Powered By Blogger

wtorek, 6 grudnia 2011

Pan mnie pewnie nie zna...





Pan mnie pewnie nie zna...

Pan mnie pewnie nie zna, ja tu piszę wiersze,
wplatam w swoje strofy to, co dzień przyniesie,
promykiem zaświecę, to znów deszczem perlę,
pozbieram kasztany, gdy nadejdzie jesień.

Ogród z krokusami otworzę dla pana,
to nic, że jest grudzień, słońcem się rozgwarzę,
ja w kolorach lata jestem wciąż skąpana,
a w kwiecistych rymach zawsze mi do twarzy.

Ciepłą nutą dotknę uczucia klawisze,
żaden szary pejzaż tu dzisiaj nie załka,
pewnie pan mnie nie zna, ja tu wiersze piszę,
przyszłam rano z nowym. Pana Mikołajka.
;-)

38 komentarzy:

  1. Słonecznego dnia i radosnych Mikołajek/Mikołajów:)
    Do zobaczenia po południu...
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niosę dziś prezentów,
    pełen worek dla Was.
    Są w owym woreczku,
    - papierosy, kawa.

    Dla Jaśka - juhasa,
    mam tu samochodzik.
    Trzeba mu to jakoś,
    w końcu wynagrodzić.

    Za te Juhasowe,
    piękne dobranocki.
    Dostanie w prezencie,
    Jasiek,*LEGO* - klocki.

    Jeszcze na mej liście,
    został jeden - Wierny.
    Temu dam w prezencie,
    z psem Czterech Pancernych.

    Wierny się na pewno,
    na tę bajkę, skusi.
    Bo to jest bajeczka,
    - o Janku i Marusi.

    Pisząc owy wierszyk,
    miałem ranną tremę.
    Alem był zmuszony,
    - zamieścić, suplement.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Was kochane dzieci.
    Można prezent rozpakować,
    - ale nie naśmiecić...:)

    Przepraszam Kochani,
    dziś będę zajęty.
    Muszę wszystkie dzieci,
    - obdarzyć w prezenty.:)

    Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie przy wtorku,
    bo mam jeszcze mnóstwo tych prezentów w worku..

    OdpowiedzUsuń
  3. MIKOŁAJKOWY PREZENT..wmv

    http://www.youtube.com/watch?v=sE6fU19aSBI&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdzisława Sośnicka - ** Julia i Ja **

    http://www.youtube.com/watch?v=gx_OzjBlGMA

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie Ogrodnicy:)
    Udanego dnia:)

    Siwą brodę masz Mikołaju

    http://www.youtube.com/watch?v=N8J9uVPcwHs&feature=related

    ***
    Majka Jeżowska - Kochany Panie Mikołaju

    http://www.youtube.com/watch?v=UIE6FFOMROE&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. SERDECZNIE POZDRAWIAM.
    PREZENT DLA OGRODNIKÓW ZOSTAWIAM.

    __▓▓▓▓___________▓▓▓▓▓
    ▓▓▓___▓▓_______▓▓____▓▓▓
    __▓▓▓___▓▓____▓▓___▓▓▓
    ____▓▓▓_▓▓▓__▓▓▓_▓▓▓
    ______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ██████████████████████
    █▓▓▓__▓▓▓__▓▓__▓▓▓_▓▓▓▓█
    █___▓▓▓▓____▓▓____▓▓▓▓__█
    █____________▓▓____________█
    █____________▓▓____________█
    ██████████████████████

    http://www.bachus.waw.pl/files/johnnie-walker-blue-label.jpg

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Celine Dion - **To Love You More**

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=WIo8JPAPecg&NR=1

    OdpowiedzUsuń
  8. :)

    annaG

    Pomyłka Mikołaja

    I znów Mikołaj się pomylił,
    stwierdziłam otwierając prezent.
    I tak naprawdę w pierwszej chwili,
    chciałam się zemścić na mikserze.

