Powered By Blogger

czwartek, 15 listopada 2012

Pstryk!

Księżyc o jesiennym poranku.
Drzewa ziewają w mglistej bieli ...
...czas na dzień dobry:)
 Pstryk!
(w krzywym zwierciadle - autosatyra)

Dzienny rytuał budzik głosi,
wiatr cicho głaszcze nagie drzewa,
sen z powiek nie chce się wypłoszyć,
poranek w mglistej bieli ziewa.

Czas mnie do przodu ciągle goni,
dla marzeń zwykle niełaskawy,
jesień w szarawych barw odsłonie,
myśli zapadły w snu enklawy.

W świetle łazienki jakaś zjawa
w codzienne chwile brnie pomału,
w zaraniu dnia się zastanawia,
jak dzisiaj dotrzeć do finału.

Lustro się śmieje wniebogłosy,
do zwierzeń mnie już prowokuje,
ty śpisz, a ja mam słów niedosyt...
Pstryk! I już wierszem cię całuję.
;-)*

72 komentarze:

  1. Znowu mgła... i pstryk w czwartek!:)))*
    Witam, pozdrawiam z aromatem kawy i już zmykam w teren, życząc Wszystkim przyjemnego dnia.
    Do zobaczenia po powrocie:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pstryk Ewuniu* :)
    Z zachodnią przyroda obchodzi się łaskawiej. Snująca się mgiełka dodaje tajemniczości, upiększa, pozwala przejść na drugą stronę lustra, budować pałace marzeń.

    Kto liczy nasze pocałunki,
    kto na nie zważa?
    Ludzie maja troski i sprawunki.
    Bóg światy stwarza...
    Zapomniane przez nas dwoje ich różowe mnóstwo
    spada na dno naszych dusz,
    jak płatki miękkich, najpiękniejszych róż...
    Tam leżą i ciasno zduszone na sobie
    słodkim olejkiem się pocą,
    który rozpachnia się w nas każdą nocą
    i każdym ranem,
    i życia zwykłego jesienne ubóstwo
    czyni róż krajem, perskim Gulistanem.
    Kto nasze pocałunki liczy?
    Kto na nie zważa?
    Bóg światy stwarza,
    nie zapisuje w księgach słodyczy...

    - Maria Pawlikowska-Jasnorzewska Zapomniane pocałunki.

    ... z zapachem róż, herbaty i najczulszymi myślami :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstryk popołudniowy, Zuzanko:)
      Wschodnia miała dzisiaj całkiem sporo słońca po opadnięciu porannych mgieł, chociaż powietrze cały dzień było bardzo rześkie; cóż, do tego musimy się już przyzwyczaić. Lubię też tajemniczość mgły, ocierającą się niemalże o mistykę... wszystko można zobaczyć inaczej, kontury i kształty nabierają pięknej miękkości i delikatności; wspaniałe zjawisko, chociaż nieprzyjazne dla kierowców.
      Bardzo dziękuję za Zapomniane pocałunki, a Twój zapach róż i herbaty jest tak sugestywny, że roznosi się po całym ogrodzie:)
      A skoro dzisiaj lustro i satyra ma głos, to na początek nie może zabraknąć Jana Izydora Sztaudyngera.

      Lustro przed oczy podsunął mi strumień:
      „Taki jesteś” - wyszeptał - „a teraz się rumień!”

      -Jan Izydor Sztaudynger

      Pozdrawiam ciepło z domowych pieleszy w snującym się zapachu poobiedniej kawy, z promiennym uśmiechem:))

      Usuń
  3. ... na wczesne popołudnie ;-)))

    Nastawiaj luster wszędzie jakby to były kwiaty
    niech niebo odbijają srebrzyste ich makiety
    Nastawiaj luster ciemnych niech w nich lilie i szkła
    igrają jak delfiny gdy morzem pędzi szkwał

    Nastawiaj luster jasnych jak źrenice wody
    niech w nich bukiety róż żałują swej urody
    Nastawiaj luster w oknach nad łożem rozesłanym
    byś śmiejąc się objęła mnie tysiącem ramion

    - Vasile Nicolescu Lustra przełożył Jerzy Lisowski

    ... pogodnego, radosnego z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      ... a na popołudnie i przedwieczór dla Ciebie ;-)))

      * * *

      Kobieta trwa u lustra i szczotkuje włosy
      W kobiecie płynie cicha spokojna rzeka krwi
      I nagle coś Doprawdy nie wiadomo co
      Jakiś zapach przeczuty tylko Jakaś ciemność
      możliwe że podobna Wstążka mgły u lustra
      Rzeka powstaje z brzegów Oszalała wali
      w zastawy serca Niagara Niagara
      I to tylko dlatego że gdzieś
      w jakimś krajobrazie słonecznym mężczyzna
      Kobieta liczy kariera zawodowa dziecko dom pieniądze
      Więc dziecko dom pieniądze I mój Boże łyka
      Łyka tabletkę przeciwko nieszczęściu
      Rzeka jest znów leniwa powolna i cicha
      Spokojnie płynie pod łagodną skórą
      Potem odgrodziwszy się od ciemności
      poduchą i kołdrą
      kobieta myśli co z sobą przyniesie
      świetlane jutro

      I albo śpiewają w niej chóry anielskie
      abo to tylko radio od sąsiada

      - Dorota Chróścielewska

      ... z optymizmem... jednak - i z nutką zadumy:))

      Usuń
    2. ... nie tylko z nutką zadumy:)

      Kołysanka dla uśpionego lustra

      Śpij,
      Nie obawiaj się spojrzenia
      Błądzącego.
      Śpij.

      Ani motyl,
      ani słowo,
      ani ukradkowy promień
      spod zamka u drzwi
      cię nie zranią.
      Śpij.

      Jak moje serce,
      takim jesteś,
      lusterko moje.
      Ogrodem, w którym miłość
      Czeka na mnie.

      Śpij bez niepokojów,
      ale zbudź się,
      kiedy będzie umierał ostatni
      mych ust pocałunek.

      - Federico Garcia Lorca przełożyła Zofia Szleyen.

      ... bez optymizmu pewnie bym się nie odnalazła.
      Cieplutko, serdecznie, z podziękowaniem :)

      Usuń
    3. ... wieczór, cieniuteńka warstwa mgły pozwala wyobraźni na snucie prawdopodobnych jak i nieprawdopodobnych obrazów :)

      strumienie myśli
      rozpylone w kaskadach
      tworzących fontanny uczuć
      rozśpiewane i ciche
      delikatnym szumem
      przeźroczystej wody

      w zakamarkach istnienia
      dłonie szukają ciebie
      zanurzonej w zapachu snów
      w cieniach tajemnicy
      w blaskach promiennych lśnień
      kolorowych kwiatów

      w tęczach bezkresnego nieba
      budzą się oczy twoje
      malowane marzeniami
      moich poranków

      - kryszard oczy twoje

      ... :)))

      Usuń
    4. ... na Wschodniej też leciutki woal spływa cicho nad ziemią; można się poczuć jak w puchu, a pachnie jesiennie, fiołkowo-parmeńsko:)

      Zapach jesienny

      Już liście zieloną wyzionęły duszę
      i pachnie nią teraz ten park,
      gorzko, fiołkowo-parmeńsko,
      grzybami, dębami i miętą,
      oczekując przybycia zakochanych par...

