Powered By Blogger

piątek, 27 lipca 2012

Po burzy (erekcjato)

Dzisiaj zachodnie niebo w fotografiach Andrzeja.
I mój wczorajszy księżyc po burzy.
Po burzy (erekcjato)

Jeszcze niebo dyszy w granatach obłoków,
drżą liście w ostatnim, przemoczonym spazmie,
a nad horyzontem różowieje spokój,
wlewa się rozkoszą w senną wyobraźnię.

Gwiazdy powróciły, mrugając cykadom,
w chłodną pościel zmysły próbuję zanurzyć,
blady księżyc krąży po chmur amfiladach...

chodź...
bo teraz u mnie zbiera się na burzę...

(na kanwie wiersza z archiwum)

58 komentarzy:

  1. Witam w piątek:))*
    Bo burzowej nocy wstał śliczny, pogodny poranek, za oknem bezchmurne niebo.
    Na dworze 22 stopnie; jerzyki już od godziny głoszą pochwałę dnia.
    Mam nadzieję na piękny weekend...:)
    Ale póki co, szybko dopijam kawę i zmykam w nieubłagany teren.
    Przyjemnego dnia Wszystkim i do spotkania po powrocie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa dość ciepła, żeby nie powiedzieć , gorąca.
      Gdzie Andrzej wynajduje takie widoki? Też tak chcę;)
      Może w tym roku mi się uda?

      Zapylone miasta, zapylone wsie.
      Będziemy robili co się komu chce.
      Chora jestem;(
      Pa)

      Usuń
    2. Witaj Ozonko:)
      Bardzo Ci współczuję i zdrowia życzę. Sama niedawno przechodziłam dość nieprzyjemną infekcję, a wszystko przez te upały, przeciągi, klimy...
      Właśnie wróciłam z pracy do potwornie dusznego i parnego miasta; wyświetliło mi się w aucie 35 st. - jak tu żyć?
      Mam nadzieję na jakiś wyskok w niedzielę do lasu, podobno pokazały się już grzyby..:)
      Kuruj się, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Witam piątkowo wszystkich zdrowych i Tych trochę mniej piosenką Budki Suflera..:)

    Budka Suflera - *Jest taki samotny dom * (...a po nocy przychodzi dzień...)

    Załączam serdeczności..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Jędruś:)
      Po pierwsze - serdeczne podziękowania za te piękne, wprost bajeczne pejzaże zachodniego nieba, cudnie zdobią ogródek... :)))
      Po drugie - przyjmij w podzięce piosenkę Budki Suflera - Jeden Raz

      http://www.youtube.com/watch?v=mRJciFLW2t0&feature=related

      Po trzecie - pozdrawiam serdecznie z bardzo upalnego miasta...:)

      Usuń
  3. Zachodnia wita pięknym słońcem, uśmiechem i życzy wszystkim bez wyjątku najlepszego z najlepszych zdrowia :)
    Do popisania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuziu, wschodnia z okrutnym żarem wita i pozdrawia Ciebie.:)))
      To nie są moje klimaty, a więc z utęsknieniem czekam na ochłodzenie i jakieś litościwe chmurki na niebie...

      Usuń
  4. i *babajaga* -wita wszystkich odwiedzających naszą *Ewę -
    u mnie słońce wysoko na niebie
    burzy w nocy nie było
    a szkoda - bo jeszcze w potrzebie
    hahaha (to żart)
    ale wiersz trafia - bardzo trafia
    fotografie *Andrzeja - są przepiękne

    babajaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie, Babajago, żar, jak z piekarnika,
      nie potrafię myśleć, pisać, odpoczywać...
      cóż poradzę na to... mogę tylko wzdychać -
      no i zmiłowania z nieba wypatrywać.

      Witam Jadziu i cieszę się, że mój wiersz do Ciebie trafia, jakże mi miło, że odniosłaś się do niego...
      Pozdrawiam i czekam... na burzę ;-)

      Usuń
  5. Bry :)*

    Pewna z ciemnego lasu Jadziababa
    dzieciom smutne bajki opowiada.
    O Małgosi i o Jaśku
    w piernikowym potrzasku.
    Czasami też wierszami dopowiada.

