Powered By Blogger

wtorek, 5 czerwca 2012

***(Świat w melancholię rano wszedł)

Dziś, na rozjaśnienie deszczowego dnia - Polesia czar...:) Foto-impresje z mojej niedzielnej wędrówki wokół jeziora Moszne, pełnego nenufarów i grążeli, po bagienkach i torfowiskach Poleskiego Parku Narodowego. Unikalny już krajobraz z niewielkimi karłowatymi sosnami i brzozami, przypominający nieco tundrę, bądź lasotundrę, jest ostoją reliktowych gatunków roślin z okresu lodowcowego (odsłona I).
Niektóre jeszcze stulone.
Torfowisko wokół jeziora białe od wełnianki...
... pełne zapachu kwitnącego bagna zwyczajnego...
... a dołem różowe od kwitnącej żurawiny.
Nad żurawinowym runem pysznią się amarantem storczyki krwiste...
... i ciemnopurpurowe siedmiopaleczniki błotne.
I na deser moje najpiękniejsze znalezisko - rosiczka okrągłolistna, owadożerna roślinka wielkości ok. o,5 cm, bardzo rzadka, pod ścisłą ochroną. Żeby ją sfotografować, musiałam się położyć na kładce, biegnącej po bagnach wokół jeziora.
 ***(Świat w melancholię rano wszedł)

Świat w melancholię rano wszedł,
za oknem chmury pełne westchnień,
w szyby uparcie dzwoni deszcz,
nie wiem, czy myślisz o mnie jeszcze...

Do twoich uczuć idę w snach,
klepsydra czasu piaskiem sypie,
dzisiaj, gdy mgłą zasnuty brzask,
minuty w zimnych kroplach liczę.

A kiedy już opadną mgły,
z twoich uśmiechów czas poskładam
i zaróżowi mi się świt,
odnajdę cię po słońca śladach...

104 komentarze:

  1. Witaj Ewuniu:)
    Dzisiejszą melancholię najlepiej wyśpiewa Krzysztof Cwynar...:)

    POLESIA CZAR spiewa Krzysztof Cwynar

    http://www.youtube.com/watch?v=LmcvW3reJtU&feature=related

    Pięknego dnia Wszystkim życzę...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, melancholijna, tęskna nuta... dziękuję, witaj Izetko:)
      W sam raz na dzisiejszy dzień...
      I może jeszcze ta piosenka - Na znak Twój ... śpiewa Krzysztof Cwynar

      http://www.youtube.com/watch?v=hk9pcBZwAhw&feature=related

      Na znak Twój...

      Na znak Twój pójdę tam gdzie chcesz
      Na znak Twój w burzę , w ogień , deszcz
      Nikt nie zatrzyma mnie w tej drodze
      Do portu ramion Twych
      Na znak Twój dobro zmienię w zło
      Na znak Twój brylant zmienię w szkło
      Cóż ,że w miłości tej nie znajdzie nikt
      Czego nie zna świat...

      Kto zakochany był ten wie
      Jak to jest pięknie być kochanym
      Gdy nagle tłumi dzwonu dźwięk
      Cichy szept -- kocham Cię
      Jak się do lotu serce rwie
      Pamięta ktoś , kto kochał kogoś
      Być jak połowy jabłka dwie
      Kto to znał ten wie...

      Na znak Twój nadam sens Twym dniom
      Na znak Twój zniosę dla nas dom
      Zrozumiesz nagle jak pięknieje świat
      Gdy się kogoś ma...
      Kto zakochany był ten wie
      Jak to jest pięknie być kochanym
      Gdy nagle tłumi dzwonu dźwięk
      Cichy szept -- kocham Cię
      Jak się do lotu serce rwie
      Pamięta ktoś , kto kochał kogoś
      Być jak połowy jabłka dwie
      Kto to znał ten wie...

      ***
      U mnie deszcz leje od trzeciej w nocy, a ja przeziębiona, grzeję się pod kołderką. Cieszę się, że przynajmniej ogród podlany jak należy:)
      Przyjemnego dnia z rozpogodzeniami, Izuś :)*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. The song of the Sun, Mike Oldfield

      http://www.youtube.com/watch?v=XboPGwy1aQQ

      :)*

      Usuń
    4. ... dziękuję, zrobiło się słonecznie...:)

      Mike Oldfield - Wonderful Land

      http://www.youtube.com/watch?v=n52QjAI306A&feature=related

      :)*

      Usuń
  2. Dzień się budzi zaspany.
    Ludzie się snują jak cienie.
    Nic nie zachęca do życia,
    smutne to wiosny westchnienie.

    Chciałabym widzieć wciąż słońce,
    i chmury rozlane na niebie.
    Tęczy kolory wyśnione, bajeczne,
    a w tych kolorach i ciebie.

    Pozdrowionka:)
    Dzień pochmurny, deszcz się czuje w powietrzu. Powietrze nasycone wilgocią. Brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ozonko za wiersz... witaj:)
      Żeby tylko chmury... u mnie leje, jak z cebra. Później zajrzę do Ciebie, na razie muszę iść do przychodni.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Wczoraj było co oglądać u mnie. Dziś dzień nie daje mi szans. Wstawiłam kilka zdjątek, a pomysłu jak nie było, tak nie ma.
      Pa:)

      Usuń
  3. Bry :***

    Jezdem zafascynowany rosiczką Ewuś i Twoim poświęceniem i za to dedykuję Ci -

    Hindi Zahra - Fascination

    http://www.youtube.com/watch?v=F3VFkO6oST8&feature=related

    ... a poza tym smętnie, szaro i chmurzasto. Pozdrawiam
    wszystkich i do roboty...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry, Jasieńku:)***
      Dziękuję za tę fascynację, sama byłam urzeczona tym drapieżnym maleństwem:)*
      Dla Ciebie w podzięce piękne tango z Zahrą...

