Powered By Blogger

sobota, 15 października 2011

We mnie późne lato


Balet chmurek - zdjęcie kolegi (AdamG).


Płowowłose trawy...


...a groszki nadal pięknie kwitną:)

We mnie późne lato

Długo śpi poranek, gdy w chmurach splątany,
na stole w wazonie liliowią się wrzosy,
klon stuka do okna liściem pozłacanym
wiatr wygrywa songi w trawach płowowłosych.

Choć na dworze słota, we mnie późne lato,
jakby chciało zmylić przyczółki jesieni,
alfabetem Morse'a w deszczowym staccato,
płyną czułe słowa, by czas opromienić.

Jeszcze parę pączków na krzaku różanym,
chociaż czas swój schyłek nową zmarszczką znaczy,
nie chcę się poddawać myślom rozpłakanym -
po co. Jesień w duszy śpiewa mi inaczej...:)

114 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=79Lq9NRhS5k

    Witam:)
    Czy to jesienno- pożegnalne strofy Ewuś?
    Cóż,ostatnie dni jesieni...U mnie cudne słońce na czystym niebie lecz chłód przejmujący...
    Słonka i Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Adaśku:)
    Jakie tam pożegnalne, przecież napisałam na końcu wiersza - jesień w duszy śpiewa mi inaczej...:)

    Magda Umer - Jeszcze w zielone gramy

    http://www.youtube.com/watch?v=NeWYgFQYAF0
    :))

    Słonka u mnie na razie nie ma, zimno, tylko 4 st., ale mam cieplutkie myśli, i takie Ci przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry:)*

    Ewo, moim komentarzem do Twojego "późnego lata"
    niech bedzie - L'ETE INDIEN- JOE DASSIN

    http://www.youtube.com/watch?v=BT_ZQdY0h8o

    Babie lato

    Wiesz,

    nie byłem nigdy tak szczęśliwy jak tamtego ranka

    Chodziliśmy po plaży takiej trochę podobnej do tej

    Była jesień, pogodna jesień

    Pora roku która istnieje tylko na północy Ameryki

    Tam, nazywa się tę porę babim latem

    Ale to było po prostu nasze lato

    W swojej długiej sukience przypominałaś

    Akwarele Marie Laurencin

    Pamiętam, pamiętam bardzo dobrze

    O tym co ci powiedziałem tamtego ranka

    Minął rok, wiek, wieczność

    Pójdziemy tam gdzie chcesz, kiedy chcesz

    Będziemy się kochaś, kiedy miłość już umrze

    Całe życie będzie podobne do tego ranka

    W kolorach babiego lata

    Dzisiaj jestem już daleko od tego jesiennego ranka

    Ale to jest jakbym tam był. Myślę o Tobie.

    Gdzie jesteś? Co robisz? Czy jeszcze dla ciebie istnieję?

    Patrzę na tę falę która nigdy nie dosięgnie wydmy

    Widzisz, tak jak ona powracam do przeszłości

    Tak jak ona, kładę się na piasku

    I przypominam sobie, przypominam sobie o przypływach

    O słońcu I o szczęściu które działo się na morzu


    Pójdziemy tam gdzie chcesz, kiedy chcesz

    Będziemy się kochaś, kiedy miłość już umrze

    Całe życie będzie podobne do tego ranka

    W kolorach babiego lata

    :)***

    Najlepszego na sobotę - wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłem żem profan?:))) I na dodatek od kilku dni zagrypiony -odbiór mentalny utrudniony mam.

    http://www.youtube.com/watch?v=mAmxCl-YAdU

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz kiedy pożegnamy jesień? 21 grudnia dopiero:)
    Świat jest piękny w tych pejzażach, uwielbiam je, a ja mam nadzieję na nowe fotki w weekend. Oby tylko nie lało...
    W ogrodzie kwitnie jeszcze tyle kwiatów... boję się tylko, żeby przymrozku nie było tej nocy, bo wszystko zważy...(zwarzy?)
    Pojadę dzisiaj wykopać co wrażliwsze...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie Kochani:)*
    U mnie słoneczko:)

    SŁONECZNY DZIEŃ ANNA GERMAN Солнечный день Анна Герман
    http://www.youtube.com/watch?v=EFGwC-uoiFU
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=ef-4bSc3Fr0

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień u fryzjera

    Przyszła jesień
    do fryzjera:
    - Proszę mną się zająć teraz!
    Lato miało włosy złote,
    ja na rude mam ochotę.

    No, bo niech pan
    spojrzy sam,
    rudo tu i rudo tam...

    Mówi fryzjer:
    - Rzeczywiście!
    Dookoła rude liście,
    ruda trawa, rude krzaki,
    chyba modny kolor taki.

    Szczotka,
    grzebień,
    farby fura,
    już gotowa jest fryzura.
    Woła jesień: - W samą porę!
    Płacę panu muchomorem!


    Danuta Gellnerowa
    ;-)

    U mnie właśnie jest tak rudo* - za oknem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu zdjęcia i wiersz cudne!!!
    Prawda w ogrodzie jeszcze kwitną kwiaty:)
    Ja też dzisiaj wykopię dalie:)

    "Dalia, choć przykro rzec – to
    podobna jest do cebuli.
    Nie huśta jej nawet dziecko,
    ni pies jej nie utuli.

    Dalia w piwnicy mieszka
    i marzy… o Bóg wie czym:
    o wiatru figlach i grzeszkach
    o deszczu… o kocie pstrym…
    ( o kocie co się ogrodem wałęsa,
    i parę długich rzęs ma,
    i nosem kwiaty trąca,
    i podśpiewuje – z gorąca).

    Dziś jestem jak dalii cebula:
    Na wiosnę czekam w piwnicy.
    Czy ja się jeszcze rozhulam?
    Czy przyjdą kolędnicy?

    Gdzieś tam,
    na przykład w Australii
    człowiek by kwitł i kwitł,
    a tu – takiej wielkiej dalii –
    świat cały nagle zbrzydł.