    :)))

    Straszną mam duchotę, a poty okropne nawet w padającym
    deszczu. Wilgotność powietrza jak w amazońskiej dżungli.
    Pozdrawiam wsiech spod parasola.:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry, Jasieńku:)*
      Już Ci nie powiem, co u mnie na dworze, bo przecież wiesz...:)
      A na taki upał zapraszam do mojego ogrodu.

      W moim ogrodzie

      W moim ogrodzie upał lipcowy
      na ganku przysiadł cichutko.
      Nogi zanurzył w porannym chłodzie,
      w cienistym bluszczu nad furtką.

      Zielony oddech chwytam powoli
      skoszonej trawy i mięty,
      wonią maciejki poprzeplatany
      w jasnym fiolecie zamkniętej.

      W moim ogrodzie tańczą motyle,
      ważki nad stawem się mienią,
      na starej wiśni figlarne drozdy
      buszują między zielenią.

      Tańczą rusałki, trzmiele i bąki,
      a świerszcz im wdzięcznie przygrywa.
      W moim ogrodzie dźwięczy muzyka -
      czas tutaj wolniej upływa...

      Ogród roztacza swoje uroki
      wabi zielenią, kolorem...
      Czarowna przestrzeń zamknięta ciszą,
      kojącą rankiem, wieczorem...

      *ewa (24 lipca 2010 r.)

      Pozdrawiam spod cienia wierzby... :)*

      Usuń
  6. Witam w ostatni weekend lipca:)
    Żar się z nieba leje. Deszczu nie widać. Tropiki:(

    *** (Człowiek, co winien jest, ze ogród raju)

    Człowiek, co winien jest, ze ogród raju
    Zmienił na drogę boleści pątniczą,
    Gdzie jest spotkanie każde na rozstaju
    A dni bez męki za radość się liczą,
    Nieurodzajem gdzie każdy użątek,
    Zawodem każda nadziei otucha,
    A kresem płaczu nowych łez początek,
    Co z serca wiecznie wezbranego bucha -
    - Człowiek ten za to ma dziś taka chwile,
    Że mu zazdroszczą tęczowe motyle;
    Że nakłaniają doń słuch źdźbła mietlicy,
    Aby dojść jego dziwnej tajemnicy;
    Że się zlatują doń wiatry swawolne,
    Zrozumieć tego ni pojąć niezdolne;
    Że nawet świerszcze umilkły w zdziwieniu
    I same swemu dziwią się milczeniu,
    I nasłuchują zdumione, ciekawe:
    Iż oto człowiek ten legł sobie w trawie
    I ŚPIEWA !

    Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

    Pozdrawiam Wszystkich i udanego weekendu na trawie w cieniu drzewa i ze śpiewem na ustach życzę... A co śpiewać każdy może...:)
    Dziękuję za radę.Nie wiedziałam,że z ślimaków takie pijaki.Muszę im znowu zrobić zaopatrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Izo z początkiem weekendu:)
      Mam nadzieję, że będzie można odetchnąć trochę bardziej rześkim powietrzem... Dziękuję za wiersz mojej ulubionej Poetki:)
      Pozdrowię Cię również jej wierszem, z szaleństwem gołębi i radością życia, jaka przypisana jest na piątkowy wieczór...:)

      Jak szaleją gołębie na jaskrawym niebie

      To srebrny prąd ich skrzydeł tuż przy mnie szeleszczy
      to giną rzutem strzały jak ścigane w dali
      och radość życia - naprzód dalej zawsze dalej
      w rozjaśnionym eterze ciągiem białych dreszczy -

      w ogromnej fali słońca w moim oknie stoję
      z głową w tył przechyloną spoglądam w ich stronę
      och dziś mi duszę drażą moje sny spełnione -
      dzisiaj chciałabym krzyczeć - gonić szczęście moje

      i świat objąć uściskiem i zapomnieć siebie
      i rwać tam w wyzłocone przestrzenie bez końca
      wijąc białą girlandę skrzydeł na cześć słońca
      jak szaleją gołębie na jaskrawym niebie -

      Przyjemnego chłodu wieczornego:)
      ... a pijakom dolewaj, dolewaj... :))

      Usuń
  7. Pink Floyd - ** The Dark Side Of The Moon **

    "Ustaw stery na serce słońca"

    Po trochu noc obraca się
    Licząc liście co trzęsą się o świcie
    Lotosy opierają się na sobie w pożądaniu
    Nad wzgórzami odpoczywa jaskółka
    Ustaw stery na serce słońca.