      Odurzający to zapach,
      właściwy jesiennym fermentom -
      ma równocześnie siłę kobiecą
      i słodycz męską...
      tajemniczo brzmi szelest bezwładu...

      - M.Pawlikowska-Jasnorzewska

      ...:)))

      Usuń
    5. ... zapach jesieni - pięknie ujęła Poetka, właśnie te zapachy kojarzą się z jesienią. Odwołam się do wcześniejszego wpisu o snuciu obrazów.

      Obrazek

      Na piasku, z chmurami za sobą
      siedzą dziewczynki w trykotach.
      Ziemia jest siedmiobarwna jak ich radość życia.
      Morze jest jak moja tęsknota...

      - Maria Pawlikowska-Jasnorzewska.

      ... ach ta tęsknota ;-)))

      Usuń
    6. ... tęsknota, chociaż i słodka, i bolesna, może być inspiracją najpiękniejszej poezji...

      Jeśliś jest prawdą...

      Jesliś jest prawdą
      przyjdź do mnie bez słów
      i weź w Twe ręce wszystko
      co dać mogę
      lecz jeśliś snem jest pośród innych snów
      och ! to samotną puść mnie w dalszą drogę

      Czy wiesz co znaczy być jak biały bez,
      który ku słońcu wypręża się cały
      i tak już za nic nie chcieć więcej łez? -
      patrz na me oczy
      - One już płakały -

      - Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

      Dobranoc, Zuzanko, najpiękniejszych snów w delikatnych woalach pragnień i ze wszystkimi zapachami jesieni, pa :)))

      Usuń
    7. ... :)))

      Od zarania dziejów ludzie starali
      się zrozumieć świat poprzez miłość

      - Paulo Coelho

      ... dobranoc Ewuniu* :)

      Usuń
  4. Gdy ojciec mój żył jeszcze,
    tom na ojczulka zerkał.
    Gdy grał ze sobą w szachy,
    tak sobie, do lusterka.

    A siedział godzinami,
    przy szklance "Porter" piwa.
    I co dziwnego powiem,
    przeważnie - on wygrywał.

    Uśmiałem się czasami,
    z ojczulka, aż po pachy.
    Że gra on sam ze sobą,
    przed wielkim lustrem w szachy.

    Trenował godzinami,
    aż go bolała głowa.
    Bo chciał pokonać w końcu,
    Garego Kasparowa.

    Wiem z informacji wielu,
    że obaj trenowali.
    Gdy przyszło im się spotkać,
    wcale się nie spotkali.

    Spróbujcie kiedyś zagrać,
    i poznać to zajęcie.
    I przysłać, tak jak Ewa****
    dziś do impresji zdjęcie.

    Renata Przemyk - ** Makijaż twarzy **

    http://www.youtube.com/watch?v=KDGzn_DhBpU

    Wczoraj dostalem dzionek urlopu,
    aby posłuchać sobie hip - hopu.
    Właśnie słuchawki wkładam na głowę,
    a są ci one - bezprzewodowe.

    I tak Ewuni****nie "zbiję" z tropu,
    Ona**** nie lubi słuchać hip - hopu.
    Wiem, że Krzysztofa kocha Ibisza,
    noo.. i gdy w domu panuje cisza.

    Witam i pozdrawiam jednocześnie miłego wieczoru życząc.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstryk Jędruś:)
      Lustro mnie dzisiaj nie zbiło stropu, chociaż dowcipy zazwyczaj lubi i czasem zupełnie nie mam pojęcia, co to za zjawę pokazuje z rana. Niby skądś ją znam, ale doprawdy nie wiem, kto zacz...;-)

      ...lecz choć ostatnio dzień we mgle wstaje,
      godziny jasną kredką maluję,
      smutnym nastrojom się nie poddaję
      nawet kapuśniak* mi dziś smakuje.:)

      Nic mnie złości i nie przeszkadza,
      ludzie się stają bardziej życzliwi,
      rutynę zdarzeń na bok odkładam,
      czas mnie całuje tak jakoś tkliwiej.:)

      Lustro się śmieje, poprawiam włosy,
      a dnia niteczka cicho się przędzie,
      pogodny ducha w sobie nie płoszę,
      łapię garściami chwile naprędce.

      *nie cierpię kapuśniaku ;-)

      Aha - i nie kocham też Ibisza. Nie pamiętam też kiedy ostatni raz miałam włączoną telewizornię; chyba przy okazji jakiegoś pięknego baletu na Mezzo.
      Dziękuję za wierszyk, jesteście z Zuzanką niezawodni Ogrodnicy:))
      Usprawiedliwieni są tylko Iza i Jaśko, z przyczyn i okoliczności od Nich niezależnych, a poza tym nikomu się grabić nie chce...;)))

      Usuń
    2. ... nie zbiło z tropu - powinno być, sorry...:)))

      Usuń
  5. ...masz tu linka Humperdincka..:)

    http://www.youtube.com/watch?v=oazIqdQ3TtI&feature=fvwrel

    Miłego słuchania i oglądania...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Jędruś, zagrałeś show na godzinę słuchania, dziękuję, zaraz rozpocznę:) To ja skromnie, tylko na 3,18 minut.

      Love Me With All Your Heart - Engelbert Humperdinck

      http://www.youtube.com/watch?v=Y_20Aq_Y2k8&feature=related

      ... przyjemnego wieczoru:)

      Usuń
  6. Dobry wieczór Kochani:)
    Wreszcie mam sprawny komputer:)))
    Dziękuję pięknie za życzenia urodzinowe:)

    I JESZCZE..........ANDRZEJ PIASEK-PIASECZNY

    http://www.youtube.com/watch?v=pnOPyjEWfgc

    Miłego wieczoru:)
    Widzę,że sporo mam do czytania i słuchania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Izo-Zgubo:)))
      Mam nadzieję, że wszystkie trudności ze sprzętem masz już za sobą i z ochotą zabierzesz się za jesienne prace ogrodowe, czego Tobie i sobie (egoistycznie) życzę:))
      Dzięki za Piaska, piosenka całkiem mi nieznana, ale bardzo ładna.
      No to na inaugurację Twojej jutubki - jeszcze raz Andrzej niecierpliwy i trochę rysowania:)

