płakać
      Usłyszę Twój głos gdy będziesz mnie wołać
      Jestem Twoim aniołem
      I kiedy nie ma już żadnej nadziei, jestem tu
      Nieważne jak daleko jesteś, jestem obok
      Nie ma znaczenia kim jesteś
      Ja jestem Twoim aniołem
      Jestem Twoim aniołem

      :)***

      18:52

      Usuń
  8. Witajcie po południu:)
    Mrozisko trochę odpuściło i mogę powiedzieć, że dzień był całkiem znośny i z małymi przygodami, ale jakoś szczęsliwie dotarłam do domu i ogródka.:)
    Zanim porozglądam się po grządkach, zapraszam wszystkich na popołudniową kawę i ciepły saksofonik na wieczorny relaks...

    Candilejas - Saxofón Romántico

    http://www.youtube.com/watch?v=2FSEe1o8NlE

    ... miłego słuchania, a ja zagłębiam się w lekturę i każdemu odpowiem w choince...:)*

    17:27

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry wieczór Ewuniu:)
    Ja proponuję kawę z ciepłym śniadaniem:)))

    Pilar - Kawa - Teatr Korez 26.09.2007

    http://www.youtube.com/watch?v=-sI0nLLWoG0&feature=related

    :)*
    18:28

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wieczór Izabelko:)
    Mam rozumieć, że zaczynamy od kawy po południu, a kończymy na... śniadaniu do łóżka? Bardzo nęcąca perspektywa... :)
    I pewnie wtedy będzie już można układać z gwiazd czyjeś imię...

    Pilar - Bliżej do Gwiazd - Teatr Korez 18.04.2008

    http://www.youtube.com/watch?v=LSq59nOyZLI&feature=related

    ... powiem Ci, że dostałam dzisiaj od Was piękne preludium do jutrzejszych Walentynek... dzięki:)*

    18:59

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak ....Ogródek przysypany śniegiem. Furtki nie można otworzyć....
    Ewuś premie chłopakom obetnij:)))

    Humoreska - Gdzie ci mężczyźni? - Danuta Rinn

    http://www.youtube.com/watch?v=TcrCR_1zVms

    :)*
    20:57

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Izuś, dzisiaj z Panów tylko Jaśko porozgrzewał nam lutowy mróz... :)
      A gdzie Adaś, Jędruś, Staszek? Przecież jeszcze na marcowanie ciut za wcześnie.:))
      To ja Im tak przedwalentynkowo zadedykuję piosenkę.

      Halina Frąckowiak - Napisz proszę

      http://www.youtube.com/watch?v=eQG50g1wRfQ&feature=related

      ;-))

      21:02

      Usuń
    2. ... ach, i serdecznie pozdrawiam naszych Panów...:))

      21:03

      Usuń
    3. A może nasi panowie poszli na tańce bez nas:)))

      River Dance version 2011

      http://www.youtube.com/watch?v=7itVXDOY9M0&feature=related

      :)))*

      21:14

      Usuń
    4. Ewuniu*, już dałam głos i pozamiatałam pod Twoim wpisem do mnie, a teraz :

      Serce wynosi ludzi i sadza pośród najjaśniejszych gwiazd.

      Św. Tomasz z Akwinu.

      Piękne ;-)))

      Serdecznie pozdrawiam odrobinę bolejąca, ale z uśmiechem :)))

      21,16

      Usuń
    5. ... Zuziu, ja Tobie również małą ścieżynkę wydeptałam - przed chwilą, pod "Twoim" Szaroburym.
      A tam, gdzie jest miłość, topnieją wszystkie śniegi i lody...

      "Kochaj i czyń co chcesz" - Św. Augustyn.

      Też piękne... :))

      Wieczorne serdeczności dla obolałej Ogrodniczki:)

      21:23

      Usuń
    6. ... Ewuniu*, to nie będzie teraz najpierwszy wigilijno-walentynkowy wiersz jak Pana Szaroburego czy Pani Szydzik ale jestem nim oczarowana, jak całą poezją Alexandra Czartoryskiego.

      Idziesz do mnie

      Ty idziesz wciąż do mnie, cichutko, codziennie.
      Nie czekasz zaproszeń, nadchodzisz niezmiennie.
      Choć wcale nie mówisz, jak droga daleka,
      to idziesz wprost do mnie... Choć ciebie nie czekam.

      Choć ciebie nie czekam, ty idziesz wprost do mnie,
      czy sen ja, czy jawę przeżywam przytomnie,
      choć nie chcę, to słyszę, krok cichy, niezmienny,
      jak obrót księżyca, jak czas mój... jesienny.

      Jak czas mój jesienny, z obrotem księżyca,
      ty zbliżasz się do mnie, jak bladość na licach.
      Nie mogę cię zrazić, ni słowem, ni gestem,
      więc kiedyś tu przyjdziesz. I powiem ci: jestem.

      Na ten moment jestem w Ogródku i cieplutko pozdrawiam :)

      21,47

      Usuń
    7. To ja na ten moment odpozdrawiam Cię serdecznie, i dobranocnie zadedykuję Ci piosenkę A.M. Jopek z piórkiem szczęścia na dłoni...

