Powered By Blogger

niedziela, 27 maja 2012

Chciałabym

Dzisiaj pięknie pozujące jaszczurki Andrzeja - solo...
... i w duecie.
Mój las...
.... i duet drzew nad jeziorem
A do niedzielnej kawy zapach wygrzanej słonkiem macierzanki...
...i konwalijka dwulistna.
Chciałabym

Chciałabym tobie dać wiązankę
pachnącą majem, letnim świtem,
grające świerszcze w macierzance,
gdy dzień się śmieje seledynem.

I wszystkie barwy, zapach łąki,
westchnienia sosen, ciszę sadów,
jaskier na trawie się złocący
i niebo z lekkich chmur plejadą.

Na wieczór - srebrny blask księżyca
i rozkwit gwiazd w jeziornej toni,
chciałabym z tobą się zachwycać,
gdy czas nas jeszcze nie dogonił...

41 komentarzy:

  1. Dzień Dobry:)

    Nie mogę się powstrzymać przed zadaniem pytania:

    Czy wczorajsze Święto Mam,
    Jest przyczyną - żem dziś sam?

    Pozdrawiam Miłe Panie, Panów - też i... zmykamy na niedzielny spacerek:)))

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ach, jak pisałam swój komentarz, to jeszcze Ciebie nie widziałam... witaj Staszku, dziękuję pięknie i pozdrawiam:))
      ... i jak niżej... do spotkania po powrocie...:))

      Usuń
  2. ...:)
    ... dochodzi jedenasta dwadzieścia... piękny, słoneczny dzień u schyłku maja, tonący zieleni, świergotach i zapachach.
    Pozdrawiam Wszystkich i już zmykam w te zieloności... :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Znam takie słowo, które chciałbym Ci dać"- Pectus.

    http://www.youtube.com/watch?v=X4ciBZc-9dU

    Dziękuję za piękną poezję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Tobie dziękuję MarLoku, że zechciałeś dzisiaj zajrzeć do Ogrodu i przeczytać mój wiersz...:)
      Sprawiłeś mi przyjemność swoją wizytą, bo obok Staszka, Ty nie zapomniałeś...
      Za chęci i "chciałbym"... w rewanżu dedykuję Ci piosenkę

      PECTUS - Miłość to film

      http://www.youtube.com/watch?v=xvdJIuSU088&feature=related

      Serdeczności popołudniowo-wieczorne.:)

      Usuń
  4. Dzień dobry w niedzielny przedwieczór:)
    Widzę, że jak dziewczyny - Zuzia i Iza - wyjechały, nastąpiła szczęśliwość powszechna i reszta Ogrodników gdzieś się ukryła w cieniu tataraku...
    Zapraszam na ogrodową kawę w zapachach rozkwitającego właśnie jaśminu. Wiem, bo niedawno wróciłam ze swojego realnego gospodarstwa, spracowana, ale szczęśliwa.:)
    Do kawy proponuję piękny, spokojny jazz z Tadeuszem Nalepą -

    Dbaj o miłość...

    http://www.youtube.com/watch?v=B5LYQMZTVS0&feature=related

    *** Dbaj o miłość ***

    Rankiem dbaj o miłość
    nocą dbaj o miłość
    miłość to
    to kruchy kwiat
    noś ją w środku serca
    grzej ją swoim ciałem
    miłość to
    to wiotki kwiat
    kwitnie tylko wtedy
    kwitnie kiedy jesteś ze mną tu

    we dnie o miłość dbaj, miłość,
    miłość to
    to czuły kwiat
    kwiat ten możesz zniszczyć
    jednym wrogim słowem
    miłość to
    to wiotki kwiat
    kwitnie tylko wtedy
    kwitnie kiedy jesteś ze mną tu

    przed snem dbaj o miłość
    we śnie dbaj o miłość
    miłość to
    to wątły kwiat
    płatki możesz zwarzyć
    twoim zimnym wzrokiem
    miłość to
    to wiotki kwiat
    kwitnie tylko wtedy
    kwitnie kiedy jesteś ze mną tu

