Powered By Blogger

czwartek, 8 grudnia 2011

Zguba


Na przekór plusze wspomnienie lata z mojego ogrodu.

Zguba

Za okami ciemno, słyszę tylko koty,
którym się majowe marzą serenady,
chodzę niespokojnie, serce mi łomocze -
może się schowała gdzieś na dnie szuflady?

Albo ją zgubiłam, jak do pracy biegłam,
mam zbyt luźną kurtkę, dziurawe kieszenie...
zawsze była przy mnie, myśli moich strzegła,
teraz sobie poszła gdzieś z latarni cieniem...

Sprawdzę na tej półce... taki tam bałagan...
czyjeś stare listy, zasuszony kwiatek...
Gdzieś ty się ukryła? Wyłaź z kąta, błagam,
bo bez ciebie pisać wierszy nie potrafię.

Nagle lekki chichot słyszę gdzieś na górze -
nie wiem, czy anieli, czy też diabli z piekła,
siedzi sobie wena na mej klawiaturze -
„przecież jestem tutaj, coś ty taka wściekła?”

(z archiwum 2010 r. - dzisiaj aktualny ;-))

39 komentarzy:

  1. Dzień dobry:)
    Plucha, deszcz ze śniegiem, na termometrze +2 st.
    Zo to bardzo dobrze mi się spało, aż za dobrze...:)
    Dzisiaj, to już nawet bez kawy, ale teren blisko, na miejscu...
    Miłego dnia, zmykam do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewuniu:)
    Pewnie Twojej wenie zachciało się wczasów:)))

    ** WENA NA WCZASACH **
    Zaszyła się wena na łące wśród ciszy.
    Zabrała ze sobą tobołek niewielki.
    Do uszu słuchawki wetknęła z bławatków,
    udaje, że modna i, że mnie nie słyszy.

    Naga, nagusieńka biega, nuci, skacze.
    Udając motyla spija nektar z kwiatów.
    Zza krzaka ukradkiem podgląda zające,
    beztroska i pewna, że jej to wybaczę.

    Pomyślałam, dobrze, niech odpocznie sobie.
    Dam jej dwa tygodnie, przeżyję to jakoś.
    Wyciszy się, wzmocni, nabierze doświadczeń,
    a w końcu zatęskni i wróci w pokorze.

    I tu niespodzianka,po trzech dniach skruszona
    do drzwi zapukała ze źdźbłami we włosach.
    Rozsiadła się w swoim bujanym fotelu -
    gdzie będzie ci lepiej, wariatko ty moja ? ;)

    Autor: nureczka

    Słonecznego dnia Ogrodnicy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))

    "Maki" Piosenki z lat 1914-1918 -wyk. 1935

    http://www.youtube.com/watch?v=OFpigvmOuPE

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Maki

    Chwieją się w polu maki purpurowe

    Jakimś marzącym, sennym, dziwnym chwianiem...

    (Drżącymi dłońmi złotą tuląc głowę,

    Ktoś dziewczę ze snu zbudził całowaniem...)



    Chwieją się maki wśród pszenicy złotej,

    Pośród srebrnego kołyszą się żyta —

    (Usta miłosnej szukają pieszczoty,

    Pierś drży, miłosnej pieszczoty niesyta...)



    Chwieją się maki... Wiatr rytmiczną falą

    Czerwone kwiaty ich z lekka kołysze...

    (Szalone usta drugie usta palą,

    Upajające w nie sącząc haszysze..)



    Chwieją się maki płomienne w rozkwicie,

    W słonecznym blasku południa mdlejące...

    (O upojenia miłosne! O życie!

    O czarodziejskie i wszechmocne słońce!...)

    Zdzisław Dębicki

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry wszystkim.:))

    Jest dwa gradusy, na termometrze,
    trzeba wychodzić w podwójnym swetrze.
    Do tego jeszcze, wełniany szalik,
    tak dziś zaleca, słupek na skali.

    Niechaj Działkowicz kurtkę ubiera,
    to mu przestanie zimno doskwierać.
    Niech nie powtarza, to wszystko "betka",
    i niechaj chodzi w ciepłych skarpetkach.

