Powered By Blogger

piątek, 21 października 2011

Bajeczka o intrydze




Jesienne krajobrazy z Polesia Lubelskiego.
*********************************************************

Bajeczka o intrydze

Gdzie nie spojrzysz bracie, intryga króluje,
najpierw coś cię drażni, stroisz fochy, miny,
gdy do twoich żalów ktoś się dostosuje,
rakiem się wycofasz, uciekasz w maliny.

Z minką niewiniątka potem okiem mrugasz -
„Czy ja coś mówiłem? To ona! To nie ja”,
trzeba więc posłodzić, a nuż znów się uda,
tu miły obłoczek, a tam ciemna knieja.

Kiedy kogoś bawią intrygi, podchody -
zaraz będzie morał, więc słuchajcie dzieci:
nie dajcie się złapać w złudnych słów niewody,
intrygi wpadają w swoje własne sieci...

(z archiwum, wiersz napisany jako komentarz w sierpniu br.)

159 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=P_6gkFDmy5U

    ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=mUm95NnuxWE&feature=related

    ;-)))***

    OdpowiedzUsuń
  2. Małpuś, to wszystko Osiecka, dzięki serdeczne, baaardzo lubię te piosenki:)
    Aale...:

    Kalina Jędrusik - Miłość ci wszystko wybaczy

    http://www.youtube.com/watch?v=bm5rZ9uM7Uc&feature=related
    ;-))*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie Kochani:)*
    Dopiero wstałam.Pół nocy rozmyślałam na ułomnością natury ludzkiej.Chciałam dołączyć do Adasia ale sobie poszedł:)
    Małpeczko miałam podobnie jak Ty ale zaczęłam się izolować.Trochę to za dużo na jedną głowę.

    Ewuniu trzymaj się:)***

    Pogoda ducha - Hanna Banaszak

    http://www.youtube.com/watch?v=V-csaBBACas

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Izko:)
    Przeniosłam Twój komentarz tutaj, bo łatwiej nam będzie rozmawiać...
    Dziękuję za otuchę. Mam, podobnie jak Wy, wiele empatii dla wszystkich.
    Staram się, abym mogła co rano, bez niechęci spojrzeć na siebie w lustro przy robieniu makijażu:))

    Miłego dnia, pozdrawiam serdecznie:)

    G.Łobaszewska "CZAS NAS UCZY POGODY"

    http://www.youtube.com/watch?v=Nqbh2E6a300&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze Ewuniu,że przeniosłaś:)
    Ja sobie zrobię drugą kawę:)
    Jaka ciężka moja głowa:)

    Mike Oldfield - Wonderful Land

    http://www.youtube.com/watch?v=n52QjAI306A&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę sobie zrobić kawę... ledwo patrzę na oczy:)

    Mike Oldfield - Man In the Rain

    http://www.youtube.com/watch?v=IdIb5RPabjw&feature=related

    U mnie mglisto, ponuro i deszczowo, za oknem 4.st... ale jesiony cudnie świecą na żółto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie bez deszczu ;-)
    lubię to: --->
    --->http://www.youtube.com/watch?v=Yt1tTWFDch0&feature=related
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=Hj4IQKgyDmA&feature=related
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małpuś, ja TO nawet uwielbiam, dzięki...:))
    Bardzo lubię muzę Oldfielda...
    A pamiętasz? Kiedyś grałyśmy celtycko-irlandzkie klimaty...

    To może jeszcze Mike Oldfield - Silhouette

    http://www.youtube.com/watch?v=70lVxWrj7vY&feature=related
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Was serdecznie,piszę ze szkoły.Ewa,ładny wiersz,ukazujący prawdę o ludzkich przywarach. Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czeee dziewczyny:)*



    OSZUSTWO
    W jednym klubie, o ósmej wieczorem
    Ogłoszono spotkanie z autorem
    Co prześlicznie pisał wierszem i prozą.
    Oczekują więc czytelnicy,
    Aż tu nagle hen, w głębi ulicy
    Słychać krzyki: - O, właśnie go wiozą!
    I faktycznie, już jedzie na wozie
    Drabiniastym we wspaniałej pozie,
    O, już wysiadł, po schodach już idzie,
    A kierownik referatury kultury
    Powiada: - Witam was z góry
    Wielmożny obywatelu Norwidzie!
    Zaraz wokół zabrzmiały wiwaty,
    Grupa dziewcząt wręczyła mu kwiaty,
    Starsi ludzie mocno się wzruszyli,
    Sołtys nawet się spłakał dyskretnie
    I wyszeptał: - Ach, on tak ślachetnie
    Pisał "żeby moje księgi pod strzechy trafili!"
    O, to było przepiękne spotkanie,
    Kto żyw tylko, ten przyszedł był na nie,
    Nikt się nie bił, nikt nie klął, nie krzyczał,
    Nikt nie poszedł na telewizję,
    A literat ślicznie snuł swe wizje
    Jak to pisał "Bez dogmatu" Sienkiewicza!
    Dokonawszy tej pionierskiej roboty
    Pobrał dziesięć tysięcy złotych
    I odjechał po wertepach i rozstajach,
    Zaś kierownik zainterpelował
    Świetliczarkę: - Pani Dreptakowa!
    Coś ten Norwid przypominał Hemingweja!
    Ta, nieszczęsna, najsampierw pobladła,
    Potem siadła, a na koniec upadła,
    Coś przez chwilę bełkotała trzy po trzy,
    Aż jękneła: - Jak zaczęła się impreza,
    Też myślałam: Skąd ja znam tego zeza?
    Patrz pan, szefie, jak skubaniec się podszył!

    Dobrygo dnia syćkim:)***

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiałam nakarmić koty bo mi łaziły przed monitorem:)
    U mnie nie pada.Mam nadzieję,że później wyjdzie słonko.
    :)
    Celtic Woman - Over the rainbow
    http://www.youtube.com/watch?v=I5T6gyCPDvM

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Dano:)
    Dzięki serdeczne... coś Ci napisałam pod wczorajszym postem i jeszcze raz tutaj... przepraszam.
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia, bez deszczu.

    Mike Oldfield - The Voyager

    http://www.youtube.com/watch?v=NYTd9KwCyOo&feature=related

    U mnie zaczyna się przejaśniać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie "moje gierki" Ewuniu :-)*
    Apeluje do sumienia, tego...kto jest winien...
    Niech się wykaże odwagą, jak ja...Pytanie czy potrafi...
    W przeciwnym razie, radzę Ci sprawdzić...kto tu jest wredny...
    Mam żal do Ciebie Ewo*, co godzinę piszesz co innego...czekałam na dobry moment, żeby napisać prawdę, widać źle wybrałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. I jeszcze jedno...jeśli można, w którym poście byłam dla Ciebie nieprzyjemna ?
    Potrafisz spełnić ostatnie życzenie...skazanej ?

    Mimo wszystko, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry Jaśku:)*
    Dzięki za Waligórskiego, bo to na pewno jego wiersz. Jak zwykle ziomal Adaśka świetny na każdą okoliczność...:)
    To ja też "pojadę" Andrzejem Waligórskim:

    Co tak pachnie ?