    Sami powiedzcie i osądźcie,
    czy prezent taki w dobrej wierze?
    To jak teściowej niecny podszept.
    Robot kuchenny i talerze!

    Czy znakiem tego, źle gotuję?
    Co prawda rzadko się to zdarza,
    lecz mnie Mikołaj szykanuje
    i najwyraźniej chce obrażać!

    Wszystkie wypieki już kupiłam.
    Z moimi godzinami pracy,
    nie będę w kuchni się bawiła,
    więc sobie radzę. Fakt - inaczej.

    A przyszłej zimy zatkam komin,
    żebyś spokojnie marzł na dworze,
    także mieszkanie moje omiń,
    odechce ci się żartów. Może.

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Krokusy
    wiersz gwarowy

    Na polance pod lasem
    do słonecka,
    urosły krokusy,
    a kozdy ś nik mnie kusi;
    urwij i włóz mnie do dzbonecka.
    Nie kuś ze mnie
    ty krokusecku młody,
    bo przecie ni mozno
    niscyć urody...
    Śmiejom sie do mnie
    tom zółtom gębusiom
    i listkami kwiejom
    i dalej mnie kusom...
    A co kroce,
    to więcej ik rośnie
    na polance pod lasem...
    Paradne som jest,
    choć kozdy ś nik ino fijołkowy,
    jak te leśne dzwonki,
    co spuscajom głowy...
    Cy dobrze śtuderujem,
    cy sie mi ino zdaje,
    ze pomiędzy ludźmi,
    tyz takie zwycaje?

    Autor: skorusa

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielce Szanowny Panie/?/ Mikołaju:)))

    Mikołajko - Ewo:)

    Skoro już jesteś skąpana w kolorach lata, a z wiersza porannego tak wyczytałem - przyjmij: Serdeczne, grudniowe życzenia.

    Humoru, niepozorowanej radości, nieustającej weny, która będzie Twoją inspiracją:)))
    Aby ciepło i pogoda zawsze były Twoim udziałem:)

    Wszystkim : Mikołajkom i Mikołajom: Zdrowia, Zdrowia, Zdrowia!)))))
    A reszta..." jakoś bedzie ".
    Pozdrawiam serdecznie

    Mikołaj - Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  11. :)

    TATRY - Dolina Chochołowska wiosną joe dassin - le vie se chante-

    http://www.youtube.com/watch?v=wYesWDTSJf4&feature=fvwrel

    :)***

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołajkowe dzień dobry :)

    W prezencie Mikołajkowym do piękngo zdjęcia Ewy* dorzucę Krokusy Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej.

    Krokusy wyskakują z ziemi
    jak wiolinowe nuty,
    a panny się chylą nad niemi
    i z nut układają bukiety.

    Radosnego dnia, pełnego niespodzianek Mikołajkowych :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Łukasz Zagrobelny i inni w piosence ** Każdy może zostać Świętym Mikołajem **

    http://youtu.be/XmAZeTbjOGw

    OdpowiedzUsuń
  14. Witojcie :)*

    Mikołaj wciąz o Jędrku myśli,
    I moze ci jom wreście wyśni.
    Kiej sie do podusecki przyłozy
    To krew mu zabulgoce niezgozy.
    Bo św. Mikołaj piknom babkę
    pod poduseckę mu podłozy. :)))

    A syćkie nase psemiłe dziewecki
    Dostanom słodziutkie cukierecki.

    Marian Opania - Cukierki

    http://www.youtube.com/watch?v=1VfUxLE2Xc0

    :)))***

    OdpowiedzUsuń
  15. Cze... Jaśku:))

    Nie jesteś sprawiedliwy, Jasiek... Jak to: Jędrusiowi: " piknom babkę", a " dzieweckom " ino - " słodziutkie cukierecki " ???
    No " chiba " , że te cukiereczki - to jakaś metafora?
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  16. Witejze mi Stachu :)

    Dyć mom i dlo Ciebie cukierecki,
    bo przecie nie fcioł byś ruzecki.:)

    Przecie bez colutki rok byłeś chłopok grzecny
    Choć szwendosz sie kajsi, jak jesteś nieobecny.

