Powered By Blogger

sobota, 29 maja 2010

"Jestem tym samym Jarosławem Kaczyńskim"


Wywiad dla TVP1

Byłem premierem razem z Lepperem,
to był najlepszy dla Polski czas.
Jestem mąż stanu, mam doświadczenie,
raz przekonałem już o tym was.

Ja chcę zakończyć już tę wojenkę,
naród do zgody nakłonić wszak,
lecz jeśli ktoś ma zdanie odmienne,
to ja na niego już znajdę hak.

I w życiorysach sobie pogrzebię,
znajdę afery i spisków moc.
I nikt mnie więcej już nie przekona,
że białe nie jest czarne jak noc.

Więc mnie wybierzcie drodzy rodacy,
wspaniały program dla wszystkich mam.
Swój stary towar, lecz w nowym pudle,
z wielką ochotą znów sprzedam wam!

1 komentarz:

  1. Tym "towarem" to on może czarować swojego pachołka - Pospieszalskiego, moherowego guru z Torunia wraz z fraucymerem albo Alika.
    Chociaż... koty są podobno mądre :)

    OdpowiedzUsuń