    Kto poczuje, ten się żachnie:
    - Co tak prześlicznie pachnie?
    Czy fijołek, czy róża
    Piękną wonią nas odurza?
    Może to jest zapach piżma?
    Może to dziadunia ciżma?
    Może drogich perfum szereg
    Lub szwajcarski zdrowy serek?
    Może piecze się indyczka?
    Może trzeba zbić Ludwiczka?
    Może zapach to radosny
    Nadchodzącej z wolna wiosny?
    Każdy biada i się głowi,
    Szukają daleko i blisko,
    A to tylko tatusiowi
    Pachnie jakiś lewy wyskok!

    - Andrzej Waligórski

    Pozdrówka Jasieńku, humorku dobrego na cały dzień i słoneczka choć troszkę życzę:)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ireno, nikogo nie skazałam. Na blogu nie będę więcej pisać o moich domysłach, to nie miejsce i czas. Tutaj przychodzimy odpocząć, odetchnąć od codzienności; staramy się zachować miłą atmosferę.

    Nic więcej nie napiszę na ten temat. Przeprosiłam Danę za bezpodstawne posądzenia i to wszystko.
    Uważam temat za zakończony.
    Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy to znaczy że wpis : "jontek s....j z Ogródka" to też ja....???
    Sprawa zakończona ? Dana przeproszona...i wszystko OK ?
    Mam nadzieję że kiedyś kiedy, zrozumiesz...napiszesz o tym...choćby prozą...

    Miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bonnie Tyler It's A Heartache

    http://www.youtube.com/watch?v=h8VGQTtENSs&feature=related

    !

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie nigdy nie zrozumiem, bo mnie ponoć zawiódł mój "nos"... i jestem ciemna, jak tabaka w rogu...;)))
    Ludzie nie są nieomylni, ja też.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaśku, dzięki za Cohena:)*

    Poniedzielski - Tęsknij za kolejnym dniem (też Cohen)

    http://www.youtube.com/watch?v=O6c7o3oYgMQ

    ... śliczna piosenka...

    OdpowiedzUsuń
  22. No cóż...zaprzeczać...nie będę, aale jest dobry symptom... "ja też"...:-)***

    Będę czekać...aż zrozumiesz...i przeprosisz...
    a przeprosisz, wcześniej jak się podziewasz...

    Pozdrawiam :-)***

    OdpowiedzUsuń
  23. :)* Również Ewuś miłego i słonecznego dnia.
    U mnie słoneczko się przebiło.:)*

    http://www.youtube.com/watch?v=rjFAJV288g0

    Ja już do roboty, zatem do wieczora:)***

    OdpowiedzUsuń
  24. Ireno, kto ma dobre chęci i szczere intencje, ten pisze na tym blogu i dobrze się bawi.
    Ale zaręczam Ci, żadnego przymusu nie ma:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty ? Ewuniu :-)* Piszesz, że nie ma przymusu ?
    A ileż razy, bo już sama nie zliczę...chciałam odejść ?
    Co mi chcesz zaręczyć ? No co ?

    Pozdrawiam :-)***

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego, Jasieńku - i do wieczora, odetchnij troszkę:)*

    SDM Zbieg okoliczności łagodzących

    http://www.youtube.com/watch?v=Va03Erp5H5g&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego dnia Ogrodnicy:)

    Krystyna Prońko "Złość"

    http://www.youtube.com/watch?v=RkIKWC638Tg

    OdpowiedzUsuń
  28. Izko, świetna piosenka, dzięki...:)
    Ja już po drugiej kawie i chyba całkiem spokojnie... wypiję trzecią:)

    "Za szybą " wyk. Grażyna Łobaszewska

    http://www.youtube.com/watch?v=sJ-IpWRqg10
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuś chodź na spacer:)***

    Pola Zielone "Greenfields".

    http://www.youtube.com/watch?v=hiYRZGq4zzw

    OdpowiedzUsuń
  30. Wciąż czekam na odpowiedź Ewuniu :-)***
    No więc...jak to jest z tym przymusem...

    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie doczekasz się; czytaj ze zrozumieniem.
    Bądź zdrowa. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Irenko wyluzuj.Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Izko, nie warto odpowiadać na zaczepki.

    Mam dla Ciebie trochę kwiatów lata:

    Kwiaty lata....

    http://www.youtube.com/watch?v=-0c1I31_gDU&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  34. A, niby dlaczego... mam wyluzować ??? Izuniu ?
    Mam się pogodzić z wymysłami chorej wyobraźni ?
    Wiesz powiem tak...po góralsku...mom to w rzyci!!!
    Ale pogodzić się nie nie mogę z tym... że podłości innych...są mi przypisywane...

    I jeszcze słówko dla Ewy: miałam, o Tobie...kurcze blade...lepsze zdanie...

    To już chyba wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Ewo:)

    Świat jest pełen wariatów:) Bo jak nazwać: chłopa, który po roku przyznaje , że jest Kobietą? I jeszcze uważa to: za akt wyjątkowej " odwagi " i szczerości??? I dalej insynuuje i próbuje , wzorem piso-wariatkowa: odwrócić kota ogonem? Może potrzebna operacja - wzorem wspaniałej pani Ani Grodzkiej?
    Zachowania jego/jej odbywały się w/g stałego scenariusza...Po insynuacjach i próbach " zamieszania" - obrażała się. Na kilka dni.. Potem, po wielu Waszych prośbach- powracała , łaskawie " wybaczając Wam " - wasze winy. Teraz próbuje ponownie...Przyznaję, że patrząc z boku - to bardzo śmiesznie wyglądało:) Fatalne zauroczenie? Czym, kim?
    Przypominam, że to ja - byłem " oskarżany" o chęć zaistnienia w internecie.. Ciekaw jestem: po cholerę byłby mi: taki " zaszczyt" ?
    Ewo:)
    Ostrzegałem, apelowałem o: analizowanie kolejności zdarzeń. Co było: pierwsze, a co skutkiem - pierwszego? Przecież : wnioski same się nasuwają.
    Od czasu, gdy " jontek/irena " zaistniał w Ogródku, zaczęły się intrygi i jątrzenie, godne paranoika!
    Chciałem Wam to uświadomić, choćby pisząc / jeszcze wtedy/ do tego/tej mącicielki, per: " panie jontek, z miejscowqości Koliba"... Przecież wtedy już zakładałem, że to: ani pan..., a Koliba - bardziej mi się kojarzy z " kolibaniem" psychicznym:)Czyli inaczej: z rozchwianiem emocjonalnym.
    Czy nie prościej, byłoby przedstawiać się własnym imieniem? Ech...
    Miło było zawsze w Ogrodzie,mnie był on potrzebny z racji, które znasz. Niestety - to już tylko historia.
    Pozdrawiam Ewo. Jeśli pozwolisz - to czasem się odezwę. Już na inne , przyjemniejsze tematy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Irenko czytam blog od początku.Jestem jeszcze w 2010 roku.Jest bardzo miła atmosfera.Ciebie tu jeszcze nie ma.Doczytam do Twoich wpisów to będę wszystko wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Staszku:)
    Dziękuję, że znowu zajrzałeś do Ogródka:)
    Gratuluję Ci... intuicji...
    Nie pytaj, czy pozwolę, bo wiesz, że na pewno pozwolę...:)
    Serdecznie pozdrawiam Staszku:)

    ... i... faktycznie, nie mam ochoty wałkować na okrągło czyichś frustracji... mogę tylko serdecznie współczuć.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziwię się tylko Irenko,że masz pretensje do Ewuni.Przecież nadużyłaś jej zaufania.O co więc chodzi? Trochę pokory.