      Hindi Zahra-Beautiful tango

      http://www.youtube.com/watch?v=4gO_4fpulzQ&feature=related

      ... deszcz nie ustaje ani na chwilę... pogody w duszy i sercu, Jasieńku... :)*

      Usuń
    2. A to jeszcze odpowiem -

      GOTYE - What do you want

      http://www.youtube.com/watch?v=JbUU_2ZHd2w&feature=related

      :)***

      Usuń
    3. ...:)*
      to jest troszkę niedomówione... mam nadzieję jednak, że dobrze odebrałam... więc -

      Gotye- In Your Light

      http://www.youtube.com/watch?v=O_sqFqSz-Tk

      :)***
      Przesyłka pofrunęła na Górę...:)

      Usuń
  4. Witaj Ewuniu, piękne migawki :)
    U nas też leje...

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu, witaj:)
      Końca deszczu nie widać, szaro i mglisto... póki co, można oko pocieszyć kolorowymi zdjęciami cudów przyrody.
      Pozdrawiam miło:)

      Usuń
  5. Pomarańcze i mandarynki - ** Marek Grechuta **

    http://www.youtube.com/watch?v=PbuByYZtFy0

    Serdeczności popołudniowe..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Jędruś:)
      Zapach kwitnącego bagna może też być narkozą, jeśli by się w nim zapomnieć... dziękuję za piękne "grechutki" z melancholią:)
      A gdy zabraknie Ci uśmiechu, posłuchaj piosenki -

      MAREK GRECHUTA - Gdy zabraknie ci uśmiechu...

      http://www.youtube.com/watch?v=vjncohP1a7U&feature=related

      Pozdrawiam z uśmiechem w bardzo załzawiony dzień:)

      Usuń
  6. Walca chętnie z Tobą zatańczę
    chociaż w domu zostały szpilki.
    Z utęsknieniem za okno patrzę
    i wspominam radosne chwilki:-)

    Pozdrawiam cieplutko cały Ogródek, miłego dnia Wam życzę.
    Ewa, śliczne zdjęcia, dziękuję. Muzyki odsłucham dopiero w domu,bo tu nie mam takiej możliwości. Będę mieć dzisiaj dużo truskawek, zapraszam na kawę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dano, dzięki serdeczne:)
      Truskawki mokną w deszczu w ogrodach i na polach, mam nadzieję, że i dla nich zaświeci słońce.:)
      Wczoraj kupiłam całą łubiankę, mam jeszcze na dzisiaj, ale nigdy mi ich nie za wiele, Twoimi do kawy chętnie się poczęstuję.:)
      Dla Ciebie Wojciech Młynarski i Hania Banaszak -
      Truskawki w Milanówku...

      http://www.youtube.com/watch?v=lsf3W3iykuQ

      Pozdrawiam ze śmietankową mgiełką...:))

      Usuń
  7. Witaj Ewo, właśnie wróciłam do domu,kiedyś tę kawę wypijemy, może w Sandomierzu? Jadę 19 czerwca do Kazimierza Dolnego ze swoja klasą. Mam truskawki na działce i dwa razy owocują:-) Dzięki za piosenkę, zdrówka Ci życzę i zmykam do kuchni, pozdrawiam cały Ogródek;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandomierz, bardzo dobre miejsce:-) Skrzykniemy się we trójkę z Jędrusiem, bo On pewnie też kawę na Rynku lubi.:)
      Jak będziesz w Kazimierzu, to koniecznie połaźcie nie tylko po Rynku, ale też po wąwozach, szczególnie Małachowskiego, albo Plebanka. Powinny już kwitnąć lilie złotogłów:) Jak będę zdrowa, wybiorę się tam w niedzielę.
      Dzięki za życzenia, smacznego obiadu:)

      Usuń
  8. Ja obserwuję rozwój zdarzeń,
    to miejsce nie jest obojętne.
    Ten Ogród jest na miarę marzeń,
    ja tu przychodzę bardzo chętnie.

    Ten Ogród jest zaczarowany,
    i mnie zły nastrój wnet poprawia.
    Gdy jestem ciut zdenerwowany,
    zapuszczam stale tu żurawia.

    Mnie już nie kręci, tak jak dawniej,
    bajka o czarnym kocie w butach.
    To miejsce każdemu ujawnię,
    mnie dobrze właśnie z Wami tutaj.

    Na zakończenie jeszcze powiem,
    (po cichu Wam na ucho dodam).
    I niech się każdy prawdy dowie,
    gdzie indziej być to czasu szkoda.

    Miłego dnia...d(-_-)b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziękuję, Jędruś:)

      Ogród wciąż kwitnie, zimą, wiosną,
      pełnią kolorów i zapachów,
      chociaż na dworze kawki mokną,
      tutaj nie zmarzniesz - nie ma strachu.:)

      Można po grządkach boso chodzić,
      patrzeć obłokom prosto w oczy,
      nawet gdy pada, nic nie szkodzi -
      by się muzyką zauroczyć.:)

      Grają dwa świerszcze - Jaśko, Jędruś
      i nie żałują swoich smyków,
      więc pośród kwiatów sobie wędruj,
      a ja przyczaję się po cichu...:))

      Wszystkiego cieplutkiego w zimne popołudnie.:)

      Usuń
  9. Moody Blues - Melancholy Man

    http://www.youtube.com/watch?v=tAVWk40xjhA&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... śliczne...:)*
      więc jeszcze - Moody Blues - Nights in White Satin

      http://www.youtube.com/watch?v=MjUqfRrWwcM&feature=related

      :)*

      Usuń
  10. Dzień dobry Panie, Panowie :)
    Zdjęcia wzbudziły ogromny podziw, są przepiękne. Jestem pełna uznania dla Twoich Ewuniu* poświęceń zaglądania na bagna. Rosiczka jest zachwycająca i zdumiewające, że tak maleńka. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko z bardzo zimnego zachodu. Mam dzisiaj wyjątkowo zapracowany dzień.
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Zuziu:)
      Dziękuję.:) Z rosiczką to jest tak. Idziesz po kładce kilometr, dwa... myślisz - pewnie jeszcze nie zakwitła, albo może już wyginęła na dobre... Wytężasz wzrok i nagle impuls, jakaś chwila zapatrzenia w żurawinowe torfowisko - jest! Tylko ja mam ok. 160 cm wzrostu, a ona maleńka, skryta w mchu i żeby ją dojrzeć trzeba się jej pokłonić nisko, niemalże czołem dotknąć kładki.:)
      Dla Ciebie poezja na chwilę oddechu po pracy -

      Zofia Szydzik

      Mazurskie lato

      Po deszczu cisza, opadają mgły
      na wiechlinę cyrkonii drobiną;
      poranna radość i poranne łzy,
      wczorajszego dnia, co już minął.