    Tyż pozdrowiom,- Iwonkę i Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. - "Wiersz o Mikołaju " -

    Choć na pewno to wszystko są baje,
    Takie wiecie, baje baju-baju
    To jednakże tak coś mi się zdaje;
    Że przyjemnie wierzyć w Mikołajów.
    Świat się nimi co roku zaludnia
    O północy dnia szóstego grudnia.

    Nie wiadomo dotychczas dokładnie,
    Gdzie Mikołaj przez cały rok żyje,
    Chyba w szafkach, w komodach gdzieś na dnie
    Przed ludzkimi oczami się kryje.
    Kto ma szczęście, ten na dnie komody
    Ujrzy czasem strzępek siwej brody.

    Bo tak samo dziś, jak przed laty,
    Utrzymuje się w modzie ta moda,
    Że Mikołaj być musi - brodaty
    I że biała być musi ta broda.
    Białe brody nie lecą im z nieba,
    Dużo waty na brody potrzeba.

    Co do worka natomiast, to worek,
    W którym wszystkie się mieszczą podarki
    Jak powiadał Mikołaj Gaworek-
    Najprzedniejszej powinien być marki.
    A znów Mikołaj Trepszy,
    Taki worek im większy, tym lepszy.

    W waszych oczach pytanie się czai:
    Co to znowu za dziwne nazwiska?
    Otóż z różnych słynnych Mikołaj
    Tych dwóch znałem, że tak powiem z bliska.
    Odwiedzali mnie w dzieciństwie stale,
    Co do dzisiaj jeszcze sobie chwalę.

    Pozostałaby nam na ostatek
    Jeszcze sprawa tych rózeg...tych witek...
    Ale mam nadzieję, proszę dziatek,
    Że w tym roku nie będą użyte.
    Zresztą po co tu o tym gadamy,
    To zależy przecież od was samych.

    No, a kiedy odejdzie Mikołaj,
    Ten pan z brodą, ta figura z bajek,
    To nie wzywaj go, nie płacz, nie wołaj,
    Daj powrócić mu do Mikołajek...
    Bo najlepiej jest mu w Mikołajkach,
    Chociaż może to też tylko bajka.

    Ludwik Jerzy Kern

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzikuska - Violetta Villas (Agnieszka Osiecka)

    http://www.youtube.com/watch?v=6CV0Suv4fCo

    OdpowiedzUsuń
  19. Witajcie kochani:)
    Bardzo dziękuję za wszystkie prezenty od miłych Mikołajek i Mikołajów, za wiersze, piosenki i pozdrowienia.
    Tak się złożyło, że dzisiaj przytrafiły mi się trudne sprawy do pilnego rozwiązania po południu i nie będę mogła uczestniczyć w zabawie w Ogródku.
    Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, myślę, że uda mi się wrócić na dobranockę...
    Życzę wszystkim miłego wieczoru.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam, skąd Pani wiedziała, cieszę się mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się niezmiernie, że Panią poznałem,
    Pani piękne wiersze w Impresjach zamieszcza.
    Podziwiał je będę przez życie me całe,
    Pani przypomina mi jednego wieszcza.

    Zawsze chylę czoła, kiedy wiersze czytam,
    bo są tak utkane, jako perski dywan.
    Każdy kto je czyta, to się głośno pyta,
    jako ja w tym wierszu, tego nie ukrywam.

    Jestem oczywiście o tym przekonany,
    kiedy jutro z rana wypoczęty wstanę.
    Nowy wiersz przez Panią, będzie napisany
    a rymy w tym wierszu starannie dobrane.