    OdpowiedzUsuń
  39. A wiecie co? Podoba mi się bajeczka, którą kiedyś w Ogródku zamieścił nasz Jędruś:

    Wilk i baranek złaknieni pragnieniem,
    zrazu stanęli nad jednym strumieniem.
    Wilk był na górze, zaś baran na dole,
    - wilka od wczorajsza coś w żołądku kole.
    Wilkowi jakoś w gardle sucho było,
    - rzecze do barana - ej! ty bambaryło.
    Mącisz mi wodę - rzecze do barana,
    - baran mu na to, że nic nie pił z rana.
    A toć nie widzisz zakało psi - synie,
    że spod twoich, do moich nóg ta woda płynie.
    Wilk by nie kończyć już zaczętej sprzeczki,
    cały dialog z baranem zaczął z innej beczki.
    Beczałeś na mnie z twojej zagrody,
    - nie mogłem beczeć, bo - żem wilku młody.
    Czy ty beczałeś, czy tam kto inny,
    cały wasz naród dla mnie złoczynny.
    Zatem baranie nie ujdziesz śmierci,
    To rzekł i porwał jagnię na ćwierci.

    Zawżdy i racja zwykle tego bywa,
    kto jako pierwszy nad wodę przybywa...

    autor: Andrzej

    Jędruś, pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za kwiaty Ewuniu:)*

    White Rose of Athens

    http://www.youtube.com/watch?v=GIHb4aO0zEg&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  41. Pokory ? A niby dlaczego...przecież tu o poezję szło...a nie kto, jest kto...nadużyłam...nie chłop ze mnie a baba...no i co ? W ciąży którąś zostawiłam...w sytuacji bez wyjścia ? :))))

    Izuniu...wybacz, ale nie czuję pokory...
    Niech się korzy ten kto świństwa pisał...
    Wczoraj...Ewa pisała...że mam dożywotnią kartę wstępu na jej blog...i cóż warte jej słowa ?
    Wszystkiego dobrego...

    OdpowiedzUsuń
  42. A mnie dzisiaj Andrzej Waligórski się wyjątkowo podoba...
    Jakoś tak mnie Jasiek z rana natchnął:)

    Ach, to była historia

    Ach, to była historia bardzo drobnomieszczańska,
    Schemat przez recenzentów filmowych tępiony -
    Mąż wrócił o dzień wcześniej niż miał wrócić z Gdańska
    I zaskoczył kochanka w objęciach swej żony.
    Ach, to była historia niesmaczna nad wyraz,
    Żona jęła natychmiast spazmować i szlochać,
    Ten nieszczęsny kochanek z łóżka prędko wyłazi,
    A wyglądał, że tylko wziąć i się odkochać!
    Ach, to była historia plugawa i brzydka,
    W popielniczce przy łóżku fajczył się papieros,
    Ten facet dostał drgawek w chuderlawych łydkach
    Zaś mąż stwierdził naocznie, że to nie był heros.
    Przez sekundę w milczeniu spoglądali obaj,
    A mąż myślał: - Ej, gdybym miał spluwę i kule!
    A tamten facet myślał: - Moja garderoba!
    l ukradkiem, ogródkiem, sięgał po koszulę.
    Ach, to była historia na pozór codzienna.
    Takich zdarzeń wokoło zdarza się obfitość,
    Lecz nagle się zrobiła od innych odmienna.
    Bo mąż - choć sam się dziwił - jął odczuwać litość.
    Ach, to była historia niezupełnie wredna -
    - Tusz na twarzy tej żony rozmazał się z pudrem.
    To ten mąż się rozczulił i pomyślał: - Biedna...
    ... Skąd ona wytrzasnęła takiego łachudrę?
    Ach, to była historia ciekawa i nowa.
    Mąż podał temu panu jego nędzne getry,
    Podszedł do tej nieszczęsnej, dłoń jej ucałował.
    Wskazał gościa oczami i spytał: - Elektryk?
    Ach, to była historia z cholernym fasonem.
    Facet zaczął się tyłem cofać w drzwi otwarte.
    Lecz gdy chciał je przekroczyć z niepewnym ukłonem
    O próg potknął się, wrzasnął i zleciał na parter.
    Ach, to była historia najwyższej jakości.
    Gdy gość spadał, swą odzież pogubiwszy w locie,
    Mąż schylił twarz, by ukryć uczucie radości,
    Zaś żonie usta drgnęły w bezgłośnym chichocie.
    Ach, to była historia! I z jaką puentą!
    Kochanek cicho jęcząc po upadku wstawał,
    Spojrzał w górę i ujrzał, że już drzwi zamknięto.
    To właśnie mąż je zamknął. I umarł na zawał.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ... oczywiście, autor: Andrzej Waligórski

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecież Cię nie zablokowała.
    Na you tube jest sporo klipów z poezją.
    W księgarni są tomiki poezji.
    My korzystamy z uprzejmości Ewuni i rozmawiamy.
    Nie ma powodu aby się okłamywać.
    Przykre,że nie możesz tego pojąć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Izko, baaardzo proszę, już nie dyskutujmy na ten temat... tyle jest tematów do pogaduchy, tyle pięknych wierszy i piosenek, proszę...
    To nie ring bokserski.
    Przecież to tylko prowokacja, aby w kółko ten temat międlić...
    Na mnie można wylać bezkarnie każde pomyje:))

    Ale błagam, dość już na temat.

    OdpowiedzUsuń
  46. No cóż...poczekam, aż ty Izuniu...i reszta Ogrodników pojmie...

    I to nie będzie dla mnie przykre...

    OdpowiedzUsuń
  47. OK Ewuniu:)*

    Budka Suflera - Życie co dzień wiersze pisze

    http://www.youtube.com/watch?v=vy263-U_3-A&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  48. No cóż...niech zablokuje...

    OdpowiedzUsuń
  49. :)
    Dzięki Izuś za Budkę:)

    BUDKA SUFLERA - Cisza - KRZYSZTOF CUGOWSKI

    http://www.youtube.com/watch?v=0a3XG0gSQ9w&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomyje ??? Na Ciebie...Ewo, na litość Boga weź, jakąś tabletkę... nie wiem wezwij lekarza...bo bredzisz...

    OdpowiedzUsuń
  51. Życie to nie teatr - Marek Gałązka

    http://www.youtube.com/watch?v=j-UeXieBeKw

    OdpowiedzUsuń
  52. Izko to wiersz Stachury, bardzo go lubię w tym wykonaniu:

    Edward Stachura: Życie to nie teatr
    ISPLDK

    http://www.youtube.com/watch?v=8AW8aHimMnk&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  53. :)
    Maryla Rodowicz - Święty spokój [по-русски]

    http://www.youtube.com/watch?v=OCjswxZNMRs
    :)***

    OdpowiedzUsuń
  54. A tę piosenkę zawsze śpiewaliśmy na wszystkich rajdach studenckich:

    SDM- Opadły mgły wstaje nowy dzień

    http://www.youtube.com/watch?v=_rUaokmewig&feature=related
    :)
    Kurczę, co ja bym za to dała, żeby wyskoczyć choć na chwilę w góry, już się buki na pewno cudownie przebarwiły... aale byłby fotki do Ogródka:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja niestety nie studiowałam.
    Mile za to wspominam harcerstwo:)

    KRAJKA

    http://www.youtube.com/watch?v=uwrPYcWgL0Y&feature=related

    :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ach...przypomniało mi się lato :)))

    LATO PACHNĄCE MIĘTĄ KATARZYNA JAMRÓZ

    http://www.youtube.com/watch?v=DUtpIBjlFzk&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja nigdy nie należałam do harcerstwa, ale Ty masz pewnie podobnie miłe wspomnienia, jak ja - biwaki, wycieczki, ogniska, rajdy, wieczory przy gitarze...