    Ponad górą obserwujemy obserwatora
    Przełamujemy ciemność, budzimy winorośl
    Wiedza miłości jest wiedzą cienia
    Miłość jest cieniem, co zbiera grona
    Ustaw stery na serce słońca.

    Ujrzyj człowieka co macha do muru
    Kształtuje swe pytanie do niebios
    Czy słońce upadnie wieczorem
    Czy zapamięta on lekcje dawania?
    Ustaw stery na serce słońca


    http://www.youtube.com/watch?v=XiimzQ0KqBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to może po tym słońcu trochę Cieni i chłodu nad błękitnym potokiem?

      The Shadows - Riders In The Sky

      http://www.youtube.com/watch?v=AwNcFkIQvlY

      :)

      Usuń
  8. Po burzy znów słoneczko,
    i już nie wieje grozą.
    W powietrzy czuć wokoło,
    - alotropowy ozon.

    I głowa już nie boli,
    ciśnienie się zmieniło.
    I wszystko w jednej chwili,
    - do normy powróciło.

    Samopoczucie lepsze,
    i nic już nie zadręcza.
    Na skrawku nieba małym,
    - jest kolorowa tęcza.

    Jak to się w końcu dzieje,
    nie wiedział prezes Dyzma.
    Fizyki się nie uczył,
    - nie wiedział co to pryzmat.

    Breakout - " Na drugim brzegu tęczy " (live'69)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:))
      pozdrawiam ciepło przed burzą i ozonu wyczekuję jak kania dżdżu...

      Usuń
  9. Witajcie popołudniowo. Dziękuję za wiersze i piosenki a zdjęcia Andrzeja mnie oczarowały:-)Miłego popołudnia.Pozdrawiam Was serdecznie i przechodzę na drugi brzeg tęczy:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=WZrNXO4YRow

    "Po drugiej stronie tęczy" Agnieszka Chrzanowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu. Pozdrawiam Ciebie i już kryję się w moim śnie...;-))

      Agnieszka Chrzanowska - nie znajdziesz mnie (nie natrafisz na mój ślad)

      http://www.youtube.com/watch?v=do2HoJ13Mk4&feature=related

      ... i pewnie za chwilę wyjdę, bo właśnie zaczyna się burza...;-)

      Usuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=_6GJUpiIlfw&feature=fvwrel
    Melodie serca♥♥♥♫ ♫ ♫Poza tęczą- Judy Garland

    OdpowiedzUsuń
  11. ... :)))

    erekcjato na łące

    pomiędzy źdźbłami trawy powietrze faluje drżeniem,
    przenika przez rozgrzane powieki śpiewem świerszczy.
    przeciskasz się pomiędzy kroplami potu, pochłaniasz
    moje ciche oddechy, zamykasz w mlaszczącym cieniu.

    w podskórnej podczerwieni wzbiera lawa, świadomość
    ulatuje w błękitne niebo wstrząsem dojrzałych kłosów.
    rak jasno, że aż ciemno. zorzą zachodzą nasze oczy,
    zgarniając ostatnie obrazy tylko dla siebie.

    kłębiące obłoki ustępują coraz żywszemu światłu,
    kropki biedronek jakby mniej wyraźne, oddały nam
    czerwień. nawet deszcz boi się wkroczyć nad strzeliste
    drzewa, nie potrzebujemy chłodu - jesteśmy potokiem zmysłów.




    nigdy nie przestaj promieniu...

    annaG

    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:)
      a to erekcjato chyba jeszcze z większą ilością enterów:)))

      annaG

      kochanek (erekcjato)

      potrafisz ochłodzić moje zamiary,
      - myślałam, że to rodzaj kary.
      nie zawsze to lubię,
      pomiędzy się gubię.

      dziś upajam się twoją bliskością,
      - pieścisz z wyjątkową czułością.
      okalasz piersi i uda,
      - czynisz cuda...

      przy tobie czuję się rześko
      i wyjątkowo świeżo,
      inni może nie wierzą.
      nie zamienię cię
      na żaden inny









      - prysznicu zimny...