      Andrzej Piaseczny - Niecierpliwi

      http://www.youtube.com/watch?v=laUQy4DVxCA&feature=related

      ... nadrabiaj lekturę szybko, bo jest co czytać i oglądać... wszystkiego miłego i bezawaryjnego dla Ciebie:))

      Usuń
    2. Witaj Ewo:)
      Czytanie zostawię na jutro. A tymczasem zaintrygowało mnie zdjęcie przed lustrem...:)))

      Włodzimierz Słobodnik

      Kobieta przed lustrem

      Jej twarz i ciało odbijające się w lustrze
      Jest przejrzystym echem jej twarzy i ciała.
      Jej ciemne włosy odbijające się w lustrze
      Podobne są do wielkiego ciemnego ptaka,
      Który po to leci bardzo nisko nad rzeką,
      Żeby połączyć swój lot z jej płynieniem.
      Sądzi, że nikt jej nie widzi,
      Więc z całą swobodą przegląda się w lustrze,
      Nie zdając sobie sprawy, że widzi ją komoda,
      Stół, fotel, szafa i lampa,
      Podpatrujące każdy jej ruch,
      Podobny odwiecznemu ruchowi planet.
      Swoboda jej ruchów graniczy ze swobodą
      Lekkiej jak czarny welon nocy.
      A każde przegięcie jej ciała
      Tak zespala się ze zmysłowym światłem lampy,
      Jak myśl o kwiecie z myślą o pocałunku.
      Jest tylko pozornie sama,
      Bo ku jej kobiecości rwie się wszelka męskość,
      Choćby w postaci flakonu lub dzbana.

      ...:)

      Usuń
    3. ...:))no, flakonu i dzbana - a i owszem:) Śliczny wiersz... dzięki:)
      To ja polustruję jeszcze lustro...

      Lustrowanie lustra

      W lustrze EGO
      spostrzega siebie jako OGE
      przyjmując tę odwrotność
      jako swe imię
      spogląda w lustro
      i teraz widzi znów
      EGO.

      - Urszula Kozioł.

      :)))

      Usuń
    4. Muszę jeszcze pochwalić Cię Ewo za "Jesienne serca". Piękny wiersz:)
      A na dobranoc dalej lustro....:)

      Halina Poświatowska

      Lustro

      jestem zaczadzona pięknem mojego ciała
      patrzyłam dzisiaj na siebie twoimi oczyma odkryłam
      miękkie zagięcie ramion znużoną okrągłość piersi
      które chcą spać i powoli na przekór sobie staczają się
      w dół moje nogi rozchylające się oddające bezmier-
      nie aż po krańce których nie ma to co jest mną i poza
      mną pulsuje w każdym liściu w każdej kropli deszczu
      widziałam się jak gdyby poprzez szkło w twoich
      oczach patrzących na mnie czułam twoje ręce na
      ciepłej napiętej skórze moich ud i posłuszna twojemu
      rozkazowi stałam naga naprzeciw wielkiego lustra

      a potem zasłoniłam oczy twoje żeby nie widzieć i nie
      czuć samotności mojego rozkwitłego tobą ciała

      * * *
      Cieplutkich snów Kochani...i do jutra,dobranoc:)

      Usuń
    5. Dziękuję Izo, bardzo mi miło, że przypadł Ci do gustu:)
      A Lustro Poświatowskiej mnie zachwyciło, kłaniam się z wdzięcznością:)
      Dla Ciebie na dobranoc Marzenie z cieniami miłości wyśpiewa Gary Moore.

      I Had A Dream - Gary Moore(Shadow of Love)

      http://www.youtube.com/watch?v=dNX3dxFmkEI&feature=related

      Dobrej nocy, dziękuję za dziś... uroczych snów:)

      Usuń
  7. Analogia, analogią,
    nie jest wcale sztuką wschodnią,
    Kiedy lustro masz w porządku,
    zrób zdjąteczko sobie w kątku ;)

    Albo w łazience, albo w przedpokoiku, albo...
    Pa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... albo na... balkoniku;-)
      Cześć Ozonko:)
      Znam jedną Analogię z pękniętym kryształem z przedpokoju, całkiem w porządku:)) Moja jest dopiero dwumiesięczna, tylko łazienka obca, a fotka całkiem z przypadku, przy okazji próbowania nowej karty pamięci na urlopie. Nadała mi się do dzisiejszej autosatyry, jak znalazł;)
      Pozdrówka, pa:)))

      Usuń
    2. Też ją znam;) Przypadki są najciekawsze. Bo jak bardzo się starasz , to nie powiem co Ci z tego może wyjść.
      Pozdrówka:)

      Usuń
    3. Najgorzej, jak ktoś się stara i obcina głowę, albo nogi...;))) Samemu przypadki mogą się zdarzyć tylko w lustrze.
      Pa, Ozonko, jutro do Ciebie wpadnę, bo już dziś padam. Dobranoc:)

      Usuń
    4. Zwłaszcza nogi;( Znam takiego obcinacza;)
      Pa;)

      Usuń
  8. Zrobiło się już bardzo późno, czas więc najwyższy pożegnać zamglony, czwartkowy wieczór. Jaśko jest bardzo zajęty, więc tylko ja dziś będę pełnić dobranockowe honory Ogródka.
    Pozdrawiam czule Jasieńku, jestem z Tobą myślami:)***
    Dzisiejsza dobranocka będzie z wierszem Leszka Waszczyńskiego.

    ***Na fali pragnień***

    Zabiorę cię daleko stąd -
    w bezkresne drogi mgnień dalekich,
    na ten wyśniony przez nas ląd,
    do źródła naszych pragnień rzeki.

    Zabiorę cię ze złego świata,
    gdzie resztki uczuć ledwie tleją -
    na łąki tęsknot całe w kwiatach,
    z zielenią trawy - jak nadzieją.

    I zaprowadzę ciebie tam,
    gdzie każde się marzenie spełni,
    tam do fantazji naszej bram,
    gdzie miłość poczujemy w pełni.

    Przytul się do mnie z całej mocy,
    uchyl przede mną czar zachwytu.
    Kołyszmy się w ramionach nocy,
    na fali pragnień - aż do świtu.

    *ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

    Dobranoc, dobranoc Ogrodniczki, Ogrodnicy i Ty mój Miły:)***... kołyszmy się na falach pragnień...:)))***

    ... i za chwilę pokołyszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a tęskną kołysankę wyśpiewa dzisiaj Gary Moore - Z miłością. Pamiętaj. (With Love. Remember)

      http://www.youtube.com/watch?v=vPrbUGj59n0&feature=fvwrel

      ... najsłodsze pa... remember:)***

      *ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

      Usuń
  9. Pamiętam, spoglądała,
    urody chcąc być pewna.
    Z bajeczki Andersena,
    cholernie zła królewna.