    Ach przytul mnie, przytul Mieciu,
    ach, tak mi dziś cebulkowo…
    Pomyślę o tobie w lecie,
    gdy dalią będę pasową."

    wiersz Agnieszki Osieckiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla Cię Ewuś:)

    http://www.youtube.com/serwispoezja?gl=PL&hl=pl#p/u/1/EdHr9IaKxOI

    http://www.youtube.com/serwispoezja?gl=PL&hl=pl#p/u/11/IEC_ELeOUzo

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.youtube.com/serwispoezja?gl=PL&hl=pl#p/u/37/YIYyl2W-Tjw

    OdpowiedzUsuń
  12. Adaś jak ciotka Danuta
    robi szalik na drutach:)))
    Adasiu uśmiechnij się:)*

    Stanisława Celińska - Uśmiechnij się!
    http://www.youtube.com/watch?v=xKAJcRzHyps

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry Jaśku:)*
    Piękny ten Twój komentarz i idealnie splata się z moim wierszem, dzięki serdeczne:)*

    I nie wypada mi już nic innego, jak tylko oddać mój nastrój kolejną piosenką Joe Dastina - Ne Me Quitte Pas (Jaques Brel):

    http://www.youtube.com/watch?v=i2wmKcBm4Ik&feature=related

    A gdybyś nie istniała,
    powiedz, po cóż miałbym żyć?
    By włóczyć się po świecie
    bez Ciebie,
    bez nadziei i żalów?

    I gdybyś nie istniała,
    próbowałbym wymyślić miłość.
    Jak malarz, który pod
    swoimi palcami widzi
    rodzące się kolory dnia.
    I który nie może wyjść ze zdumienia.

    I gdybyś nie istniała,
    powiedz, dla kogo miałbym żyć?
    Dla nieznajomych uśpionych
    w mych ramionach,
    których nigdy bym nie pokochał?

    I gdybyś nie istniała,
    byłbym jedynie kolejnym punktem
    w tym zabieganym świecie.
    Czułbym się zagubiony,
    potrzebowałbym Ciebie.

    I gdybyś nie istniała,
    powiedz, jak miałbym żyć?
    Mógłbym udawać, że jestem
    sobą, ale nie byłbym prawdziwy.

    I gdybyś nie istniała,
    myślę, że znalazłbym
    tajemnice i sens życia,
    po prostu by Cię stworzyć
    i by Ciebie oglądać.
    ***

    Pięknego dnia, choć z odrobiną słonka:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Małpko:)
    Jak zdążę, to też dzisiaj wyskoczę do fryzjera:))

    Osiecka Agnieszka

    Muszę coś zrobić z włosami

    Muszę coś zrobić z włosami
    Muszę coś zrobić z oczami
    bo tak mi jakoś ciemno
    chociaż tak mocno czekamy
    czy my się kiedyś spotkamy
    ja z tobą, a ty ze mną.
    Czarna woda między nami i sokole oczy
    czyśmy sobie winni sami
    czy świat nas zaskoczył.

    Muszę coś zrobić z listami,
    muszę coś zrobić z myślami
    bo tak mi jakoś ciemno
    chociaż tak mocno czekamy
    ja z tobą, a ty ze mną.
    Żywy ogień między nami
    wielki pożar ziemi
    czyśmy sobie winni sami
    czyśmy wymyśleni?

    Muszę coś zrobić z rankami
    muszę coś zrobić z nocami
    bo tak mi jakoś ciemno
    chociaż tak mocno czekamy
    czy my się kiedyś spotkamy
    ja z tobą, a ty ze mną?
    Kłamstwa w nas jest coraz więcej
    rzadkośmy weseli
    czy nam kto zawiązał ręce
    czyśmy nie dość chcieli?

    U mnie za oknem rudo, czerwono i złoto, nawet bardzo ciemne chmury świecą od tych kolorów:))

    Pozdrawiam w kolorowym nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Adaśku, uwielbiam "Stary sad" Ziemianina i wszystkie jego wiersze z cyklu "Ogrodowa", a podkład muzyczny delikatny, bajeczny... dzięki śliczne:)
    A w deszczówce można sobie umyć włosy:))

    Deszczówka

    gdy się przepełniło
    źródełko w chmurach
    rynny zatrudnione sezonowo
    kropla w kroplę zaczęły
    pieśń obrzędową

    a moja matka nie usiedzi
    i choć boi się piorunów
    jednak podkłada
    naczynie poważne

    by łapała się deszczówka
    na gorącym uczynku.

    - Adam Ziemianin

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysyłam Wam trochę słonka:)*
    LARA FABIAN - Soleil Soleil (clip officiel)

    http://www.youtube.com/watch?v=-0ngHkDsvJI

    OdpowiedzUsuń
  17. Izo:),po prawdzie to do spokoju ducha dużo mi jeszcze brakuje ale ja jestem sztandarowym przykładem niepoprawnego optymisty więc zazwyczaj,uśmiecham się tak często,że czasem aż obawiam się czy to normalne...Znam kilka osób,które tego z nic nie mogom:) zrozumieć...


    http://www.youtube.com/watch?v=V-csaBBACas

    ...była już ze sto razy ale to właśnie jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Izko, witaj:)
    Zaczęłaś rymować, Tobie też się udzieliło?:))
    Dzięki za promyczki, sama je rozdajesz na co dzień, jak prawdziwe słoneczko:)
    I w tych promyczkach trzeba marzyć...

    Trzeba marzyć - Michał Bajor

    http://www.youtube.com/watch?v=sebXRio_eFk
    :))*

    Dalii jeszcze nie wykopię, są takie piękne... im nie zaszkodzi pierwszy przymrozek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witocie Adamie:)

    Cy aby Cie nie dopadła grypa jakześ wcora łodsypioł bez łocieplajki ?
    Daje Ci trochę ... "Optymizmu na grypę"


    Optymizm na grypę
    Mało dziś piszę, gardło mnie potwornie boli,
    Ból i gorączka myśleć wcale nie pozwoli,
    I choć z łatwością idzie wierszy mi pisanie,
    Łóżko mnie czeka, leki oraz wygrzewanie.

    Kiedy tak nagle grypa złapie już człowieka,
    Leży ten ciągle kaszląc, mocno nań się wścieka.
    Choćby chciał wiele rzeczy zrobić jeszcze dzisiaj,
    To przyjaciółmi jego spokój oraz cisza.

    Głowa gdy boli łamiąc bólem mięśnie, kości,
    Gardło zaś płonie, nikną wszystkie w mig radości.
    Nic nie pasuje, wszystko męczy, ciąży wkoło,
    Grypa się cieszy, minę bardzo ma wesołą.

    Nieproszonemu jednak nie dam się gościowi,
    Tylko optymizm bardzo szybko mnie uzdrowi.
    Więc jak wiadomo; każdy kij ma wszak dwa końce,
    Z grypą tak samo; wyjdzie kiedyś zza chmur słońce.