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:)

    Ponieważ nikt z chłopów nie zareagował, na piękną i romantyczną propozycję Ewy z porannego wiersza p.t.: " Chciałabym " - oświadczam ,że czuję się JEDYNYM odbiorcą tych pięknych słów.:))) O !
    Piękny dzień kończy się. Pogodnie, słonka nie zakryła żadna ponura chmura:) Jednak zimny, północny wiatr... Tłum ludzkich ciał tak wielki, że spacer trochę utrudniony:)
    " Odkryłem " fajny filmowy portal. Onet vod. Właśnie skończyliśmy oglądanie świetnego filmu " Kwiat pustyni ". Naprawdę dobry, wzruszający i poruszający. Polecam .

    Serdecznie pozdrawiam Ewo i miłego wieczorku: przy kawce, muzyce - w pełnym relaksie:)

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Staszku:)
      Mój dzień był bardzo pracowity w moim realnym ogrodzie. Nie byłam tam około 2 tygodni i wymagał mojej pilnej interwencji, ale ta praca bardzo mnie cieszy i daje pełny relaks. Drobny deszcz popadywał co pół godziny, był chłodny wiatr, ok 19-20 st.; dobra temperatura do roboty na rabatkach. Zrobiłam też mnóstwo nowych fotek...:)
      W oczku wodnym mam "zupę" z kijanek...:))
      Pewnie inni Ogrodnicy jeszcze nie wrócili z weekendu grillują do tej pory.:)
      W wolnej chwilce skorzystam z Twojej propozycji i obejrzę polecany przez Ciebie film.

      Pozdrawiam cieplutko, Staszku, miłego wieczoru i dobrej nocki.:)

      Usuń
  6. Ostatnia majowa niedziela powoli dobiega końca...
    Przyszedł więc czas na dobranockę...
    Jasieńku, pozdrawiam czule...:)*
    Dzisiaj do Ogrodu zaprosiłam Michała Bajora z wierszem i kołysanką w jednym -

    Nie mów mi, że chcesz iść...

    http://www.youtube.com/watch?v=mBBGgwwpFSs&feature=related

    *** Nie mów mi, że chcesz iść***

    Tych słów, o miłości tych słów
    dziś nie zbywaj milczeniem
    razem ze mną je mów.
    Z tych słów
    jesteś wszystkim co mam
    utkam nowe marzenie
    odpłyniemy nim znów
    czy tam dokąd odejść dziś chcesz
    są ogrody, gdzie też
    kwiaty pachną spełnieniem.

    Recytacja:
    Jakaż to była noc,
    bogowie, boginie.
    Jakże miękkie łoże.
    Przywarliśmy do siebie płonąc
    I z warg do warg
    Przelewaliśmy nasze błądzące dusze
    Gdzie jest dla mnie
    miejsce wolne od sideł
    gdy nawet w mroźnej świętej wodzie
    Ogień ukryty
    Żegnajcie troski śmiertelne,
    ku innemu zmierzam już światu
    O bogowie, boginie, co za noc

    Ty słów, o miłości tych słów
    dziś nie zbywaj milczeniem
    razem ze mną je mów
    Już wiesz, to dla Ciebie ta pieśń
    Pieśń ma siłę tajemną
    Już na wieczność będziesz ze mną
    Nie mów mi, że chcesz iść
    Powiedz mi, że od dziś
    Nigdy już z dłoni swych
    nie wypuścisz mych dłoni
    W ten blask
    w słońca blask ze mną chodź
    Dla nas cały jest świat
    Dla nas dzień, dla nas noc

    Dobranoc, dobranoc Kochani i Ty, Mężczyzno:)*** pogodnych snów...:)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgorzata Hillar

    Pocałunki

    Pocałunki ukryte
    w granatowym krzaku
    w koszu deszczu
    Cicho
    Ktoś idzie
    Serce Ciemnej Bramy
    Zmiłuj się nad nimi

