Powered By Blogger

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Trzeba marzyć


(fot. Andrzej)

Trzeba marzyć

Gdy pragniesz, by w życiu się coś wydarzyło,
by los się odmienił, spełniła się miłość,
mróz zelżał, śnieg stopniał, przyjaciel nie zdradził -
trzeba marzyć.

Gdy wołasz na wszystko o pomstę do nieba,
gdy w rytmie tęsknoty wciąż płaczesz lub ziewasz,
rwiesz włosy, bo nie wiesz, co może się zdarzyć -
trzeba marzyć.

Gdy strach cię obleciał, że nie dasz już rady,
gdy w głowie masz tylko rozsądku tyrady,
miast dmuchać na zimne, bo nie chcesz się sparzyć -
trzeba marzyć.

Gdy wszystko się zdaje szarością zasnute,
nie cieszysz się książką, sukienką, ni butem,
na wyjście na przeciw się nie chcesz odważyć,
trzeba marzyć.

Marzenia, choć kruche, uskrzydlić potrafią,
złe myśli odgonią, przywrócą ci zapał,
bez marzeń nic życiu nie może się zdarzyć -
trzeba marzyć!

(z archiwum 2010 r.)

46 komentarzy:

  1. Dzień dobry:)
    Za oknem księżyc i lekki mróz -1 st., a ja, po małej przerwie, znów do pracy.
    Trochę odwykłam od rannego wstawania, za późno się obudziłam i stąd "nagrania archiwalne"...:)
    A teraz szybka kawa i w teren (tym razem na miejscu).
    Miłego dnia, do zobaczenia po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Ewa, śliczne choinki, miłego dnia z marzeniami:-)

    http://justyna887.wrzuta.pl/audio/07xzY0Wos11/anna_jantar_-_marzenia_o_marzeniach

    Chciałabym żeby marzenia były piękniejsze niż są,
    żeby sięgały do nieba jeszcze nie znanych mi stron,
    chciałabym żeby marzenia były piękniejsze od barw
    w jakie się wiosną ubiera dla zakochanych ich świat.

    Chciałabym żeby marzenia były piękniejsze od barw
    w jakie się wiosną ubiera dla zakochanych ich świat,
    chciałabym aby marzenia były pogodne jak ty
    kiedy się do mnie uśmiechasz, kiedy się śmiejesz przez łzy.
    Z marzeń każdego człowieka ładny można wznieść dom.
    Chciałabym żeby marzenia były piękniejsze niż są.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=G8UjaOzgRAA

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=hWx-ELpvYmk

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=yjVL9PIEdFk&feature=related

    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia, Ogrodnicy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze 20 wejść i stuknie 350.000 :-)
    Pozdrawiam. AS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie Ogrodnicy:)
    Ewuniu masz rację.Cóż wart byłby świat bez marzeń:)

    Rams Małgorzata

    Otulone marzenia

    Owinęłam swoje ciche marzenia,
    W promienie wschodzącego słońca,
    Przytuliłam je mocno do serca,
    Oddałam całą czułość jaką posiadałam.
    Dopuściłam nadzieję i tęsknotę
    Do myśli o szczęściu, które dryfowało
    Niczym łódź po spokojnym oceanie uczuć.
    Dotykam delikatnie niespełnionych marzeń,
    Które mają kolor twoich oczu,
    I ciepło twych rąk.

    Andrzej Grabowski -Banalnie,Niespełnione Marzenia Nowość!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=DK6wkZymbg8

    Pięknego dnia Kochani:)*

    OdpowiedzUsuń
  8. ...Wyciągnij dłonie i chwyć marzenie,
    ono rozproszy złej nocy cienie.
    Niechaj nadziei skrzydła białe
    z powrotem niosą cię, jak ptak.
    Wyciągnij dłonie i chwyć marzenie,
    ono rozproszy złej nocy cienie.
    Niechaj nadziei skrzydła białe
    z powrotem niosą cię, jak ptak...