    I rękawiczki, jakieś skórkowe,
    czapkę zimową włoży na głowę.
    Jak nie usłucha moich poruczeń,
    pan doktor wyda stosowny druczek.

    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Andrzeju:)
    Dalida na rozgrzewkę:)

    Dalida - Jouez Bouzouki 1982 (version sterio)

    http://www.youtube.com/watch?v=Q03xs_Rzf4s&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))
    KACZUSZKA i MAK

    http://www.youtube.com/watch?v=PKbuPD1Cmn0

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ..NOSTALGIA - D ♥ A ♥ L ♥ I ♥ D ♥ A...Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    http://www.youtube.com/watch?v=5lM4Stqzu94

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie stało się dla mnie nie do zniesienia...

    /-/ Dalida

    * Parce que je ne t'aime plus *

    http://www.youtube.com/watch?v=TptLLn410ZQ&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  10. wierny czytelnik8 grudnia 2011 14:17

    Witaj Ewo.
    W taki dzień można zgubić chęć do każdego działania, nie tylko wenę. Zmierzch od rana do wieczora i chlapa na dworze.
    Jakoś nie widzę, żeby Cię wena omijała. Potrafisz napisać o chmurze, drzewie, górach, liściu i mgle. A najważniejsze, że w Twoich wierszach zawsze są uczucia a nie tylko opis tego co widać.
    Coś takiego, jak w tym wierszu -

    Wojciech Bąk

    * * *

    Nie śmiej się, kiedy mówię: Służę!
    Poety służba jest wysoka,
    Choćby jedynie kochał róże
    I wielbił wiatru lot w obłokach...

    Choćby o cieniach tylko śpiewał,
    O świerszcza graniu, muchy locie,
    O smutku rąbanego drzewa
    I mgle, i dni jesiennych słocie...

    Śpiew więcej niźli słowa znaczy
    I jest w nim wielkich głosów echo:
    Płacz wyższy jęczy w śpiewu płaczu,
    Śmiech wyższy dźwięczy w śpiewu śmiechu.

    On służy zasłuchany w chórze
    Głosom dalekim i wysokim –
    Chociażby tylko chwalił róże
    I drzewa wielbił, i obłoki...

    I nie dziw się – mijają wieki,
    A on się w drodze nie pomyli,
    I chórem zabrzmi wtór daleki,
    Zaklętej w słowie, drżącej chwili.

    z tomu „Zastygłe chwile”, 1958

    Serdecznie pozdrawiam Ciebie i gości bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry Izko:)
    Moja wena jest kapryśna i lubi się trochę pomizdrzyć i polenić...:) Wolno jej, czasem jej odpuszczam, bo ileż można pracować...:))
    Dziękuję za makowo-ptasie impresje muzyczne, a co może wena zrobić z człowieka, dowiesz się tutaj:

    Tomasz Różycki

    Kawa i tytoń

    Kiedy zacząłem pisać, nie wiedziałem jeszcze,
    co ze mnie zrobią wiersze, że się przez nie stanę
    jakimś dziwnym upiorem, wiecznie niewyspanym,
    o przezroczystej skórze, chodzącym po mieście

    jakby lekko naćpany, kładącym najwcześniej
    się razem z wściekłym brzaskiem, i jeszcze nad ranem
    łażącym po znajomych, zupełnie spłukany,
    jak jakaś menda, insekt, przywołany we śnie

    kawałkiem gołej skóry, czy może westchnieniem.
    I nawet nie wiedziałem, w co mnie wreszcie zmienią
    te durne wiersze, skarbie, i że to ty właśnie
    przywołasz mnie do życia i że dzięki tobie

    tylko będę widzialny, z tobą się położę
    i odczekam tę chwilę, dopóki nie zaśniesz.

    ... ze mną tak źle jeszcze nie jest, nie łażę nad ranem po znajomych, tylko... czekam na wenę, a potem biegusiem do roboty:)

    I dawno nie było Leszka Długosza, więc może warto przypomnieć?