      Z oddali wiew ptasie trele niesie,
      zapach lata znad łąk i rozlewisk;
      tęsknię całą duszą, serce rwie się
      do dawnych chwil, co odeszły w niebyt.

      Do żagli rozpiętych, jak motyle,
      lekko zda się nad wodą unosząc,
      pozostawiając kilwater w tyle,
      do obozowisk na sianokosie.

      Krajobraz taki, jak kiedyś – uroda
      wody, gdy promień refleksem się skrzy;
      tylko we mnie idzie na niepogodę,
      tęsknotą do dawnych letnich dni...

      Szum życia znad wody i ptasi śpiew,
      lustra wód przetkane odbiciem lasu;
      może obudzę się - znów poczuję zew
      i na melancholię nie będzie czasu.

      ***
      Ciepło, z uśmiechem i lekką nutką melancholii...:)

      Usuń
    2. Dobry wieczór Ewuniu*:)
      Pani Zofia z maestrią opisuje Mazury. Zawsze z ogromną przyjemnością czytam Jej wiersze.

      To było tak: w ciemności nocy
      Z gałązki wylazł żywy pączek.
      Rozklejał się, ptakami kwiląc;
      O świcie - westchnął. To był początek.

      Godzinę blisko się dokwiecał.
      Leniwie drzemiąc w ciepłej wiośnie.
      Ciągnęły go z lepkiego gniazdka
      Kwieciste ptaki coraz głośniej.

      Godzinę blisko się upierzał,
      Barw upatrując po ogrodzie.
      Wyciągał go z zawięzi miękkiej
      Skrzydlaty wietrzyk coraz słodziej.

      O, patrz, jak biją się o ciebie.
      Złączone w jeden zgiełk pstrokaty:
      Ptaki świergotem coraz tkliwszym,
      Coraz żarliwszą wonią kwiaty!

      Bezimiennego cię rozdwaja
      W dwa cudy jedna twórcza siła,
      I drży pod tobą niespokojna
      Gałązka, która cię powiła.

      Więc kto? więc jak? Zawiało chłodem.
      Czy ptak? czy kwiat? I gwar zamiera,
      I rozpaczliwy strach istnienia,
      W struchlałym sercu świata wzbiera.

      Wtedy zerwałem go z gałęzi
      Jak pierworodny owoc z drzewa:
      I bardzo słodką wonią dyszy,
      I bardzo smutne wiersze śpiewa.

      Tym razem na dobranoc: To było tak Juliana Tuwima.
      Zdrowia i spokojnej nocy Ewuniu*, dobranoc :)

      Usuń
    3. Zuzanko, bardzo Ci jestem wdzięczna za Juliana:) tak mało dzisiaj poezji w Ogródku... pozwolisz, że dodam jeszcze jeden piękny wiersz naszej Zosi... nie mogę się oprzeć, takie bajeczne, magiczne nastroje, wtopione w mazurską przyrodę...

      Zofia Szydzik

      Podczas pełni
      (do wnuczki Karolinki)

      Gdy odejdzie sen parny i nocne zmory,
      gwiazdek nie licz znudzona - niech migoczą.
      Wystarczy, że są i towarzyszą nam nocą
      jasną, gdy tańczą wokół ogniska upiory!

      Srebrny denar nad nami w perygeum swym,
      spogląda ciekawie w jeziora ciemną toń;
      zdaje się bliski, że wystarczy wyciągnąć dłoń,
      by ściągnąć wielki skarb w stronę przybrzeżnych trzcin.

      Trwa królestwo nocy, jak Lu ny ciemna strona,
      to pradawnych wierzeń, legend i baśni świat;
      człowiek tu intruzem, w nim Bagiennik nie brat,
      w porze Utopców z pięknej Nocnicy nie żona.

      Podczas nocy jasnych, Królowa wód Bełdanu
      czesze włosy długie w księżycowej poświacie;
      w asyście świetlików i całej dworskiej braci,
      z duchami wielkich Wojów rycerskiego stanu.

      Pójdźmy zatem w ciepłą noc, przygoda nas czeka.
      Poznasz mieszkańców z mazurskich, nocnych dworów.
      Nie bój się kłobuków, strzyg, baśniowych upiorów,
      bój się raczej, dziewczyno - żywego człowieka!
      ***

      Dobranoc, Zuzanko, dziękuję za dziś i do pięknego jutra.:)

      Usuń
  11. Witaj Ewo !!!
    Dzisiejszy Twój post jest niczym balsam albo miodzio...
    Cudowna rosiczka którą wypatrzyłaś i pokłoniłaś się niziutko, nenufary, storczyk...same przednie rarytasy...
    Jakby tego było mało, ofiarowujesz nam jeszcze wiersz...
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Łucjo:)
      Dziękuję. Wiersz "się napisał", bo dziś taki melancholijny dzień z mgłą i deszczem... jakoś mam szczególnie wyczulone zmysły na taką pogodę... a wędrówki przyrodnicze i fotografia to moja druga pasja, choć mam na nie czas tylko w weekendy, kiedy nie pracuję w ogrodzie, i podczas urlopów... :)
      Tobie też życzę wszystkiego najcieplejszego :)