    Bajm "Rzeka marzeń" (w pustyni i w puszczy)

    http://www.youtube.com/watch?v=2ihOD-fLaz8

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. :)
    Wojciech Młynarski - Jeszcze w zielone gramy

    http://www.youtube.com/watch?v=TniEe4ay_0Y

    Przez kolejne grudnie, maje
    Człowiek goni jak szalony
    A za nami pozostaje
    Sto okazji przegapionych
    Ktoś wytyka nam co chwilę
    W skwar czy w upał, w zimie, w lecie
    Szans nie dostrzeżonych tyle
    I ktoś rację ma, lecz przecież

    Jeszcze w zielone gramy, jeszcze nie umieramy
    Jeszcze któregoś ranka odbijemy się od ściany
    Jeszcze wiosenne deszcze obudzą ruń zieloną
    Jeszcze zimowe śmieci na ogniskach wiosny spłoną
    Jeszcze w zielone gramy, jeszcze wzrok nam się pali
    Jeszcze się nam pokłonią ci, co palcem wygrażali
    My możemy być w kłopocie, ale na rozpaczy dnie
    Jeszcze nie, długo nie

    Więc nie martwmy się, bo w końcu
    Nie nam jednym się nie klei
    Ważne, by choć raz na końcu
    Mieć dyktando u nadziei
    Żeby w serca kajeciku
    Po literkach zanotować
    I powtarzać sobie cicho
    Takie prościuteńkie słowa

    Jeszcze w zielone gramy, jeszcze nie umieramy
    Jeszcze się spełnią piękne sny, marzenia plany
    Tylko nie ulegajmy przedwczesnym niepokojom
    Bądźmy jak stare wróble, które stracha się nie boją
    Jeszcze w zielone gramy, choć skroń niejedna siwa
    Jeszcze sól będzie mądra a oliwa sprawiedliwa
    Różne drogi nas prowadzą, lecz ta, która w przepaść rwie
    Jeszcze nie, długo nie

    Jeszcze w zielone gramy, chęć życia nam nie zbrzydła
    Jeszcze na strychu każdy klei połamane skrzydła
    I myśli sobie Ikar co nie raz już w dół runął
    Jakby powiało zdrowo, to bym jeszcze raz pofrunął
    Jeszcze w zielone gramy, choć życie nam doskwiera
    Gramy w nim swoje role naturszczycy bez suflera
    W najróżniejszych sztukach gramy, lecz w tej, co się skończy źle
    Jeszcze nie, długo nie!

    :)))*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Panie Ogrodniczki :)

    Dla Przemiłych Pań to nieomalże środek dnia, we mnie jeszcze tkwią Moje senne marzenia

    śnię kolorowo
    barwami motyli
    łąką usłaną białymi kwiatami
    długiej koszuli pachnącej tobą
    pocałunkami jak krople rosy
    spijanej rano po przebudzeniu
    twój ciepły uśmiech jak promień słońca
    gra kolorami na mojej twarzy
    delikatność twych silnych dłoni
    które trzymają mnie mocno w ramionach
    i tak do zachodu słońca
    przy letnim wietrze
    cichym śpiewie ptaków nad nami
    kiedy powieki opadają same
    a muzyka bawi się ciszą
    przychodzi sen
    dając mi prezent z marzeniami

    OdpowiedzUsuń
  11. Autorką Sennych marzeń jest Małgorzata Rams.

    Ewuniu*, gdyby nie marzenia trudno byłoby czasami żyć, bo bywają chwile, że tylko marzenia podtrzymują nasz stan ducha.
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Ogródkowe Panie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą piosenke.wmv

    http://www.youtube.com/watch?v=R4d80UkKZww&feature=related

    Pozdrawiam dyżurnych Ogrodników.
    Miłego dnia...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. BRATHANKI - Dwudzieste szóste marzenie

    http://www.youtube.com/watch?v=R9N3Ic--d7k&feature=related

    Pozdrawiam popołudniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba mieć marzenia

    http://www.youtube.com/watch?v=qf6fJ8uvfs0

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry Dano:)
    Miło mi, że podobają Ci choinki - dziękuję, ale też spodziewam się, że "pochwalony" sam zechce Ci podziękować.
    Spodobał mi się Twój poranny koncert z marzeniami, a w szczególności piosenka Wodeckiego... dziękuję:)

    Dla Ciebie mam wiersz - moją inspirację do "Trzeba marzyć", Jonasza Kofty w tekstowym i muzycznym wykonaniu:

    Jonasz Kofta

    Trzeba marzyć

    Żeby coś się zdarzyło
    Żeby mogło się zdarzyć
    I zjawiła się miłość
    Trzeba marzyć
    Zamiast dmuchać na zimne
    Na gorącym się sparzyć
    Z deszczu pobiec pod rynnę

    Gdy spadają jak liście
    Kartki dat z kalendarzy
    Kiedy szaro i mgliście
    Trzeba marzyć
    W chłodnej pustej godzinie
    Na swój los się odważyć
    Nim twe szczęście cię minie
    Trzeba marzyć