    Maryla Rodowicz Jak Dobrze Nam Zdobywać Góry

    http://www.youtube.com/watch?v=hcmAWgFfgKA&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  58. O tak Ewuniu. A wiesz,że mój pierwszy obóz był pod Grunwaldem w 1960 roku:)
    Szukałam w internecie znajomych z tego okresu.Niestety nie znalazłam.

    harcerska szara lilijka

    http://www.youtube.com/watch?v=RXTLAVCYnSg&feature=related

    :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Chwilowo wyskoczę z Ogródka, bo mam gości.
    Na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Na łożu śmierci leży górol. Nagle prosi szeptem siedzącą obok babe:
    - Dej mi śklonecke swojski, jakoś mi niedobrze...
    - Tera sie nie pije, tera sie umiyro!
    I umar biydocek ło suchym pysku.
    Tero trza mu zaśpiywać - ło clemens, o pia, o dulcis. :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja mam taką swą teorię,
    po napiciu się żentycy.
    Babę piekły parzenice,
    - powróciła do spódnicy.

    Jam nie pisarz, ni literat,
    (gdzie mi tam jest do gieroya).
    Będę musiał już od dzisiaj,
    - sam poszukać sobie Boya.

    Przeto Wszyscy Moi mili,
    bądźmy zawsze z sobą zgodni.
    I nie kłóćmy się już więcej,
    - o zawartość z wełny spodni.:))

    Pozdrawiam.Miłego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jędruś jesteś bosssssski:)*
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Kabaret Moralnego Niepokoju - Tajemnica IPN

    http://www.youtube.com/watch?v=_-BnUqAuNjk&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  64. Brawo, Andrzej.Uśmiałam się do łez.Pozdrawiam was cieplutko.Za chwilę będzie piosenka.Stasiu,wracaj do Ogródka,tęsknię za Tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  65. http://karolkox.wrzuta.pl/audio/0vjQ732ME22/de_mono_-_poki_na_to_czas
    Dla Ogrodników. Czytałam, Ewa Twoją odpowiedź. Miło jest w Twoim Ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jędruś, mnie ta tyz nie łobchodzi
    w jakich Jontek stringach chodził
    Bo bywało, ze był cósik drazliwy
    i stawoł sie dlo insych uscypliwy
    Myśle, ze to wina stringów śnurka
    Co go smyroł gdzieś przy dziurkach.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  67. http://www.youtube.com/watch?v=H6pn4nI2AMw

    OdpowiedzUsuń
  68. http://www.youtube.com/watch?v=x9MIj-hL-P8&feature=related
    Bawcie się dobrze, zmykam na basen.Wpadnę wieczorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. http://www.youtube.com/watch?v=2ofzm3_UuhM

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  70. Анна Герман
    А он мне нравится

    Слова песни

    Мне говорят: "он маленького роста"
    Мне говорят: "одет он слишком просто"
    Мне говорят: "поверь что этот парень
    Тебе не пара совсем не пара"

    А он мне нравится, нравится, нравится
    И для меня на свете друга лучше нет
    А он мне нравится, нравится, нравится
    И это все что я могу сказать в ответ

    А он мне нравится, нравится, нравится
    И для меня на свете друга лучше нет
    А он мне нравится, нравится, нравится
    И это все что я могу сказать в ответ

    Он объясниться мне в любви не смеет
    И только лишь, как девушка краснеет
    Мне говорят "твой выбор не из лучших
    Ты нас послушай, ты нас послушай"

    А он мне нравится, нравится, нравится
    И для меня на свете друга лучше нет
    А он мне нравится, нравится, нравится
    И это все что я могу сказать в ответ

    Признаться вам, сама не понимаю
    Зачем о нем так часто я вздыхаю
    И почему мне только светит солнце
    В его оконце, в его оконце

    А он мне нравится, нравится, нравится
    И для меня на свете друга лучше нет
    А он мне нравится, нравится, нравится
    И это все что я могу сказать в ответ.

    А он мне нравится, нравится, нравится
    И для меня на свете друга лучше нет
    А он мне нравится, нравится, нравится
    И это все что я могу сказать в ответ.

    OdpowiedzUsuń
  71. Wiesław Drzewicz Gargamel 09 smerfofe okulary czesc 2/2 oryginal glos gargamela

    http://www.youtube.com/watch?v=Obg2E6lnSCc

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja się trochę zdrzemnęłam:)
    Pora na trzecią kawę:)

    Zdarzenie prawdziwe
    Żeleński Boy Tadeusz



    Siedząc żałośnie nad bakiem

    Dumałem o życiu takiem:

    Żeby to tak było można,

    By każda chęć płocha, zdrożna

    Była ode mnie odległa,

    By myśl moja zawsze biegła

    Ku zacności, ku dobremu

    I służyła tylko jemu.

    I wciąż bym się doskonalił,

    Tak żeby mnie każdy chwalił.

    Ale, jak to zwykle bywa,

    Że krótko trwa chęć poczciwa,

    Jakoś mi to potem przeszło

    I, co gorsza, się obeszło.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeszcze tego nie było żeby zjeść pierwszą literę swojego imienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  74. I jak tu postawić
    kropeczkę nad *i*

    Pozdrawiam Izuniu.Miłego popołudnia...:))

    Chris Norman - * For You *

    OdpowiedzUsuń
  75. *Baby I Miss You* by Chris Norman

    http://youtu.be/KhZK8PwiI8E

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie dziękuję Jędrusiu.Tobie również samych miłych chwil:)*

    pussy cat dolls -sway

    http://www.youtube.com/watch?v=aFPvKGL69kE&feature=results_main&playnext=1&list=PL856D94E3E5C3F4E1

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzień dobry Jędruś:)

    Już nie będę pisać
    o współczesnej modzie,
    no bo wiesz... o gustach
    gadać się nie godzi.:)

    Wypiję żętycę,
    śliwowiczkę lubię,
    mam też naleweczkę
    z pigwy. Tym się chlubię:)

    Łyk wina też dobry,
    nie poskąpię wcale,
    szczególnie czerwone -
    mnóstwo miewa zalet:)

    Wciąż dobrych stron szukam,
    gorzkie lekcje brałam,
    wszystko jest nauką
    choćbym i nie chciała:)

    Boya Ci przyniosę
    Tuwima, Leśmiana,
    aby Twa gębusia
    była roześmiana.:)

    Dzisiaj Waligórski
    jest owszem, na topie,
    co było, to było,
    lubmy się tu, chłopie:))

    ...i:

    Oddycham równo, śpię spokojnie,
    głowa do góry - ma dewiza,
    choć mi nie zawsze jest upojnie,
    choć ktoś mi czasem naubliża.

    Odrzucam szybko stare sprawy,
    kto chce, niech ze mnie dziś się śmieje,
    bo ja mam taki głupi nawyk -
    co rano witam dzień z nadzieją:)

    Pozdrawiam Jędruś, miłego piątkowego popołudnia:)
    Zaraz odsłucham wszystkie piosenki...