    W łazience kosmetyków,
    ci od imentu miała.
    Lecz ci pomimo tego,
    w lusterko spoglądała.

    Z podróży raz słuzbowej,
    koleżka jej powrócił.
    Wiadomość jej dostarczył,
    i bardzo nią zasmucił.

    Ciekawa była wieści,
    co przywiózł ów koleżka.
    Powiedział jej w sekrecie,
    gdzie mieszka piękna Śnieżka.

    Znalazła zła królowa,
    jabłuszko, gdzieś na ścieżce,
    A było przeznaczone,
    pięknej królewnie Śnieżce.

    A Śnieżka, nieświadoma,
    ugryzła to jabłuszko.
    Zemdlała i upadła,
    twarzyczką na swe łóżko.

    Zła była ta królowa,
    dopieła swego skutku.
    Smuciło się z wybryku,
    aż siemdiu krasnoludków.

    Wzywali pogotowie,
    by pilnie przyjechało.
    Pojęcia ci nie mieli,
    co się z królewną stało.

    Już wszyscy przypuszczali,
    skończona już bajeczka.
    A medyk zrobił szybko,
    płukanie żołądeczka.

    Gromadka krasnoludków,
    była w takich opałach.
    Aż w pewnej chwili Śnieżka,
    przytomność odzyskała.

    Co stało się z lusterkiem,
    (jeśli ktoś może wnika).
    Cholernie zła królowa,
    cisnęła do śmietnika.


    Uprzedzam, że mam wariujący internet i bajeczka może nie dotrzeć do Redakcji.Życzę dobrej nocy.Niech bajeczka nie wpłynie na jakość snu...:)












    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... dziękuję za lekko uwspółcześnioną wersję Śnieżki, Jędruś, witaj:) Już gnam do pracy, do spotkania po południu:)

      Usuń
  10. Witam w piątkowy poranek:)*
    Bardzo gęsta mgła, ciemno i chłodno, celsjusz na 0,5 minusa, a na dole pewnie jeszcze mniej.
    Kawa i widok zjawy w łazience stawia mnie szybko na nogi, więc może coś pogodnego namaluję na dzień dobry? Ach, gdybym była malarką... :-)

    Norah Jones - Pieśń malarki (Painer song)

    http://www.youtube.com/watch?v=BVI4wASoNcc

    Gdybym była malarką,
    Namalowałabym moje rozmarzenie.
    Jeśli to jest dla ciebie jedyny sposób, by być ze mną.

    Mogliśmy być tam razem,
    Właśnie tak, jak do tego przywykliśmy,
    Pod wirującymi niebami do zobaczenia.

    I śnię o miejscu,
    Gdzie mogłam zobaczyć twoją twarz
    I myślę, że mój pędzel mógłby mnie tam zabrać,
    Ale tylko wtedy…

    Gdybym była malarką,
    I mogłabym namalować pamięć,
    Wspinałabym się do wirującego nieba, żeby być z tobą,
    Wspinałabym się do nieba, by być z tobą…

    :)***
    ... ale póki co, już pędzę do pracy. Pogody ducha i przyjemnego dnia mimo... niepogody - i do zobaczenia po powrocie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są różne, prywatne, przyziemne,
      ulotne są chwile, marzenia, codzienne.
      Gdy marzysz, na twarzy masz uśmiech słoneczny,
      spełnienie tych marzeń, to czyn niekonieczny.

      Grafomańskie to , ale jestem koszmarnie niewyspana. Za tydzień, Kapadocja:)
      Pozdrówka:)

      Usuń
    2. Dzień dobry Ozon:)
      Zapewne masz rację, marzenia są do marzeń, rzadko się spełniają. Kapadocję znam ze zdjęć i relacji znajomych, którzy po niej wędrowali. Ciekawa jestem Twoich wrażeń. Z przyjemnością obejrzę Twoją relację.
      Serdeczności :)

      Usuń
    3. Cześć!
      Wiele czytałam, wiele słyszałam, teraz nareszcie "pomacam" osobiście;)
      Relacje zdam , jak wrócę.
      Pozdrówka:)

      Usuń
    4. Cześć Ozonko:)
      Marzenia, choć kruche, uskrzydlić potrafią,
      są działań początkiem, przywrócą ci zapał,
      bez marzeń nic w życiu nie może się zdarzyć -
      trzeba marzyć!

      Cieszę się, że spełnisz swoje marzenie o "pomacaniu" Kapadocji. Też znam ją tylko z lektur, filmów (w TV na National Geografic, Travel Chanel, Discovery, itp.) i ze słyszenia; ale jak wiesz, na zbiorowe wycieczki nie jeżdżę, bo to jest ponad moją wytrzymałość psychiczną i niezgodne z moim "duchem" zwiedzania. Może na emeryturze będę miała czas na dalsze wycieczki w dobrym, kilkuosobowym towarzystwie:)
      Życzę Ci wspaniałych wrażeń i dobrej, fotograficznej pogody:)
      Pozdrówka:)

      Usuń
    5. Dzięki, ale jeszcze tydzień do wyjazdu;)
      Pa:)

      Usuń
  11. Dzień dobry w mglisty poranek:)
    Na powitanie posadzę wiersz mojego znajomego Leszka Waszczyńskiego:)

    Wyspa dla nadziei

    Gdzieś czyjaś dłoń maluje słowa,
    co lecą w przestrzeń jak motyle.
    I w sejfie uczuć swych nie chowa,
    i myśli dobrych budzi tyle.

    I przez to dzień radośniej wstaje,
    i ciepło wspomnień z serca. bije.
    I masz z nim swą krainę bajek,
    i czujesz, że naprawdę żyjesz.

    Ten ktoś potrafi kochać, wzruszyć
    i każdą ranę w sercu sklei.
    I znowu w skołatanej duszy
    odkrywasz wyspę dla nadziei.

    I czujesz, że masz mniej znów lat,
    jesteś dziewczynką znów lub chłopcem.
    I znowu wierzysz, że ten świat
    nie zeszedł całkiem na manowce.

    * * *

    Bo Ogródek to taka wyspa...:)
    Pięknego dnia Ogrodnicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Izo:)
      Poranek z mlekiem, wieczór też; zdziwiłabym się, gdybym któregoś listopadowego ranka obudziła się bez mleka:))
      Chyba niedługo przestanę kupować śmietankę do kawy...;-)
      Dziękuję za wiersz L.W. i porównanie Ogródka do wyspy, bardzo mile połechtałaś moją próżność:)
      A co do marzeń - lubię teksty Jacka Cygana, a ten szczególnie do mnie mówi.

      Tkanina

      Gdybym był krawcem czasu,
      To po nocach, skrycie,
      Szyłbym dla smutnych ludzi
      Nowe, szczęśliwe życie.