    W rytmie wiecznej tęsknoty
    Wraca fala do plaży
    Ty pamiętaj wciąż o tym
    Trzeba marzyć
    Żeby coś się zdarzyło
    Żeby mogło się zdarzyć
    I zjawiła się miłość
    Trzeba marzyć

    http://w992.wrzuta.pl/audio/4UA4Xb5Evhe/anna_serafinska_-_trzeba_marzyc

    Pozdrawiam serdecznie, miłego popołudnia i wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy Gościu - AS:)
    Odpozdrawiam serdecznie i powiem Ci, że nawet nie wiem kiedy ten 350-tysięcznik przybił do portu w Ogródku?
    Udanego wieczoru, z uśmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Izko:)
    Dziękuję za rozmarzone, poniedziałkowe marzenia muzyczno - poetyckie, fantastyczny jest Grabowski, nie przypuszczałam, że z takim wyczuciem potrafi zinterpretować liryczny utwór:)*
    Przyniosłam Ci fantazje Krystyny Kunigiel-Jabłońskiej:

    Krystyna Kunigiel-Jabłońska

    Fantazja

    Po wielkim zmęczeniu,
    w szarości codziennej,
    gdy brak mi już siły do życia,
    daje upust pragnieniom,
    niech wszystko odmienią,
    piękniejszym uczynią ten świat.

    W wygodnym fotelu
    i w ciszy półsennej
    puszczam wodze fantazji,
    a zaraz z kącika
    wypełza muzyka,
    co skrzydła dopina do ramion.

    Ton najpierw leciutki
    jak brzęk starej lutni,
    wyjęty z czarownych wrażeń,
    po nitkach pajęczych
    unosi się w górę
    do krainy spełnionych marzeń.

    Leciutko na palcach,
    w sukience motyla,
    płynie niebiańska muzyka,
    co serce raduje,
    do tańca porywa
    w rytmie trzy-czwarte walczyka.

    Na skrzydłach marzenia
    co wszystko odmienia,
    jak ptak - przemierzam przestworza,
    wszystko jest prawdziwe,
    wszystko jest możliwe,
    płynę przez lądy i morza.

    Ach! graj więc mi rzewnie,
    Ach! graj więc mi śpiewnie,
    zaprowadż mnie prosto do raju,
    gdzie tylko szczęśliwość,
    gdzie tylko życzliwość - bez łez,
    łzy na ziemi zostają.

    Pozdrówka cieplutkie dla Ciebie, a potem coś jeszcze zagram...;)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię Zuziu:)
    Ty pewnie teraz pracujesz, ale jak wieczorkiem zajrzysz, pooddawaj się marzeniom z naszą ulubioną poetką:

    Emily Dickinson

    * * *

    Szalone - Dzikie Noce!
    Przy Twoim boku
    Wiodłyby takie Noce
    W Rozkosz i Spokój!

    Cóż szkodzą - Wichry -
    Sercu w Przystani?
    Zbędna Busola -
    Koniec z Mapami!

    Przez Raj wiosłować - przez Morza
    Rozległość!
    Byle przybić - tej Nocy - do Brzegu
    Twojego!

    przełożył Stanisław Barańczak

    Udanego odpoczynku wieczornego, z pięknymi marzeniami:)
    Choć trochę trzeba dać im upust...:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Jędruś:)
    Piosenka jest przepiękna, też ją bardzo lubię... dziękuję:)
    A dla Ciebie mam piękne marzenia (senne) psa, z wiersza K.I.Gałczyńskiego, w cudownym wykonaniu Tadeusza Chyły:

    Tadeusz Chyła - Sen psa - Dream of Dog

    http://www.youtube.com/watch?v=aHUuUjuo2XI

    "Sen psa"

    Na polu kalafiory,
    na całe życie dość,
    każdy kalafior spory,
    i w każdym rośnie kość,
    więc podjem znakomicie,
    aż po żołądka kres.
    Och, piękne, piękne życie.
    Och piękny jestem pies.

    Przechodzę do alkowy,
    w alkowie stoi stół,
    ma czworo nóg wołowych,
    wędzonych w dymie z ziół,
    pożeram wszystkie nogi,
    zostaje tylko blat.
    Ach! mój żywocie błogi.
    Ach! piękny, piękny świat.