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cocie,Hania jest dobra na wszystko:)
    Nawet co dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorry - autorem optymizmu jest Skaut.

    OdpowiedzUsuń
  22. Adaśku:)

    Na Twoje zagrypienie polecam Ci terapię moim niegdysiejszym wierszem:))

    Na choróbsko

    Słota nastała, z nią mikroby
    coraz natrętniej prężą ciało,
    do naszych gardeł, czy wątroby
    chcą się już dobrać nazbyt śmiało.

    Kiedy cię zmoże więc choróbsko,
    bryknij szybciutko do łóżeczka,
    lenistwu poddaj się maciupko,
    i poleż sobie jak beleczka.

    Lek naturalny tylko stosuj,
    co twe boleści będzie koić,
    do rad przyjaciół się dostosuj,
    aby choróbsku skórę złoić.

    Na kołderce trzymaj rączki,
    by w ryzach trzymać grzeszne ciało,
    unikniesz wtedy złej gorączki,
    pokusy precz odgonisz śmiało.

    Rosołek z kury i maliny,
    mocna herbatka, trochę z prądem,
    rozgrzeją lepiej niż pierzyny,
    mile ucieszą twój żołądek.

    Skutecznie zwalczysz swą anginę,
    nie prochem żadnym, ni pigułą,
    lejąc do gardła whisky krzynę,
    co mocy przyda też muskułom.

    Na chandrę zaś, co gnębi duszę,
    wapory, strachy oraz nerwy,
    nieskromnie tu polecić muszę:
    przeczytaj ten wesoły wierszyk!
    ***

    Zdrówka Tygrysku, nie poddawaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Jaśku:)*
    Czy Ty się na mnie gniewasz?
    "Koło mego ogródeczka". piosenka ludowa

    http://www.youtube.com/watch?v=Vf08gbv9XFU

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Judas Priest - Love Bites

    http://youtu.be/PWFkhLUcvo0

    Pozdrawiam weekendowiczów.Miłego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuś ,czy "Na choróbsko" to Twoje dzieło?
    Kapitalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Adam głowa o góry! Ważne, że to grypa, a nie jakieś inne choróbsko :)



    Wierszyki szpitalne
    A w naszym szpitalu
    Miło jak na balu,
    Nie ma takich lecznic w Rzymie
    Ani w Montrealu.

    Zdychają mikroby,
    Pryskają choroby,
    Już nie będą nas gnębiły
    I naszej chudoby!

    Samotna czerwonka
    Po polu się błąka,
    Tak się wystraszyła leków
    Aż się biedna jąka.

    Gnębiła żółtaczka
    Sierżanta Miziaczka,
    A po wyjściu ze szpitala
    Sierżant zdrów jak kaczka!

    Był kiedyś dyfteryt
    groźny jak iperyt,
    Ale teraz z dyfterytu
    Zrobił się emeryt.

    Krętek całkiem blady
    Ucieka w Bieszczady....
    Szukaj sobie, blady krętku,
    Gdzie indziej posady!

    Spotkała się grypa
    Z kompleksem Edypa:
    - Wie pan, wczoraj umarł tyfus,
    Dzisaj ma być stypa!

    Stara ślepa kicha
    Ze wzruszenia wzdycha:
    - Jakiś Julek mnie wycinał,
    Ponoć duża szycha!

    Wyleciało wzdęcie,
    Jest już na zakręcie:
    - Trzeba umieć się wycofać
    W stosownym momencie!

    Natomiast zaparcie
    Broni się zażarcie:
    - Mnie nie ruszą, bo w centrali
    Mam mocne poparcie!

    Przwrócił się katar,
    Nosa sobie natarł,
    Już nie będzie taki kozak
    Ani taki Tatar!

    Wyszły dwa gronkowce
    Na leśne manowce:
    - Gdzież my teraz się podziejem,
    Nieszczęsne wędrowce?

    Grupka tuberkulin
    Pod miedzą się kuli:
    - Kro przygarnie nas, sieroty,
    I do snu utuli?

    Na rogu ulicy
    Tkwi wrzód dwunastnicy,
    Prosi o kawałek chleba
    I łyk śliwowicy.

    Natomiast platfusy
    To duże chytrusy -
    Powłaziły do doniczek,
    Udają kaktusy.

    Schował się rzęsistek
    Za bukowy listek...
    Już nie będziesz, draniu, gnębił
    Państwowych artystek!

    Wiatr pomyślny wieje,
    Nowy dzionek dnieje,
    Wyzdychują nam chroby
    A ludność - zdrowieje!

    Biją dzwony z wieży,
    Śpiewa chór harcerzy:
    - Wiwat pan docent Sroczyński
    I jego partnerzy!

    Autor: Andrzej Waligórski

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Doogie White - Hallowed Be Thy Name

    http://youtu.be/G_TCOmeJxyM

    Z nocnego nasłuchu Polskiego Radia
    Adasiowi na Jego uszy....:))
    Oczywiście pozdro...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień dobry Jędruś:)
    Mocnym uderzeniem wszedłeś dzisiaj do Ogródka:))
    Miłość jednak nie gryzie, chyba że delikatnie, a namiętnie...:)
    Spróbuję łagodniej...

    Seweryn Krajewski- Wystarczy raz

    http://www.youtube.com/watch?v=mIFIfQFKf5c&feature=related

    Miłej soboty Jędruś i... płodnej w wiersze, może się doczekam Twojego? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę bardzo Jędrusiu:)))

    Tyle miłości - Eugeniusz Bodo

    http://www.youtube.com/watch?v=socU-79HR4k
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  30. Izo, nie panimaju waprosa z 10:26

    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witoj mi Jaśku:)
    Sama prawda bije z tego wiersza:)Ale myśmy te nasze grypy i przeziębienia przerabiali TU nieraz,pewnie pamiętasz...:)
    Przejdzie,musi przejść bo mam zamiar jeszcze wybrać się na zielonki.

    A to i ja Tobie w rewanżu:


    Uśmiechnij się




    Los nigdy nie rozpieszczał nas
    Nadmiarem zbytniej troski -
    Dał nam złą wodę, kiepski gaz,
    Neony godne wioski,
    Klimat przed chwilą mrozem dął,
    Wtem deszczem jak nie chluśnie!
    ... więc nie wiadomo, skąd się wziął
    Ten nasz wrocławski uśmiech.....