    Pocałunki krople słońca
    nieskończoność
    pachnie macierzanka

    Pocałunki gorące skrzydło ognia
    im uległe powietrze
    noc
    dzień
    Poza nimi nie ma
    ani ziemi
    ani nieba
    ani samotności

    Pocałunki puch topoli
    śpij spokojnie
    jestem z tobą

    Będę z tobą
    gdy odejdzie mrok

    Pocałunki srebrne
    siadające na włosach
    jak szron

    Pocałunki daremne
    Zaciskasz powieki
    Nie oszukasz

    Pocałunki czarne
    oplatane ciasno
    sznurkami lotów nietoperzy
    żeby nie uciec

    Na dobranoc i dzień dobry do porannej kawy moja ulubiona poetka...:)
    Ja też chciałabym...:)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry w poniedziałek:)
    Tak zaspałam, że zdążę Was tylko pozdrowić i już muszę uciekać do pracy.
    Pogodnego poniedziałku i do spotkania po powrocie.:)*
    Izuś, dzięki za "nocną" Małgorzatę - i na razie...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam zaspaną Poetkę...:)*
      Michał Bajor na dobry dzień:)

      Michał Bajor - Chcialbym

      http://www.youtube.com/watch?v=qUWBHYKgPDg

      Pozdrawiam Ogrodników :)

      Usuń
    2. Dzień dobry Podróżniczko, witam Cię na łonie ogródka:)*
      A wiesz, tę piosenkę sobie nuciłam, jak pisałam swój wiersz...:)
      ... i jeszcze tę drugą... Dla ciebie kochanie -
      Michała Bajora -

      http://www.youtube.com/watch?v=jb-PydfEqmo&feature=related

      Już po pracy, oddycham chwilę w pod wierzbą, a potem jeszcze mam wizytę... hmm... w miejscu, za którym nie przepadam...:) Przyjemnego popołudnia w słoneczny poniedziałek.:)

      Usuń
  9. Dzień dobry Ewuniu*, Izko :)

    Nieopatrzenie cosik nacisnęłam na klawiaturze i mam blokadę. Znajomy informatyk będzie, jak będzie, dopiero jutro. Korzystam z komputera grzecznościowo.

    Pora w sam raz na W południe Bolesława Leśmiana.

    Wzdłuż chat, ponad strzechami
    Południa żar zawzięty
    Widomie drga i mami
    Niepochwytnymi pręty...

    Wpośród zielonych muraw
    Schną rosy ciemne ślady,
    Samotnej studni żuraw
    Patrzy w dalekie sady.

    Na przeciwległe wzgórze
    Głóg wpełzły i berberys
    Poprzez słoneczne kurze
    Gałęzirzuca przerys.

    Południe samo siebie
    Roztrwania w oman senny...
    Niebem prześwieca w niebie
    Przezroczy księżyc dzienny.

    Znienacka w drzew gęstwinie
    Wiśnia się płoni smagle -
    O, teraz, w tej godzinie
    Pokochać - kogoś - nagle!...

    Ten znój z błękitem w zmowie
    Dech piersiom tak utrudnia!
    Zachciało się mej głowie
    Śnić miłość wśród południa!

    Pozdrawiam cieplutko, serdecznie... Ewuniu*, jestem, myślę o Ogródku. Gdy tylko będę miała możliwość kliknięca z radością to ucznię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Zuzanko:)
      Twoje południowe leśmianienie odczytuję z zachwytem teraz i myślę, że jest również dobre na piękny, popołudniowy czas po pracy, kiedy mogę spokojnie smakować jego urok.
      Myślę, że teraz przyszła pora na róże, a przyniosłam Ci aż trzy...

      Bolesław Leśmian

      Trzy róże

      W sąsiedniej studni rdzawi się szczęk wiadra.
      W ogrodzie cisza. Na kwiatach śpią skwary
      Spoza zieleni szarzeje płot stary
      Skrzy się ku słońcu sęk w płocie i zadra.
      0 wodę z pluskiem uderzył spód wiadra.