    Po łączce chodzą krówki,
    słownie sześćdziesiąt sześć,
    podchodzę, to parówki,
    gorące, tylko jeść,
    parówki autentyczne,
    kilometrowy zwój,
    Ach! chwile niebotyczne.
    Och! piękny świecie mój.

    Na wzgórku stoi lasek,
    a w lasku pachnie wrzos,
    ten lasek też z kiełbasek,
    i widzę, wrzos to sos,
    więc cały lasek wcinam,
    rozlewam wrzos do waz,
    Ach! cudna to godzina.
    Och! niebywały czas.

    Już jesień jest niestety,
    deszcz chlupie chlup, chlup, chlup,
    spadają z drzew kotlety,
    a wszystkie do mych stóp,
    tłuszcz pryska mi na rzęsy,
    sztukamięs pędzi wiatr,
    wieprzowy wschodzi księżyc,
    Zbaraniał cały świat.
    Zbaraniał cały świat.
    :))

    Zawsze uwielbiałam tę piosenkę, a dzisiaj przypomniał mi ją mój wstępniak...
    Serdeczności popołudniowo-wieczorne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. I marzenia nastrojowe dla Izki:

    Wierniejsza Od Marzenia - Skaldowie

    http://www.youtube.com/watch?v=PsjDjh1x9DA

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Ewuniu:)
    Serdecznie dziękuję za Fantazję za za Skaldów:)
    Ja dla Ciebie mam jeszcze:

    Marzenie na niepogodę

    Czasem gdy pada, myśli tracą polot,
    w niespełnieniu bledną, kurczą się i bolą.
    Stół za wielki dla mnie, puste krzesło obok,
    tęsknię za tobą.

    Przez krople smutku chcesz serce przekonać,
    że za chmurami są tęczy ramiona.
    Stoję przy oknie i wciąż wypatruję,
    czy ty to czujesz?

    Na przemian ścieram łzy i krople deszczu,
    przepowiadając ocieplenie w wierszu.
    Wiem, że nadejdziesz razem z przejaśnieniem,
    moje marzenie.

    W obłoku białym nadzieja rozbłyśnie,
    nowego szczęscia będę rwała kiście,
    Zakwitnie szczęście i słońce też wzejdzie,
    kiedy już będziesz.

    Anna G.

    Katarzyna Groniec - Będę z Tobą

    http://www.youtube.com/watch?v=XIRlKZj7DHI

    Miłego wieczornego relaksu:)*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamiast jednego "za" miało być "i".
    Sorry:)

    OdpowiedzUsuń
  23. :)
    Piękne te marzenia, Izko :)*
    A ja znów zabiegana. Miotam się między różnymi niecierpiącymi zwłoki sprawami, ale chwilę mogę odpocząć w Ogródku.

    Posłuchajmy razem Kasi Groniec:

    Katarzyna Groniec "Po to są marzenia"

    http://www.youtube.com/watch?v=QQPXtSKEaBU&feature=related

    ... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ★26 - marzenie★- SKALDOWIE http://www.youtube.com/watch?v=bGOQ5pJ_dw8

    Miłego wieczoru obserwatorom fotoplastikonu..:)

    OdpowiedzUsuń
  25. »*¯*« »*¯*« »*¯*« »*¯*« »*¯*« »*¯*« »*¯
    ♥-THANKS-♥-THANKS-♥-THANKS-♥-THANKS-♥
    **************************************

    OdpowiedzUsuń
  26. Jędruś, a o jakim fotoplastikonie mówisz? Czyżbyś sobie założył jakieś "widzenie przestrzenne" w domu? To zazdroszczę. Ja mam, póki co, widoki na cd. krzątaniny przedświątecznej. Ale na miły nastrój w Ogródku też...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego wieczoru. Dzięki, Ewa za dedykacje, spróbuję się zmusić do prasowania( druga tura)Pozdrawiam wieczorowo cały Ogródek:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=C9FBOi-mlFw&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  28. Dano, ja wczoraj zaliczyłam sesję przy desce, aż mi nogi weszły, no wiesz... Druga sesja będzie w piątek.