    Uśmiechnij się, życie jest miłe,
    Uśmiechnij się, choćby na siłę -
    Nie umiesz? Pomożemy ci,
    Połaskoczemy, gli gli gli!
    Uśmiechnij się, mamy silosy
    Uśmiechnij się, ktoś wpadł do fosy -
    Plan wykonało MPO,
    Uśmiechnij się, no, no!!!


    Dymiły najpierw stosy zgliszcz,
    Ulice w gruzach legły,
    Cisnęła bieda że choć piszcz,
    A Mondsztajn kradł nam cegły.
    Dziś nikt na cegłach nie chce wpaść
    Ledwie je wzrokiem muśnie,
    Dziś stać nas by witraże kraść
    I stąd nasz miły uśmiech


    Uśmiechnij się, życie jest bycze
    Uśmiechnij się, i właź na pryczę
    Z radością pomożemy ci,
    Połaskoczemy - gli gli gli!
    Uśmiechnij się, zamknęli Zdzisia,
    Uśmiechnij się, Jędruś wyłysiał,
    Z komisariatu zniosło dach -
    Uśmiechnij się, no ciach!


    Przyjechał Fredro, w Rynku siadł,
    Nałożył okulary,
    Obejrzał nowy, dziwny świat
    I mruknął: - Cześć batiary!
    I nie narzeka - miły gość -
    Gdy nań gołąbek siuśnie...
    Dlatego fredrowskiego coś
    Ma nasz wrocławski uśmiech.


    Uśmiechnij się, strapiony człecze
    Z uśmiechem wejdź w nowe ćwierćwiecze
    Z radością pomożemy ci,
    Płaskoczemy, gli gli gli!
    Uśmiechnij się, zrób z nami zeza,
    Uśmiechnij się, niech lśni proteza,
    Smutny jest tylko anioł stróż,
    Ty, uśmiechnij się, ale już!


    Uśmiechnij się, życie jest proste,
    Uśmiechnij się, patrz jaki mostek!
    Z radością usłużymy ci
    I podkręcimy, ożeż ty!
    Uśmiechnij się, już koniec nudy,
    Uśmiechnij się i marsz do budy,
    Tu kończy się programu treść -
    Uśmiechnij się - he he he he
    Uśmiechnij się - Bueeeeeeeee!
    Uśmiechnij się - i cześć!

    Imć Waligórski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Izko, to jest mój wiersz - napisałam, że jest to terapia moim wierszem:))
    Gdzieś tam z przed roku, czy cuś... miło mi, że Tobie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Joe Bonamassa - Stop!

    http://youtu.be/jMXXnLSRdBE

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuś,,,Na choróbsko" to leczenie śmiechem o ile osłabiona przepona wytrzyma:)

    Jaśku,ja Ciebie proszę!:)))No przecież mówię,że przepona ledwie mi dyszy!:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. To ja sobie zaśpiewam i poprofanuję pewną piosenkę:

    Piosenka jest dobra na wszystko.
    Na deszcz i okropne chmurzysko,
    co snuje się dzisiaj tak nisko,
    że cały przesłonić chce świat.
    Na pryszcza na nosie i zgagę,
    na dreszcze i na niedowagę,
    rozwieje ci smętną powagę
    więc warto być z nią za pan brat!

    Para ra ra ra ra!:)))*

    Piosenka jest dobra na wszystko:

    http://www.youtube.com/watch?v=kkiMU6epe5w
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Ewuniu :-)*
    Jestem zachwycony Twoim wierszem, jest piękny :-)
    Trzeba powiedzieć że jesień tego roku, naprawdę cudna...
    Ewuniu, powiem tak...po raz pierwszy mam, "kłopot" z doborem odpowiedniego wiersza...chodzi o to żeby...nie był zbyt smutny, ponury, jesienny...ale jak Twój, mimo wszystko radosny :-)*** Ale znajdę ! Obiecuję :-)))

    http://www.youtube.com/watch?v=6fcGGIdCMj0

    Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia życząc wszystkim Ogrodnikom, szczególnie Adamowi :-) szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Andrzeju,lubię takie vitaminki jak Judas Priest:)

    Tymczasem kochani:

    http://www.youtube.com/watch?v=0WA069-UX58

    :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A witaj Jontku:)
    Napisałeś to, co ja chciałem alem myśli za bardzo nie mógł logicznie złożyć aby to napisać:)
    Pozdrawiam i dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Jontuś:)
    Bardzo dziękuję za miłe słowa i tak przychylną recenzję:)*
    Powiem Ci, że ten wiersz rodził się trochę w bólach, bo z rana ogarnęło mnie straszne lenistwo... za długo spałam...
    Też mi szkoda lata, ale zgromadziłam w sobie jego okruchy na cały rok:)

    Już miałam wychodzić po zakupy, załatwić kilka spraw, możliwych do załatwienia tylko w wolny dzień... ale coś jeszcze dla Ciebie znalazłam na tę chwilę:

    Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

    Jesienne niebo

    Jesienne niebo słodkie, pełne łaski
    spowite w szal kaukaski,
    przez drzew bezlistnych rozszczepione pędzle
    przeciąga różową frędzlę.
    I ku nadziei mej podchodzi z bliska,
    słodyczą mnie uściskaj
    i na tęsknocie mej opiera dłonie
    - pachną ostatnie lewkonie.
    Jesienne niebo słodkie, pełne łaski,
    rozwija swój szal kaukaski
    a odrzuciwszy go, staje bez ruchu
    z cekinem złotym w uchu.

    Serdecznie pozdrawiam, miłej soboty Jontuś:)*
    U mnie powoli wychodzi lekkie słonko...

    Na razie, kochani, biegnę w tę jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ... jak wrócę, będzie jeszcze piosenka i inne wiersze, tymczasem umykam:)*

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję Ewa i Adasiu za wczorajsze życzenia i dedykacje.Tak się złożyło, że nie mogę być na razie w Internecie.Pozdrawiam serdecznie Ogródkowiczów.Miłej zabawy w Ogródku:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Golden Earring-*The Devil Made Me Do It*

    http://youtu.be/sgd7lBfTTBY

    OdpowiedzUsuń
  43. Do zupy grochowej,
    to komponent główny.
    W zawartości białka,
    - może rybie równy.

    O zupie grochowej,
    tu nie będzie mowy.
    A więc tu nikomu,
    - nie zawracam głowy.

    Piękny jest ten groszek
    i słusznego wzrostu.
    Jak go chcesz podziwiać,
    - dosyp mu kompostu.

    Jest takiego groszku,
    też odmiana inna.
    Taki jest na przykład,
    - który rośnie w rynnach.