      Spójrzmy przez liście na obłoki w niebie
      I na promieni po gałęziach załom.
      Zbliżmy swe dusze i pozwólmy ciałom
      Być tym, czym wzajem pragną być dla siebie!
      Spójrzmy przez liście na obłoki w niebie.

      Woń róż, śpiew ptaków i dwie dusze znojne.
      I dwa te ciała ukryte w zieleni.
      I ten ład słońca wśród bezładu cieni,
      I najście ciszy nagłe, niespokojne.
      Woń róż. śpiew ptaków i dwie dusze znojne.

      A jeśli jeszcze - prócz duszy i ciała -
      Jest w tym ogrodzie jakaś róża trzecia.
      Której purpura przetrwa snów stulecia.
      To wszakże ona też nam w piersi pała
      Ta róża trzecia - prócz duszy i ciała
      ***
      ... cieszę się, że mimo trudności technicznych udało Ci się choć na chwilkę wbiec za furtkę.:)
      Dziękuję, pozdrawiam i oczekuję...:))

      Usuń
  10. Witaj Ewo, witajcie Ogrodnicy :) Przeczytałam w wierszotece Twój wiersz Ewo " Chciałabym" i zachwycił mnie :) I chociaż wszystkie z przyjemnością ogromną czytam, ten jakoś wyjątkowo mnie zauroczył. Miłego popołudnia ze słonkiem i zefirem, nich w ogródku wszystko wschodzi, rośnie, a przede wszystkim słowa, jak kwiaty, wersy, jak bukiety :) i całe rabaty wierszy. Dziękuję Wam za piękna muzykę, korzystam z tych linków skwapliwie, bo nie mam cierpliwości dłubać w internecie i szukać coś do posłuchania :))). Pozdrawiam wszystkich i miłego dnia życzę. Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosiu:)
      Serdecznie dziękuję za wizytę w ogrodzie i miłe słowa.:) Tak żałuję, że nie ma miejsca w internecie, gdzie bym mogła wyrazić zachwyt nad Twoim wierszem "Z makiem rozsiać nad wieczorem", który właśnie przed chwilą odkryłam wierszotece. Bardzo, bardzo do mnie przemawia... więc pozwolę sobie go tutaj zacytować:

      Zofia Szydzik

      Z makiem rozsiać nad wieczorem

      Nad wieczorem zbieram odległe sny,
      upycham je w poduszki przed nocą;
      w wazonach obok łóżka stawiam bzy
      białe, co wonią bzową się pocą.

      W odbiciu nie liczę srebrnych nitek,
      siejąc z makiem czas już zamknięty;
      niech rozkwita na wiosnę błękitem,
      w niezabudkach drobnych obok mięty.

      Tulę wszystkie słowa w sekretny szept,
      szumią zielenią, jak ruczaj leśny;
      z poszumem łanów wrócą wierszem wnet
      w owocny czas, co jeszcze się nie śnił.
      ***

      Życzę Ci najserdeczniej tego owocnego czasu, trochę też z egoistycznych pobudek, bo uwielbiam Twoje wiersze, a każdy nowy czytam po kilka razy i po prostu chłonę...:)
      Mistrzami od ogródkowej muzyki są Jasiek juhas i Adaś; bardzo wpłynęli na moją edukację muzyczną, bo z braku czasu też nie grzebię w necie, a Oni dają gotowe, śliczne koncerty, a przy tym można odsłuchać całe zestawy piosenek prezentowanych wykonawców na tej samej stronie.
      Pozdrawiam Cię i kłaniam się najpiękniej, jak umiem. Miłego wieczoru, Zosiu, z miętowo-bzowym zapachem.:)

      Usuń
    2. ...to prawda Ewciu są mistrzami, dziękuję Wam za to Kochani :))

      Usuń
  11. Ewo, zdjęcia cudo, szczególnie te z jaszczurkami - wspaniałe gratuluję To się ma OKO !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosiu:) A te jaszczurki przyłapał nasz Ogrodnik Andrzej, według mnie są prześliczne.:) Widać, że jedna niedawno zgubiła ogonek, ale już odrasta jej drugi. Zwinki mają teraz porę godową i troszkę oszołomione amorami nie uciekają i wdzięcznie pozują do zdjęć:)

      Usuń
    2. ...OOO przepraszam, rzeczywiście, nie spojrzałam na zapis pod zdjęciami, składam gratulacje P. Andrzejowi :) miłego wieczoru Z.