      ... i właśnie w erekcjato o ten zaskakujący zwód chodzi. A wiesz, Zuzanko, że tę formę wiersza wymyślili internauci? Spróbowałam i ja przerobić swoją burzę...:))

      Usuń
    2. ... tak wiem, internet to kopalnia przeróżnych wiadomości. Dobranoc Ewuniu* :)

      Usuń
  12. Skye - * All The Promises *

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=-m3jKVyJ2JM&feature=endscreen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Jeśli już o niebie dzisiaj mówimy, gramy i śpiewamy, to zadedykuję Ci moje niebo.

      Niebo jest zmienne

      Niebo jest zmienne jak kobieta,
      raz się rozpłacze letnim deszczem,
      to błyskawicą cię opęta,
      to znowu słońcem cię rozpieści.

      Burzową chmurą rankiem wita,
      żegna namiętnie w zórz czerwieni,
      z granatu nocy, z różu świtań,
      w południe w błękit się zamieni.

      Nie wie, jak dzisiaj się ubierze,
      w falbanki chmur, w tęczę z żorżety,
      nie zawsze jemu można wierzyć,
      odtrąci mgłą, czy da podnietę.

      Banalność puenty się nasuwa,
      lecz banał życia codziennością,
      cóż, niebo zawsze wzrok przykuwa,
      podobnie jest też z kobiecością...

      ewa* (2011)

      ... moje niebo robi się teraz powoli granatowe...:)

      Usuń
  13. Ja tam żadnych erkcjatów pisał nie będę, choć z przyjemnością raczej mi się kojarzą. :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... chyba każdemu się przyjemnie nazwa kojarzy, fakt...:)))*

      Usuń
  14. Michał Lorenc - Niebo

    http://www.youtube.com/watch?v=7BZXgCE-u6E

    Miłego wieczoru:)
    Czy ktoś może podesłać do mnie trochę deszczu? Może nawet być i burza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i co z tego, ze u mnie było przez chwilę granatowo... z deszczu i burzy nici...:)
      Mogę Ci podesłać tylko oranże i purpury zachodniego nieba z saksofonem, trochę morza i delfinów...

      Michał Lorenc - Exit In Yellow

      http://www.youtube.com/watch?v=pZcoX4Y-SXM&feature=related

      miłego...:)

      Usuń
    2. Dzięki. piękny link tak jak fotki Andrzeja:)
      To dla ochłody podprowadzę ślimakom piwo:)

      Wieczory - Michal Lorenc

      http://www.youtube.com/watch?v=EuTM4Rprvfw&feature=related
      ...:)

      Usuń
  15. Witamm Ewo i Ogrodnicy:)

    Słowo " erekcjato " jakoś dziwnie mi się kojarzy...
    Andrzeju - jesteś mistrzem fotografii i ... posługiwania się aparatem:) Zdjęcia są przepiękne:)))
    U mnie też kanikuła - na całego. W słońcu było dziś... 48 /!!!/ stopni Celsjusza... Termometr mam wyskalowany do 50 stopni i czekałem aż się rozleci...:))) Dziś wytrzymał...
    Pozdrawiam, rączki całuję:)
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  16. Rączki Paniom całuję... co by nie było...:))) Z ogródkowymi Chłopami - mogę jedynie " niedżwiedzia " wymienić:)
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Staszku:)
      Forma erekcjato przyjęła sobie za główne zadanie zaskoczenie konkretnie określone definicją, czyli zaskoczenie przez zmianę sensu przeczytanego testu.:))
      I już nie możesz wiersza postawić do góry nogami.
      Nie będę tłumaczyła się z mojego, chyba jest dość czytelny... a może się mylę... trudno.
      Po burzy - opis pejzażu nieba, które powoli przechodzi "w stan spoczynku"
      Zaskoczenie - u mnie zbiera się na burzę - zmysłową...:)
      Widocznie w moim wierszu jest za mało... enterów :)
      U mnie gorący jest potworny i nie zapowiada się na schłodzenie w nocy.
      Pozdrawiam z zimnym piwem...:)

      Usuń
    2. ... a co do fotografii Jędrusia, popieram Twój zachwyt i serdecznie namawiam Autora do założenia własnego blogu fotograficznego, bo naprawdę warte są pokazania światu.:)
      U mnie - niestety, króluje poezja, która u niewielu znajduje zrozumienie...