    Powiem ciekawostkę,
    z pomocą klawiszy.
    W kwiatostanie groszku,
    - też gustują myszy.

    Rynny trzeba wieszać
    z tym groszkiem wysoko.
    Aby nie sięgało,
    - tam doń, mysie oko.

    Deszczu wnet, nie będzie,
    z takich małych chmurek.
    Załatamy wkrótce,
    - ozonową dziurę.:))

    W trawach pławowłosych,
    tam nie będę chodził.
    Na nie mam alergię,
    - jak skoszona - szkodzi.

    Z daleka podziwiam,
    w naturze unikam.
    Nie chce płoszyć w trawie,
    - polnego konika.

    W głowie groch z kapustą,
    nagle się pomieszał.
    Głowa mnie nie boli,
    - tym się dziś pocieszam.

    Pozdrawiam serdecznie dziś Brać Ogródkową.Ewa*** dziś zaprasza na zupę grochową.:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Zupa grochowa

    http://jaszczurwwa.wrzuta.pl/film/85tEdZoVlL9/zupa_grochowa

    OdpowiedzUsuń
  45. Judas Priest - Painkiller

    http://www.youtube.com/watch?v=nM__lPTWThU&NR=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Iron Maiden - Wasted Years

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=cOVzXYEU3Bk

    OdpowiedzUsuń
  47. :-)*


    http://www.tekstowo.pl/piosenka,anna_jantar,cyga_ska_jesie_.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Ewuniu :-)*
    Pięknie dziękuję za cudne "Jesienne niebo", czytam po raz pierwszy.
    Dla Ciebie mam wiersz, L.Staffa, mam nadzieję że się Tobie spodoba :-)*

    Pogoda późnej już jesieni - L.Staff

    Pogoda późnej już jesieni
    Słoneczny miód na ziemię zlewa.
    Liście się złocą w sto odcieni.
    Powiewa wiatr i szumią drzewa.

    Rozkosz najsłodsza i okrutna
    Upaja serce bezlitośnie.
    Nieba głąb blada jest i smutna,
    Jak w dniach starości myśl o wiosnie.

    A drzewa nie przestają szumieć:
    Nadziei pieśń czy wyrzeczenia?
    Serce daremnie chce zrozumieć,
    Gdzie nie ma nic do zrozumienia.

    Miłego wieczoru, życzę wszystkim Ogrodnikom :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pozdrawiam, miłego wieczoru :)
    http://www.youtube.com/watch?v=4zNKqUtd7V8&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  50. Witajcie wieczorem:)
    Trochę mi długo dzisiaj zeszły prace poza Ogródkiem, ale już z przyjemnością zasiadam z Wami:)

    Jędruś:)

    Coś Ci muszę wyznać...

    Nie ciepię grochówki, nie namawiaj, proszę,
    jeśli coś w tym stylu, to zielony groszek.
    Może być z marchewką, krem z niego gotuję,
    w wojskowych potrawach jakoś nie gustuję:)

    A Ty z tą alergią namotałeś cosik,
    trawy już nie kwitną, prawdy w tym za grosik:))
    Na jesieni Jędruś żadnych pyłków nie ma,
    nie mów o pyleniu, bo to zwykła ściema:)

    Deszczyk popadywał, grad był, śnieżna krupa,
    do domu wróciłam, a w Ogródku upał:))
    Podam Ci żeń-szenia dziś słodziutki korzeń,
    groch z kapustą mówisz? Wiatry – to na dworze!:))

    Serdeczności ślę wieczorową porą:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dobry wieczór:)*
    Ja sobie pospałam jak ten kotek:)))

    http://www.youtube.com/watch?v=Tni-DW3XJaY&feature=player_embedded

    OdpowiedzUsuń
  52. :)
    Poezja śpiewana_Wrzosy rozkwitają jesienią-wiersz Ewy Śmigalskiej_muz. i wyk.Edward Snopek.

    http://www.youtube.com/watch?v=EWlV68sjToQ&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesienne wino - Bogdan Koczewski (cover)

    http://www.youtube.com/watch?v=Yc-5YaH4DtY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  54. Jontuś:)
    Bardzo dziękuję, za "Pogodę późnej jesieni", wiersz bardzo piękny i nigdy go nie czytałam:)*
    A te drzewa... dla mnie jednak szumią pieśń nadziei, bo przecież normalną koleją rzeczy jest, że po jesieni i zimie zawsze przychodzi wiosna...
    Wiesz, miałeś rację. Nie ma wierszy o jesieni, które optymistycznie nastrajają... Wielcy poeci piszą o przeważnie o smutku i nostalgii, a nawet śmierci. Wyjątkiem jest Gałczyński ("Jabłka świecą jak węgle w popiele") - ale ten wiersz już kilka razy u nas gościł.

    Coś jednak dla Ciebie znalazłam, tylko nie jestem pewna, czy już w Ogródku nie było...

    Pierwszy wiersz, Jonasza Kofty, może nie związany bezpośrednio z jesienią, ale w przenośni - można to powiązać:

    Hasła

    Burzową chmurą płyną dzieje
    Nadzieja ciągle się telepie
    Jest hasło co optymizm sieje
    Uśmiechnij się! Jutro będzie lepiej
    Często to brzmi jak drętwa mowa
    Po co wyszczerzać się na próżno
    Hasło inaczej czas zredagować
    Uśmiechnij się! Jutro będzie za późno.

    Drugi wiersz, cieplutki, pełen kolorów i radości, Jana Lechonia:

    Jan Lechoń

    Czerwone wino

    Bardzo wcześnie jest jesień. Coraz wcześniej słońce
    Za jezioro z ołowiu w drżące spada trzciny.
    Dzień jest po to, by sennie płynęły godziny,
    A wieczór, by oglądać gwiazdy spadające.

    Renoir chyba w sadzie pomalował śliwy,
    Tak ich skórka zielona a brzegiem liliowa,
    I wszystko tu coś znaczy, tylko brak nam słowa.
    Ach! jak tu odpowiedzieć: czy jestem szczęśliwy?

    Jak nurek schodzi w mroki tajemniczych głębin,
    Gdzie się przepych koralu bogato rozpina,
    Tak ja wypijam wzrokiem czerwoność jarzębin
    Lub próbuję wargami czerwonego wina.

    Jontuś, u mnie jest bardzo zimno - 2 st., nie wiem, czy Twoje i moje kwiaty do jutra wytrzymają...