      Anna Maria Jopek Na Dłoni

      http://www.youtube.com/watch?v=TEL_7vqhOu0

      ... dobrej nocki, bez bólu i walentynkowymi snami:))

      21:59

      Usuń
  12. Zbliża się pora dobranocki....:)

    Goya - Dobre sny

    http://www.youtube.com/watch?v=ApWzMsPMzWM


    Czasami ktoś zburzyć chce spokój wokół mnie,
    czasami od gorzkich słów chłodem wieje tu.
    W jednej chwili wiem, a w drugiej wątpliwości mam,
    ale mimo to dobre sny otulają mnie...

    Zasypiam wiedząc, że szczęśliwa zbudzę się,
    spokojny oddech mam, i niech tak trwa...

    Czasami głos zadrży, gdy coś niepokoi mnie,
    czasami coś pozą mną o mnie mówi się.
    I choć nie na wszystkie sprawy wpływ mogę mieć,
    mimo wszystko wciąż dobre sny otulają mnie...

    Zasypiam wiedząc, że szczęśliwa zbudzę się
    spokojny oddech mam, i niech tak trwa...

    Pięknych snów Kochani. Dobranoc:)
    Zuziu wracaj do zdrowia:)
    Pa...do jutra:)*

    21:48

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Dziękuję, Izabelko, Tobie też życzę czarownych snów przy dźwiękach cudnej melodii... chociaż? Warto jeszcze obejrzeć klip :)

      Kiedy słońce mówi..."dobranoc"... When the sun says...bye, bye...

      http://www.youtube.com/watch?v=W_mfNqo4aKI&feature=related

      Dobrej nocki...:)*

      22:19

      Usuń
  13. Zgłaszam się na wezwanie, ale już z ogrodową dobranocką.:)*
    Dziś przychodzę z Julianem Tuwimem i jego sonetem, którego jeszcze w ogrodzie nie recytowałem :)

    *** Los ***

    Taki to już mój los będzie,
    Takie to już miłowanie:
    Przywitanie, pożegnanie,
    Pożegnanie, wspominanie ...

    Oczy twoje widzę wszędzie,
    Oczy twoje mnie całują,
    Z dali, z dali mnie miłują,
    Z dali, z dali mnie żałują,

    Nie przychodzą na wzywanie,
    Jeno błyszczą, jak w legendzie,
    W dali, w dali, zewsząd, wszędzie,

    - Taki to już los mój będzie,
    Takie to już miłowanie:
    Przywitanie... pożegnanie...

    ***

    I kołysanka o miłości przed św. Walentym - Nat King Cole i Natalie Cole - When I Fall In Love

    http://www.youtube.com/watch?v=wQv_G7XgUD8

    Dobranoc, dobranoc Kochani. :)**** - Kochajcie się :)*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Jasieńku za gotowość na każde wezwanie...:)***
      Wprawdzie jeszcze sen mnie nie morzy, ale pomna jutrzejszego dnia chcę mieć wyspane oczy i też coś dobranocnie wyrecytuję:)
      A będzie to wiersz Krzysztofa Dzikowskiego, z maleńkimi zmianami literek - bo ja recytuję w swoim imieniu:)

      ***Jak dobrze, że jesteś***

      Nasze drogi się z sobą nigdy nie spotkały
      Serca biły osobno zanim się poznały
      Aż siebie znaleźliśmy jak szczęście niczyje!
      - jak dobrze, że jesteś!
      - jak dobrze, że żyjesz !

      i przyszła do nas jesień, ciepła i szalona
      pełna snów niespokojnych, rozstań na peronach
      uderzała jak wino, gdy się szybko pije
      - jak dobrze, że jesteś!
      - jak dobrze, że żyjesz !

      pędziłam* ulicami wiosną obudzona
      wśród małych kamieniczek, w asfaltową przestrzeń
      i krzyczałam*, tak głośno, tak głośno jak mogłam
      - jak dobrze, że jesteś!
      - jak dobrze, że żyjesz !

      a gdy się lato zgubi wśród lasu i malin
      znów będziemy jesieni naszej wyglądali
      przez szyby zakurzone, szyby myte deszczem...
      - jak dobrze, że jesteś!
      - jak dobrze, że żyjesz !

      Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** - kochajmy się nie tylko w snach...:)***

      ... a przed snem coś jeszcze posłuchamy - za moment...

      22:07

      Usuń
    2. ... niech to będzie kołysanka z wyznaniem...

      Natalie Cole - Say You Love Me

      http://www.youtube.com/watch?v=FbBdd8arpME&feature=related

      Pa... i do pięknego jutra.:)***

      22:12

      Usuń
  14. :)) Dzięki Izko, jestem dobrej myśli, a to połowa sukcesu.
    Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Zuziu, życzę Ci, żebyś nie musiała spędzać Walentynek w łóżku, a jeśli już koniecznie, to w miłym towarzystwie... Dobranoc:)

      22:36

      Usuń
    2. ... Heeejjjj, czy to jest propozycja
      do dotrzymania towarzystwa ;-)))
      ;-)): ;-)))

      Dobranoc :)

      Usuń