    Leszek Długosz - Ja chciałbym być poetą

    http://www.youtube.com/watch?v=Dlnc2gp8ig0
    ;-))

    Miłego wieczoru z poczuciem humoru..;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam na starość, takowe nawyki,
    że lubię posłuchać, góralskiej muzyki.
    Kupiłem słuchawki ja bezprzewodowe,
    zakładam wieczorem na strapioną głowę.

    Z przyjemnością sobie, przez nie muzy słucham,
    a ona mi wpada, prościutko do ucha.
    Nawet jak zasypiam, to mam je na głowie,
    magnesy w słuchawkach są neodymowe.

    Opis tych słuchawek, mogę też uprościć,
    przenoszą ci one, moc częstotliwości.
    Nie da się opisać, nie mieści się w głowie,
    jakie mają duże, podbicie basowe.

    Muzyka słyszalna, prawie jak na dłoni,
    nie muszę już chodzić, więc do filharmonii.
    Teraz własnie słucham muzyki z Podlasia,
    lecz w zupełnej ciszy, jakby makiem zasiał.

    Pozdrawiam serdecznie, wszystkich melomanów
    właśnie słucham muzy, ze stacji Pacanów.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Blogger mi się zbiesił i nie wpuszcza... może teraz?

    Witaj Jędruś:)
    Bardzo się cieszę, że przychodzisz co dzień do Ogródka z własnym słowem, bo widzisz, jak to jest (tak a'propos gradusów):

    Że dwa gradusy, to nie jest powód,
    by się linkami obrzucać znowu.:))
    Tu własne słówko by się przydało,
    trochę w Ogródku jest go za mało...:)

    Jakiś komentarz, lub żarcik zręczny,
    czy też do wiersza, czy do piosenki.
    Pogadać chwilę ciut o pogodzie,
    co życie niesie i ksiądz dobrodziej.;-)

    Jędruś przychodzi tu z własnym wierszem,
    świat komentuje z rana najpierwszy.
    Może artykuł jakiś przeczytał,
    lub maszerował naprzód z kopyta? :)

    Siła by mówić, słowo do słowa -
    już gawędka miła gotowa.:))

    Serdeczności i uściski wieczorne, a na deser coś o kwiatach...:)

    Dalida - Le temps des fleurs (Remix) 2001

    http://www.youtube.com/watch?v=QT4z18pzLQ4
    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ... ostatni wers powinien brzmieć: i już gawędka miła gotowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry Wierny:)
    Już kilka razy usiłuję Ci wysłać komentarz, a upiorny blogger za każdym razem zjada.
    Dziękuję za miłe słowa o mojej wenie, też ją czasami lubię:)
    Moja wena jest czasem podobna do tej z wiersza Jadwigi Zgliszewskiej:

    Jadwiga Zgliszewska

    MOJA WENA

    Bywa
    czasem obfita
    rzeką wezbrana
    i pełna słońcem
    jak letni poranek
    obiecująca

    i gęste krople syropu
    z dojrzałych owoców
    że tylko spijać
    niczym wino

    pęka
    jak dojrzały strąk bobu
    roni ziarno płodne
    niosę je wtedy w dłoni
    słowa głodnym

    bywa
    że się ukrywa
    wymyka
    płoży powojem zza płotu
    (chwytam ją wtedy
    jak za grzbiet kota)

    gonię
    co tchu
    pędzę
    a ona i tak
    odwiedza mnie
    kiedy zechce

    nagle
    żarem buchnie
    ogniem rozbłyśnie
    by całkiem zgasnąć
    za chwilkę

    czasem
    cicho się skrada
    że muszę nasłuchiwać
    by jej nie przegapić
    nie przegadać...

    lecz kiedy
    już ją mam
    wiersz
    pisze się sam!