    ... i jeszcze coś na przekór jesiennym nastrojom:

    Mieczysław Fogg - Gwiżdżę na wszystko

    http://www.youtube.com/watch?v=AMb6d4_3Vgo&feature=related
    :)*

    Miłego wieczoru, pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  55. Melissa Venema_Il silenzio_2010

    http://www.youtube.com/watch?v=dwnC4zmmQw4&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  56. Izko:)
    Dobrze, że przypomniałaś sobie o Ogródku, dziękuję za muzę:))
    A ja dzisiaj, mimo soboty, tkwiłam w pospiesznym...eh..

    Andrzej Poniedzielski - Pamiętamy o ogrodach

    Ten pospieszny
    opóźniony
    pociąg nasz
    do Bóg-wie-czego
    wiezie nas
    niesie nas
    tak od Tego do Owego

    Na bezdechu
    na uśmiechu-
    - taka najmodniejsza moda
    ... ... ...
    (... pamiętamy, pamiętamy o ogrodach)

    W tym pospiesznym
    w oka mgnieniu
    ledwo Jest coś
    a już Było
    Mignie sen
    czasem Sens
    nieraz chyba nawet Miłość
    Po kieszeniach mamy chustki
    smutnych westchnień typu "szkoda..."
    ... ... ...
    (... pamiętamy, pamiętamy o ogrodach)

    My w pospiesznie opóźnionych
    samochodach, mimochodach
    Pamiętamy
    Pamiętamy
    Pamiętamy o ogrodach
    z bezczelnościa młodych wróbli
    na frontowych życia schodach
    Pamiętamy
    Pamiętamy o ogrodach

    Bo bywaja ludzie którzy
    Są jak Święta
    - równie trudno jest zapomnieć
    Co Pamiętać.
    ***

    ... i optymistycznie:

    Mieczysław Fogg - Kiedy znów zakwitną białe bzy

    http://www.youtube.com/watch?v=sCHkfQM-XCc&feature=related

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. ... a nie bałaś się sama spać? Bo ja się boję.. :))

    Kalina Jędrusik- Ja się boję sama spać

    http://www.youtube.com/watch?v=B8YmG37vArs&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  58. Jędruś, świetna ta Melissa z "Ciszą", wyjątkowy talent...:)
    A ja Tobie inaczej o ciszy:

    Kalina Jędrusik - Ja proszę o ciszę

    http://www.youtube.com/watch?v=3UcNlz0rLuo&feature=related

    :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję Ewuś:)*

    Yanni World Dance

    http://www.youtube.com/watch?v=ACWdB7QX_F8

    OdpowiedzUsuń
  60. Jędrusiu dobrze na Ciebie podziałała ta Melisa:)*

    Yanni - One man's dream (by MaRiDG)

    http://www.youtube.com/watch?v=D_CPqfNrfgk&feature=related
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ewuniu :-)*
    Bardzo dziękuję za oba wiersze, czytam je po raz pierwszy, i choć wiersze Lechonia, trochę poznałem...to tego akurat nie :-)*
    Kofta świetny, im więcej poznaję jego wierszy...to rozumiem dlaczego to Twój ulubiony poeta. :-)*
    A wiersze o jesieni, może dlatego są smutne że:
    DUSZA NAM SIĘ, JAK OKNO NA ZIMĘ ZAMYKA
    Kazimierz Wierzyński


    Dusza nam się, jak okno, na zimę zamyka
    I dzień się pośród godzin obraca samotny,
    Jak pośród pól ostatnie serce słonecznika
    Pod osowiałą nudą beznadziei słotnej.

    Skrzypią obdarte drzewa, dudnią, dudnią rynny,
    A w nas co dzień ukradkiem jakiś sen skrzydlaty
    Wypatruje na dworze bieli dobroczynnej,
    Co nam serce, jak szyby, pomaluje w kwiaty.

    Bardzo dziękuję za miły dzień w Ogródku. życzę kolorowych snów, o lecie, bo noc będzie zimna...u mnie -3 st.masz rację Ewuniu, kwiaty tego nie wytrzymają. Ta temperatura zmieni ich kolory na...brąz...szkoda. Ale co tam :-) znowu przyjdzie wiosna...tylko trzeba czekać :-)***
    Dobranoc Ogrodnicy...

    OdpowiedzUsuń
  62. A może raczej mój żeń-szeń?:)

    Kalina Jędrusik - Zaśpiewaj coś wesołego

    http://www.youtube.com/watch?v=buVwSXBtIWs&feature=related

    ... do wiersza Agnieszki Osieckiej:))

    OdpowiedzUsuń
  63. :-)*

    http://www.youtube.com/watch?v=GiEG873hLA4

    OdpowiedzUsuń
  64. Jontuś:)
    Nie wiem czemu na jesieni też mnie radość ogarnia... tylko coś czasem, ale niezbyt często - jak mnie chandra dosięgnie. Może nie mam na to czasu? Widocznie jeszcze nie dorosłam do pisania pięknych, smutnych wierszy, nie umiem tak...
    A te biały kwiaty na szybie są też piękne:)*
    Nie znałam tego wiersza, dziękuję:)*

    Zaryzykuję jeszcze Jerzego Lieberta: :-)

    Ty i jesień

    Na ziemi jesień wietrzna konary drzew pochyla,
    Perełki chmur po niebie jak na różańcu goni.
    W ogrodach Twoich oczu kołyszą się motyle,
    W pasiekach ust Twych słodkich rój miodno-złoty dzwoni.

    Już spłonął po zagrodach rumieniec jarzębiny
    I dzwonki kulek srebrnych nie toczą nad przełęczą,
    Ale gdy moje oczy ku Twoim oczom skłonię -
    Dzwonkami, jarzębiną jesienne dnie me dźwięczą.

    Panienko moja dobra, która na czoło ciche
    Pieszczotą dłonie zsyłasz jak ptaki najłaskawsze,
    Najsmutniejszemu z ptaków, co w moich piersiach bije,
    W ogrody oczu pozwól zabłąkać się na zawsze.

    Dobrej nocy Jontuś, dziękuję za miłą sobotę w Ogródku i Twój dobór wierszy, pogodnych snów:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dobranoc Jontusiu.Pozdrów Hanusię:)*

    Prelude Nostalgia - Yanni

    http://www.youtube.com/watch?v=2gj_FTTJIIM&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  66. Kalina Jędrusik - Mężczyzna śpi

    http://www.youtube.com/watch?v=kmuWk9yPTiY&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  67. Jontuś, wiem, że lubisz Gniatkowskiego, więc dla Ciebie na dobranoc:

    CZERWONA RUTA - Janusz Gniatkowski

    http://www.youtube.com/watch?v=rf4SL18Ue8o&feature=related

    Dobranoc...:)*

    OdpowiedzUsuń
  68. Dano:)
    Nie zauważyłam Twojego wejścia do Ogródka, zrobiłaś to cichutko, jak kot:)
    Dziękuję za piosenkę, bardzo ładna.