      Nowe, szczęśliwe życie
      Piękne jak spod igły
      I trwałe tak, że miłość
      Nie zniszczy się nigdy.

      Z jednej tkaniny
      Wszyscy jesteśmy,
      Co się wyciera,
      Strzępi przez lata,
      Lecz jeśli chcemy,
      te wszystkie dziury
      Miłością da się
      Załatać.

      Na chłody dałbym ludziom
      Podszewkę nadziei,
      W rękaw po uśmiechu,
      Gdy ktoś się rozkleił.

      A dzieciom, w oczach których
      Nie migoce szczęście,
      Dałbym na całe życie
      Nowe życie zastępcze.

      Z jednej tkaniny
      Wszyscy jesteśmy,
      Co się wyciera,
      Strzępi przez lata,
      Lecz jeśli chcemy,
      te wszystkie dziury
      Miłością da się
      Załatać.

      Wyśpiewał ten tekst Seweryn Krajewski

      http://www.youtube.com/watch?v=TdzlYOp9c2g

      Chciała umieć uszyć taką tkaninę, bo sama wiem, jak bywa w życiu potrzebna...
      U mnie dziś zimno, jak nieszczęście, zmarzły mi nawet rękawiczki:)) Rano była cudowna szadź; każdy badylek ubrany był w misterny, koronkowy ażur; niestety, aparatu nie miałam goniąc do pracy. Mam nadzieję złapać ją jutro, albo w niedzielę:)
      Przyjemnego wieczoru w domowym ciepełku:)

      Usuń
    2. - chciałabym, sorry:)

      Usuń
    3. Witaj Ewo:)
      Dziękuję za Krajewskiego:)
      U mnie dzisiaj też zimno i mglisto..Chyba skuszę się na herbatę z prądem:)))
      Ciekawi mnie czy poranny gość z pierwszego zdjęcia znów zagląda w Twoje okno?:))

      Księżyc

      Widok z mego okna jest nie byle jaki,
      chmura całkiem naga tańczy na księżycu...
      A on wniebowzięty! Niezły z niego magik!
      - Ty lubieżnym blaskiem już się nie afiszuj!

      Nie dalej niż wczoraj, mnie kusiłeś wzrokiem,
      chętnie zaglądając w sypialniane okno!
      Czyżbyś już zapomniał żeś stary już chłopie
      a ciebie jak co noc znów miłostki ciągną?

      Nie dość ci, że gwiazdy odwróciły tyłki
      od zimnego drania ze szklanym spojrzeniem?
      Bo widzisz mruganie, to tylko dla zmyłki
      lecz star - miss dla ciebie ramolu - marzenie!

      annaG
      ;-)

      Przyjemnego relaksu po pracy...:)

      Usuń
    4. Kończy się dzień, zbliża się pora snu...:)
      Na dobranoc zagra nam Kenny G :)

      Kenny G - If

      http://www.youtube.com/watch?v=nrvtkxoDJ2A&feature=related

      Spokojnej nocy Ogrodnicy...miłych snów:)

      Usuń
    5. ... cudna muzyka i jesienne pejzaże, dziękuję Izo:)
      Pozostańmy jeszcze chwilę w nastroju saksofonu...

      Kenny G - Going Home

      http://www.youtube.com/watch?v=YZL_r3uUdD4&feature=related

      ... dobrej nocy... słodkich snów, pa:))

      Usuń
    6. ... ach! I należy Ci się jeszcze księżycowy wiersz...

      Księżyc

      Za mgłą tli się księżyc…
      Czuję jego spojrzenie w swoich oczach…
      Topię się w blasku…
      Czuję jak mnie woła…
      O słodki księżycu!
      Niech Twe mgliste światło…
      Uniesie mnie w górę…
      Nie pozwól mi zostać tu aż dzień nadejdzie…
      Nie pozwól by zraził mnie swym światłem!
      Zatańcz ze mną…
      Ten raz ostatni…
      Gdy jeszcze w pełni lśnisz…
      Otul mnie blaskiem, zakręć tym tańcem…
      Co zmysły rozpala gasząc rzeczywistość…
      Ostatni raz nie należę do nikogo innego…
      Nawet do siebie…
      I Ty jesteś tylko mój…
      Słodki księżycu…
      Utul mnie w swych świetlistych ramionach…
      I zabierz nim słońce zawita…
      Zatopmy się w tym tańcu na wieki…
      I w wiecznej nocy…
      Będę tu co wieczór czekać…
      Żegnać dzień…
      Witać Cię!
      Aż skończy się świat…
      Aż skończy się poranek i zmierzch…
      Aż skończymy się my…
      Czyli nigdy…

      - Małgorzata Korner

      :)))... :)))

      Usuń
    7. :)))
      Poranna kawa z księżycem...to miłe.Dziękuję:)

      Zbigniew Preisner - Melodia na dzień dobry (10 łatwych melodii na fortepian)

      http://www.youtube.com/watch?v=ri-k1pyLgk0

      :)

      Usuń
    8. :)
      ... dzięki za poranne nutki:)))
      za kilkanaście minut będzie nowy post...

      Usuń
  12. Dzień dobry Ewuniu*:)
    Za oknami mlecznie, chłodno, marzycielsko.
    Czasami tylko marzenia pozwalają trzymać pion ;-)

    Ogród marzeń

    Pozwól mi zajrzeć do ogrodu marzeń,
    w którym roztaczasz najpiękniejsze wizje.
    Dni się zmieniają w pełne szczęścia chwile,
    usłane miłością i wielką nadzieją.

    Tutaj spełniają się twoje życzenia
    masz moją miłość, trzymasz ją za ręce.
    W sennym misterium myślisz tylko o nas,
    a szczęście płynie w obłokach motylem.

    Być blisko razem, wysoko z gwiazdami,
    patrzeć na ziemię, głęboko się skłonić,
    nad nami księżyc mruży srebrne oczy.
    Odchyla kotarę do ogrodu marzeń.

    - Ryszard Kisiel

    ... Ewuniu*, piękna Twoja Pieśń. Dnia z rozmarzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj zamglonym wieczorem, Zuzanko:)
      Strasznie śpiący dzień; mimo ogromu pracy i kilku kaw, z trudem utrzymywałam powieki w pozycji umożliwiającej widzenie jakiegokolwiek druku;)
      Teraz z przyjemnością się rozmarzę, bo wszelki druk posłałam do stu diabłów przynajmniej do jutra (z wyjątkiem tego na ekranie lapka).

      Taki czas

      aki czas - gdy niebo wiruje nad głową,
      gwiazdy urzekają oczy słabym blaskiem,
      gdy ci księżyc gra sonatę... księżycową,
      kiedy słońce już nie może świecić jaśniej.

      Taki czas - gdy wszystko znowu jest najpierwsze,
      kiedy słyszysz z ziemi, nieba to wołanie,
      nawet wiatr je wplata w swoje tęskne wiersze
      - imię jej , najcudowniejsze, ukochane.