    Serdecznie pozdrawiam i życzę zmiany pogody tak Tobie, jak i sobie...:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo proszę, Jędruś, dla Ciebie - góralska muzyka:

    Golec uOrkiestra-GÓRALSKIE TANGO

    http://www.youtube.com/watch?v=L9L9dXWI6Qc

    ... a do tego, ze słuchawkami możesz trochę popląsać do tej muzy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poruszę Twą duszę...Salvatore Adamo - Fleur

    http://youtu.be/glj239tuCjM

    OdpowiedzUsuń
  18. Poruszyłeś czule, różą Cię przytulę ... :)

    Salvatore Adamo - Quand les roses

    http://www.youtube.com/watch?v=9WxYrkvlVgo&feature=related
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Salvatore Adamo - *Plus tard*

    http://www.youtube.com/watch?v=uUoTvWWmE7U&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja się pytam, kto mi odpowie,
    gdzie się zapodział Staszek i Cotek?
    Bo z nimi chciałam pogadać sobie,
    żart tu wprowadzić i jakąś psotę:))

    A może Jaśko sypnie dowcipem,
    ułoży wierszyk nam krotochwilny,
    podam Im wino, a nawet przy tym
    uśmiech Im poślę wielce przymilny...:)

    Zasnęli wszyscy gdzieś z chochołami,
    albo szukają w sklepie mamrota,
    noc dzisiaj piękna jest, jak aksamit,
    a mnie na rymy przyszła ochota.:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałem Ewo****
    Staszka i Cotka.
    Jechali gdziesik(?)
    sobie na wrotkach...

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuj duch! Zawołał Jędruś do Stacha,
    zapomniał jednak zabrać lizaka.
    Czapką pomachał, a Staszek dalej
    na swoich wrotkach sunął wytrwale.

    Cotu zachciało się gwiazdki z nieba
    i nie zamierza dzisiaj tu śpiewać.
    Cocicę dorwał i utknął w krzakach,
    już nie wyciągniesz go, nieboraka...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem pewien,
    ale i Cotka.
    Jechała z nimi,
    także na wrotkach.:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Już się znaleźli,
    Staszek wraz z Cotem.
    Cotek po mleku,
    ma nadkwasotę.:(

    Cotek na wrotkach,
    (to pierwsza liga).
    Na nadkwasotę,
    zażył - Ranigast.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gerry Rafferty - *Baker Street*

    http://www.youtube.com/watch?v=SSd0pJSKzNY

    Wieczorowe serdeczności dla nieobecnych Gości...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam się i ja ze swoimi...:)

    Gerry Rafferty - Right Down the Line

    http://www.youtube.com/watch?v=NSfOB8ANdWU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  27. Bry na wieczór :)*

    Boję się czy Stachu z Cotem
    nie zlegli gdzieś pod płotem
    albo dla zaspokojenia chcicy
    poszli razem do obcej cocicy.

    ale Artur Andrus mówi, że:


    Nie ma kobiet niedobrych,
    Tak jak nie ma kobiet słabych,
    Drzewa przegryzają bobry,
    Mężczyzn rozgryzają baby…
    Znaczy… Kobiety.

    Nie ma kobiet niemiłych,
    Tak jak nie ma kobiet płaskich,
    Gdyby takie nawet były,
    Najważniejsze zawsze laski…
    Znaczy… Kobiety.

    Choć mnie ciągasz na mielizny,
    Wpędzasz mnie na dno rozpaczy,
    To kobieta dla mężczyzny
    Bardzo dużo znaczy!

    Niedaleko Legnicy,
    W górę od Jeleniej Góry,
    W poniemieckiej kamienicy,
    Mieszka stary grawer, który
    Znaczy kobiety.

    Graweruje pośladek
    W słonko drzewko i obłoczek,
    Napis: „Tutaj byłem, Władek”
    Oraz kilkadziesiąt foczek…
    Znaczy… Kobiety.

    Spójrz! Stoimy jak tygrysy,
    Które czają się do skoku:
    Jeden siwy, drugi łysy,
    Trzech z wadami wzroku.

    Macho, playboy i pierdoła,
    I ci trzej, co widzą słabo,
    Życzą chórem: bądź wesoła
    Ukochana polska babo!