    OdpowiedzUsuń
  78. To Ci Ewuniu jeszcze jedną dorzucę:)))

    Gór mi mało...

    http://www.youtube.com/watch?v=0yeju61smxY&feature=related

    :)***

    OdpowiedzUsuń
  79. Dzięki Ci za muzę, lubię Chrisa Normana:)

    I NEED YOUR LOVE - Chris Norman & Suzi Quatro

    http://www.youtube.com/watch?v=k7bxOzmzNe0&feature=related
    :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ... to było dla Jędrusia. Resztę piosenek odsłuchuję:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dano:)
    Dziękuję za Annę German, widzę, że lubisz tę piosenkarkę:)

    Dla Ciebie - ANNA GERMAN BIERIOZA

    http://www.youtube.com/watch?v=F07LFN3kfcU&feature=related

    Pozdrawiam popołudniowo...chyba zapiszę się na basen w niedzielę, bo tylko wtedy mam czas.
    Ale w tę niedzielę mam chętkę na cudny, jesienny plener foto, więc pewnie się gdzieś wywłóczę...:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jaśku:)
    Ładna ta piosenka Sławy Przybylskiej, dzięki:)*

    Ja już wierszyków o stringach nie będę pisała, tylko podrzucę Tobie i Ogrodnikom Andrzeja Waligórskiego, dla dobrego humorku po południu:

    DOBRA RADA

    Bardzo się zdziwił
    Na swoim zamku
    Książę Radziwiłł
    "Panie Kochanku".
    Stojąc pod kranem
    Stwierdził raz rankiem,
    Że wciąż jest panem,
    Lecz nie kochankiem...
    Przyszedł medykus,
    Zbadał troskliwie,
    Zapisał fikus
    Moczony w piwie.
    Gdy ten nie pomógł,
    Zapisał potem
    Wywar ze stonóg
    I spanie z kotem.
    Przybył też rabin,
    Rady udzielił:
    - Każden karabin
    Kiedyś nie strzeli,
    Użyj pan sztuczek,
    Bądź pan ten pucer,
    Żeby był huczek,
    Choć pusty sztucer...
    Książę mu rzucił
    Czerwony złoty
    I się przerzucił
    Na anegdoty...
    Tkwi tu zasada
    Nader prawdziwa:
    - Kto dużo gada,
    Ten coś ukrywa!

    ... no,... może niech też będą stringi, ale artystyczne, w wykonaniu Golców:

    Golec uOrkiestra - Koniakowskie stringi

    http://www.youtube.com/watch?v=XOFpg8UZdTM

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  83. Odsłuchuję ;-) na razie i biję mięso ;-).
    Najszło mnie dzisiaj na zrazy, będzie super obiadek na dwa dni. Po co się przemęczać w łiiiikend ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=JH3WvI_S6-k
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzięki Izko, za góry... mnie też ich zawsze mało:)
    Ale tym razem niech to będzie cień wielkiej góry - w wykonaniu moich ziomali:

    BUDKA SUFLERA - Cień Wielkiej Góry

    http://www.youtube.com/watch?v=Vv8ms58L3c0&feature=related

    Mam miłe wspomnienia z tą piosenką:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Małpko, a ja jutro będę mielić mięsko. Zrobię mielone z buraczkami, bo już od dawna za mną chodzą...
    A do bicia mięska, podam Ci świetny rytm:

    Boys boys boys - Sabrina

    http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0&feature=related

    ;))

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj małpeczko.Te zrazy to będą zawijane?

    OdpowiedzUsuń
  87. Sorry Małpeczko za małą literę.Pośpiech:)))

    OdpowiedzUsuń
  88. http://www.youtube.com/watch?v=j89943p_SrQ&feature=related

    Sośnicka i Budka ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. A ja na weekend robię żeberka i surówkę z kiszonej kapusty:)

    Sławek Wierzcholski + Dżem - Żeberka

    http://www.youtube.com/watch?v=eHdTPcue_RU

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  90. Jasne, że zawijane ;-). Pozawija córka, ja już się wyżyłam na mięsie ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=nKcCwIBpPYs&feature=related
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziewczyny ,zrobiłam się głodna:)))

    Pod Buda - Jeść, pić, kochać

    http://www.youtube.com/watch?v=0PZxFpRxz9U
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  92. Może być Sośnicka z Wodeckim, skoro wyżyłaś się na mięsku.

    Z tobą chcę oglądać świat:

    http://www.youtube.com/watch?v=0azx_NTP96U&feature=related
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo proszę Izko, już podaję rodzinny obiad:

    Wojciech Młynarski - Obiad rodzinny

    http://www.youtube.com/watch?v=30_kr5zCQ78

    :))

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękny duet - Sośnicka - boska ;-)*

    OdpowiedzUsuń
  95. Dzięki Ewuniu:)*
    Po obiedzie może bubliczki:)
    Beata Rybotycka - Bubliczki

    http://www.youtube.com/watch?v=hOWXBrLJtYI&feature=related
    :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Małpeczko narobiłaś mi apetytu.Po niedzieli zrobię zrazy:)

    Grupa MoCarta & Artur Andrus Paskudny Wiolonczelista

    http://www.youtube.com/watch?v=M-WUZZ7hcHU&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  97. ;-)*
    http://www.youtube.com/watch?v=0ky0O3gbBPA&feature=related

    ;-)*

    OdpowiedzUsuń
  98. :)*

    Andrzej Poniedzielski - Rozdarcie I - Koncert najskrytszych marzeń 2011

    http://www.youtube.com/watch?v=GZS2PqSAzLs&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  99. Uwielbiam* Poniedzielskiego ;-)*

    http://www.youtube.com/watch?v=N08rmK_Mk6U&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  100. Dziewczyny, dziękuję za Poniedzielskiego, cudowny...:)
    Już zdejmuję fartuszek, bo wzięłam się za sprzątanie... mam dosyć krzątaniny i może łyczek romantyzmu na wieczór?

    Maciej Zembaty - Nędzna miłość

    http://www.youtube.com/watch?v=iAQHWFIESqA&feature=related

    Księżyc zza chmury uśmiech
    Nędzarzom śle jak my.
    Może nam choć wystarczy
    Na wspólny dymu łyk.
    Ty wstydzisz się okropnie
    Podartych butów swych,
    Bo chciałbyś dać mi wszystko,
    A nie masz prawie nic.

    Lecz pani jesień jest łaskawa,
    Póki nie spadnie pierwszy śnieg.
    Do nas należy dziś Warszawa,
    Każdy zaułek, dworzec, most.

    Pod bacznych gwiazd spojrzeniem,
    Rytm kroków gubiąc wciąż,
    Spieszymy znów nad Wisłę
    Powitać słońca krąg.
    Obejmij mnie, kochany,
    Wiem, jak cię dręczy głód,
    Lecz przecież w Mc Donald'sie
    Jest zimnych frytek w bród.

    Bo pani jesień jest łaskawa,
    Do stóp nam rzuca liści stos;
    Na szeleszczącym tym posłaniu
    Mogę ci dać miłości moc.

    Choć byle mysz kościelna
    Rothschildem przy nas jest,
    My mamy więcej szczęścia
    Niż wielki Billy Gates.
    W epoce wielkich przemian
    Niezmiennie jednak trwa
    Ta nędzna wielka miłość,
    Nasz romantyczny świat.

    Bo pani jesień jest łaskawa,
    Otula płaszczem słońca nas.
    Choć po jesieni przyjdzie zima,
    Będziemy aż do wiosny trwać.