      Usuń
    3. ... cieszę się, że z nami rozmawiasz Zosiu, z przyjemnością pasowałabym Cię na Ogrodniczkę...:)
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  12. Witajcie Zofio i Zuziu:)
    Na poobiednią sjestę proponuję Łąkę mistyczną Kazimierza Przerwy -Tetmajera...:)

    Łąka mistyczna

    o cicha, jasna łąko, o zielona
    łąko daleka,
    ku tobie cisza smutna i zmęczona
    z bagien i piasków posępnych ucieka,
    wśród jasnej, cichej zieloności twojej
    szukać spoczynku szukać niepamięci...
    O jakaż czystość twych krysztalnych zdroi,
    o jakże nęci twoja pogodna złocistość słoneczna;
    o jakże koi
    twa cisza wieczna...
    o łąko jasna,
    jako zagroda wydajesz się własna
    tym, co na całej wszechziemskiej przestrzeni
    głowy nie mieli gdzie skłonić znużeni.
    Letejską zdasz się zbawienną krynicą
    dla tych, co w duszy mając żar i płomień,
    żądz swych szukali żywych uwidomień,
    choć prędzej cienie swoich ciał pochwycą...
    Tam - nie ma więcej czasu i przestrzeni,
    tam światłoskrzydłe, przejrzyste i śpiące.
    w łodziach, ze ściętych w kryształy promieni,
    godziny wiszą w powietrza ogromie,
    nie pnąc się więcej za jasnością w słońce,
    ani ku nocy chyląc się krawędziom -
    zaczarowanym podobne łabędziom
    w promiennych łodziach wiszą nieruchomie...
    Tam między polne
    zioła i trawy, i gaje pachnące,
    i lilie, srebrnym świecące się puchem,
    czyste i białe chodzą dusze wolne,
    czujące rozkosz najwyższą: być duchem.

    Perfect - Na dzikiej łące

    http://www.youtube.com/watch?v=0ZhzR9DKkmM

    Miłego popołudnia...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      ... och, jaką ja mam ochotę dziś nie robić nic... taka nęcąca propozycja, ale to niewykonalne na dziś, więc z przyjemnością duchem się zanurzam w wiersz i piosenkę, dzięki...:)*

      Usuń
  13. Jasiek juhas28 maja 2012 16:05

    Bry syćkim :)*

    Ja też chciałbym na macierzance
    Wdychać jej tęskne, cudne wonie
    Lecz ubiegł mnie już konkurent
    Co się uśmiecha tylko do Niej...

    Poduszka z macierzanki cudna
    Uśmiecha się nadzieją złudna...
    Bo mogę już myśleć przy kawie
    O czasie, który minął mi prawie...

    Miłego popołudnia...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry Jasieńku:)*
      Gdzież to mam zapisać, że znalazłeś chwilkę i zajrzałeś do Ogrodu... i to z jakim ślicznym prezentem, dziękuję pięknie...:)*
      Ale... coś mnie zaniepokoiło, albo mi się zdaje? :)

      To nie jest tak, jak sobie myślisz...
      w tej macierzance drzemie siła,
      na cóż mi konkurentów wyścig,
      gdy z Tobą marzeń nie prześniłam...

      Serce jest jedno, w nim tęsknota,
      co się dziś z Twoim czasem splata,
      w więc już przestań się kłopotać,
      że szybko uciekają lata...