      Usuń
    3. ... sorry - gorąc, nie gorący - do wpisu z 21:42.

      Usuń
  17. A może parę moich pytań o czas Letnich Igrzysk Olimpijskich, jako, że już je mamy.

    *** PAX, PAX, PAX ***

    PAX VOBISCUM - POKÓJ Z WAMI
    Czy z Olimpu ktoś to powie,
    Czy za bary wezmą się Bogowie
    A klęskę poniesie Człowiek?

    PAX VOBISCUM - POKÓJ Z WAMI
    Czy Wielkiej Brytanii Królowa
    Powie te wspaniałe słowa?

    PAX VOBISCUM - POKÓJ Z WAMI
    Czy satrapii tego świata
    Usłyszą przesłanie dla brata?

    PAX VOBISCUM - POKÓJ Z WAMI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pax vobiscum - cóż, nie wierzę -
      nie powiedzą satrapowie,
      czasem lepiej nic nie mówić,
      bo im wyjdzie... pustosłowie.

      Usuń
    2. ... a co Ciebie, Jaśku, tak na patos zebrało z wieczora? :)

      Usuń
  18. A tak jakoś mi się z Pokojem w czasie Olimpiady skojarzyło, oraz by ten fakt jakoś zaakcentować w ogródku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokój teraz jest większy, niż u starożytnych Greków; przynajmniej na naszym kontynencie. Tam nie przerywano igrzysk nawet z powodu wojny.
      W olimpijskim roku 420 p.n.e. Sparta wysłała liczący 1000 żołnierzy oddział hoplitów przeciwko miastu Firkos. Nadzorujący igrzyska Elejczycy nałożyli na Spartan karę dwóch tysięcy min, a kiedy ci odmówili zapłaty, zostali wykluczeni z udziału w zawodach. Do złamania pokoju doszło ponownie w roku 364 p.n.e. Olimpię zajęli wówczas Arkadowie, którzy wraz z Pisańczykami chcieli przejąć organizację igrzysk. Skrytykowani ostro przez wszystkie pozostałe państwa greckie oddali przywilej organizacji Elejczykom. Igrzysk z roku 364 p.n.e. nie uznano, określając je anolympas ("nieolimpiadą"). (z netu)

      ... itd. itd... a pieniądze z kar były przeznaczane na budowę świątyń i posągów Zeusowi... elita zaś bawiła się nadal.

      Usuń
  19. To może już powiem dobranoc z Alexandrem Czartoryskim -


    *** "Sprzeniewierca" ***

    Ja wiem, że Tobie trzeba
    słów mych i smsów
    i gwiazdek, które z nieba
    do nóg spadną z bezkresu

    Ja wiem o tym, że Tobie
    potrzebna ma obecność ...
    Ja przecież nic nie robię
    od zawsze, poprzez wieczność

    Pamiętać mam też o tym
    by czas mój oddać Tobie,
    bo to jest środkiem złotym ...
    Ja przecież nic nie robię.

    Ty wciąż zapracowana
    - a ja tego nie czuję -
    choć wstajesz niewyspana.
    Cóż, pralka też pracuje ...

    Znam inny środek złoty,
    naprawdę wprost odmienny.
    Swojej mam moc roboty.
    Zbyt krótki dzień codzienny.

    Więc : albo jestem wtedy,
    gdy Ciebie potrzebuję,
    albo napytasz biedy,
    której nie oczekujesz.

    Współbycia są sposoby
    - ale to wymóg serca -
    w każdej godzinie doby.
    To ja. Twój sprzeniewierca.

    ***

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi i Ty Kobieto.:)*** już czas na
    sen :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a moja dobranocka niżej, o tym samym czasie wstawiona...
      Dobranoc, Jaśku :)*

      Usuń
  20. Olimpiada, olimpiadą, a Ogródek ma swoje prawa i piękne zwyczaje... lokalne:)
    Zatem skoro noc już zapadła, przyszedł czas na liryczną dobranockę. Dzisiaj zaprosiłam Jana Lecha Kurka z sennymi marzeniami.

    Senne marzenia

    Przypływasz pożądaniem w Morfeusza łodzi,
    przenikając świetliście niemożności bramy,
    i spojrzenia zwiewnością obietnic uwodzisz,
    śląc uśmiechu promyczek z miłości utkany.

    Głodne ręce wyciągam, by porwać w ramiona
    i najczulszym dotykiem drzwi raju otworzyć,
    kochając całą* sobą, aż miłość spełniona
    niebem w oczach powróci z dalekich bezdroży.

    Marzę o tobie we śnie i na jawie marzę,
    miłości twojej pragnąc ponad wszystko w świecie,
    lecz jutro zaginęło w horyzoncie zdarzeń,
    by pragnieniem skrzydlatym w złote sny odlecieć.

    * zmiana końcówki na żeńską.

    Dobranoc, dobranoc Kochani i Ty Mężczyzno:)*** ... chodź... bo znowu u mnie zbiera się na burzę...:)))*

    ... może jeszcze coś zagram, jeżeli ktoś ma ochotę na łyk liryki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i moja kołysanka... Robert Janowski & Katarzyna Skrzynecka - Ten, którego kocham...

      http://www.youtube.com/watch?v=ABfnfqCa-e0&feature=related

      pa.:)*

      Usuń
    2. Stasiek Wielanek - dobranoc, oczka zmruż

      http://agryppa7.wrzuta.pl/audio/28NoTYlXHYP/stasiek_wielanek_-_dobranoc_oczka_zmroz

      Usuń
    3. Stasiek Wielanek - Zakochane Twoje oczy

      http://johnwayneagunia.wrzuta.pl/audio/2dzG1vDLOsJ/stasiek_wielanek_-_zakochane_twoje_oczy

      ***

      Stasiek Wielanek - Miłosc do nas wróciła

      http://johnwayneagunia.wrzuta.pl/audio/aUneNou4cRf/stasiek_wielanek_-_milosc_do_nas_wrocila

      ***

      Stasiek Wielanek - Jutro przyjdziesz

      http://johnwayneagunia.wrzuta.pl/audio/5XkuJQRJ5OZ/stasiek_wielanek_-_jutro_przyjdziesz

      :)))*** Pośpiewajmy...

      Usuń
    4. :)*
      Śliczne piosenki, nigdy przedtem ich nie słuchałam, Jasieńku, w sam raz do pośpiewania w duecie, a melodie bardzo łatwe do zapamiętania, dziękuję :)***

      Usuń
  21. Może we śnie dla ochłody przeniesiemy się na Hawaje:)

    Hawaje - Michal Lorenc

    http://www.youtube.com/watch?v=WXKAA0ZU8wI&feature=related

    Snów z bryzą z nad oceanu...Dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za nocną bryzę rano też poskutkowała...:)

      Usuń
  22. Po burzy zawsze pieknie...
    Seredcznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Judyto za wizytę i miły komentarz. Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Cześć!
    Ewo! "Zakochane Twoje oczy" śpiewał kiedyś chór Czejanda. Była w moim domu niegdysiejszym taka stara płyta. Znałam tę piosenkę na pamięć. Było to ho, ho, ho , albo jeszcze dawniej.Trafił tę płytę szlag , jak większość płyt bakielitowych. Pozostała piosenka. Dobrze, że Wielanek nie daje nam o starych piosenkach zapomnieć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:)
      Te stare piosenki dzisiaj ślicznie brzmią wspomnieniami naszych rodziców... coś jak przez mgłę pamiętam; z przyjemnością je słucham.
      Poczekaj, niedługo będzie sobotni post. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ozonko, życzę Ci dużo zdrowia i pozdrawiam całą Warszawę:-)

      Usuń
    3. Dziękuję, Danuś:)
      Pozdrawiam wzajemnie:)))

      Usuń
  24. Witajcie w sobotni poranek.Jak się czujesz, Ewo? Życzę Ci zdrówka. Pozdrawiam serdecznie Ogródek i życzę miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu, całkiem dobrze - witaj:)
      Za chwilę będzie nowy post, już się wklejają fotki. Pozdrawiam.:)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że jesteś zdrowa, nikt nie lubi chorować:-)

      Usuń