    Dla Ciebie - Romantic Poem : Love letter by Noâmane

    http://www.youtube.com/watch?v=3JMDIwb83pI&feature=related

    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szydzik Zofia

    Uśmiechy jesieni

    Kasztany,
    spadają nutą jesiennego nokturnu,
    wystukując nieregularne staccato
    o ławeczkę w parku,
    asfaltową alejkę,
    dach!

    swoiste zaprzeczenie przemijania.
    radosne życie obok śmierci!
    jak oczy piwne patrzące powłóczyście
    zza zielonej powieki,
    a może opalizujące uśmiechy
    jesieni?

    Kasztany - Natasza Zylska (1956) ORYGINALNE WYKONANIE

    http://www.youtube.com/watch?v=DjLZ9xbTztU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  70. :)
    Zwiędłe liście - Jan Danek (1956)

    http://www.youtube.com/watch?v=hBbzM-hMdK4&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  71. Izko, dzięki za Zofię Szydzik:) Podobają mi się jej wiersze, prawie wszystkie:)

    A wiesz, czort z jesienią, bardzo ją lubię, mimo wszystko:)
    Siedzę teraz w KSP i... może ciepła wdówka na zimę? Taki lekko funeralny temat...:)

    Kalina Jędrusik - Ciepła wdówka na zimę (1966)

    http://www.youtube.com/watch?v=cFXPzKZRah0&feature=related
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  72. Ta piosenka jest dla Danusi:)*
    Ja bardzo ją lubię:)

    BASKOV Николай Басков SMUGLIANKA MOLDOVANKA

    http://www.youtube.com/watch?v=0Q7V6O7VCtQ&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  73. Ewuniu szkoda ,że nie ma piosenki o zimnej rozwódce:)))

    OdpowiedzUsuń
  74. Lisa del Bo - Rum and Coca Cola
    http://www.youtube.com/watch?v=sb2niOykOnI
    Przesyłam buziaki dla Ogródkowej paki:-)

    OdpowiedzUsuń
  75. :)))

    Odrobina mężczyzny na co dzień

    http://www.youtube.com/watch?v=NXfy2Gv-BWQ
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  76. Izko, wszystkie kobiety są ciepłe, bez względu na stan cywilny. Mogą być nawet niewielkie uczucia:)

    Kalina Jędrusik i Jeremi Przybora - To będzie miłość nieduża

    http://www.youtube.com/watch?v=tGgGSxD6IQE&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też piję drinka,dzięki za piosenkę.Posłuchajcie jeszcze tej:
    Николай Басков - Все цветы
    http://www.youtube.com/watch?v=WjIWmr2xTuE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  78. Ewuś,dzięki,piękna muzyka i róże.Ululał mnie ten drink,na razie nie wstaję z fotela, dla własnego bezpieczeństwa:-)Jestem cienias :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. :)
    Dano, nic nie szkodzi, jutro jest niedziela, przyjdziesz do siebie:)
    Ja drinków unikam, bo miło się pije, jak kompocik, a potem... nogi odmawiają posłuszeństwa. U mnie głowa ulega ostatnia:)

    Alina Janowska - Ta mała piła dziś

    http://www.youtube.com/watch?v=K9NUD-WXwak

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja sobie zatańczę:)))

    Katarzyna Groniec - Wariatka tańczy

    http://www.youtube.com/watch?v=ZNduOILaUEc&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  81. Mąż mi zrobił,bo wrócił z dyplomem.Zazwyczaj o tej porze nie piję alkoholu.Ponosi mi ciśnienie, muszę uważać.

    OdpowiedzUsuń
  82. Izko, wolę "Wariatkę" w wykonaniu Marylki. Lepiej oddaje ducha poezji Osieckiej...:)

    Maryla RODOWICZ - Wariatka Tańczy

    http://www.youtube.com/watch?v=3VqOIhqUklI

    OdpowiedzUsuń
  83. Podnosi, widać skutki...:-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Coś nam na babskie zwierzenia przyszło...

    Danusię ponosi:-), Izka tańczy, a ja - nie pamiętam:)

    Kalina Jędrusik - Nie pamiętam

    http://www.youtube.com/watch?v=LiUs2jocy-Y&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  85. Danusiu,gratulacje dla męża:)

    Raz Dwa Trzy POD NIEBEM PEŁNYM CUDÓW

    http://www.youtube.com/watch?v=VJChcFBLJ4w&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  86. Lajkonik - Zespół Pieśni i Tańca "Lublin" im. Wandy Kaniorowej

    http://www.youtube.com/watch?v=0lR9Auv8mxk&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  87. Ewuś jak występowałaś w zespole to miałaś warkocze?

    OdpowiedzUsuń
  88. Izko miałam długie włosy, ale warkocze zaplatałam tylko do tańca, bo taki był wymóg. Na co dzień nosiłam koński ogon:)

    Jędruś, dzięki za wspomnienia... lajkonika nie tańczyłam, ale mazur był w takim samym układzie, tańczyłam, pamiętam:)))

    Mazur - Zespół Pieśni i Tańca "Lublin" im. Wandy Kaniorowej

    http://www.youtube.com/watch?v=uFI8RRQub4g&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  89. Strój do mazura ważył ok. 10 kg, do łowickiego jeszcze więcej, chyba ze 12, razem z butami, koralami i wiankiem... a ja zawsze byłam bardzo skromnej postury:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękny mazur:)
    Chciałaby zobaczyć Twoje zdjęcie z warkoczami:)
    Ja miałam za cienkie włosy na warkocz i tak jak Ty nosiłam koński ogon.
    Warkocze bardzo mi się podobają.Synowa jakiś czas miała.Wczoraj obcięła.Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  91. A ja wpadam na dobranockę. Dziś dwa w jednym czyli - Bee Gees - How Deep Is Your Love

    http://www.youtube.com/watch?v=E63YgakUiNM&feature=related

    Wiem jak wyglądają twe oczy w porannym słońcu
    Czuję twój dotyk
    W ulewnym deszczu
    I w momencie kiedy będziesz daleko ode mnie
    Chcę ciebie czuć
    Znów w moich ramionach
    Kiedy przyjedziesz do mnie
    Z letnią bryzą
    Ogrzej mnie swoją miłością
    Potem delikatnie odjedziesz
    I to mi musisz pokazać