      Usuń
  12. Dziękuję Ci Ewo za piękny wstępniak, jak zawsze wprowadza w klimat. Zdjęcia z rosiczką - rewelacja, rzeczywiście upolowałaś wspaniały widok :) BRAWO. U mnie zimno za oknem i w duszy. Mam gorsze dni. Chodzę po Twoim ogródku między grządkami, cieszę oczy, raczę się wersami, myśląc, że mi pomoże...oby. Pozdrawiam Ogrodników i Ciebie Ewo, ciepełka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosieńko:)
      To ja Ci dziękuję, że wędrujesz po rabatkach, czytasz moje wiersze i bardzo bym chciała, żeby Twój nastrój się poprawił. Wiem jak to jest, kochana, sama mam lepsze i gorsze dni... dzisiaj też mnie dopadła z rana melancholia z powodu aury i kłopotów zdrowotnych. Leje nadal, a ja się już trochę lepiej czuję.
      Czytałam w wierszotece Twoją "Cienką linię" i "Król jest nagi". Piękne, mądre wiersze, choć z nutą smutku i rezygnacji, przemijania i smugą cienia... dziękuję, że je udostępniasz. Takie nastroje są nikomu nie obce...
      Ogródek żywi się Twoją śliczną poezją nieustannie.:)
      Mam dla Ciebie w podzięce ciepłą piosenkę -

      Cafe del Mar - Sun is Shining

      http://www.youtube.com/watch?v=wN2l-9BNnDc&feature=related

      Najserdeczniej pozdrawiam, pogody w sercu i duszy, Zosieńko :)

      Usuń
    2. Dzięki Ewo, tak bywają takie chwile i to całkiem nie krótkie. Powodów jest wiele, ale jak w życiu, trzeba stawić czoła, a czasem wywiesić biała flagę :). Tylko czasu coraz mniej na budowanie czegoś nowego. Myślę ,że uporam się z problemami :). Od rana za oknem mam słońce, myślę, że pogoda się poprawia :) Życzę Ogrodnikom i prawdziwego czerwca. Za utwór dziękuję, nastrojowy i kojący. Buziaki Z. :)

      Usuń
    3. Zosiu... ile razy już musiałam wywieszać białą flagę, nie policzę... A potem wstawałam rano i zaczynałam dzień od nowa, bo wiem, że nikt za mnie tego życia nie przeżyje. To co lubię, staram się robić z pasją, bo to mi przynosi radość.:) A radość jest podwójna, kiedy wiem, że swoją radością sprawiłam choćby niewielką radość innym.
      Słońce wychodzi zza chmur, będzie pogodniejszy dzień. Życzę Ci rozsnucia chmur na Twoim niebie tak dzisiaj, jak i w kolejnych dniach. Buziaki dla Ciebie:)*
      Jakbyś zechciała obejrzeć więcej moich zdjęć to jestem też na Netlogu. Wystarczy wpisać w google moje imię i nazwisko (jak w wierszotece) i Netlog. Pokaże Ci się moja strona z wierszami i fotografiami. Tutaj nie mam możliwości zamieścić wszystkich zdjęć, bo blogger jest limitowany.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    4. Witaj Zosiu:)
      Nie wolno poddawać się chandrze...:)
      Dla Ciebie mój specyfik na "doła"...:)
      Może trochę dziecinny...ale czasami pomaga...:)

      Szczęście to sposób patrzenia na świat...

      http://www.youtube.com/watch?v=GDJ9gTiGp74&feature=related

      Pogody ducha życzę i pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
    5. Izuś dziękuję, Przydało się, pozdrawiam :)))

      Usuń
  13. Maciej Maleńczuk *Sprzedaj mnie faktowi* - PSYCHOCOUNTRY

    http://www.youtube.com/watch?v=xsZcI7Cb2IQ

    Miłego wieczoru.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maciej Maleńczuk - Oli, Ola (2012)

    http://www.youtube.com/watch?v=6H_cebQUodE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, Jędruś, że Cię opanowały westernowe nastroje...:)) To jeszcze raz...

      Maciej Maleńczuk - Ballada o Dzikim Zachodzie (2012)

      http://www.youtube.com/watch?v=hHoxCrQXZlA&feature=relmfu

      Słyszałam tę piosenkę w innym wykonaniu, ale Maleńczuk nadał jej świetnego klimatu country. Dzięki, Jędruś:)

      Usuń
  15. Maciej Maleńczuk - *Ballada o Dzikim Zachodzie* (2012)

    http://www.youtube.com/watch?v=hHoxCrQXZlA&feature=relmfu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie... prawdziwy Dziki Zachód x 2 :))) Odsłuchiwałam właśnie wszystkie piosenki z płyty Maleńczuka i zanim się zdecydowałam na Dziki Zachód, Ty już go zagrałeś.:)

      Usuń
  16. Miało być pięknie, czerwcowo.
    Błękity miały być i zielenie.
    Deszcz wisi ciągle w powietrzu,
    już rozciągają się cienie.
    Wieczór...
    Tak mi jakoś się...
    Pa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko jest na zawołanie,
      nie zawsze sny się mogą wyśnić,
      jutro na pewno słońce wstanie,
      a wiatr osuszy mokre kiście...

      Prognozy są już lepsze, a deszczu przyroda tak samo łaknie, jak słońca...
      Serdeczności, jutro znów wstanie nowy dzień, bez względu na pogodę.:)

      Usuń
    2. Najgorsze jest , że ja to wszystko wiem i rozumiem. Ale kiedy robi się zimno, to wszystkiego mi się odechciewa. Przecież deszcz może padać i przy wyższej temperaturze;)
      Pa:)

      Usuń
  17. Pora na kołysankę...:)

    Лара Фабиан, Игорь Крутой - Любовь похожая на сон.

    http://www.youtube.com/watch?v=0u-BFXUNFpI&feature=related

    Gorących snów Kochani...Może jutro powita nas słońcem i ciepłem. Dobranoc...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a więc skoro miłość dobra na sen posłuchaj Michaela Boltona z nutką melancholii... - A love so beautiful

      http://www.youtube.com/watch?v=NQh-0j1x398&feature=related

      dobranoc, Izetko, ciepło i melancholijnie...:)*

      Usuń
  18. Pięknie dziękuję, Jasieńku:)* Zanim odsłucham całego koncertu, pozwolisz, że jeszcze na dobranoc wyszepczę wiersz Kazimiery Zawistowskiej -

    ***Kiedy przyjdziesz?***

    Kiedy przyjdziesz? Ja słyszę w ciemnym przeczuć borze
    Szmer twych kroków... Zielenią więc progi owiję,
    A dusza jako owiec stado białoszyje
    U cysterny pragnienia czeka cię w pokorze...