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  101. A ja proszę miłych gości,
    lubię raz w tygodniu pościć.
    Co najwyżej dla ochłody,
    - wypijam kubeczek wody.

    Dbam o linię, (jak cholera),
    właśnie poszczę sobie teraz.
    I oczyszczam swe jelita,
    - jakby się ktoś o to pytał.

    Tak dla hecy, po kryjomu,
    mielonych nie jadam racji,
    Bo, to nigdy, nie wiadomo,
    - co podają w restauracji.

    No, a w domu, też nie jadam,
    bo szanuję, bo mam gest.
    Mam skłonności do podejrzeń,
    - i wiem co w kotlecie jest.

    W restauracji kombinują,
    kiedyś gość chciał upaść trupem.
    Bo pan kelner podał danie,
    - odgrzał mu wczorajszą zupę.

    Drugie danie odgrzewane,
    też pan kelner mu polecił.
    Po czym śpiesznie podał z gracją,
    - rachuneczek za kotlecik.

    Gość był głodny, zjadłby wilka,
    na nic słuszne podejrzenia.
    Trzeba szukać, gdzieś noclegu,
    - no i czegoś do zjedzenia.

    Gość zapłacił ów rachunek,
    i z kelnerem się nie spierał.
    Skonsumował co zamówił,
    - i szybciutko wziął "STOPERAN".

    Serdeczności ślę jak zwykle,
    i smacznego kotlecika.
    Restauracji nie polecam,
    - osobiście ich unikam...:))

    OdpowiedzUsuń
  102. Narobiłyście mi ochoty, a ja nie jem mięsa w piątek a mam z wczoraj wołowinę duszoną.Jak się przebudzę w nocy, to ją zmłócę:-)
    Lubię mięcho, mam to po tatusiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  103. I jeszcze może cudny Leonard Cohen:

    L. Cohen - Kochałem cię dziś rano.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZN0pkZl2W1c&feature=related

    :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Kabaret ani mru mru - *Chińska restauracja*

    http://www.youtube.com/watch?v=jI2ZHKdJxTM

    OdpowiedzUsuń
  105. He,he Andrzeju - jak wróbelek.
    Oczyszczaj swoje jelita, a my sobie pojemy - i kwita. ;-)*

    OdpowiedzUsuń
  106. Oczywiście żartowałam z tym młóceniem.Zmykam,bo zasypiam. Dobranoc, Ogrodnicy.

    OdpowiedzUsuń
  107. Andrzejku a tak goloneczkę i piwko:)))
    Na tą dietę:)))*

    OdpowiedzUsuń
  108. :)
    Kabaret OT.TO - Zasmażka (Pizza i pyzy) (Koncert Kabaretu OT.TO z orkiestrą Zbigniewa Górnego).

    http://www.youtube.com/watch?v=PBZoCwiQ-cM

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  109. Jędruś:)
    Ja o linię nie dbam wcale,
    linia sama o mnie dba,
    więc kotlecik sobie wtrajam -
    tral, la, la, tral, la, la...:)

    Z restauracji nie korzystam,
    i kalorii też nie liczę,
    w domu kulinarna przystań,
    co najwyżej - schody ćwiczę

    kiedy winda się zepsuje.:)
    A z laptopem nie ma żartów,
    bieg z ciężarem więc trenuję:
    piętro drugie, trzecie, czwarte...

    Siódme biorę od niechcenia,
    i już ósme - jestem w domu
    z windy korzystają lenie,
    pot ocieram po kryjomu...:)

    Ale proszę, jaki efekt!
    Ja nie muszę się odchudzać,
    mam figurę całkiem w dechę,
    więc mi z dietą nie przynudzaj:)

    Pozdrawiam smakoszy wieczorowo:))

    OdpowiedzUsuń
  110. "małe pifko"

    http://www.youtube.com/watch?v=Cb8ESoj-v2Y

    OdpowiedzUsuń
  111. Dobranoc, Danusiu, w nocy się nie młóci, co najwyżej delikatnie... bronuje, można też siać..:))
    Przyjemnych snów:)

    OdpowiedzUsuń
  112. ... a oprócz moich schodów z 20:47 zapraszam Jędruś na taniec brzucha, też dobre na linię:

    ARABIAN DANCE - Taniec Arabski - Taniec Brzucha - Sadie

    http://www.youtube.com/watch?v=vOnD3JOOlmU&feature=related
    :)

    OdpowiedzUsuń
  113. :)
    Jestem jak motyl- jest dobrze

    http://www.youtube.com/watch?v=tfyYmDcuqro&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  114. ... i jeszcze jedno ćwiczenie dla smakoszy i piwoszy:

    Sadie Bellydance

    http://www.youtube.com/watch?v=HiXwlae0FLA&feature=related
    :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Wow, Ewunia potrafisz tak?
    Dla mnie to za trudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  116. Nie Izko, tańczyć - to ja potrafię, ale zauważ, do tego trzeba mieć brzuszek, a ja go nie mam i w tym sęęęk:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Sprytna bestyjka.Mnie by zaraz dysk wyskoczył:)))

    OdpowiedzUsuń
  118. I mogę sobie co najwyżej zacytować J.I. Sztaudyngera:

    "Kości zostały rzucone -
    powiedział mąż, rzucając chudą żonę"

    :))

    OdpowiedzUsuń
  119. Aaale... o chudych bardzo ładnie też pisał Andrzej Waligórski:

    Chuda ruda

    Marynarz Maksymilian Faja
    Na koi siadł w kajucie swej,
    Już bryzgi wody na bulajach
    Świadczą, że statek ruszył w rejs.
    Marynarz Faja Maksymilian
    Cygaro ssie i patrzy w sufit,
    Coś tam wspomina, coś przeklina
    I płacze, płacze jak głupi.

    To było rude i chude
    Stworzenie portowe,
    Lubiło białą wódę
    A ciuchy fioletowe.
    Gdzie tam fiolety
    Do rudych włosów,
    Jak kastaniety
    Do bigosu.
    Opalona była na brązowo,
    Na rudo, na fioletowo,
    Ruda chuda i fioletowa,
    Więc marynarz wziął i zwariował.
    Już nie kusi go Hamburg i Londyn,
    Już nie musi mieć dużych blondyn,
    Taki był mocny,
    Taki miał luz,
    A tu chuda, a tu ruda,
    A tu ruda chuda blues.
    Aż po miesiącu czy po roku
    Przebywszy mnóstwo mil i burz
    Statek ponownie wszedł do portu,
    Ale tej rudej nie ma już,
    Podobno zwiała z jakimś szejkiem,
    A drudzy mówią, że to z Czechem.
    Więc nie wiadomo, z szejkiem czy Szwejkiem.
    A może ze szpiegiem lub Szwedem?
    Nie kochaj rudych i chudych,
    Panie Boże broń cię,
    Płyń lepiej na Bermudy,
    Utop się w Trójkącie.
    Jak ktoś do rudych włosów
    Nosi ciuchy fiolet,
    Najlepszy na to sposób -
    Pistolet.

    ...ale ona była na brązowo
    Opalona, na fioletowo,
    Ruda chuda i fioletowa,
    Chyba każdy by dla niej zwariował,
    Zwłaszcza oczy miała takie jasne
    I sukienki jakieś takie ciasne.
    Co tam New York,
    Co tam Santa Cruz,
    Tylko chuda, tylko ruda,
    Tylko ruda chuda blues.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Z kolei jak jest atrapa,
    - to nie ma za co złapać.