    Pozdrawiam serdecznie.Miłego wieczoru.:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu*:)

    czy ja pani nie znam

    gdzieś panią widziałem - nie wiem - może w wierszach
    myśl biegnie po głowie - w pamięć bujną sięga
    przebiera w obrazach porządkuje zdjęcia
    gdzieś panią widziałem - czy ja pani nie znam

    może była pani natchnieniem do wiersza
    rzadką metaforą co sen z powiek spędza
    albo muzą piękną jakby najpiękniejsza
    usnęła w pamięci - a ja pani nie znam

    czy widziałem panią w teatrze czy w kinie
    a może na łące w kwiatach ciemną nocą
    tak patrzę na panią i obraz nie ginie
    przecież pani nie znam jak mam wierzyć oczom

    a może podpowie mi pani coś jeszcze
    jakieś imię szczegół lub pokaże znamię
    jesteśmy tak blisko to chyba na szczęście
    na jawie czy we śnie

    gdzieś panią widziałem

    Z wieczornym uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytał o znajomość z panią Stanisław Kruszewski.

    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mike Oldfield - **Shadow On The Wall**

    http://www.youtube.com/watch?v=pFKwyzb5S34&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam wieczorną zmianę:)*

    http://angelsms.pl/niespodzianka/otworz/249544.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Izuniu wieczorowo.Twój link no open...

    Michael Oldfield - Mr.Shame (1991)

    http://youtu.be/KWIfEDYgPAU

    Miłej zabawy w Ogródku.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sylwia Grzeszczak & Liber - ** Mijamy się **

    http://youtu.be/URX2y2XZ2ys

    OdpowiedzUsuń
  28. A Zuzance nie na rękę,
    też chce usłyszeć piosenkę.
    A więc szybko poszukuję,
    Zuzi też zadedykuję.

    chris de burgh ♥ suzana ♥

    http://youtu.be/NRTXFfTNRGE

    OdpowiedzUsuń
  29. Witajcie Ogródkowi Mikołajki i Mikołaje :)

    Czy Mikołaj w Mikołajki to ...Anioł...

    Ty, stojąc nade mną budzisz mnie
    każdej nocy...
    Dotykasz mych myśli,
    sprawdzając, co mi się przyśni.
    Każdym, Anielskim muśnięciem,
    tak, jakby delikatnym pocałunkiem,
    chłoniesz rozsądek mój, zabierając mnie do nieba.
    Aniele... Stróżu Mój...
    Mężczyzno w niebiańskiej poświacie.
    Wypełnij serce me...
    Pchnij ku słońcu duszę,zadając jej cudowne katusze,
    zmuś... spraw... by wirowała radośnie w przestrzeni.

    Aniele...Stróżu Mój...
    Mężczyzno Anielski... Nieziemski.
    Tak słodko niewinny... niebiańsko męski...
    Prowadzisz mnie ku swej doskonałości.
    Zmuszasz bym się nie bała.
    Bym zaakceptowała swe niedoskonałości.
    Porywasz mnie ku gwiazdom...
    Wysoko... w przestrzeń...
    Sprawiasz, że czuję się swobodnia.
    Radosnia...spokojna...bezpieczna...
    Wskazując mi swe serce,
    Dotykasz smutku, żalu...
    Wyrywasz z mojej duszy...
    Uśmiechając się spokojnie...
    Sprawiasz bym czuła się wolna...
    Bym czuła sie swobodnie...

    Tym pięknym oświadczeniem Mikołajowo-Anielskim kłaniam się z wieczornym dobranoc :)
    Kolorowo, bajkowo i serdecznie :)

    A strofy te złożyła Sylwia Frej.

    Dobranoc :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. A dla Staszka i Juhasa
    niech gra Joe Bonamassa...