      …:)*

      Słoneczka i oddechu po pracy, może być w... zapachu macierzanki :)))*

      Usuń
    2. ... w trzecim wersie ostatniej zwrotki powinno być - a więc, sorry :)

      Usuń
  14. Witaj Ewo, witojcie wszytcy:)

    Jaśku, jest takie powiedzenie:

    Kto póżno przychodzi sam sobie szkodzi...:)

    To a propos Twojego wiersycka:)

    A w ogóle to już drugi dzień wszyscy tu doznali choroby " chciałobylicy pospolitej ". Chcieliby, chciałyby... zupełnie jak w piosence Hemara. A prawda jest taka, że: dla chcącego - nic trudnego:)

    "Chciałabym i boję się..."

    www.youtube.com/watch?v=UEPKBT22RqY

    Pozdrawiam popołudniowo i niezmienie - serdecznie:)

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Witaj Staszku, prowde godos...:)
      Twoja "chciałobylica pospolita" jest po prostu cudna, takiego okazu jeszcze nikt nie posadził w Ogródku...:))
      Tak się jej przyglądam, i przyglądam... w niej jest cała kwintesencja przenikliwości... męskiej:)
      Kobieta jednak zawsze się waha... i czasem bywa niekonsekwentna. Trochę tak w piosence niezapomnianej Igi Cembrzyńskiej - Mówiłam żartem -

      http://www.youtube.com/watch?v=P_6gkFDmy5U

      :)
      A piosenka Hemara przepyszna, dzięki wielkie za przypomnienie.:)
      Serdeczności dla Ciebie w majowy przedwieczór, trochę chłodny, ale jeszcze bardzo słoneczny.:)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia, przyroda potrafi malować fantastyczne obrazy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Zielona Milo, miło mi:) Chociaż chylę czoła przed cudami przyrody, bo wiem, że nie potrafię ich oddać tak do końca...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Kończy się pierwszy dzień tygodnia...Pora na marzenia senne:)

    Marzyć chcę ....Alicja Bachleda Curuś

    http://www.youtube.com/watch?v=kHAXf4sbDKg

    Dobranoc Kochani...snów pachnących majową łąką:)
    Pa...do jutra:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Jeśli marzenie, to mam dla Ciebie na dobranoc najpiękniejsze jakie znam -

      Marzenie- Robert Schumann

      http://www.youtube.com/watch?v=quBREVnVtY0

      ... w oprawie cudnej galerii:)
      Snów w kolorze i zapachu macierzanki... pa, do jutra:)*

      Usuń
  17. Jasiek juhas28 maja 2012 22:05

    Już zwolna nadchodzi pora by wtulić się w macierzankową
    poduszkę.:)* Stanisław Grochowiak zakończy dzień wierszem "Dwa diamenty nad jeziorem" jakże współgrającym z Twoim Ewo - "Chciałabym". :)*

    *** Dwa diamenty nad jeziorem ***

    Zapatrzeni w aksamit, dzisiaj tak jak wczoraj,
    Zachwyceni grą cieni, dzisiaj tak jak co dzień,
    Układamy swe twarze na wieczornej wodzie,
    Polecamy swe ręce pamięci jeziora.

    Noc nadchodzi zbyt szybko. Wtulam w płaszcz twe ciało
    I ogrzewam oddechem twoje małe dłonie...
    Z podpiaskowych legowisk wracają pomału
    Do pustego wybrzeża spłoszone okonie.

    Dziś powrócę tu jeszcze. Siądę gdzieś przy drzewie,
    Będę bardzo ci obcy. Wybacz ma daleka-
    Nauczyłem się w gwiazdach spostrzegać kamienie,
    Nauczyłem się również na kamienie czekać.

    ***

    I kołysanka - Glenn Medeiros - Nothing to Gonna Change My Love

    ***

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi i Ty Kobieto. :)*** I ogrzewam oddechem twoje małe dłonie...:)))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... chyba mi się udało, ale przy okazji skasowałam swoją... cierpliwości, muszę od nowa...:)*

      Usuń
    2. Piękna noc, piękny księżyc... cudny wiersz Grochowiaka Jasieńku, dziękuję:)*** Nie spodziewałam się takiej ślicznej liryki, znając inne jego wiersze.
      I ja umiem na kamienie czekać... ale póki co, przychodzę ze swoją dobranocką. Dzisiaj niech przemówi Leopold Staff -

      Ja kocham ciebie!