    OdpowiedzUsuń
  121. Z kolei - jak witaj brzusiu,
    zazwyczaj to - żegnaj kusiu...:)

    OdpowiedzUsuń
  122. I zobacz, Jędruś, jaki seksowny mężczyzna:

    Bo we mnie jest sex/ Michnikowski

    http://www.youtube.com/watch?v=G9zCbVDvQjA

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  123. Jędruś:)))

    Szydzik Zofia

    O historii pewnej wizyty - satyrycznie

    z cyklu - Przez wizjer




    Pewien Pan jeszcze w wieku sile,
    pracą ponad miarę zmęczony,
    w wannie spędził krótką chwilę
    i nie oglądając się na strony

    szusa dał w łóżko małżeńskie,
    o odpoczynku myśląc jedynie.
    Obok, tuż - ciepłe ciało żeńskie.
    Pomyślał - a może by tak...krzynę

    ze snu urwać, na rzecz krotochwili...
    Przecież z życia tak mało zostało!
    Myśl jak strzała i w krótkiej chwili
    stało się wnet, co stać się miało!

    Wtem z głębi domu odgłosy zastawy
    kuchennej, to nie żarty - moi mili!
    On przestraszony, ciut niemrawy,
    wyskoczył z łóżka w jednej chwili!

    Bieży zatroskany w ową stronę,
    w tym względzie, nie bacząc na nic!
    W kuchni widzi kochaną żonę,
    stanął zdziwiony... aż do granic!

    Na zamarłych ustach zawisło pytanie,
    co robisz tu miła, o tak późnej porze?
    Obiad na jutro... obiad – kochanie!
    A kto w sypialni?... ta kobieta hoża?

    W natłoku, informację zaniedbałam,
    przepraszam, po długim czasie z wizytą
    moja mamusia... do nas się wybrała...
    Przeciągnęła przez zęby informację sytą!

    A on stoi słupem z twarzą w dłoniach skrytą,
    nie wierząc słowom przykrym, jak gromy.
    - Wszak od lat gniewała się...a teraz z wizytą!...
    Ociera pot z czoła sytuacją spłoszony.

    W końcowej fazie rodzi się nie byle jaka
    konkluzja; widać w łożu każda jednaka,
    czy młoda kobieta...czy mocno dojrzała,
    nawet ta, co od lat z zięciem nie rozmawiała!

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  124. Gdy sterczące widzę cycki
    Wpadam w nastrój poetycki

    by Jan Izydor Sztaudynger

    OdpowiedzUsuń
  125. Wiesław Michnikowski "Jej rodzina"

    http://www.youtube.com/watch?v=fIaym0y4hg4&feature=related

    :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Oj, Jędruś, Jędruś... coś w tym jest:

    *** (Tak wszyscy...)
    Tak wszyscy ganią porubstwo i ruję,
    Nazwa okropna - ale jak smakuje...

    by Jan Izydor Sztaudynger
    :)

    OdpowiedzUsuń
  127. :)))

    Atrapa
    Nie taki diabeł ogoniasty,
    Jak by tego chciały niewiasty.

    by Jan Izydor Sztaudynger
    :)

    OdpowiedzUsuń
  128. ... i jeszcze dwie fraszki nieocenionego Jana Izydora:

    Brak wymagań
    Nic od kobiety człowiek nie wymaga -
    Może być naga...

    Cóż mi tam
    Cóż mi tam boskie najstraszniejsze gniewy,
    Bóg Adamowi raj wziął, nie wziął Ewy.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Best Of Raquel Welch Part I - Fan Video

    http://www.youtube.com/watch?v=HR-oR9cEyYY

    OdpowiedzUsuń
  130. Taaaakie laski... Jędruś:) Chyba pora już na sen... :)
    Jaśko pewnie przysnął zmęczony... więc już szykuję swoją dobranockę:)*

    OdpowiedzUsuń
  131. :)))

    Super kawałek bajki dla dorosłych "Kogut pedał"

    http://www.youtube.com/watch?v=hBbKxut_P3U

    ;)*

    OdpowiedzUsuń
  132. Miś w dużym niebieskim domu Piosenka na dobranoc

    http://youtu.be/JuOAs540ftE

    Dobry pomysł Ewuniu**** wpadł Ci do głowy.
    Jutro sobota weekendowa.A więc do jutrzejszego spotkania.Bardzo mi było miło.Dobranoc wszystkim.:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Późno już... kończy się kolejny październikowy piątek... czas więc na dobranockę. Dzisiaj z wierszem poety, który podpisał się "szarobury":

    szarobury

    Dobranoc - do ciebie

    do ciebie
    pośrodku nocy,
    przypłynę z księżyca blaskiem,
    muśnięciem warg zamknę twoje oczy,
    pogaszę światła ostatnie.

    do ciebie,
    o późnej godzinie,
    jesiennym deszczem spadnę,
    po włosach srebrzyście spłynę,
    ulecę z północnym wiatrem.

    do ciebie,
    gdy zamkniesz oczy,
    snem przyjdę,
    gwiazd bladym światłem...

    czekaj na mnie tej nocy
    gdy księżyc świeci najjaśniej.

    Dobranoc, dobranoc Kochani, obecni i nieobecni:)*** - snów najpiękniejszych:)***

    ... i kołysanka:

    Niebiesko Czarni, Helena Majdaniec - Przyjdź w taką noc, 1965

    http://www.youtube.com/watch?v=H4K7dEuikfk

    "Przyjdź w taką noc"

    Cóż warta noc kiedy już nie ma gwiazd
    Cóż watr jest dzień kiedy zbladł słońca blask
    I tylko wiatr błądzi znów pośród drzew
    Przyjdź do mnie przyjdź
    Czekam wciąż, wołam Cię!

    Przyjdź w taką noc kiedy lśnią setki gwiazd
    Przyjdź w taki dzień kiedy znów wstaje brzask
    Bo przecież wiesz, że kocham Cię tak jak nikt
    A więc w taką noc, a więc w taką noc
    A więc w taką noc proszę przyjdź!

    Pa... :)***

    OdpowiedzUsuń
  134. Dobranoc Jędrusiu:)*
    Do jutra...:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Pięknych snów Ewuniu.Do jutra .Pa:)*

    Dobrej nocy Ogrodnicy:)***

    OdpowiedzUsuń
  136. ... dobranoc, Jędruś, dziękuję Ci najserdeczniej za wiersze, piosenki i Twój humor... tak dzisiaj niezbędny... Do jutra, pod wierzbą:))

    OdpowiedzUsuń
  137. ... pa, Izko, dziękuję...:)*

    OdpowiedzUsuń
  138. Dopiero co wróciłem do chałupy, a tu już po dobranocce:(( Dołożę jednak i swoją słowami
    Alexandra Czartoryskiego -

    Twe najdelikatniejsze dłonie

    Nie wiem, czy kiedyś się odważę
    prosić, bym poczuć mógł na skroni
    dotyk, o którym dzisiaj marzę ...
    Twych najdelikatniejszych dłoni.

    Pytanie zadam, jak kwerendę ...
    Coś tli się we mnie. Czy zapłonie,
    gdy znowu w moich trzymał będę
    Twe najdelikatniejsze dłonie?

    Powiedz, czy kiedyś to możliwe?
    Choć echo słów twych we mnie dzwoni ...
    Jeszcze nie wierzę, że prawdziwe
    poczułem ciepło twoich dłoni ...