    Wciąż czekam... płowych piasków śledząc martwe morze
    I nie wiem, czy od spieki dziś cię namiot kryje,
    Czy dłoń czyja twe stopy pielgrzymie obmyje?
    I nie wiem, kędy jesteś, i dziwnie się trwożę.

    I nie wiem, kiedy przyjdziesz! Tęsknotą strawiona
    Moja dusza cię woła pieściwymi dźwięki,
    Bo jak owoc już dojrzał mych bioder kształt miękki

    I wonniejszą od kwiatu jest biel mego łona!
    Ale przychodź! O przychodź, bo z tęsknoty skona
    Moja dusza jak lutnia tobą rozdźwięczona.
    ***

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi i Ty Mężczyzno:)*** "moja dusza Cię woła pieściwymi dźwięki"...:)))***

    ... kołysanki Jasieńka cudne... więc już tylko ten koncert na dobranoc... pa:)***

    OdpowiedzUsuń
  19. Wchodzę po cichu do Ogródka,
    by delikatna była pobudka.
    Miłego dnia każdemu życzę
    przesyłam słoneczka promyczek:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=-6FMXcb5o64&feature=related
    Phil Coulter - Long, Long Before Your Time

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu:)
      Dziękuję za piosenkę na dzień dobry i Tobie też promyk przesyłam, a nawet słowika (niżej siadł na mojej gałązce).
      Przyjemnego dnia, pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Dzień dobry w środę:)*
    Nic nie pada:)) Słonko jeszcze nieśmiałe, ale już zaczyna się przebijać zza chmur, mgły opadają... dość ciepło 15 stopni.:)
    Za oknem ptaki dzień rozpoczęły wesołym szczebiotem, więc ja do pierwszej kawy na dobry nastrój proponuję... słowika:)

    Norah Jones-Nightingale

    http://www.youtube.com/watch?v=tu_EJAM8N98

    ***Słowik***

    Słowiku,
    Zaśpiewaj nam piosenkę,
    O miłości, która należy do każdego.
    Słowiku,
    Opowiedz mi swoją historię,
    Czy twoja podróż była o wiele za długa?

    Czy to wygląda tak jakbym szukała odpowiedzi,
    Na pytanie, którego nie mogę zadać?
    Nie wiem w którą stronę upada piórko,
    Lecz czy powinnam dmuchnąć je w lewą stronę?

    Wszystkie głosy, które wirują wokół mnie,
    Próbują powiedzieć mi co mam mówić.
    Czy mogę pofrunąć właśnie za tobą?
    I ty możesz zabrać mnie daleko stąd.

    :)*

    Wszystkiego miłego i cieplutkiego... pozdrawiam porannie:)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Ewuniu i Dano w ten słoneczny poranek:)
    Od rana w Ogródku ładna muzyka to pewnie i melancholia poszła precz...:)
    A dobrą jak widać muzykę dają nie tylko panowie...:)
    Świetny ten wczorajszy reportaż z poleskich bagien...Miałam nadzieję na ciąg dalszy...:)

    Pogodnej środy życzę Ogrodnikom...:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Izabelko:)
      Dobra muzyka obroni się sama, bez względu na to kto ją przynosi... kocham piękną muzykę, tak jak poezję:)
      Ciąg dalszy reportażu z Polesia będzie na pewno, myślę, że zdjęcia się jeszcze nie opatrzyły...:)
      Następne czekają na odpowiedni wiersz...
      Czesław Miłosz napisał kiedyś tak:
      (...)
      "Bo wiersze wolno pisać rzadko i niechętnie,
      pod nieznośnym przymusem i tylko z nadzieją,
      że dobre, nie złe duchy, mają w nas instrument."

      Berkeley, 1968

      Dla Ciebie piękne lato z Norah Jones - utwór znany, ale ta interpretacja wyjątkowo do mnie przemawia -

      Norah Jones - Summertime

      http://www.youtube.com/watch?v=xJOtaWyEzaI&feature=related

      ... rozsmakowałam się w jej wykonawstwie:)

      Przyjemnego, cieplejszego dnia, Izetko:)*

      Usuń
    2. Dziękuję...:)

      "Beautiful Dreamer" ♫ Phil Coulter

      http://www.youtube.com/watch?v=IimcfQmnJXg&feature=related

      ...ciepłego,słonecznego:)*

      Usuń
    3. ... piękne marzenie... to ja dodam coś z poetyckich marzeń -

      Barbara Krzyżańska-Czarnowieska

      Marzenie

      Marzę w trawie o tobie
      Lecz w tych marzeniach,
      Przeszkadza mi zapach siana.
      Wtedy myślę tak sobie,
      Że twe milczenie,
      Zastąpiło jedno słowo –
      Kochana...

      Bo przecież jedno głupie słowo,
      Co nic nie znaczy...
      Bo przecież było tak sierpniowo
      I nikt nie patrzył...

      Kasinka 21.08.1971
      (z tomu "Klatka pełna marzeń")

      :)*

      Usuń
    4. To ja odpowiem z nową Ogrodniczką...:)

      Zofia Szydzik

      nie depcz marzeń

      stoisz zawsze po drugiej stronie
      moich myśli.
      nasza gra jest grą na odległość,
      ból rozłąki rozpływa się w melodię,
      ścieląc się marzeniem
      do naszych stóp.

      uważaj...nie depcz naszych marzeń,

      dotykaj !

      :)*

      Usuń
    5. ... Ogrodniczka Zosia jak zwykle pięknie gospodarzy w moim Ogródku, a Jej poetyckie kwiaty są jego prawdziwą ozdobą...:)*
      I biegnijmy dalej małymi ścieżkami marzeń, tym razem z Leskiem Długoszem...