    Dla Ciebie - Życzę Ci szczęścia - Felicjan Andrzejczak

    http://www.youtube.com/watch?v=vT1Mgx28gzY&feature=related

    Spróbuj odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. :)
    Golec uOrkiestra - Ej Janicku Ka Ześ Jes

    http://www.youtube.com/watch?v=4sNSsKS28DU

    Janicku ka ześ jes???:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jędruś,dwoma piosenkami to Ty się dzisiaj nie wymigasz:)))

    Czekamy na wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. No właśnie. Zbliża się dobranocka, a nasz Jaśko pasie sobie baranki na jakiejś hali...:)
    Może nie pobłądzi ciemną nocką i trafi do Ogródka? Trzeba mu oczkami poświecić:

    Grażyna Szapołowska - Oczy czarne

    http://www.youtube.com/watch?v=py5_RWq1C4A

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bloger połkął mój tekst, czy cóś !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zuziu, spróbuj jeszcze raz - to się czasem zdarza:) Może teraz będzie dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuniu*, dzięki za Emily :)
    Ten tydzień jest odrobinę krótszy, spiętrzenie prac spowodowało, że mam mniej czasu, więc zaglądam do Ogródka albo rano albo póżno wieczorem. Przepraszam :)))
    Zasadzę Marzenia

    marzenia
    niekoniecznie
    najpiękniejsze
    lecz w smutku
    dotknięcie ręki
    uścisk
    lub spojrzenie

    marzenia
    niekoniecznie
    pocałunek
    lecz spojrzenie
    uśmiech
    wystarczą mi Twe oczy

    marzenia
    gdy słyszę Twój ciepły głos
    Twój dziecęcy charakter
    rozprasza mnie...

    przyjaciel...
    jak miło brzmi
    mieć kogoś
    żeby Ci smutno nie było
    żebyś wygadał się
    wysłuchał...
    zawsze jest Ci wierny
    upomni gdy zrobisz źle
    przytuli i pomoże
    gdy będzie tylko chciał

    przyjaciel
    o swojej mocy
    po nocy
    przychodzi
    po cichutku
    kradnie mi sen
    śni mi się przyjaciel...

    dobrze mieć przyjaciela
    dobrze popatrzeć gdy się uśmiechasz
    dobrze człowiek się czuje
    gdy wie, że przyjacielowi niczego nie braknie

    och, jak dobrze mieć przyjaciela...:)

    Autorka Monika Maria Kalemba
    skąd ona zna moje marzenia ? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę miło, gdy komuś podobają się moje wiersze. Polecam stronkę: mmk-poezja.blog.onet.pl albo kilka na stronie wiersze.annet.pl Pozdrawiam MM Kalemba.

      Usuń
  35. :))) Pozdrawiam cieplutko dobranocnie :)))

    Za chwilę odsłucham muzyczne podarunki :)

    Dobranoc Kochani :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te Twoje marzenia Zuziu:)*

    Dobrej nocy i cudnych snów:)***

    OdpowiedzUsuń
  37. Zuzanko, na szczęście u mnie też jest ten tydzień krótszy. W piątek mam wolne w pracy:)
    Jest nadzieja, że zdążę ze wszystkim do Wigilii...
    A na dobranoc przyniosłam Ci poletko marzeń...

    ALEKSANDRA PETRUSEWICZ

    Poletko marzeń

    Wichrami życia gnane
    szalone,bezładne,ślepe,
    dosiadły rumaków rączych
    moje marzenia dalekie.

    Spieszą mnogie marzenia
    w grzywy rumaków wplecione,
    suną tak każde z osobna
    nicią pajęczą złączone.

    Biegną,pędzą w przestrzeni,
    wiatr koniom grzywy rozwiewa,
    a razem z wiatru podmuchem
    ginie ma mrzonka niejedna.

    Daleko,hen od świata
    w przestworzach między gwiazdami,
    jest dla mnie miejsce na skraju
    usłane marzeniami.
    ***

    Coś chyba jak z moimi marzeniami...
    I nie przepraszaj, zawsze Cię chętnie goszczę, o każdej porze Tobie dogodnej:)
    Dobrej nocy Zuzko, wypocznij... do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  38. A po pracowitym poniedziałku czas już na ogrodową
    dobranoc. Dziś Kazimierz Wierzyński przyszedł
    z wierszem -

    "Umiłowanie"

    O, jakże do tego przywyknę,
    O, jakże z tym się oswoję,
    Jak cię ogarnę przeniknę,
    Umiłowanie moje.

    Jakie ci zerwę liście,
    Jakim osypię pąkowiem,
    Co ci, jedyna, na przyjście
    Twoje najdroższe opowiem.

    Jak ci się oddam cały,
    Co z siebie całego powierzę,
    W mym szczęściu, w mym lęku nieśmiały,
    Dawno do ciebie należę.