      W noc bezsenną (po co spać gdy można marzyć? )
      w myślach imię to na nowo wciąż odmieniasz,
      błagasz niebo, kusisz piekło - niech się zdarzy,
      niech się spełnią słodkie sny i te marzenia.

      I tak wolno mija noc, ty nieszczęśliwy,
      rozrywają cię pragnienia wprost podniebne,
      w kącie diabeł się zaśmiewa - głupcze siwy...
      Jaki siwy? Włosy mam jak księżyc - srebrne.

      - szarobury

      Zuzanko, rozmarzmy się w ten listopadowy wieczór, z lampką wina i mglistą poświatą latarni ulicznych za oknem:)

      Usuń
    2. Pierwsze słowo w pierwszym wersie wiersza powinno być "Taki", gdzieś się "T" zapodziało, sorki:)

      Usuń
    3. ... to jesteśmy w jednym klubie, taki czas ;-)Witaj wczesnym wieczorem :) reaguję ujemnie na mgłę i niskie ciśnienie.

      marzenia

      gdy marzeń pytasz
      jakież tajemne przesłanie
      niosą
      obraz za obrazem
      obawa za obawą

      i tęsknotę
      za
      tęsknotą

      w sercu
      które podtrzymuje cię
      w nieustannym spadaniu
      przez życie

      i jakaż wizja
      pojawiła się

      przez sekundę

      wtedy
      jesteś w domu

      jesteś w świecie

      - Dietmar Scholz przełożyła Joanna Graczyk

      ... obfitującego w marzenia i uśmiechniętego wieczoru rozpoczynającego weekendowe dni :)

      Usuń
    4. ... właśnie przespałam cały ten czas od ostatniego komentarza dla Ciebie otulona marzeniami, a teraz czas na wiersz dla Ciebie:)

      Otulone marzenia

      Owinęłam swoje ciche marzenia,
      W promienie wschodzącego słońca,
      Przytuliłam je mocno do serca,
      Oddałam całą czułość jaką posiadałam.
      Dopuściłam nadzieję i tęsknotę
      Do myśli o szczęściu, które dryfowało
      Niczym łódź po spokojnym oceanie uczuć.
      Dotykam delikatnie niespełnionych marzeń,
      Które mają kolor twoich oczu,
      I ciepło twych rąk.

      - Małgorzata Rams

      ... ciepło, z uśmiechem i zapachem herbaty jaśminowej:)

      Usuń
    5. ... no tak, ktoś musi pracować, by ktoś mógł otulać się marzeniami w czasie przedwieczornej drzemki...;-)))
      A teraz poproszę o ...

      Czemu kocham...

      Powiedz, dziewczę, o! powiedz, czemu twoje oczy
      tak błękitne, dlaczego skra w nich świeci boża,
      dlaczego mnie zabłysła wśród życia bezdroża,
      czemu w duszę mi wpadła, czemu serce toczy?

      Powiedz czemu, gdy śmiechu rozświetli cię zorza,
      lico twoje jaśniejsze od niebios przeźroczy -
      powiedz, czemu, gdy smutek ci skronie omroczy,
      łza twa jest czystsza, niźli perły morza?

      Powiedz, dziewczę, dlaczego czoło twoje białe,
      czemu włosy złocistsze niźli słońce w niebie -
      powiedz, czemu spojrzenia martwą topią skałę,

      czemu dłoń twa do marzeń anielskich kolebie,
      czemu, gdy cię kto ujrzy, śni przez życie całe;
      powiedz! - a ja ci powiem, czemu kocham ciebie!

      - Jerzy Żuławski

      ... z bardzo, bardzo ciepłym uśmiechem :)

      Usuń
    6. ... w podziękowaniu :

      Nie ma nic piękniejszego nad to, kiedy spogląda się
      sercem.

      - Chryzyp z Soloj

      ... dobranoc Ewuniu*, pa :)

      Usuń
    7. Zuzanko, rzutem na taśmę... dla Ciebie M.P-J z tłumem gwiazd.

      Tłum gwiazd

      Tłum gwiazd iskrzący w firmamentu głębi,
      Patrzący w okno, trwogą mnie przenika.
      Myśli me, stado spłoszonych gołębi,
      Spieszy do ciebie jak do gołębnika...

      Przytul mnie mocno w mej trwodze dziecięcej,
      Weź twarz mą w ręce, mów mi o miłości —
      Mów mi, ty, który wiesz ode mnie więcej,
      Że niepotrzebnie boję się ciemności!

      Że owe straszne światła w okna ramie
      To tylko komnat miłosnych tysiące,
      Które czekają, lampami płonące,
      Aż wejdziem do nich, znowu ramię w ramię!

      - Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

      Dobranoc, dziękuję pięknie za dziś... pa:))

      Usuń
  13. Niby mały pstryk
    a jaki ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Dobry wieczór Atalio, dziękuję za "ciekawy efekt". Najciekawsze z całego "efektu" są refleksy światła odbite w tafli lustra; nie wiedziałam, że tak to może wyjść na fotografii. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  14. A w taki mglisty, listopadowy wieczór może warto zadbać o poezję i muzykę?

    Gdy poezja


    Gdy poezja ci minie
    nic nie załka w kominie
    gdy poezja ci odfrunie
    nie powierzaj się fortunie
    ona kołem się nie toczy
    ona kołem
    na amen
    cię złamie

    ta poezja
    jest męcząca
    z piedestału
    ciało strąca
    i pomału
    przeciwstawia
    ducha ciału

    ale kiedy
    ciało słabnie
    to poezja
    ma tę moc
    by ciało przenieść
    jak złudzenie poprzez noc

    gdy poezja ci odleci
    tam gdzie jeszcze są poeci
    bardzo mało
    będzie miało
    twoje ciało

    gdy poezja ci przejdzie
    słońce zajdzie nim wzejdzie
    za jej brak zapłacisz drogo
    na ten brak nie stać nikogo
    nim poezja cię odumrze
    stań na chwilę, na chwilę i zrozum, że

    choć poezja
    jest męcząca
    z piedestału
    ciało strąca
    i pomału
    przeciwstawia
    ducha ciału

    ale kiedy
    ciało słabnie
    to poezja
    ma tę moc
    by ciało przenieść
    jak złudzenie poprzez moc

    choć poezja
    jest męcząca
    z piedestału
    ciało strąca
    i pomału
    przeciwstawia
    ducha ciału

    nim poezja cię odumrze
    stań na chwilę i zrozum, że
    o poezję, o poezję
    trzeba dbać

    gdy poezja ci odleci
    tam gdzie jeszcze są poeci
    bardzo mało
    będzie miało
    twoje

    ciało

    :)*

    Grzegorz Turnau - Gdy poezja.

    http://www.youtube.com/watch?v=laeFbaoKTj4

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry wieczór na dobranoc.:)***

    Dopiero co wstałem, a tu już pora na piątkową dobranockę.
    Dziś Kazimierz Wierzyński -

    *** Smuga ***

    Ten poszum drzew cię przyniesie
    Rozszeleści, rozsypie po lesie,
    Rozhołubi i rozkołysze,
    Aż cię zobaczę, usłyszę,
    Aż twoje malutkie, pisklęce
    Po twarzy przesnują się ręce,
    O, moja daleka, daleka,
    O, moja miła, miła,
    Moja tęsknota cię czeka,
    Miłość się moja stęskniła.