    Bądź kobieto przyjacielem!
    I wyciągaj ty mnie ze dna,
    Bo kobieta znaczy wiele!
    Najchętniej nie jedna!

    no i tyle w temacie naszych...

    OdpowiedzUsuń
  28. Bry, Jaśku:)*
    Ej tam, ej tam... takie to Andrusowe gadanie, jak każdego chłopa...:)
    I ten macho, i playboy i pierdoła myśli, że jest głową i myśli, że...

    Że to głowa kręci szyją,
    niech mnie Jaśku kule biją...:))
    Zaraz pewnie mnie rozstrzelasz,
    bo tak bywa zawsze – nie raz!
    Pan jest każdy zniewolony -
    „co mam zrobić?” pyta żony.
    Z żoną wciąż, to zbyt męczące,
    pan więc szuka dochodzącej...
    Morał z tego prosty, zasię,
    ten szczęśliwy, kto kocha się.
    Po co browar ma kupować,
    gdy chce piwa posmakować?...:))

    ... i tyle w temacie... A o Cocie i Stachu już nie napiszę, bo nie daj Bóg znów przesolę...:))

    OdpowiedzUsuń
  29. ... i jeszcze klasyk o mężczyźnie:

    Marian Załucki

    Wszystko o mężczyźnie

    Moja żona to mądra niewiasta.
    Moja córka, proszę państwa, dorasta.
    Moja żona więc z głębi fotela
    mojej córce rad nieraz udziela.

    - Nie szukaj, córeczko, mołojca!
    Nie trzeba. Popatrz na ojca:
    nikt się na oko nie wyzna,
    a widzisz - mężczyzna.

    Mężczyźnie nie trzeba urody.
    Mężczyzna nie musi być młody.
    Mężczyzna się nie ma podobać nikomu
    - mężczyzna potrzebny jest w domu!

    Z mądrością to także przesądy
    - intelekt to - dziecko - nie wszystko ...
    Mężczyzna nie musi być mądry
    - wystarczy, jak na stanowisku.
    Mieć życie wewnętrzne bogate?
    A po co mu?
    Popatrz na tatę!

    Mężczyznę nam z nieba zesłali,
    córeczko, nie po próżnicy:
    mężczyzna i w sercu
    płomień rozpali,
    i węgla przyniesie z piwnicy ...

    Niekiedy zaprosi do tańca,
    podskoczy w rytmie klawiszy
    i wtedy mężczyzna
    ma w sobie coś z s a m c a:
    tak dyszy, córeczko, tak dyszy ...

    A czasem, by mówić już szczerze,
    napadną go myśli niezdrowe
    i wtedy w mężczyźnie
    wręcz budzi się z w i e r z ę!
    Domowe, córeczko, domowe ...

    Nie szukaj, córeczko, mołojca!
    Nie trzeba - popatrz na ojca...

    Wówczas posłuszna swej mamie
    córeczka spojrzała na mnie
    z tkliwością i czcią nienaganną,

    i z krzykiem:

    "Ja chcę być panną!"
    ***
    ... no tak... o ile prościej być kobietą...:)*

    OdpowiedzUsuń
  30. KSM - o boże jaki to wstyd

    http://www.youtube.com/watch?v=IUnmdAc-77o&NR=1&feature=fvwp

    OdpowiedzUsuń
  31. Może jeszcze raz Andrus?

    "Piosenka o podrywie na misia"

    Jeśli tylko będziesz chciała
    Zdmuchnę troski i kłopoty,
    Wybuduję Tobie Mała
    Pałac z terakoty.
    Chodź tu do mnie… Dziś… dziś…
    Bo nie trafia ci się co dzień
    Taki biedny, smutny Miś,
    Zaraz po rozwodzie.

    Ref:
    Niech się Pani Misia nie boi,
    Niech się Pani Misia nie lęka,
    Do wesela się Misio zagoi…
    Bardzo fajna piosenka.

    Tutaj cztery szwy na łuku,
    Tu, na pleckach, mam znamiona,
    Takie mi zrobiła kuku
    Moja była żona.
    Chodź tu do mnie… Dziś… dziś…
    Taka fajna z Ciebie babka,
    Spójrz jak biedny, smutny Miś
    Słania się na łapkach.

    Ref: Niech się Pani Misia nie boi,
    Niech się Pani Misia nie lęka,
    Do wesela się Misio zagoi…
    Bardzo fajna piosenka.

    Ślady walki mam na pysiu
    Cięć, uderzeń i odgnieceń,
    Strasznie dużo teraz Misiów
    W każdej dyskotece.
    Chodź tu do mnie… Dziś… dziś…
    Tul się do siwego futra,
    Taki biedny, smutny Miś
    Przynajmniej do jutra…

    Ref:
    Niech się Pani Misia nie boi,
    Niech się Pani Misia nie lęka,
    Do wesela się Misio zagoi…
    Bardzo fajna piosenka.

    Artur Andrus Podryw na misia.wmv

    http://www.youtube.com/watch?v=EUgiITPA0WU&feature=related

    :)*

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem tak, żadne tam, zasię
    - przecież wszystkie baby nasze
    Jedrka, Stacha, moje, Cotka
    Nie oprze się nam żadna cnotka.

    Czy se kupisz browar, krowę
    Na warsztacik zawsze gotowe.
    Lecz do flirtu cię zniechęca
    Łatwa miłość - taka cielęca.

    ...choć i taka też bywa.:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze prawisz, Jaśku drogi...:)
    Cielęcina? Cóż, ma nogi,
    gorzej u niej z główką bywa,
    gdy na chłopów tylko chciwa.

    Choć są harde, jurne chłopy,
    takich dzisiaj tony, kopy,
    Tors pną dumnie, głos ich słodki,
    lecz szukają... tylko kokotki...:)

    Czasem znajdą tą właściwą...
    z takim mogę pójść na piwo:)

    ... i bez browaru się obejdzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. My tu gadau gadu i już pora na tradycyjną ogrodową
    dobranockę. Dziś Jan Kasprowicz -

    "Czekałem na ciebie wczora"

    Czekałem na ciebie wczora,
    Od rana czekałem do rana,
    Wywiodła mnie w pole tęsknota,
    Miłością twoją pijana.

    Przenigdy już czekać nie będę,
    Takem chciał zarzec się w gniewie,
    Lecz kłamstwo jest obce mej duszy,
    O fałszu nic serce me nie wie.

    Więc powiem ci prosto i szczerze,
    Ty moje dziwne kochanie:
    Chociażbym wieki miał czekać,
    Dość woli na to mi stanie.

    Bo cóż ja mam czynić, niebożę,
    Jeśli nie czekać do końca?
    Wszakże ty jesteś zachodem
    I wschodem mojego słońca.

    ***

    Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** - już czas na
    upojne sny:)***

    OdpowiedzUsuń
  35. I jeszcze kołysanka - Barbra Streisand - The Way We Were

    http://www.youtube.com/watch?v=WOIfBrjKv1U&feature=related

    "Wspomnienia"


    Oświetlają kąty mojego umysłu
    Mgliste akwarelowe wspomnienia
    Tego, jacy byliśmy
    Rozproszone obrazy
    Uśmiechów, które zostawiliśmy za sobą
    Uśmiechów, które dawaliśmy sobie nawzajem
    Po to, jacy byliśmy

    Czy to możliwe, że wszystko było wtedy tak proste?
    Czy też czas przepisał każdą linijkę?
    Gdybyśmy mieli szansę, by zrobić to wszystko jeszcze raz
    Powiedz mi – Zrobilibyśmy? Potrafilibyśmy?