      Leszek Długosz - Ty mnie prowadź ścieżko mała

      http://www.youtube.com/watch?v=fVasDZw1vEY&feature=related

      Usuń
    6. ...a może z Janem Lechem Kurkiem...?:)

      Dopóki jeszcze...

      Dopóki jeszcze potrafimy marzyć,
      Dokąd miłością wypełniamy sny,
      To wszystko jeszcze może się wydarzyć,
      By znowu szczęściem zakwitły nam dni.

      Dopóki jeszcze płoną w nas pragnienia,
      Dokąd tęsknotą błyszczy w oku łza,
      Gdy drogowskazem nadal są marzenia,
      To znak że młodość wciąż jeszcze w nas trwa.

      Choć nasze skronie okryły się szronem,
      To idźmy w życie jak na pierwszy bal,
      Wierząc że jeszcze nie wszystko stracone,
      Że to nie pora na przedwczesny żal.

      ...ja niestety muszę wybyć na godzinkę do miasta:)*

      Usuń
    7. ...:)))
      a ja muszę trochę uzupełnić zapasy w lodówce, bo jutro wszystkie sklepy zamknięte... na razie:)*

      Usuń
  22. Jak powitać dzień słoneczny?
    Ukłonem czy mrugnięciem oka?
    Niebo znowu błękitne w chmurki,
    słońce patrzy na świat z wysoka.
    Niezapomniany widok;)
    Cześć!
    Chyba zaspałam "alboco"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ozonko:)
      Słonko jeszcze nieśmiałe, ale z nadzieją na pełniejsze przebłyski:)

      Cóż jest piękniejszego, niż poranny prześwit,
      kiedy dzień z rozkwitem ociąga się trochę,
      błękit się pokazał, dzisiaj słońce nie śpi,
      więc i ja do niego mrugnę jednym okiem...
      ;)))

      ... Nie zaspałaś, dziękuję za wierszowane powitanie, pozdrówka słoneczne dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Trochę mi nie wyszły rymy, ale jestem na "dobrej drodze" do powrotu dobrego nastroju;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Powinno być "Słońce patrzy nań z wysoka".

      Usuń
  23. W Ogródku Iza, Ozon, Ewa
    słowiczym głosem szumią drzewa.
    Liście tańczą walca miłości
    pośrodku Ogródkowych Gości.
    Piórko słowika mknie w niebiosa
    kwiaty otula ranna rosa.
    Słońce przegląda sie z rana w Wiśle
    może radosny promyk mi przyślesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Danusiu, oto mój promyk:)

      *** Kiedy jasny ranek

      Kiedy jasny ranek wita mnie za oknem,
      szarość mgieł wczorajszych opada powoli,
      w światłocieniach świtu drzewa już nie mokną,
      ociężałym smutkom stukać nie pozwolę.

      Trzeba się nacieszyć złotym wschodem słońca,
      niebem prawie letnim, paradą obłoków,
      spleść marzenia w bukiet, promieniem przewiązać,
      muzyką przyrody ukoić niepokój.

      Na niteczki godzin nanizać uśmiechy,
      w takim naszyjniku każdemu do twarzy,
      w ciepłych barwach kwiatów radość drzemie echem,
      zobacz, znów cudami ranek się rozgwarzył..:)

      - ewa*

      ... mam nadzieję, że u Ciebie promyków już coraz więcej...:))

      Usuń
    2. Dziękuję, piekny wiersz:-)

      Usuń
  24. Wysłałam Ci, Ewuś, motylka,
    może dotrze za chwil kilka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, jest piękny:) już wysłałam odpowiedź:)

      Usuń
  25. Dzień dobry Miłe Panie :)

    Nad rzeźbioną fasadą pałacu gołębie
    ( podczas kiedy ulewa przechodzi po trochu )
    suszą pióra i tupią na blaszanym zrębie,
    gruchając:
    ,, Dość już mamy deszczowego grochu!''

    Absolutnie zgadzam się z Gołębiami w deszczu Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej. Dość już zimna i deszczu.
    Ale cóż, moje głosy.... itd.
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Panie i Ogródek, do zobaczenia po południu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zuzanko:)
      Może za chwileczkę niebo się już jaśniej uśmiechnie? A na tę chwilę dedykuję Ci motyla Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej

      motyl

      dotknęłam pana jak motyl egretą
      przepraszam
      to było niechcący
      pan jest jak czarny irys smutny i gorący
      zapomniałam
      że jestem kobietą

      ... :) Serdecznie, z życzeniami pogody i miłych chwil wytchnienia po pracy:)

      Usuń
    2. Dobry wieczór Ewuniu*:)
      Odrobinę pogodniej było po południu, mimo to temperatura powietrza raczej wczesnowiosenna. Znalazłam jeszcze jeden wiersz Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej....

      Motyle

      Wiatr kołysze mirtem i cytryną,
      śpiewa, by się mimozy nie bały.
      Nad różą motyl przepłynął.
      Nade mną aeroplan biały.

      Motyl leci w dalekie strony.
      Mija różę gorącą i ciemną.
      Lotnik ślepy, lotnik szalony
      przelatuje nade mną.

      Dobranoc Ewuniu*, Ogrodnicy :)

      Usuń
  26. Ewo, przepiękne zdjęcia. Wpadłam na twojego bloga przez zupełny przypadek. Tak mi się tutaj spodobało, że zostaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak ja kocham takie przypadki... witaj Moniko, dziękuję:))
      Za chwilę zagłębię się w Twoje łany rzepaku, całkiem świadomie i z prawdziwą przyjemnością. Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Bry syćkim, :)*

    Pewna Ewa rodem z miasta Lublina
    od melancholii swój dzień zaczyna.
    Czas kroplami liczy
    i melancholię ćwiczy.
    Dziś słonecznie i melancholii zniknęła przyczyna.

    :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry, Jasieńku:)*
      Melancholia odeszła wraz z promyczkiem i poprawą samopoczucia...:)

      Pewien Jaśko, co owieczki na hali liczy,
      w ogrodzie udane limeryki ćwiczy.
      Tak się rozochocił,
      że żadnego nie sknocił.
      I doktorat z nich pewnie zaliczy.