    Nie ma cię, nie ma zbyt długo,
    Bezsilny i cichy już jestem,
    Wołam cię każdym szelestem,
    Westchnieniem każdym cię proszę,
    W pamięci powtarzam i noszę,
    Dotykam się oczu i głowy
    I tęsknię i tęsknię zbyt długo,
    Ty mój poszumie lipowy,
    Ty moja pachnąca smugo.

    Miłość się moja stęskniła.
    Tęsknota cię moja czeka,
    O, miła, miła, miła,
    Daleka.

    ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

    I kołysanka - Scorpions - Still Loving You

    http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc&feature=related

    *** Wciąż Cię kochać ***

    Czasu, potrzeba czasu,
    Żeby odzyskać twą miłość znów.
    Będę tam, będę tam.
    Miłość, tylko miłość,
    może przywrócić mi twą miłość pewnego dnia.
    Będę tam, będę tam.

    Będę walczył, kochanie, będę walczył,
    By wygrać twą miłość znów,
    Będę tam, będę tam.
    Miłość, tylko miłość
    Może zburzyć kiedyś ten mur,
    Będę tam, będę tam.

    Jeśli chcielibyśmy znów
    Zacząć wszystko od nowa,
    Spróbowałbym zmienić
    Rzeczy, które zabiły naszą miłość
    Twoja duma zbudowała mur, tak silny
    Że nie mogę się przebić.
    Tam naprawdę nie ma szans
    By zacząć jeszcze raz od nowa.
    Kocham cię.

    Spróbuj, kochanie spróbuj,
    Uwierzyć w moją miłość znów,
    Będę tam, będę tam.
    Miłość, nasza miłość
    Po prostu nie powinna być odrzucona,
    Będę tam, będę tam.

    Jeśli chcielibyśmy znów
    Zacząć wszystko od nowa,
    Spróbowałbym zmienić
    Rzeczy, które zabiły naszą miłość
    Twoja duma zbudowała mur, tak silny
    Że nie mogę się przebić.
    Czy naprawdę nie ma szans
    By zacząć jeszcze raz od nowa?

    Jeśli chcielibyśmy znów
    Zacząć wszystko od nowa,
    Spróbowałbym zmienić
    Rzeczy, które zabiły naszą miłość
    Tak, zraniłem twoją dumę, i wiem
    Co wtedy czułaś.
    Powinnaś dać mi szansę,
    To nie może być koniec.

    Wciąż cię kocham
    Wciąż cię kocham
    Wciąż cię kocham, potrzebuję twojej miłości,
    Wciąż cię kocham
    Wciąż cię kocham, kochanie

    ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

    Dobranoc, dobranoc Paniom i Panom i Tobie Miła. :)***
    ..."I'm still loving you" .:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór Jasieńku:)***
      To masz tak samo, jak ja - padłam, jak smyczek i przespałam prawie całe, piątkowe popołudnie. Nostalgiczna pogoda i zmęczenie całotygodniowym szaleństwem pracy wzięło górę:)
      Czas już zatem na piątkową dobranockę, bo chyba jeszcze wszystkiego nie odespałam...
      Dzisiejszą dobranockę wyszepczę wierszem Twojej Krajanki - Haliny Poświatowskiej

      *** (Oczekiwanie jest naszą porą)***

      Oczekiwanie...
      ... jest naszą porą
      a najlepiej jest czekać na Ciebie!
      tyle wieczorów...
      zakwitło na roześmianym Niebie.

      Jesteśmy tacy sami...
      ...trzymamy się za ręce
      i nawet Kot pod Piecem zamilkł
      i słucha jak Pada Deszcz...

      Pluszczą Krople - to Twoje nogi
      Idziesz do mnie przez złote kałuże
      Twarz Ci zmokła - scałuję Deszcz
      chodź ...chodź...

      W moje ręce Ciepłe!
      W moje ręce Oczekujące!
      W moje usta Zachłanne!
      ...jak Deszcz.

      Dobranoc, dobranoc Ogrodniczki, Ogrodnicy i Ty Mój Miły:)*** ... "chodź, chodź"... :)***

      ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

      ... i za chwilę tylko duża miłość w kołysance...

      Usuń
    2. To jeszcze - U2 - With Or Without You

      http://www.youtube.com/watch?v=XmSdTa9kaiQ


      "Z tobą lub bez ciebie"

      Widzę twoje kamienne spojrzenie
      Widzę cierń obracający się w twoim boku
      Czekam na ciebie
      Kuglarska sztuczka i zrządzenie losu
      Każe mi czekać na łożu fakira
      Więc czekam bez ciebie

      Z tobą czy bez ciebie
      Z tobą czy bez ciebie

      Walcząc z burzą dobijamy do brzegu
      Oddajesz mi wszystko, ale ja chcę więcej
      I czekam na ciebie

      Z tobą czy bez ciebie
      Nie mogę żyć
      Z tobą ani bez ciebie

      I oddajesz siebie
      I oddajesz siebie
      I oddajesz
      I oddajesz
      I oddajesz siebie

      Me ręce są związane, ciało posiniaczone
      Zdobyła mnie, nie mając nic do wygrania
      I nic innego do stracenia.

      Z tobą czy bez ciebie
      Nie mogę żyć
      Z tobą ani bez ciebie

      :)))***

      ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

      Usuń
    3. ...pokołysze zaś bardzo delikatnie, przy dźwiękach gitary Piotr Bukartyk

      ***Maleńka miłość***

      http://www.tekstowo.pl/piosenka,piotr_bukartyk,malenka_milosc.html

      Tak rozpaczliwie, niecierpliwie szukamy jej
      I tak ogromnie nieprzytomnie pragniemy jej.
      Na cudzym łóżku spod poduszki uciekła nam
      I tylko jedno wiesz na pewno, nie wróci tam.

      Taka maleńka miłość potrzebna od zaraz,
      Taka na jedno życie, jak znalazł.
      Taka maleńka miłość od zaraz potrzebna,
      Taka co gra na całość, ta jedna.