    Wspomnienia
    Mogą być piękne, a jednocześnie
    Co jest zbyt bolesne, by to zapamiętać
    Po prostu wybraliśmy zapomnienie

    Więc ten śmiech
    Będziemy pamiętać
    Zawsze, gdy wspomnimy
    To, jacy byliśmy

    Więc ten śmiech
    Będziemy pamiętać
    Zawsze, gdy wspomnimy
    To, jacy byliśmy

    Dobranoc :)***

    OdpowiedzUsuń
  36. *******************ஜ۩۞۩ஜ*******************
    *******************DOBRANOC******************
    இڿڰۣ-ڰۣஇڿڰۣ-ڰۣஇڿڰۣ-ڰۣஇڿڰۣ-ڰۣஇڿڰۣ-ڰۣஇڿڰۣ-ڰۣஇڿڰۣ-ڰۣ

    OdpowiedzUsuń
  37. Jędruś:)
    Przez girlandę umiem przeskoczyć... Za chwilkę będę z dobranocką...:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I już jestem ze swoją dobranocką, troszkę dziś spóźniona, ale to nie moja wina...:)*
    Mam na dobranoc wiersz Agnieszki Hajec:

    Agnieszka Hajec

    Szczęście

    Kto dotknął je i kto je zna?
    Tak czasem pytam nawet siebie.
    Ile to szczęście odmian ma?
    Ile barw tęczy lśni na niebie?

    Szczęście, gdy słońce wita ranek,
    szczęście - gwiazdami noc błyszcząca,
    szczęście, o którym wie kochanek,
    kiedy miłości struny trąca.

    Szczęście, gdy ma ktoś o nas pamięć,
    że wierzy - wbrew idiotom paru.
    Szczęście, gdy ptaki rozśpiewane
    w zielonej kniei wśród konarów.

    Szczęście - gdy pragnę i gdy tęsknię,
    gdy cieszy nawet chwila płocha.
    I szczęście chyba to największe,
    gdy piszę znów - jak ciebie kocham.

    Dobranoc, dobranoc Kochani:)*** snów tylko ze szczęściem...:)***

    ... i za chwilę kołysanka...

    OdpowiedzUsuń
  39. ... a kołysankę zaśpiewa oczywiście -

    Barbra Streisand - All I Ask Of You

    http://www.youtube.com/watch?v=CiAfADSxK7U&feature=related

    "To wszystko, o co cię proszę"

    RAOUL
    Nie mówmy więcej o ciemności
    Zapomnij tych szeroko wypatrywanych obawach
    Jestem tu, nic cię nie skrzywdzi
    Moje słowa będą cię ogrzewać i uspokajać
    Pozwól mi być twoją wolnością
    Pozwól światłu dnia osuszyć twoje łzy
    Jestem tu z tobą, przy tobie
    Żeby cię chronić i prowadzić

    CHRISTINE
    Mów, że mnie kochasz, w każdej chwili
    Skieruj moje myśli w rozmowie o letniej porze
    Powiedź, że mnie potrzebujesz teraz i na zawsze
    Obiecaj mi, że wszystko, co mówisz jest prawdą
    To wszystko o co cię proszę

    RAOUL
    Pozwól mi być twoim schronieniem
    Pozwól być twoim światłem
    Jesteś bezpieczna, Nikt cię nie znajdzie
    Twoje obawy są daleko za tobą

    CHRISTINE
    Wszystkim czego chce jest wolność
    Świat już bez żadnej nocy
    I ciebie, zawsze przy mnie, żebyś mnie przytulał i chował
    RAOUL
    Zatem powiedź, że podzielisz ze mną
    jedną miłość, jedno życie
    Pozwól mi ochronić cię przed samotnością
    Powiedź, że mnie potrzebujesz teraz z tobą, przy tobie
    gdziekolwiek pójdziesz, pozwól mi też pójść
    Christine, o to wszystko cię proszę

    CHRISTINE
    Powiedź, że podzielisz ze mną jedną miłość, jedno życie
    Powiedź słowo, a pójdę za tobą
    Dziel ze mną każdy dzień
    Każdą noc, każdy ranek
    Powiedź, że mnie kochasz

    RAOUL
    Wiesz, że tak

    RAZEM
    Kochaj mnie – to wszystko o co cię proszę
    Gdziekolwiek pójdziesz, pozwól mi też pójść
    Kochaj mnie – to wszystko o co cię proszę

    ...Pa... :)***

    OdpowiedzUsuń