      :)))*

      Usuń
    2. Ewie, co Lublin co dzień ogląda,
      dentysta do buzi dzisiaj zaglądał.
      Wiertło pracowało,
      lecz niezbyt bolało.
      I melancholia poszła już do kąta.

      :)))*

      Usuń
    3. Limeryki co śmiechu przyczyną,
      tworzy się z lekkością i kpiną.
      Głową ruszyć trzeba,
      sięgnąć aż do nieba.
      Znajomi już się nie wywiną.

      Blogowi;)

      Usuń
    4. Ozonka, co ptaszki "zdejmować" lubi,
      jednego szczególnie w domu hołubi.
      Gdy jeść z ręki daje,
      to ptaszek Jej staje.
      I w ćwierkaniu się już nie pogubi.

      ... bez urazy, brawo Ozonko:)))

      Usuń
  28. Na holi, jak na holi, ale na łózku
    i nie łowiecki, tylko corne barany,
    jak fce bardzo szybko w sen zapaść,
    łobrócić sie na bocek i przytulić do ściany.

    :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barany do łóżka? O mój Ty Jasieńku:)
      nie przytulaj ściany, bo w tym jest przyczyna.
      Może Ci doradzę - najlepiej po ciemku,
      jeśli do snu tuli cieplutka dziewczyna.

      :)))*

      Usuń
  29. Hmm, Ty mi godos: - po ciemku
    i jesce ciepłe ciało dziewcęce.
    Ale na mój cas łobecny, to dziewce
    musi koniecnie mieć i zdrowe ręce.

    :)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Cię przytuli, nie będzie kłopotu,
      Rączki też przyjemne, ale czy uwierzysz?
      Kiedy ciałko przylgnie - nabierzesz ochoty,
      wszytko będzie w Tobie ćwierkać, jak należy...

      :)))*

      Usuń
    2. Nie bede sie gniwoł na czystom robote
      ale jak juz fces, tom gotowy na twą cnotę.
      Jo zem cłek robotny, pełny werwy i ochoty
      Legne se na pleckach - bier sie do roboty...

      :)))*

      Usuń
    3. Na nic to zlegnięcie, najpierw podaj wino,
      kwiaty też na stole poustawiaj w dzbanku,
      pocałunków nie licz, niech gorące płyną,
      pieścić trzeba czule - nie leżeć, Kochanku...

      :)))*

      Usuń
    4. A któz mnie tak rozjanielił
      gdym se zległ przy ścianie
      Cy to nie twoje rącki beły
      i ciało gotowe na kochanie?

      A terozki fces jesce wina -
      Widze, ze dziewce zlęknione.
      Lec skąd przyszła przyczyna?
      Wyboc, ale to nie moja wina.

      :)))*

      Usuń
    5. Toz ja się bardzo troskała o Ciebie,
      ześ Ty tam sam, jak ptok, przy ścianie...
      rącki wyciągam, jak ześ w potsebie,
      tylko daleko... cy Cie dostanę?

      A Ty nie próżnuj, bo do kochania
      duetu trzeba, jak w pięknej pieśni,
      od pocałunków też się nie wzbraniaj,
      co, nie masz wina? To daj czereśni...

      :)))*

      Usuń
  30. Zosieńko jak teroz plewis w łogródecku,
    to ino nie słuchoj co my tu wygadujemy
    bo sie boje cobyś mi sie nie zgorsyła.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Zosieńka zna życie i ma poczucie humoru...:) A ja Na Twoje problemy odpowiedziałam w choince - i co Ty na to? :)))

      Usuń
    2. Na skromną

      W nieśmiałości swej zakrywała dziewica
      ze wstydu rąbkiem spódnicy oczy i lica.
      Gdyby nie ta nadmierna skromność i chcenie...
      Co dalej? Zaciągam zasłonę, otaczam milczeniem.

      Oj, Jaśku, Jaśku ja-m dziewuch swojska :)))

      Usuń
  31. Skoro Norah rozpoczęła dzień to zaprosiłam ją także na dobranoc...:)

    Norah Jones - Tennessee Waltz

    http://www.youtube.com/watch?v=N2dddGgsPuQ&feature=related

    Hmmm...Dobrej nocy Kochani....:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      ... bardzo lubię jej śpiew i pełną uczuć interpretację... niech jeszcze więc raz zaśpiewa...


      Norah Jones - Help me make it through the night

      http://www.youtube.com/watch?v=ocReUIHoI4s&feature=related

      ... po takiej rozgrzewce noc będzie piękna... pa, Izetko do jutra :)*

      Usuń
  32. Skoro tak, to i ja powiem Szampaństwu dobranoc. Dziś Leopold Staff z wierszem -

    *** Kochanka ***

    Przyjdę do ciebie w północ ciemną, z nowiem...
    Drogę przez półmrok wskaże mi tęsknota...
    A ty, choć o swym przyjściu nie powiem,
    Wyjdziesz i sama otworzysz mi wrota.

    Choć ciemno będzie, nie spytasz, kto jestem...
    Dotkniesz mej dłoni i zaraz się dowiesz...
    W głębokiej ciszy o nic słów szelestem
    Nie spytam ciebie — a ty mi odpowiesz...

    Cicho mnie w blade pocałujesz skronie,
    A choć nie wyznam ci, że mnie coś tłoczy,
    Ty mi utulisz głowę na swym łonie
    I sama w wieczny sen zamkniesz mi oczy...

    ***

    A kołysankę zaśpiewają - Traincha & Grzegorz Turnau - (They Long To Be) Close To You

    http://www.youtube.com/watch?v=RlvxBWgR_Vg

    ***

    Dobranoc, dobranoc Kochani i Ty Kobieto. :)*** Już pachnie
    mi podusia...:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, niech już będzie bez czereśni...:)))*
      Też jestem senna, więc już biegnę z dobranocką, a po drodze zaprosiłam dawno niewidzianego poetę...

      Alexander Czartoryski

      "Zostań"

      Chcę, byś był mądry i ... Pozostał.
      W twych słowach, ze mną, sprawa prosta,
      a zawsze będzie mi przyjemną.
      Więc zostań, proszę ... Zostań ze mną.