    JOE BONAMASSA - ** STOP**

    http://youtu.be/jMXXnLSRdBE

    Obu Panom miłego wieczoru..:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Andrzej, Twoje wierszyki, muzyka tradycyjnie dowcipne i doskonałe. Dziękuję :)
    Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Joe Bonamassa - ** My Mistake **

    http://www.youtube.com/watch?v=nkZljaiv1uc&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrej nocy Zuziu:)*

    Andrzeju kopiuj i wklej.Otworzy się:)

    ENERGY LIVE SESSION - Caro Emerald - Back It Up

    http://www.youtube.com/watch?v=ZQ5MAMmWCUo&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobry wieczór na dobranoc:)
    Miłą niespodzianką jest dla mnie fakt, że zastałam Ogródek pięknie wypielęgnowany w mikołajkowy wieczór; że miałam do czego wrócić... Dzięki Wam złapałam trochę pozytywnej energii. A szczególnie dziękuję wszystkim, którzy dzisiaj znaleźli dla mnie miłe, własne słowa; ogrzałam się w ich cieple...

    Staszku, dziękuję za dobre i z serca życzenia, Tobie też życzę zdrowia i spontanicznej radości, abyś tak jak do tej pory umiał się cieszyć z drobiazgów, mimo przeciwności losu...

    Jędruś, chylę czoła przed Twoim wierszem z 20:01. To jest prawdziwa poezja duszą pisana i pochwaliłabym go jeszcze bardziej, ale mi nie wypada, zważywszy na adresatkę wiersza... :) Pięknie odpowiedziałeś na moje myśli ze wstępniaka. A poza tym wspaniale bawiłeś dzisiaj Ogrodników przez cały wieczór, dziękuję...

    Zuziu, fantastycznie dobrałaś wiersz Stanisława Kruszewskiego; nie miałam pojęcia, że ktoś napisał jakby odpowiedź na mój... Dziękuję za wszystko.

    Jaśku i Izko, dziękuję za miły nastrój.

    I jeszcze dwa słowa do Nieznajomego Pana z 18:59: ja też się cieszę, że Pan się cieszy; sprawił mi Pan ogromną przyjemność swoją radością...

    Teraz już przyszedł czas na dobranockę, dzisiaj z wierszem Kazimierza Przerwy-Tetmajera:

    Kazimierz Przerwa-Tetmajer

    * * *

    ... Mów do mnie jeszcze... Za taką rozmową
    tęskniłem lata... Każde twoje słowo
    słodkie w mem sercu wywołuje dreszcze -
    mów do mnie jeszcze...

    Mów do mnie jeszcze... ludzie nas nie słyszą
    Słowa twe dziwnie poją i kołyszą,
    Jak kwiatem, każdem słowem twem się pieszczę -
    Mów do mnie jeszcze...

    … a kołysankę wyśpiewa Czesław Niemen do słów tego wiersza...

    Czesław Niemen - Mów do mnie jeszcze

    http://www.youtube.com/watch?v=44inFm7zqBQ

    Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** - pogodnych snów... :)*

    OdpowiedzUsuń
  35. ... jeszcze nie śpię i z przyjemnością będę odsłuchiwać dzisiejszą ogródkową muzę...

    OdpowiedzUsuń
  36. D*O*B*R*A*N*O*C*ஜ۩۞۩ஜ*D*O*B*R*A*N*O*C

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak myślałem i czekałem :)* z dobranocką i oto jest. Dziś anonimowa z netu.-

    Moja Miłość tęsknotą mi jest
    co cierniem w serce się wbija
    wystarczy jeden ciepły jej gest
    rozkoszy krople spijam
    *
    Moja Miłość rozpaczą mi jest
    pod ciężarem, której upadam
    jedno jej słowo, cichy szept
    gorycz w niebyt oddalam
    *
    Moja Miłość pragnieniem mi jest
    które ciało całe przenika
    drgnienia serca, czułości chce
    wtedy raju dotyka
    *
    Moja Miłość szczęściem mi jest
    które całą duszę napełnia
    sezamem uczuć osiąga swój cel
    każde marzenie jej spełniam...

    i kołysanka - I Will Always Love You - Kenny Rogers (lyrics)

    Dobranoc, dobranoc, Kobieto :)*** - słodziutkich snów :)***

    OdpowiedzUsuń
  38. :)
    Dziękuję, Jaśku...:)*

    OdpowiedzUsuń