      Jak tchu dla piersi, tak mi ciebie brak!
      W pochmurnym niebie
      Przeciąga w siną dal wędrowny ptak.
      Niech leci, niech spieszy!
      Niech się serce me pocieszy,
      Że choć on mknie ku tej stronie,
      Gdzie wyciągam tęskne dłonie,
      Rozpaczliwie beznadziejne dłonie...
       
      Ja kocham ciebie!
      Niech o tym powie ci przelotny wiew,
      Co w sen kolebie
      Samotne szczyty cichych, smutnych drzew.
       
      Niech leci, niech wieści,
      Że w tęsknocie i boleści
      Nie mógł uśpić mojej duszy,
      Co się męczy w pustce, w głuszy,
      W rozpaczliwie beznadziejnej głuszy...

      Dobranoc, dobranoc Najmilsi i Ty Mężczyzno:)*** "niech o tym powie Ci przelotny wiew"...:)))***

      ... i jeszcze kołysanka... za chwilę...

      Usuń
    3. ... i najpierw link do Twojej -

      http://www.youtube.com/watch?v=LO31m-wfTX4

      a teraz już moja... jako odpowiedź -

      Celine Dion - When i need you

      http://www.youtube.com/watch?v=OglNPNPWvSo

      ***Kiedy cię potrzebuję***

      Kiedy cię potrzebuję,
      Po prostu zamykam oczy i jestem z tobą
      I wszystko co chcę ci dać
      To tylko bicie serca daleko..

      Kiedy potrzebuję miłości
      Wyciągam ręke i dotykam miłości
      Nigdy nie wiedziałem że to jest aż taka miłość
      Trzymam w sobie ciepło w noc i w dzień

      Mile i mile pustej przestrzeni pomiędzy nami
      Telefon nie może zabrać miejsca twojemu uśmiechowi
      Ale ja wiem że nie chce podróżować na zawsze
      To zimno z zewnątrz trzymaj na zewnątrz i rób to co ja

      Kiedy cię potrzebuję,
      Po prostu zamykam oczy i jestem z tobą
      I wszystko co chce ci dać
      To tylko bicie serca daleko..

      To nie łatwe kiedy droga jest twoim kierowcą
      Kochanie to duży ciężar że to znosimy
      Ale wiem że nie chce podróżować całe życie
      To zimno z zewnątrz trzymaj na zewnątrz i rób to co ja

      refren 2x

      Teraz słuchaj
      Kiedy cie potrzebuje kochanie
      Mam cię w sobie, czuję
      Daj mi to kochanie

      I tęsknie za tobą kochanie
      Tylko zamknij moje oczy i jestem z tobą
      I potrzebuje ciebie w nocy
      Ty wiesz to tylko bicie serca daleko

      ***
      pa... do jutra:)*

      Usuń
  18. No to i ja...

    Dołączam się do życzeń Dobrej nocki:

    Ja - starszy pan, ona - Magda Umer:)))

    www.youtube.com/watch?v=tOGurpa8dIs

    Dobranoc Ewo, Ogrodniczki i Ty Jaśku z Gór:)

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... dziękuję Stasiu za dziś:)
      Dobrej nocki dla Ciebie, uwielbiam ten utwór:))

      To jeszcze jeden duet - dla Ciebie na dobranoc...

      Seweryn Krajewski i Magda Umer - We Dwoje (plus Agnieszka Osiecka)

      http://www.youtube.com/watch?v=ru3gQfZZpJQ&feature=related

      Pa...:))

      Usuń
  19. Znowu się uczę pisać wiersze.
    Jakbym się wczoraj urodziła.
    Nic nie rozumiem i nic nie chcę,
    skąd bierze się witalna siła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Witaj Ozonko:)Wszyscy się czegoś na okrągło uczymy i do końca życia coś jeszcze do nauki pozostanie...
      Pozdrawiam rankiem.:)

      Usuń