    I tylko przywyknąć nie umiem
    I tylko jeszcze się boję,
    Jak cię ogarnę, zrozumiem,
    Umiłowanie moje.

    ***

    ...i kołysanka po moimu, cyli po górolsku -
    "Góralskie Miłowanie"

    http://www.youtube.com/watch?v=XxZb-mbpEPA

    Dobranoc, dobranoc moi rostomili:)*** - juz pora
    pod pierzinkę. :)***...syćko Tobie dom...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też Kochani już Was pożegnam:)

    Marek Torzewski My

    http://www.youtube.com/watch?v=Lg0oCylaBL0&feature=related

    Pięknych marzeń sennych:)***

    Pa...:)*

    OdpowiedzUsuń
  40. Skoro już Jaśko zadobranockował, to jestem spokojna...:)*
    I już też przychodzę ze swoją dobranocką - dzisiaj będzie to wiersz Małgorzaty Pilacińskiej:

    Małgorzata Pilacińska

    Nie lubię

    Nie lubię gdy Cię nie ma przy mnie nawet chwilę.
    No, nie śmiej się, to nie jest przecież wcale żart.
    Mówisz, że głuptas ze mnie zwykły jest i tyle.
    Lepiej mnie przytul mocno - o tak... właśnie tak.

    Nie jestem dzieckiem co kapryśne i marudne,
    kobietą idealną - cóż - nie jestem też
    i te rozstania nasze są zbyt dla mnie trudne,
    bo jakoś pusto kiedy ze mną nie ma Cię.

    Lecz dzielnie znoszę te godziny co bez Ciebie.
    Przyznasz to, prawda? Czemu znowu śmiejesz się?
    Pocałuj mnie. Chcę poczuć się jak w niebie...
    Znowu wychodzisz? Proszę, nie zostawiaj mnie.

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** po pocałunkach pod pierzynkę... a potem pięknych snów:)***

    .... i za chwilę będzie kołysanka...

    OdpowiedzUsuń
  41. ... i kołysanka powiązana z wierszem...

    Kalina Jędrusik- Nie odchodź

    http://www.youtube.com/watch?v=-EgByR7mZoQ

    Nie odchodź!

    Lampy dziś nie zgaszę
    Będzie świecić ci przez mgły
    Wiatr szeleści czasem,
    A ja wtedy myślę ty
    Błądzisz pośród nocy,
    Chcesz dom ominąć mój.
    Otwieram drzwi i wołam: Stój!

    Nie odchodź! Nie odchodź!
    Z mych tęsknot ciebie znam
    Nie odchodź! Nie odchodź!
    Tak długo byłeś sam
    Przychodzisz późno, tak wcześnie chcesz iść
    Dlaczego dziś? Dlaczego jeszcze dziś?
    Nie odchodź! Patrz: zaczął padać deszcz
    Nie odchodź. Tak ciężko czekać, wiesz
    Za bramą został czas
    Niech sam dziś odejdzie, zostawi nas.
    Nie odchodź. Pada deszcz.

    Nie przyszedłeś znowu
    drogą, którą idzie zmierzch,
    Znowu moim słowom
    odpowiada tylko deszcz
    Ale czekać będę
    wciąż u otwartych drzwi
    Gdy będziesz szedł,
    zawołam Ci:

    Nie odchodź! Nie odchodź!
    Z mych tęsknot ciebie znam
    Nie odchodź! Nie odchodź!
    Tak długo byłeś sam
    Przychodzisz późno, tak wcześnie chcesz iść
    Dlaczego dziś? Dlaczego jeszcze dziś?
    Nie odchodź! Patrz: zaczął padać deszcz
    Nie odchodź. Tak ciężko czekać, wiesz
    Za bramą został czas
    Niech sam dziś odejdzie, zostawi nas.
    Nie odchodź. Pada deszcz.
    ***

    Pa... :)*

    OdpowiedzUsuń
  42. http://gifcenter.prv.pl/images/choinka.gif

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  43. Na prawdę miło, gdy komuś podobają się moje wiersze. Polecam stronkę: mmk-poezja.blog.onet.pl albo kilka na stronie wiersze.annet.pl Pozdrawiam MM Kalemba.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pozdrawiam:) Małgorzata Pilacińska

    OdpowiedzUsuń
  45. Greetings! Very useful advice ωithіn this aгticle!
    It's the little changes that produce the most important changes. Many thanks for sharing!

    Take a look at my web-site; ministério da educação

    OdpowiedzUsuń