    W czerwonej sofie, tam, w galerii
    było-ż prawdziwym to spotkanie?
    Jak romantycznej wprost scenerii
    muśnięciem ... dłoni całowanie.

    Dotknąłem także Twoją dłonią
    skóry na mej, zmęczonej, twarzy ...
    I przez to myśli me się kłonią
    ku temu, co się w duszy marzy.

    Nie miałem o tym wprost pojęcia.
    Teraz, gdy chwila chwilę goni
    odczuwać pragnę te dotknięcia ...
    Twych najdelikatniejszych dłoni. :))

    I kołysanka - Sax - Zawsze będę cię kochał - instrumental Freddy Tak

    http://www.youtube.com/watch?v=Grjn5hvBrdU&feature=related

    Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** najsłodziuchnieszych snów:)*** i do jutra:)*

    OdpowiedzUsuń
  139. Głodny byłem i zjadłem "j" w słodkim słowie:)
    * najsłodziuchniejszych * - winno być - sorry:)*

    OdpowiedzUsuń
  140. ... czekałam, czekałam i się doczekałam...:)*

    Dobranoc Jaśku, dziękuję Ci najserdeczniej, uwielbiam ten wiersz:)***

    OdpowiedzUsuń
  141. Cudowny ten sax...
    To może jeszcze jeden:

    Romantic Sax - When A Man Loves A Woman

    http://www.youtube.com/watch?v=9b3abWwrkP8&feature=related
    :)***

    OdpowiedzUsuń
  142. To może przypomnę jeszcze Sissel w Tańcu


    http://www.youtube.com/watch?v=bGuFjwqhaG4&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  143. Ewuś,pisałem na prive.,że Cię kocham platonicznie ...
    Ta miłość ,jak do siostry najmilszej,wyniknęła:)-a teraz poważnie-z szacunku do Ciebie jako osoby nad wyraz wrażliwej i po ludzku tolerancyjnej,pełnej pasji i ufnej w dobre intencje innych (zawsze z pełnym szacunku dystansem)...\,łaskawie i rozumnie odrzucając napastliwość,jako zaprzeczenie rzeczowej krytyki a będące wynikiem ludzkiej ułomności:nietolerancji...
    Wiedz,że zawsze będę Ciebie wspierał i każdy,kto zarzuca cokolwiek złego Twoim intencjom lub reakcjom na ,,pewne działania"w blogowych rozmowach - ma mój odpór:

    http://www.youtube.com/watch?v=u60uNYENM90

    Kiedyś zrozumiom... ,że ZAWSZE warto być człowiekiem dla innych ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  144. Fantastyczna ta Sissel w tańcu...

    Niech może jeszcze zaśpiewa na zakończenie dzisiejszego Ogródka:

    Sissel - Hymne à l`amour (If You Love Me)

    http://www.youtube.com/watch?v=ElAW5AzgjJk&feature=related
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  145. :)* i jeszcze Sissel - Kjærlighet (Only Love)

    http://www.youtube.com/watch?v=tBya5VR7dIc&feature=related

    :)***

    OdpowiedzUsuń
  146. Adaśku:)
    Dobrze, że Ciebie zobaczyłam... dziękuję Ci bardzo, za wszystko, co robisz dla mnie i dla Ogródka...
    Dużo myślałam... jestem naiwna, tak... zawsze warto być człowiekiem, jak w "Twojej" piosence Dżemu.
    Mam tyle wątpliwości i żalu, zwątpienia, a jednocześnie empatii i współczucia... już nie wiem sama.
    Jestem jak gałązka na wietrze. Ja na prawdę nikogo nie chcę skrzywdzić, ale nie wiem, czy potrafię w sobie odnaleźć dawne zaufanie...
    Pozdrawiam Cię Tygrysku, dobrej nocki braciszku:))

    OdpowiedzUsuń
  147. :)*
    Jaśku, jeszcze... Sissel & Placido Domingo - Fire In Your Heart

    http://www.youtube.com/watch?v=IynnDhVvpPQ&feature=related
    :)***

    OdpowiedzUsuń
  148. Tygrysku - piękne Twoje słowa, pzwolisz, że się
    pod nie podłączę ?

    OdpowiedzUsuń
  149. No to Ewo...:)

    Masz obrońców trzech:

    Jaśka,
    Staśka
    I Adaśka:)))

    Kolejność dobrałem tak - żeby jakiś, choć lichutki, rym wyszedł:)))
    Dobrej Nocki wsiem życzliwym!
    Spiskowcom mówię dobitnie: " pocałujta w doopę wójta" !!!

    OdpowiedzUsuń
  150. :))) Stachu :))) saluto do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  151. Alexander Czartoryski jest w Ogródku zadomowiony - przywołam jego Rozmowy:

    Ciągle do siebie nam daleko,
    więc rozmawiamy. A rozmowy
    snem nam zamyka nocy wieko.
    Jak zachód słońca dzień zimowy.

    Tęsknota z rozmów tych nie znika.
    Od lat rozmowom nie ma końca,
    a każda każdy dzień zamyka.
    Jak dzień zimowy zachód słońca.

    Wciąż zaprzątają serce, głowę.
    Kończymy je miłymi słowy,
    żegnamy w dniu naszą rozmowę.
    Jak zachód słońca w dzień zimowy.

    Dziś też słowami się żywiła.
    Choć każde z nas jak jej obrońca,
    noc znów rozmowę nam skończyła.
    Jak dzień zimowy zachód słońca.

    Czy nas rozmowa kiedyś złączy
    jak pasujące dwie połowy?
    Czy wraz ze zmrokiem się zakończy...
    Jak zachód słońca w dzień zimowy.

    Dobranoc Znajomi Nieznajomi :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Staszku,Jaśku dzięki za wsparcie ...Nie!,nie mnie!:) ale naszej Ewuś :)
    Myślę,że w kwestii obrony TEGO BLOGA I JEGO SZACOWNEJ GOSPODYNI,MAMY JASNOŚĆ:)...

    http://www.youtube.com/watch?v=k8iNQvFhrNY

    OdpowiedzUsuń
  153. EWUŚ...KOCHAM INSTYNKTOWNIE TO NAGRANIE...

    TYKLO DLA CIEBIE:

    Baw się kochanie muzyką,ona leczy...

    http://www.youtube.com/watch?v=W6vPTAt8MFU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  154. Ewuś,tylko dla Ciebie !:D

    ,,zawsze bądź gorący lub lodowaty...nigdy letni..."!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=UqHjXF1gUWU

    OdpowiedzUsuń
  155. http://www.youtube.com/watch?v=y0ZvoGHxGU4

    http://www.youtube.com/watch?v=GOJk0HW_hJw

    OdpowiedzUsuń
  156. Moje Chłopaki kochane...
    Dziękuję za solidną, męską podporę:))

    Adaś... Twoja muza świetnie mnie rano pobudziła. Staram się rozwiać jakieś wątpliwości... trochę trudno mi idzie, ale już mam taki charakter, że rozszczepiam włos na czworo.. chociaż nie potrafię na 100% uzasadnić potrzeby tegoż...
    Między gorącym i lodowatym jest też łagodne, a zmysłowe ciepło...:))

    Cudowna dedykacja The Beatles, dzięki Tygrysku:))

    Zuziu, dziękuję nocną "Rozmowę" naszego Alexa, a nie chciałabyś czasem w dzień porozmawiać? Może być wierszem, albo prozą...

    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń