Powered By Blogger

poniedziałek, 24 maja 2010

Skarga elektoratu

Tak się zmieniłeś dziś Jarosławie,
że nie wiem wcale, w co wierzyć mam.
Czy dalej czwartą każesz nam sławić,
czy jakaś inna stoi u bram?

Czy ścigać będziesz jeszcze komunę,
lustrować wszystkich, co z tamtych lat?
Może na odwrót - będziesz mi wmawiać,
że tam gdzie ZOMO, tam stałem ja?

Czy swoje haki już wyrzuciłeś,
spisków nie tropisz, układów, sitw?
Czy na ulicę więcej nie wyjdę
i na wyzwiska nie będzie bitw?

Czy Donka całkiem już pokochałeś,
choć wciąż w uścisku Putina tkwi?
Czy już nie będzie prawych Polaków
i sprawiedliwych – z kości i krwi?

Czy program PiS-u, przez cię pisany,
teraz na dobre dostał już w łeb?
A ja wierzyłem, żem nie jest baran,
a wyszło na to, żem zwykły kiep!

4 komentarze:

  1. A ja Ci powiem Elektoracie:
    -przecież ty oczy i uszy masz,
    więc gdy nadejdzie godzina zero
    przebierańcowi odprawę dasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirował mnie wpis ~łże-elity na FSK, więc dopisałam jeszcze jedną zwrotkę:

    Czy już nie będzie więcej kultury,
    tej z górnej półki, gdzie siedzisz wciąż?
    I łże-elity więcej nie znajdę,
    co jadem pluła, jak wściekły wąż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Apokalipsa, jak nic już zdąża
    Baby za rymki, i to polityczne
    Jarka nie lubią? "płcie" te śliczne
    Świat się już wali, to jest tragiczne.

    Chłopców popieścić - ciepła im dać
    Lecz nie o piskach - ..............
    Mimo to będę, czytał te "kalumnie"
    Są z pod rąk dziewczyn bardzo rozumnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i nieustająco zapraszam! :)))

    OdpowiedzUsuń