      Piszemy wiersze o tej pierwszej nie wiedząc, że
      Jest jedno "ale", może wcale nie było jej.
      Tak niestarannie, tak zachłannie chwytamy czas.
      Wciąż pełni obaw, że by mogła przegapić nas.

      Taka maleńka miłość...

      Taka ogromna miłość potrzebna na zawsze,
      Ona na pewno przyjdzie, tylko patrzeć.
      Taka ogromna miłość, co wszystko zrozumie
      I tylko patrzeć - trzeba umieć.

      ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*• :)***

      koniecznie... tylko wielka miłość... i najczulsze pa... do soboty bez budzika :)))***

      Usuń
    4. ...:)*
      to ja też jeszcze pogram... chwilka:)*

      Usuń
    5. Scorpions-You and I

      http://www.youtube.com/watch?v=_qbDsdfHlmk&feature=related

      Tracę kontrolę z twojego powodu
      Tracę kontrolę, kiedy tak na mnie patrzysz
      Jest coś w Twoich oczach co mówi tej nocy:
      Nie jestem już dzieckiem, życie otworzyło drzwi
      Do nowego ekscytującego życia

      Tracę kontrolę, kiedy jestem blisko ciebie, mała
      Tracę kontrolę, więc nie patrz na mnie w ten sposób
      Jest coś takiego w twoich oczach, czy to miłość od pierwszego wejrzenia
      Jak kwiat, który rozkwita, życie chce, byś poznała
      Wszystkie jego tajemnice

      To wszystko jest zapisane w liniach twojego życia
      To wszystko jest wyryte w twoim sercu

      Ty i ja mamy takie marzenie
      By dla naszej miłość znaleźć miejsce, gdzie moglibyśmy się ukryć
      Ty i ja zostaliśmy stworzeni
      By kochać siebie teraz, na zawsze i jeszcze o dzień dłużej

      Tracę kontrolę z twojego powodu, mała
      Tracę kontrolę, więc nie patrz na mnie w ten sposób
      W twoich oczach jest coś takiego, co tej nocy mówi:
      Wciąż pragnę więcej, jak nigdy przedtem
      W moim niewinnym życiu

      To wszystko jest zapisane w liniach twojego życia
      To wszystko jest wyryte w twoim sercu

      Ty i ja mamy takie marzenie
      By dla naszej miłość znaleźć miejsce, gdzie moglibyśmy się ukryć
      Ty i ja zostaliśmy stworzeni
      By kochać siebie teraz, na zawsze i jeszcze o dzień dłużej

      Czas zatrzymał się, kiedy dni niewinności
      Zamieniły się w noc
      Kocham cię, dziewczyno i zawsze będę
      Przysięgam, że będę przy tobie
      Do dnia mojej śmierci

      Ty i ja mamy takie marzenie
      By dla naszej miłość znaleźć miejsce, gdzie moglibyśmy się ukryć
      Ty i ja zostaliśmy stworzeni
      By kochać siebie teraz, na zawsze i jeszcze o dzień dłużej

      :)))***

      ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

      Usuń
    6. ... mogę tylko zmienić - kocham cię chłopaku i zawsze będę przy tobie... :)*

      Usuń
    7. I tylko jeszcze - Laura Pausini - One More Time
      Piękne, że nie mogłem sobie odmówić.:)***

      http://www.youtube.com/watch?v=w2yaZxWwS9Y&feature=related

      Dobranoc,..."Gdybym mógł przytulic Cię jeszcze raz"...
      :)***

      Usuń
    8. ღ♥ღ*•.¸¸.•*ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*•.¸¸.•ღ♥ღ*

      Usuń
    9. ... cudne! Dziękuję...:)*
      ... to jeszcze ja... Dla Ciebie

      Laura Pausini: Without You

      http://www.youtube.com/watch?v=JFZ1Vdk6TLs&feature=related

      Zamknij oczy i powiedz "dobranoc"
      I przytulaj mnie aż to porannego światła
      Kiedy słońce zacznie świecić
      Pocałuję Cię
      Po raz ostatni
      I zacznę żyć bez Ciebie

      Chciałabym sprawić abyś został
      Ale wiem że nie mam takiej mocy, by nakłonić
      serce do tego, co musi zrobić
      Więc pocałuj mnie
      Ten ostani raz
      I powiedz, jak mam żyć bez Ciebie

      Ponieważ Cię kocham
      Bez końca
      Ponieważ potrzebuję Cię
      byś był moim wszystkim
      Powiedz jakie znaczenie ma życie bez Ciebie?

      Gdy zapadnie noc
      Wciąż będę stała
      Ponieważ Ty zawsze
      Będziesz w moim sercu
      A w moich najgłębszych wspomnieniach
      Nigdy nie będę musiała być
      Bez Ciebie

      Miłość jest jak sztuka
      Czujesz ją i trzymasz w swoim sercu
      Wiesz, że to zawsze będzie prawdą
      Więc pocałuj mnie
      Na zawsze
      Nawet, jeżeli będę musiała żyć bez Ciebie

      Ponieważ Cię kocham
      Bez końca
      Ponieważ potrzebuję Cię
      byś był moim wszystkim
      Powiedz jakie znaczenie ma życie bez Ciebie?

      Gdy zapadnie noc
      Wciąż będę stała
      Ponieważ Ty zawsze
      Będziesz w moim sercu
      A w moich najgłębszych wspomnieniach
      Nigdy nie będę musiała być
      Bez Ciebie

      ***

      Dobranoc:)***

      Usuń
  16. Ciekawe zdjęcia.
    Świetny blog.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam:
    http://krzysiekpolcyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krzyśku, dziękuję bardzo za pochwały; miło mi, że podobają Ci się moje prace. Jutro zajrzę do Ciebie, pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Cześć!
    Sobota jakaś cicha i zamglona. Jeszcze ostatnie remonty ulic przed zimą. We mgle chyba łatwiej poruszać się nostalgii.

    Przedziwnie tak, zrobiło mi się smutno,
    jesienna mgła zasnuła cały kraj,
    Poranny brzask w zasłonach mgły tej utknął,
    ponury dzień, listopadowy raj.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mgła opada powolutku,
    lecą z drzewa żółte liście.
    Skoro nie ma ich kto grabić,
    idę w plener oczywiście.

    Rozpoznania dokonałam,
    ze swojego balkonika.
    Wkładam nowe bateryjki,
    i trenować idę bzika.

    Jeszcze tylko nie zapomnę
    o wypiciu kawy łyka.
    Biorę z sobą "PANASONIC",
    i w plenerek się wymykam.

    Nieoszczędny mam aparat,
    dużo mi energii kradnie.
    Przeto wrócę już niebawem,
    gdy mi bateryjka padnie.:)

    Witam i miłego weekendu życzę..)


    OdpowiedzUsuń
  19. Ozonko, Jędrusiu, przenieście swoje komentarze do nowego posta, witam:))

    OdpowiedzUsuń