      Twe słowa, to mój świat, spokojny.
      Miły ... Kochany, też upojny...
      by władzę pieczy miał nade mną.
      Wiec zostań, proszę ... Zostań ze mną.

      Gdy absorbują mnie wciąż sprawy
      codzienne, drobne ... Bądź łaskawy
      wysłuchać, co tobie przynoszę.
      I zostań ze mną ... Zostań, proszę.

      O wszystkim razem rozmawiamy.
      Nikt nie ma tego, co my ... Mamy,
      ale ... Nikomu nie ogłoszę...
      miłości mojej ... Zostań, proszę.

      Twe słowa służą za skupienie.
      Czas nie upływa w nich, jak mgnienie
      i z Tobą życie me ciekawsze.
      Więc zostań ze mną ... Już na zawsze.

      Dontanoc, dobranoc i Ty Mężczyzno:)*** - pora na jasieczkowe przytulanki...:)***

      ... i jeszcze ukołyszę przed snem, za chwilę...

      Usuń
    2. ... przepiękny ten duet, Jasieńku, dziękuję...:)*
      nie znalazłam innych piosenek tego duetu, więc ja jeszcze raz z Norah Jones...


      Norah Jones - Be here to love me

      http://www.youtube.com/watch?v=vtvTcUXdmEY

      *** Będziesz tu dziś, aby mnie kochać***

      Twoje oczy szukają zakończenia w tym całym moim zamieszaniu
      Jednak oboje wiemy, że to tylko ciepły blask wina
      To sprowadza cię do tego uczucia
      Ale nie dbam o to
      Chcę żebyś został, trzymał mnie w ramionach i mówił, że będziesz tu dziś, aby mnie kochać

      Dzieci tańczą, wszyscy hazardziści mają okazję
      Okna oskarżają drzwi o nadużywanie ściany
      Ale kto się przejmuje tym co powie stróż nocny?
      Ta scena została tu umieszczona dla zabawy.
      Trzymaj mnie w ramionach i powiedz że będziesz tu dziś, aby mnie kochać

      Księżyc przychodzi i odchodzi
      Ale kilka gwiazd nadal jest zawieszonych na niebie
      Wiatr biegnie wolny, ale to nie sprawia że chcę spytać „Dlaczego?”
      Poeci żądają swoich wynagrodzeń
      Zostawili mnie z niczym do powiedzenia
      Zaakceptuj, trzymaj mnie w ramionach i mów że będziesz tu dziś, aby mnie kochać
      Tylko trzymaj mnie w ramionach i powiedz że będziesz tu dziś, aby mnie kochać

      ... ? :)***

      Usuń
    3. Coś mówiłaś o czereśniach, proszę bardzo mogą być i czereśnie ale w pięknym wierszu naszej Zosi Szydzik,
      z tym że chciałbym zmienić w nim płeć żeńską na męska. Myślę, że Zosieńka mi wybaczy ten jeden raz.:)

      mów do mnie

      spotkałem* ciebie u schyłku dnia,
      idąc bez celu przed siebie,
      a dusza we mnie, jakby mdła,
      zwietrzała, odziana zgrzebnie.

      mówiono mi, że o tej porze,
      zaspokoić można bliskości głód.
      ruszyłem* zatem bezdrożem
      na spacer i zdarzył się cud !

      na skraju wzroku, majaczył w oddali
      twój cień, lub zarys postaci może,
      by widok ten i marzenia ocalić,
      przyspieszyłem* kroku, przez zboże.

      połączyła nas pieśń przedwieczorna,
      rozbrzmiewająca wokół - cykadą
      i tęsknota szara, niepozorna,
      spływająca na duszę – kaskadą.

      ten krótki czas, który jest nam dany,
      dzielmy na przemian między siebie
      podam tobie pejzaż z gwiazdami,
      a ty - księżyc na nocnym niebie,

      a przed nami wieczór rozmarzony,
      zachód słońca w purpurę majętny,
      i nieboskłon nocny rozgwieżdżony,
      ze złotym denarem, aż do jutrzenki.

      mów do mnie, że tej miłości ci brak,
      tych gwiazd, spadających luźno,
      wspólnej chwili, co czereśni ma smak,
      i że dla nas - nie jest za późno!

      Zofia Szydzik

      * oznaczona zmiana

      :)***

      Usuń
    4. Piękna ta kołysanka, a za oknem słyszę słowiki :)))
      Dobrej nocy Ogrodnicy :)

      Usuń
    5. Dziękuję Zosieńko! :)))*

      Usuń
    6. :)*
      ... zasnęłam, bo jestem z natury skowronkiem, ale rankiem czereśnie też były pyszne, dziękuję Jasieńku:)***
      Zosieńko, dzięki serdeczne za fraszkę i Twoje czereśnie:)))*

      Usuń
    7. ... a za jakąś godzinkę, dwie, będzie nowy post.:)

      Usuń
    8. Bry, witojcie :)*

      *** Truskawki i czereśnie ***

      Choć jest bardzo wcześnie
      już smakuję sobie te czereśnie
      Bo czerwcowe dziewczyny
      Są jak eliksir, miód i maliny.

      Jak tylko przygrzeje słońce
      odsłaniają brzuszki gorące
      A nogi to mają takie długaśne
      I wcale nie są grymaśne.

      Wystarczy truskawka lub dwie
      a ona nie powie, że - nie
      Zastanowi się i uśmiechnie
      I rzuci spojrzenie namiętne.

      Widzisz mała jak to jest
      dwie truskawi i ten gest...

      Jasiek juhas :)))*

      Usuń
  33. Kocham takie widoki i kocham takie miejsca. Szukam już wolnej chwili aby odwiedzić leśne uroczyska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, Zielona Milo i życzę przyjemnych wrażeń w zielonych zakątkach.:)

      Usuń
  34. Jasieńku, błagam... za chwilę będzie nowy post, blogger się dzisiaj ociąga... przeniosę Twoje powitanie pod następny, cierpliwości...:)*

    OdpowiedzUsuń