    Jak głęboka jest twoja miłość
    Jak głęboka jest twoja miłość
    Ja naprawdę muszę to wiedzieć
    Ponieważ żyjemy w świecie pełnym głupców
    Którzy nas załamują
    Kiedy oni wszyscy powinni pozwolić nam być
    My należymy do siebie
    Wierzę w ciebie

    Wiesz, że jesteś jak drzwi
    Dla mojej nagiej duszy
    Jesteś światełkiem
    W najgłębszych i najciemniejszych godzinach
    Jesteś moim wybawcą, kiedy upadam
    I może nie myślisz,
    że mi na tobie zależy
    Ale kiedy znałabyś moje wnętrze
    To wiedziałabyś że naprawdę mi zależy
    I to mi musisz pokazać

    Jak głęboka jest twoja miłość
    Jak głęboka jest twoja miłość
    Ja naprawdę muszę to wiedzieć
    Ponieważ żyjemy w świecie pełnym głupców
    Którzy nas załamują
    Kiedy oni wszyscy powinni pozwolić nam być
    My należymy do siebie
    Wierzę w ciebie

    Jesteś światełkiem
    Jesteś światełkiem
    I może nie myślisz,
    że mi na tobie zależy
    Ale kiedy znałabyś moje wnętrze
    To wiedziałabyś że naprawdę mi zależy
    I to mi musisz pokazać
    Jak głęboka jest twoja miłość

    Jak głęboka jest twoja miłość
    Więc, jak głęboka jest twoja miłość
    Jak głęboka jest twoja miłość.

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** - przyjemnej nocki i takich snów:)***

    I jeszcze na dokładkę - Romantic Sax

    http://www.youtube.com/watch?v=0lSjgovoJBw&feature=related

    :)***

    OdpowiedzUsuń
  92. Sama namawiałam córki na obcięcie włosów,ale miały fajne fryzury na wesele i zmieniłam zdanie.Fryzjerka nam robiła.Obie mają długie włosy po pas.

    OdpowiedzUsuń
  93. Widzisz Danusiu a ja mam samych synów i nie chcą nosić warkoczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  94. Jaśku, cudna piosenka... pod każdym względem, dzięki śliczne...:)*
    W takim razie, żeby pozostać w nastroju, moja dobranocka też będzie z zespołem Bee Gees:

    The Bee Gees- 'To Love Somebody'

    http://www.youtube.com/watch?v=ykU8iSKkJR0

    Jest światło
    Pewien rodzaj światła
    Które nigdy nie świeci na mnie
    Chcę by moje życie było
    przeżyte wraz z Tobą

    Jest droga
    Wszyscy mówią
    aby dostrzec każdy mały drobiazg
    Ale co dobrego mi przyniesie
    Jeśli nie mam Ciebie, nie mam Ciebie

    Ty nie wiesz jak to jest, kochanie
    Ty nie wiesz jak to jest
    Gdy się kogoś kocha
    Gdy się kogoś kocha...
    Tak jak ja kocham Ciebie

    W mojej głowie
    Znów widzę Twoją twarz
    Wiem że mam obramowane myślenie
    Ty nie bądź tak ślepa
    Ja jestem ślepy,bardzo,bardzo ślepy
    Jestem mężczyzną, czy nie widzisz?
    Kim jestem?
    Żyję i oddycham dla Ciebie
    ale cóż z tego jest dobrego
    skoro nie mam ciebie, nie mam ciebie...

    Dobranoc, dobranoc Najmilsi:)*** - snów kolorowych i cieplutkich:)***

    ... u mnie za oknem już 0 st...

    więc z cieplutkimi dźwiękami saksofonu:
    Still in Love - Warren Hill (sax solo)

    http://www.youtube.com/watch?v=J8Vp4DxRGEk&feature=related

    Pa... do jutra, może wierzbki nam nie zmrozi:)*

    OdpowiedzUsuń
  95. DOBRANOC ஜ۩۞۩ஜ DOBRANOC

    OdpowiedzUsuń
  96. Ewuś* dla ciebie - Kolory jesieni -

    http://www.youtube.com/watch?v=tTZoDu_IfrE&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  97. Alouette... wiem... niektóre Skowronki śpiewają nawet jesienią...

    Dla Ciebie - złociście:

    Golden Autumn [Raul Di Blasio - Nuestro Poema]

    http://www.youtube.com/watch?v=PcUtZWxWr9o&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  98. Dziękuję Wszystkim za całą cudną sobotę, za wiersze i piosenki, za nastrój...
    Jutro niedziela, nie ma budzika...:))

    OdpowiedzUsuń
  99. Dobranoc Kochani.Dziękuję za dzisiejszy dzień:)*

    Autumn Leaves - NAT KING COLE

    http://www.youtube.com/watch?v=LJAHA4gfb3U&feature=related

    Cudownych snów:)*
    Do jutra...Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  100. :))Dzięki - piękna ta Złota Jesień i te cudne skrzypeczki - w rewanżu - Piękna jesień i Vivaldi

    http://www.youtube.com/watch?v=9R4RgHvPOjo&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  101. :)) To niech niech jeszcze zagra cudne piano w purpurze i złocie:

    Richard Clayderman - Autumn Leaves

    http://www.youtube.com/watch?v=Ftgxs-CuHTk&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  102. Jak to nie ma budzika?
    Pojawiam się i znikam:-)
    Ja sobie będę spać,
    proszę mi pięknie grać.
    Za oknem biały szron,
    lecz słyszę muzy ton.
    Jak Adaś włączy muzę,
    to nie poleżę dłużej.
    Bo nogi idą w tany,
    Wiwat, Ogród Kochany!
    Kołderka ciepła czeka,
    pozdrawiam Was z daleka.
    Jak nie ma Ogrodnika,
    to ja do łóżka zmykam:-)

    OdpowiedzUsuń
  103. Witaj Danusiu:)*
    Zapraszam na kawę...:)

    Krzysztof Daukszewicz - Leniwa niedziela

    http://www.youtube.com/watch?v=ZfDU8c-2x_s
    :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Witajcie:)
    A czemu plączecie się po wczorajszym dniu? Zapraszam na niedzielę:))

    OdpowiedzUsuń